Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z MOŻLIWYCH!!!! Pierwszy raz spotkałem się abym musiał się prosić o własne środki , ponieważ polityka banku jest taka ,że oni ustalają maksymalny limit na przelewy ( można złożyć wniosek ale przyznają tyle ile będą uważali za stosowne). Często zmienią Tabele Opłat i Prowizji także produkt , który kupujesz i ma być "darmowy" za kilka miesięcy staje sie płatnym. Generalnie beznadziejny bank , bardzo słaba obsługa, nic nie można załatwić , wszystko trwa w nieskończoność, ciągłe błędy obsługi..... DRAMAT. Właśnie uciekam z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest niskie w porównaniu do innych banków. Dostęp internetowy: nawet jednej gwiazdki bym im nie dała, skomplikowane procedury, ciągła zmiana haseł, ciągłe zawieszanie się systemu na innych przeglądarkach (oprócz explorer). Obsługa klienta w placówce: nawet miła obsługa. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysoka i skomplikowana ilość opłat i prowizji, skonstruowana tylko po to by klient jak najwięcej płacił. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Elastyczność oferty: mam w polbanku kartę kredytową i spłacam ją od pół roku 64zł miesięcznie a w sierpniu dodatkowo spłaciłem 1000zł. w październiku miałem opóźnienie w spłacie. po 5 dniach spóźnienia zaczęli do mnie wydzwaniać (na komórkę po kilka razy dziennie, do moich rodziców - nie wiem skąd wzięli nr) jacyś dziwni mało sympatyczni ludzie jak się później okazało z firmy windykacyjnej Universal Agent. Żądali ode mnie podania nr pesel oraz danych osobowych. gdy pytałem w jakiej sprawie dzwonią odmawiali udzielenia informacji do póki ja nie podam im swoich danych. oczywiście nie wiedząc z kim rozmawiam odmawiałem. sytuacja potowa:) po kilku dniach, kolejnych telefonach sms-ach typu "unikanie rozmowy nie pomoże w rozwiązaniu problemu.." podirytowany sytuacją podałem im dane i dowiedziałem się czemu mnie nękają. ponieważ prowadzę z klientami rozliczenia gotówkowe a poczty polskiej nie trawie:) wole spłacać raty w oddziale banku. zadeklarowałem wiec spłatę zadłużenia w najbliższym tygodniu kiedy będę w pobliżu banku. myślałem, że to koniec nękania ale nie to nie był koniec. Przez kilka następnych dni dzwonił do mnie Pan który stanowczym głosem przypominał mi o deklaracji spłaty zadłużenia. Bardzo dziękuje firmie polbank za nowe doświadczenia oraz uatrakcyjnienie mi życia. jak będę potrzebował mocniejszych wrażeń to wezmę u was jakiś większy kredyt? 64 zł??. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam w polbanku kartę kredytową i spłacam ją od pół roku 64 zł miesięcznie. w październiku miałem opóźnienie w spłacie. po 5 dniach spóźnienia zaczęli do mnie wydzwaniać (na komórkę po kilka razy dziennie, do moich rodziców - nie wiem skąd wzięli nr) jacyś dziwni mało sympatyczni ludzie jak się później okazało z firmy windykacyjnej Universal Agent. Żądali ode mnie podania nr pesel oraz danych osobowych. gdy pytałem w jakiej sprawie dzwonią odmawiali udzielenia informacji do póki ja nie podam im swoich danych. oczywiście nie wiedząc z kim rozmawiam odmawiałem. sytuacja potowa:) po kilku dniach, kolejnych telefonach sms-ach typu "unikanie rozmowy nie pomoże w rozwiązaniu problemu.." podirytowany sytuacją podałem im dane i dowiedziałem się czemu mnie nękają. ponieważ prowadzę z klientami rozliczenia gotówkowe a poczty polskiej nie trawie:) wole spłacać raty w oddziale banku. zadeklarowałem wiec spłatę zadłużenie w najbliższym tygodniu kiedy będę w pobliżu banku. myślałem, że to koniec nękania ale nie to nie był koniec. Przez kilka następnych dni dzwonił do mnie Pan który stanowczym głosem przypominał mi o deklaracji spłaty zadłużenia. Bardzo dziękuje firmie polbank za nowe doświadczenia oraz uatrakcyjnienie mi życia. jak będę potrzebował mocniejszych wrażeń to wezmę u was jakiś większy kredyt.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Wcle nie jest życzliwy klientowi w rozwiązywaaniu narawde kryzysowych sytuacjach. Mam ktedyt to wiem. Obsługa w oddziałach jest malo kompetentna. telefonicznie w zalezności kto dzwoni ma swoją wersję. Moja dewiza spłacic jak najszybciej kredyt i nigdy nie miec Polbankiem doczynienia. Przy kredycie w 2008 odmówiłam karty kredytowej a po roku przypomniało się bankowi że ją mam nie posiadając jej. Mało otwarci na ludzi, nie znający procedur własnych. Koszmar. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »