Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku,a było to tak:kiedyś w 2008r. założyłem tam lokatę terminową chyba na 3m-ce,lokata się skończyła zabrałem tzw.kapitał wraz z odsetkami i zapomniałem o sprawie,aż tu kilka dni temu przychodzi pismo pn.wyciąg-mistrzowskie konto osobiste w pln i saldo -5,86zł,co to jest? Idę do banku a tam się okazuje że mam u nich otwarte konto (a przy zakładaniu lokaty oświadczono mi,że zakładają mi konto tymczasowe żeby móc mi wypłacić moje pieniądze oczywiście bezpłatne),które było bezpłatne a teraz jest płatne.Pracownicy oczywiście nie ponoszą żadnej winy za to że nie zamknęli tego rachunku ,winny jestem ja,że tam poszedłem.Zaczeliśmy likwidować to nieszczęsne konto,okazało się że jestem winny bankowi 11,93 zł.i tyle musiałem wpłacić.Operacja likwidacji trwała ok.godziny,okazało się że konto jest "uśpione" a jak spało to szybko zbudzić się nie dało.No ale po godzinie udało się,jeszcze kilka moich podpisów i jestem wolny,a raczej uwolniony od Polbanku. I tak oszukany i zmęczony pojechałem do domu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia , a trochę juz tych banków w zyciu przerabiałem. Nadpłaty rat miały się zbierać na koncie oprocentowanym, Niestety nie zbierały się. Wpłacałem +100 zł powyżej raty przez 2,5 roku to zebrała się sumka. I okazało się że bank nie może mi wypłacic moich pieniędzy. Jedyny sposób to nie płacić rat wtedy bedą one pobierane z nadpłaty. Rewelacja nie móć wypłacić swoich pieniędzy. Jeżeli możecie omijajcie ten "bank".. Dostęp internetowy: Też najgorszy dostęp jaki widziałem.. Wysokość opłat i prowizji: Po prawie 4 latach okazuje się że wprowadzono opłaty za konta. Tyle że konto jest nieużywane ponieważ zostało założone "na siłę" przy podpisywaniu kredytu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Otrzymałem ofertę na kredyt 300000zł na 20 lat wysokość raty ok 2500zł płacę ponad 3600zł . Wysokość opłat i prowizji: Zastanawiające jest to dlaczego tylko rzeczoznawca powiązany w jakiś sposób z Polbankiem może wyceniać nieruchomości i bierze za to blisko cztery razy więcej niż średnio biorą rzeczoznawcy ? . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Wniosek złożyłem we wrześniu , umowę podpisałem "już" w lutym następnego roku. Możliwość negocjacji oferty: Żadna- jedynie mogą dopisać parę punktów - ale to tak jak już umowę się podpisuje - żeby klient nie miał czasu zorientować się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: to jest jakas masakra. Dostęp internetowy: internet beznadziejny . Obsługa klienta w placówce: nic nie interesują się klientem odzial w Warszawie na kochanowskiego najgorszy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ,. Elastyczność oferty: ,. Wysokość opłat i prowizji: to już na najwyższym poziomie, wyżej się nie da. Oferta kart płatniczych: ,. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie jest zupełnie przyzwoite . Dostęp internetowy: Dramat, żeby załatwić wiele spraw trzeba się pojawić w placówce (np. zmiana hasła).. Obsługa klienta w placówce: W różnych placówkach uzyskałam zupełnie różne informacje pełnomocnika.. Oferta kart płatniczych: w marcu naliczono mi opłatę za kartę, z której zrezygnowałam w styczniu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Może jak ktoś ma wysokie dochody. dla mnie nie opłacalne. Dostęp internetowy: Pierwsza rejestracja trudna. Problem z certyfikatem. Login i hasła dostałam przy drugiej wizycie, bo przy zakładaniu konta nikt nie miał czasu mnie nimi zaszczycić. A nawet poinformować o nich!!!. Obsługa klienta w placówce: korzystaliśmy z placówki w Lublinie na Krakowskim i niestety, nikt tam na nic nie ma czasu!!! Aby dać nam kartę kredytowa lub założyć konto,za co maja prowizje chętni są, ale by rozpatrzyć reklamacje lub zamknąć konto to już nikt się nami nie chciał zając. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Niestety nie mamy zdolności kredytowej na 10 000 tys. zł, mimo, iż w innych bankach mamy zdolności na ok. 60 tys. zł. A w tym banku jesteśmy od kilku lat i spłaciliśmy już kartę kredytowa oraz kredyt.. Elastyczność oferty: Brak. Wysokość opłat i prowizji: za 0 zł, pod warunkiem zapłacenia karta 5 razy. Oferta kart płatniczych: Nie ma wyboru. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niskie oprocentowanie, ale po przeżyciach z tym bankiem wolę dopłacić, niż mieć z nim cokolwiek wspólnego. Dostęp internetowy: nie ma możliwości złożenia wniosku przez internet. Nawet mając konto, jego obsługa przez internet jest dość skomplikowana. A po hasło i login musiałam się dodatkowo fatygować do banku, bo pani nie miała czasu albo ochoty, aby mi go dać!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Na pierwszy kredyt czekaliśmy dwa tygodnie, a na drugi nie mieliśmy zdolności kredytowej(mimo posiadania od wielu lat konta z regularnymi wpłatami wynagrodzenia, spłacenia terminowo karty kredytowej oraz prawie całego kredytu- zostały nam dwie raty po 132 zł!!!). W banku na przeciwko polbanku w lublinie dostaliśmy kredyt w 20 minut!!!. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: mnóstwo składania podpisów na każdej stronie(które naprawdę muszą być identyczne jak wzór). Szybkie załatwianie tylko tych spraw za które pracownik ma prowizje, inne są trudne do załatwienia.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie standardowe jak na wiekszości kart kredytowych 21,9. Dostęp internetowy: bankowość internetowa działa bez zarzutu choć dość czesto sa prace prowadzone na serwerach. Elastyczność oferty: oferta bardzo elastyczna zwłaszcza zakupy na rate i przeniesienie płatności na kolejny cykl rozliczeniowy, podoba mi sie również serwis sms . Wysokość opłat i prowizji: karta za darmo o ile sie z niej korzysta dodatkowo zwrot 0,75% od kwoty przynajmniej na mojej karcie. Jasność oferty: oferta jasna i przejrzysta chyba ze doradca nie umie wytłumaczyć zasad działania karty kredytowej. Minimum formalności: formalności sporo jak na karte kredytową. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: witam nie radze korzystać z polbanku. przed załatwieniem oczywiscie wszystko pieknie.jak dane osobowe spisza,za 2 dni juz negatywna decyzja, gdzie w innym banku po 30min decyzja pozytywna i od razu kredyt wypłacono.nie radze korzystać w brodnicy na ul. kamionka,szczegolnie chodzi mi czy danymi osobowymi na rynku korzyści nie otrzymuje.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słabe oprocentowanie jak w każdym banku który sponsoruje sportowców, aktorów i wszystkie w szerokim rozumieniu "gwiazdy" napychając im kieszenie grubymi milionami tylko dlatego że mają ich logo na czapeczce czy koszulce. Takie banki należy omijać szerokim łukiem.. Dostęp internetowy: Sam dostęp OK choć system nie jest tak czytelny i intuicyjny jak u konkurencji. Elastyczność oferty: ciekawe oferty w systemie tandemowym. Możliwość negocjacji oferty: Po "wielkich negocjacjach" dali tyle samo co Getin, Idea czy FM Bank tylko tyle że......BEZ ŁASKI - to znaczy czytaj "negocjacji". Dostępność w różnych walutach: Przeciętna, nie mieli interesującej mnie waluty: CAD. Minimum formalności: Normalnie - standardowo. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »