Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ludzie! Ten bank to istna tragedia, porażka jakaś niebywała! Postaram się krótko: 15 m-cy temu założona lokata internetowa. Tydzień przed końcem wypełniam formularz, prosząc o kontakt w spr. dalszego zadysponowania środkami. Dochodzi do rozmowy tel., - kobieta informuje mnie, że już ruszyła możliwość elektr. obsługi tej lokaty i prosi, bym zalogował się na swoje konto, gdy termin upłynie i samodzielnie zadysponował kaską. No i super, mnie w to graj. Myślicie, że koniec opowieści? Ano nie bardzo! Wyobraźcie sobie, że nie ma "przycisku", tj. żadnej możliwości zerwania lokaty, która przedłużyła się już na nast. okres (oczywiście z lipnym już oprocentowaniem). Po prostu nie możesz dobrać się do swojej kasy! Wypełniam ponownie formularz z prośbą o kontakt. Nast. dnia dzwoni ta sama kobieta i potwierdza, ze mogą być problemy, bo system dopiero wdrażają i ja teraz muszę albo kicać do oddziału, albo drukować, wypisywać, skanować, przesyłać despozycję. Masakra jakaś cholerna! Dzisiaj odwiedziłem ten śmieszny bank - oberwało się tam biednym dziewczynom za to wszystko, ale zerwałem wszelkie kontakty z nimi. Na zawsze! Reasumując: przez ponad tydzień zablokowali mi kasę. testując na mnie i na innych swoich klientach działanie systemu. Mamy na pewno 21 wiek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Namolni, chamscy, nękają telefonami nawet bez posiadania u nich rachunku. Omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W WBK posiadałem od iluś lat konto złotowe i euro oraz kredyt online w trakcie spłaty, w kwocie 3000 z odsetkami. Dzisiaj coś mi wypadło pilnego i potrzebowałem dodatkowo zawrotnej kwoty - 1000 zł. Pani odpowiedziała mi, że nie otrzymam. Zapytałem dlaczego? Odpowiedź brzmiała, że pracuję za granicą i właśnie dlatego. Na moją uwagę, iż przecież pieniądze nawet zza granicy przychodzą do tego banku. Odpowiedź była taka sama. A zatem? Zamykam oba konta, a także konta rodziny i przenoszę się do banku, w którym pracują homo sapiens, nie [Moderacja] istoty! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym tj 11.12.2018 r zakupilem przez sklep Proline.pl telefon Xiaomi Redmi Note 5 za kwote 799 zł na raty realizowane przez Santander Consument Bank. Wyszlo 7 rat po okolo 130 zł. WNiosek poszedl do banku. W dniu dzisiejszym tj 12.12.2018 r zadzwonilem do banku. Przejsciu przez kilku konsultantow wlasciwa Pani prowadzxaca ze mna finalna rozmowe pytala mnie o wszystko Rozmowa trwala ponad 25 minut. Przeczytala mi cala umowe kredytowa oraz wszystko to co napisalem we wniosku. Dodatkowo probowala mi wcisnac jakies dodatkowe ubezpieczenia kredytu i BÓG wie co jeszcze. Po 25 minutach oswiadczyla ze w zwiazku z tym ze mam kredyt hipoteczny w innym banku musi sie z nim skontaktowac aby potwierdzic czy regularnie splacam tam raty i czy moze mi udzielic tego szalonego kredytu na jak sie okazalo 917 zl bo o ponad 100 zl wyszly koszty kredytu. Oswiadczyla tez ze po uzyskaniu takiej informacji skontakuja sie ze mna w przeciagu 2 tygodni z informacja czy udziela mi tego kredytu. Ten Bank jest jakis CHORY!!!!! A prezentu na gwiazdke dla żony pewnie nici - tzn jesli telefon przyjdzie to bedzie już po gwiazdce. POPROSTU MASAKRA. Nie bierzcie kredytu w tym BANKU. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jest to bank nic warty, jeden wielki przekręt. Wcisnieto mi kartę kredytową w Saturnie, raty dawno spłacone, wniosek o zamknięcie karty złożony w październiku a oni mi naliczają coraz to nowe odsedki, do dzisiaj mam problem zamknąć rachunek. Tragedia omijajcie ten badziew, to nie jest normalny bank to jest bank [Moderacja] , nie polecam, z daleka od nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mimo że rezygnuje się z karty (karta jest zastrzeżona), nadal pobierają kasę. Masakra. Za konto i kartę płaciłam miesięcznie 13 zł! Rezygnuję z karty i zmieniłam konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim korzystanie usług tego pseudo-banku! Przetwarzają moje dane osobowe pomimo tego że 2 razy żądałem żeby przestali!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] w czesniej nie pobierali za kartę a teraz biara 10 zł miesięcznie za kartę [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy i ostatni raz wybralem ten bank. Ciągle jakies przerwy w bankowosci mobilnej albo przerwy w platnosciach kartą lub wyplaty gotówki z bankomatu.. Jedno wielkie DNO!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bankowość mobilna leży ciągle jakieś konserwacje. Smsy z wpływem na konto przychodzą bardzo późno . Przejście z wbk na santander mniej się starają jak tak dalej będzie zmieniam bank . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zakup na raty przez internet w Media Expert - porażka : - wydzwaniają z infolinii po odebraniu przerywa połączenie - aby dostać kredyt "PRZEZ INTERNET" trzeba 30 minut na telefonie spędzić gdzie dowiadujesz się że są dodatkowe ubezpieczenia, bank za informację że spłacono kredyt pobiera dodatkowe opłaty. - po rozmowie przekierowania na stronę internetową gdzie trzeba jeszcze dosyłać zaświadczenia o zarobkach i inne popierduły. JA ZREZYGNOWAŁEM. MIAŁY BYĆ SZYBKIE RATY PRZEZ INTERNET - ŚMIECHU WARTE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próba dodzwonienia się na infolinię banku, to porażka totalna żenada, 26 razy próbowałem i tylko proszę czekać, rezygnuje z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka problem z przelewami od kiedy połączyły się santander i bzwbk żeby 4 dni czekać na wynagrodzenie od pracodawcy no żal i jeszcze te opłaty za wybranie z bankomatu 5 zł kiedyś tak nie było skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co raz przysyłają mi esemesy lub listy z ofertami pożyczki lub karty kredytowej. Zapraszają nachalnie do placówki, gdzie czeka na mnie ,,upominek". Widzą, że nawet przed terminem spłacam raty za telefon z Media Markt, to mnie turbują o następne zadłużenie się. Nie! Mówię stanowcze ,,nie"! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeczytalam tu kilka opinii ba temst tego banku, wszystkie negatywne nawet bardzo. I niestety je tez dołączam do tych negatywnych. Mam identyczne doswiadczenie jesli idzie o tego pozal sie Boze Kaczmarski inkaso. Miliony telefonow w ciągu dnia z poeofu kilku dni spoźnienia, straszenie, wydzwanianie takze do mojej firmy i znajomych (nota bene skad maja te kontakty) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander zostawil klientow na lodzie. Przerzutka klientow Deutche banku do Santandera spowodowala, ze czesc umow i pelnomocnictw stracila waznosc! Co w bankowosci nie powinno sie zdarzyc i dyskwalifukuje oba banki. Okazalo sie ze pelnomocnictwa np sporzadzone z ojca na syna, do dysponowania rachunkiem traca waznosc. A nawet jesli pofatygujemy sie do placowki Santandera to okaze sie ze owszem mozna takie pelnomocnictwa osobiscie ponownie zlozyc, ale Santander nie umozliwia pelnomocnikowi do korzystania z serwisu internetowego. Kazdy przelew trzeba bedzie wykonywac w placowce banku. Sprawdzenia konta rowniez w placowce Banku. Po latach funkcjonowania w Deutche banku gdzie pelnomocnik mial mozliwosc wgladu i wykonywania operacji przez internet jes;i takie pelnomocnictwo osobiscie zostalo zlozne przez mocodawce, ...obecnie jest to ogromny krok w tyl ....i obrocenie sie plecami do dlugoletnich klientow. Niestety w moim przypadku ze wzgledu na zly stan zdrowia rodzica, bylismy zmuszeni po wielu latach wspolpracy zmienic bank. Nikt w zadnej placowce nie zechcial i nie byl w stanie nam pomoc. To bardzo zle swiadczy o Banku Santander. Pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Braliśmy sprzęt agd na raty w jednej ze zaznych sieci marketów tylko był Santander bank więc skorzystalismy z ofert co miesiąc spłaca y prawie 400 zł raty. Raty płatne do 6 czy tam 5 każdego miesiąca. Jednak zmieniliśmy z mężem pracę i wynagrodzenie nie wpływa nam ostatniego dnia miesiąca a 10 zostało nam do Spłat 5 rat udaliśmy się do banku z prośba o przesunięcie raty na 10 czy 11 kolejnego miesiąca i co po miesiącu czasu dostajemy odpowiedź że jest to nie możliwe ponieważ raty trzeba spłacać w terminie(przez 2 lata olacilismy o było ok) nosz ludzie kochani to chyba lepiej aby bank poszedł na rękę i klient mógł spalać raty w terminie niż po albo wcale ale jednak widać że na klientach im nie zależy skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »