Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
W czasie kiedy byłem klientem, dzwonili 2 razy w miesiącu z propozycją kredytu. Pewnego dnia stwierdziłem że zestawienia karty kredytowej są dla mnie niezrozumiałe a opłaty horrendalne więc rezygnuję z karty i tu kontakt banku się kończy. Pani Informuje mnie iż ja mam co jakiś czas dzwonić i dowiadywać się na jakim etapie zamknięcie rachunku jest i czynie trzeba aktualnie czegoś dopłacić. Poinformowano mnie iż bank nie będzie się ze mną kontaktował z razie potrzeby dopłaty więc radzą abym się dowiadywał. Zamknięcie rachunku z miesięcznym okresem wypowiedzenia to tak naprawdę 2 miesiące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Santander Consumer Bank od kilku lat i coraz bardziej jestem zniesmaczony współpracą. Doradcy coraz bardziej komplikują załatwienie naj prostszych spraw związanych z obsługą konta , kart itp. Muszę szybko przenieś się do innego banku. Doradzam omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank!!!! Po przeniesieniu bankowości elektronicznej z Deutche Bank nie mogę się zalogować. Santander stwierdził, ze muszę pojawić się w placówce żeby tego dokonać. Złożyłem reklamację informując że mam małe dziecko a poza tym kończę prace w godzinach kiedy bank już nie pracuje. Ostałem odpowiedź, że i tak musze się stawić w oddziale i że dołożą wszelkich starań w przyszłości aby umożliwić mi niezakłócony dostęp i co? Zmykają mój oddział i przenoszą do oddziału gdzie są jeszcze krótsze godziny pracy. Moje odczucie jest takie, że bank ma gdzieś swoich klientów. Jeśli tylko inny bank wprowadzi oferty podobną jak to miał Deutche Bank dla 500+ z maty się przenoszę. Mam nadzieję, że to nastąpi jak najszybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Korzystanie z aplikacji to jakaś porażka. Podczas płatności blik-iem doszło do błędu. Bank nie przelał pieniędzy, które oczywiście zostały odciągnięte(zewnętrzny usługodawca przez 15 minut nic nie zarejestrował i anulował mi bilet)... Na dodatek podczas kontaktu telefonicznego miła Pani kazała poczekać i przestała odowiadać(czekałem ponad 10 minut)... Parodia... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3 dni mnie zwodzili kredytem który nie dostałem. Strata czasu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie znoszę tego banku. Na równi z city bankiem. Tylko kredyt mnie trzyma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Internetowo nic nie zrobisz w weekend. Zawsze przepraszamy trwa konserwacja. Przepraszamy trwa konserwacja. Ja nie przepraszam i rezygnuje z konta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku w placówce została podana mi zła kwota do spłacenia całego zadłużenia i nikt nie ma pojęcia jak się to mogło stać i aktualnie przychodzi do uregulowania kwota niewyjaśnionej pomyłki skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia naliczaja opłaty 2 miesiące po zakończeniu umowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Stosuje niedozwolone i nieuczciwe praktyki przez które wiele osób zostało z długiem 2x większym niż pożyczyło i to 10 latach spłacania. Nasyłają kancelarie, komorników, odrzucają reklamacje. W reklamacjach Santsnder nie przyjmuje do wiadomości zadnych argumentów jest głuchy na wszelkie argumenty i twierdzi że umowa jest Ok, co nie jest pawda ponieważ 1.Raport UOKiK 2. Raport Rzecznika Finansowego 3. Raport NIK Wszystkie ww. instytucje uważają nasze umowy za sprzeczne z prawem. Dodatkowo mamy: 4. Białą Księgę ZBP  (banki uważają, że kredytów udzielały, bo Państwo im nie zabroniło) 5. Stanowisko RP  (tu jest paradoks - w Polsce nic nie można zrobić z tymi kredytami, a do Tsue wysłali pismo, że nic nie stoi na przeszkodzie by unieważnić te umowy). 6. Kilka wyroków TSUE. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Jeśli chcesz brać kredyt lub cokolwiek w tym banku w decyzji pomorze mój przypadek : dwa lata temu zakończyłem spłacać kartę i przez dwa lata mimo tego ze dane moje się nie zmieniły poczekano aż zadłużenie wzrośnie do 120 zł przez nie zamkniecie karty i z grubej rury poszło na windykacje, tam po rozmowie z konsultantem poinformowano mnie abym sprawę reklamował :) co tez tak uczyniłem i tam dowiedziałem się ze maja czas na rozpatrzenie nawet 60 dni ale tu ciekawostka windykacja dzwoni ok. co tydzień dalej ( nawet 7 :30 ) każdy telefon ok 15zł (najprawdopodobniej nagle odnalazł się kontakt do mnie dwa lata szukali) więcej opisywać nie trzeba , wydaje mi się ze nie do końca przemyślany sposób na wyłudzanie pieniędzy a widząc opinie innych to ciesze się ze zadzwonili po tych dwóch latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja tez widze ze od zmiany na czerwone logo zle sie dzieje. mialem tam linnie pare lat , prosta sprawa. mialem wplacac raz na mc 1000zl , jako wplyw bo taki warunek tego kredytu-linnii. Wplacalem co dziennie(przez rok) utargi od 1000do 5000 . Linnia jak dzwonilem zostanie przedluzona na kolejny rok, potem dzwonie ze nie zostala przedłuzona bo rzekomo jakies warunki nie spełnione, jakie to od 2tyg nie mogą odpisać. same ogolnikowe odpisywanie na reklamacje.... he chyba nadciaga juz nowy krzyzys. pzdr scb skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
To nie bank to dno i dwa metry mułu dlatego się tak intensywnie reklamują .arkosi skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »