Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Barbarzyństwo to co oni wyprawiają z kredytem hipotecznym we franku. Dostęp internetowy: Bardzo zły kontakt. Wysokość opłat i prowizji: Tragedia na każdym kroku naliczają niebotyczne opłaty za byle co. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: długa procedura. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: bez komentarza. Dostępność w różnych walutach: bez komentarza. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
spłat rat należy dokonywać w terminie wtedy nikt nie będzie Cię nękał. Oprocentowanie kredytów jest stałe więc nie ma możliwości o podwyższeniu oprocentowania już zawartej umowy, wiele z tych komentarzy jest wyssanych z palca skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Niestety SCB jest bankiem, który oszukuje też klientów którzy prawidłowo spłacają raty. Jak stopy procentowe szły do góry to zaraz po podwyżce rosły też raty kredytu (opóźnienie maksymalne to kilkanaście dni). Teraz od pół roku stopy procentowe idą w dół i obniżki oprocentowania nie ma. A jak do nich dzwonię z pytaniem o to, to odpowiadają, że zarząd musi podjąć uchwałę i jeszcze jej nie podjął. Więc jak mają podwyższać to od razu podejmują uchwałę, w drugą stronę już nie. To jest po prostu oszustwem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UwaZac i jeszcze raz uwarzac! Biada zapomniec o splacie chociazby kilku zlotych bo za pare lat moze przyjsc pisemko z wezwaniem do zaplaty na ladna sumke. Ladne FILOZOFY,czego to nie wymysla,ze nie ma prawa ktore na panewce spalalyby tak zlodziejcze plany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam prowadzę własną firmę starałem się o kredyt o wartości 1000 zł ponieważ dałem kwotę aby bank dał zgodę ponieważ nie mam strat i mam 22 lata czysty w bik jestem nic nie brałem nigdy na raty to system banku odrzucił mnie wszystkie banki mówią że z czystą historią odrzucają to ja się pytam komu dajecie kredyty młodym nie wieku średnim nie starym nie to komu dacie tego nie kumam wiecie banki odmawiają każdemu te co chcą to bank odrzuca a te co kombinują banki dają to proszę o to co systemy odrzuca ludzi komu dają pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Własnych klientów traktują jak złodziei! Niesłychane! Straszą działem prawnym za obrazę pracownika banku, zewnętrznymi firmami windykacyjnymi. Dzwonią po kilkanaście razy dziennie z nr zastrzeżonego. To jest bank?! Lepsi są ci z reklam na słupach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: powiem tak... NIGDY WIECEJ Z TYM BANKIEM!!! mam kredyt na 5200zł na 36 rat, a rata 266zł teraz sobie policzcie 36x266=9576 wiec wtaki sposób zostałem oszukany, przy popisywaniu umowy mialo byc 18% oprocentowania.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
2 lata splacam kredyt. Poprosiłam o zmiane hormonogramu splaty kredytu,w związku ze zmianą terminu wypaty za wynagrodzenie.Zostałam potraktowana jako wyłudzacz i złodziej TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU.ODRADZAM TEN BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TAKIE BANKI POWINNE BYĆ NA CYPRZE A NIE W POLSCE TOTALNE CHAMSTWO, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie tak jak w innych bankach porównywalne, bez rewelacji. Wysokość opłat i prowizji: Wysokość prowizji jak i ubezpieczenia na poziomie porównywalnym z innymi bankami. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybkość przyznania kredytu jak i wypłata błyskawiczna. Wielki plus!. Możliwość negocjacji oferty: Wysokość negocjacji na poziomie zadowalającym. Minimum formalności: stwierdzenie minimum formalności w tym banku jest rewelacyjna. Bez zaświadczeń z zakładu pracy, jedynie wyciąg bankowy. Super.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie zgadzam się z innymi opiniami.Spóźniłam sie z jedna rata i od razu telefon do pracy z działu windykacji.Pani badzo nieprzyjemna groziła ,ogromnymi kosztami,oskarżała o oszustwo.Potraktowano mnie jak złodzieja który wyłudził kredyt i nie chce go spłacać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złośliwe, aroganckie, chamowate i wulgarne podejście do klienta, który spóźni się ze spłatą. Straszenie windykacją, komornikami i Bóg wie jeszcze czym. Klient jest bezbronnym owadem, zgniecionym prze bucior instytucji... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Zerowy w przypadku kredytu samochodowego. Każą sobie płacić 10 zł za obsługę rachunku co miesiąc nie dając w zamian możliwości samodzielnego dostępu przez internet. Wszystko załatwia centrala banku i na wszystko czeka się około 2 tygodni. Za każdym razem należy iść do oddziału i pisać wniosek. A wcześniej należy swoje odstać w kolejce jak za czasów komuny.. Wysokość opłat i prowizji: Zbyt wysokie i niekorzystne dla klienta. . Możliwość negocjacji oferty: Zerowa. Nie polecam. Sztywne podejście do klienta, brak możliwości jakichkolwiek zmian w harmonogramie, bank nastawiony wyłącznie na zysk, nie dający w zamian nawet kompetentnej obsługi. Ponadto nie udziela informacji dlaczego nie zgadza się na zmiany. Personel jest źle wykwalifikowany, nie przygotowany do obsługi klienta, nie potrafi udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania.. Dostępność w różnych walutach: Nie interesowałam się tym.. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Beznadziejny, zawyżony i niekorzystny dla klienta. Minimum formalności: Szkoda czasu. Trwa tyle samo co w każdym innym banku. Więc nie warto wierzyć w tani chwyt reklamowy. Poza tym należy się liczyć z tym, że personel banku nie umie nawet czytać i pisać więc zapewne w celu skontaktowania się z klientem zadzwonią do kogoś innego (bo się jakiejś panience cyferki pomylą) lub wyślą przygotowaną umowę na zupełnie inny adres. NIE POLECAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który w ogóle nie dba o klienta. To bank który jest absolutnie nieprzyjazny i złowieszczy. Kredyt w tym banku to absolutne nieporozumienie. Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tej instytucji finansowej. Po jednym dniu opóźnienia już naliczone potężne koszty windykacyjne a później codzienne nękanie windykacyjne. Tragedia. Zupełna pomyłka skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
TEN BANK TO JEDNA WIELKA POMYŁKA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BANK, KTÓRY NĘKA LUDZI. MAM W NIM KREDYT NA AUTO KTÓRY SPŁACAM OD 3 LAT, DWIE OSTANIE RATY ZAPŁACIŁEM Z 10 DNIOWYM OPÓŹNIENIEM I SIĘ ZACZĘŁO KILKA TELEFONÓW OD NIEPRZYJEMNYCH PRACOWNIKÓW Z WINDYKACJI WEZWANIA DO ZAPŁATY I MIMO TO ŻE RATA JEST WPŁACONA TO TELEFONY I WEZWANIA SĄ DALEJ PO PROSTY JEDEN WIELKI BURDEL skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Konfliktowy nic nie można załatwić bo na wszystko ma czas.Ma bałagan . Wszystkie argumenty mojej współpracy przemawiają za zakończeniem .Nie polecam tego banku.Infolinia opryskliwa ,telefony za spóźnienie raty są nieprzyjemne nękają człowieka w domu po pracy Drodzy klienci korzystajmy z Polskich Banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uzyskanie zwykłego zaświadczenia o stanie zadłużenia trwa w nieskończoność / sami mówią że 14 dni roboczych / ale terminu nie przestrzegają. U mnie trwało to 27 dni robocze. Ubezpieczenie na życie jako zabezpieczenie kredytu w firmie Benefia. Powiem krótko to próba wyłudzenia . Składka zapłacona i przypadkowo dowiadujesz się że nie jesteś ubezpieczony. Sprawa wyszła przy wcześniejszej spłacie kredytu. Gdyby nie to - nikt nie dowiedziałby się że nie był ubezpieczony. 2 miesiące już nie mogę doprosić się o wyjaśnienie i o zwrot składki. To jest niestety najbardziej arogancki bank jaki w mojej 58 letniej historii poznałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najzabawniejsze jest to, że wszyscy wypowiadający się negatywnie mieli opóźnienia w ratach. Skoro podpisujesz umowę i zobowiązujesz się płacić w terminie, to płać w terminie, a nie robisz przedszkole \"bo ja się spóźniłem 3 dni i wydzwaniają\". skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno. Wystarczy parę dni opóźnienia , by zaczął się korowód telefonów od 7 do 22, przy czym nie wystarczy zadeklarować wpłaty i powiedzieć, że przyjęło się informację do wiadomości, Nie chcą żeby wyspowiadać się im z całego życia swojego i najbliższych. Zostało mi 5 rat i zauważam, że im bliżej końca tego cholernego kredytu, tym chcą zedrzeć ile się da,. Nigdy więcej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Niewielka zwłoka powoduje napastliwe telefony, w których urzędnicy banku (czy też pracownicy infolinii) grożą, zastraszają i upokarzają klienta. Ostatni raz biorę pożyczkę w tym banku i nie polecam współpracy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze jedna uwaga - gdy stopy procentowe rosły, bank błyskawicznie podnosił oprocentowanie. Kiedy spadały - oprocentowanie oczywiście pozostawało na wyższym poziomie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mało przyjazne podejście do klienta. Kilka razy dostałem ponaglenie za dosłownie kilka groszy zadłużenia (rekord - 1 grosz). Pracownicy infolinii nie znają produktów banku. Pracownicy oddziałów niesympatyczni. Zapewne w zakresie obowiązków nie ma zapisu, by być miłym dla klienta, ale lepszej obsługi doświadczyłem ostatnio w urzędzie skarbowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA.. WYSTARCZY JEDEN DZIEŃ OPÓŹNIENIA W SPŁACIE A BEZCZELNI PRACOWNICY POTRAFIĄ WYDZWANIAĆ PO 16 RAZY W CIĄGU DNIA STRASZĄC DODATKOWYMI OPŁATAMI ZA KAŻDY WYKONANY TELEFON, ODSETKAMI, FIRMAMI WINDYKACYJNYMI I TO W TAK BEZCZELNY I NIEKULTURALNY SPOSÓB, ŻE SZKODA TEGO NAWET KOMENTOWAĆ. CI LUDZIE KTÓRY DZWONIĄ SĄ NIE WYCHOWANI I I DO BÓLU UPIERDLIWI. PIERWSZY I OSTATNI RAZ ZDECYDOWAŁAM SIĘ ZOSTAĆ KLIENTEM TEGO BANKU, KAŻDEMU ZNAJOMEMU I PRZY KAŻDEJ OKAZJI BĘDĘ ODRADZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z TYM BANKIEM. TO ONI SĄ DLA NAS A NIE MY DLA NICH. I OSTATECZNIE TO NA NICH SIĘ ODBIJE. JEDNA WIELKA ŻENADA !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałem kupić sprzęt RTV na raty w Mediamarkt za sumę ok 3000 zł, bank odmówił ze względu na brak zdolności kredytowej, nadmieniam, że nie mam żadnych innych kredytów oraz jakichkolwiek zaległości finansowych, a dochody moje wynoszą ok 4000 zł. Więc komu ten bank udziela kredytów. Efekt końcowy jest taki, że dokonałem zakupu na raty w innym sklepie obsługiwanym przez inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Beznadzieja Bank nalicza pod byle pretekstem dodatkowe opłaty Zrobili sobie z tego dodatkowe źródło dochodu. Jest nieprzyjemny dla klientów i nieżyciowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam w santander bank juz trzeci rok biore cos na raty i nie raz sie spoznilem nawet tydzien i nikt mnie nie nekal pani cos bredzi wedlug mnie to dal mnie wiry godny bank skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia o banku Santander Consumer Bank S.A.- Według mnie najgorszy bank jaki mógłby nam się trafić w naszym kraju!!!!!!!!!!!!!!!!!Pracownice opryskliwe ,za 3 dni spużnienia w racie nękają telefonami dzień noc.Nie chce nigdy mieć do czynienia zn tym bankiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM - WRĘCZ ODRADZAM !!! złodzieje i nic więcej. Ludzie którzy pracują dzwoniąc do klientów są bezczelni i chamscy, za 10 dniowe opóźnienie naliczyli ok 30 zł... Niemożna się w ogóle dogadać. Mówię pani że mam opóźnienie z wypłatą bo kryzys itd. i że najpóźniej zapłacę po świętach a ona mi na to że w kryzys nie bierze się kina domowego... i że zaznacza to jako odmowę zapłaty i zgłasza do windykacji...potraktowano mnie jak śmiecia mimo tego ze 12 rat z 20 było płacone regularnie. Mam nadzieję że już nigdy nie bede miała z nimi nic wspólnego ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W niektórych sklepach owszem kredyt ratalny na zakup towaru nie jest drogi.Zależy od sklepu. Jednak po kredyt gotówkowy nigdy się tam nie zgłoszę . Drogo! .Ja mówię np. że chcę kredyt na rok , oni mówią,że dadzą ale na dwa lata. Więcej by sciągnęli ze mnie pieniędzy . Ja sama wiem , ile mogę płacić . Mam wieloletnią nienaganną historie w BIK-u . Cenię się jako solidnego klienta i wole odkładać niż dać się wykorzystać . Mogę żyć bez banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzają w błąd!!! Mówiłem ,że mam umowę na parę dni a później dostaje już na długo okres ,a oni powiedzieli ,żebym przyszedł do banku i będzie załatwione. Okazało się ,że to były puste słowa. Kredytu nie dostałęm ,mimo iż pytałem się 2 razy o to wcześniej i było zapewnione ,że umowa nie jest zależna od okresu jaki na niej widnieje. Okazało się ,że jest inaczej. Odradzam! KŁODZKO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo fatalny bank strasznie duże koszty ODRADZAW WSZYSTKIM !!!! Jak brałam pożyczkę to mówili że jak będę płacić kilka rat do przodu to później nawet jednej raty nie musze zapłacić i tak zrobiłam to później do mnie wydzwaniali dla czego nie zapłaciłam i jeszcze musiałam pokryć telefon ZŁODZIEJE pierwszy i ostatni raz wzięłam pożyczkę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam, mam u nich hipotekę ze starego portfela, najdroższy kredyt hipoteczny na świecie na lichwiarskim oprocentowaniu. Szajsander to masakra i sami niekompetentni pracownicy jak i cały ich zarząd, powoli sie doigrają bo ludzie zakładają im sprawy w sądach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
podobnie jak Allianz,i Allior mają klienta i zapisy umowy za nic bo klient u tych pseudobankowców nie ma wbrew umowie żadnych praw-unikajcie ich jak zarazy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakikolwiek słów co ten bank wyprawia rata nie wpłyneła w terminie za 10 dni zwłóki znaliczyli 36 zł dodatkowo za list 20 zł najdrozszy list nawet nie polecony tylko zwykły a pancia ktora zatelefonowala do mnie aby mnie poinfiormowac ze rata nie dotarla ten telefon mnie kosztowal 10 zł a reszte to odsetki jednym słowem złodzieje i tyle a jak ja wl=placam raty 16 dni wczesniej tego nie doceniaja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Szaleństwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wydzieranie wdowiego grosza. NACIEŁAM SIĘ NA OFEROWANĄ OBECNIE KONSOLIDACJĘ KREDYTÓW. Jestem starą kobietą i chciałam sobie polepszyć to skonsolidowali mi raty w parabankowej firmie. BOŻE CO JA ZROBIŁAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE WIDZIAŁEM GORSZEGO BANKU.SPÓŻNIŁEM SIĘ DWA DNI ZE SPŁATĄ KREDYTU NA SAMOCHÓD I WPISALI MNIE DO BIK.BARDZO NIEMIŁA OBSŁUGA TRAKTUJĄ CZŁOWIEKA JAK ZŁODZIEJA.PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM BANKIEM.NIE MOŻNA Z NIMI ROZMAWIAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam niestety na własnym przykładzie. Wyłudzają pieniądze, nie są nastawieni na klienta, a ludzie dla nich pracujący korumpują pracowników salonów, aby to ich leasing był wybierany w salonach samochodowych. Ocena wiarygodności Santandera mówi sama za siebie. DNO i nigdy więcej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam i przestrzegam przed tym Bankiem złodzieji. Mam umowę kredytową na auto będąc na urlopie kolega miał zapłacić ratę nie dopłacił 500zł z tego tytłu ze zapomniał zapisać kwoty .Po powrocie 150 telefonów dopłaciłem kwotę zaległą + odsetki a po 2 miesiącach otzymałem kolejne telefony i 1100zł debile ale za co. Stwierdziłem ze jesli mają dokumenty potwierdzające niby nie wiem za co 1100zł niech wysyłają komornika pieniądze mam na koncie . Poza telefonanami nikt nie może nie może wytłumaczyc za co kwota jest na dzień dzisiejszy z 6 x wieksza czekam za komornikiem kasa czeka na koncie jeżeli będą w stanie udowodnić . Jeszcze raz ostrzegam wszystkie inne banki tylko nie ten. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Do Pracownika. Nie można liczyć niestety na ciepłe słowa od klientów pracując w tak beznadziejnym banku, który właśnie zarabia na tych którzy nie mają pojęcia o matematyce, procentach i ratach. Jednym słowem wykorzystuje niewiedzę i naiwność. Gratuluje. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM!!! Ban nastawiony na zwykłe oszukiwanie klienta! Proponują raty 0% natomiast wniosek kredytowy w praktyce wydawany jest jedynie przy zgodzie na ubezpieczenie kredytu, co w wychodzi drożej niż najwyżej oprocentowany kredyt. Jednym słowem g**no zapakowane w piękny papier!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank (jak ktoś już wcześniej powiedział nastawiony wyłącznie \"na wydojenie\" klienta. Zdecydowanie odradzam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmarny bank, kosmiczne procedury, tragiiczny kontakt z obsluga - ktora i tak nic nei wie - niesamowite wymogi w zakresie dostarczania dokumentow i formie ich dostarczania - wielomiesieczne analizowanie dokumentow, a w kolejnym roku przy odnowieniu kredytu tak samo podejrzliwe podejscie do klienta jakby byl z ulicy i od now a cala procedura - gorszego banku w tej chwili nie ma na rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który nie potrafi zadbac o klienta,nie mowiac juz o tym ze jesli nie wplacisz pieniedzy na termin to jest masakra po trzech dniach opuznienia wydzwaniaja puzniej pisza pisma dodatkowe koszty tych "uslug"roznnia sie masakrycznie jak dogadasz sie telefonicznie oni i tak wysylaja pismo z calkiem inna kwota niz zostala podana na SS sie nadaja a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie bardzo wysokie. Do tego nie daj Boże spóźnij się kilka dni ze spłatą raty to koszty robią się kosmiczne. . Dostęp internetowy: Na przyzwoitym poziomie. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są kosmiczne. Nie wiem czy pracownicy, czy też samo kierownictwo ma niepisane umowy z zew. firmami widykacyjnymi i jak spóźnisz się kilka dni to wysyłają umowe do zew. firmy windykacyjnej. Żenada. Możliwość negocjacji oferty: Brak mozliwości negocjowania. Pracownicy mają wyuczone formułki i na tym kończy się negocjacja. Żenada.. Dostępność w różnych walutach: Nie mam zdania na ten temat. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Nie mam zdania. Minimum formalności: Sami sobie robią mase formalności, a jak już Cie dopadną to po Tobie. Nigdy w życiu więcej kredytu w tym banku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed korzystaniem z "uslug" tego pseudobanku. Bezczelnie probwali wyludzic ode mnie nienalezne im pieniadz, straszac i wysylajac rozne uponienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki może być ,gorszego nie może być spłacałam raty przez 4 lata zawsze przed terminem teraz mam trochę kłopoty finansowe płace, ale trochę nie terminowo masakra:wydzwaniają, straszą!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystania z usług tych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie zgadzam sie z taka opinia,skoro dzwoni sie na infolinie to trzeba sie pytac o konkrety a nie jezdzic w kolko przeciez te kobity snie sa jasnowidzami i musza przez podanie danych zagladnac jaka to byla umowa sory ludzie jaka wy macie zacofana organizacje wlasnych siebie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bo jak rate masz do 10 to znaczy ze 10 ma byc na koncie banku czy to takie trudne do zrozumienia??? przeciez tam zawsze o tym informuja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drodzy klienci Santandera. Zastanówcie się sami nad sobą, a potem oceniajcie obsługę banku. Jeśli podpisując umowę nie czytacie jej to pretenensje proszę kierować tylko do siebie to po pierwsze, po drugie nikt za was umowy nie podpisał więc skoro to taki zły bank to jak według was nazwać ludzi którzy z niego korzystają ( czyli was samych)? Wyrażacie zgodę na kontaktowanie się telefoniczne, a potem odbierając telefon z banku jedyne co potraficie sobą reprezentować to brak szacunku dla człowieka, który wykonuje swoją pracę! Mam ogromną nadzieję, że zostaniecie tak samo potraktowani jak jesteśmy traktowani my dzwoniąc do was (na własne podkreślam wasze życzenie). I to co mówicie do słuchawki (myśląc ze już was nie słychać świadczy tylko i wyłącznie o was, nie o nas. Jednak kiedy przyjdzie do skorzystania z usług potraficie ładne grać wychowanych, kulturalnych ludzi! Żal mi was, bo musicie mieć ciężkie życie skoro w taki sposób traktujecie czyjąś pracę i osobę. Pozwalacie sobie na więcej przez telefon, a zapominacie, że pracownik banku może więcej niż wy!!! Jeśli się korzysta z usług banku to raty się spłaca i koniec. Myślicie, że na każde wasze życzenie procedury bankowe będą zmieniane? Podpisując umowę zobowiązujecie się do wywiązywania z niej i jeśli tego nie robicie po raz kolejny świadczy to o was. Następnym razem zastanówcie się jak traktujecie pracowników, bo zostanie cie potraktowani tak samo. Trochę pokory i szacunku, bo panami świata nie jesteście!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!! PRZEKONAŁAM SIĘ NA WŁASNEJ SKÓRZE. GDZY KTOKOLWIEK WIEŹMIECIE COŚ NA RATY TO LEPIEJ SPRAWDŹCIE CZY KREDYT BEDZIE WAM UDZIELAŁ TEN BANK, BO MOŻECIE ŻAŁOWAĆ !JA WZIEŁAM Z MĘŻEM SZAFĘ NA 24 RATY I ZAWSZE POLACIŁAM W TERMINIE, W LIPCU WYJECHALIŚMY NA URLOP I NIESTETY NIE BYO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM I OPŁATA BYŁA OPÓŹNIONA O TYDZIEŃ I STRASZNE PROBLEMY A ODCETEK TYLE ŻE LEPIEJK NIE GADAĆ , MĄZ BYŁ ZASTRASZNAY W PRACY JAKIMIŚ WINDYKATORAMI A PRZECIEŻ TO TYLKO TYGODNIOWA ZŁOŚLIWOŚC RZECZY MARTWYCH! GDZY JUZ DOKONALIŚMY SZYBKIEJ WPŁATY I CHCIAŁAM JAK ZONA POTWIERDZIĆ PRZELEW ,PANI Z BIURA OBSŁUGI NIE CHCIAŁA NAWET ZE MNĄ ROZMAWIAĆ PONIEWAŻ UWOWE SPISYWAŁA Z MĘŻEM....TO STRASZNE PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM BANKIEM,PRZECIEŻ CHODZIŁO TYLKO O SPRAWDZENIE CZY DOTARŁY PIENIĄDZE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nastawiony wyłącznie na ``wydojenie klienta`` zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »