Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jedna z największych grup finansowych? to jakiś żart? Internetowy serwis obsługi klienta to zwykła amatorszczyzna. Student informatyki zrobiłby lepszy. jakim cudem w trakcie robienia przelewów nie widzę stanu konta przed i po przelewie? Mam sobie liczyć na kalkulatorze? Mam konta w różnych bankach ale Santander to jakiś kiepski dowcip. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka - co chwilę jakieś awarie a teraz nawet przelewu nie można zrobić - chyba czas pomyśleć o zmianę, a szokoda bo w BZWBK od 15 Lat byłam ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bardzo mila dbsluga wyrozumialosc cierpliwosc w kazdej chwili sluza pomoca i pomoga rozwiazac problem klijenta daja duza szanse nie strasza zaraz wpisem czy komornikiem jak nie ktore banki ja bardzo dziekuje mnie bardzo pomogli jeszcze dziekuje dziekuje polecam wszystkim wszystkim wlasnie ten bank jest super pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Man tam konto od ponad 5 lat, ale co teraz tam sie wyprawia to juz przesada, przenoszę konto... Za wszystko kasuja za wznowienie karty, za sms kody, za ubezpieczenie karty coraz więcej ... Niedługo za zalogowanie się na stronę będą kasować. Do tego najgorsze oferty na rynku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To w jaki sposób santander consumer bank postępuje z klientami to zwykłe [Moderacja] . Jeżeli zdarzy wam się zapomnieć o zamknięciu karty kredytowej to ten bank poczeka dwa lata aż nazbierają się odsetki około 500-600 zł i dopiero poinformuje was o zaległości a potem naliczy wam wszystkie możliwe dodatkowe opłaty jakie tylko istnieją a już szczytem chamstwa jest to że każda sobie jeszcze zapłacić za potwierdzenie rozliczenia się z tym [Moderacja] bankiem 25 zł\r\nOSTRZEGAM WSZYSTKICH ZE MIANO JAKIE PRZYZNANO TEMU BANKOWI \" NAJBARDZIEJ PRZYJAZNY BANK DLA KLIENTA\" NI JAK NIE MA SIĘ DO RZECZYWISTOŚCI\r\nODRADZAM BARDZO MOCNO..... \r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, chyba najgorszy z możliwych banków, mało tego, że [Moderacja] na opłatach, to na dodatek, przy robieniu zakupów przez sklep internetowy, przez tydzień poganiałam ja i sklep o możliwy kontakt ze strony banku, w sprawie rozpatrzenia wniosku. Po wielu meczarniach udało się połaczyć z Panią na infolinii, która zajmuje się rozpatrywaniem wniosku, ale ku mojemu zaskoczeniu, zamiast przeprowadzić merytoryczną rozmowę Pani siadła na mnie, traktując z góry jak przysłowiowego wyłudzacza i w opryskliwy sposób próbowała mnie wmówić, że mam mniej lat niż w peselu, który podałam we wniosku. Byłam w szoku, że tacy [Moderacja] pracują w instytucji bankowej, zakończyłam mój dialog z nie dorobioną Panią i zrobiłam zakupy przez inny bank, w którym przyjęto mnie bardzo miło i uprzejmie, oferując mi taki sam system ratalny.\r\nDla przyszłych wnioskodawców i klientów, ostrzegam przed tak denną instytucją bankową, a Pani z infolinii, proponuję puknąć się w głowę i zmienić zawód, tak aby więcej nie miała do czynienia z czynnikiem ludzkim... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oczywiście zostałam [Moderacja] przez konsultanta santandera w sklepie Saturn, wcisnąl mi kartę kredytową, powiedział że nie dostanę nic na raty jeśli jej nie wezmę, był jedyna osoba z tego beznadziejnego banku w sklepie więc nie mogłam zapytać innej osoby upoważnionej o opinie. Przez fryzjera zamiast spłacać 2200zl (raty 0%) za zakup urządzenia, splacam 3500zl. Serdeczny [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki istnieje. Wydają wnioski ratalne potem je anuluja bez jakiejkolwiek informacji. Obsługa telefoniczna działu ratalnego zwyczajnie się leni a nie pracuje. Żenada! Odradzam z korzystania usług tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia ! Zamykanie karty trwa już 3 miesiące, i ciągle naliczają kolejne opłaty , nie pomagają telefony i wizyty w oddziałach ! Najgorszy bank z jaki miałem do czynienie . Omijać kilometrami . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank A raczej cyrk z jakim miałem doczynienia. Raty spłacone zadłużenia brak wypowiedzenie złożone 30 dni czekałem by się dowiedzieć że mam czekać następne 30 dni. I oczywiście ponosić opłaty. Zablokowany mam w ten sposób dostęp do zakupów na raty z innym bankiem ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] w przeliczniku walut wyplacajac z bankomatu. WBK był w miarę ale ci to już przegięcie. Omijać szerokim łukiem Santander!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po przejęciu Wbk przez Santander pojawiają się operacje na moim koncie niekorzystne dla mnie. Jednym słowem zacząłem być [Moderacja] przez bank. Będę przenosić konto jak najdalej od Santander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna organizacja pracy i podejście do klienta. Dzisiaj w banku w Gdyni ul. Świętojańska 89 czekałam w kolejce 70 minut po to by wypłacić pieniądze. Pięć stanowisk, a żadne nie obsługuje wyłącznie transakcji gotówkowych, tylko bezgotówkowe lub mieszane. Młoda osoba przede mną zakładała konto bankowe a pani w rudych włosach, która ją obsługiwała miała za nic, że ludzie czekają i się niecierpliwią. Operacja zakładania konta trwała równą godzinę, gdyż pani z banku przeprowadzała klientowi szkolenie komputerowe z obsługi konta, chociaż to był młody człowiek i nie miał problemu z obsługą komputera. Cóż trzeba będzie zmieni bank. Alex skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, ciągłe przerwy konserwacyjne . Zamieszanie w przelewach, księgowanie zakupów z kilkudniowym opóźnieniem. Ciekawe co robią z naszymi pieniędzmi podczas tych wszystkich przerw :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu zrobiłem zakupy na raty, splacilem to wcześniej niż planowano, ciągle dzwonią, by wcisnąć kredyt Ale, kiedy chce zrobić kolejne zakupy na raty, to mnie olewają. Żenada, nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakiejkolwiek informacji o awarii dodatkowo dopiero po przyjściu do banku i po upomnieniu się cokolwiek zareagowali. To powinno być przypilnowane przez bank a nie przez osobę mającą konto ... Brak słów .. dodatkowo musiałam dzwonić z banku na infolinię bo im serwer nie działał...w najbliższym czasie zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczorajsza awaria: brak informacji, że coś im się sp**yło, kilka razy wklepywanie PIN-u w sklepie, żeby oddać duże zakupy, powtórzono w obrębie paru godzin w dwóch innych sklepach. Kasa za odrzucone transakcje zeszła z konta tyle razy, ile źle wklepałem PIN, w plecy o ok. 400 zł. Zero informacji. Infolinia - porażka. Konsultant podnosi głos i kłamie, że saldo będzie ok do rana. Jest przed 22:00 i dalej nie jest ok. Chyba czas stamtąd wywalać, bo ci ludzie nawet karty pod prawidłowy adres nie potrafią wysłać, a reklamacje im giną, żadnej odpowiedzi. Ich programy lojalnościowe to porażka, pod byle pretekstem (nawet własnego błędu, jak w moim przypadku - a reklamacja zginęła) nie wypłacają kasy, ktorą obiecali. To się nadaje do Rzecznika Finansowego! skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] kredyt podpisany w listopadzie 2017 r kończy się umowa 2018 w listopadzie jedna rata do końca i nasylaja adwokata skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. Awaria platnosci karta kilkugodzinna,zero informacji. Obsluga klienta to dzieci jakieś. Zero informacji, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZNADZIEJNY!!!! To już nie to samo co dawny dobry bzwbk. Tam przynajmniej wszystko działało. Kilkugodzinna awaria płatności kartą, ludzie kupują zakupy i muszą zwrócić przy kasie bo nie można zapłacić. Zero informacji dla klientów i ostrzeżeń o takich utrudnieniach. Czas i nerwy zmarnowane a zapłacić przy kasie nie można. NIE POLECAM, infolinia automatycznie rozłącza a jak się któryś raz dodzwonisz ponownie to obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia, począwszy od umywania rok. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten Bank to wielka porażka. Mam w nim kredyt hipoteczny od 10lat. Jak pobierać opłaty to od razu i bez znieczulenia. Miesiąc temu złożyłem dyspozycję zaświadczenia o aktualnym zadłużenia. Mają na to 30dni i pobierają [Moderacja] za to 25zl. Dziś jest 31 dzień i dzwonię czy już zostało to wysłane. Pan na i folini poinformował mnie że nie ma i nie wie kiedy to będzie!!!!! Skandal ile można wystawiać zaświadczenie które zajmuje 1 strone. Sprzedaje mieszkanie i kupujący też stara się o kredyt. Od miesiąca jest wszystko wstrzymane bo chekamy na je... Ny dokument a oni mają mnie w [Moderacja] !!!!! Bank żenada!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Z pozoru błaha sprawa. Przy wykonczeniu domu postanowiłem z góry, że kafelki/panele itd. kupię z Castoramy na przysłowiowe "0%", tylko po to, żeby szybciej się wprowadzić i zatrzymać trochę bieżącej gotówki w portfelu. Kwota w sumie niewielka, ale zapewnia jakąś tam elastyczność na końcowym etapie budowy. No więc jestem w Castoramie, zamówienie skompletowane, udaję się z uśmiechem do punktu Santander i proszę o raty. 13tys, dochód miesieczny netto 9tys (umowa o prace czas niekoreslony od 7 lat ta sama firma). 1,5tys miesiecznych zobowiazań, kredyt kończy sie za 2 lata. Jakiez było moje zdziwienie kiedy okazało się, że bank ODMÓWIŁ mi kredytu... Pani nie jest w stanie ani wytłumaczyć jaki jest powód, ani wskazać jak mogę się tego dowiedzieć. Na infolinii nikt nie jest w stanie pomóc, sugerują pisemnie wystąpić do banku o powód odmowy. Paranoja w czystej postaci. Mam za mały dochód? Może za duży? Olałem tą parodię banku i kupiłem za gotówke, wprowadze sie 2 miesiące później i tyle. Katastrofy nie ma ale niesmak pozostał. Będę omijał szerokim łukiem. skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »