Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Radzę omijać ten bank szerokim łukiem. Brałem samochód w leasing w tym banku . Przedstawiciel rzucił mi umowę do podpisania, dosłownie rzucił, nie wyjaśniając żadnych kwestii. Dodatkowe koszty , które były po podpisaniu umowy oczywiście były totalnym zaskoczeniem. Nie mam niestety nic dobrego do powiedzenia o firmie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander Bank Opole ul. Ozimska. Potrzebuję obsługi kasowej. Panią proszę o karteczkę z numerem. (Za czasów BZ WBK funkcjonował w tej placówce system samoobsługowy.) Obsługiwany jest klient mający numer o 9 niższy od mojego. Po pewnym czasie spostrzegam, że z trzech pracujących kasjerek na stanowisku jest tylko jedna. Zgłaszam soje spostrzeżenie pani wydającej karteczki. Pani wskazuje jedną kasjerkę tłumaczącą coś klientowi przy komputerze i drugą rozmawiającą z klientem przy drzwiach wejściowych na salę. Obsługa klientów trwa niekiedy kilkanaście minut, bo kasjerki prowadzą z klientami dyskusje. Pewnie są to dyskusje merytoryczno- reklamowe, ale czy muszą robić to kasjerki. Mogła by to robić pani wydająca karteczki, bo w BZ WBK kierowała tą placówką, wydawanie karteczek mogło by być realizowane w systemie samoobsługowym. Klienci radzili sobie bez problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK do [Moderacja] ,mają bardzo długi ogon przy zakupie towarów przez internet na raty,mają klienta w [Moderacja] ,ten co im płaci powinien się zastanowić nad wymianą personelu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! Okazuje się, że infolinia 19999 jest płatna. Sam się o tym słono przekonałem i do dzisiaj nie zwrócono mi pieniędzy pobranych z konta mojego numeru. Z podanej informacji banku jasno wynika, że opłata za połączenie z 19999 jest zgodna z taryfą danego operatora. Zadzwoniłem pod ten nr i spokojnie sobie porozmawiałem z konsultantem w ważnej sprawie będąc przekonanym, że będę rozliczony z rozmowy zgodnie z moją taryfą. Nic z tego! Mój operator wyjaśnił mi, że posiadając taryfę bez limitów (tak jak w moim przypadku) nie ponoszę opłat pozataryfowych z wyjątkiem połączeń płatnych, gdzie środki są pobierane z konta numeru poza taryfą. Jeśli za połączenie z 19999 pobrano mi taką opłatę oznacza to, że wbrew informacji Santandera, połączenie jest właśnie płatne a nie, tak jak wynika z informacji, zgodnie z taryfą operatora, który obsługuje posiadany numer. Sprawa wyląduje w sądzie, jeśli bank nie zwróci mi pieniędzy i nie zamieści rzetelnej informacji odnośnie płatności za 19999. skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientka WBK od X lat. Byłam zadowolona z ich usług, jak też obsługi. Santander to porażka. Fakt, że posiadam tam 3 kredyty spłacane w terminie. Przysyłaja SMS przypominający o spłacie co rusz. Oczywiście nie za darmo.. Notorycznie błędy podczas logowania, podwójne księgowania. I defacto problem z załatwieniem czegokolwiek. Pracownicy powtarzających swoje regułki do bólu. Przyszedł czas na zmiany.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie siedzę w oddziale w tarnowie.jedna osoba obsługująca kasę...kolejka duża i ludzie wychodzą zdenerwowani. Kasjerka od 40 minut obsługuje jedną osobę...dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku za wszystko się płaci, prowadzenie konta, za kartę, przelewy. W Październiku 2018 wzięłam dzieciom na raty PlayStation. Z miesiąca na miesiąc odkrywam nowe kwoty które muszę zapłacić. Dołączają mi za kartę z której nie korzystam i doliczyli mi ubezpieczenie, z którego zrezygnowałam zaraz przy umowie. Jestem zła, bo są to moje pieniądze które uciekają bez mojej jakiej kolwiek zgody. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Na stronie banku nie ma podanych opcji, które normalnie są bardzo przydatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porazka totalna !! awaria, błąd, dziś nieczynne to a jutro tamto ! tragedia, nie polecę nawet wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam juz 45min a osoba ktora prowadzi moja sprawę zamiast wykonać obowiązki szybko to rozmawia z klientem na temat zycia cywilnego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie! Ten bank to istna tragedia, porażka jakaś niebywała! Postaram się krótko: 15 m-cy temu założona lokata internetowa. Tydzień przed końcem wypełniam formularz, prosząc o kontakt w spr. dalszego zadysponowania środkami. Dochodzi do rozmowy tel., - kobieta informuje mnie, że już ruszyła możliwość elektr. obsługi tej lokaty i prosi, bym zalogował się na swoje konto, gdy termin upłynie i samodzielnie zadysponował kaską. No i super, mnie w to graj. Myślicie, że koniec opowieści? Ano nie bardzo! Wyobraźcie sobie, że nie ma "przycisku", tj. żadnej możliwości zerwania lokaty, która przedłużyła się już na nast. okres (oczywiście z lipnym już oprocentowaniem). Po prostu nie możesz dobrać się do swojej kasy! Wypełniam ponownie formularz z prośbą o kontakt. Nast. dnia dzwoni ta sama kobieta i potwierdza, ze mogą być problemy, bo system dopiero wdrażają i ja teraz muszę albo kicać do oddziału, albo drukować, wypisywać, skanować, przesyłać despozycję. Masakra jakaś cholerna! Dzisiaj odwiedziłem ten śmieszny bank - oberwało się tam biednym dziewczynom za to wszystko, ale zerwałem wszelkie kontakty z nimi. Na zawsze! Reasumując: przez ponad tydzień zablokowali mi kasę. testując na mnie i na innych swoich klientach działanie systemu. Mamy na pewno 21 wiek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Namolni, chamscy, nękają telefonami nawet bez posiadania u nich rachunku. Omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W WBK posiadałem od iluś lat konto złotowe i euro oraz kredyt online w trakcie spłaty, w kwocie 3000 z odsetkami. Dzisiaj coś mi wypadło pilnego i potrzebowałem dodatkowo zawrotnej kwoty - 1000 zł. Pani odpowiedziała mi, że nie otrzymam. Zapytałem dlaczego? Odpowiedź brzmiała, że pracuję za granicą i właśnie dlatego. Na moją uwagę, iż przecież pieniądze nawet zza granicy przychodzą do tego banku. Odpowiedź była taka sama. A zatem? Zamykam oba konta, a także konta rodziny i przenoszę się do banku, w którym pracują homo sapiens, nie [Moderacja] istoty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym tj 11.12.2018 r zakupilem przez sklep Proline.pl telefon Xiaomi Redmi Note 5 za kwote 799 zł na raty realizowane przez Santander Consument Bank. Wyszlo 7 rat po okolo 130 zł. WNiosek poszedl do banku. W dniu dzisiejszym tj 12.12.2018 r zadzwonilem do banku. Przejsciu przez kilku konsultantow wlasciwa Pani prowadzxaca ze mna finalna rozmowe pytala mnie o wszystko Rozmowa trwala ponad 25 minut. Przeczytala mi cala umowe kredytowa oraz wszystko to co napisalem we wniosku. Dodatkowo probowala mi wcisnac jakies dodatkowe ubezpieczenia kredytu i BÓG wie co jeszcze. Po 25 minutach oswiadczyla ze w zwiazku z tym ze mam kredyt hipoteczny w innym banku musi sie z nim skontaktowac aby potwierdzic czy regularnie splacam tam raty i czy moze mi udzielic tego szalonego kredytu na jak sie okazalo 917 zl bo o ponad 100 zl wyszly koszty kredytu. Oswiadczyla tez ze po uzyskaniu takiej informacji skontakuja sie ze mna w przeciagu 2 tygodni z informacja czy udziela mi tego kredytu. Ten Bank jest jakis CHORY!!!!! A prezentu na gwiazdke dla żony pewnie nici - tzn jesli telefon przyjdzie to bedzie już po gwiazdce. POPROSTU MASAKRA. Nie bierzcie kredytu w tym BANKU. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jest to bank nic warty, jeden wielki przekręt. Wcisnieto mi kartę kredytową w Saturnie, raty dawno spłacone, wniosek o zamknięcie karty złożony w październiku a oni mi naliczają coraz to nowe odsedki, do dzisiaj mam problem zamknąć rachunek. Tragedia omijajcie ten badziew, to nie jest normalny bank to jest bank [Moderacja] , nie polecam, z daleka od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo że rezygnuje się z karty (karta jest zastrzeżona), nadal pobierają kasę. Masakra. Za konto i kartę płaciłam miesięcznie 13 zł! Rezygnuję z karty i zmieniłam konto. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »