Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja jestem bardzo zadowolona z usług. Miałam kredyt ratalny, teraz mam gotówkowy. Ratalny spłaciłam przed czasem i bez najmniejszego problemu dostałam zwrot ubezpieczenia (oczywiście po wystosoeaniu pisma w oddziale) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niemiła obsługa w oddziale 3 U1, 94-294 Kraków, Panie tam pracujące bardzo nieprofesjonalne, lekceważąco podchodzące do klienta, zero wiedzy na temat produktów- chcą szybko zakończyć rozmowę z klientem, żeby wrócić do pogawędki między sobą. Infolinia cały czas zajęta, pracownicy infolinii gdy już się dodzwonisz przełączają rozmowy między sobą. Dodatkowo Karta kredytowa Media Markt na 0% z dodatkowymi opłatami, trzeba bardzo uważać przy podpisywaniu umowy żeby nie wcisnęli ubezpieczenia z chorą składką. Mam konta w innych bankach oraz kartę kredytową i nigdy nie spotkałam się w żadnym banku z tak niskim standardem obsługi klienta oraz z tak wysokim oprocentowaniem, które wychodzi po podpisaniu umowy, ponieważ personel o tym nie informuje. TRZEBA BARDZO UWAŻNIE CZYTAĆ UMOWY, BARDZO NIEUCZCIWI PRACOWNICY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wielokrotnie brałam na raty i skorzystałam z karty kredytowej media Markt z limitem 10 tyś zł i wszystko jest ok .... umowy trzeba czytać nie oglądać marudy wówczas nie będzie bólu tyłka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w szoku czytając niektóre opinie.. moja przygoda z Santanderem zaczęła się od rat w media. Potem wzięłam kartę kredytową i po jakimś czasie znowu coś na raty i ja jestem zadowolona. Mam dostęp przez Internet do wszystkiego, wiem co i kiedy mam wpłacić, a jak zdarzyła mi się jakaś zaleglosc to był jeden telefon, umowienie się na inny termin i tyle. Nie nękają jak inne banki, można się o wszystko zapytać, nie ma też problemu z infolinią.. także naprawdę super. Od czasu do czasu przyjdzie jakaś oferta pocztą i tyle. Teraz będę się starała o konsolidację, bo karta kredytowa w moim przypadku to był błąd.. jestem uzależniona od AliExpress :D haha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłem kiedyś telewizor na raty w MediaMarkt Przy kasie poproszono mnie o kartę i zapewniano że za raty 0% . Jakież moje zdziwienie było gdy po pierwszej spłacie przyszedł monit o niedopłacie,ale jakiej pytam? Telewizor kupiłem za 2600 na 10-rat. A zapłaciłem ponad 3-tyś Oczywiście zadzwoniłem gdzie trzeba to powiedziano mi że gdy użyłem karty został uruchomiony kredyt na który nie miałem wpływu. Żal mam tylko że ludzi kręci się i robi się zgodnie z prawem BANKOWYM nie innym.Wszystkie banki żerują na ludziach jak tylko mogą a ich zapewnienia o opłacalności nic nie mają wspólnego z prawdą. Odradzam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem ludzi dodających negatywne opinie o tym banku. Wystarczy przeczytać umowę, wszystko jest zrozumiałe, logowanie do bankowości banalne, a na infolinii można uzyskać wszelkie informacje. Jeżeli dzwonisz i jesteś chamski oraz krzyczysz to się nie dziw że nic nie możesz zdziałać. Tam pracują tylko ludzie, którzy starają się pomóc. Czytanie umów i ich zrozumienie to rzecz kluczowa w bankowości. Gorąco polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam po mimo regularnych spłat z nadwyżka dzwoni konsultant :) i straszy komornikiem jeżeli nie wpłaci się uwaga do tego samego dnia kwoty 500 zł które Pani nazywa abonamentem :) wcześniej żadnych informacji żadnych odzwewo tylko po 3 miesiącach po których rzekomo skończyła się umowa uwaga na ten bank pomimo wysyłanych druków z kwotą do wpłaty która ma na celu wprowadzenie klienta w błąd ponieważ tłumaczę jeszcze raz dostawalem wydruki z kwotą do wpłaty wplacalem co miesiąc więcej i zostałem wyruchany skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam chciałbym z wami sie podzielic negatywna opinia na temat tego banku. Otóz w maju 2017 wziałem karte kredytowa dawana w sklepie Castorama bo chciałem kupic kafelki. Przyznano mi jakas kwote na tej karcie. Karte spłaciłem w SIERPNIU poprzez konsolidacje i potrzebowałem zaswiadczenia o zamknieciu karty do banku który udzielił mi konsolidacji. Udaje sie do placówki i płace ok.47 zł jakiejs nie dopłaty i musze czekac 30 dni na zweryfikowanie czy czasem nie korzystam z tej karty. Po 30 dniach udaje sie znowu do placówki po potwierdzenie zamkniecia karty. Okazuje sie ze musze zapłacic ok 12 zł za jakies oplaty zwiazane z karta, a Pani w banku przekazuje mi informacje ze dopiero za kolejne 30 dni moge przyjsc po zaswiadczenie. Kwote 12 zł zostawiam na pozniej, poniewaz zdecydowałem ze zapłace przy wydawaniu zaswiadczenia tak jak poleciła mi pracownica banku. Pod koniec października 2017 udaje sie znowu do banku z kwota 12 zł do zapłaty i pobrania zaswiadczenia. OKAZUJE SIE ZE MUSZE ZAPŁACIC 261 ZŁ. Spytacie za co? Za jakas prowizje. Złozyłem reklamacje - skarge na pismie pracownicy banku ze przez 2,5 miesiaca próbuje zamknac konto i nie ma informacji o kwocie 261 zł. Pracownica banku dzwoniac na infoline uzyskała informacje ze jest to prowizja od kazdej raty miesiecznej. Wracajac do domu postanowiłem sprawdzic umowe. Okazuje sie ze w umowie jest zapisane e jezeli Posiadacz Karty spłaca zobowiazanie wczesniej nie płaci prowizji. Dzwoniłem do banku i przekazałem ta inf. pracownicy której składałem skarge. NACIAGAJA LUDZI TKI JEST MÓJ KOMENTARZ. A teraz z innej strony. Tak jak mówiłem zadłuzenie spłacał inny bank przez konsolidacje wiec potrzebowałem zaswiadczenia do tego banku. A co by było gdybym sam spłacił karte dodatkowo wpłacił te 47 zl i 12 zł przy przedostatniej wizycie. Zaswiadczenia nie potrzebowałem. OKAZAŁO BY SIE PO MIESIĄCACH ZE JESTEM BANKU WINNY 261 ZŁ PLUS JAKIES ODSETKI. A JA SPAŁBYM SOBIE SPOKOJNIE W DOMU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki moze istniec, oplaty za uzywanie karty kredytowej jak z kosmosu. doradcy telefoniczni zachowuja sie gorzej niz male dzieci. zero pomocy z ich storny. to napewno byl moj pierwszy i ostatni zakupy na raty z kartka tego banku. nie polecam nikomu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem stałym klientem tego baku jeszcze od czasów przekształcenia czyli AIGO. Po 13 latach współpracy niestety spotkaliśmy się u Rzecznika Finansowego i nie popuszczę. Spłaciłem kredyt zamiast w 60 rat to w rat 4 i bak odmówił mi zwrotu kosztów prowizji, która mi się należy jak psu zupa. Ponieważ Pewnie państwo nie wiecie jak spłacicie wcześniej kredyt konsumencki to możecie żądać zwrotu mówi o tym ustawa o kredytach konsumenckich oraz rozporządzenia Rzecznika finasowego jaki i Nadzowy Finasowego. Interpretacja Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK: Art. 49 ust. 1 ustawy należy rozumieć w ten sposób, że: w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego następuje obniżenie wszystkich możliwych kosztów takiego kredytu, niezależnie od ich charakteru i niezależnie od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę. redukcja ta ma charakter proporcjonalny, tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie. A mnie bak wisi tylko 1900zł I nie odpuszczę wszyscy moi znajomi jak i Ja zrezygnowaliśmy również z kart kredytowych tego pseudo banku. Nigdy więcej nie skorzystam i przestrzegam czytajcie wszystko, piszcie reklamacje a jak nie to do Rzecznika Finansowego zawsze pomaga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem coś kiedyś na kredyt teraz po spłacie dostaję regularnie sms o treści "Panie Rafale, nawet 300 zl w prezencie i bon na bezplatne sprawdzenie auta, az tyle moze Pan zyskac wybierajac nasz kredyt gotowkowy na samochod. Czekamy na Pana! Szczegoly promocji pod nr 195 00 - koszt wg taryfy operatora." . Zablokować tego dziadostwa z pozycji telefonu nie można, na infolinii dowiedziałem się, że rezygnację mogę złożyć w diwolnym odziale, szkoda mojego czasu, takie praktyki zniechęcają mnie do korzystania z ofert kredytowych tego banku!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Zeby zrezygnowac z karty dzwonie juz 4 raz i nic.odradzam.mniej niz 0. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niesamowite, czytając opinie o santanderze mam wrazenie jakbym czytał o innym banku.... Ludzie nie czytają umów, lub nie spłacają, a potem mają pretensje o to że santander ściga klientów ? Really ludzie? Urwaliście się z choinki? Bank to nie instytucja charytatywna. Sam od kilku lat współpracuje z santanderem (karta kredytowa, kredyty) i jestem mega zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Blokują Stronę Spłat na czas trwania umowy, co skutkuje spłacaniem na ślepo (nie wysyłają listu z datami spłat) - przy zgłoszeniu obsługa tłumaczy, że to wina antyvirusa (którego nie posiadam) bądź przeglądarki... (chrome ? nawet usunięte cookies nic nie zmieniły). Nie wywiązują się z umowy a a do Biku czym prędzej wpiszą. Nie Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze co mogli wymyslic to bankowasc internetowa, milion problemow tylko z tym. Za kazdym razem problemy z logowaniem sie na strone. A zmaknac karty tez sie od razu nie da, trzeba miesiac czekac bo taki jest okres wypowiedzenia a pozniej trzeba placic cos o czym sie nie wiedzialo biorac telefon na 3 raty. Stanowczo odradzam :( :( :( skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kiepski bank raz daje potem nie daje kredytu ratalnego tak się stało w moim przypadku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zanim dociera informacja, już naliczana odsetki bardzo nie sprawiedliwy bank, nigdy więcej kredytu w tym banku !!! Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Kupuję od czasu do czasu na raty - nigdy żaden bank nie robił mi problemów z udzieleniem rat, dostaję od istytucji bankowych pisma z propozycją pożyczek czy rat, więc jestem w ich ocenie wypłacalna. Santander przeciwnie. Niestety musiałam zwrócić się do nich z wnioskiem, ponieważ sklep oferował ich jako opcję. Rata 150 zł (5 rat), więc niewielki koszt. Bank stwierdził, że nie udzieli mi kredytu. Produkt kupiłam w innym sklepie - inny bank udzielił mi rat bez problemu. Dziwię się, że sklepy współpracują z taką instytucją tracąc klientów. Odradzam. Czytając opinie tutaj cieszę się, że mi odmówili skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem kredyt w wysokości 1700zł teraz muszę spłacać 3980zł pomimo tego że wpłacałem raty w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo nie polecam- wymusili na mnie zapłatę podwójnego ubezpieczenia za samochód :(( skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nieczytelne raty, naliczane odsetki, mimo spłaty 2 rat do przodu....ciągłę upomnienia od komornika.........jedyny plus, to taki,że zraziłam się do zakupów na raty-NAUCZĘ SIĘ OSZCZĘDZAC!!! Najgorszy bank ever!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odradzam ten bank !!! mam wzięty telefon na raty 20 rat spłacam po 52.70 miesięcznie kazdego 9 miesiaca rate przesyłam zawsze 1 każdego miesiąca czyli wcześniej ,a teraz najlepsze wczoraj pismo dostalem od nich ze 12 rate nie zapłaciłem w terminie i ze sprawa zajmie windykacja pismo otrzymałem 25 a zapłacić mialem do 24 pytam sie czemu nie mogliscie pismo wczesniej wysłac lub zadzwonic i mnie poinformowac ze jest nie uregulowana spłata a ona na to ze co moze poradzic jak poczta tak działą !! mówie do nie ze tak to dzwonicie po 5 razy w sprawie wziecia kredytu dodam jeszcze ze jak wysyłalem przelew wszysko bylo ok a teraz wchodze na konto a tam ze tranzakcja zostala anulowana odradzam ten bank !! mam kredyty w 2 bankach nigdy nie mialem takich problemów jak z nimi !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wciskają kartę za którą trzeba placic !!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank kpina pani potwierdzając dane stwierdziła że Zbigniew z dowodu i Zbyszek takie podałem we wniosku to 2 różne imiona to powód odrzucenia wniosku o raty, w dowodzie mam też inny adres zameldowania bo jego zmiana nie jest podstawą do zmiany. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kupiłam pralkę na raty. Mimo, że nie chciałam ubezpieczenia i karty zostało mi to doliczone do rat niby 0%. Karta miała być bez opłat, więc użyłam jej kilka razy i regularnie spłacałam. Okazało się, że bez opłat była kilka miesięcy potem doliczali 5 zł za użytkowanie i odsetki. Szybko spłaciłam kartę (nawet zrobiłam nadpłatę z rozpędu). Po spłacie poszłam do Banku zamknać kartę. I tak zostały naliczone odsetki (jeszcze dwukrotnie) i dowiedziałam się, że karta zostanie zamknięta po miesiącu od złożenia wniosku. Odczekałam i zadzwoniłam czy już zamknięta. Okazało się, że w punkcie nie wysłali należycie szybko wniosku do centrali. Złożyłam reklamację, została uznana. Kolejny miesiąc czekałam na zwrot nadpłaty. Zamiast zwrócić mi moje pieniądze na konto z którego cały czas robiłam wpłaty, środki zostały zwrócone przez pocztę polską i doliczono mi jeszcze opłatę za przesyłkę... Dno i kilometr mułu, szczerze odradzam. Jak raty to tylko w CrediAgricole. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM!! Telefon kupiony na raty z kartą kredytową. Po zapłaceniu ostatniej raty karta została anulowana, na infolinii zapewniono mnie że karta jest anulowana i nie mam zadnych zobowiązań. I teraz najlepsze!! Po 172 dniach santander zgłośil mnie do biku!!!!Po interwencji okazało się że nie zapłaciłem 27.90pln za kartę która według pracownika z infolinii została anulowana po spłaceniu ostatniej raty!!!Dodam że nie dostałem żadnego wezwania...Żenada nie bank skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Powiem tak ,byłem w potrzebie, do czasu kiedy nie wyjechałem za granice , wziąłem kredyt , 3 spóźnienia po ok 5-7 dni z rata - kredyt sprzedany do windykacji - rozumiem ze tel nie odbieram , ale po co im był email ,forma kontaktu jest ,nie to ze jej nie ma . Wrócę do kraju - jednak zakładam ze w trumnie . Dość mam nękania windykatorow ,chorych tel w najmniej odpowiednim momencie ..... dobrze ze dzieciaki tez ściągnąłem . Teraz do następnego kraju czas ruszyć ... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków z jakimi miałam do tej pory do czynienia. Zupełny brak elastyczności. Posiadam w tym banku raty na sprzęt AGD i RTV. Rata jest niewielka ok. 300 zł miesięcznie. Niestety z powodu utraty pracy utraciłam płynność finansową i zalegam z płatnością jednej raty (do tej pory przez ponad rok wszystko opłacałam terminowo). Po kilku dniach zaległości w spłacie raty otrzymuję nachalne telefony, wymuszanie deklaracji spłaty, pytania, czy mam pomysł skąd zorganizować gotówkę na spłatę etc. gdzie szczerze przedstawiłam swoje możliwości i zadeklarowałam że w ciągu 2 tygodni spłacę zadłużenie...dramat totalny. Dla przykładu mam dużo większy kredyt gotówkowy w innym banku i tutaj bank jest otwarty na klienta. Został mi zaproponowany aneks do umowy kredytowej i przez trzy miesiące mogę spłacać same odsetki, a kapitał został zawieszony i będzie doliczony do kolejnych rat kredytu. Pozwala mi to na finansowy oddech i powoduje, że będę ten bank polecała innym. Santander natomiast nie proponuje nic, osoby które telefonują są nieuprzejme i zupełnie nie przygotowane na merytoryczną rozmowę. Na pewno nie jest to bank elastyczny i otwarty dla klientów. Nie polecam!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem wziąć kredyt w tym banku. Po czym po 10 min rozmowie, dostałem maila z informacją o odmowie udzielenia pożyczki, teraz czytając te komentarze cieszę się że nie podpisałem z nimi umowy. idioci nie dali mi kredytu chociaż mam czystą historie. Oczywiście gdzie indziej dostałbym ale wybrałem ich wyłącznie przez to ze sklep mi ich propoonowal w którym zamawialem produkty,, każdy inny bank by mi udzielił kredytu bez problemu. Zal mi ich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki może istnieć. Naciągają na koszty. Zamknięcie karty kredytowej: w banku informacja ze okres wypowiedzenia to 30 dni (ok inne banki też może tak mają - niech będzie) - sprawdzam po 30 dniach - karta aktywna w dodatku kolejna opłata za kartę naliczona i to w ramach nowego okresu rozliczeniowego (który dokładnie wypadł w 30 dniu od rezygnacji)! Dzwonię na infolinię - słyszę że kartę zamyka się w terminie 5 tygodni - bo tak u nich to wygląda. W banku mówią jedno, na infolinii drugie - taką mają różną wiedzę!!!! Pytam kiedy zamkną kartę? W słuchawce słyszę - powinni ją zamknąc za około 5 dni ale PROSZE DZWONIĆ jeszcze I SIĘ UPEWNIĆ!!!! TRAGEDIAAAAAAAA!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Jeżeli chcecie uniknąć stresu, notorycznego nękania to unikajcie tego banku. Nie szanują klientów, ich czasu i pieniędzy. Zadręczają (bo inaczej się tego nie da nazwać) klientów ofertami, dzwonią kilkanaście razy dziennie z numerów zastrzeżonych aby wcisnąć jakiś kredyt i nie pomagają prośby o zaprzestanie. A numer zastrzeżony jest po to (wg informacji od pracownika) aby klient nie mógł oddzwonić. W końcu uległam propozycji, w rozmowie z konsultantem złożyłam wniosek, przez 3 tygodnie żadnej odpowiedzi. Kiedy zadzwoniłam i poprosiłam o decyzję zostałam poinformowana, że mam prawo do otrzymania decyzji, ale mam się zgłosić do banku i złożyć pisemny wniosek o wystawienie decyzji. Jeżeli nie chcę być nękana przez nich telefonami i ofertami to też mam złożyć wniosek w placówce banku. To absurd! Santander Bank nie szanuje swoich klientów, omijajcie go! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na dokument o zamknięciu kredyty za który zapłaciłem niebotycznie 25 PLN czekam już półtorej miesiąca. Na infolinii echo albo frustracja. Zbędne pseudo procedury bezpieczeństwa pod tytułem "nie wyślemy Panu maila, ale wrzucimy Panu list do skrzynki". Ta firma może i ma fajne raty, ale obsluga klienta to istna porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja również jestem rozczarowana. Miałam dzisiaj przesympatyczną rozmowę z konsultantka która rozmawiała ze mną w taki sposób, jakbym co najmniej Jej pieniądze ukradła, przypominając mi o wpłacie z którą spóźniłam sie zaledwie pare dni, i dosłownie grożąc mi jeśli tego dzisiaj nie wpłacę. Ok termin to termin mój błąd, ale nie powinna w taki sposób rozmawiać z klientami. Szkoda że nie chciało jej się zerknąć do historii wpłat wcześniejszych, nie dość że były wpłacane terminowo to jeszcze wpłacałam z własnej woli większe kwoty. Brak kompetencji i kultury do klienta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się.5 czerwca złożyłem wniosek ratalny poprzez stronę sklepu internetowego Media Expert na zakup telefonu.Po 24h otrzymałem mailowo decyzję że wyślą umowę do podpisu kurierem.Umowa dotarła kurierem inpost po..10 dniach(roboczych) wczoraj !!! Dzwoniłem dziś i otrzymałem informację iż mam czekać na weryfikację w ciągu kilku dni !!! Zrezygnowałem-krócej idzie paczka z Chin ! Telefon zakupiłem w sklepie stacjonarnym na raty (Bank Credit Agricole) decyzję otrzymałem w ciągu 5-minut.Nigdy w życiu nie skorzystam z ich usług skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mniej niż 0 , nikomu nie polecam ! Mam pytanie , czy ktoś już zrobił im sprawę za nękanie telefoniczne ? Jeżeli tak , proszę o kontakt ! Napiszę pokrótce moją opinię. Wzięłam kredyt , ustawioną spłatę miałam na 2 -każdego miesiąca. gdy zmieniłam pracę , dostaję pensję 10-go , więc napisałam do nich pismo , abym mogła spłacać 10-go ! Okazało się , że nie ma takiej możliwości teraz NĘKAJĄ mnie przez te kilka dni różnicy telefonami , mają ustawione i dzwonią od 7 rano , co 8 minut , wiem , że takie nękanie jest niezgodne z prawem , ponadto za te kilka dni wpłaty , liczą sobie kolosalne odsetki , mało tego , jak zażądałam od nich pisma z zamknięciem kredytów jakie już spłaciłam , nie chcą mi takich pism wysłać! Zrobiłam screen z wiadomości do nich i będę zgłaszać ich metody działania do RPO i RPK ! Uważajcie na tą instytucję , łatwo udzielają kredytów , a później , po zamknięciu kredytu , nawet nie wysyłają takich potwierdzeń spłaty , moim zdaniem jest to pułapka z ich strony! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo negatywną opinię o banku Santander consumer bank. Posiadam Kartę z której korzystam przy zakupach bieżących oraz w systemie ratalnym. Dostałam wezwanie do zapłaty dodatkowe, które spłacam przelewami na kartę. Przed chwilą miałam nieprzyjemną rozmowę z konsultantką, która straszyła mnie że zaległości będą rosły, czyli te spłacane w terminie, wygląda na to że bank chce ode mnie wyłudzić drugi raz za ten sam zakup pieniądze. Widocznie z powodu bałaganu zostały wprowadzone jakieś dodatkowe umowy o których nie mam pojęcia. Ja teraz jestem zobowiązana wyjaśniać sprawę, którą powinien u siebie wyjaśnić bank. bardzo mnie to rozczarowało i będę chciała wycofać się z tych transakcji spłacając kartę i zrezygnować z niej. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »