Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
[Moderacja] w przeliczniku walut wyplacajac z bankomatu. WBK był w miarę ale ci to już przegięcie. Omijać szerokim łukiem Santander!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po przejęciu Wbk przez Santander pojawiają się operacje na moim koncie niekorzystne dla mnie. Jednym słowem zacząłem być [Moderacja] przez bank. Będę przenosić konto jak najdalej od Santander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna organizacja pracy i podejście do klienta. Dzisiaj w banku w Gdyni ul. Świętojańska 89 czekałam w kolejce 70 minut po to by wypłacić pieniądze. Pięć stanowisk, a żadne nie obsługuje wyłącznie transakcji gotówkowych, tylko bezgotówkowe lub mieszane. Młoda osoba przede mną zakładała konto bankowe a pani w rudych włosach, która ją obsługiwała miała za nic, że ludzie czekają i się niecierpliwią. Operacja zakładania konta trwała równą godzinę, gdyż pani z banku przeprowadzała klientowi szkolenie komputerowe z obsługi konta, chociaż to był młody człowiek i nie miał problemu z obsługą komputera. Cóż trzeba będzie zmieni bank. Alex skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra, ciągłe przerwy konserwacyjne . Zamieszanie w przelewach, księgowanie zakupów z kilkudniowym opóźnieniem. Ciekawe co robią z naszymi pieniędzmi podczas tych wszystkich przerw :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu zrobiłem zakupy na raty, splacilem to wcześniej niż planowano, ciągle dzwonią, by wcisnąć kredyt Ale, kiedy chce zrobić kolejne zakupy na raty, to mnie olewają. Żenada, nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakiejkolwiek informacji o awarii dodatkowo dopiero po przyjściu do banku i po upomnieniu się cokolwiek zareagowali. To powinno być przypilnowane przez bank a nie przez osobę mającą konto ... Brak słów .. dodatkowo musiałam dzwonić z banku na infolinię bo im serwer nie działał...w najbliższym czasie zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczorajsza awaria: brak informacji, że coś im się sp**yło, kilka razy wklepywanie PIN-u w sklepie, żeby oddać duże zakupy, powtórzono w obrębie paru godzin w dwóch innych sklepach. Kasa za odrzucone transakcje zeszła z konta tyle razy, ile źle wklepałem PIN, w plecy o ok. 400 zł. Zero informacji. Infolinia - porażka. Konsultant podnosi głos i kłamie, że saldo będzie ok do rana. Jest przed 22:00 i dalej nie jest ok. Chyba czas stamtąd wywalać, bo ci ludzie nawet karty pod prawidłowy adres nie potrafią wysłać, a reklamacje im giną, żadnej odpowiedzi. Ich programy lojalnościowe to porażka, pod byle pretekstem (nawet własnego błędu, jak w moim przypadku - a reklamacja zginęła) nie wypłacają kasy, ktorą obiecali. To się nadaje do Rzecznika Finansowego! skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] kredyt podpisany w listopadzie 2017 r kończy się umowa 2018 w listopadzie jedna rata do końca i nasylaja adwokata skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. Awaria platnosci karta kilkugodzinna,zero informacji. Obsluga klienta to dzieci jakieś. Zero informacji, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BEZNADZIEJNY!!!! To już nie to samo co dawny dobry bzwbk. Tam przynajmniej wszystko działało. Kilkugodzinna awaria płatności kartą, ludzie kupują zakupy i muszą zwrócić przy kasie bo nie można zapłacić. Zero informacji dla klientów i ostrzeżeń o takich utrudnieniach. Czas i nerwy zmarnowane a zapłacić przy kasie nie można. NIE POLECAM, infolinia automatycznie rozłącza a jak się któryś raz dodzwonisz ponownie to obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia, począwszy od umywania rok. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten Bank to wielka porażka. Mam w nim kredyt hipoteczny od 10lat. Jak pobierać opłaty to od razu i bez znieczulenia. Miesiąc temu złożyłem dyspozycję zaświadczenia o aktualnym zadłużenia. Mają na to 30dni i pobierają [Moderacja] za to 25zl. Dziś jest 31 dzień i dzwonię czy już zostało to wysłane. Pan na i folini poinformował mnie że nie ma i nie wie kiedy to będzie!!!!! Skandal ile można wystawiać zaświadczenie które zajmuje 1 strone. Sprzedaje mieszkanie i kupujący też stara się o kredyt. Od miesiąca jest wszystko wstrzymane bo chekamy na je... Ny dokument a oni mają mnie w [Moderacja] !!!!! Bank żenada!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Z pozoru błaha sprawa. Przy wykonczeniu domu postanowiłem z góry, że kafelki/panele itd. kupię z Castoramy na przysłowiowe "0%", tylko po to, żeby szybciej się wprowadzić i zatrzymać trochę bieżącej gotówki w portfelu. Kwota w sumie niewielka, ale zapewnia jakąś tam elastyczność na końcowym etapie budowy. No więc jestem w Castoramie, zamówienie skompletowane, udaję się z uśmiechem do punktu Santander i proszę o raty. 13tys, dochód miesieczny netto 9tys (umowa o prace czas niekoreslony od 7 lat ta sama firma). 1,5tys miesiecznych zobowiazań, kredyt kończy sie za 2 lata. Jakiez było moje zdziwienie kiedy okazało się, że bank ODMÓWIŁ mi kredytu... Pani nie jest w stanie ani wytłumaczyć jaki jest powód, ani wskazać jak mogę się tego dowiedzieć. Na infolinii nikt nie jest w stanie pomóc, sugerują pisemnie wystąpić do banku o powód odmowy. Paranoja w czystej postaci. Mam za mały dochód? Może za duży? Olałem tą parodię banku i kupiłem za gotówke, wprowadze sie 2 miesiące później i tyle. Katastrofy nie ma ale niesmak pozostał. Będę omijał szerokim łukiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam , po 6 latach zamknełem konto , wolę Polski Bank [Moderacja] . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zastanawiam się o jakim zamknięciu konta tutaj pisał jeden pan że tragedia jest zamknięcie konta skoro dzwoniłam przed chwilą na infolinię i pani mi powiedziała że w tym banku nie mają żadnych kont ani oszczędnościowego ani Roar tylko i wyłącznie lokaty więc o jakim koncie tutaj jakiś człowiek pisał skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Spłaciłam wszystko pilnując odsetek itd.a nadał im mało. Co miesiąc raty place na właściwy nr a niby nie dochodzą. Chore. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka, po 10 latach udanej współpracy z Bzwbk, zamykają mi limit w koncie i każą spłacać, mimo że dochody są cały czas, zdecydowanie odradzam. Ja odchodzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam .najpierw liza d.... ze jestes super klientem i dostaniesz nagrode potem odrzucaja cie przy braniu towaru na kredyt zupelna porazka systemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś robiłam zakupy w biedronce. Więc jak zawsze brak kasy w portfelu bo po co, mam przecież kartę i jak zawsze zapłacę kartą. A tu problem trzy razy odrzucona transakcja, ale co najlepsze w biedronce za zakupy nie zapłaciłam a z konta 3razy mi odciagneli pieniądze. Kpina jakas zakupy kosztowały mnie 800zl. A na pożal się Boże infolinię dodzwonić się to masakra. Czekałam przeszło 30min aż mnie rozlaczylo. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku. Wieczorem szybkiego przelewu nie mogę zrobić. A konto przeszło 10 lat w BZ WBK miałam. Szkoda. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem poza UE i chce wykonać przelew. Nie mogę bo smsy przychodzą mi w formie chińskich znaczków. Znajomi z różnych krajów do mnie piszą i jest dobrze. Zero kontaktu ze strony banku. Obsługa to beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] był WBK było dobrze. Teraz nie mogę zapłacić w sklepie, więc dzwonię do tych [Moderacja] , czekam na infolinii 30 minut poczym mnie rozłączają. [Moderacja] i tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przerwa techniczna strony internetowej i mobilnej w weekend, kiedy banki są zamknięte i tylko przez internet można coś załatwić! Jak dla mnie pomysł - BOMBA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dotyczy oddz WADOWICE Obsluga fatalna trzy panie jedna obsluguje? druga zajmuje sieogladaniem zdjec w komputerze a trzecia siedzi w kasie po 15 minutach wychodze podobne podejscie do konsumenta za casow komuny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank totalna beznadzieja, nie weryfikują podpisów. Ktoś podpisał się za mnie , a pani w banku powiedziała do mnie, że pismo się zmienia. Totalna porażka skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »