Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam Jeśli chcesz brać kredyt lub cokolwiek w tym banku w decyzji pomorze mój przypadek : dwa lata temu zakończyłem spłacać kartę i przez dwa lata mimo tego ze dane moje się nie zmieniły poczekano aż zadłużenie wzrośnie do 120 zł przez nie zamkniecie karty i z grubej rury poszło na windykacje, tam po rozmowie z konsultantem poinformowano mnie abym sprawę reklamował :) co tez tak uczyniłem i tam dowiedziałem się ze maja czas na rozpatrzenie nawet 60 dni ale tu ciekawostka windykacja dzwoni ok. co tydzień dalej ( nawet 7 :30 ) każdy telefon ok 15zł (najprawdopodobniej nagle odnalazł się kontakt do mnie dwa lata szukali) więcej opisywać nie trzeba , wydaje mi się ze nie do końca przemyślany sposób na wyłudzanie pieniędzy a widząc opinie innych to ciesze się ze zadzwonili po tych dwóch latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja tez widze ze od zmiany na czerwone logo zle sie dzieje. mialem tam linnie pare lat , prosta sprawa. mialem wplacac raz na mc 1000zl , jako wplyw bo taki warunek tego kredytu-linnii. Wplacalem co dziennie(przez rok) utargi od 1000do 5000 . Linnia jak dzwonilem zostanie przedluzona na kolejny rok, potem dzwonie ze nie zostala przedłuzona bo rzekomo jakies warunki nie spełnione, jakie to od 2tyg nie mogą odpisać. same ogolnikowe odpisywanie na reklamacje.... he chyba nadciaga juz nowy krzyzys. pzdr scb skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
To nie bank to dno i dwa metry mułu dlatego się tak intensywnie reklamują .arkosi skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank poniżej krytyki. Przelew przez ich stronę na poczet spłaty kredytu nie wiadomo gdzie wylądował. Czekałem miesiąc na wyjaśnienie reklamacji która po rozpatrzeniu nic nie wnosiła.Nie rozumiem jak bank może nie wiedzieć gdzie są pieniądze przesłane na konto którego jest właścicielem. Ukryte koszty są duże a ludzie nie kompetentni. Trzymajcie się z daleka od tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia z tym bankiem . Gdybym nie musiała nie wzięłabym karty kredytowej na pewną sumę .Od połowy zeszłego roku spałacam ten kredyt . Dokonuję dwukrotnie , trzykrotnie wyższych wpłat aby szybciej spłacic kredyt. Nie uwierzycie , ale w oddziale banku powiedzili mi ,że do spłaty po kilku miesiącach mam prawie cały kredyt. Według mnie spłaciłam już 2/3 kwoty . Wygląda na to ,że gdybym chciała spłacic od razu to nie uwzględnią mi moich wpłaconych wyższych rat ! Na koncie obilczona jest tylko wypłacona kwota kredytu . Nie ma wyszczególnionej kwoty wpłaconej . Nie można sobie porównac ile się ma ( czyli ile wpłacono + pozostała kwota kredytu) , a ile jest się winnym!!! Ten bank zdaje sie działa jak chwilówki - lichwiarski bank ! Niedojrze wysokie odsetki nawet za wpłaconą kwotę przed terminem , to jeszcze wysokie prowizje za wypłacenie gotówki z rodzimego bankomatu za 1000 zł - zapłaciłam 60, 00 zł prowizji !!! Jak to jest mozliwe ??? Tym bankiem powinna się zająć instytucja nadzoru bankowego. Uważam ,że zostałam zmanipulowana przez pracownice banku , która mnie zapewniała o szybszej mozliwości spłaty i szybszej mozliwości zamknięcia karty . Czuję się pokrzywdzona. W tym banku łamane są wszelkie zasady ekonomiczne. ODRADZAM , OMIJAJCIE TEN BANK! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przyszło mi do głowy zrobić zakupy w Mediaexpert na raty przez internet. W innych bankach 15 minut i decyzja. A raczej szybciej. Tu po wypisaniu ankiety - oczekiwanie na telefon doradcy nie wiadomo kiedy. Zadzwonili po pół godzinie - kiedy akurat nie mogłem odebrać. Potem 3 dni ciszy. Postanowiłem anulowac zakup i pójść fizycznie do sklepu licząc, że będzie szybciej. Myliłem się - z papierami było szybciej - ale z decyzja już gorzej. Chciałem skorzystac z kredytu 50% teraz i 50% za pół roku. I nie chciałem żadnego ubezpieczenia. Odrzucono wniosek - mimo iz jestem całkowicie wypłacalny. W sklepie pani obsługująca raty wspominała że to chyba za duża wpłata od razu i może by tak na 12 rat to wtedy lepiej. Tylko, ze nie za 0%. Olałem i kupiłem za gotówkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Chciałam zapłacić przelewem ,nie mogłam ,bo się system zawiesił,bo za dużo ludzi korzysta,taką dostałam odpowiedź. Nie mogłam zapłacić kartą w sklepie,była nieczynna. Jakieś obciążenie od limitu 50 zł. Nie wiem co to jest. Można by mnożyć i.t.d. WBK był super. Ten to wielka porażka,uciekać i to szybko. Dlaczego nikt z tym nie zrobi porządku,chyba są jakoś służby od tego. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam. Ograniczony dostęp do pieniędzy znajdujących się na koncie za pomocą karty. Przy płatnościach częste Odmowy Banku! (Oczywiście przy wystarczających środkach na koncie). Nie sposób złożyć reklamacji przez bankowość elektroniczna, żeby nie wyskakiwalo w statystykach! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo dyspozycji o zamknięciu karty naliczaja odsetki ale nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie jakie odsetki. \r\nZadłużenie rośnie a oni nie wysyłają żadnych powiadomień żadnego kontaktu. \r\nGdy dowiedziałam się że jestem w Bik sprawdziłam raport bo nie byłam w stanie przypomnieć sobie gdzie mogę być dłużna. Okazało się że Santander nalicza odsetki od kilku miesięcy mimo wcześniejszej prośby zamknięcia karty kredytowej. \r\nCzuję że to specjalny krok z ich strony. [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Prowizja za wypłatę gotówki z konta firmowego w oddziale, to jakich żart, przy 100tyś, jest to 500 zł, 500 ZŁ za to ze wypłacasz WŁASNE pieniądze, a to tylko wierzchołek prowizji, kredytów( ponad 20% RRSO) i innych prób naciąganie niedługo zmieniam ten [Moderacja] bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, katastrofalny interfejs online, nic nie jest jasno pokazane, wszedzie sztuczki poukrywane żeby tylko cię skubnąć, nic czarno na białym, konsultańci zdesperowani wydzwaniają żebyś znimi został jak chcesz zrezygnować, karta spłacona wniosek złożóny a oni jeszcze przez dwa miesiące będą ci to analizować naciągając cię na kolejne koszta, to dla mnie bardziej jak para-bank .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Szczerze odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem, a szczególnie wiązanie się Kartą Visa Media Markt. Pierwsza rata, płacona przez ich panel trafiła niewiadomo gdzie - w celu wyjaśnienia odwiedziłam już dwie siedziby, teraz jestem skierowana do Przelewów 24. Dodatkowo uważajcie przy podpisywaniu umowy - nie dostajecie jej wówczas do ręki, przedstawiciel sprytnie unika informacji na temat dodatkowych kosztów - opłata za prowadzenie karty, którą sami Wam wciskają, dodatkowo wspominane już ubezpieczenie na życie. Rata wzrasta o 30-40 zł. Szczerze odradzam, chyba że macie dużo czasu i cierpliwości, aby potem szukać swoich pieniędzy. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam korzystania z kart kredytowych!!! Swoją kartę spłaciłam i zamknęłam w listopadzie, a system "SAM" naliczył jeszcze opłaty w grudniu i styczniu. Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to o niczym bym nie wiedziała, no bo przecież zamknęłam kartę. Prze takie niedopłaty ludzie lądują w BIG-u!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wciskają dodatkowe ubezpieczenie na życie ! Pomimo tego że dziękujesz i mówisz że nie chcesz niestety nie rozumieją ! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »