Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
odradzam ten bank to pomylka masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Są prostsze i dostępniejsze konta w innych bankach. Wysokość oprocentowania: Na rynku bankowym mogę dostać pożyczki o niższym oprocentowaniu. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: słaby. Minimum formalności: Sporo formalności. Obsługa klienta w placówce: Trudno znaleźć placówkę , bardzo mało placówek. Wysokość opłat i prowizji: są korzystniejsze oferty, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jeden wielki naciągacz. Uważajcie na nich kiedy spłacacie kredyt. Ja miałem raz opóźnienie i naliczono mi 0,53 zł odsetek. oczywiście nie poinformowani mnie o tym, tylko listem zwykłym - podobno - wysłano mi wezwanie do zapłaty, żądając przy tym 13 za wezwanie. Następnie znowu wysłano mi taki list i ponownie obciążono mnie kosztami 13 zł.\r\nWięc to najbardziej dziadowski bank jaki spotkałem w swoim życiu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ciekawe praktyki w tym banku: żeby spłacić jednorazowo kredyt za mamę, musiałam mieć upoważnienie, przygotowane zgodnie z informacją przekazaną telefonicznie przez pracownicę banku we Wrocławiu. W banku zapewniono mnie, ze sprawa definitywnie jest zakończona. Po miesiącu mama otrzymała list z informacją, że upoważnienie jest nieważne. Niestety, nie udało mi się uzyskać żadnych wyjaśnień w tej sprawie, bo usłyszałam, że ta sprawa nie powinna mnie interesować. Zero kultury, zero kompetencji. W żadnym razie banku tego nie polecam. Nękają nawet wtedy, gdy wszystko się spłaci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie uważajcie, jeżeli stracisz zrodlo dochodu to bank jest bezlitosny, dobije czlowieka do końca, wiem cos na ten temat, jestem na zasiłku chorobowym, wiec musialbym placic im wiecej za ratę niż mam zasilek, zwracalem sie do banku o odroczenie splat na czas choroby , nie chcą o tym slyszec i straszą windykacją, brak ludzkich odruchów,,,,,banda którą powinna zainteresować sie NIK. Zresztą to zglosze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK ZDECYDOWANIE DORADZAM. Podpisalem umowe, zakup sprzetu RTV. Kilka dni pozniej wyjechałem za granice. Na stałe. Zgubiłem umowe. Zadzwonilem do infolinii z prosba o przeslanie danych do przelewu, ewentualnie kopie umowy.Dzwonilem z Anglii konkretnie a polaczenie nie tanie po kilkanacie minut trzeba bylo tlumaczyc ze sie nie jest garbatym i poprostu zgubilem, ale chce sie wywiazac i w terminie zaplacic. Dzwonilem tak po kilka razy w tyg , nie otrzymalem nigdy ani listownie, ani na maila ani sms zadnych danych. W koncu przyjechalem do Polski i co sie okazalo... jestem scigany przez Prokurature, sprawa karna w Sadzie o wyludzenie. Badz teraz Madry i udowodnij ze nie jestes złodziejem... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
UWAGA NA TYCH NACIĄGACZY!!!! Mama wzięła aparat słuch. na raty w tym "banku" z racji wieku (80l ) naturalnie wykupiła ubezp. na wypadek śmierci (jak zapewniała sprzedająca) by nie robić prezentów spadkobiercom, niestety zmarła w połowie kredytu, wysłałem grzecznie akt zgonu kartę z szpitala i nic po miesiącu dzwonię a tam wredna baba mówi mi że oni nie mają obowiązku odpisywać jak coś chcę mogę sobie dzwonić i okazało się że ubezp. nie obejmuje zgonu z przyczyn naturalnych a nawet jeśli jest paragraf który mówi że jest to możliwe to drugi zaraz to wyklucza, słowem bank i ubezpieczyciel ściśle określili sposób i okoliczności zgonu objęte plisą skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SZOK !! kupiłam za 1400 zł + dodatkową gwarancję 400 zł a do zapłaty mam 2900 zł ....... koszt pożyczki 680zł i koszt ubezpieczenia 400zł ..+coś tam .... to jest po prostu SKANDAL ! NIE POLECAM ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z najgorszych banków na rynku , miałam niby kredyt samochodowy bo sprzedawca samochodów ten bank polecał teraz wiem że miał z tego niezłą prowizję, miał być samochodowy na firmę Vat był odliczony i była amortyzacja , a okazało się że jest to kredyt na 15% , jak gotówkowy, wpisują się zaraz do BIK , i systematycznie wszystko wpisują , kredytów firmowych nie wpisuje się w BIK nie mają prawa wpisywać a oni to robią , wydzwaniają i molestują grożą nawet przed dniem spłaty , za wcześniejsza spłatę pobierają prowizję dzięki Bogu mam już go za sobą nikomu nie polecam najgorszemu wrogowi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co do Santander to tak. Faktycznie jak spóźnisz się parę dni to naliczają dość duże odsetki. Za tydzień spóźnienia dostałam 50 zł odsetek. Dzwonic nie dzwonią ale wysylaja mi ciagle listy. Dzwonilam mowilam ze sytuacja ulegla zmianie wyplate mam 25 a nie 15 jak wcześniej ale powiedzieli ze nie da się nic zrobić. Ale jeśli chodzi o kredyty itd. to jak najbardziej sa dobrą firmą. Jedyny bank jaki udzielil mi pozyczki do tego mam az 4 rzeczy na raty u nich zawsze mam zgodę. Nie spóźniać się a będzie ok skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
bank poniżej godności...oferowane produkty BARDZO DROGIE, a jeśli chodzi o obsługę klienta- KOSZMAR, BEZNADZIEJA, nie daj Boże spóźnisz się z wpłatą- molestowanie telefoniczne po kilkadziesiąt razy na dobę- nie ważne czy do pracy czy na komórkę czy do domu- dzwonią i molestują, nagabują, próbują straszyć- no DZIADOSTWO skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Prymitywizm a la chwilówki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy w 2005 r zostałam po rozwodzie sama z dwójką dzieci mając pieniądze z podziału majątku, chcąc dobrać niewielką kwotę kredytu hipotetycznego odwiedziłam wiele różnych banków - coś około 8-10. Dla żadnego nie byłam wiarygodnym klientem, na moją korzyść nie przemawiał nawet ponad 60% wkład własny. Jedyny Bank, który udzielił mi kredytu był SCB. Cała procedura udzielenia kredytu przebiegła bardzo sprawnie, bez żadnych utrudnień. Kredytu udzielono mi na 30 lat we frankach szwajcarskich. Do podpsiana samej umowy przyjechał doradca finanswy z Wrocławia (ponad 250 km). Udało mi się spłacić kredyt po 2 latach. Procedura zamknięcia kredytu przebiegła bardzo sprawnie, wiele spraw organizacyjnych miałam możliwość załatwić drogą mailową. Dla mnie Bank bardzo wiarygodny, elastyczny z indywidualnym podejściem do klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z większością opinii o SCB,jest to najobrzydliwszy bank jaki znam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Uważam że to zły bank i ma lichwiarskie odsetki 16 procent mnóstwo ukrytych opłat każą sobie spłacać wiekszy kapitał niż był zaciągnięty pożyczyłam 7500 tyś okazało się że mam spłacić 11000 zł po 24 mieciacach podniesli kapitał do spłaty o wartość ubezpieczenia i mnie nie poinformowali . Dostęp internetowy: Zły bank odradzam bardzo przepłaca się kredyt i nie jest w ogóle opłacalna u nich wcześniejsz spłata kreytu ja chciałam spłacić wcześniej kredyt wzięty na 24 miesiące w wysokości 7500 zł i okazało się ze mam po pół roku spłacania w sumie zapłaciłam 2700 jeszcze do spłacenia 7400 Chore !!!! radziła bym sie przyjrzeż bliżej działalności tego banku prokuraturze. Wysokość opłat i prowizji: Odradzam !!!!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Odradzam!!!!!!. Możliwość negocjacji oferty: Odradzam!!!!!. Minimum formalności: Odradzam!!! Wszysto ma swoją cenę wysokie koszty kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam\r\nPRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, \r\nOd miesiąca nie moge odzyskać karty pojazdu. Dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię, zapewniano mnie ze wszystko jest ok kredyt został spłacony, po trzech tygodniach od całkowitej spłaty kredytu dostaję pismo ze została kwota nieuregulowana i sa naliczane odsetki, od kwoty 47 zł (niespłaconej) w ciągu 12 dni naliczono mi 10, 21 zł dodatkowych obciążeń, Infolinia niekompetentna. jednym słowem MASAKRA.\r\nMogę tylko skwitować\r\nCHCESZ PROBLEMÓW WEŹ KREDYT W SANTANDERZE!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, opinię na temat tego banku tfuuu mam baardzo złą. działają gorzej jak niektóre chwilówki, wyłudzają, naliczają sporo jeśli nie jest się terminowym i ani raczą poinformować. no chyba że z 20 zł zrtobi się 100 to wteyd windykacja i informacja a wcześniej nic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam STANOWCZO!!!.Nie będę opisywać sytuacji szczegółowo ,ale odradzam i omijajcie z daleka ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bardzo źle traktujący swoich klientów. \r\nSpóźniłam się ze spłatą jednej raty. Data przelewu była uzgodniona z pracownikiem banku, mimo to wysłali do windykacji. Po mojej interwencji, że posiadam elektroniczny dowód wpłaty, twierdzili, że wpłata nie wpłynęła. Spłacam kredyt od 2005 r. taka sytuacja zdarzyła się raz na kilka lat, do tej pory miałam nadpłaty. Nie polecam nikomu tego banku, ponieważ jak się zdarzy jakaś jednorazowa sytuacja losowa, to nie ma możliwości skorzystania z tzw. wakacji kredytowych. Niekompetentni i wrogo nastawieni do klientów. Metody jak z Franza Kafki. \r\nOCENA POMIMO GWIAZDEK 0 skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Źle rozliczają harmonogram spłat - później obarczają wszystkim klienta, który jak wiadomo służy do strzyżenia... Dostęp internetowy: Brak.. Możliwość negocjacji oferty: Tutaj należałoby dać co najmniej minus jedna gwiazdka.. DNO..! Minimum formalności: Kontakt poniżej krytyki.. Także minuj jedna gwiazdka.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Barbarzyństwo to co oni wyprawiają z kredytem hipotecznym we franku. Dostęp internetowy: Bardzo zły kontakt. Wysokość opłat i prowizji: Tragedia na każdym kroku naliczają niebotyczne opłaty za byle co. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: długa procedura. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: bez komentarza. Dostępność w różnych walutach: bez komentarza. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
spłat rat należy dokonywać w terminie wtedy nikt nie będzie Cię nękał. Oprocentowanie kredytów jest stałe więc nie ma możliwości o podwyższeniu oprocentowania już zawartej umowy, wiele z tych komentarzy jest wyssanych z palca skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Niestety SCB jest bankiem, który oszukuje też klientów którzy prawidłowo spłacają raty. Jak stopy procentowe szły do góry to zaraz po podwyżce rosły też raty kredytu (opóźnienie maksymalne to kilkanaście dni). Teraz od pół roku stopy procentowe idą w dół i obniżki oprocentowania nie ma. A jak do nich dzwonię z pytaniem o to, to odpowiadają, że zarząd musi podjąć uchwałę i jeszcze jej nie podjął. Więc jak mają podwyższać to od razu podejmują uchwałę, w drugą stronę już nie. To jest po prostu oszustwem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UwaZac i jeszcze raz uwarzac! Biada zapomniec o splacie chociazby kilku zlotych bo za pare lat moze przyjsc pisemko z wezwaniem do zaplaty na ladna sumke. Ladne FILOZOFY,czego to nie wymysla,ze nie ma prawa ktore na panewce spalalyby tak zlodziejcze plany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam prowadzę własną firmę starałem się o kredyt o wartości 1000 zł ponieważ dałem kwotę aby bank dał zgodę ponieważ nie mam strat i mam 22 lata czysty w bik jestem nic nie brałem nigdy na raty to system banku odrzucił mnie wszystkie banki mówią że z czystą historią odrzucają to ja się pytam komu dajecie kredyty młodym nie wieku średnim nie starym nie to komu dacie tego nie kumam wiecie banki odmawiają każdemu te co chcą to bank odrzuca a te co kombinują banki dają to proszę o to co systemy odrzuca ludzi komu dają pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Własnych klientów traktują jak złodziei! Niesłychane! Straszą działem prawnym za obrazę pracownika banku, zewnętrznymi firmami windykacyjnymi. Dzwonią po kilkanaście razy dziennie z nr zastrzeżonego. To jest bank?! Lepsi są ci z reklam na słupach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: powiem tak... NIGDY WIECEJ Z TYM BANKIEM!!! mam kredyt na 5200zł na 36 rat, a rata 266zł teraz sobie policzcie 36x266=9576 wiec wtaki sposób zostałem oszukany, przy popisywaniu umowy mialo byc 18% oprocentowania.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
2 lata splacam kredyt. Poprosiłam o zmiane hormonogramu splaty kredytu,w związku ze zmianą terminu wypaty za wynagrodzenie.Zostałam potraktowana jako wyłudzacz i złodziej TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU.ODRADZAM TEN BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TAKIE BANKI POWINNE BYĆ NA CYPRZE A NIE W POLSCE TOTALNE CHAMSTWO, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie tak jak w innych bankach porównywalne, bez rewelacji. Wysokość opłat i prowizji: Wysokość prowizji jak i ubezpieczenia na poziomie porównywalnym z innymi bankami. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybkość przyznania kredytu jak i wypłata błyskawiczna. Wielki plus!. Możliwość negocjacji oferty: Wysokość negocjacji na poziomie zadowalającym. Minimum formalności: stwierdzenie minimum formalności w tym banku jest rewelacyjna. Bez zaświadczeń z zakładu pracy, jedynie wyciąg bankowy. Super.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie zgadzam się z innymi opiniami.Spóźniłam sie z jedna rata i od razu telefon do pracy z działu windykacji.Pani badzo nieprzyjemna groziła ,ogromnymi kosztami,oskarżała o oszustwo.Potraktowano mnie jak złodzieja który wyłudził kredyt i nie chce go spłacać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złośliwe, aroganckie, chamowate i wulgarne podejście do klienta, który spóźni się ze spłatą. Straszenie windykacją, komornikami i Bóg wie jeszcze czym. Klient jest bezbronnym owadem, zgniecionym prze bucior instytucji... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Zerowy w przypadku kredytu samochodowego. Każą sobie płacić 10 zł za obsługę rachunku co miesiąc nie dając w zamian możliwości samodzielnego dostępu przez internet. Wszystko załatwia centrala banku i na wszystko czeka się około 2 tygodni. Za każdym razem należy iść do oddziału i pisać wniosek. A wcześniej należy swoje odstać w kolejce jak za czasów komuny.. Wysokość opłat i prowizji: Zbyt wysokie i niekorzystne dla klienta. . Możliwość negocjacji oferty: Zerowa. Nie polecam. Sztywne podejście do klienta, brak możliwości jakichkolwiek zmian w harmonogramie, bank nastawiony wyłącznie na zysk, nie dający w zamian nawet kompetentnej obsługi. Ponadto nie udziela informacji dlaczego nie zgadza się na zmiany. Personel jest źle wykwalifikowany, nie przygotowany do obsługi klienta, nie potrafi udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania.. Dostępność w różnych walutach: Nie interesowałam się tym.. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Beznadziejny, zawyżony i niekorzystny dla klienta. Minimum formalności: Szkoda czasu. Trwa tyle samo co w każdym innym banku. Więc nie warto wierzyć w tani chwyt reklamowy. Poza tym należy się liczyć z tym, że personel banku nie umie nawet czytać i pisać więc zapewne w celu skontaktowania się z klientem zadzwonią do kogoś innego (bo się jakiejś panience cyferki pomylą) lub wyślą przygotowaną umowę na zupełnie inny adres. NIE POLECAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który w ogóle nie dba o klienta. To bank który jest absolutnie nieprzyjazny i złowieszczy. Kredyt w tym banku to absolutne nieporozumienie. Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tej instytucji finansowej. Po jednym dniu opóźnienia już naliczone potężne koszty windykacyjne a później codzienne nękanie windykacyjne. Tragedia. Zupełna pomyłka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
TEN BANK TO JEDNA WIELKA POMYŁKA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BANK, KTÓRY NĘKA LUDZI. MAM W NIM KREDYT NA AUTO KTÓRY SPŁACAM OD 3 LAT, DWIE OSTANIE RATY ZAPŁACIŁEM Z 10 DNIOWYM OPÓŹNIENIEM I SIĘ ZACZĘŁO KILKA TELEFONÓW OD NIEPRZYJEMNYCH PRACOWNIKÓW Z WINDYKACJI WEZWANIA DO ZAPŁATY I MIMO TO ŻE RATA JEST WPŁACONA TO TELEFONY I WEZWANIA SĄ DALEJ PO PROSTY JEDEN WIELKI BURDEL skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Konfliktowy nic nie można załatwić bo na wszystko ma czas.Ma bałagan . Wszystkie argumenty mojej współpracy przemawiają za zakończeniem .Nie polecam tego banku.Infolinia opryskliwa ,telefony za spóźnienie raty są nieprzyjemne nękają człowieka w domu po pracy Drodzy klienci korzystajmy z Polskich Banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uzyskanie zwykłego zaświadczenia o stanie zadłużenia trwa w nieskończoność / sami mówią że 14 dni roboczych / ale terminu nie przestrzegają. U mnie trwało to 27 dni robocze. Ubezpieczenie na życie jako zabezpieczenie kredytu w firmie Benefia. Powiem krótko to próba wyłudzenia . Składka zapłacona i przypadkowo dowiadujesz się że nie jesteś ubezpieczony. Sprawa wyszła przy wcześniejszej spłacie kredytu. Gdyby nie to - nikt nie dowiedziałby się że nie był ubezpieczony. 2 miesiące już nie mogę doprosić się o wyjaśnienie i o zwrot składki. To jest niestety najbardziej arogancki bank jaki w mojej 58 letniej historii poznałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najzabawniejsze jest to, że wszyscy wypowiadający się negatywnie mieli opóźnienia w ratach. Skoro podpisujesz umowę i zobowiązujesz się płacić w terminie, to płać w terminie, a nie robisz przedszkole \"bo ja się spóźniłem 3 dni i wydzwaniają\". skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno. Wystarczy parę dni opóźnienia , by zaczął się korowód telefonów od 7 do 22, przy czym nie wystarczy zadeklarować wpłaty i powiedzieć, że przyjęło się informację do wiadomości, Nie chcą żeby wyspowiadać się im z całego życia swojego i najbliższych. Zostało mi 5 rat i zauważam, że im bliżej końca tego cholernego kredytu, tym chcą zedrzeć ile się da,. Nigdy więcej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Niewielka zwłoka powoduje napastliwe telefony, w których urzędnicy banku (czy też pracownicy infolinii) grożą, zastraszają i upokarzają klienta. Ostatni raz biorę pożyczkę w tym banku i nie polecam współpracy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze jedna uwaga - gdy stopy procentowe rosły, bank błyskawicznie podnosił oprocentowanie. Kiedy spadały - oprocentowanie oczywiście pozostawało na wyższym poziomie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mało przyjazne podejście do klienta. Kilka razy dostałem ponaglenie za dosłownie kilka groszy zadłużenia (rekord - 1 grosz). Pracownicy infolinii nie znają produktów banku. Pracownicy oddziałów niesympatyczni. Zapewne w zakresie obowiązków nie ma zapisu, by być miłym dla klienta, ale lepszej obsługi doświadczyłem ostatnio w urzędzie skarbowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA.. WYSTARCZY JEDEN DZIEŃ OPÓŹNIENIA W SPŁACIE A BEZCZELNI PRACOWNICY POTRAFIĄ WYDZWANIAĆ PO 16 RAZY W CIĄGU DNIA STRASZĄC DODATKOWYMI OPŁATAMI ZA KAŻDY WYKONANY TELEFON, ODSETKAMI, FIRMAMI WINDYKACYJNYMI I TO W TAK BEZCZELNY I NIEKULTURALNY SPOSÓB, ŻE SZKODA TEGO NAWET KOMENTOWAĆ. CI LUDZIE KTÓRY DZWONIĄ SĄ NIE WYCHOWANI I I DO BÓLU UPIERDLIWI. PIERWSZY I OSTATNI RAZ ZDECYDOWAŁAM SIĘ ZOSTAĆ KLIENTEM TEGO BANKU, KAŻDEMU ZNAJOMEMU I PRZY KAŻDEJ OKAZJI BĘDĘ ODRADZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z TYM BANKIEM. TO ONI SĄ DLA NAS A NIE MY DLA NICH. I OSTATECZNIE TO NA NICH SIĘ ODBIJE. JEDNA WIELKA ŻENADA !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałem kupić sprzęt RTV na raty w Mediamarkt za sumę ok 3000 zł, bank odmówił ze względu na brak zdolności kredytowej, nadmieniam, że nie mam żadnych innych kredytów oraz jakichkolwiek zaległości finansowych, a dochody moje wynoszą ok 4000 zł. Więc komu ten bank udziela kredytów. Efekt końcowy jest taki, że dokonałem zakupu na raty w innym sklepie obsługiwanym przez inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Beznadzieja Bank nalicza pod byle pretekstem dodatkowe opłaty Zrobili sobie z tego dodatkowe źródło dochodu. Jest nieprzyjemny dla klientów i nieżyciowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam w santander bank juz trzeci rok biore cos na raty i nie raz sie spoznilem nawet tydzien i nikt mnie nie nekal pani cos bredzi wedlug mnie to dal mnie wiry godny bank skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia o banku Santander Consumer Bank S.A.- Według mnie najgorszy bank jaki mógłby nam się trafić w naszym kraju!!!!!!!!!!!!!!!!!Pracownice opryskliwe ,za 3 dni spużnienia w racie nękają telefonami dzień noc.Nie chce nigdy mieć do czynienia zn tym bankiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM - WRĘCZ ODRADZAM !!! złodzieje i nic więcej. Ludzie którzy pracują dzwoniąc do klientów są bezczelni i chamscy, za 10 dniowe opóźnienie naliczyli ok 30 zł... Niemożna się w ogóle dogadać. Mówię pani że mam opóźnienie z wypłatą bo kryzys itd. i że najpóźniej zapłacę po świętach a ona mi na to że w kryzys nie bierze się kina domowego... i że zaznacza to jako odmowę zapłaty i zgłasza do windykacji...potraktowano mnie jak śmiecia mimo tego ze 12 rat z 20 było płacone regularnie. Mam nadzieję że już nigdy nie bede miała z nimi nic wspólnego ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W niektórych sklepach owszem kredyt ratalny na zakup towaru nie jest drogi.Zależy od sklepu. Jednak po kredyt gotówkowy nigdy się tam nie zgłoszę . Drogo! .Ja mówię np. że chcę kredyt na rok , oni mówią,że dadzą ale na dwa lata. Więcej by sciągnęli ze mnie pieniędzy . Ja sama wiem , ile mogę płacić . Mam wieloletnią nienaganną historie w BIK-u . Cenię się jako solidnego klienta i wole odkładać niż dać się wykorzystać . Mogę żyć bez banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzają w błąd!!! Mówiłem ,że mam umowę na parę dni a później dostaje już na długo okres ,a oni powiedzieli ,żebym przyszedł do banku i będzie załatwione. Okazało się ,że to były puste słowa. Kredytu nie dostałęm ,mimo iż pytałem się 2 razy o to wcześniej i było zapewnione ,że umowa nie jest zależna od okresu jaki na niej widnieje. Okazało się ,że jest inaczej. Odradzam! KŁODZKO skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »