Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie da się przeżyć, ale ponieważ mam kredyt w Euro, to niestety liczą z dość dużymi marżami. Dostęp internetowy: porażka, przy każdej aktualizacji oprogramowania tracę certyfikat, co wiąże się z kontaktem z operatorem by dostać nowy. W dodatku z każdym świstkiem trzeba latać do oddziału (godziny pracy dla bezrobotnych)w dobie internetu i faksów... Wysokość opłat i prowizji: dośc wysoka. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w miarę szybko od dostarczenia tony papierów. Możliwość negocjacji oferty: brak. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie sprawdziłem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Poniżej rynku. Dostęp internetowy: duże problemy. Obsługa klienta w placówce: Masakryczny pokaz niekompetencji i nieudolności, do tego manipulowanie informacjami co daje wybuchową i konfliktogenną mieszankę. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Słaby. Elastyczność oferty: Bez możliwości dopasowania. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie, ponadto wiele z nich nagle się pojawia bez uprzedzenia. Pracownicy często wprowadzają w błąd co do tych opłat. Sam byłem ofiarą takiego oszustwa. Totalna porażka. Oferta kart płatniczych: Niefunkcjonalne w pozyskaniu informacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie wydaje sie atrakcyjne ale co z tego jak kredytów nie udzielaja. Dostęp internetowy: przesadnie utrudniony. Wysokość opłat i prowizji: nie dotarłam do tego etapu. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: zmarnowane dwa miesiące. Odradzam wszystkim, obiecują przyznanie na początku po czym zaczynają wymyślać, i mimo obietnic ani razu nikt do mnie nie oddzwonił i zmarnowałam majątek aby czgokolwiek sie dowiedzieć.. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: przez dwa miesiące donosiłam wszelakie dokumenty, na sam koniec odmówili kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank postępuje jak negatywni bohaterowie filmu "DŁUG" - nie wysyła zawiadomienia o opłacie za porowadzenie konta (które dotąd bylo bezpłatne) - a po kilku miesiącach każe sobie zapłacić dodatkowa opłatę. Reklamować mozna - ale trzeba mimo to zapłacić. A to wszystko dotyczy kąta, z którego nigdy nie korzystałem!!! Nie mozna też zamknąć kąta jeżeli się nie zapłaci tego sztucznie stworzonego długu. Nie zapłacisz - tzn, że nadal korzystasz z naszych usług i będziemy co miesiąc cię obciążać - MIMO, ŻE WYMÓWIŁEM KORZYSTANIE Z USŁUG. I NIGDY NIE KORZYSTAŁEM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam jezcze dziwniejszą sytuację. W 2008 roku otworzyłam w Polbanku rachunek bieżący i oszczędnościowy, które zamknęłam po dwóch miesiącach, czyli w styczniu 2009, a w 2012 roku dostaję wyciąg z rachunku (zamkniętego) z informacją, że jetem im dłużna jakieś pieniądze za prowadzenie konta. Dwa mieiące po złożeniu reklamacji dostaję odpowiedź, że reklamacja jest bezzasadna, ponieważ od 1-11-2011 nastąpiła zmiana nazwy rachunku. Zgroza, rachunek zamknięty w 2009 i do tego sugestia pana z BOK, że pracownik banku musi sprawdzić autentyczność dyspozycji zamknięcia rachunku. Najgorszy bank jaki istnieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Osoba, z którą rozmawiałam na temat reklamacji nie potrafiła mi nic mądrego powiedzieć, przeczytała tylko to co jest napisane na formularzu, dla mnie porażka i przyznam się, że dawno tak się nie wkurzyłam. Chodziło mi o czas reklamacji, na protokole z reklamacji jest napisane 30 dnia a w regulaminie 14 dni. Jest niezgodność więc chciałam się dowiedzieć co jest istotniejsze i co... poza beznadziejnym uśmiechem - nic!!!. Wysokość opłat i prowizji: Zakładają lokatę walutową nie było żadnej prowizji. W regulaminie jest napisane, że klient o zmianach prowizji będzie powiadomiony na 14 dnie przed zmianą. Oczywiście żadnego powiadomienia nie dostałam, a mam naliczaną prowizję- jakim prawem?! W Polbanku nie potrafiono mi odpowiedzieć, a więc kto ma wiedzieć?!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Pani, która mnie obsługiwała na moje pytanie nie potrafiła mi odpowiedzieć sensownie!. Wysokość opłat i prowizji: Naliczaja prowizję, bez zawaidomienia w regulaminie jest wyraźnie napisane, że ... klent będzie powiadomiony o zmianie wysokości prowizji na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany. . skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »