Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wprowadzają w błąd!!! Mówiłem ,że mam umowę na parę dni a później dostaje już na długo okres ,a oni powiedzieli ,żebym przyszedł do banku i będzie załatwione. Okazało się ,że to były puste słowa. Kredytu nie dostałęm ,mimo iż pytałem się 2 razy o to wcześniej i było zapewnione ,że umowa nie jest zależna od okresu jaki na niej widnieje. Okazało się ,że jest inaczej. Odradzam! KŁODZKO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo fatalny bank strasznie duże koszty ODRADZAW WSZYSTKIM !!!! Jak brałam pożyczkę to mówili że jak będę płacić kilka rat do przodu to później nawet jednej raty nie musze zapłacić i tak zrobiłam to później do mnie wydzwaniali dla czego nie zapłaciłam i jeszcze musiałam pokryć telefon ZŁODZIEJE pierwszy i ostatni raz wzięłam pożyczkę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam, mam u nich hipotekę ze starego portfela, najdroższy kredyt hipoteczny na świecie na lichwiarskim oprocentowaniu. Szajsander to masakra i sami niekompetentni pracownicy jak i cały ich zarząd, powoli sie doigrają bo ludzie zakładają im sprawy w sądach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
podobnie jak Allianz,i Allior mają klienta i zapisy umowy za nic bo klient u tych pseudobankowców nie ma wbrew umowie żadnych praw-unikajcie ich jak zarazy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak jakikolwiek słów co ten bank wyprawia rata nie wpłyneła w terminie za 10 dni zwłóki znaliczyli 36 zł dodatkowo za list 20 zł najdrozszy list nawet nie polecony tylko zwykły a pancia ktora zatelefonowala do mnie aby mnie poinfiormowac ze rata nie dotarla ten telefon mnie kosztowal 10 zł a reszte to odsetki jednym słowem złodzieje i tyle a jak ja wl=placam raty 16 dni wczesniej tego nie doceniaja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Szaleństwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wydzieranie wdowiego grosza. NACIEŁAM SIĘ NA OFEROWANĄ OBECNIE KONSOLIDACJĘ KREDYTÓW. Jestem starą kobietą i chciałam sobie polepszyć to skonsolidowali mi raty w parabankowej firmie. BOŻE CO JA ZROBIŁAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE WIDZIAŁEM GORSZEGO BANKU.SPÓŻNIŁEM SIĘ DWA DNI ZE SPŁATĄ KREDYTU NA SAMOCHÓD I WPISALI MNIE DO BIK.BARDZO NIEMIŁA OBSŁUGA TRAKTUJĄ CZŁOWIEKA JAK ZŁODZIEJA.PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM BANKIEM.NIE MOŻNA Z NIMI ROZMAWIAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam niestety na własnym przykładzie. Wyłudzają pieniądze, nie są nastawieni na klienta, a ludzie dla nich pracujący korumpują pracowników salonów, aby to ich leasing był wybierany w salonach samochodowych. Ocena wiarygodności Santandera mówi sama za siebie. DNO i nigdy więcej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam i przestrzegam przed tym Bankiem złodzieji. Mam umowę kredytową na auto będąc na urlopie kolega miał zapłacić ratę nie dopłacił 500zł z tego tytłu ze zapomniał zapisać kwoty .Po powrocie 150 telefonów dopłaciłem kwotę zaległą + odsetki a po 2 miesiącach otzymałem kolejne telefony i 1100zł debile ale za co. Stwierdziłem ze jesli mają dokumenty potwierdzające niby nie wiem za co 1100zł niech wysyłają komornika pieniądze mam na koncie . Poza telefonanami nikt nie może nie może wytłumaczyc za co kwota jest na dzień dzisiejszy z 6 x wieksza czekam za komornikiem kasa czeka na koncie jeżeli będą w stanie udowodnić . Jeszcze raz ostrzegam wszystkie inne banki tylko nie ten. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Do Pracownika. Nie można liczyć niestety na ciepłe słowa od klientów pracując w tak beznadziejnym banku, który właśnie zarabia na tych którzy nie mają pojęcia o matematyce, procentach i ratach. Jednym słowem wykorzystuje niewiedzę i naiwność. Gratuluje. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM!!! Ban nastawiony na zwykłe oszukiwanie klienta! Proponują raty 0% natomiast wniosek kredytowy w praktyce wydawany jest jedynie przy zgodzie na ubezpieczenie kredytu, co w wychodzi drożej niż najwyżej oprocentowany kredyt. Jednym słowem g**no zapakowane w piękny papier!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank (jak ktoś już wcześniej powiedział nastawiony wyłącznie \"na wydojenie\" klienta. Zdecydowanie odradzam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
koszmarny bank, kosmiczne procedury, tragiiczny kontakt z obsluga - ktora i tak nic nei wie - niesamowite wymogi w zakresie dostarczania dokumentow i formie ich dostarczania - wielomiesieczne analizowanie dokumentow, a w kolejnym roku przy odnowieniu kredytu tak samo podejrzliwe podejscie do klienta jakby byl z ulicy i od now a cala procedura - gorszego banku w tej chwili nie ma na rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który nie potrafi zadbac o klienta,nie mowiac juz o tym ze jesli nie wplacisz pieniedzy na termin to jest masakra po trzech dniach opuznienia wydzwaniaja puzniej pisza pisma dodatkowe koszty tych "uslug"roznnia sie masakrycznie jak dogadasz sie telefonicznie oni i tak wysylaja pismo z calkiem inna kwota niz zostala podana na SS sie nadaja a nie bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie bardzo wysokie. Do tego nie daj Boże spóźnij się kilka dni ze spłatą raty to koszty robią się kosmiczne. . Dostęp internetowy: Na przyzwoitym poziomie. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są kosmiczne. Nie wiem czy pracownicy, czy też samo kierownictwo ma niepisane umowy z zew. firmami widykacyjnymi i jak spóźnisz się kilka dni to wysyłają umowe do zew. firmy windykacyjnej. Żenada. Możliwość negocjacji oferty: Brak mozliwości negocjowania. Pracownicy mają wyuczone formułki i na tym kończy się negocjacja. Żenada.. Dostępność w różnych walutach: Nie mam zdania na ten temat. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Nie mam zdania. Minimum formalności: Sami sobie robią mase formalności, a jak już Cie dopadną to po Tobie. Nigdy w życiu więcej kredytu w tym banku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed korzystaniem z "uslug" tego pseudobanku. Bezczelnie probwali wyludzic ode mnie nienalezne im pieniadz, straszac i wysylajac rozne uponienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jaki może być ,gorszego nie może być spłacałam raty przez 4 lata zawsze przed terminem teraz mam trochę kłopoty finansowe płace, ale trochę nie terminowo masakra:wydzwaniają, straszą!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystania z usług tych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie zgadzam sie z taka opinia,skoro dzwoni sie na infolinie to trzeba sie pytac o konkrety a nie jezdzic w kolko przeciez te kobity snie sa jasnowidzami i musza przez podanie danych zagladnac jaka to byla umowa sory ludzie jaka wy macie zacofana organizacje wlasnych siebie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bo jak rate masz do 10 to znaczy ze 10 ma byc na koncie banku czy to takie trudne do zrozumienia??? przeciez tam zawsze o tym informuja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drodzy klienci Santandera. Zastanówcie się sami nad sobą, a potem oceniajcie obsługę banku. Jeśli podpisując umowę nie czytacie jej to pretenensje proszę kierować tylko do siebie to po pierwsze, po drugie nikt za was umowy nie podpisał więc skoro to taki zły bank to jak według was nazwać ludzi którzy z niego korzystają ( czyli was samych)? Wyrażacie zgodę na kontaktowanie się telefoniczne, a potem odbierając telefon z banku jedyne co potraficie sobą reprezentować to brak szacunku dla człowieka, który wykonuje swoją pracę! Mam ogromną nadzieję, że zostaniecie tak samo potraktowani jak jesteśmy traktowani my dzwoniąc do was (na własne podkreślam wasze życzenie). I to co mówicie do słuchawki (myśląc ze już was nie słychać świadczy tylko i wyłącznie o was, nie o nas. Jednak kiedy przyjdzie do skorzystania z usług potraficie ładne grać wychowanych, kulturalnych ludzi! Żal mi was, bo musicie mieć ciężkie życie skoro w taki sposób traktujecie czyjąś pracę i osobę. Pozwalacie sobie na więcej przez telefon, a zapominacie, że pracownik banku może więcej niż wy!!! Jeśli się korzysta z usług banku to raty się spłaca i koniec. Myślicie, że na każde wasze życzenie procedury bankowe będą zmieniane? Podpisując umowę zobowiązujecie się do wywiązywania z niej i jeśli tego nie robicie po raz kolejny świadczy to o was. Następnym razem zastanówcie się jak traktujecie pracowników, bo zostanie cie potraktowani tak samo. Trochę pokory i szacunku, bo panami świata nie jesteście!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!! PRZEKONAŁAM SIĘ NA WŁASNEJ SKÓRZE. GDZY KTOKOLWIEK WIEŹMIECIE COŚ NA RATY TO LEPIEJ SPRAWDŹCIE CZY KREDYT BEDZIE WAM UDZIELAŁ TEN BANK, BO MOŻECIE ŻAŁOWAĆ !JA WZIEŁAM Z MĘŻEM SZAFĘ NA 24 RATY I ZAWSZE POLACIŁAM W TERMINIE, W LIPCU WYJECHALIŚMY NA URLOP I NIESTETY NIE BYO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM I OPŁATA BYŁA OPÓŹNIONA O TYDZIEŃ I STRASZNE PROBLEMY A ODCETEK TYLE ŻE LEPIEJK NIE GADAĆ , MĄZ BYŁ ZASTRASZNAY W PRACY JAKIMIŚ WINDYKATORAMI A PRZECIEŻ TO TYLKO TYGODNIOWA ZŁOŚLIWOŚC RZECZY MARTWYCH! GDZY JUZ DOKONALIŚMY SZYBKIEJ WPŁATY I CHCIAŁAM JAK ZONA POTWIERDZIĆ PRZELEW ,PANI Z BIURA OBSŁUGI NIE CHCIAŁA NAWET ZE MNĄ ROZMAWIAĆ PONIEWAŻ UWOWE SPISYWAŁA Z MĘŻEM....TO STRASZNE PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM BANKIEM,PRZECIEŻ CHODZIŁO TYLKO O SPRAWDZENIE CZY DOTARŁY PIENIĄDZE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nastawiony wyłącznie na ``wydojenie klienta`` zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kupilam sprzęt elektryczny na raty, bank godny polecenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi się wydaje, że ta lokata 6,7% na rok jaką obecnie ma Santander Consumer Bank jest niczego sobie. Nie wiem jak z pozostałymi produktami tej instytucji ale ta lokata kusi ze względu na wysokie oprocentowanie i możliwość wpłacenia bardzo dużej kwoty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Windykatorzy dzwonią już po 4 dniach od nieterminowej spłaty, zaczynają od razu, najpóźniej w drugim zdaniu, od straszenia, że wpiszą do BIK-u i przez 5 lat nie będzie można wziąć kredytu. Wszyscy mówią tymi samymi schematami, widać, że mają nieźle wyprawne mózgi szkoleniami albo czytają z kartki, bo każdy wrzuca te same zdanka. Ugrzecznione chamstwo. Zapominają, że paradoksalnie mają pracę tylko i wyłącznie za sprawą klientów z kłopotami finansowymi, którzy spóźniają się z ratami. Gdyby nie Ci ich "źli" klienci, których traktują jak śmiecie, sami byliby zbędni. Znam kilka osób, które brały kredyt w Santanderze - wszyscy odradzali mi ten bank. Dałam się w niego wkręcić tylko dlatego, że chcąc wykupić pewien kurs, musiałam albo zapłacić gotówkę, albo podpisać umowę z Satanderem. Nie było wyboru. Żałuję. Ale jednego jestem pewna: po raz ostatni zostawiłam pieniądze w tym banku, nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie zrobi tego błędu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten banka szerokim łukiem, mają tragiczny stosunek do klienta, 4 dni spóźniania i już dzwoni jakiś przemądrzała burak z windykacji i prawi morały. Miałem kredyty w wielu bankach, ale z takimi chamami się nie spotkałem, na dodatek niewielki kredyt wychodzi bardzo drogo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ! Koszty obsługi lichwiarskie, a obsługa fatalna. Już nigdy więcej !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ja dałam sie nabrać-własciwie to nie wiem czy powinnam winic bank-raczej Pana \"doradcę\" z inter Auto Kraków. Nie chciał mi wydrukować harmonogramu splat kredytu-teraz juz wiem dlaczego... a ta możliwość wcześniejszej spłaty i rzekome korzyści z niej to jedna wielka ściema. Nie dajcie się nabrać!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najdziwniejsza procedura zakładania lokaty z jaką się spotkałam. Trzeba wypełnić formularz interenetowy, ńastępnie dzwonią aby telefonicznie założyć lokatę, po to żeby następnie kazać iść do oddziału banku, tam podpisuję jakieś papiery, następnie przesyłają pocztą umowę(nie mogłam jej podpisać w banku z jakiegoś powodu), którą następnie trzeba odesłać. Boję się, że to jeszcze nie koniec. Nie mam pojęcia jaki to ma sens- może jakaś walka z bezrobociem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze odradzam! Każdemu! Ludzie uważajcie, żeby nie wdepnąć w bagno jakim jest Santander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, kredyt wzięłam w AIG (tu nie miałam zastrzeżeń), natomiast Santander to koszmar! Potrafią zdzwonić z nową ofertą kredytu o każdej porze dnia, weekendy, wieczorami, nie dociera do nich, że "NIE JESTEM ZAINTERESOWANA", a w momencie spóźnienia 6 dniową (!) wydzwaniają i rozmawiają jak ze złodziejem i najgorszym przestępcą! Chamscy i bezczelni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie zgadzam się z opiniami negatywnymi o banku,ja zakupiłam pralkę i do załatwienia formalności wystarczył tylko dowód, jeżeli się spłaca terminowo bank jest OK,mi osobiście zdążyło się 2 dni opóźnić ratę i nic z tego nic nie robił.Zdecydowanie polecam zakupy na raty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt oprocentowany na 11 % do tego 5 % prowizji. Tylko frajer się da zrobić w balona. To jeden z najgorszych jeżeli chodzi też o urzędasów banków. Beszczelność i kpienie z klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozwiodłam się. Były mąż ożenił się ponownie.Mieliśmy wspólny kredyt. Były mąż chciał mnie wykreślić z tej pożyczkowej wspólnoty i w to miejsce weszłaby jego obecna żona. Nie można się z nimi w tej sprawie dogadać. Paranoja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank, ignorancja urzędników. Brak życzliwości. Unikają swoich klientów. O doradztwie zapomnij. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ze względu na koszt kredytu za 5000 na 36 rat rata miesięczna to 270,66 czyli spłace prawie 100% tego co wziąłem zanim ktoś wezmie to niech sobie policzy ile to wyjdzie .Taką kwote kredytu wziąłem na 36 rat w PKO BP rata 205 pln czyli 65 w kieszeni w porównaniu z Santanderem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A znasz może takie pojęcie jak tajemnica bankowa ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zalecam ostrożność we współpracy. Oprocentowanie zmienia się do góry natychmiast. Od 3 lat nie spotkałem się z obniżką (inne kredyty zmieniały - mam kredyty w 3 bankach i porównanie).. Dostęp internetowy: Nie interesuje mnie i żałuję że wziąłem kredyt w tym LOBARDZIE zwanym bankiem. Wysokość opłat i prowizji: Taniej wychodzi chyba lombard. Każde spóźnienie wpłaty (okres 3-5 dni) [powoduje monit o stałych kosztach dodatkowych co oprócz odsetek karnych, co jest zapisane w umowie i zrozumiałe, generuje dodatkowe koszty stałe w wysokości ok 150 zł. Przy racie 350 zł są to koszty lombardowe. Możliwość negocjacji oferty: Brak jakichkolwiek możliwości negocjacji. Minimum formalności: Fakt nie wymagają dużo formalności, ale potem odbijają sobie za to w opłatach. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA - NIE JEST TO BANK, JEST TO LOMBARD!!!! Zalecam dalece posuniętą ostrożność we współpracy z tym bankiem. W sytuacji opóźnienia wpłaty (3 - 5 dni) przesyłają monit, mimo zaksięgowania w danym dniu wpłaty i rata z 360 zł robi się prawie 500 zł. Koszt windykacji, czyli wysłania zawiadomienia = 120,37 zł bez względu na kwotę kredytu oraz koszty korespondencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE,banda oszustów w polskim wykonaniu,chyba juz nic gorszego nie mogło mnie spotkać.Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!! Zalegałam pięć dni z zapłatą raty kredytu (przepraszam, wyjechałam na miesiąc), więc przysłali mi odsetki (blisko 10%). Ponadto byli tak niegrzeczni przez telefon, że pozwoliłam sobie wysłać zażalenie. Moj kredyt to 400 zł, ciekawa jestem co się dzieje z osobami zalegającymi 5000. Czy wieszają ich od razu? Należność zaplaciłam i nadal mam lawinę telefonów. Oczywiscie, ponieważ pod umową podpisany jest mój mąż, nie chcą ze mną rozmawiać tylko z mężem. Ani razu, żadna pani się nie przedstawiła. Czasem, jak się zapomną, mówią "dzień dobry". Mąż powiedział już im, żeby kontaktowały się na komorkę, a one wciąż: "halo, mogę prosić xx?". Nigdy więcej nie skorzystam z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej potwierdzam wszystkie te negatywne opinie. Mam kolejny "kwiatek" z dzisiaj. Własnie dostałam z banku pismo o niedopłacie (skąd jakakolwiek niedopłata, jeśli terminowo spłacam raty według podanego harmonogramu?) w wysokości 0.16 gr.! Ponadto, nie mogę tego zapłacić razem z kolejną ratą, jak to się robi w normalnych bankach, tylko w ciągu 3 dni. Jak się wygłupiać to wygłupiać: zrobię ten przelew na 16 groszy. Kiedyś, w podobnej sytuacji, gdy uznałam to za absurd i chciałam całe rzekomo brakujące 50 gr. wysłać razem z kolejną ratą, oszołomy wysłały mi następne pismo za 25zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam 3,5 roku kredyt. Jest to najgorszy bank na rynku, stosują stalking, naliczają bezpodstawnie przeróżne opłaty, angażują firmy zewnętrzne, są perfidni, chamscy, bezduszni, natarczywi, aroganccy i brak mi słów żeby określić ten bank odpowiednim przymiotnikiem. Kategorycznie odradzam branie kredytu w santander consumer bank! nie biorą oni pod uwagę choroby, sytuacji losowych kredytobiorcy. Doprowadzili mnie do ogromnej depresji. Stres związany ze spłatą kredytu wpłynął na pogorszenie stanu zdrowia. Taki bank nie powinien działać na polskim rynku, w imię tzw. polskiego prawa. Żerują na krzywdzie nieświadomych, bezbronnych obywateli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie odbiega szczególnie od przeciętnej w bankach. Minimum formalności: Żeby otrzymać formalności jest minimum, ale jak pojawią się jakieś problemy ze spłata, to juz nie jest tak z górki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandal po prostu. Moja mama zawsze terminowo spłacała raty, a teraz zachorowała na raka piersi. Koszty leczenia itd pochłaniają kupe kasy, ale bank nie poszedł na ugode, by zmniejszyć ratę kredytu... Chamstwo po prostu. Telefony kilka razy dziennie, grożenie sądem, komornikiem i innymi zjawiskami. DNO> skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar, też nacięłam się na ten bank, ale przeglądając liczne opisy zasłużenie negatywne, to chyba oddział wrocławski bije rekordy chamstwa i niekompetencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brak mozliwosci zalogowania karty kredytowej celem sprawdzenia konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar! Obsługa infolinii we Wrocławiu jest niekompetentna, podaje sprzeczne informacje, nie odróżnia formatów pliku, do tego panie są aroganckie i bezczelne. Pomimo terminowej regulacji rat i wcześniejszej spłaty kredytu traktują jak przestępcę i najgorszego dłużnika. Uzyskanie jakiejkolwiek informacji graniczy z cudem, bo panie potrafią jedynie weryfikować dane. Dziwię się, że ten bank ma jakichkolwiek klientów. Współpraca z nim jest stratą energii, a zyskanie jedynie nerwicowych napadów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam to jest chyba najgorsze bagno w jakie można wdepnąć mam u nich kredyt hipoteczny i wszystko było super teraz wiadomo jak to jest z pracą i kasą raty w kwocie 1760 zł płace zamiast do 15 płace regularnie 10 nastepnego miesiąca i te głupie telefony dzwonią dosłownie wszedzie po całej rodzinie a co dziwne do mnie nie dzwonią albo jak już obdzwonią całą rodzine i znajomych to po 5 dniach raczą zadzwonić byłam z tym na policji i u prokuratora ale wiadomo jak wolno to działa a co jest jeszcze śmieszne jest teraz nowy przepis że kredyt przeterminowany jest po 30 dniach a u mnie telefony zaczynają sie już 17 czyli 2 dni po terminie i nA DODATEK TE PANIENKI DZWONIĄCE I SZCZEKAJĄCE ŻE CO NIE CHCE .....i tak dalej gdzie oni takie płytkie osoby znajdują to naprawde nie wiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Właśnie miałem małą przygodę z tym pseudobankiem, a właściwie jakimś ćwiermózgiem z callcenter, mam kredyt samochodowy i zlecenie stałe na spłatę, do tej pory zapłaciłem ponad 40 rat, terminowo i bez problemów, do tego stopnia, że na koncie była nadwyżka w wysokości połowy raty, spóźniłem się ze spłatą połowy raty kilkanaście dni i dzisiaj zadzwonił do mnie jakiś człowiek rozmawiając jak ze złodziejem, zalegam im jakieś trzysta parę złotych, które obiecałem, że zapłacę w ciągu kilku dni, jego nie ma zgody poprostu mnie rozwaliło, chamstwo, arogancja ,bezczelność- nie polecam tego banku nikomu traktowanie klienta w taki sposób po 4 latach regularnych spłat to jest żałosne, współczuję wszystkim pozostałym kredytobiorcą tego banku, na mnie więcej nie zarobią, pozdrawia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank który doprowadza mnie do szału, kedyt spłacony już dawno ,oczekiwanie na zaświadczenie narazie 18 dni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam!Mam spłacone raty.Na wszystko mam odcinki.Raty są na brata,który na stałe wyjechał za granicę.Pracownica banku,kiedy regulowałem u niej dług powiedziała mi,że już wszystko jest uregulowane.Raptem przychodzi do mnie list (a raczej do mojego brata),że był jakiś tam dług który pozostał i który wynosił 20 kilka złotych.Naliczyli sobie odsetki jakieś śmieszne i kwota wynosi ponad 140 złotych.Straszą firmą windykacyjną.A ja pytam się skąd raptem ten dług skoro wszystko spłaciłem?!Chodziłem z tym do ich placówki.Sprawdzili odcinki i umowę,którą sam przyniosłem,bo jak zwykle śpiewka,że oni nie mogą sprawdzić umowy która nie jest na mnie.I powiedziała,że wszystko się zgadza.Zakreśliła numer na który mam zadzwonić.Zadzwoniłem a tam mi mówią,że zostało nie spłacone do końca zadłużenie i że trzeba to opłacić.Poszedłem znów do placówki i jednym słowem zostałem brzydko spławiony.Taką obsługę to tylko nagrać z kamerą,albo wejść tam z telewizją.Nie za bardzo wiem gdzie iść z tym problemem.W poniedziałek idę do radcy prawnego,może on coś poradzi.Pozdrawiam panią blondi z Augustowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TEN BANK DOPROWADZIŁ MNIE DO STANU DEPRESYJNEGO PŁACIŁAM REGULARNIE DWIE POŻYCZKI NAWET ŚŹYBCIEJ ZASŹŁAM W CIĄŻE I ZAKŁAD PRACY NIE PRZEDŁUŻYŁ PO URLOPIE WYCHOWAWĆŹYM UMOWY NAPISAŁAM DO Banku 2 razy pismo o zmniejszenie raty bez skutku mam teraz komornika i jestem załamana skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest gorzej niż zle.Już 3 raz dzwoni do mnie windykator i straszy odsetkami i karą za złe zaksięgowanie moich wpłat przez pracownika Santandera.To skandal aby z ich winy dzwoniono do mojej pracy i straszono mnie konsekwencjami.Zmieńcie sobie kadrę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt hipoteczny we frankach brany w 2007r. na 4.40%, teraz jest 1.67% . Tym oprocentowaniem steruje chyba jednak bank szwajcarski, ale co by nie było z Santanderem układało mi się dobrze 5 lat do kwietnia tego roku kiedy to sam zawiniłem i spóźniłem się z ratą. Zobaczyłem ich gorszą stronę ubiegania się o swoje, teraz wnioskując z całej współpracy wiem że trzymając się terminów idzie wszystko jak po maśle a jak ma być wpadka to miesiąc wcześniej (bo niby mam to przewidzieć) można do nich napisać wniosek o odroczenie raty. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »