Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Mam złą opinię o pracownikach placówki Polbanku w Raciborzu przy ul. Długiej. Razi mnie brak profesjonalizmu i całkowity brak szacunku do klienta oraz jego problemu.... Obsługa tej placówki ma wyjątkową podzielność uwagi- uprzedza o tym rozmówcę i każe mówić do siebie przy jednoczesnym śledzeniu na monitorze komputera tego czym jest aktualnie zajęta. Po rozmowie z takim pracownikiem nigdy nie jestem pewny rzetelności udzielonej przez niego informacji. Już jeden raz wprowadzono mnie w błąd odsyłając z prostą w sumie sprawą do infolinii (kolejna porażka). Obsługa tej placówki jest nieżyczliwa - oczywiście zdaję sobie sprawę, że jest to jedynie moje subiektywne odczucie ale z odbieranymi odczuciami trudno jest dyskutować. Pracownik placówki powinien udzielać rzetelnych informacji a nie informować o swoich sądach bądź przekonaniach. Odpowiedź specjalisty cyt."sądzę, że tak lub nie" uważam za nieprofesjonalną! Klient. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska W EUR. Dostęp internetowy: nie najlepszy nie najgorszy. Wysokość opłat i prowizji: nie maja żadnych opłat. 0 prowizji, 0 za wycene, 0 za wczesniejsza spłate, 0 za rozpatrzenie wniosku--zadnych dodatkowych kosztów 0pln. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: ekspres!!!! po 2 dniach przyznana dec wstepna (wazna 30 dni) w 12 dni wypłacony kredyt i sprawa zamknięta!! POLECAMMMMMMMM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank nie ogranicza się tylko do swoich bankomatów ale także bezpłatne są i euronety które są praktycznie wszędzie.. Dostęp internetowy: Brak opłat za bankowośc internetową , za przelewy zewnętrzne.. Obsługa klienta w placówce: Kompetencja zawsze uśmiechnięci i weseli doradcy.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak. Wysokość opłat i prowizji: 0 PLN brak opłat za prowadzenie, otwarcie i zamknięcie konta- nawet oszczędzające. Nie ma opłat za karte płatniczą, gdy zgubimy/zniszczymy bank wydaje nowa za darmo - nie ma ograniczen do ilości. Brak opłat za wydruki z konta (wyciągi w konkurencji sięgają 30zł za stronę np BZWBK). Oferta kart płatniczych: Nie ma opłat za karte płatniczą, gdy zgubimy/zniszczymy bank wydaje nowa za darmo - nie ma ograniczen do ilości. dotyczy to również współposiadaczy do konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno , zero kompetencji , skargi przyjmuje infolinia , kasa otwarta jak im pasuje . Bank? nieporozumienie , jeszcze z takim dziadostwem się nie spotkałem , bardzo żałuję swojej decyzji o kredycie w tej instytucji , nie polecam . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: dla potencjalnych klientów na kredyt w obcych walutach - spread jeden z najwyźszych (jeżeli nie najwyższy) na rynku np spread na franku szwajcarskim wynosi 9,5% (dla porównania w mBanku 6%) i dodatkowo brak mozliwości spłaty w walucie ..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku i nie radze nikomu podpisywać i pobierać jakikolwiek kredyt. Omijać szerokim łukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Na chwilę obecną żadnych rewelacji - jak w większosci banków. Jednak nowości jakie wprowadzają w trosce o klienta skłoniły mnie do zmiany banku. Dostęp internetowy: Bez większych problemów z wyjątkiem certyfikatu, który trzeba mieć ściągnięty na dany komputer i tylko z niego się można logować. Obsługa klienta w placówce: Z obsługi w Krakowie przy ulicy Królewskiej jestem zadowolona. Żadnych kolejek , wszystkie stanowiska otwarte, a jak trzeba to kierownik otwiera swoje stanowisko dla klientów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty mało dostępne i niekorzystne w porównaniu z innymi bankami. Wysokość opłat i prowizji: Do chwili obecnej byłam bardzo zadowolona . Ale po 4 latach korzystanie z usług tego banku dowiaduje się w tym miesiącu , że w trosce o klientów od stycznia będą pobierać prowizję za prowadzenie konta - 7 zł. Oferta kart płatniczych: Korzystam tylko z dwóch i jestem zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: malo profesjonlny bank czeka sie na przelew z innego kraju bardzo dlugo no tak biedny bank musi na czyms zarabiac. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bez histori kredytowej nie ma o czym mowic "zalosne". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: hmm.. Dostęp internetowy: często problemy z internetem, serwerem itd.. Obsługa klienta w placówce: W żadnym banku nie stoję w kolejce od 1h do 1.5h tak jest często przy rondzie wiatraczna i jeszcze personel niemiły, traktują ludzi jak intruzów.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: raczej w standardzie. Elastyczność oferty: standard . Wysokość opłat i prowizji: standard . Oferta kart płatniczych: są 5 lat wstecz . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
POLBANK TO POMYŁKA 3 MIESIĄCE CZEKAŁEM NA DECYZJE I NIC MI NIE ODPOWIEDZIELI! POSZEDŁEM DO BOS I ZAŁATWIŁEM WSZYSTKO W MIESIĄC skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo cichutko zmniejszyli oprocentowanie środków ulokowanych na kontach tzw. Mocno oszczędzających (06.12.2010r)z 5% na 4,75%, niczego nikomu nie mówiąc. Dowiedziałem się o tym dopiero kierując do nich pytanie. . Obsługa klienta w placówce: W Raciborskiej placówce przy ul. Długiej obsługa jest nieżyczliwa i nieprzyjemna. Pozostawili mnie z problemem, którego ponoć na miejscu nie można było rozwiązać - odsyłając mnie do infolinii (porażka).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam tego banku nieźli naciągacze nie polecam kredyt przyznali a gdy chciałem go przekfalifikowac na inny powiedzieli że nie mam szans i musze w pełni musze go spłacic z obecnym oprocentowaniem . Moje zarobki 4 tys brutto a kwota kredytu 20 tys . Po odmownej decyzji zmieniłem bank który ich wyśmiał . Znajomy ma kredyt hipoteczny w polbanku i ma bardzo ciekawy kurs franka z kosmosu . Przestrzegam przed tym bankiem uważajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Wypłata była szybko ale później brak słów. Możliwość negocjacji oferty: Tak oczywiści jak czują że moga wyciągnąć coś ale gdy decyzja jest odmowwna nawet nie oddzwonią skreślaja odrazu dokumenty tak samo trzeba odzyskiwać jeszcze sobie kserują to co im nie jest potrzebne do kredytu. Minimum formalności: to nie minimum to maksimum i to przez duze M. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MOONCHID Proszę o namiary na Doradcę. Dzięki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polbank-poważny problem;a spróbujcie Państwo refinans i wydostać się od tego banku!!!!!!;doradztwo i serwis internetowy na marnym poziomie;przeszłam już BZ WBK I PKO BP ;obecnie z tych 3 banków przeniosłam wszystko do DEUTSCHE bANKU I JEST TO B.DOBRA OFERTA;WADA-SPORO FORMALNOŚCI CO MOŻE IRYTOWAĆ;poza tym-ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Dałem się namówić na skorzystanie z karty kredytowej POLBANKU, wydałem trochę z karty po czym na początku miesiąca dokonałem wpłaty i wiecie co? Dostałem karę 39zł za to, że dokonałem wpłaty za wcześnie, w dniu w którym generował im się kolejny okres rozliczeniowy (w którym miałem dokonać wpłaty), zaksięgowali to sobie na wcześniejszy i przywalili mi karę!!!! Wpłata była 5.10, w kolejnym miesiącu robiłem 5.11 i zaksięgowali ją na następny właściwy okres rozliczeniowy...losowe księgowanie, losowe okresy rozliczeniowe...szlag mnie trafi. Nigdy więcej PolBanku!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Posiadam hmm w zasadzie prawie posiadałem rachunek w tym banku tylko i wyłącznie ze względu na wysokie oprocentowanie, niestety oprocentowanie z miesiąca na miesiąc się obniża i nie wypada już najlepiej na tle konkurencji i do tego wprowadzają opłatę za użytkowanie rachunku, dlatego muszę się pożegnać z Polbankiem.. Dostęp internetowy: Totalna porażka - wygląd strony hmm... niby i gustach się nie dyskutuje, ale twórcy bankowości internetowej chyba nie posiadają żadnego poczucia estetyki. Jednak największą wadą jest to że system non stop się zawiesza, nie wspomnę już o autoryzacji przelewów czy zarządzaniem szablonami płatności - szkoda gadać. Dodam, że aby zobaczyć wyciągi z rachunku trzeba się logować do innego systemu - chore. . Obsługa klienta w placówce: To chyba jest największa zaleta banku, bardzo miła i rzetelna obsługa. Niestety w banku w przeciągu ostatniego roku byłem kilka razy, dlatego ma to niewielki wpływ na decyzję wyboru banku. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałem . Elastyczność oferty: Hmm... elastyczność to chyba nie ten bank. Wysokość opłat i prowizji: Jak do tej pory bank wypadał bardzo dobrze, darmowe przelewy, rachunek bez opłat, ale jak wprowadzą opłatę to już wypada dość mizernie bynajmniej z tak "zaawansowanym" systemem bankowości internetowej.. Oferta kart płatniczych: Z karty już dawno nie korzystałem - mam rachunek w innym banku, gdzie można wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat, a do płacenia bezgotówkowego korzystam z karty kredytowej.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jestem w tym Banku 2 miesiąc i jak na razie jest ok. Konto mocno oszczędzające też działa jak należy. Dostęp internetowy: to zdecydowana porażka, miałem konta w kilku bankach ale te jest zdecydowanie najgorsze, począwszy od częstych awarii, do tego w tak prozaicznymi sprawami jak enter, który nie działa po zatwierdzenia loginu i hasła i np. na braku automatycznego wypełniania przelewów np płacąc przez allegro i wybierając ten bank, do tego dochodzi problem ze skopiowaniem nr konta bankowego do przelewu (przez spacje, które są traktowane jako znaki. Obsługa klienta w placówce: tragedia, może Panie w placówce na ul. Chojnowskiej są miłe ale tempo obsługi klienta (wspólnie z Żoną założenie konta i odbiór karty zajęło Nam ponad godzinę). Na samą myśl o ponownym pójściu do tej placówki, żeby cokolwiek zmienić na Naszym koncie dosteje gorączki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: dostęp internetowy---ha ha ha ha , to jest jakaś pomyłka z tym dostępem,, same wady, non stop coś się wiesza, środowisko mało przyjazne,, obsługa tylko Ie i Firefoxa,, . Obsługa klienta w placówce: w miarę dobra. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »