Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przerwa techniczna strony internetowej i mobilnej w weekend, kiedy banki są zamknięte i tylko przez internet można coś załatwić! Jak dla mnie pomysł - BOMBA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dotyczy oddz WADOWICE Obsluga fatalna trzy panie jedna obsluguje? druga zajmuje sieogladaniem zdjec w komputerze a trzecia siedzi w kasie po 15 minutach wychodze podobne podejscie do konsumenta za casow komuny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank totalna beznadzieja, nie weryfikują podpisów. Ktoś podpisał się za mnie , a pani w banku powiedziała do mnie, że pismo się zmienia. Totalna porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Niby wszystko pięknie, a tak na prawde placi sie nie wiadomo za co. Konsultaci nie potrafia odoowiedziec na proste pytanie i przelaczaja z dzialu do działu. Zamkniecie konta to jakis koszmar. Zbiorowy pozew bedzie za te ich kretactwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Santander od 5 lat . Bardzo się cieszę z rozwoju banku. Jest to jedyny Bank , który zwrócił mi ubezpieczenie, miła obsługa, kompetentni doradcy. Cieszę się i gratuluję. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Przejęli WBK i miało nic się nie zmienić poza logo. Niestety zrobienie przelewu przez ich aplikacje w telefonie jest niemożliwe dopóki nie podasz całej masy danych i zarejestrujesz telefonu. Po co im te dane? Jestem WKU. iony był WBK nie było problemu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank ,który nie jest wporządku jesteśmy w uni apracownicy zagraniczni są traktowani jak byśmy pracowali na przykład w USA. Krajach unijnych tego niema, jesteśmy wyżutkami własnym kraju chociaż mieszkamy w Polsce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to totalna porażka.Problemy jakie robią nawet przy najmniejszym kredycie to już legenda.Człowiek chce wziąć coś na e-raty na szybką spłatę i za nieduże pieniądze, to oni pytają kto w razie śmierci będzie spłacać.Nie polecam,a wręcz odradzam.Trzymać się z daleka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam naliczyli mi bardzo wysoką marże za kożystanie z karty przy wypłacie gotówki z innych bankomatów wcześniej było 5 zł a od kiedy się połączyli tragedia po telefonie do nich dowiedziałam się że mam przestażałe konto i kartę ciekawe tylko ze miesiąc temu nie było przestażałe złożenie reklamacji nic nie dało dzwoniłam i pytałam sie czy aby na pewno mają moja reklamacje poinformowali mnie ze została rozpatrzona odmowie jak można tak ludzi [Moderacja] byłam wieloletnim zadowolonym klientem ale po takim numerze Bay Bay oszuści skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niestety po tym jak wykupili BZWBK jestem w tym pożałujesz się banku. Dramat. Począwszy od kolorystyki po obsługę mobilna konta!!!! Nie jestem w stanie z komórki zrobić przelewu, zniknęły mi zapisani odbiorcy, karta przy płaceniu wolniej działa. Ja podziękuje za współpracę z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak tylko przejeli WBK to jakas masakara. Za wyciagniecie 2000 zl z bankomatu 80 zl porwizji mi pobrali....gdzie przed zmiana nie mialam oplat !!!!! oszucici! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Krzesla w Banku w Wieliczce sa zaplamione jakimis plynami. OBRZYDLISTWO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziąłem kredyt na samochód w tym "extra" banku, warunkiem było przesłanie karty pojazdu. po spłacie kredytu otrzymałem potwierdzenie spłaty, ale bez karty. po mojej interwencji najpierw ktoś skłamał że przesłałem tylko xero tej karty, później jak poprosiłem o kopie korespondencji napisali mi że to jednak pomyłka i karty nie dostali nigdy, mam potwierdzenie jej nadania w placówce banku. nikomu rozsądnemu nie polecam brania u nich kredytów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEGAM PRZED TYMI MANIPULANTAMI Z Santander Consumer Bank. NIE MOZNA SPŁACIC BEZPROBLEMOWO KARTY I DOLICZAJA KARNE ODSETKI ZA WCZESNIEJSZA SPŁATE. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zmiana kolorystyki. Katastrofa !!! Strona wygląda jak klasówka gimnazjalisty !!!! Jest nieczytelna !!!! Czerwony kolor powoduje że odechciewa się tej zmiany. Zróbcie coś bo zmienię bank !!! Podobne opinie wyrażają inni użytkownicy. To na prawdę jest nie funkcjonalne. Posłuchajcie głosu ludu - bo za chwilę będzie za późno. !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bez honoru\r\nDają kartę po zakupach telewizora ...mówią że bez opłat do wykorzystania\r\nA później okazuje się trzeba płacić za nią co miesiąc..\r\n\r\nNawet jak nie korzystasz. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat....moja znajoma nie dostaje kredytu....bo....zalega ....ok.50 zł za 2 lata....kartę dostała przy zakupach telewizora....podobno nie musiała aktywować i takie tam....teraz wyszło [Moderacja] ...jest po rozwodzie i nie ma gdzie mieszkać z dziećmi....za 50 zł....sprawa trwa parę miesięcy choć wsxystko splacila dla spokoju....to jeszcze co chwila np.3.75 zł...chore.i chory bank....\r\nTv.nie reklamujące tego....to możliwe tylko w Polsce [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Od tygodnia nie mogę wysłać przelewów w bankowości elektronicznej nie przychodzą smskod do przelewu. Na infolinii osoba dobierająca nie jest w stanie pomóc. Nie wie dlaczego tak jest. To jest skandal i dziadostwo aby bank, który reklamuje się jako najlepszy, sprawny tak traktował klientów. Strach otworzyć lodówkę , żeby nie usłyszeć jaki to wspaniały bank, Jedno wielkie kłamstwo [Moderacja] . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze dziadostwo. Przez ponad 13 lat byłem klientem BZ WBK. Zaciągałem kredyty, które regularnie spłacałem, posiadam kartę kredytową, mam limit do konta (ok. 50,000 zł). Zadłużenie utrzymuję na dość wysokim poziomie (pieniądze przeznaczam na inwestycje, w każdej chwili od ręki jestem w stanie spłacić zadłużenie) co dla BZ WBK nie było problemem, ze względu na dość znaczące wpływy na rachunek (6-7 tys. zł miesięcznie. Po rebrandingu BZ WBK zaczęło się po kilka telefonów dziennie, których z racji tego że byłem w pracy nie mogłem odebrać. W końcu oddzwoniłem. Doradca nachalnie próbował wcisnąć mi kredyt konsolidacyjny, z którego po pierwsze nie chciałem, a po drugie za bardzo nie mogę skorzystać z tego prostego powodu że pracuję za granicą. Na siłę w opryskliwy spsób próbował nakłonić mnie żebym wziął osobę mieszkającą w Polsce, która mogłaby poświadczyć ten kredyt lub wziąć go razem ze mną. Odmówiłem. Po mojej odmowie zaczęli wydzwaniać do mnie po kilka razy dziennie, oddzwaniałem, ale żaden z pracowników infolinii nie potrafił powiedzieć mi, o co im chodziło. Zastrzegłem sobie, że nie chcę być nękany telefonami z nowymi propozycjami, bo wszystkie mam dostępne po zalogowaniu się na mój rachunek bankowy, otrzymałem odpowiedź że jak chcę mogę zablokować możliwość jakiegokolwiek kontaktu drogą telefoniczną z ich strony, czego nie zrobiłem, w razie, gdyby pojawiło się coś pilnego, wymagającego szybkiego załatwienia. Przez następne dni te same telefony i nikt nie potrafił udzielić mi odpowiedzi, o co dokładnie chodzi. Dodałem numer do blokowanych w telefonie. W czwartek 13 wyszedł przelew od mojego pracodawcy, na co otrzymałem potwierdzenie, od początku podjęcia pracy za granicą przelewy wysyłane były w czwartek, trafiały na mój rachunek bankowy w piątek późnym popołudniem. Teraz mamy poniedziałek, pieniędzy jak nie ma tak nie ma, zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem, co się dzieje, najpierw od opryskliwej konsultantki usłyszałem że muszę sobie poczekać, bo mają 4-5 dni roboczych na zaksięgowanie (wtf!!!), później zadzwoniłem ponownie od drugiego konsultanta dowiedziałem się tego samego, i że w żaden sposób nie może mi pomóc. Tygodniówka na kwotę 620 EUR, miałem zatankować auto, zrobić na weekend zakupy, spłacić należność na karcie, abonament tel. i w poniedziałek jak co tydzień bezstresowo iść do pracy. A tu taka niespodzianka. Nie życzę nikomu żeby znalazł się w podobnej sytuacji. Od razu zmieniłem numer rachunku bankowego na który będzie wpływać moje przyszłe wynagrodzenie, i, z niekłamaną przyjemnością poinformowałem pracownika tego parabanku że od tej chwili tracą wieloletniego klienta, a na rachunek będę przelewał tylko należności. Nigdy więcej takiego dziadostwa (epitet w pełni zasłużony). skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Wieloletniego klienta nie traktują poważnie. Wydzwaniają i nękają z ofertami kredytów, a jak się ktoś zdecyduje to weryfikacja na zwykłą kartę jest co najmniej nie poważna. Dodatkowo opłaty za prowadzenie konta (rzekomo darmowego) są bardzo wysokie. Nie można wpłacać pieniędzy na swoje własne konto bez dodatkowych opłat ! szczerze odradzam ten bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandal. Od 3dni nie można dokonać przelewu w bankowości 24. Infolinia zajęta od 2 dni. To jest kpina z klientka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga przy zmianie WBK na Santander potrawią zniknąć niektore lokaty. Jakoby to wina systemu. Jestem w trakcie odzyskiwania duzej sumy .Jesli tak bank buduje zaufanie swoich klientow to gratuluję skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w tym kraju obecnie pod nazwą... Santander Bank Polska...nie kupujcie na raty Media Markt i Saturnie itp. bo wciskają swoją kartę kredytową. Fatalna obsługa.Windykacja = [Moderacja] NIE POLECAM A WRĘCZ OSTRZEGAM !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Do dzisiaj mam z nimi problemy i nie mogę wziąć żadnego kredytu. Najpierw zwracaja pieniądze potem nagle się okazuje że nadal jest rata niezapłacona. Jak tylko sprawa się wyjaśni skieruję sprawę na drogę sądowa. Nie polecam!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze pełna kultura i profesjonalizm. Infolinia odpowiada szybko, grzecznie i sprawnie. Polecam skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »