Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: chyba jak na konta firmowe nie jest źle. Dostęp internetowy: archaiczny system certyfikatów (i można mieć tylko dwa), nieprzyjazny interface - poukrywane opcje, żadnej logiki, wpłaty po 14.00 zdejmowane z konta, ale wychodzą na drugi dzień -. Obsługa klienta w placówce: zero (nie jeden - ZERO). białystok ul. lipowa - chciałem założyć lokatę z nadwyżek na koncie (30.000 zł), a nieuprzejma pani mnie spławiła mówiąc, na uwagę o jej nieprzyjemnym zachowaniu (było przed południem) - że jak sobie chcę, że mogę iść do innego banku. Oferta kredytu/ debetu w koncie: kredyt na zakup lokalu - wszyscy wiemy, że złapali nas w pułapkę - musimy generować odpowiednie obroty na koncie, a jak nie - to duża kara pieniężna (przy umowie oczywiście nie było o tym mowy - to wprowadzili zmianą regulaminu). Oferta kart płatniczych: mam standardową debetową - jak na razie ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: atrakcyjne. Dostęp internetowy: kiepski,system się często zawiesza, wolno działa, nie jest intuicyjny,maksymalnie skomplikowane operacje np z usunięciem wszcześniej stworzonego odbiorcy. Obsługa klienta w placówce: b.dobra. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: brak zdania. Wysokość opłat i prowizji: w normie. Oferta kart płatniczych: dobra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Polecam aukcje- Klient (potencjalny kredytobiorca) ustala warunki kredytowania, natomiast sprzedawcy (banki) współzawodniczą ze sobą o klienta starając sie przedstawić mu atrakcyjniejszą ofertę niż konkurencja! Korzystanie z tego typu serwisu pozwala nam wynegocjować niższą marżę kredytową, a tym samym niższe oprocentowanie kredytu! W aukcjach uczestniczą największe banki w Polsce.. Dostęp internetowy: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: ok. Możliwość negocjacji oferty: ok. Różnorodność zabezpieczenia: ok. Dostępność w różnych walutach: ok. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokat tu nie posiadam. Konta są w miarę dobrze oprocentowane.. Dostęp internetowy: Po prostu tragedia. Po dodaniu "Odbiorcy" nie można go zmienić, usunąć, poprawić. Nie można wykonać przelewu o 22. i w nocy, tak jakby się chciało (a kody SMS przychodzą). Aby wykonać przelew miedzy swoimi rachunkami trzeba też wpisywać kody SMS. Mam kilka kont internetowych i ta bankowość jest najgorsza. Nawet mBank w 2002 roku przewyższał ich funkcjonalnie. . Obsługa klienta w placówce: Słyszałem dużo, że przy zakładaniu kont i kart osoby nie były przygotowane i same nie wiedziały. Ja akurat miałem to szczęście, że obsługa wobec mnie była dobra. Jest tu schudnie i czysto, tu akurat można polecić. Wpłatomaty potrafią się zacinać. Raz miałem sytuacje, że mi wciągnęło 20 zł i na zwrot musiałem czekać tydzień, a powiedzieli że mają 30 dni. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam kartę kredytową Polbank Era/T-mobile ze zwrotem 1%. Oceniam pozytywnie i można to sprzęgnąć by samo się spłacało z dowolnego konta.. Elastyczność oferty: A co autor miał na myśli?. Wysokość opłat i prowizji: Za konto Mistrzowskie duży minus za te opłaty. Totalne rozczarowanie bankiem. Oferta kart płatniczych: niskiej jakości karty. Te zrobione w oddziałach potrafią się wycierać napisy. Ponieważ są za darmo, nawet jak się zgubi jest akceptowanie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie wywindowane, wysokość zbliżona do pożyczki gotówkowej. Dostęp internetowy: dostęp internetowy - zawodny. Wysokość opłat i prowizji: prowizja za wcześniejszą spłatę przez cały okres spłaty kredytu. Możliwość negocjacji oferty: oferta nienegocjowalna, a po udzieleniu kredytu bank ignoruje klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Góra formalności :niejasnych i niejasnych informacji .Dostęp do internetowych informacji bardzo utrudniony . Spróbujcie znaleźć tabelę opłat !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: Mnie tę kartę natretnie wciśnięto , jako niezbędny warunek do założenia lokaty . Miała być bezpłatna bezwarunkowo , a właśnie domagają się jakiejs nieznanej mi opłaty od kredytu . Kredytu nie otrzymałem .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Najgorszy bank na rynku. Jak podpiszesz z nimi umowę przestają traktować cię jak klienta, z zaczynają jak natręta. Proste sprawy załatwiają miesiącami, wiecznie mają problem "z systemem". To parodia banku a nie bank! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: niekompetencja, ignorancja, brak chęci do udzielenia pomocy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nieterminowo przesyłane wyciągi z jednoczesnym naliczeniem odsetek za nieterminową spłatę:) bank nie komunikuje się z klientem ale od razu kieruje sprawę do firmy windykacyjnej. Wysokość opłat i prowizji: wysokie odsetki za nieterminową spłatę,. Oferta kart płatniczych: odradzam serdecznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Fatalna obsługa, porażająca niekompetencja, totalna ignorancja ... Takimi określeniami najtrafniej można scharakteryzować pracowników banku. Być może opinia ta będzie dla pojedynczych osób krzywdząca, ale ja osobiście innych nie spotkałem. Wysokość opłat i prowizji: Bank nieterminowo przysyła wyciągi z konta kart kredytowych i nalicza odsetki od nieterminowej spłaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tylko nie ten bank - tragedia. Dostęp internetowy: Tylko nie ten bank - tragedia. Wysokość opłat i prowizji: Tylko nie ten bank - tragedia. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tylko nie ten bank - tragedia. Możliwość negocjacji oferty: Tylko nie ten bank - tragedia. Minimum formalności: Tylko nie ten bank - tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 4% miało być i jest. Dostęp internetowy: da się przeżyć. Obsługa klienta w placówce: Łódź, ul. Rzgowska, obsługa bez zarzutu. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam, więc nie wiem. Wysokość opłat i prowizji: kiedy otwierałam rachunek było możliwych pięć wpłat gotówki w oddziale bez prowizji, później gdzieś te bezprowizyjne wpłaty wcięło, ale i tak prowizja niższa niż w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dramat. Podwyższają kiedy chcą oprocentowanie, wzrosło i oczywiście gdy w innych spadło oprocentowanie, tu nie. Dostęp internetowy: bez przerwy się psuje, niestabilny, częste zmiany hasła, uzyskanie "koperty" i ponowna aktywacja dostępu to cyrk. Wysokość opłat i prowizji: tylko bank wie ile bierze i za co bierze, a bierze dużo. Np tzw kara za brak obrotu na koncie firmowym - zabierają np 1000 zł no bo tak, a potem jeszcze firmę windykacyjną nasyłają, bo podczas spłaty kolejnej raty brakowało 1000 ( które dzień wcześniej sobie po prostu wzięli). Kryminał. . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: trochę trwa, ale są gorsi od nich. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Złożenie na piśmie dyspozycji przy częściowej spłacie o skróceniu okresu kredytowania kończy się pobraniem ( dużej, bardzo dużej) kary za wcześniejszą spłatę, a okres kredytowania zostaje jak był, trochę spadają raty, ale wzrasta oprocentowanie - słodkie, nie:). Różnorodność zabezpieczenia: tu można rozmawiać z obsługą, ale potem "konsultanci" mówią, że widocznie się z kimś nowym, mało znającym ichnie przepisy rozmawiało i po czasie zmieniają np tabele koniecznych obrotów do utrzymania kredytu - naprawdę trzeba uważać, najlepiej nie brać kredytu.. Minimum formalności: papiery, papiery, papiery. Elastyczność celu kredytowania: bzdura. Ich baner z uśmiechniętą panią ze sprężynką w palcach to kłamstwo, ta sprężynka tylko się rozwiera, a uśmiech pani chyba tylko dlatego, że ona zaraz wyskoczy z ręki i nie będzie bolało.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OPINIA NA \\\"0\\\"MAM W TYM BANKU KONTO OSZCZEDNOSCIOWE OD ROKU,NIE ZAUWAZYLAM ZADNYCH OSZCZEDNOSCI, SAME PROBLEMY W BANKOWOSCI INTERNETOWEJ,OD6MIES.NIE MAM WGLADU NA KONTO,W ODDZI.BRAKUJE KOPERT, JAK PRZYJADE NA WAKACJE ZMIENIAM BANK-NAPEWNO!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »