Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tylko nie ten bank - tragedia. Dostęp internetowy: Tylko nie ten bank - tragedia. Wysokość opłat i prowizji: Tylko nie ten bank - tragedia. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tylko nie ten bank - tragedia. Możliwość negocjacji oferty: Tylko nie ten bank - tragedia. Minimum formalności: Tylko nie ten bank - tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 4% miało być i jest. Dostęp internetowy: da się przeżyć. Obsługa klienta w placówce: Łódź, ul. Rzgowska, obsługa bez zarzutu. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam, więc nie wiem. Wysokość opłat i prowizji: kiedy otwierałam rachunek było możliwych pięć wpłat gotówki w oddziale bez prowizji, później gdzieś te bezprowizyjne wpłaty wcięło, ale i tak prowizja niższa niż w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dramat. Podwyższają kiedy chcą oprocentowanie, wzrosło i oczywiście gdy w innych spadło oprocentowanie, tu nie. Dostęp internetowy: bez przerwy się psuje, niestabilny, częste zmiany hasła, uzyskanie "koperty" i ponowna aktywacja dostępu to cyrk. Wysokość opłat i prowizji: tylko bank wie ile bierze i za co bierze, a bierze dużo. Np tzw kara za brak obrotu na koncie firmowym - zabierają np 1000 zł no bo tak, a potem jeszcze firmę windykacyjną nasyłają, bo podczas spłaty kolejnej raty brakowało 1000 ( które dzień wcześniej sobie po prostu wzięli). Kryminał. . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: trochę trwa, ale są gorsi od nich. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Złożenie na piśmie dyspozycji przy częściowej spłacie o skróceniu okresu kredytowania kończy się pobraniem ( dużej, bardzo dużej) kary za wcześniejszą spłatę, a okres kredytowania zostaje jak był, trochę spadają raty, ale wzrasta oprocentowanie - słodkie, nie:). Różnorodność zabezpieczenia: tu można rozmawiać z obsługą, ale potem "konsultanci" mówią, że widocznie się z kimś nowym, mało znającym ichnie przepisy rozmawiało i po czasie zmieniają np tabele koniecznych obrotów do utrzymania kredytu - naprawdę trzeba uważać, najlepiej nie brać kredytu.. Minimum formalności: papiery, papiery, papiery. Elastyczność celu kredytowania: bzdura. Ich baner z uśmiechniętą panią ze sprężynką w palcach to kłamstwo, ta sprężynka tylko się rozwiera, a uśmiech pani chyba tylko dlatego, że ona zaraz wyskoczy z ręki i nie będzie bolało.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OPINIA NA \\\"0\\\"MAM W TYM BANKU KONTO OSZCZEDNOSCIOWE OD ROKU,NIE ZAUWAZYLAM ZADNYCH OSZCZEDNOSCI, SAME PROBLEMY W BANKOWOSCI INTERNETOWEJ,OD6MIES.NIE MAM WGLADU NA KONTO,W ODDZI.BRAKUJE KOPERT, JAK PRZYJADE NA WAKACJE ZMIENIAM BANK-NAPEWNO!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy planujecie uaktualnić informacje o ofercie? Kredytują 100% od kilku miesięcy a tutaj nadal 90% max. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 1. Dostęp internetowy: masakra , co chwile system nie działa , jak zacznie działać nie idzie dokończyć tranzakcji i pasek stanie w połowie ładowania , jak jesteś za granicą i zepsuje ci się komputer to już nic nie zdziałasz bo tylko z prywatnego komputera możesz robić przelewy internetowe przez używanie certyfikatów.. Obsługa klienta w placówce: 1. Oferta kredytu/ debetu w koncie: 1. Elastyczność oferty: 1. Wysokość opłat i prowizji: Przy zakładaniu konta było ładnie i pięknie bez opłat a teraz co miesiąc ściągają za prowadzenie konta i inne .. Oferta kart płatniczych: tragedia .... Pracuje za granicą i otrzymuje wynagrodzenie w euro chcąc wypłacić pieniądze w euro muszę zrobić najpierw przewalutowanie na konto PLN z euro a potem wypłacić z konta PLN za granicą w euro , przez co robi się podwójne przewalutowanie i co za tym idzie strata pieniędzy na rzecz banku. Interweniowałem ale za każdym razem słysze że to nie możliwe aby zrobić konto walutowe jako główne lub podpiąć kartę płatniczą pod kąto walutowe. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Właśnie dzisiaj byłam zlikwidować konto. Okazało się, że od lutego tego roku bank wprowadził opłatę co miesięczną 6,00 za prowadzenie konta oszczędnościowego, o czym nie raczył mnie powiadomić. Ciekawe jak długo czekaliby z poinformowaniem mnie o tej opłacie ? Straciłam prawie 24,00, dobrze, że nie więcej.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Nigdy nie dziala ,caly czas sie zawiesza. Ciagle trzeba zmieniac hasla! Dlaczego nie moze byc odrazu wyciarow tylko nowe hasla logowania . Oceniam bardzo zle. Obsługa klienta w placówce: Ciagla rotacja. Nieprofesjonalni. Bardzo dlugi czas obslugi. Fatalnie. Elastyczność oferty: Kusza promocjami, ale pozniej sa jakies haczyki . Wysokość opłat i prowizji: Ciagle sie zmienia.szczegolnie sprytny chwyt to Tabela oplat i prowizji ktora bank moze dowolnie zmieniac (co robi) I klijentow nacina. Oferta kart płatniczych: Moja ciagle nie dziala. Dodzwonic sie do centrum obslugi klijenta graniczy z cudem.Zla. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank żenada, likwidacja konta po zmarłej osobie oczywiście złożone wszystkie wymagane dokumenty trwa już dwa tygodnie i nie wiadomo za bardzo kiedy się skończy> A najlepsze są odpowiedzi panienki w oddziale ... bo takie są procedury. Nic tylko dać po pysku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, miałem kredyt w polbanku przez 2 lata, jak spłacałem i nic nie chciałem to ok ale jak ja coś potrzebowałem to koszmar. Za wszystko sobie liczą min. 200 zł za byle co ,a obsługa do bani każdy mówi co innego , zero profesionalizmu. Kiedyś siedziałem w poczekalni i słyszałem jak obsługiwali starca 80 letniego na kijowskiej w Warszawie, wiedziałem wszystko kiedy przyjdzie i jaką kwotę mu wypłacą ,a było to ok. 70 tyś jak by zamiast mnie słyszał to jakiś bandzior to dziadek pod bankiem albo domem dostał by w łeb i po kasie. Mówię Wam żenada w każdej dziedzinie jak możecie to omijajcie ten \\\\\\\"bank\\\\\\\" z daleka poza tym oni podlegają prawu Greckiemu ,a nie Polskiemu. W momencie wybuchu kryzysu dzwonili do ludzi i zapraszali ich na pilne rozmowy ,a tam podsuwano im \\\\\\\"dobrowolne\\\\\\\" aneksy na podniesienie oprocentowania. Lepiej się 10 razy zastanówcie zanim do niech pójdziecie. Pozdrawiam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam, najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku, jeden bezplatny przelew wewnatrz banku na bezplatny rachunek osobisty rowniez na plus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre. Dostęp internetowy: Nie korzystam- dostęp z jednego kompa to porażka. Obsługa klienta w placówce: Fatalna- oszukują, reklamacje uwzględniają dwa razy dłużej niż mają na to czas a żeby wypłacić pieniądze w kasie trzeba mieć anielską cierpliwość- albo awaria systemu, albo urlopy itd. Tak naprawdę połowa moich wizyt w banku była nieudana właśnie przez takie historie. Dlatego też powoli likwiduję tam konto. Co do urody pań w mojej placówce - nieprzeciętna :) - nawet trudno się gniewać że nie załatwisz swojej sprawy jak ci się taka ślicznotka uśmiechnie.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałem. Elastyczność oferty: No można tu coś powalczyć. Oferta kart płatniczych: nie mam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super ale obniżają oprocentowanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odradzam stanowczo ten bank! Oprocentowanie podawane przez pracowników banku to ewidentne wprowadzanie klientów w błąd. Kwota raty ma się nijak do obietnic (i nie mówię o kursie walut). Ubezpieczenie i Spread są wręcz złodziejskie a mnie doliczono 0,50 pp i do dzisiaj mimo reklamacji nie wiem za co. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mam konto w Polbanku. Otrzymanie kredytu jest na pierwszy rzut oka możliwe bez problemu, ale zaglądną Ci w .................. z kim śpisz itp.... mój oddział jest ok - miłe panie, Ale W- wa beeeeeeeee - ODRADZAM. A kredyt mam w ING w ciągu 5 minit załatwiłem - POLECAM, są tam normalni ludzie :). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »