Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Bałagan i niekompetencja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank z jakim dotychczas się spotkałem. Syn chciał wziąć kredyt - nie dostał. Zadzwoniłem ja (dochody 5 x większe) - panienka gadała jak najęta i chciała mi wcisnąć ubezpieczenia, dodatkowe produkty, karty kredytowe itp. Odmówiłem, bo oferowali kredyt "0%", więc dlaczego nie wziąć. I... nie dostałem kredytu. Uśmiałem się po pachy. Wniosek: "0%" jak kupisz u nich do niczego niepotrzebnych ci rzeczy za 10000PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lichwa. Bezduszne istoty. Mam długi w innych instytucjach wszędzie rozmawiają a tu wpadają do domu i straszą jak mafia. Nie polecam a raczej ostrzegam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Leasing Santander - tragedia. na każdym kroku za coś trzeba płacić. na infolinii informują coś innego (oczywiście mniejsze opłaty) a później każą płacić trzy razy tyle. Nie odpowiadają na emaile, dodzwonić się to jak wygrać w totolotka. brak opiekuna (wcześniej miałem leasing w Reiffeisenleasing i miałem opiekuna i całokształt był super - Santander nie dorasta im do pięt). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nie miła obsługa i nękające telefony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
powiem tak nie polecam nikomu trzymajcie sie z dala od tego banku wziolem 9300tys kredytu mialem miec do splaty 16000tys byly jeszcze poukrywane dodatkowe koszty a wyszlo mi az 20000tys do splaty ponad 100% ludzie trzymajcie sie z dala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, niekompetentna obsługa, niegrzeczna,przyciska do ubezpieczeń- w moim oddziel w malborku to dramat, pewnie dobrzyi sympatyzni tam nie wytrzymują stąd niema mpoich ulubionych pań skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja polecam bank ,jak spłacasz to nie masz zadnych problemów a mało tego mozna zadzwonic i wszystko wytłumaczą ,polecam na 5+,po co bierzecie i nie spłacacie a potem narzekacie skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
BRAK KOMPETENCJI!!! CHCIALEM ROZLICZYC SIE DEFINITYWNIE Z KREDYTU I ABY NIE BYLO NIE DOMOWIEN POSZEDLEM OSOBISCIE DO PLACOWKI (KRAKOW AL.SLOWACKIEGO 66) PANI OBLICZYLA ILE MAM WPLACIC JESZCZE GDZIES TO POTWIERDZALA. OBLICZONA PRZEZ PRACOWNIKA KWOTE WPLACILEM 13.12.2017R A DZIS PRZYCHODZI MI PONAGLENIA ZA BRAK SPLATY. ZADZWONILEM NA INFOLINIE PANI NIE WIEDZIALA ZA CO MAM ZAPLACIC 100ZL ''..Z JEJ PULAPU NIE DA SIE TEGO SPRAWDZIC.." TRZEBA NAPISAC PISMO I WYSLAC DO WROCLAWIA D R A M A T . TERAZ KOLEJNA STRATA CZASU TRZEBA SIEDZIEC I PISAC PISMO , POTEM JE WYSLAC I CZEKAC NA ODPOWIEDZ ...MAMY 21 WIEK A NIKT NIE POTRAFI ODPOWIEDZIEC ZA CO BANK CHCE 100ZL JESLI CENISZ SOBIE CZAS NAPRAWDE ODRADZAM JEST TONIE RZETELNY BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta ich umowa nadaje się tylko do podtarcia tyłka. Obsługa się nie nadaje do niczego. Nie dość, że bezczelni to nie mają żadnego sumienia. Straciłem pracę, jestem po operacji na zwolnieniu lekarskim, ubiegam się o zasiłek żeby im zapłacić te gówniane 100 zł, bo sam nie mam co do garnka włożyć. Wypadki chodzą po ludziach, niestety tym razem padło na mnie. Nie potrafią zrozumieć człowieka i dojść do porozumienia. Baba która ze mną rozmawiała mało mnie nie oplula przez telefon, wszystko krzykiem. Masakra to mało powiedziane. Nie polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie Polecam. Wszystko pod górkę. komunikacja bank ---> klient to jakiś koszmar. W sumie to nie ma komunikacji. No chyba, że człowiek zalega. SMSy z reklamami pożyczek potrafią słać. Obsługa Service Desku też porażka. Procedury jakie mają wewnątrz to średniowiecze. NIE POLECAM!!!!!!!!! trzymajcie sie z dala od tego banku i rat w mediamarkt. Nie wiem czy coś jeszcze obsługują. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
!!! OSTRZEGAM !!! przed tym bankiem!!! Przy zakupach ratalnych w Media Markt, które ten bank kredytuje wciskają na siłę KARTĘ KREDYTOWĄ Media Markt i nie informują, że będą potem pobierać opłatę za tę kartę i za prowadzenie konta!!! Poza tym jakby Wam przyszło do głowy wcześniej spłacić kredyt to "w nagrodę" dopiszą Wam dodatkową kasę do zapłaty. Gratulacje. Świetny marketing. Mam nadzieję, że poza mną nikt już nie da się im nabrać na sztuczkę. !!! OSTRZEGAM!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Do wszystkich czytających !!! Jeśli macie potrzebę skorzystania z usług banku to każdy inny a nie Santander chyba ze macie stalowe nerwy Przy opóźnieniu z jedna rata podkreślam jedna rata i tylko o kilka dni będzie wydzwaniał Kaczmarski inkaso np po20 kilka razy w ciągu dnia zaczynajac od godz 7:30 +- a bezczelność pracowników ww firmy przechodzi wszelkie granice. Zapomniałem nadmienić ze po uregulowaniu płatności nadal nękają a na to jest paragraf ?. Sprawa zgłoszona do powiatowego rzecznika konsumentów lub/i UOKiK skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wystrzegać się jak ognia. Kredyt spłacony przed pierwszą ratą (wciśnięty starszej osobie z mnóstwem ubezpieczeń etc za 500 zł spłata blisko 1000zł) . Spałcony wg ustawy o kredycie konsumenckim. Czyli jak stanowi ustawa kredytobiorca spłaca kredyt nie powiadamiając banku (ja mimo to powidomiłem pisząc spłata całkowita kredytu na przelewie) . Bank ma 14 dni na rozliczenie się . Nie rozliczył się a teraz domaga sie ponad 300 zł bo kredyt niezamknięty . A obsługa zarówno w banku jak na infolinii chamska i grubiańska . Chce człowiek się dowiedzieć za co ma płacić to tylko słyszy a co pana to obchodzi zapłacić i koniec. Na infolini poszłem już na "noże" bo konsultantka chamka jedna jak pan sobie nie dopilnował żeby pracownik banku zeskanował dokumenty ( przedstawiałem dokumenty w baku ) to idż pan sobie z powrotem i zmuś do zeskanowania . Groza. Chamstwo. Z takim bankiem nie miałem jeszcze do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, wysokie prowizje i niemila obsługa skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam przestrzegam przed braniem kredytów w tej firmie, jak się spóźnicie to wszystkie wasze dane przekazują bardzo szybko do firmy zewnętrznej Kaczmarski INKASSO, która nęka telefonami przez cały dzień, dzwonią do 21.00 skandal!!!! zgłosiliśmy tą sytuacje wraz z trzema osobami do rzecznika praw konsumenta. Do tego jak się oddzwania to są niemili, wydzwaniają do pracodawcy !!! to brak poszanowania danych osobowych ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak czytam te opinie to mi się słabo robi. Czy ludzie poupadali na głowy? Większość negatywów dotyczy tego jak bank reaguje na nieterminowe spłaty. A jak ma reagować? Zobowiązał się jeden z drugim żeby płacić 1 każdego miesiąca i królewicz wielce oburzony, bo nachalny bank upomina się po 5(sic!) dniach nie spłacania raty. Wielkie nieba! Bank taki dobry był jak dawał kredyt ale jak nie chcę spłacać to co za ch**e, upominają się bezczelni. Nabrali sprzętu jak osły, bo raty i nie mogą stówy przelać w z góry umówionym terminie. Jak ktoś czytał cokolwiek w podstawówce to powinien wiedzieć co to moralność Kalego. Wielkie oburzenie, bo raty 0%, a tu ubezpieczenie trzeba? A to zmusił ktoś was barany do brania tych rat? Nowy telewizor to nie lek na raka, nikt nie jest zmuszony go kupować. Jak się okazało, że za drogo to trzeba było wstać i odejść. Ale nie, bo już się najarali na nowego samsunga i aż furczą z podniecenia jak ruski wentylator. Podpisują jak leci nie słuchając co się do nich mówi, a jak emocje opadną i nowy telewizor się opatrzy to ZŁODZIEJE!! Piniondze ode mnie chcą nie wiadomo za co i jeszcze w terminie chamy by chcieli! Zawsze jest 14 dniowy termin odstąpienia od takiej umowy i oddania sprzętu, z którego mogą skorzystać takie gorące głowy. Już 3 raz brałem raty w santanderze na 0%. Zawsze płaciłem 1 każdego miesiąca niezależnie od terminu spłaty w danym miesiącu. Nie uwierzycie! Nigdy nie dostałem żadnego telefonu z ponagleniem! Bo nie dawałem im ku temu powodu. W BIKU też nikt mnie nie szarpie. Umowę podpisałem i mam na niej same 0 bez kart, ubezpieczeń itd. Jak spłaciłem to nawet pismo dostałem o zakończeniu umowy WIELKIE NIEBA!!! Jak to możliwe? Raz brałem kredyt w Agata Meble, dwa razy w Saturnie, bo nie lubię mrozić pieniędzy jak mogę sobie płatność podzielić na 50 części. Pozdrawiam roszczeniowców skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Około 28 listopada wysłałem wypowiedzenie umowy dla karty, po miesięcznym wypowiedzeniu - 4 stycznia byłem w oddziale Państwa banku w Płońsku, Pani, która mnie obsługiwała zadzwoniła do innego oddziału aby upewnić się, że wszystko zostało spłacone...dostała potwierdzenie, że wszystko spłaciłem oraz abym przyszedł około 28 stycznia po odbiór zaświadczenia. Wczoraj byłem w oddziale i dostałem niemiłą wiadomość, że mam jeszcze ponad 30 zł do spłaty i że muszę kolejny miesiąc czekać na podliczenie sald. Niestety ja już nie mogę czekać bo mam "nóż po gardłem" dałem 30 tys zaliczki na dom, który kupuję na hipotekę, to zaświadczenie jest warunkiem do uruchomienia wypłaty kredytu, dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię i niestety nie mogę uzyskać odpowiedzi. Wczoraj spłaciłem wszystko, kartę zniszczyłem już dawno skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo nie sympatyczna obsluga. Czlowiek spozni sie 3 dni z platnoscia i wydzwaniaja od samej 7-ej do poznego wieczoru. Pomimo,ze platnosc poszla i nawet potwierdzenie moze zostac wyslane to Pani po drugiej stronie mowi swoje i prowadzi monolog. Czekam tylko az skoncze splacac i na pewno juz z Santander nie skorzystam. Pracownicy nadaj sie na przeszkolenie, jezeli chodzi o rozmowy z klientami. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie moje zastrzeżenia odnoszą się do ciągłego nekania mnie tel. W przypadku spóźnienia się z wpłatą potrafią dzwonić nawet o 21.00 a przy tym są bardzo nie mili i traktują człowieka jak złodzieja brak profesjonalizmu i dobrej woli. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli ktoś nie czyta umowy, nie posiada wielu informacji na temat kredytu lub nie spłaca raty w określonym terminie potem oczywiście wszystko idzie na bank :) Ja jestem zadowolony wszystko spłacone elegancko i raty kosztowały mnie tylko 60zł :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak bank, natomiast system online, dostęp do niego, użyteczność, bezpieczeństwo na siłę to fatalna mieszanka. Jeśli nie ma się innego wyboru to można, w innym przypadku warto rozejrzeć się za czymś innym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank ostatni raz wzielam u nich pozyczke czlowiek sie spozni tydzien lub dwa tygodznie po terminie wydzwaniaja caly bozy dzien nawet potrafiab wydzwaniac do pracy ivsa nie mile pracownice teraz bede pisac o wniosek do banku zeby nie wydzwaniali do pracy bo mlja sobie tego nie zycze to nie bank tylko dziadostwo skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Pan który dzwonił był bardzo nie miły obrażał mnie np. że stwierdza że ja kłamie że zapłaciłem rate i gram na czas bo on tak stwierdził (psycholog się znalazł) z wysokim bardzo chamskim tonem wręcz wydzierając się w słuchawke itd itp nie mam czasu się rozpisywać rozmowa trwała ok 15 minut... wiadomość do jego przełożonego proszę aby tego pana ktoś nauczył kultury, zaznaczam że rozmawiałem już z nie jednym doradcą np różne miłe wszystko wytłumaczające panie w kulturalny sposób i dla tych miłych pań daję pięć gwiazdek, a dla tego pana zero... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem styczność, a było ich wiele. Obsługa klienta - tragiczna. Sposób informowania klienta - zero. Do tego przysyłane przez nich pisma sprawiają wrażenie "boskich listów" podkreślających jak niesamowity z nich bank. Zawsze jak się da grożą windykacją i pogorszeniem stosunków (nawet jeśli spłata przedłuża się o dzień-dwa) które i tak praktycznie nieistnieja. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
nekanie starszych ludzi o swoich dluznikow skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam dwie karty kredytowe i juź kolejny kredyt ratalny 60 rat za 0 zł Wszystko jest na plus - oczywiście splacane jest wszystko w terminie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to łatwość przyznawania klientowi kredytu. Najpierw dają kredyt nie do końca sprawdzajac komu, a potem sie dziwia ze brak wplat w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia wyciągnęli ode mnie wszystkie możliwe dane oprócz nr buta itd itd a decyzją o kredyt i została negatywnie rozpatrzona jedno wielki dziadostwo delikatnie mówiąc skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kupując telewizor o cenie 5399 pomyślałem o zakupie na raty, bo szkoda było mi całej sumy płacić. Nie miałem żadnej zdolności kredytowej ponieważ wcześniej nic nie brałem na raty czy tam kredyt. W media expert jeden banki odrzucił wniosek. I nagle na drugi dzień dzwoni Santander. Wszystko pięknie po kilku zdaniach Pani konsultantki. Raty we wniosku rozlozylem na 10 miesięcy Pani mówi że jest super i mogę na 11 myślę co mnie zbawi jeden miesiąc i nagle cały haczyk miła Pani mowi i wysokości raty 750 złoty... Podziękowalem i kupiłem telewizor za gotówkę ogólnie nie polecam chyba ze ktoś nie umie liczyć ile wpycha bankowi do kieszeni. U mnie kalkulacja była prosta 11x750=8250 zł. Trzy tysiące zaoszczędzone oraz radość z telewizora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo niezadowlona z banku. Wzięłam na raty laptopa i otrzymałam oczywiście w pakiecie cudowną kartę kredytową i ubezpieczenie. Mediamarkt z nimi współpracuje i naciągają ludzi. Na infolinii i w sklepie informowano mnie, że nie będzie żadnych dodatkowych opłat i oczywiście są. Fakt...nie lubię czytać umów, ale jeżeli rozmawiam z osobą od rat lub na infolinii z banku i pytam wyraźnie jakie koszty całkowite będą i tak naprawdę w ładnych słowach jest to zatajane to śmierdzi naciąganiem klienta. Nigdy więc nie zrobię zakupów w Media i nigdy nie podpiszę już umowy z Santander, który z uporczywością maniaka przysyła mi intratne propozycje zaciągnięcia kredytu podczas gdy prosząc o rozliczenie obecnej umowy na meila lub pocztą okazuje się że nie ma takiej możliwości. To ja muszę dzwonić się dowiadywać ile mi tam jeszcze za te swoje boskie usługi naliczyli. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
tragiczny bank rata 270zł opóźniona kilka dni i jestem bombardowany kilkunastoma połączeniami z kaczmarski inkasso a do tego jakaś kancelaria leksus również mnie spamuje wezwaniami do zapłaty . do tego prawie 40zł kosztów zdążyli naliczyć za próby dodzwonienia się do mnie. mam kredyty w innych bankach i w żadnym nie ma takich cyrków . Ostatni produkt finansowy w santander i nigdy więcej nie skorzystam z żadnych usług banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Naliczono mi 2x opłatę za kartę. Po tel. na infolinię uzyskałam odp. że to pewnie opłata za miesiąc w którym został uruchomiony kredyt. Kartę otrzymałam w następnym miesiącu. Moje pytanie było dlaczego mam zapłacić za coś czego jeszcze nie otrzymałam. Przyjęto zgłoszenie. Rozpatrzenie 30 dni. Mam się udać do banku po odpowiedź za 30 dni(w moim mieście na końcu świata) lub mi wyślą pocztą do domu ale mam zapłacić 25 zł. Ale i tak mam zapłacić podwójnie, najwyżej mi oddadzą. To chyba jakiś kiepski żart. Koszt połączenia na infolinię na pewno przekroczył wartość opłaty za kartę skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »