Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
UWAGI doświadczonego 8.letniego klienta zdecydowanego pożegnać się z Bankiem,z wielu powodów. Polbank, wbrew temu co głosi nie jest bankiem przyjaznym i bankiem `po ludzku`. -Internetowa obsługa na tle innych banków to udręka i nieszczęście; bez wchodzenia w detale. -Przyjmowanie przez Bank w jego oddziałach reklamacji to dla klienta droga przez mękę /wymyślne druki,identyfikacja klienta, ilość pieczątek,wprowadzanie do systemu/zajmująca ok. 20 minut. -Tryb i podejście do załatwiania reklamacji przez Bank niezwykle uciążliwy:na ich rozpatrzenie nierzadko czeka się 3-4 m-ce;Bank jest często arogancki ,lekceważy zgłoszone doń zapytania. -Ważne dla klienta sprawy,jak dla przykładu sprawa spadku po zmarłym kliencie, traktowane są przez Bank arbitralnie i obstrukcyjnie/od grudnia 2011 r. toczę z Bankiem spór ws. spadku/. -Polbank jest też niesolidny w prowadzeniu dokumentacji klienta, wprowadzone rzekomo do systemu złożone w Oddziale dokumenty /dla przydkładu dot. zgonu i spadku/ nie są po jakimś czasie w systemie bankowości obecne,co wymaga powtórnego skladania tych samych dokumentów W SUMIE NIE JEST TO BANK KTOREMU moim zdaniem MOZNA ZAUFAC. RACZEJ OMIJAC Z DALEKA. ZAUFAC. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w miarę dobre doświadczenie z tym bankiem. Miałam kredyt na 5 lat. Wcisnęli mi 2 karty kredytowe. Jedną z nich używałam, drugą nawet nie odkleiłam od kartki. Kiedyś pomyliłam konta i zamiast spłacić kartę kredytową wpłaciłam na konto kredytu. Dostałam SMSa, że nie spłaciłam karty - kosztowało mnie to 30 zł. Natomiast ostatnią ratę kredytu miałam mniejszą o nadpłatę. Szybko zamknęli mi kredyt, i karty kredytowe. Dostałam zaświadczenie bez żadnego problemu, bezpłatnie. Tak naprawdę wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze Wielkie G.... jakie kiedykolwiek widziałem. Omijać szerokim łukiem. Nie brać Boże broń karty kredytowej ani kredytu. Kredyt spłaciłem dwa lata przed terminem. Od tej pory minął miesiąc a bank nie rozliczył jeszcze ze mną ani odsetek, ani ubezpieczenia. Oni mają czas, ty musisz natychmiast. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Traktuję konto nie jako oszczędnościowe tylko operacyjne, więc ten aspekt mnie mało interesuje. Dostęp internetowy: Tragedia, nie na wszystkich komputerach działa, ciagle trzeba coś generować, w porównaniu z innymi kontmai w innych bankach - to mało czytelna dla klienta, frustrująca aplikacja.. Obsługa klienta w placówce: Niekompetentni, 2 razy musiałam donosić akt notarialny bo zginął, a zlecenia stałe raz wyjdą, raz nie. Najgorsze, ze nikogo to nie interesuje, odsyłaja do oddziału - i tak od 3 miesiecy chodzę i prostuję ich błędy - ODRADZAM.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: -. Elastyczność oferty: -. Wysokość opłat i prowizji: -. Oferta kart płatniczych: -. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nic specjalnego, zawsze trzeba sprawdzić parametr marży i oprocentowania ponieważ w części banków niższa jest marża, a w innych niższe oprocentowanie. Dostęp internetowy: Ograniczony do 3 komputerów, ponieważ wymaga zainstalowania certyfikatu bezpieczeństwa. jeśli wyjedziesz na urlop to nie masz dostępu do banku.. Wysokość opłat i prowizji: Najwyższy w Polsce spread, który realnie kredyt hipoteczny zamienia w zwykłą pożyczkę gotówkową! . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Brak mi słów, aby opisać koszmar związany z uruchamianiem i wypłacaniem kredytu. Do tego niekompetentni pracownicy.. Możliwość negocjacji oferty: Zero możliwości i na tyle powinienem ocenić ten punkt, ale się nie da.. Różnorodność zabezpieczenia: Tylko hipoteka i kasa. Dostępność w różnych walutach: Praktycznie brak innej możliwości niż w zł. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Etat i warunkowo działalność gospodarcza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 9 procent prowizji na CHF to mówi samo za siebie. Dostęp internetowy: konto widoczne w internecie po miesiącu i do tego ciągle trzeba zmieniać hasła. Wysokość opłat i prowizji: 15 zł za konto,o opłatach dodatkowych nie wspominając np.4,5 % za wcześniejszą spłatę. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Należy dostarczyć wszystkie możliwe dokumenty włącznie z zaświadczeniem od ginekologa. w moim przypadku procedura trwała 3 mies.. Możliwość negocjacji oferty: Z kim? z wirtualną centralą czy systemem?. Różnorodność zabezpieczenia: ubezpieczenie,ale jakim kosztem. Dostępność w różnych walutach: tak ale stawki % jak w zł lub wyższe. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: bez komentarza. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »