Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak tylko przejeli WBK to jakas masakara. Za wyciagniecie 2000 zl z bankomatu 80 zl porwizji mi pobrali....gdzie przed zmiana nie mialam oplat !!!!! oszucici! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Krzesla w Banku w Wieliczce sa zaplamione jakimis plynami. OBRZYDLISTWO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziąłem kredyt na samochód w tym "extra" banku, warunkiem było przesłanie karty pojazdu. po spłacie kredytu otrzymałem potwierdzenie spłaty, ale bez karty. po mojej interwencji najpierw ktoś skłamał że przesłałem tylko xero tej karty, później jak poprosiłem o kopie korespondencji napisali mi że to jednak pomyłka i karty nie dostali nigdy, mam potwierdzenie jej nadania w placówce banku. nikomu rozsądnemu nie polecam brania u nich kredytów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEGAM PRZED TYMI MANIPULANTAMI Z Santander Consumer Bank. NIE MOZNA SPŁACIC BEZPROBLEMOWO KARTY I DOLICZAJA KARNE ODSETKI ZA WCZESNIEJSZA SPŁATE. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zmiana kolorystyki. Katastrofa !!! Strona wygląda jak klasówka gimnazjalisty !!!! Jest nieczytelna !!!! Czerwony kolor powoduje że odechciewa się tej zmiany. Zróbcie coś bo zmienię bank !!! Podobne opinie wyrażają inni użytkownicy. To na prawdę jest nie funkcjonalne. Posłuchajcie głosu ludu - bo za chwilę będzie za późno. !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bez honoru\r\nDają kartę po zakupach telewizora ...mówią że bez opłat do wykorzystania\r\nA później okazuje się trzeba płacić za nią co miesiąc..\r\n\r\nNawet jak nie korzystasz. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat....moja znajoma nie dostaje kredytu....bo....zalega ....ok.50 zł za 2 lata....kartę dostała przy zakupach telewizora....podobno nie musiała aktywować i takie tam....teraz wyszło [Moderacja] ...jest po rozwodzie i nie ma gdzie mieszkać z dziećmi....za 50 zł....sprawa trwa parę miesięcy choć wsxystko splacila dla spokoju....to jeszcze co chwila np.3.75 zł...chore.i chory bank....\r\nTv.nie reklamujące tego....to możliwe tylko w Polsce [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Od tygodnia nie mogę wysłać przelewów w bankowości elektronicznej nie przychodzą smskod do przelewu. Na infolinii osoba dobierająca nie jest w stanie pomóc. Nie wie dlaczego tak jest. To jest skandal i dziadostwo aby bank, który reklamuje się jako najlepszy, sprawny tak traktował klientów. Strach otworzyć lodówkę , żeby nie usłyszeć jaki to wspaniały bank, Jedno wielkie kłamstwo [Moderacja] . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze dziadostwo. Przez ponad 13 lat byłem klientem BZ WBK. Zaciągałem kredyty, które regularnie spłacałem, posiadam kartę kredytową, mam limit do konta (ok. 50,000 zł). Zadłużenie utrzymuję na dość wysokim poziomie (pieniądze przeznaczam na inwestycje, w każdej chwili od ręki jestem w stanie spłacić zadłużenie) co dla BZ WBK nie było problemem, ze względu na dość znaczące wpływy na rachunek (6-7 tys. zł miesięcznie. Po rebrandingu BZ WBK zaczęło się po kilka telefonów dziennie, których z racji tego że byłem w pracy nie mogłem odebrać. W końcu oddzwoniłem. Doradca nachalnie próbował wcisnąć mi kredyt konsolidacyjny, z którego po pierwsze nie chciałem, a po drugie za bardzo nie mogę skorzystać z tego prostego powodu że pracuję za granicą. Na siłę w opryskliwy spsób próbował nakłonić mnie żebym wziął osobę mieszkającą w Polsce, która mogłaby poświadczyć ten kredyt lub wziąć go razem ze mną. Odmówiłem. Po mojej odmowie zaczęli wydzwaniać do mnie po kilka razy dziennie, oddzwaniałem, ale żaden z pracowników infolinii nie potrafił powiedzieć mi, o co im chodziło. Zastrzegłem sobie, że nie chcę być nękany telefonami z nowymi propozycjami, bo wszystkie mam dostępne po zalogowaniu się na mój rachunek bankowy, otrzymałem odpowiedź że jak chcę mogę zablokować możliwość jakiegokolwiek kontaktu drogą telefoniczną z ich strony, czego nie zrobiłem, w razie, gdyby pojawiło się coś pilnego, wymagającego szybkiego załatwienia. Przez następne dni te same telefony i nikt nie potrafił udzielić mi odpowiedzi, o co dokładnie chodzi. Dodałem numer do blokowanych w telefonie. W czwartek 13 wyszedł przelew od mojego pracodawcy, na co otrzymałem potwierdzenie, od początku podjęcia pracy za granicą przelewy wysyłane były w czwartek, trafiały na mój rachunek bankowy w piątek późnym popołudniem. Teraz mamy poniedziałek, pieniędzy jak nie ma tak nie ma, zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem, co się dzieje, najpierw od opryskliwej konsultantki usłyszałem że muszę sobie poczekać, bo mają 4-5 dni roboczych na zaksięgowanie (wtf!!!), później zadzwoniłem ponownie od drugiego konsultanta dowiedziałem się tego samego, i że w żaden sposób nie może mi pomóc. Tygodniówka na kwotę 620 EUR, miałem zatankować auto, zrobić na weekend zakupy, spłacić należność na karcie, abonament tel. i w poniedziałek jak co tydzień bezstresowo iść do pracy. A tu taka niespodzianka. Nie życzę nikomu żeby znalazł się w podobnej sytuacji. Od razu zmieniłem numer rachunku bankowego na który będzie wpływać moje przyszłe wynagrodzenie, i, z niekłamaną przyjemnością poinformowałem pracownika tego parabanku że od tej chwili tracą wieloletniego klienta, a na rachunek będę przelewał tylko należności. Nigdy więcej takiego dziadostwa (epitet w pełni zasłużony). skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Wieloletniego klienta nie traktują poważnie. Wydzwaniają i nękają z ofertami kredytów, a jak się ktoś zdecyduje to weryfikacja na zwykłą kartę jest co najmniej nie poważna. Dodatkowo opłaty za prowadzenie konta (rzekomo darmowego) są bardzo wysokie. Nie można wpłacać pieniędzy na swoje własne konto bez dodatkowych opłat ! szczerze odradzam ten bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandal. Od 3dni nie można dokonać przelewu w bankowości 24. Infolinia zajęta od 2 dni. To jest kpina z klientka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga przy zmianie WBK na Santander potrawią zniknąć niektore lokaty. Jakoby to wina systemu. Jestem w trakcie odzyskiwania duzej sumy .Jesli tak bank buduje zaufanie swoich klientow to gratuluję skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w tym kraju obecnie pod nazwą... Santander Bank Polska...nie kupujcie na raty Media Markt i Saturnie itp. bo wciskają swoją kartę kredytową. Fatalna obsługa.Windykacja = [Moderacja] NIE POLECAM A WRĘCZ OSTRZEGAM !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Do dzisiaj mam z nimi problemy i nie mogę wziąć żadnego kredytu. Najpierw zwracaja pieniądze potem nagle się okazuje że nadal jest rata niezapłacona. Jak tylko sprawa się wyjaśni skieruję sprawę na drogę sądowa. Nie polecam!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze pełna kultura i profesjonalizm. Infolinia odpowiada szybko, grzecznie i sprawnie. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nazywam się Józef Ten bank to czyste dziadostwo nie polecam nikomu oprocentowanie kredytu to 40 % mimo tego że już prawie zostało mi dwie raty do spłaty pracownicy banku potrafią dzwonić do mnie o godzinie 21.30 i wciskać na chama kredyt. nie polecam umowy kredytów mają ukryte luki prawne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzielam raty na wieze i laptopa,dtracilam prace i zaczely sie moje klopty z tym bankiem,masakra podali mnoe do windykacji Kaczmarski i sp.jestem bombardowana telefonami a wrecz nękana,juz nigdy wiecje nie skorzystam z oferty tego banku,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej. Wciskają Santander w Media Markt i przy spłacie karty każą czekać 30 dni na zwrot nadpłaty a na zaświadczenie o zamknięciu karty 60 dni! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam, najgorszy bank, obsługa jednoosobowa, trzeba czekać, nie maja nawet bankomatu w kasie gotówki nie można pobrać, biorąc w innych bankomatach prowizje wysoka, naciagaja na kartę kredytową, na moje pytanie które bankomaty są darmowe, te które obsługują karty Visa co jest nieprawdą,koszty użytkowania karty bardzo wysokie, to jest chore, najgorszy bank z możliwych, odradzam, odradzam, odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
PORAŻKA, OGROMNE PROBLEMY PRZY KUPNIE TV PRZEZ TEN BANK . NIE POLECAM . ZRESZTĄ CHYBA JAK WSZYSCY TUTAJ !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie !!! wzięłam na kartę kredytową coś na raty i mam ogromne problemy. Wszystko przez to , że w tym Banku pracują niekompetentni i niedoszkoleni pracownicy. Raz spóźniałam się Dwa dni z ratą tylko raz i to pierwszą i miałam telefony od komornika, po opóźnieniu tych tylko dwóch dni wpłaty nie zaksięgowano, telefony były wciąż. Kolejną ratę wpłaciłam na czas , ale jak się okazało w banku ponownie nie zaksięgowano wpłaty i naliczano mi odsetki. Pojechałam do oddziału w Strzegomiu i tam na miejscu po tych dwóch wspaniałych miesiącach i ciągłych telefonach gdzie ja wszystko miałam uregulowane a w banku dalej niby przelewu nie było wpłaciłam całość żeby już zapomnieć o ty banku. Niestety Pani w Strzegomiu była bez szkolenia jak się domyślam bo na żadne pytanie nie była mi w stanie odpowiedzieć to jeszcze kazała mi iść do mojego banku zachodniego żeby wystawili mi extra potwierdzenie , że wpłaciłam ostatnią ratę tj. z dnia 04.04.2018 a w banku byłam 12.05.2018!!! a oni dalej nie zaksięgowali tego. Mało tego ja miałam swoje wydrukowane potwierdzenie przelewu ,ale Pani upierała się , że to za mało!!!! Wpłaciłam wszystko, a po miesiącu dostałam pismo, że mam nadpłatę ,straciłam czas i pieniądze na paliwo żeby jechać po to, a po koljnym miesiącu dostałam pismo , że mam niedopłatę. Tragedia. Wpłaciłam, po tygodniu zadzwoniłam na infolinie z zapytaniem czy wszystko jest uregulowane, Pani powiedziała ,że mam odsetki od przypominam wpłaconej kwoty 1zł, ale dla świętego spokoju wpłaciłam. Zadzwoniłam po trzech dniach z prośba o pismo do domu z informacją , że wszystko jest zapłacone to nie dość , że Pani powiedziała , że to kosztuje 25 zł!!!!!!!!!! złodziejstwo to jeszcze mam do zapłaty 1,72gr. Dlaczego za pierwszym razem jak dzwoniłam nikt nie powiedział!!!!! Najgorszy Bank!!!!! Nie polecam , ludzie nieogarnięci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwne praktyki przy kredycie na 400zł ...pytanie we wniosku o dane zakładu pracy,celem weryfikacji czy jest się tam zatrudnionym??Wciskanie innych produktów przy wyraźnym sprzeciwie w trakcie rozmowy na infolinii.Brałam wiele razy na raty przez net ale takich pytań i tak długie weyfikacji wniosku nie było nigdy...paranoja... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia wiecznie problemy nie można się nic dowiedzieć panie nie potrafią powiedzieć czemu sa odsetki kiedy wszystko spłacone.Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Nigdy !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragedia!!! Po osobistej wizycie w oddziale i wczesniejszym zamknieciu karty kredytowej ( bo przy zakupach na raty w Media Markt takaowa wciskaja ) zadaja jeszcze pieniedzy. Tylko podkreslam ze od rozwiazania umowy minelo 4 miesiace!!!Ile razy mam calkowicie zamykaci i likwidowac karte. Nigdy wiecej nic od tych [Moderacja] nie wezme!!! ONIJAC Z DALEKA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam najgorsze co mnie spotkalo w tym banku to ich windykator . Pan Dariusz S. Przyszedl do mnie do domu o 20.30 bez przedstawienia się bez legitymacji , byl bardzo nie mily straszyl mnie ze bedzie regularnie nawiedzal. Jak mozna do ludzi chodzic o 20.30?. Widcznie wydzwaniaja i strasza no i ten procent...... Uwazajcie na nich i nie bierzcie kredytu. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!!!! Mam u nich kredyt ratalny i mimo że nie ma z tym problemu, to dzisiejsza sytuacja jest skandaliczna. Potrzebowałem pilnie kredytu na 2000 zł. Dodam że kredytu ratalnego też zostało coś około 2000. Spytałem o to czy będę mógł spłacać to wszystko jednym przelewem a oni sobie odliczą co jest na co. Pracownica stwierdziła że ona wszystko załatwi i że będzie wszystko tak jak powinno być. Suma sumarum : wyszło na to że nie dość że wziąłbym kredyt na 2000 zł to jeszcze spłacil kredyt ratalny następnym kredytem. Czyli 4000 zł plus odsetki od tego i inne koszta. Do spłaty miałbym UWAGA 9000 ZŁOTYCH. PO ODLICZENIU TEGO CO MAM TERAZ DO SPŁATY Z TYTUŁU KREDYTU RATALNEGO WYCHODZI NA TO ŻE POZYCZAJĄC OD NICH 2000 ZL ZAPŁACIŁBYM 7000 CZYLI PONAD 300 PROCENT!!!!!! U BOCIANA WYSZŁO BY TANIEJ A TAKIE COŚ POWINNO BYĆ KARALNE. LUDZIE UWAŻAJCIE NA NICH. skomentuj opinię (4) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »