Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
zakup na raty przez internet w Media Expert - porażka : - wydzwaniają z infolinii po odebraniu przerywa połączenie - aby dostać kredyt "PRZEZ INTERNET" trzeba 30 minut na telefonie spędzić gdzie dowiadujesz się że są dodatkowe ubezpieczenia, bank za informację że spłacono kredyt pobiera dodatkowe opłaty. - po rozmowie przekierowania na stronę internetową gdzie trzeba jeszcze dosyłać zaświadczenia o zarobkach i inne popierduły. JA ZREZYGNOWAŁEM. MIAŁY BYĆ SZYBKIE RATY PRZEZ INTERNET - ŚMIECHU WARTE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próba dodzwonienia się na infolinię banku, to porażka totalna żenada, 26 razy próbowałem i tylko proszę czekać, rezygnuje z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka problem z przelewami od kiedy połączyły się santander i bzwbk żeby 4 dni czekać na wynagrodzenie od pracodawcy no żal i jeszcze te opłaty za wybranie z bankomatu 5 zł kiedyś tak nie było skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co raz przysyłają mi esemesy lub listy z ofertami pożyczki lub karty kredytowej. Zapraszają nachalnie do placówki, gdzie czeka na mnie ,,upominek". Widzą, że nawet przed terminem spłacam raty za telefon z Media Markt, to mnie turbują o następne zadłużenie się. Nie! Mówię stanowcze ,,nie"! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeczytalam tu kilka opinii ba temst tego banku, wszystkie negatywne nawet bardzo. I niestety je tez dołączam do tych negatywnych. Mam identyczne doswiadczenie jesli idzie o tego pozal sie Boze Kaczmarski inkaso. Miliony telefonow w ciągu dnia z poeofu kilku dni spoźnienia, straszenie, wydzwanianie takze do mojej firmy i znajomych (nota bene skad maja te kontakty) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander zostawil klientow na lodzie. Przerzutka klientow Deutche banku do Santandera spowodowala, ze czesc umow i pelnomocnictw stracila waznosc! Co w bankowosci nie powinno sie zdarzyc i dyskwalifukuje oba banki. Okazalo sie ze pelnomocnictwa np sporzadzone z ojca na syna, do dysponowania rachunkiem traca waznosc. A nawet jesli pofatygujemy sie do placowki Santandera to okaze sie ze owszem mozna takie pelnomocnictwa osobiscie ponownie zlozyc, ale Santander nie umozliwia pelnomocnikowi do korzystania z serwisu internetowego. Kazdy przelew trzeba bedzie wykonywac w placowce banku. Sprawdzenia konta rowniez w placowce Banku. Po latach funkcjonowania w Deutche banku gdzie pelnomocnik mial mozliwosc wgladu i wykonywania operacji przez internet jes;i takie pelnomocnictwo osobiscie zostalo zlozne przez mocodawce, ...obecnie jest to ogromny krok w tyl ....i obrocenie sie plecami do dlugoletnich klientow. Niestety w moim przypadku ze wzgledu na zly stan zdrowia rodzica, bylismy zmuszeni po wielu latach wspolpracy zmienic bank. Nikt w zadnej placowce nie zechcial i nie byl w stanie nam pomoc. To bardzo zle swiadczy o Banku Santander. Pozdrawiam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Braliśmy sprzęt agd na raty w jednej ze zaznych sieci marketów tylko był Santander bank więc skorzystalismy z ofert co miesiąc spłaca y prawie 400 zł raty. Raty płatne do 6 czy tam 5 każdego miesiąca. Jednak zmieniliśmy z mężem pracę i wynagrodzenie nie wpływa nam ostatniego dnia miesiąca a 10 zostało nam do Spłat 5 rat udaliśmy się do banku z prośba o przesunięcie raty na 10 czy 11 kolejnego miesiąca i co po miesiącu czasu dostajemy odpowiedź że jest to nie możliwe ponieważ raty trzeba spłacać w terminie(przez 2 lata olacilismy o było ok) nosz ludzie kochani to chyba lepiej aby bank poszedł na rękę i klient mógł spalać raty w terminie niż po albo wcale ale jednak widać że na klientach im nie zależy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Serdecznie odradzam ten bank. Mam u nich kredyt hipoteczny przeniesiony z Deutsche Banku. Nadpłacenie kapitału kredytu jest niezwykle utrudnione. Nie można tego zrobić online, trzeba się fatygować do oddziału, a pomimo zlecenia dyspozycji w oddziale procesują zaksięgowanie nadpłaty ponad ustalony termin i nikt nie jest za nic odpowiedzialny. Nie zbliżać się do nich skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od 2005r. zatem mogę powiedzieć o nim wiele. Wszystko jest ok do chwili gdy nie pojawi się błąd, awaria...piszesz do nich a oni robią wszystko by utrudnić. Teraz np. muszę pisać skargę do UODO bo lekceważą moje prośby. Poza tym bardzo często brak dostępu do bankowości internetowej i to nie w godzinach nocnych tylko wtedy gdy chcesz korzystać z usług. Generalnie od dwóch lat jest coraz gorzej .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Splacam komornika za byłego męża. Komornik zrobił mi kwotę wolna od zajęcia do kwoty 1576 zł. Wszystko co powyżej to bank ma mi prawo zablokować. Jestem osoba na rencie. Do renty dostaje czasem przelewy na leki i kiedy jest kwota 1100 lub 1200 bank już mi blokuje konto i w połowie miesiąca muszę czekać na następny miesiąc żeby wybrać swoje pieniądze bo bank mi blokuje konto. Kiedy dzwonię przyjmują reklamację i mówią że widzą wolne środki ale nie mogą odblokować. Ja nie mogę chodzić i pomimo że bank widzi że powinnam jeszcze z konta korzystać blokuje to i robi nagminnie. Omijać z daleka. Przenoszę swoje konto i radzę wam też to robić. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To się da nazwać tylko [Moderacja] . Po awarii (przekraczającej godzinowo \"konserwację systemu\", zero powiadomienia o przedłużeniu problemów i konsekwencjach) z konta znika kasa za każdą transakcję zatwierdzoną prawidłowym PIN-em (płatność kartą). Ile razy wpiszesz i odrzuca, tyle razy kwota z terminala znika. Konserwacja co tydzień, przed 11 listopada i 2 dniami niehandlowymi - na dwa dni. Na przeciążonej infolinii kłamią i są niemili (\"no dobra, już odblokowuję środki, nie trzeba składać reklamacji; 2 tygodnie później - kasy nie ma, więc składam reklamację z opóźnieniem przez klamliwą [Moderacja] z infolinii). Odpowiedź na reklamację dostarczono z 2 tyg. obsuwy (sms, że jest odpowiedź, odpowiedź 2 tyg później) - i to nie w tej formie, w której zaznaczono (po co dają alternatywy?). A tam info, że zdjęto blokadę (kiedy zdjęto? kiedy kasa wróci? - tego już nie łaska), a tak w ogóle, to dlaczego ja w ogóle insynuuję, że to wina banku, itp. Żadnych szczegółów, zlewanie klienta, przeciąganie sprawy i kłamstwa. UCIEKAĆ STAMTĄD - I NIKOMU NIE BĘDĘ POLECAĆ TEJ PARODII BANKU! I PISAĆ DO RZECZNIKA FINANSOWEGO, może kara zadziała i zwiną się z Polski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmar. po zmianach jakie cięgle dokonuje z innymi bankami ten bank ma wiecznie jakiś problem. a to ze zdjęciem środków na koncie i uaktualnienie salda faktycznego a to pobranie prowizji za wybranie z ICH bankomatów. szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzgam wszystkich przed tym bankiem.Podpisałem umowe o kredyt który spłaciłem przeprasxam myślałem że spłaciłem.Przez 10 missięcy od ostatniej wpłaty dostałem 4 zaprosxenia do dalszej wspólpracy lżadnej inf.o pozostałym zadłużeniu (200z)Nagle 6.11.dostałem wezwanie dozapłaty do26.10. Czyli10 dni po terminie wyznaczonym w wezwaniu.Polecam ta sprawę kirownictwu banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam,\r\nPiszę o swoim doświadczeniu z Santander Consumet Multirent. Wszystko było w porządku do momentu gdy płaciłem raty i nic od nich nie chciałem. Kiedy 11.10.2018 roku mój samochód został uszkodzony przez kierowcę pod wpływem alkoholu nie sądziłem że to będzie tak strasznie ciężka sprawa. 12.11.2018 zgłosiłem szkodę na infolinii. Myślę ok 3 może 4 dni i odezwie się rzeczoznawca. Haha. Byłem strasznie naiwny. Mamy 25.11.2018 i uwaga... nie mam jeszcze wyceny szkody. Dzwonie do Santander Multirent i słyszę ciągle to samo. Czyli nic. Piszę e-maile i nie otrzymuję odpowiedzi. Mam działalność, którą muszę zamknąć. 1,5 miesiąca bez samochodu, zniszczyło moją firmę. Santander nawet na emaila nie może odpisać. [Moderacja] , płać i o nic nie proś. Santander Multirent uważajcie!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po aplikacji na stanowisko Doradca Klienta - Kasjer, zostałam zaproszona na rozmowy kwalifikacyjne.. Po przejściu pierwszego etapu rekrutacji zostałam zaproszona na drugi etap rekrutacji z panią dyrektor z centrali okręgowej. Po czym miałam otrzymać informację o przebiegu rekrutacji. Niestety nikt nie raczył poinformować mnie o wyniku rekrutacji. Uważam, że tak szanująca się i wielka instytucja ma brak szacunku dla przyszłych pracowników jak również potencjalnych klientów, co przedstawia bank Santander Consumer Bank, że zatrudnia na wyższych stanowiskach osoby mało profesjonalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra i tragedia!!! od przeszło miesiaca nie mogę wysłać przlewu!!! Zenada!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To miały być zwykłe raty za sprzęt...Spłaciłam zadłużenie przed czasem, więc myślałam że to koniec moich problemów lecz tak nie było. Bank naliczył mi opłaty za prowadzenie konta, gdzie karta nawet nie została aktywowana. Proszę wszystkich jeżeli macie inny wybór nie korzystajmy z ich usług, bo to ewidentnie jest naciąganie innych. Nie pozdrawiam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie szerokim łukiem ten bank. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »