Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten Bank to wielka porażka. Mam w nim kredyt hipoteczny od 10lat. Jak pobierać opłaty to od razu i bez znieczulenia. Miesiąc temu złożyłem dyspozycję zaświadczenia o aktualnym zadłużenia. Mają na to 30dni i pobierają [Moderacja] za to 25zl. Dziś jest 31 dzień i dzwonię czy już zostało to wysłane. Pan na i folini poinformował mnie że nie ma i nie wie kiedy to będzie!!!!! Skandal ile można wystawiać zaświadczenie które zajmuje 1 strone. Sprzedaje mieszkanie i kupujący też stara się o kredyt. Od miesiąca jest wszystko wstrzymane bo chekamy na je... Ny dokument a oni mają mnie w [Moderacja] !!!!! Bank żenada!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Z pozoru błaha sprawa. Przy wykonczeniu domu postanowiłem z góry, że kafelki/panele itd. kupię z Castoramy na przysłowiowe "0%", tylko po to, żeby szybciej się wprowadzić i zatrzymać trochę bieżącej gotówki w portfelu. Kwota w sumie niewielka, ale zapewnia jakąś tam elastyczność na końcowym etapie budowy. No więc jestem w Castoramie, zamówienie skompletowane, udaję się z uśmiechem do punktu Santander i proszę o raty. 13tys, dochód miesieczny netto 9tys (umowa o prace czas niekoreslony od 7 lat ta sama firma). 1,5tys miesiecznych zobowiazań, kredyt kończy sie za 2 lata. Jakiez było moje zdziwienie kiedy okazało się, że bank ODMÓWIŁ mi kredytu... Pani nie jest w stanie ani wytłumaczyć jaki jest powód, ani wskazać jak mogę się tego dowiedzieć. Na infolinii nikt nie jest w stanie pomóc, sugerują pisemnie wystąpić do banku o powód odmowy. Paranoja w czystej postaci. Mam za mały dochód? Może za duży? Olałem tą parodię banku i kupiłem za gotówke, wprowadze sie 2 miesiące później i tyle. Katastrofy nie ma ale niesmak pozostał. Będę omijał szerokim łukiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam , po 6 latach zamknełem konto , wolę Polski Bank [Moderacja] . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zastanawiam się o jakim zamknięciu konta tutaj pisał jeden pan że tragedia jest zamknięcie konta skoro dzwoniłam przed chwilą na infolinię i pani mi powiedziała że w tym banku nie mają żadnych kont ani oszczędnościowego ani Roar tylko i wyłącznie lokaty więc o jakim koncie tutaj jakiś człowiek pisał skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Spłaciłam wszystko pilnując odsetek itd.a nadał im mało. Co miesiąc raty place na właściwy nr a niby nie dochodzą. Chore. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka, po 10 latach udanej współpracy z Bzwbk, zamykają mi limit w koncie i każą spłacać, mimo że dochody są cały czas, zdecydowanie odradzam. Ja odchodzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam .najpierw liza d.... ze jestes super klientem i dostaniesz nagrode potem odrzucaja cie przy braniu towaru na kredyt zupelna porazka systemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś robiłam zakupy w biedronce. Więc jak zawsze brak kasy w portfelu bo po co, mam przecież kartę i jak zawsze zapłacę kartą. A tu problem trzy razy odrzucona transakcja, ale co najlepsze w biedronce za zakupy nie zapłaciłam a z konta 3razy mi odciagneli pieniądze. Kpina jakas zakupy kosztowały mnie 800zl. A na pożal się Boże infolinię dodzwonić się to masakra. Czekałam przeszło 30min aż mnie rozlaczylo. Poważnie zastanawiam się nad zmianą banku. Wieczorem szybkiego przelewu nie mogę zrobić. A konto przeszło 10 lat w BZ WBK miałam. Szkoda. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem poza UE i chce wykonać przelew. Nie mogę bo smsy przychodzą mi w formie chińskich znaczków. Znajomi z różnych krajów do mnie piszą i jest dobrze. Zero kontaktu ze strony banku. Obsługa to beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
[Moderacja] był WBK było dobrze. Teraz nie mogę zapłacić w sklepie, więc dzwonię do tych [Moderacja] , czekam na infolinii 30 minut poczym mnie rozłączają. [Moderacja] i tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przerwa techniczna strony internetowej i mobilnej w weekend, kiedy banki są zamknięte i tylko przez internet można coś załatwić! Jak dla mnie pomysł - BOMBA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dotyczy oddz WADOWICE Obsluga fatalna trzy panie jedna obsluguje? druga zajmuje sieogladaniem zdjec w komputerze a trzecia siedzi w kasie po 15 minutach wychodze podobne podejscie do konsumenta za casow komuny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank totalna beznadzieja, nie weryfikują podpisów. Ktoś podpisał się za mnie , a pani w banku powiedziała do mnie, że pismo się zmienia. Totalna porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Niby wszystko pięknie, a tak na prawde placi sie nie wiadomo za co. Konsultaci nie potrafia odoowiedziec na proste pytanie i przelaczaja z dzialu do działu. Zamkniecie konta to jakis koszmar. Zbiorowy pozew bedzie za te ich kretactwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Santander od 5 lat . Bardzo się cieszę z rozwoju banku. Jest to jedyny Bank , który zwrócił mi ubezpieczenie, miła obsługa, kompetentni doradcy. Cieszę się i gratuluję. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Przejęli WBK i miało nic się nie zmienić poza logo. Niestety zrobienie przelewu przez ich aplikacje w telefonie jest niemożliwe dopóki nie podasz całej masy danych i zarejestrujesz telefonu. Po co im te dane? Jestem WKU. iony był WBK nie było problemu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank ,który nie jest wporządku jesteśmy w uni apracownicy zagraniczni są traktowani jak byśmy pracowali na przykład w USA. Krajach unijnych tego niema, jesteśmy wyżutkami własnym kraju chociaż mieszkamy w Polsce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to totalna porażka.Problemy jakie robią nawet przy najmniejszym kredycie to już legenda.Człowiek chce wziąć coś na e-raty na szybką spłatę i za nieduże pieniądze, to oni pytają kto w razie śmierci będzie spłacać.Nie polecam,a wręcz odradzam.Trzymać się z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam naliczyli mi bardzo wysoką marże za kożystanie z karty przy wypłacie gotówki z innych bankomatów wcześniej było 5 zł a od kiedy się połączyli tragedia po telefonie do nich dowiedziałam się że mam przestażałe konto i kartę ciekawe tylko ze miesiąc temu nie było przestażałe złożenie reklamacji nic nie dało dzwoniłam i pytałam sie czy aby na pewno mają moja reklamacje poinformowali mnie ze została rozpatrzona odmowie jak można tak ludzi [Moderacja] byłam wieloletnim zadowolonym klientem ale po takim numerze Bay Bay oszuści skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niestety po tym jak wykupili BZWBK jestem w tym pożałujesz się banku. Dramat. Począwszy od kolorystyki po obsługę mobilna konta!!!! Nie jestem w stanie z komórki zrobić przelewu, zniknęły mi zapisani odbiorcy, karta przy płaceniu wolniej działa. Ja podziękuje za współpracę z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak tylko przejeli WBK to jakas masakara. Za wyciagniecie 2000 zl z bankomatu 80 zl porwizji mi pobrali....gdzie przed zmiana nie mialam oplat !!!!! oszucici! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Krzesla w Banku w Wieliczce sa zaplamione jakimis plynami. OBRZYDLISTWO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziąłem kredyt na samochód w tym "extra" banku, warunkiem było przesłanie karty pojazdu. po spłacie kredytu otrzymałem potwierdzenie spłaty, ale bez karty. po mojej interwencji najpierw ktoś skłamał że przesłałem tylko xero tej karty, później jak poprosiłem o kopie korespondencji napisali mi że to jednak pomyłka i karty nie dostali nigdy, mam potwierdzenie jej nadania w placówce banku. nikomu rozsądnemu nie polecam brania u nich kredytów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEGAM PRZED TYMI MANIPULANTAMI Z Santander Consumer Bank. NIE MOZNA SPŁACIC BEZPROBLEMOWO KARTY I DOLICZAJA KARNE ODSETKI ZA WCZESNIEJSZA SPŁATE. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »