Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie 6% na koncie oszczędnościowym z możliwością wypłaty w każdej chwili - do tego brak opłat. Dostęp internetowy: Zbyt częsta wymagana zmiana hasła, a poza tym OK. Obsługa klienta w placówce: Bardzo dobra obsługa klienta, brak kolejek, dodatkowe telefony z informacją o zaakceptowaniu wniosku przez centrale. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Darmowa linia kredytowa i karta kredytowa. Wysokość opłat i prowizji: Większość darmowa. Oferta kart płatniczych: Bardzo fajne karty z opcją cash back 1% za darmo!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Pod względem dostępu internetowego ten bank to istna tragedia, gdy zablokujesz sobie konto (na skutek trzykrotnego błędnego wpisania hasła, a zapewniam że o to nietrudno - bardzo restrykcyjna polityka nadawania haseł, aż do przesady) to możesz pomarzyć o szybkim rozwiązaniu problemu. Wizyty w oddziale, bo na jednej się nie skończy, kolejne kroki akceptacji, które nowa koperta z hasłami musi przejść, konieczność czekania aż wszystkie procedury się zakończą. Sam interfejs - kolejna tragedia. Mamy XXI wiek, a ten system wygląda, jakby był projektowany na początku rozkwitu internetu. Brak nawet standardowej funkcjonalności czyni ten bank świetnym wyborem dla ludzi, którzy lubią sobie sprowadzać kłopoty na głowę.... Obsługa klienta w placówce: Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Butność pracowników banku oraz czasami wręcz *moderacja* arogancja to coś nie do pomyślenia w banku, który powinien walczyć o klienta. Co prawda nie zawsze spotkałem się z taką reakcją, ale nawet pojedyncze sytuacje są dla mnie nie do przyjęcia. Bardzo nie polecam, a szkoda bo zapowiadało się dobrze (osobiście bardzo podoba mi się wystrój placówek, no ale co mi po tym, gdy w samej placówce czuję się jak intruz?).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mam porównanie z innymi bankami i tylko jeden zaoferował mi lepsze warunki, ale to tylko jeden plus o reszcie poniżej. Dostęp internetowy: ich serwis jest 100 lat za np. inteligo. to totalna katastrofa. Ciągłe modernizacje. Brak możliwości wykonania przelewu na WŁASNY rachunek po godzinie 20 (robią podobno jakies konserwacje) i weekendy. Wysokość opłat i prowizji: mam kredyt na miarę i przysługuje mi prawo do premii za sumienność - dostałem ją tylko po pierwszym roku. Teraz mija już 1,5 m-ca od kolejnej rocznicy i nikt w tym śmiesznym banku nie potrafi udzielić mi informacji gdzie są moje pieniądze. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: tutaj było OK ale wiadomo złapało się nowego frajera więc początek musi być OK. Możliwość negocjacji oferty: ja nic nie negocjowałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieźle, ale jak się okazuje w porównaniu z innymi bankami wcale nie nadzwyczajnie.. Dostęp internetowy: Tragedia! Tragedia! Tragedia! Tylko kilka zarzutów: Tysiące skomplikowanych sposobów uwierzytelniania poleceń. Zmuszanie do zmiany hasła. Ciągle coś nie działa. Na początku w wyniku jakichś dziwnych komplikacji musiałem się trzykrotnie fatygować do placówki banku gdzie spędzałem mnóstwo czasu, by uzyskać ponownie dostęp do konta. (Chciałbym tu dodać iż nie jestem ignorantem, który nie potrafi sobie poradzić z obsługą konta przez internet. Korzystam z tej formy obsługi konta w kilku innych bankach i moim zdaniem wszystkie są milion razy lepsze niż to nibykonto internetowe Polbanku.). Obsługa klienta w placówce: Niestety również: Tragedia! Tragedia! Tragedia! Chciłabym podkreślić że moje doświadczenia czerpię z wielu wizyt w różnych oddziałach tego banku. Jeśli ktoś lubi chodzić na pocztę to polecam Polbank. Trzeba sobie na najprostsze czynności zarezerwować co najmniej kilkadziesiąt minut i to pod warunkiem, że nie ma zbyt dużej kolejki. Każda czynność trwa niewiarygodnie długo. W placówkach mnóstwo pracowników, którzy snują się to tu to tam, nie reagując na oczekujących klientów. Każdy pracownik czymś straszliwie zajęty i żaden (nawet pomimo próśb) nie ma w tej chwili czasu bo coś akurat załatwia. (Przykład - kolejka oczekujących obsługuje tylko jedna pani spośród pięciu.Po półgodzinnym oczekiwaniu podszedłem do jednego z pracowników z prośbą, aby mnie obsłużył. Odesłał mnie do kolejki. Do wolnego stanowiska podchodzi jedna z pracownic, mam nadzieję, że zacznie również obsługiwać klientów, a ona siada i wyciąga tabliczkę \"Stanowisko nieczynne\" i zaczyna swoją pisaninę i tak aż do mojego wyjścia, przez jakieś 40 minut). Przede mną był tylko jeden klient. Jeśli chodzi o procedury bankowe istne średniowiecze. Czy ktoś pamięta jeszcze podział na oddziały w PKO z lat 90-tych gdzie wszystko trzeba było załatwiać w swoim oddziale ? Polbank udaje, że jest nowoczesnym bankiem gdzie nie ma takiego wymogu. Wszystko jest ok, pod warunkiem, że : nie mamy konta założonego w jednym oddziale, karty kredytowej w innym, konta oszczędnościowego w kolejnym a lokaty w jeszcze innym. Jeśli tak jest to nie próbujmy iść gdzieś gdzie nie zakładaliśmy danego konta. Pracownik będzie musiał kontaktować się z drugim oddziałem, gdzie było zakładane konto, będzie czekał na odpowiedź z tamtej placówki, będzie coś tam wpisywał i wypisywał a my sobie grzecznie siedzimy i siedzimy i siedzimy...a potem na koniec i tak wszystkie dokumenty będą dopiero przesłane tam gdzie akurat byliśmy założyć konto. Przykład zmiana adresu zameldowania i korespondencji udało się dopiero po trzeciej wizycie w różnych placówkach. Wcześniej wszystkie dokumenty i wyciągi jak przychodziły na stary adres tak przychodziły. Podpisanie umowy o kartę kredytową skończyło się tym, że przestano wysyłać mi wyciągi, które dostawałem w formie papierowej, bo przecież zrezygnowałem (nie wiedziałem, że ze wszystkich). Umowę podpisywałem w samochodzie kuriera !?! Później otrzymałem kolejny kod niemożliwy do zapamiętania aby móc otwierać dokumenty z wyciągami (Naprawdę próbowałem znaleźć jak zmienić kod dostępu! później próbowałem pozbyć się tego zabezpieczenia jednak w Polbanku nie rezygnuje się z tego zabezpieczenia). Na koniec chciałbym tylko dodać, że do Polbanku zachęciło mnie oprocentowanie konta oszczędnościowego, które już straciło na atrakcyjności i darmowe konto, które obecnie jest darmowe tylko pod pewnymi warunkami. Obecnie rozglądam się za ofertami innego banku gdzie będę mógł ulokować swoje oszczędności i w spokoju obsługiwać konto internetowe w domowym zaciszu.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jeśli ktoś nie jest zainteresowany...i tak będzie nagabywany stale przez telefon aby wziąć kredyt (pomimo zapisu iż nie chcemy być nagabywani). Do tego (uważam to za skandal! zawsze trzeba decydować tu i teraz przez telefon i nie ma możliwości otrzymania wcześniej warunków umowy chyba, że od razu do podpisu. Proponuję umówić się na mieście w samochodzie kuriera bo tak najszybciej).. Elastyczność oferty: Kompletnie nieelastyczna. Wysokość opłat i prowizji: Przeciętna. Oferta kart płatniczych: Nic nadzwyczajnego. Uwaga!!! Część transakcji nadal potwierdzana podpisem ?!?!?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka Grójec- super miła obsługa.Mogę śmiało polecić w porównaniu do innych o których słyszałem. Centrala banku-mniej niż zero ( bałagan, gubią dokumentacje, chcą by człowiek podpisywał to samo kilka razy). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK W POLSCE!!!! po raz 100 wypełniam wzór podpisu, nie ma szans na negocjacje (zmiana terminu, rewaloryzacje itp,) nękają gorzej niż pracownicy PROVIDENT - do tego stopnia że wydzwaniają po rodzinie i znajomych nie racząc powiadomić właściciela rachunku o problemie naliczanie opłat z sufitu nawet do "darmowych" usług bez porozumienia, sami zmieniają parametry konta na płatne bez zgody właściciela konta lub szantażują wypowiedzeniem natychmiastowym umowy - OMIJAJCIE TYCH OSZUSTÓW !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
próbowałam załatwić kredyt przez telefon, miało być pięknie i szybko. wniosek rozpatrywany przez prawie miesiąc. wstępnie przyznali, po czym okazało sie ze jednak nie, o czym nie raczyli poinformować sami. Zmarnowałam miesiąc i kilka doładowań telefonu dopraszając sie o informacje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: nie polecam, próbowałam załatwić kredyt przez telefon, miało być pięknie i szybko. wniosek rozpatrywany przez prawie miesiąc. wstępnie przyznali, po czym okazało sie ze jednak nie, o czym nie raczyli poinformować, a tą informacje uzyskałam po kolejnej próbie kontaktu z mojej strony. Stracony miesiąc czasu i wiele doładowań telefonu.... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »