Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

W 2012 roku nastąpiło przejęcie Polbank EFG S.A przez grupę Raiffeisen. Obecnie obie banki funkcjonują pod wspólną…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

407 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowane konto główne . Dostęp internetowy: brak koszyka płatności. Obsługa klienta w placówce: zawsze miło. Oferta kredytu/ debetu w koncie: najlepsza karta kredytowa, gwarantuje zwrot 1%, serwis SMS, i można podpiąć kilka kont do 1 karty - super sprawa. Elastyczność oferty: jeżeli ktoś czytał tabelę opłat - to wie że można je ominąć. Wysokość opłat i prowizji: najtańsza karta kredytowa opłata za konto i kartę (razem 10zł) trochę dużo dla młodego człowieka. Oferta kart płatniczych: przydałoby się wiecej bezpłatnych bankomatów (skoro pobierają 10zł razem za konto). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Oczywiści informują o tym na stronach głównych :) ale KTO TO CZYTA?! Wchodzę na konto robię przelewy i nie czytam ogłoszeń między reklamami ich usług, bo nie mam na to czasu! Potem na liście transakcji czytam: opłata za to, opłata za tamto i wychodzi, że to NAJDROŻSZE KONTO W POLSCE! ODRADZAM. oczywiście przy podpisaniu umowy wszystko za darmo, bez opłat.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pół roku temu bralismy kredyt w euro cos ponad 90 tys (370 tys w zł) decyzja była błyskawiczna 3 tyg. nie mielismy wkładu własnego - z tego ze tak szybko jestesmy bardzo zadowoleni oraz z tego ze nie musielismy płacic dodatkowych kosztów typu za uruchomienie kredytu itd ale ogromnym minusem jest prowadzenie konta elektronicznego, ktore bylismy zmuszenie oboje zalozyc!!!! kilka razy bylismy na zakupach i terminal pokazywał nam brak srodków na koncie po czym dzwoniac do centrali Pani nam powiedziała ze sie pomylili i zaksiegowali ze mamy 5 zł a nie 900zł, notorycznie sie to powtarza!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Również miałem parę lat temu u nich lokatę do której trzeba było założyć darmowy rachunek. Parę dni temu dostałem pismo, że jestem posiadaczem mistrzowskiego konta osobistego, za które mam płacić. Oczywiście nikt mnie wcześniej nie poinformował o cudownej zamianie bezpłatnego rachunku na płatne konto. Co więcej, likwidując lokatę, prosiłem o zamknięcie tego rachunku. Udałem się z tym pisemkiem do banku i zażądałem usunięcia tego konta. Odmówiono mi, twierdząc, że bank może mi te konto prowadzić wbrew mojej woli (sic!) dopóki nie zapłacę zaległości za jego prowadzenie. Płacić nie zamierzam. Wysłałem im żądanie zamknięcia tego konta listem poleconym. Jeśli nie dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi skieruję sprawę do sądu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Wszystko trzeba dokładnie czytać. Nie należy wierzyć w ani jedno słowo z tego co mówią. Wszystko na piśmie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Wprowadzają w błąd. Należy dokładnie wszystko czytać. Nie wierzyć w ani jedno słowo które mówią. Wszystko na piśmie. . Wysokość opłat i prowizji: Zdarza się, że przysyłają informację o wprowadzeniu opłat, po ich naliczeniu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: fatalny od kilku lat coraz gorszy dostęp przez internet, aktywacja numeru telefonu do haseł sms wymaga konsoli java wykonanie zlecenie czterech przelewów co drugi dzień niewykonalne i napewno nie przez operatora gsm . Wysokość oprocentowania: coraz gorsza czym więcej reklam tym gorzej. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: brak. Obsługa klienta w placówce: pujdziesz poczekasz sprawdzisz poczekasz poczekasz wpłacisz a przy wypłacie to samo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: marna, po wprowadzeniu podatku Belki. Dostęp internetowy: Beznadziejny, ciągłe awarie. Obsługa klienta w placówce: Kolejki. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Wprowadzają klienta w błąd pracownicy banku. Elastyczność oferty: Oferta mało elastyczna. Wysokość opłat i prowizji: Wprowadzają dodatkowe opłaty, nie informując o tym klientów.. Oferta kart płatniczych: Beznadziejne, z ukrytymi opłatami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: najgorsze zabezpieczenia z jakimi miałem doczynienia\r\n(ze względu bezpieczeństwa ich niepodam)\r\nnieustanne braki dostępu do bankowości\r\naktywacja haseł sms poprostu chora. Wysokość oprocentowania: kiedyś dał bym 4 teraz\r\noprocentowanie niby normalne\r\nale za ciągłe zmiany czyli zanirzanie % nawet kilka razy na tydzień\r\n2 gwiazdki\r\n. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: niewiem. Minimum formalności: za durze -1*. Obsługa klienta w placówce: tak jak wpisałem\r\nwchodze gdy nie ma kolejki wypłacam ledwie 200\r\nw od 6 do 14 min i to conajmniej 6 minut tak gdy niema kolejki\r\na kolejka do kasy 3 osobowa nieraz 48 minut\r\n\r\na jak przyjdziesz z paczkom w tornitrze to cie wyproszam\r\n(co to ma być nowe prawo terrorystyczne) a za to\r\nja konta u nich likwiduje (szkoda że musze dać aż jedna gwiazdke). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »