Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
bank santander opalenica-podchodzę do okienka i przedstawiam temat mojej wizyty w w/w banku i nawet nie zdążyłem przedstawić sprawy do końca,gdyż!!!!!! pani odebrała połączenie telefoniczne i przez ok pięciu minut miała mnie gdzieś,rozmawiali o warunkach kredytu,więc poprosiłem o mój dowód osobisty i podziękowałem za miłą obsługę. no nie polecam i wynoszę się z tamtąd. poczułem się jak ... ocena zero skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo niezadowolona z tego banku. W październiku w sobotę 13 była awaria i nie można było zrobić zakupów płacą kartą. Co więcej ŻADEN z numerów podanych przez bank nie odpowiadał i masa ludzi nie wiedziała co się dzieje. Najgorszy to brak kontaktu z tym bankiem. Do swojego oddziału lokalnego się nie mogę dodzwonić bo maja tylko numery do centrali do innego miasta. Do banku bezpośrednio nie ma. Cały ubiegły weekend to przerwa techniczna i bankowość online niedostępna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, nie można wypłacić kasy z konta, nie można przelać na inne konto bo weekend, kasa z konta ginie nawet... szczerze rezygnuje z takich nerwów i osobiście nie polecam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki może być, ktoś powinien się nimi zająć, anulują zlecenia stałe i narażają ludzi na koszty przeterminowania spłat, zwyczajni [Moderacja] , omijać szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Znów ten bank nie działa Co jakiś czas nie można żadnego przelewu zrobić co to za bank Naraża mnie na straty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z usług wbk byłam zadowolona. Nigdy nie miałam takich problemów z bankowością internetową jak mam teraz! Wiecznie przerwy techniczne!!! Zastanawiam się nad zmianą banku!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zaczynają mnie naprawdę wkurzać :((( podczas ostatniej awarii systemu obciążyli mi kartę kilkukrotnie, chociaż za zakupy po odrzuceniu karty musiałam zapłacić gotówką. Reklamację rozpatrywali 3 tygodnie :(( dzisiaj -11.11.18 próbuję zrobić przelew - bankowość internetowa w Santander nie działa !!!! co za dziadostwo !!! nie polecam 11111 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to kpiną wiecznie awarie są i zamknięcia co w związku z tym ze bank jest zamknięty to przez to nawet juz nie można sprawdzić jaki jest stan konta i człowiek idąc do sklepu zastanawia się czy ma wystarczająco środków na kącie czy tez nie kpiną totalna zaczynam rozwarzac zmianę banku na cos bardziej niezawodny i wykwalifikowany nie utrudniający życia innym ! Pierwszy raz się spotykamy z tyloma negatywnymi opiniami co się znajduje w tym banku ! ??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Już wkrótce dołączy do nas część klientów Deutsche Bank Polska. To znaczy ,ze dojdzie jeszcze jeden bank ? Przerwa od 10 listopada do 11 listopada do 20:00 nie mogę się zalogować. Co to jest . To nie WBK ,ja podpisywałam umowę z WBK a nie z Santander. Nie polecam ,uciekać jak najprędzej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po raz kolejny brak dostępu do środków z poziomu internetowego. Kolejne fuzje sprawiają, że ten moloch ma w coraz to głębszym poważaniu przeciętnego klienta, bo co im po jednym czy 100 nie zadowolonych. Opinia jak najbardziej negatywna, dałbym ujemne... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna z największych grup finansowych? to jakiś żart? Internetowy serwis obsługi klienta to zwykła amatorszczyzna. Student informatyki zrobiłby lepszy. jakim cudem w trakcie robienia przelewów nie widzę stanu konta przed i po przelewie? Mam sobie liczyć na kalkulatorze? Mam konta w różnych bankach ale Santander to jakiś kiepski dowcip. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka - co chwilę jakieś awarie a teraz nawet przelewu nie można zrobić - chyba czas pomyśleć o zmianę, a szokoda bo w BZWBK od 15 Lat byłam ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bardzo mila dbsluga wyrozumialosc cierpliwosc w kazdej chwili sluza pomoca i pomoga rozwiazac problem klijenta daja duza szanse nie strasza zaraz wpisem czy komornikiem jak nie ktore banki ja bardzo dziekuje mnie bardzo pomogli jeszcze dziekuje dziekuje polecam wszystkim wszystkim wlasnie ten bank jest super pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Man tam konto od ponad 5 lat, ale co teraz tam sie wyprawia to juz przesada, przenoszę konto... Za wszystko kasuja za wznowienie karty, za sms kody, za ubezpieczenie karty coraz więcej ... Niedługo za zalogowanie się na stronę będą kasować. Do tego najgorsze oferty na rynku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To w jaki sposób santander consumer bank postępuje z klientami to zwykłe [Moderacja] . Jeżeli zdarzy wam się zapomnieć o zamknięciu karty kredytowej to ten bank poczeka dwa lata aż nazbierają się odsetki około 500-600 zł i dopiero poinformuje was o zaległości a potem naliczy wam wszystkie możliwe dodatkowe opłaty jakie tylko istnieją a już szczytem chamstwa jest to że każda sobie jeszcze zapłacić za potwierdzenie rozliczenia się z tym [Moderacja] bankiem 25 zł\r\nOSTRZEGAM WSZYSTKICH ZE MIANO JAKIE PRZYZNANO TEMU BANKOWI \" NAJBARDZIEJ PRZYJAZNY BANK DLA KLIENTA\" NI JAK NIE MA SIĘ DO RZECZYWISTOŚCI\r\nODRADZAM BARDZO MOCNO..... \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, chyba najgorszy z możliwych banków, mało tego, że [Moderacja] na opłatach, to na dodatek, przy robieniu zakupów przez sklep internetowy, przez tydzień poganiałam ja i sklep o możliwy kontakt ze strony banku, w sprawie rozpatrzenia wniosku. Po wielu meczarniach udało się połaczyć z Panią na infolinii, która zajmuje się rozpatrywaniem wniosku, ale ku mojemu zaskoczeniu, zamiast przeprowadzić merytoryczną rozmowę Pani siadła na mnie, traktując z góry jak przysłowiowego wyłudzacza i w opryskliwy sposób próbowała mnie wmówić, że mam mniej lat niż w peselu, który podałam we wniosku. Byłam w szoku, że tacy [Moderacja] pracują w instytucji bankowej, zakończyłam mój dialog z nie dorobioną Panią i zrobiłam zakupy przez inny bank, w którym przyjęto mnie bardzo miło i uprzejmie, oferując mi taki sam system ratalny.\r\nDla przyszłych wnioskodawców i klientów, ostrzegam przed tak denną instytucją bankową, a Pani z infolinii, proponuję puknąć się w głowę i zmienić zawód, tak aby więcej nie miała do czynienia z czynnikiem ludzkim... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oczywiście zostałam [Moderacja] przez konsultanta santandera w sklepie Saturn, wcisnąl mi kartę kredytową, powiedział że nie dostanę nic na raty jeśli jej nie wezmę, był jedyna osoba z tego beznadziejnego banku w sklepie więc nie mogłam zapytać innej osoby upoważnionej o opinie. Przez fryzjera zamiast spłacać 2200zl (raty 0%) za zakup urządzenia, splacam 3500zl. Serdeczny [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki istnieje. Wydają wnioski ratalne potem je anuluja bez jakiejkolwiek informacji. Obsługa telefoniczna działu ratalnego zwyczajnie się leni a nie pracuje. Żenada! Odradzam z korzystania usług tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia ! Zamykanie karty trwa już 3 miesiące, i ciągle naliczają kolejne opłaty , nie pomagają telefony i wizyty w oddziałach ! Najgorszy bank z jaki miałem do czynienie . Omijać kilometrami . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank A raczej cyrk z jakim miałem doczynienia. Raty spłacone zadłużenia brak wypowiedzenie złożone 30 dni czekałem by się dowiedzieć że mam czekać następne 30 dni. I oczywiście ponosić opłaty. Zablokowany mam w ten sposób dostęp do zakupów na raty z innym bankiem ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] w przeliczniku walut wyplacajac z bankomatu. WBK był w miarę ale ci to już przegięcie. Omijać szerokim łukiem Santander!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »