Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie najgorzej,ale nie ma rewelacji. Dostęp internetowy: tragedia ciągle coś nie tak. Wysokość opłat i prowizji: nie są wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: nie jest szybko. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma szans. Minimum formalności: W oddziale wstępnie system przyznaje kredyt po czym analityk go wycofuje lub zmniejsza do śmiesznej kwoty. Może zbierają dane o każdym kliencie i mają coś z tego... Poza tym kilka godzin traci się na ich procedury.Przestrzegam przed tym bankiem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank ten to trzeba omijać z daleka bo jest bardzo drogi . Dostęp internetowy: kiepski. Wysokość opłat i prowizji: podnoszą z dnia na dzień bez żadnych wcześniejszych informacji o zmianie opłat straszny bałagan nieraz trzeba zapłacić za cos podwójnie wiec nie polecam nikomu . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: parę lat temu łatwo było wziąć kredyt teraz to bym sie 100razy zastanowil czy wziąć kredyt z tego banku . Możliwość negocjacji oferty: niebylo. Minimum formalności: papierów od groma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ma dobra rachunki ale nie ma bankowości elektronicznej a to co nazywaja bankowością elektroniczną jest poprostu do d... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przy podpisywaniu umowy oprocentowanie atrakcyjne ale już po kilku miesiącach zaczęło rosnąć aż wzrosło o ponad 6%!!! Trzeba bardzo uważnie czytać umowy. Dostęp internetowy: Dostęp przez internet to istna droga przez piekło, żeby w ogóle zdobyć ten dostęp a w szczególności pierwsza rejestracja - żadnych informacji i zero pomocy . Wysokość opłat i prowizji: Na przykład prowadzenie konta firmowego 15zł teraz mam konto w WBK i nic nie płace. Mam jeszcze jedno konto w PKO - koszt 5,9zł. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Oni to są naprawdę szybcy, tylko żeby wcisnąć i brać kasę za nic. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma w ogóle w ich słowniku takiego słowa jak negocjacja. Różnorodność zabezpieczenia: Na zabezpieczeniach się nie znam więc nie będę się wypowiadał ale sądząc po ogólnych wrażeniach z tego "banku" to myślę że są mierne. Minimum formalności: Jeżeli chodzi o przyznanie kredytu jest sporo dokumentacji do zebrania w WBK jest naprawdę mniej i milsza obsługa. Elastyczność celu kredytowania: Miałem kredyt na dowolny cel więc nie wiem czy jest jakaś elastyczność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Powinna być opcja zero gwiazdek, chociaż w przypadku polbanku powinna być skala poniżej zera.. Dostęp internetowy: Cały czas jakieś problemy. Przez Chroma nie ma pełnego dostępu!. Wysokość opłat i prowizji: Żenujące cwaniactwo w wyciąganiu pieniędzy za byle czynność. Chciałem harmonogram spłaty MOJEGO kredytu. Bank zażądał 500zł !!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Trzy miesiące załatwiania kredytu mimo skompletowanych dokumentów. Bałagan i brak profesjonalizmu na każdym kroku. . Możliwość negocjacji oferty: To, że coś wynegocjujesz nie oznacza że znajdzie się w umowie! Stawianie klienta w sytuacji bez wyjścia i ignorowanie reklamacji to norma.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dramat. Obsługa tylko z jednego komputera, z tej samej przeglądarki, ze wsteczną wersją JAVY. Jak za króla Świeczka! Na kompie z 64bitowym systemem nie ma szansy ogarnąć własnego konta!! Jakaś paranoja. Zmieniamy bank. Moja ocena "mniej niż zero".. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostępność w różnych walutach: witam odradzam wszystkim Polbank. Podam jeden przykład kiedy po 3 miesiącach walki i uiszczeniu opłaty za przygotowanie ankesu do umowy kredytu hipotecznego (tutaj uwaga opłata jest za przygotowanie, a nie za aneks ? co czyni to bezzwrotnym bez względu na to czy aneksu odpowiada klientowi czy nie) najwyższej na rynku ? 500 zł mogę przynosić walutę w gotówce do kasy oddziału, muszę przynieść ją 4 dni szybciej niż termin wymagalności dla raty ponieważ pieniądze mimo iż są widoczne na moim rachunku są dostępne dla banku dopiero po 3 dniach. Tutaj cytuję:?zgodnie z zasadą panującą w Polanku są one księgowane dopiero po 3 dniach z tego względu, że sortownia musi w pierwszej kolejności sprawdzić autentyczność waluty?. oczywiście do kasy można przynosić walutę od kiedy obowiązek jej przyjmowania wprowadziła ustawa. wcześniej mimo aneksu do umowy, który miał umożliwiać spłatę kredytu w walucie, do której był indeksowany trzeba było utworzyć konto walutowe w innym banku i przelewać środki na ten utworzony w polbanku. to tylko część przygód. moim zdaniem to jest pomyłka, a nie bank. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o warunki lokat są bardzo dobre, jedne z najciekawszych i najlepszych. Mam tutaj od kilku lat lokaty. Natomiast jeśli chodzi o obsługę klienta to hm, jest to jeden z najsłabszych banków (Eurobank ma podobnie). Nie chodzi o kompetencje pracowników - choć i tutaj, nie jest super, ale o warunki obsługi. Niemal zero dyskrecji, wszyscy w kolejce wiedzą co załatwiasz, ile wypłacasz....no i te kooolejki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Coś okropnego. Konta elektroniczne to u nich labirynt zabezpieczeń, których nie sposób przejść na normalnym komputerze... Mialem juz dwa konta elektroniczne, jestem osobą młodą i nie mam większego problemu z obsługą komputera ale u nich system jest tak beznadziejny i przeciwko klientowi ze odradzam każdemu to rozwiązanie. Obsługa klienta w placówce: obsługa bardzo miła, tyle że nie organizują sobie żadnego zastępcy w sytuacji kiedy brakuje agenta od kont firmowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: tu jest ok . Dostęp internetowy: masakra !!! cały czas aktualizacje, bez informacji !!!!!! brak możliwości doładowania telefonu w 21 wieku !!!! o.o. Obsługa klienta w placówce: miło, ale bez rewelacji (dostałem kubek hihi). Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak debetu w koncie. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: nie spotkałem sie z ukrytymi. Oferta kart płatniczych: jest . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
gwiazdek -1! obłęd - najgorszy bank na świecie. ich kretyńskie certyfikaty zabezpieczające to najgłupszy pomysł. jestem sfrustrowna. poprostu bank do d*py. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Opłaty i prowizje to koszmar.W związku ze zmianą pracy chciałem zmienić datę wpłaty raty z 9 na 11 bo wypłaty w nowej firmie miałem do 10 pisałem pisma dokonałem kilku wpłat z tytułu zmiany terminu a zmiana nigdy nie nastąpiła bo okazało się że zmieniła się stopa oprocentowania kredytu i miałem wyższą ratę o 15zł o czym nikt mnie nie poinformował i wszystkie wpłaty zabierana automatycznie na pokrycie zadłużenia o którym też nie zostałem poinformowany dopiero po kilku reklamacjach nastąpił odzew.. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma żadnej negocjacji. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »