Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Niewielka zwłoka powoduje napastliwe telefony, w których urzędnicy banku (czy też pracownicy infolinii) grożą, zastraszają i upokarzają klienta. Ostatni raz biorę pożyczkę w tym banku i nie polecam współpracy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze jedna uwaga - gdy stopy procentowe rosły, bank błyskawicznie podnosił oprocentowanie. Kiedy spadały - oprocentowanie oczywiście pozostawało na wyższym poziomie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mało przyjazne podejście do klienta. Kilka razy dostałem ponaglenie za dosłownie kilka groszy zadłużenia (rekord - 1 grosz). Pracownicy infolinii nie znają produktów banku. Pracownicy oddziałów niesympatyczni. Zapewne w zakresie obowiązków nie ma zapisu, by być miłym dla klienta, ale lepszej obsługi doświadczyłem ostatnio w urzędzie skarbowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA.. WYSTARCZY JEDEN DZIEŃ OPÓŹNIENIA W SPŁACIE A BEZCZELNI PRACOWNICY POTRAFIĄ WYDZWANIAĆ PO 16 RAZY W CIĄGU DNIA STRASZĄC DODATKOWYMI OPŁATAMI ZA KAŻDY WYKONANY TELEFON, ODSETKAMI, FIRMAMI WINDYKACYJNYMI I TO W TAK BEZCZELNY I NIEKULTURALNY SPOSÓB, ŻE SZKODA TEGO NAWET KOMENTOWAĆ. CI LUDZIE KTÓRY DZWONIĄ SĄ NIE WYCHOWANI I I DO BÓLU UPIERDLIWI. PIERWSZY I OSTATNI RAZ ZDECYDOWAŁAM SIĘ ZOSTAĆ KLIENTEM TEGO BANKU, KAŻDEMU ZNAJOMEMU I PRZY KAŻDEJ OKAZJI BĘDĘ ODRADZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z TYM BANKIEM. TO ONI SĄ DLA NAS A NIE MY DLA NICH. I OSTATECZNIE TO NA NICH SIĘ ODBIJE. JEDNA WIELKA ŻENADA !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałem kupić sprzęt RTV na raty w Mediamarkt za sumę ok 3000 zł, bank odmówił ze względu na brak zdolności kredytowej, nadmieniam, że nie mam żadnych innych kredytów oraz jakichkolwiek zaległości finansowych, a dochody moje wynoszą ok 4000 zł. Więc komu ten bank udziela kredytów. Efekt końcowy jest taki, że dokonałem zakupu na raty w innym sklepie obsługiwanym przez inny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Beznadzieja Bank nalicza pod byle pretekstem dodatkowe opłaty Zrobili sobie z tego dodatkowe źródło dochodu. Jest nieprzyjemny dla klientów i nieżyciowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam w santander bank juz trzeci rok biore cos na raty i nie raz sie spoznilem nawet tydzien i nikt mnie nie nekal pani cos bredzi wedlug mnie to dal mnie wiry godny bank skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia o banku Santander Consumer Bank S.A.- Według mnie najgorszy bank jaki mógłby nam się trafić w naszym kraju!!!!!!!!!!!!!!!!!Pracownice opryskliwe ,za 3 dni spużnienia w racie nękają telefonami dzień noc.Nie chce nigdy mieć do czynienia zn tym bankiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM - WRĘCZ ODRADZAM !!! złodzieje i nic więcej. Ludzie którzy pracują dzwoniąc do klientów są bezczelni i chamscy, za 10 dniowe opóźnienie naliczyli ok 30 zł... Niemożna się w ogóle dogadać. Mówię pani że mam opóźnienie z wypłatą bo kryzys itd. i że najpóźniej zapłacę po świętach a ona mi na to że w kryzys nie bierze się kina domowego... i że zaznacza to jako odmowę zapłaty i zgłasza do windykacji...potraktowano mnie jak śmiecia mimo tego ze 12 rat z 20 było płacone regularnie. Mam nadzieję że już nigdy nie bede miała z nimi nic wspólnego ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W niektórych sklepach owszem kredyt ratalny na zakup towaru nie jest drogi.Zależy od sklepu. Jednak po kredyt gotówkowy nigdy się tam nie zgłoszę . Drogo! .Ja mówię np. że chcę kredyt na rok , oni mówią,że dadzą ale na dwa lata. Więcej by sciągnęli ze mnie pieniędzy . Ja sama wiem , ile mogę płacić . Mam wieloletnią nienaganną historie w BIK-u . Cenię się jako solidnego klienta i wole odkładać niż dać się wykorzystać . Mogę żyć bez banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzają w błąd!!! Mówiłem ,że mam umowę na parę dni a później dostaje już na długo okres ,a oni powiedzieli ,żebym przyszedł do banku i będzie załatwione. Okazało się ,że to były puste słowa. Kredytu nie dostałęm ,mimo iż pytałem się 2 razy o to wcześniej i było zapewnione ,że umowa nie jest zależna od okresu jaki na niej widnieje. Okazało się ,że jest inaczej. Odradzam! KŁODZKO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo fatalny bank strasznie duże koszty ODRADZAW WSZYSTKIM !!!! Jak brałam pożyczkę to mówili że jak będę płacić kilka rat do przodu to później nawet jednej raty nie musze zapłacić i tak zrobiłam to później do mnie wydzwaniali dla czego nie zapłaciłam i jeszcze musiałam pokryć telefon ZŁODZIEJE pierwszy i ostatni raz wzięłam pożyczkę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam, mam u nich hipotekę ze starego portfela, najdroższy kredyt hipoteczny na świecie na lichwiarskim oprocentowaniu. Szajsander to masakra i sami niekompetentni pracownicy jak i cały ich zarząd, powoli sie doigrają bo ludzie zakładają im sprawy w sądach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
podobnie jak Allianz,i Allior mają klienta i zapisy umowy za nic bo klient u tych pseudobankowców nie ma wbrew umowie żadnych praw-unikajcie ich jak zarazy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakikolwiek słów co ten bank wyprawia rata nie wpłyneła w terminie za 10 dni zwłóki znaliczyli 36 zł dodatkowo za list 20 zł najdrozszy list nawet nie polecony tylko zwykły a pancia ktora zatelefonowala do mnie aby mnie poinfiormowac ze rata nie dotarla ten telefon mnie kosztowal 10 zł a reszte to odsetki jednym słowem złodzieje i tyle a jak ja wl=placam raty 16 dni wczesniej tego nie doceniaja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Szaleństwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wydzieranie wdowiego grosza. NACIEŁAM SIĘ NA OFEROWANĄ OBECNIE KONSOLIDACJĘ KREDYTÓW. Jestem starą kobietą i chciałam sobie polepszyć to skonsolidowali mi raty w parabankowej firmie. BOŻE CO JA ZROBIŁAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE WIDZIAŁEM GORSZEGO BANKU.SPÓŻNIŁEM SIĘ DWA DNI ZE SPŁATĄ KREDYTU NA SAMOCHÓD I WPISALI MNIE DO BIK.BARDZO NIEMIŁA OBSŁUGA TRAKTUJĄ CZŁOWIEKA JAK ZŁODZIEJA.PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM BANKIEM.NIE MOŻNA Z NIMI ROZMAWIAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam niestety na własnym przykładzie. Wyłudzają pieniądze, nie są nastawieni na klienta, a ludzie dla nich pracujący korumpują pracowników salonów, aby to ich leasing był wybierany w salonach samochodowych. Ocena wiarygodności Santandera mówi sama za siebie. DNO i nigdy więcej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam i przestrzegam przed tym Bankiem złodzieji. Mam umowę kredytową na auto będąc na urlopie kolega miał zapłacić ratę nie dopłacił 500zł z tego tytłu ze zapomniał zapisać kwoty .Po powrocie 150 telefonów dopłaciłem kwotę zaległą + odsetki a po 2 miesiącach otzymałem kolejne telefony i 1100zł debile ale za co. Stwierdziłem ze jesli mają dokumenty potwierdzające niby nie wiem za co 1100zł niech wysyłają komornika pieniądze mam na koncie . Poza telefonanami nikt nie może nie może wytłumaczyc za co kwota jest na dzień dzisiejszy z 6 x wieksza czekam za komornikiem kasa czeka na koncie jeżeli będą w stanie udowodnić . Jeszcze raz ostrzegam wszystkie inne banki tylko nie ten. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Do Pracownika. Nie można liczyć niestety na ciepłe słowa od klientów pracując w tak beznadziejnym banku, który właśnie zarabia na tych którzy nie mają pojęcia o matematyce, procentach i ratach. Jednym słowem wykorzystuje niewiedzę i naiwność. Gratuluje. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM!!! Ban nastawiony na zwykłe oszukiwanie klienta! Proponują raty 0% natomiast wniosek kredytowy w praktyce wydawany jest jedynie przy zgodzie na ubezpieczenie kredytu, co w wychodzi drożej niż najwyżej oprocentowany kredyt. Jednym słowem g**no zapakowane w piękny papier!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank (jak ktoś już wcześniej powiedział nastawiony wyłącznie \"na wydojenie\" klienta. Zdecydowanie odradzam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmarny bank, kosmiczne procedury, tragiiczny kontakt z obsluga - ktora i tak nic nei wie - niesamowite wymogi w zakresie dostarczania dokumentow i formie ich dostarczania - wielomiesieczne analizowanie dokumentow, a w kolejnym roku przy odnowieniu kredytu tak samo podejrzliwe podejscie do klienta jakby byl z ulicy i od now a cala procedura - gorszego banku w tej chwili nie ma na rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który nie potrafi zadbac o klienta,nie mowiac juz o tym ze jesli nie wplacisz pieniedzy na termin to jest masakra po trzech dniach opuznienia wydzwaniaja puzniej pisza pisma dodatkowe koszty tych "uslug"roznnia sie masakrycznie jak dogadasz sie telefonicznie oni i tak wysylaja pismo z calkiem inna kwota niz zostala podana na SS sie nadaja a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie bardzo wysokie. Do tego nie daj Boże spóźnij się kilka dni ze spłatą raty to koszty robią się kosmiczne. . Dostęp internetowy: Na przyzwoitym poziomie. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są kosmiczne. Nie wiem czy pracownicy, czy też samo kierownictwo ma niepisane umowy z zew. firmami widykacyjnymi i jak spóźnisz się kilka dni to wysyłają umowe do zew. firmy windykacyjnej. Żenada. Możliwość negocjacji oferty: Brak mozliwości negocjowania. Pracownicy mają wyuczone formułki i na tym kończy się negocjacja. Żenada.. Dostępność w różnych walutach: Nie mam zdania na ten temat. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Nie mam zdania. Minimum formalności: Sami sobie robią mase formalności, a jak już Cie dopadną to po Tobie. Nigdy w życiu więcej kredytu w tym banku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed korzystaniem z "uslug" tego pseudobanku. Bezczelnie probwali wyludzic ode mnie nienalezne im pieniadz, straszac i wysylajac rozne uponienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki może być ,gorszego nie może być spłacałam raty przez 4 lata zawsze przed terminem teraz mam trochę kłopoty finansowe płace, ale trochę nie terminowo masakra:wydzwaniają, straszą!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystania z usług tych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie zgadzam sie z taka opinia,skoro dzwoni sie na infolinie to trzeba sie pytac o konkrety a nie jezdzic w kolko przeciez te kobity snie sa jasnowidzami i musza przez podanie danych zagladnac jaka to byla umowa sory ludzie jaka wy macie zacofana organizacje wlasnych siebie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bo jak rate masz do 10 to znaczy ze 10 ma byc na koncie banku czy to takie trudne do zrozumienia??? przeciez tam zawsze o tym informuja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drodzy klienci Santandera. Zastanówcie się sami nad sobą, a potem oceniajcie obsługę banku. Jeśli podpisując umowę nie czytacie jej to pretenensje proszę kierować tylko do siebie to po pierwsze, po drugie nikt za was umowy nie podpisał więc skoro to taki zły bank to jak według was nazwać ludzi którzy z niego korzystają ( czyli was samych)? Wyrażacie zgodę na kontaktowanie się telefoniczne, a potem odbierając telefon z banku jedyne co potraficie sobą reprezentować to brak szacunku dla człowieka, który wykonuje swoją pracę! Mam ogromną nadzieję, że zostaniecie tak samo potraktowani jak jesteśmy traktowani my dzwoniąc do was (na własne podkreślam wasze życzenie). I to co mówicie do słuchawki (myśląc ze już was nie słychać świadczy tylko i wyłącznie o was, nie o nas. Jednak kiedy przyjdzie do skorzystania z usług potraficie ładne grać wychowanych, kulturalnych ludzi! Żal mi was, bo musicie mieć ciężkie życie skoro w taki sposób traktujecie czyjąś pracę i osobę. Pozwalacie sobie na więcej przez telefon, a zapominacie, że pracownik banku może więcej niż wy!!! Jeśli się korzysta z usług banku to raty się spłaca i koniec. Myślicie, że na każde wasze życzenie procedury bankowe będą zmieniane? Podpisując umowę zobowiązujecie się do wywiązywania z niej i jeśli tego nie robicie po raz kolejny świadczy to o was. Następnym razem zastanówcie się jak traktujecie pracowników, bo zostanie cie potraktowani tak samo. Trochę pokory i szacunku, bo panami świata nie jesteście!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!! PRZEKONAŁAM SIĘ NA WŁASNEJ SKÓRZE. GDZY KTOKOLWIEK WIEŹMIECIE COŚ NA RATY TO LEPIEJ SPRAWDŹCIE CZY KREDYT BEDZIE WAM UDZIELAŁ TEN BANK, BO MOŻECIE ŻAŁOWAĆ !JA WZIEŁAM Z MĘŻEM SZAFĘ NA 24 RATY I ZAWSZE POLACIŁAM W TERMINIE, W LIPCU WYJECHALIŚMY NA URLOP I NIESTETY NIE BYO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM I OPŁATA BYŁA OPÓŹNIONA O TYDZIEŃ I STRASZNE PROBLEMY A ODCETEK TYLE ŻE LEPIEJK NIE GADAĆ , MĄZ BYŁ ZASTRASZNAY W PRACY JAKIMIŚ WINDYKATORAMI A PRZECIEŻ TO TYLKO TYGODNIOWA ZŁOŚLIWOŚC RZECZY MARTWYCH! GDZY JUZ DOKONALIŚMY SZYBKIEJ WPŁATY I CHCIAŁAM JAK ZONA POTWIERDZIĆ PRZELEW ,PANI Z BIURA OBSŁUGI NIE CHCIAŁA NAWET ZE MNĄ ROZMAWIAĆ PONIEWAŻ UWOWE SPISYWAŁA Z MĘŻEM....TO STRASZNE PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM BANKIEM,PRZECIEŻ CHODZIŁO TYLKO O SPRAWDZENIE CZY DOTARŁY PIENIĄDZE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nastawiony wyłącznie na ``wydojenie klienta`` zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kupilam sprzęt elektryczny na raty, bank godny polecenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi się wydaje, że ta lokata 6,7% na rok jaką obecnie ma Santander Consumer Bank jest niczego sobie. Nie wiem jak z pozostałymi produktami tej instytucji ale ta lokata kusi ze względu na wysokie oprocentowanie i możliwość wpłacenia bardzo dużej kwoty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Windykatorzy dzwonią już po 4 dniach od nieterminowej spłaty, zaczynają od razu, najpóźniej w drugim zdaniu, od straszenia, że wpiszą do BIK-u i przez 5 lat nie będzie można wziąć kredytu. Wszyscy mówią tymi samymi schematami, widać, że mają nieźle wyprawne mózgi szkoleniami albo czytają z kartki, bo każdy wrzuca te same zdanka. Ugrzecznione chamstwo. Zapominają, że paradoksalnie mają pracę tylko i wyłącznie za sprawą klientów z kłopotami finansowymi, którzy spóźniają się z ratami. Gdyby nie Ci ich "źli" klienci, których traktują jak śmiecie, sami byliby zbędni. Znam kilka osób, które brały kredyt w Santanderze - wszyscy odradzali mi ten bank. Dałam się w niego wkręcić tylko dlatego, że chcąc wykupić pewien kurs, musiałam albo zapłacić gotówkę, albo podpisać umowę z Satanderem. Nie było wyboru. Żałuję. Ale jednego jestem pewna: po raz ostatni zostawiłam pieniądze w tym banku, nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie zrobi tego błędu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten banka szerokim łukiem, mają tragiczny stosunek do klienta, 4 dni spóźniania i już dzwoni jakiś przemądrzała burak z windykacji i prawi morały. Miałem kredyty w wielu bankach, ale z takimi chamami się nie spotkałem, na dodatek niewielki kredyt wychodzi bardzo drogo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ! Koszty obsługi lichwiarskie, a obsługa fatalna. Już nigdy więcej !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ja dałam sie nabrać-własciwie to nie wiem czy powinnam winic bank-raczej Pana \"doradcę\" z inter Auto Kraków. Nie chciał mi wydrukować harmonogramu splat kredytu-teraz juz wiem dlaczego... a ta możliwość wcześniejszej spłaty i rzekome korzyści z niej to jedna wielka ściema. Nie dajcie się nabrać!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najdziwniejsza procedura zakładania lokaty z jaką się spotkałam. Trzeba wypełnić formularz interenetowy, ńastępnie dzwonią aby telefonicznie założyć lokatę, po to żeby następnie kazać iść do oddziału banku, tam podpisuję jakieś papiery, następnie przesyłają pocztą umowę(nie mogłam jej podpisać w banku z jakiegoś powodu), którą następnie trzeba odesłać. Boję się, że to jeszcze nie koniec. Nie mam pojęcia jaki to ma sens- może jakaś walka z bezrobociem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze odradzam! Każdemu! Ludzie uważajcie, żeby nie wdepnąć w bagno jakim jest Santander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, kredyt wzięłam w AIG (tu nie miałam zastrzeżeń), natomiast Santander to koszmar! Potrafią zdzwonić z nową ofertą kredytu o każdej porze dnia, weekendy, wieczorami, nie dociera do nich, że "NIE JESTEM ZAINTERESOWANA", a w momencie spóźnienia 6 dniową (!) wydzwaniają i rozmawiają jak ze złodziejem i najgorszym przestępcą! Chamscy i bezczelni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie zgadzam się z opiniami negatywnymi o banku,ja zakupiłam pralkę i do załatwienia formalności wystarczył tylko dowód, jeżeli się spłaca terminowo bank jest OK,mi osobiście zdążyło się 2 dni opóźnić ratę i nic z tego nic nie robił.Zdecydowanie polecam zakupy na raty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt oprocentowany na 11 % do tego 5 % prowizji. Tylko frajer się da zrobić w balona. To jeden z najgorszych jeżeli chodzi też o urzędasów banków. Beszczelność i kpienie z klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozwiodłam się. Były mąż ożenił się ponownie.Mieliśmy wspólny kredyt. Były mąż chciał mnie wykreślić z tej pożyczkowej wspólnoty i w to miejsce weszłaby jego obecna żona. Nie można się z nimi w tej sprawie dogadać. Paranoja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank, ignorancja urzędników. Brak życzliwości. Unikają swoich klientów. O doradztwie zapomnij. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ze względu na koszt kredytu za 5000 na 36 rat rata miesięczna to 270,66 czyli spłace prawie 100% tego co wziąłem zanim ktoś wezmie to niech sobie policzy ile to wyjdzie .Taką kwote kredytu wziąłem na 36 rat w PKO BP rata 205 pln czyli 65 w kieszeni w porównaniu z Santanderem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A znasz może takie pojęcie jak tajemnica bankowa ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zalecam ostrożność we współpracy. Oprocentowanie zmienia się do góry natychmiast. Od 3 lat nie spotkałem się z obniżką (inne kredyty zmieniały - mam kredyty w 3 bankach i porównanie).. Dostęp internetowy: Nie interesuje mnie i żałuję że wziąłem kredyt w tym LOBARDZIE zwanym bankiem. Wysokość opłat i prowizji: Taniej wychodzi chyba lombard. Każde spóźnienie wpłaty (okres 3-5 dni) [powoduje monit o stałych kosztach dodatkowych co oprócz odsetek karnych, co jest zapisane w umowie i zrozumiałe, generuje dodatkowe koszty stałe w wysokości ok 150 zł. Przy racie 350 zł są to koszty lombardowe. Możliwość negocjacji oferty: Brak jakichkolwiek możliwości negocjacji. Minimum formalności: Fakt nie wymagają dużo formalności, ale potem odbijają sobie za to w opłatach. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA - NIE JEST TO BANK, JEST TO LOMBARD!!!! Zalecam dalece posuniętą ostrożność we współpracy z tym bankiem. W sytuacji opóźnienia wpłaty (3 - 5 dni) przesyłają monit, mimo zaksięgowania w danym dniu wpłaty i rata z 360 zł robi się prawie 500 zł. Koszt windykacji, czyli wysłania zawiadomienia = 120,37 zł bez względu na kwotę kredytu oraz koszty korespondencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE,banda oszustów w polskim wykonaniu,chyba juz nic gorszego nie mogło mnie spotkać.Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!! Zalegałam pięć dni z zapłatą raty kredytu (przepraszam, wyjechałam na miesiąc), więc przysłali mi odsetki (blisko 10%). Ponadto byli tak niegrzeczni przez telefon, że pozwoliłam sobie wysłać zażalenie. Moj kredyt to 400 zł, ciekawa jestem co się dzieje z osobami zalegającymi 5000. Czy wieszają ich od razu? Należność zaplaciłam i nadal mam lawinę telefonów. Oczywiscie, ponieważ pod umową podpisany jest mój mąż, nie chcą ze mną rozmawiać tylko z mężem. Ani razu, żadna pani się nie przedstawiła. Czasem, jak się zapomną, mówią "dzień dobry". Mąż powiedział już im, żeby kontaktowały się na komorkę, a one wciąż: "halo, mogę prosić xx?". Nigdy więcej nie skorzystam z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej potwierdzam wszystkie te negatywne opinie. Mam kolejny "kwiatek" z dzisiaj. Własnie dostałam z banku pismo o niedopłacie (skąd jakakolwiek niedopłata, jeśli terminowo spłacam raty według podanego harmonogramu?) w wysokości 0.16 gr.! Ponadto, nie mogę tego zapłacić razem z kolejną ratą, jak to się robi w normalnych bankach, tylko w ciągu 3 dni. Jak się wygłupiać to wygłupiać: zrobię ten przelew na 16 groszy. Kiedyś, w podobnej sytuacji, gdy uznałam to za absurd i chciałam całe rzekomo brakujące 50 gr. wysłać razem z kolejną ratą, oszołomy wysłały mi następne pismo za 25zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam 3,5 roku kredyt. Jest to najgorszy bank na rynku, stosują stalking, naliczają bezpodstawnie przeróżne opłaty, angażują firmy zewnętrzne, są perfidni, chamscy, bezduszni, natarczywi, aroganccy i brak mi słów żeby określić ten bank odpowiednim przymiotnikiem. Kategorycznie odradzam branie kredytu w santander consumer bank! nie biorą oni pod uwagę choroby, sytuacji losowych kredytobiorcy. Doprowadzili mnie do ogromnej depresji. Stres związany ze spłatą kredytu wpłynął na pogorszenie stanu zdrowia. Taki bank nie powinien działać na polskim rynku, w imię tzw. polskiego prawa. Żerują na krzywdzie nieświadomych, bezbronnych obywateli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie odbiega szczególnie od przeciętnej w bankach. Minimum formalności: Żeby otrzymać formalności jest minimum, ale jak pojawią się jakieś problemy ze spłata, to juz nie jest tak z górki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »