Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie polecam, katastrofalny interfejs online, nic nie jest jasno pokazane, wszedzie sztuczki poukrywane żeby tylko cię skubnąć, nic czarno na białym, konsultańci zdesperowani wydzwaniają żebyś znimi został jak chcesz zrezygnować, karta spłacona wniosek złożóny a oni jeszcze przez dwa miesiące będą ci to analizować naciągając cię na kolejne koszta, to dla mnie bardziej jak para-bank .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Szczerze odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem, a szczególnie wiązanie się Kartą Visa Media Markt. Pierwsza rata, płacona przez ich panel trafiła niewiadomo gdzie - w celu wyjaśnienia odwiedziłam już dwie siedziby, teraz jestem skierowana do Przelewów 24. Dodatkowo uważajcie przy podpisywaniu umowy - nie dostajecie jej wówczas do ręki, przedstawiciel sprytnie unika informacji na temat dodatkowych kosztów - opłata za prowadzenie karty, którą sami Wam wciskają, dodatkowo wspominane już ubezpieczenie na życie. Rata wzrasta o 30-40 zł. Szczerze odradzam, chyba że macie dużo czasu i cierpliwości, aby potem szukać swoich pieniędzy. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam korzystania z kart kredytowych!!! Swoją kartę spłaciłam i zamknęłam w listopadzie, a system "SAM" naliczył jeszcze opłaty w grudniu i styczniu. Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to o niczym bym nie wiedziała, no bo przecież zamknęłam kartę. Prze takie niedopłaty ludzie lądują w BIG-u!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wciskają dodatkowe ubezpieczenie na życie ! Pomimo tego że dziękujesz i mówisz że nie chcesz niestety nie rozumieją ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wstrętne traktowanie klienta. Całkowity brak szacunku gdzie nie można niczego załatwić. Dodatkowo pobieranie pieniędzy za nieistniejące usługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra po 13 latach domagają się jakiś odsetek od pożyczki . Przypomniało im się i straszą komornikiem . NIE POLECAM unikajcie ich placówek i banków skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Został wzięty kredyt na poczet remontu domu. Ponad 200 tys zł. Został wzięty w listopadzie. Dzisiaj mamy 21 stycznia. I mimo spełnienia wszystkich wymogów, dostarczenia wszystkich dokumentów, podpisania umowy, do dziś dnia nie mam pieniędzy na koncie. Mało tego Santander skutecznie mnie zablokował, i nie mogę wsiąść kredytu nigdzie indziej. Czekać nie mogę, gdyż remontowcom trzeba zapłacić, a tym czasem Bank ma to totalnie gdzież. Nie polecam nikomu. Od czasu przejęcia WBK przez Sandander jest ogromna tragedia. I po WIELU latach, trzeba uciekać. Tego banku. Źle się dzieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie oceniam tego banku dobrze a jedyne czego żałuje to to że mam u was kredyt! Spłacam co miesiąc grubo przed czasem a wy mi odmawiacie kredytu 0% w agata meble za 16 zł miesięcznie i tylko dlatego że nie chcę żadnego pakietu asistans itd bo to wszystko o d... rozbić byle kasę zedrzeć z ludzi! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander przejął Deutche Bank i mimo zapewnień na stronie internetowej i zapewnień pracowników że nie będzie dla klientów żadnych zmian, już po miesiącu wprowadzili nowe opłaty. I tak np za wpłaty gotówki wcześniej nie płaciłem teraz mam 0,4. Brak szacunku dla klienta. W odpowiedzi na reklamację odpisali że nie widzą nieprawidłowości. Rezygnuje z ich usług. Koszmar! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bez mojej wiedzy zmienili mi pin do karty kredytowej myślałam że jest to nie możliwe do puki mnie to nie spotkało .nie polecam takiego banku ja po tym incydencie zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radzę omijać ten bank szerokim łukiem. Brałem samochód w leasing w tym banku . Przedstawiciel rzucił mi umowę do podpisania, dosłownie rzucił, nie wyjaśniając żadnych kwestii. Dodatkowe koszty , które były po podpisaniu umowy oczywiście były totalnym zaskoczeniem. Nie mam niestety nic dobrego do powiedzenia o firmie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander Bank Opole ul. Ozimska. Potrzebuję obsługi kasowej. Panią proszę o karteczkę z numerem. (Za czasów BZ WBK funkcjonował w tej placówce system samoobsługowy.) Obsługiwany jest klient mający numer o 9 niższy od mojego. Po pewnym czasie spostrzegam, że z trzech pracujących kasjerek na stanowisku jest tylko jedna. Zgłaszam soje spostrzeżenie pani wydającej karteczki. Pani wskazuje jedną kasjerkę tłumaczącą coś klientowi przy komputerze i drugą rozmawiającą z klientem przy drzwiach wejściowych na salę. Obsługa klientów trwa niekiedy kilkanaście minut, bo kasjerki prowadzą z klientami dyskusje. Pewnie są to dyskusje merytoryczno- reklamowe, ale czy muszą robić to kasjerki. Mogła by to robić pani wydająca karteczki, bo w BZ WBK kierowała tą placówką, wydawanie karteczek mogło by być realizowane w systemie samoobsługowym. Klienci radzili sobie bez problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK do [Moderacja] ,mają bardzo długi ogon przy zakupie towarów przez internet na raty,mają klienta w [Moderacja] ,ten co im płaci powinien się zastanowić nad wymianą personelu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! Okazuje się, że infolinia 19999 jest płatna. Sam się o tym słono przekonałem i do dzisiaj nie zwrócono mi pieniędzy pobranych z konta mojego numeru. Z podanej informacji banku jasno wynika, że opłata za połączenie z 19999 jest zgodna z taryfą danego operatora. Zadzwoniłem pod ten nr i spokojnie sobie porozmawiałem z konsultantem w ważnej sprawie będąc przekonanym, że będę rozliczony z rozmowy zgodnie z moją taryfą. Nic z tego! Mój operator wyjaśnił mi, że posiadając taryfę bez limitów (tak jak w moim przypadku) nie ponoszę opłat pozataryfowych z wyjątkiem połączeń płatnych, gdzie środki są pobierane z konta numeru poza taryfą. Jeśli za połączenie z 19999 pobrano mi taką opłatę oznacza to, że wbrew informacji Santandera, połączenie jest właśnie płatne a nie, tak jak wynika z informacji, zgodnie z taryfą operatora, który obsługuje posiadany numer. Sprawa wyląduje w sądzie, jeśli bank nie zwróci mi pieniędzy i nie zamieści rzetelnej informacji odnośnie płatności za 19999. skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientka WBK od X lat. Byłam zadowolona z ich usług, jak też obsługi. Santander to porażka. Fakt, że posiadam tam 3 kredyty spłacane w terminie. Przysyłaja SMS przypominający o spłacie co rusz. Oczywiście nie za darmo.. Notorycznie błędy podczas logowania, podwójne księgowania. I defacto problem z załatwieniem czegokolwiek. Pracownicy powtarzających swoje regułki do bólu. Przyszedł czas na zmiany.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »