Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jeżeli ktoś nie czyta umowy, nie posiada wielu informacji na temat kredytu lub nie spłaca raty w określonym terminie potem oczywiście wszystko idzie na bank :) Ja jestem zadowolony wszystko spłacone elegancko i raty kosztowały mnie tylko 60zł :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak bank, natomiast system online, dostęp do niego, użyteczność, bezpieczeństwo na siłę to fatalna mieszanka. Jeśli nie ma się innego wyboru to można, w innym przypadku warto rozejrzeć się za czymś innym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank ostatni raz wzielam u nich pozyczke czlowiek sie spozni tydzien lub dwa tygodznie po terminie wydzwaniaja caly bozy dzien nawet potrafiab wydzwaniac do pracy ivsa nie mile pracownice teraz bede pisac o wniosek do banku zeby nie wydzwaniali do pracy bo mlja sobie tego nie zycze to nie bank tylko dziadostwo skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Pan który dzwonił był bardzo nie miły obrażał mnie np. że stwierdza że ja kłamie że zapłaciłem rate i gram na czas bo on tak stwierdził (psycholog się znalazł) z wysokim bardzo chamskim tonem wręcz wydzierając się w słuchawke itd itp nie mam czasu się rozpisywać rozmowa trwała ok 15 minut... wiadomość do jego przełożonego proszę aby tego pana ktoś nauczył kultury, zaznaczam że rozmawiałem już z nie jednym doradcą np różne miłe wszystko wytłumaczające panie w kulturalny sposób i dla tych miłych pań daję pięć gwiazdek, a dla tego pana zero... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem styczność, a było ich wiele. Obsługa klienta - tragiczna. Sposób informowania klienta - zero. Do tego przysyłane przez nich pisma sprawiają wrażenie "boskich listów" podkreślających jak niesamowity z nich bank. Zawsze jak się da grożą windykacją i pogorszeniem stosunków (nawet jeśli spłata przedłuża się o dzień-dwa) które i tak praktycznie nieistnieja. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
nekanie starszych ludzi o swoich dluznikow skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam dwie karty kredytowe i juź kolejny kredyt ratalny 60 rat za 0 zł Wszystko jest na plus - oczywiście splacane jest wszystko w terminie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to łatwość przyznawania klientowi kredytu. Najpierw dają kredyt nie do końca sprawdzajac komu, a potem sie dziwia ze brak wplat w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia wyciągnęli ode mnie wszystkie możliwe dane oprócz nr buta itd itd a decyzją o kredyt i została negatywnie rozpatrzona jedno wielki dziadostwo delikatnie mówiąc skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kupując telewizor o cenie 5399 pomyślałem o zakupie na raty, bo szkoda było mi całej sumy płacić. Nie miałem żadnej zdolności kredytowej ponieważ wcześniej nic nie brałem na raty czy tam kredyt. W media expert jeden banki odrzucił wniosek. I nagle na drugi dzień dzwoni Santander. Wszystko pięknie po kilku zdaniach Pani konsultantki. Raty we wniosku rozlozylem na 10 miesięcy Pani mówi że jest super i mogę na 11 myślę co mnie zbawi jeden miesiąc i nagle cały haczyk miła Pani mowi i wysokości raty 750 złoty... Podziękowalem i kupiłem telewizor za gotówkę ogólnie nie polecam chyba ze ktoś nie umie liczyć ile wpycha bankowi do kieszeni. U mnie kalkulacja była prosta 11x750=8250 zł. Trzy tysiące zaoszczędzone oraz radość z telewizora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo niezadowlona z banku. Wzięłam na raty laptopa i otrzymałam oczywiście w pakiecie cudowną kartę kredytową i ubezpieczenie. Mediamarkt z nimi współpracuje i naciągają ludzi. Na infolinii i w sklepie informowano mnie, że nie będzie żadnych dodatkowych opłat i oczywiście są. Fakt...nie lubię czytać umów, ale jeżeli rozmawiam z osobą od rat lub na infolinii z banku i pytam wyraźnie jakie koszty całkowite będą i tak naprawdę w ładnych słowach jest to zatajane to śmierdzi naciąganiem klienta. Nigdy więc nie zrobię zakupów w Media i nigdy nie podpiszę już umowy z Santander, który z uporczywością maniaka przysyła mi intratne propozycje zaciągnięcia kredytu podczas gdy prosząc o rozliczenie obecnej umowy na meila lub pocztą okazuje się że nie ma takiej możliwości. To ja muszę dzwonić się dowiadywać ile mi tam jeszcze za te swoje boskie usługi naliczyli. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
tragiczny bank rata 270zł opóźniona kilka dni i jestem bombardowany kilkunastoma połączeniami z kaczmarski inkasso a do tego jakaś kancelaria leksus również mnie spamuje wezwaniami do zapłaty . do tego prawie 40zł kosztów zdążyli naliczyć za próby dodzwonienia się do mnie. mam kredyty w innych bankach i w żadnym nie ma takich cyrków . Ostatni produkt finansowy w santander i nigdy więcej nie skorzystam z żadnych usług banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Naliczono mi 2x opłatę za kartę. Po tel. na infolinię uzyskałam odp. że to pewnie opłata za miesiąc w którym został uruchomiony kredyt. Kartę otrzymałam w następnym miesiącu. Moje pytanie było dlaczego mam zapłacić za coś czego jeszcze nie otrzymałam. Przyjęto zgłoszenie. Rozpatrzenie 30 dni. Mam się udać do banku po odpowiedź za 30 dni(w moim mieście na końcu świata) lub mi wyślą pocztą do domu ale mam zapłacić 25 zł. Ale i tak mam zapłacić podwójnie, najwyżej mi oddadzą. To chyba jakiś kiepski żart. Koszt połączenia na infolinię na pewno przekroczył wartość opłaty za kartę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa - głupie raty i 20 min na infolini z debilnymni pytaniami - po 20 min przerwałem tą dziecinadę i zrezygnowałem z wniosku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Mogę od siebie powiedzieć tylko, że jak chciałem wziąć coś na raty, to tylko od Santanderu dostałem pożyczkę. Za co bardzo im dziękuje bo zrobili coś czego inne banki nie zrobiły, czyli pomogli mi za co wielki plus. Banki też muszą zarabiać, opłacać pracowników, placówki itp. więc jeśli ktoś myśli, że zawsze i wszystko będzie miał za darmo, to żyje nie na tym świecie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank jak najbardziej na 5. Trzeba spłacać w terminie to nie będą Was nękać itd. Od paru lat mamy styczność z tym bankiem i nic sie nie dzieje. Karte kredytową mamy od 2015r i wszystko jest ok. Raty za lodówke kończą nam się w kwietniu 2018r .Jak najbardziej polecam SANTADER CONSUMER. Napewno skorzystamy z ich usług. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze bank! Przy kredycie 10000 z różnymi ubezpieczeniami, kosztami itd kazali mi oddać ponad 20 tyś. Na pierwszej stronie kwota wychodzi o wiele mniejsza, jednak 60 rat po 344 zł... Każdy umie liczyć Przy wypłacie pieniędzy kazali mi ubezpieczyć pożyczkę w kwocie 400 zł po czym jak na następny dzień zrezygnowałem z niej wlepili mi karę za odstąpienie kolejne 400 Banda złodziei Nie dajcie się nabrać skomentuj opinię (6) »
użytkownik
Ocena:
Nikt mnie tak nigdy nie wy....lił na pieniądze. Wziąłem 15000 na 3 lata oddałem 27000!!!! Jak chciałem po 2 latach oddać resztę okazało się że płaciłem odsetki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
kupilem samochod ktory byl zabezpieczeniem kredytu splacilem 65%kredytu nastepnie nastapily problemy ze splata samochod bank mi zabral i do splaty pozostalo jeszcze drugi raz tyle ile byl wart samochod to skandal nie polecam nikomu tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie nie czytają umów a potem płacz i wyżalanie się na forum. trzeba czytać co się podpisuje :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku pracują niekompetentne osoby dzwonią a sami nie widzą jak rozwiązać daną sytuacje są nieprzygotowane do rozmowy....... Osoba z infolinii informuje, że karta jest zamknięta a po miesiącu dzwoni inna i mówi, że zadłużenie na karcie jest w wysokości ponad 500 zł aczkolwiek karta została zamknięta !!!!!! Spłaciłam wcześniej raty za sprzęt, ponieważ dostałam informację o wysokości raty 40 zł miesięcznie jak przyszło co do czego rata wynosi ponad 130 zł bo doliczają jakieś ubezpieczenia, opłaty kont i tak dalej i tak dalej.... Nigdy w życiu nic w tym banku ani za jego pośrednictwem nie wezmę !!!!!!!!! oszuści i tyle !!!!!!! A najlepsze jest to że dzwonią dzień przed tym kiedy chcą oddać do windykacji z niewiadomych powodów !!!!!!!!!!! Śmiech na sali !!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem bardzo zadowolona z usług. Miałam kredyt ratalny, teraz mam gotówkowy. Ratalny spłaciłam przed czasem i bez najmniejszego problemu dostałam zwrot ubezpieczenia (oczywiście po wystosoeaniu pisma w oddziale) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niemiła obsługa w oddziale 3 U1, 94-294 Kraków, Panie tam pracujące bardzo nieprofesjonalne, lekceważąco podchodzące do klienta, zero wiedzy na temat produktów- chcą szybko zakończyć rozmowę z klientem, żeby wrócić do pogawędki między sobą. Infolinia cały czas zajęta, pracownicy infolinii gdy już się dodzwonisz przełączają rozmowy między sobą. Dodatkowo Karta kredytowa Media Markt na 0% z dodatkowymi opłatami, trzeba bardzo uważać przy podpisywaniu umowy żeby nie wcisnęli ubezpieczenia z chorą składką. Mam konta w innych bankach oraz kartę kredytową i nigdy nie spotkałam się w żadnym banku z tak niskim standardem obsługi klienta oraz z tak wysokim oprocentowaniem, które wychodzi po podpisaniu umowy, ponieważ personel o tym nie informuje. TRZEBA BARDZO UWAŻNIE CZYTAĆ UMOWY, BARDZO NIEUCZCIWI PRACOWNICY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wielokrotnie brałam na raty i skorzystałam z karty kredytowej media Markt z limitem 10 tyś zł i wszystko jest ok .... umowy trzeba czytać nie oglądać marudy wówczas nie będzie bólu tyłka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w szoku czytając niektóre opinie.. moja przygoda z Santanderem zaczęła się od rat w media. Potem wzięłam kartę kredytową i po jakimś czasie znowu coś na raty i ja jestem zadowolona. Mam dostęp przez Internet do wszystkiego, wiem co i kiedy mam wpłacić, a jak zdarzyła mi się jakaś zaleglosc to był jeden telefon, umowienie się na inny termin i tyle. Nie nękają jak inne banki, można się o wszystko zapytać, nie ma też problemu z infolinią.. także naprawdę super. Od czasu do czasu przyjdzie jakaś oferta pocztą i tyle. Teraz będę się starała o konsolidację, bo karta kredytowa w moim przypadku to był błąd.. jestem uzależniona od AliExpress :D haha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłem kiedyś telewizor na raty w MediaMarkt Przy kasie poproszono mnie o kartę i zapewniano że za raty 0% . Jakież moje zdziwienie było gdy po pierwszej spłacie przyszedł monit o niedopłacie,ale jakiej pytam? Telewizor kupiłem za 2600 na 10-rat. A zapłaciłem ponad 3-tyś Oczywiście zadzwoniłem gdzie trzeba to powiedziano mi że gdy użyłem karty został uruchomiony kredyt na który nie miałem wpływu. Żal mam tylko że ludzi kręci się i robi się zgodnie z prawem BANKOWYM nie innym.Wszystkie banki żerują na ludziach jak tylko mogą a ich zapewnienia o opłacalności nic nie mają wspólnego z prawdą. Odradzam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem ludzi dodających negatywne opinie o tym banku. Wystarczy przeczytać umowę, wszystko jest zrozumiałe, logowanie do bankowości banalne, a na infolinii można uzyskać wszelkie informacje. Jeżeli dzwonisz i jesteś chamski oraz krzyczysz to się nie dziw że nic nie możesz zdziałać. Tam pracują tylko ludzie, którzy starają się pomóc. Czytanie umów i ich zrozumienie to rzecz kluczowa w bankowości. Gorąco polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam po mimo regularnych spłat z nadwyżka dzwoni konsultant :) i straszy komornikiem jeżeli nie wpłaci się uwaga do tego samego dnia kwoty 500 zł które Pani nazywa abonamentem :) wcześniej żadnych informacji żadnych odzwewo tylko po 3 miesiącach po których rzekomo skończyła się umowa uwaga na ten bank pomimo wysyłanych druków z kwotą do wpłaty która ma na celu wprowadzenie klienta w błąd ponieważ tłumaczę jeszcze raz dostawalem wydruki z kwotą do wpłaty wplacalem co miesiąc więcej i zostałem wyruchany skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam chciałbym z wami sie podzielic negatywna opinia na temat tego banku. Otóz w maju 2017 wziałem karte kredytowa dawana w sklepie Castorama bo chciałem kupic kafelki. Przyznano mi jakas kwote na tej karcie. Karte spłaciłem w SIERPNIU poprzez konsolidacje i potrzebowałem zaswiadczenia o zamknieciu karty do banku który udzielił mi konsolidacji. Udaje sie do placówki i płace ok.47 zł jakiejs nie dopłaty i musze czekac 30 dni na zweryfikowanie czy czasem nie korzystam z tej karty. Po 30 dniach udaje sie znowu do placówki po potwierdzenie zamkniecia karty. Okazuje sie ze musze zapłacic ok 12 zł za jakies oplaty zwiazane z karta, a Pani w banku przekazuje mi informacje ze dopiero za kolejne 30 dni moge przyjsc po zaswiadczenie. Kwote 12 zł zostawiam na pozniej, poniewaz zdecydowałem ze zapłace przy wydawaniu zaswiadczenia tak jak poleciła mi pracownica banku. Pod koniec października 2017 udaje sie znowu do banku z kwota 12 zł do zapłaty i pobrania zaswiadczenia. OKAZUJE SIE ZE MUSZE ZAPŁACIC 261 ZŁ. Spytacie za co? Za jakas prowizje. Złozyłem reklamacje - skarge na pismie pracownicy banku ze przez 2,5 miesiaca próbuje zamknac konto i nie ma informacji o kwocie 261 zł. Pracownica banku dzwoniac na infoline uzyskała informacje ze jest to prowizja od kazdej raty miesiecznej. Wracajac do domu postanowiłem sprawdzic umowe. Okazuje sie ze w umowie jest zapisane e jezeli Posiadacz Karty spłaca zobowiazanie wczesniej nie płaci prowizji. Dzwoniłem do banku i przekazałem ta inf. pracownicy której składałem skarge. NACIAGAJA LUDZI TKI JEST MÓJ KOMENTARZ. A teraz z innej strony. Tak jak mówiłem zadłuzenie spłacał inny bank przez konsolidacje wiec potrzebowałem zaswiadczenia do tego banku. A co by było gdybym sam spłacił karte dodatkowo wpłacił te 47 zl i 12 zł przy przedostatniej wizycie. Zaswiadczenia nie potrzebowałem. OKAZAŁO BY SIE PO MIESIĄCACH ZE JESTEM BANKU WINNY 261 ZŁ PLUS JAKIES ODSETKI. A JA SPAŁBYM SOBIE SPOKOJNIE W DOMU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki moze istniec, oplaty za uzywanie karty kredytowej jak z kosmosu. doradcy telefoniczni zachowuja sie gorzej niz male dzieci. zero pomocy z ich storny. to napewno byl moj pierwszy i ostatni zakupy na raty z kartka tego banku. nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem stałym klientem tego baku jeszcze od czasów przekształcenia czyli AIGO. Po 13 latach współpracy niestety spotkaliśmy się u Rzecznika Finansowego i nie popuszczę. Spłaciłem kredyt zamiast w 60 rat to w rat 4 i bak odmówił mi zwrotu kosztów prowizji, która mi się należy jak psu zupa. Ponieważ Pewnie państwo nie wiecie jak spłacicie wcześniej kredyt konsumencki to możecie żądać zwrotu mówi o tym ustawa o kredytach konsumenckich oraz rozporządzenia Rzecznika finasowego jaki i Nadzowy Finasowego. Interpretacja Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK: Art. 49 ust. 1 ustawy należy rozumieć w ten sposób, że: w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego następuje obniżenie wszystkich możliwych kosztów takiego kredytu, niezależnie od ich charakteru i niezależnie od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę. redukcja ta ma charakter proporcjonalny, tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie. A mnie bak wisi tylko 1900zł I nie odpuszczę wszyscy moi znajomi jak i Ja zrezygnowaliśmy również z kart kredytowych tego pseudo banku. Nigdy więcej nie skorzystam i przestrzegam czytajcie wszystko, piszcie reklamacje a jak nie to do Rzecznika Finansowego zawsze pomaga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem coś kiedyś na kredyt teraz po spłacie dostaję regularnie sms o treści "Panie Rafale, nawet 300 zl w prezencie i bon na bezplatne sprawdzenie auta, az tyle moze Pan zyskac wybierajac nasz kredyt gotowkowy na samochod. Czekamy na Pana! Szczegoly promocji pod nr 195 00 - koszt wg taryfy operatora." . Zablokować tego dziadostwa z pozycji telefonu nie można, na infolinii dowiedziałem się, że rezygnację mogę złożyć w diwolnym odziale, szkoda mojego czasu, takie praktyki zniechęcają mnie do korzystania z ofert kredytowych tego banku!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Zeby zrezygnowac z karty dzwonie juz 4 raz i nic.odradzam.mniej niz 0. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niesamowite, czytając opinie o santanderze mam wrazenie jakbym czytał o innym banku.... Ludzie nie czytają umów, lub nie spłacają, a potem mają pretensje o to że santander ściga klientów ? Really ludzie? Urwaliście się z choinki? Bank to nie instytucja charytatywna. Sam od kilku lat współpracuje z santanderem (karta kredytowa, kredyty) i jestem mega zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Blokują Stronę Spłat na czas trwania umowy, co skutkuje spłacaniem na ślepo (nie wysyłają listu z datami spłat) - przy zgłoszeniu obsługa tłumaczy, że to wina antyvirusa (którego nie posiadam) bądź przeglądarki... (chrome ? nawet usunięte cookies nic nie zmieniły). Nie wywiązują się z umowy a a do Biku czym prędzej wpiszą. Nie Polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »