Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
gwiazdek -1! obłęd - najgorszy bank na świecie. ich kretyńskie certyfikaty zabezpieczające to najgłupszy pomysł. jestem sfrustrowna. poprostu bank do d*py. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Opłaty i prowizje to koszmar.W związku ze zmianą pracy chciałem zmienić datę wpłaty raty z 9 na 11 bo wypłaty w nowej firmie miałem do 10 pisałem pisma dokonałem kilku wpłat z tytułu zmiany terminu a zmiana nigdy nie nastąpiła bo okazało się że zmieniła się stopa oprocentowania kredytu i miałem wyższą ratę o 15zł o czym nikt mnie nie poinformował i wszystkie wpłaty zabierana automatycznie na pokrycie zadłużenia o którym też nie zostałem poinformowany dopiero po kilku reklamacjach nastąpił odzew.. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma żadnej negocjacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszczędzam i mam lokaty od początku powstania tego Banku w Polsce i uwa zam że jest najleprzy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak dla mnie to rewelacja, przynajmniej do tej pory. nie płacę za nic (za usługi, z których korzystam), a kaska rośnie (mało przyrasta, ale zawsze)na mistrzowskim koncie osobistym - chyba tylko Kredyt Bank ma obecnie porównywalne konto osobiste. do tego rewelacyjne konta oszczędnościowe - nie wiem dlaczego tak słabo są reklamowane :)trzymam na nich oszczędności, chociaż po zawirowaniach w Grecji nie wiem, czy ich stamtąd nie zabiorę.... Dostęp internetowy: bezproblemowo, czasami tylko natknąłem się na przerwy konserwacyjne. Obsługa klienta w placówce: mieszkam w dużym mieście - są kolejki, ale obsługa b. miła i kompetentna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: miałem kredyt hipoteczny i przeniosłem się z nim do innego banku - kiepskie warunki otrzymałem. Elastyczność oferty: nie przedstawiono mi oferty dotyczącej kredytu hipotecznego, gdy powiadomiłem o chęci wcześniejszej spłaty. Wysokość opłat i prowizji: bez zastrzeżeń. Oferta kart płatniczych: mam tylko kartę płatniczą (nie kredytową), nie przyznano mi żadnego debetu (i tak bym nie korzystał, ale ...) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
7% ale tylko do salda 1000zł, powyżej jest 0%!!! Nie dajcie się wrobić! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wczoraj zmiana gwarancji bankowych!!!\r\n\r\nDepozyty zgromadzone w Polbank EFG S.A. są chronione przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG) :-) Nie sa to juz Grecy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nieważne. Dostęp internetowy: Jestem zmuszony mieć konto w tym pseudobanku, bo mam tam kredyt mieszkaniowy. Prowadzenie i obsługa rachunku jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Program internetowy myli hasła i blokuje rachunek. Wymagana jest wizyta w oddzial banku by dostać nowe hasła. Trwa to dwa tygodnie. zlecenia operacji na podstawie certyfikatu pobranego na dany komputer (ja taki certyfikat znajduje na kompie i kopiuje w ciągu 1 minuty poprzez internet). Poza tym gubienie dokumentów w oddziale Bydgoszcz ul. Dworcowa, pracownice spóźniają się do pracy (konia z rzędem temu kto coś tam załatwi o 10:00 czyli wtedy kiedy oddział powinien teoretycznie zacząć pracę. BADZIEWIAKI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z lepszych oprocentowych kont z dzienna kapitalizacja na rynku, ale ze wzgledu na Grecje i greckie zabezpieczenie wycofalem sie z tego Banku. Mozliwy powrot jak juz bedzie austracki. Internetowy serwis (wymaga glebokiej reformy) ale mozna to jakos przebolec kosztem wysokiego oprocentowania. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie przyzwoite, choć na dzień dzisiejszy już nie bezkonkurencyjne.. Dostęp internetowy: Słaby, toporny w ogóle nie intuicyjny. W porównaniu do innych banków poruszanie się po serwisie jest kozmarne. Dodatkowo początki są tragiczne ze względu na konieczność generowania certyfikatów bezpieczeństwa, późnej trzeba je odwoływać żeby uruchomić usługę SMS. Koszmar.... Obsługa klienta w placówce: Ignorancja i niekompetecja. Pan u którego zwiększałem limit na przelewy zewnętrzne wypełniając wniosek nie odezwał się ani słowem. Później okazało się, że zrobił to źle i nie mogłem wykonać ważnego przelewu na czas (to była przyczyna rezygnacji z usług Polbanku). Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem. Elastyczność oferty: W porządku. Oferta dopasowana do potrzeb. Jedyna silna strona Polbanku. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo pozytywnie. Oferta kart płatniczych: nie korzystałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W miare ok. Dostęp internetowy: Tragiczny!! jak robie przelewy strasznie długo czekam na potwierdzenie, oraz czasem te przelewy w ogóle nie wychodzą z banku!!! co jest paranoją, najgorszy dostęp w godzinach południowych i nocnych . Obsługa klienta w placówce: Nie za dobra, od 1,5 roku czekam na przepisanie rachunku po śmierci matki... Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem. Elastyczność oferty: nie wiem. Wysokość opłat i prowizji: Wprowadzili opłatę za konto nie informując o tym klientów!. Oferta kart płatniczych: Karty płatnicze to jakieś żarty!! Przelewam sobie dziś na konto pieniążki jadę na zakupy i płacę kartą (przy 5 transakcjach nie pobierają opłat za konto), i co słyszę przy kasie, że nie mam środków na karcie!!! dzwonie do Polbanku a tam mi mówią, aaa bo saldo na karcie się nie odświeżyło, masakra zdarzyło mi się to 5 razy!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: chyba jak na konta firmowe nie jest źle. Dostęp internetowy: archaiczny system certyfikatów (i można mieć tylko dwa), nieprzyjazny interface - poukrywane opcje, żadnej logiki, wpłaty po 14.00 zdejmowane z konta, ale wychodzą na drugi dzień -. Obsługa klienta w placówce: zero (nie jeden - ZERO). białystok ul. lipowa - chciałem założyć lokatę z nadwyżek na koncie (30.000 zł), a nieuprzejma pani mnie spławiła mówiąc, na uwagę o jej nieprzyjemnym zachowaniu (było przed południem) - że jak sobie chcę, że mogę iść do innego banku. Oferta kredytu/ debetu w koncie: kredyt na zakup lokalu - wszyscy wiemy, że złapali nas w pułapkę - musimy generować odpowiednie obroty na koncie, a jak nie - to duża kara pieniężna (przy umowie oczywiście nie było o tym mowy - to wprowadzili zmianą regulaminu). Oferta kart płatniczych: mam standardową debetową - jak na razie ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: atrakcyjne. Dostęp internetowy: kiepski,system się często zawiesza, wolno działa, nie jest intuicyjny,maksymalnie skomplikowane operacje np z usunięciem wszcześniej stworzonego odbiorcy. Obsługa klienta w placówce: b.dobra. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: brak zdania. Wysokość opłat i prowizji: w normie. Oferta kart płatniczych: dobra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Polecam aukcje- Klient (potencjalny kredytobiorca) ustala warunki kredytowania, natomiast sprzedawcy (banki) współzawodniczą ze sobą o klienta starając sie przedstawić mu atrakcyjniejszą ofertę niż konkurencja! Korzystanie z tego typu serwisu pozwala nam wynegocjować niższą marżę kredytową, a tym samym niższe oprocentowanie kredytu! W aukcjach uczestniczą największe banki w Polsce.. Dostęp internetowy: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: ok. Możliwość negocjacji oferty: ok. Różnorodność zabezpieczenia: ok. Dostępność w różnych walutach: ok. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: ok. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »