Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa banku. 40 min na wysłanie pieniądzy. Nie działał internet. Nie działa drukarka. A pan który nas obsługiwał nie wiedział co tam robi. Nie polecam!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio WBK został przejęty przez Santander. W tym momencie zaczęły pojawiać się dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było, nie ma ich także w mojej umowie, którą podpisywałam z WBK. Pracownicy mówią, że nic z tą sprawą nie można zrobić, że muszę czekać do końca umowy (ponad 2 lata), aż te pieniądze przestaną być pobierane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Santander dawniej wbk jest najgorszym bankiem jaki kolwiek istnieje gdyż nie mają spelniaja zadnych z obiecanych dyrektyw jakie mają swojej reklamie uczciwosc i dyskrekcja obok uczciwość i i dyskrecji to ten bank to chyba stał tylko budka na resorach dla naiwnych prostych ludzi gdy widzą kogoś pamiętnego przy kasie to dyrektorka pewnego banku z Starogardu gd aż się trzęsie i produkuje sztucznie by klient założył tam konto jakieś to jest chore i nieuczciwe a jeżeli do banku przychodzi prosty człowiek kutry ledwo koniec wloze z końcem to w sposób perfidny i przebiegły starają się wkręcić człowiekowi kredyt z przysłowiową niska rata a co do czego przyjdzie to jest inaczej powinno się takie banki lub placówki i kadra taka usuwać bo inaczej to zachowują się jak lichwa a więc nie polecam nikomu tego banku bo o uczciwości i dyskrecji to trzeba na to zapracować a oni na to nie zasluguja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez 8 lat miałam konto e deutshe. Żadnych problemów - żadnych. Po fuzji jestem "zmuszona" korzystać z usług banku santander od 3 dni. I już mam z nim problemy. Z samym logowaniem. SERIO? to jest dramat. Przenoszę konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, opłacasz kredyt na czas nagle odsylaja pieniądze. W placówce nic nie wiedzą wzywają mówią że ja sprawiam problem dlatego że chce wyjaśnić sytuację, podczas wychodzenia z placówki podczas zamykania drzwi nawet usłyszałam że jestem.... Cóż nie będę wulgarna jak osoby tam pracujące, szkoda tylko że nie nagrała tego, z automatu sprawa by skończyła się w sądzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna obsługa konta firmowego . p migracji z DB nic nie działa tak jak powinno , aby wykonać przelew podatku muszą się udać do oddziału . Przez internet nic nie można zmienić ani załatwić . Właśnie likwiduje tam konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza zdalna obsługa klienta. Przez telefon ani aplikację nie da się nic załatwić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zaksięgowanie wpływu pieniędzy na koncie po wysłaniu EURO z jednego z najbardziej znanych kantorów internetowych w tym banku trwa 72 godziny czyli 3 dni robocze. Totalne DNO !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Spłacam raty przed terminem, została ostatnia już rata, a nagle stwierdzili że poprzednia nie dotarła na konto. Zawsze sprawdzam nr konta i nr umowy kredytu i zawsze wszystko się zgadza, a w banku nie potrafią wyjaśnić dlaczego na dodatek traktują chamsko. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzień dobry! Ja bardzo, bardzo chciałabym "zachować" dobrą opinię o Santander Consumer, ale.....przez kilka lat byłam klientem banku, nigdy nie przekraczałam spłat kredytu, czy karty kredytowej, więc było ok. 29.08.2018 zablokowałam kartę a 03.10.2018 napisałam pismo o zlikwidowaniu karty. Ale została na koncie kwota ok. 600,oo zł, której Bank nie ma ochoty mi zwrócić. Podano mi trzy różne terminy, pierwszy ok. 30 dni, następny za kolejny m-c i kolejny za dwa miesiące i dwa tygodnie od daty zamknięcia. Czy to w porządku???? A może teraz ja powinnam naliczać bankowi odsetki karne? Chyba jednak odradzam "kontakty" z Santander Consumer. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank santander opalenica-podchodzę do okienka i przedstawiam temat mojej wizyty w w/w banku i nawet nie zdążyłem przedstawić sprawy do końca,gdyż!!!!!! pani odebrała połączenie telefoniczne i przez ok pięciu minut miała mnie gdzieś,rozmawiali o warunkach kredytu,więc poprosiłem o mój dowód osobisty i podziękowałem za miłą obsługę. no nie polecam i wynoszę się z tamtąd. poczułem się jak ... ocena zero skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo niezadowolona z tego banku. W październiku w sobotę 13 była awaria i nie można było zrobić zakupów płacą kartą. Co więcej ŻADEN z numerów podanych przez bank nie odpowiadał i masa ludzi nie wiedziała co się dzieje. Najgorszy to brak kontaktu z tym bankiem. Do swojego oddziału lokalnego się nie mogę dodzwonić bo maja tylko numery do centrali do innego miasta. Do banku bezpośrednio nie ma. Cały ubiegły weekend to przerwa techniczna i bankowość online niedostępna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, nie można wypłacić kasy z konta, nie można przelać na inne konto bo weekend, kasa z konta ginie nawet... szczerze rezygnuje z takich nerwów i osobiście nie polecam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki może być, ktoś powinien się nimi zająć, anulują zlecenia stałe i narażają ludzi na koszty przeterminowania spłat, zwyczajni [Moderacja] , omijać szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Znów ten bank nie działa Co jakiś czas nie można żadnego przelewu zrobić co to za bank Naraża mnie na straty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z usług wbk byłam zadowolona. Nigdy nie miałam takich problemów z bankowością internetową jak mam teraz! Wiecznie przerwy techniczne!!! Zastanawiam się nad zmianą banku!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zaczynają mnie naprawdę wkurzać :((( podczas ostatniej awarii systemu obciążyli mi kartę kilkukrotnie, chociaż za zakupy po odrzuceniu karty musiałam zapłacić gotówką. Reklamację rozpatrywali 3 tygodnie :(( dzisiaj -11.11.18 próbuję zrobić przelew - bankowość internetowa w Santander nie działa !!!! co za dziadostwo !!! nie polecam 11111 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to kpiną wiecznie awarie są i zamknięcia co w związku z tym ze bank jest zamknięty to przez to nawet juz nie można sprawdzić jaki jest stan konta i człowiek idąc do sklepu zastanawia się czy ma wystarczająco środków na kącie czy tez nie kpiną totalna zaczynam rozwarzac zmianę banku na cos bardziej niezawodny i wykwalifikowany nie utrudniający życia innym ! Pierwszy raz się spotykamy z tyloma negatywnymi opiniami co się znajduje w tym banku ! ??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już wkrótce dołączy do nas część klientów Deutsche Bank Polska. To znaczy ,ze dojdzie jeszcze jeden bank ? Przerwa od 10 listopada do 11 listopada do 20:00 nie mogę się zalogować. Co to jest . To nie WBK ,ja podpisywałam umowę z WBK a nie z Santander. Nie polecam ,uciekać jak najprędzej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po raz kolejny brak dostępu do środków z poziomu internetowego. Kolejne fuzje sprawiają, że ten moloch ma w coraz to głębszym poważaniu przeciętnego klienta, bo co im po jednym czy 100 nie zadowolonych. Opinia jak najbardziej negatywna, dałbym ujemne... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »