Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ebanking Polbanku jest niesamowicie niedopracowany. Myślałem, że to wina tego, że to bank Grecki i wszystko się zmieni z czasem. Po kilku latach korzystania - niewiele się zmieniło. Szczerze powiedziawszy na miejscu Polbanku zwolniłbym cały swój departament IT i zatrudnił nowych ludzi z pasja. Bo to co robią aktualni jest jakąś parodią. . Obsługa klienta w placówce: Normalna. W dwóch placówkach obsługa ok. Ale zawsze kolejki. Czasami zdarza się podejście do klienta "czego chcesz", no ale każdy jest człowiekiem. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Korzystałem z Kredytu Bezpiecznego. Wygodny, ale były z nim problemy. Pomimo całkowitej spłaty bank naliczał opłaty 10zł co kilka dni. Nikt nie potrafił wyjaśnić dlaczego. Łącznie ponad 100zł zostało naliczone niesłusznie. Oczywiście nie zwrócono mi pieniędzy. . Wysokość opłat i prowizji: Wysokość opłat jest ok. Jednak naliczane są bezpodstawnie. Z winy błędnie działającego systemu bankowego na przykład. Reklamacje niczego nie zmieniają. Bank twierdzi, że wie najlepiej i nic z ich winy się nie stało. . Oferta kart płatniczych: Dobra karta kredytowa. Jednak bardzo niebezpieczna. Dwukrotnie ktoś zaczął korzystać z mojej karty (pomimo, że miałem ją w portfelu) - raz w USA gdzie nigdy nie byłem, drugi raz w UK. Bank oddał pieniądze po złożeniu sprawy na Policji. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założenie konta i samo złożenie wniosku o kartę kredytową trwało w moim wypadku 4,5 godziny ! rekord świata w dzisiejszych czasach chyba ! Na koniec 3 razy wprowadzony zostałem przez pracownika w błąd odnośnie ustawienia automatycznej spłaty karty - 3 razy dzwoniłem twierdził że jest ustawione, gdy ja patrząc w domu w ekran monitora w komputerze (mając przed oczyma stronę z moim rachunkiem bankowym) widzę że nie jest. Co więcej z rachunku bankowego (który mi u siebie założyli - konto wspomagające) nawet nie ma możliwości ustanowienia takiej spłaty. ? Brak kompetencji, bałagan, porażka. Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo, oszuści i nic więcej, pierwsi do naciągania a ostatni do wyjaśnienia konkretnej sprawy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ciągle wysyłają pisma, że podniosą jak czegoś nie dostarczę. Dostęp internetowy: Totalna porażka, co chwilę trzeba zmieniać hasło, jakieś certyfikaty i jeździć do banku bo wciąż się wiesza dostęp a przez info linie nic nie idzie załatwić. Wysokość opłat i prowizji: Wysokie opłaty szukajcie w innych bankach jest taniej. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: No tu idzie załatwić w miarę szybko. Możliwość negocjacji oferty: Zero możliwości negocjacji oferty. Różnorodność zabezpieczenia: OOO zabezpieczenia przede wszystkim ja musiałem mieć: zastaw domu, dwóch żyrantów a wszystko o 80 tys zł tak osiemdziesiąt a dom warty 450 musiałem zastawić. Dostępność w różnych walutach: tak można wziąść w różnych walutach. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Porażka praca w firmie i własna działalność i jeszcze chcieli 2 żyrantów. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »