Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Skandal. Od 3dni nie można dokonać przelewu w bankowości 24. Infolinia zajęta od 2 dni. To jest kpina z klientka. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga przy zmianie WBK na Santander potrawią zniknąć niektore lokaty. Jakoby to wina systemu. Jestem w trakcie odzyskiwania duzej sumy .Jesli tak bank buduje zaufanie swoich klientow to gratuluję skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w tym kraju obecnie pod nazwą... Santander Bank Polska...nie kupujcie na raty Media Markt i Saturnie itp. bo wciskają swoją kartę kredytową. Fatalna obsługa.Windykacja = [Moderacja] NIE POLECAM A WRĘCZ OSTRZEGAM !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Do dzisiaj mam z nimi problemy i nie mogę wziąć żadnego kredytu. Najpierw zwracaja pieniądze potem nagle się okazuje że nadal jest rata niezapłacona. Jak tylko sprawa się wyjaśni skieruję sprawę na drogę sądowa. Nie polecam!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze pełna kultura i profesjonalizm. Infolinia odpowiada szybko, grzecznie i sprawnie. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nazywam się Józef Ten bank to czyste dziadostwo nie polecam nikomu oprocentowanie kredytu to 40 % mimo tego że już prawie zostało mi dwie raty do spłaty pracownicy banku potrafią dzwonić do mnie o godzinie 21.30 i wciskać na chama kredyt. nie polecam umowy kredytów mają ukryte luki prawne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzielam raty na wieze i laptopa,dtracilam prace i zaczely sie moje klopty z tym bankiem,masakra podali mnoe do windykacji Kaczmarski i sp.jestem bombardowana telefonami a wrecz nękana,juz nigdy wiecje nie skorzystam z oferty tego banku,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej. Wciskają Santander w Media Markt i przy spłacie karty każą czekać 30 dni na zwrot nadpłaty a na zaświadczenie o zamknięciu karty 60 dni! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam, najgorszy bank, obsługa jednoosobowa, trzeba czekać, nie maja nawet bankomatu w kasie gotówki nie można pobrać, biorąc w innych bankomatach prowizje wysoka, naciagaja na kartę kredytową, na moje pytanie które bankomaty są darmowe, te które obsługują karty Visa co jest nieprawdą,koszty użytkowania karty bardzo wysokie, to jest chore, najgorszy bank z możliwych, odradzam, odradzam, odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
PORAŻKA, OGROMNE PROBLEMY PRZY KUPNIE TV PRZEZ TEN BANK . NIE POLECAM . ZRESZTĄ CHYBA JAK WSZYSCY TUTAJ !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie !!! wzięłam na kartę kredytową coś na raty i mam ogromne problemy. Wszystko przez to , że w tym Banku pracują niekompetentni i niedoszkoleni pracownicy. Raz spóźniałam się Dwa dni z ratą tylko raz i to pierwszą i miałam telefony od komornika, po opóźnieniu tych tylko dwóch dni wpłaty nie zaksięgowano, telefony były wciąż. Kolejną ratę wpłaciłam na czas , ale jak się okazało w banku ponownie nie zaksięgowano wpłaty i naliczano mi odsetki. Pojechałam do oddziału w Strzegomiu i tam na miejscu po tych dwóch wspaniałych miesiącach i ciągłych telefonach gdzie ja wszystko miałam uregulowane a w banku dalej niby przelewu nie było wpłaciłam całość żeby już zapomnieć o ty banku. Niestety Pani w Strzegomiu była bez szkolenia jak się domyślam bo na żadne pytanie nie była mi w stanie odpowiedzieć to jeszcze kazała mi iść do mojego banku zachodniego żeby wystawili mi extra potwierdzenie , że wpłaciłam ostatnią ratę tj. z dnia 04.04.2018 a w banku byłam 12.05.2018!!! a oni dalej nie zaksięgowali tego. Mało tego ja miałam swoje wydrukowane potwierdzenie przelewu ,ale Pani upierała się , że to za mało!!!! Wpłaciłam wszystko, a po miesiącu dostałam pismo, że mam nadpłatę ,straciłam czas i pieniądze na paliwo żeby jechać po to, a po koljnym miesiącu dostałam pismo , że mam niedopłatę. Tragedia. Wpłaciłam, po tygodniu zadzwoniłam na infolinie z zapytaniem czy wszystko jest uregulowane, Pani powiedziała ,że mam odsetki od przypominam wpłaconej kwoty 1zł, ale dla świętego spokoju wpłaciłam. Zadzwoniłam po trzech dniach z prośba o pismo do domu z informacją , że wszystko jest zapłacone to nie dość , że Pani powiedziała , że to kosztuje 25 zł!!!!!!!!!! złodziejstwo to jeszcze mam do zapłaty 1,72gr. Dlaczego za pierwszym razem jak dzwoniłam nikt nie powiedział!!!!! Najgorszy Bank!!!!! Nie polecam , ludzie nieogarnięci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwne praktyki przy kredycie na 400zł ...pytanie we wniosku o dane zakładu pracy,celem weryfikacji czy jest się tam zatrudnionym??Wciskanie innych produktów przy wyraźnym sprzeciwie w trakcie rozmowy na infolinii.Brałam wiele razy na raty przez net ale takich pytań i tak długie weyfikacji wniosku nie było nigdy...paranoja... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia wiecznie problemy nie można się nic dowiedzieć panie nie potrafią powiedzieć czemu sa odsetki kiedy wszystko spłacone.Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Nigdy !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragedia!!! Po osobistej wizycie w oddziale i wczesniejszym zamknieciu karty kredytowej ( bo przy zakupach na raty w Media Markt takaowa wciskaja ) zadaja jeszcze pieniedzy. Tylko podkreslam ze od rozwiazania umowy minelo 4 miesiace!!!Ile razy mam calkowicie zamykaci i likwidowac karte. Nigdy wiecej nic od tych [Moderacja] nie wezme!!! ONIJAC Z DALEKA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam najgorsze co mnie spotkalo w tym banku to ich windykator . Pan Dariusz S. Przyszedl do mnie do domu o 20.30 bez przedstawienia się bez legitymacji , byl bardzo nie mily straszyl mnie ze bedzie regularnie nawiedzal. Jak mozna do ludzi chodzic o 20.30?. Widcznie wydzwaniaja i strasza no i ten procent...... Uwazajcie na nich i nie bierzcie kredytu. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!!!! Mam u nich kredyt ratalny i mimo że nie ma z tym problemu, to dzisiejsza sytuacja jest skandaliczna. Potrzebowałem pilnie kredytu na 2000 zł. Dodam że kredytu ratalnego też zostało coś około 2000. Spytałem o to czy będę mógł spłacać to wszystko jednym przelewem a oni sobie odliczą co jest na co. Pracownica stwierdziła że ona wszystko załatwi i że będzie wszystko tak jak powinno być. Suma sumarum : wyszło na to że nie dość że wziąłbym kredyt na 2000 zł to jeszcze spłacil kredyt ratalny następnym kredytem. Czyli 4000 zł plus odsetki od tego i inne koszta. Do spłaty miałbym UWAGA 9000 ZŁOTYCH. PO ODLICZENIU TEGO CO MAM TERAZ DO SPŁATY Z TYTUŁU KREDYTU RATALNEGO WYCHODZI NA TO ŻE POZYCZAJĄC OD NICH 2000 ZL ZAPŁACIŁBYM 7000 CZYLI PONAD 300 PROCENT!!!!!! U BOCIANA WYSZŁO BY TANIEJ A TAKIE COŚ POWINNO BYĆ KARALNE. LUDZIE UWAŻAJCIE NA NICH. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank!!!!!\r\nPodczas kupna laptopa w media Markt na raty zamiast umowy wcisnieto mi kartę kredytową z limitem i nią mialem za nowego laptopa zapłacić a później spłacać..\r\nPo 2 miesiącach chciałem oddać kartę i spłacić całość zadłużenia to skasaowali mnie 150 pln!-(prowizja!!!)- za wcześniejszą spłatę mimo że w umowien zapis o dowolnym bezpłatnym terminie wcześniejszych spłat. \r\nKarta jak się okazało miała być za 0 A była za 8 pln/mc!!!\r\ [Moderacja] skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Uważajcie. Splacilam kredyt przed terminem i założyłam wniosek o zwrot ubezpieczenia... Niestety bank jest bardzo opieszaly i nie chce zwrócić mi należnych mi pieniędzy. Proszę omijać ten bank z daleka naprawdę nie warto brać u nich kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieopatrznie zgodziłem się na umowę leasingu z Santader Consumer Multirent. Pierwszy problem był z pierwszą fakturą - Wezwanie do zapłaty oraz karę za brak zapłaty dostałem wcześniej (e-mailem) niż fakturę wysłaną pocztą tradycyjną, bez potwierdzenia otrzymania. Po miesiącu dopiero powiedzieli, że można otrzymać dostęp na elektronicznej faktury (ale żeby przysłali e-mailem, jak inne firmy, to już jest zbyt trudno). Szkodę w samochodzie likwidowali przez 10 tygodni, ale końcowe rozliczenie nastąpiło po 4 miesiącach. Powodem było niedostarczenie Ubezpieczycielowi dokumentów, które leżą w ich sejfie albo biurku. Zgodzili się na wykupienie przeze mnie ubezpieczenia od zewnętrznej firmy (żeby nie płacić im horrendalnej ceny), a po dwóch dniach (po opłaceniu przeze mnie polisy) tę zgodę odwołali. Na wszelki wypadek próbują mi wcisnąć drugą polisę na ten sam samochód i ten sam okres i zakres ubezpieczenia, i oczywiście ja muszę za to zapłacić. A gdy stwierdziłem że już mam ich dość i umowa powinna wcześniej być rozwiązana z ich winy, to każą mi zapłacić karę! Stanowczo ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG TEJ FIRMY! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie co do banku nie mam zastrzeżeń.. Jedynie dziewczyny które siedzą w oddziale w Ełku na Wojska Polskiego są bezczelnie, nie miłe, i zachowują się jak by każdy kredyt był dawny z ich kieszeni.. Masakra tak beszczelnych pracowników to dawno nie spotkałam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczny bank,zakupy ratalne= karta kredytow z dodatkową opłatą za Pakiet Usług Bankowych o której nie informuja klienta przy zawieraniu umowy.Nie dajcie sobie wcisnąć karty kredytowej przy zakupach ratalnych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!!\r\nNajgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są banksterzy. Infolinia za każdym razem przekazuje inne wiadomości. Na pytanie jaka jest podstawa prawna, panienka mówi nie wiem. To ja pytam skąd pani wie, ona na to, tak mi kazali mówić. Banksterzy.!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś paranoja spłacam u nich kredyt w terminie bez opuźnień.Dzwonią z propozycjami kredytów finansowania kart kredytowych kiedy nie odbieram dzwonią co 15 minut.Kiedy odebrałem i zwróciłem im uwagę że jest sobota a oni dzwonią i nękają to pani powiedziała mi że oni dzwonią do skutku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku, każde opóźnienie w spłacie, o jeden dzień, często wynikający z opóźnień w księgowaniu, lub bardzo często z nie przekazywania między działami Banku informacji o kliencie, owocuje telefonem, nie jednym, nie dwoma, tylko dziesięcioma, dwudziestoma. W moim przypadku dobili do czterdziestu dwóch połączeń w ciągu dnia. Obsługa telefoniczna ww. banku nie istnieje, co najmniej trzy czwarte pracowników call center jest wręcz agresywna i ordynarna, a w szczególności kobiety. Nie polecę nikomu tej instytucji, sam gdy tylko spłacę resztę zadłużenia, zakończę po kres mych dni współpracę i kontakt z tym bankiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem BARDZO NIE ZADOWOLONA Z BANKU SANTANDER bezczelni i chamscy przedstawiciele którzy wydzwaniaja jak psychiczni nie dajac sobie wytłumaczyć przyczyny nie zapłacenia jednej raty,a w zasadzie opóźnienia ze względu na pobyt w szpitalu,to był jedyny taki przypadek bo jestem osobą wypłacalną....Co najgorsze wydzwaniają po sąsiadach a to jest nie zgodne z RODO,jakim prawem informują obcych ludzi o sprawach prywatnych!!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga banksterski bank działa niezgodnie z prawem, nie zwraca proporcjonalnej części prowizji w przypadku wcześniejszej spłaty zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim, w reklamacji odpisali że takowa nie podlega rekalkulacji a od rzecznika finansowego usłyszałem że i owszem i kazał złożyć wniosek o interwencję oraz że to własna interpretacja prawa banku a to w ogóle ciekawe że w państwie prawa banki mają własną interpretację prawa odmienną od sądów, ustawodawcy i rzecznika finansowego. Z DALEKA OMIJAĆ. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »