Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Drodzy klienci Santandera. Zastanówcie się sami nad sobą, a potem oceniajcie obsługę banku. Jeśli podpisując umowę nie czytacie jej to pretenensje proszę kierować tylko do siebie to po pierwsze, po drugie nikt za was umowy nie podpisał więc skoro to taki zły bank to jak według was nazwać ludzi którzy z niego korzystają ( czyli was samych)? Wyrażacie zgodę na kontaktowanie się telefoniczne, a potem odbierając telefon z banku jedyne co potraficie sobą reprezentować to brak szacunku dla człowieka, który wykonuje swoją pracę! Mam ogromną nadzieję, że zostaniecie tak samo potraktowani jak jesteśmy traktowani my dzwoniąc do was (na własne podkreślam wasze życzenie). I to co mówicie do słuchawki (myśląc ze już was nie słychać świadczy tylko i wyłącznie o was, nie o nas. Jednak kiedy przyjdzie do skorzystania z usług potraficie ładne grać wychowanych, kulturalnych ludzi! Żal mi was, bo musicie mieć ciężkie życie skoro w taki sposób traktujecie czyjąś pracę i osobę. Pozwalacie sobie na więcej przez telefon, a zapominacie, że pracownik banku może więcej niż wy!!! Jeśli się korzysta z usług banku to raty się spłaca i koniec. Myślicie, że na każde wasze życzenie procedury bankowe będą zmieniane? Podpisując umowę zobowiązujecie się do wywiązywania z niej i jeśli tego nie robicie po raz kolejny świadczy to o was. Następnym razem zastanówcie się jak traktujecie pracowników, bo zostanie cie potraktowani tak samo. Trochę pokory i szacunku, bo panami świata nie jesteście!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!! PRZEKONAŁAM SIĘ NA WŁASNEJ SKÓRZE. GDZY KTOKOLWIEK WIEŹMIECIE COŚ NA RATY TO LEPIEJ SPRAWDŹCIE CZY KREDYT BEDZIE WAM UDZIELAŁ TEN BANK, BO MOŻECIE ŻAŁOWAĆ !JA WZIEŁAM Z MĘŻEM SZAFĘ NA 24 RATY I ZAWSZE POLACIŁAM W TERMINIE, W LIPCU WYJECHALIŚMY NA URLOP I NIESTETY NIE BYO POŁĄCZENIA Z INTERNETEM I OPŁATA BYŁA OPÓŹNIONA O TYDZIEŃ I STRASZNE PROBLEMY A ODCETEK TYLE ŻE LEPIEJK NIE GADAĆ , MĄZ BYŁ ZASTRASZNAY W PRACY JAKIMIŚ WINDYKATORAMI A PRZECIEŻ TO TYLKO TYGODNIOWA ZŁOŚLIWOŚC RZECZY MARTWYCH! GDZY JUZ DOKONALIŚMY SZYBKIEJ WPŁATY I CHCIAŁAM JAK ZONA POTWIERDZIĆ PRZELEW ,PANI Z BIURA OBSŁUGI NIE CHCIAŁA NAWET ZE MNĄ ROZMAWIAĆ PONIEWAŻ UWOWE SPISYWAŁA Z MĘŻEM....TO STRASZNE PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAM SIE Z TAKIM BANKIEM,PRZECIEŻ CHODZIŁO TYLKO O SPRAWDZENIE CZY DOTARŁY PIENIĄDZE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nastawiony wyłącznie na ``wydojenie klienta`` zdecydowanie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kupilam sprzęt elektryczny na raty, bank godny polecenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi się wydaje, że ta lokata 6,7% na rok jaką obecnie ma Santander Consumer Bank jest niczego sobie. Nie wiem jak z pozostałymi produktami tej instytucji ale ta lokata kusi ze względu na wysokie oprocentowanie i możliwość wpłacenia bardzo dużej kwoty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Windykatorzy dzwonią już po 4 dniach od nieterminowej spłaty, zaczynają od razu, najpóźniej w drugim zdaniu, od straszenia, że wpiszą do BIK-u i przez 5 lat nie będzie można wziąć kredytu. Wszyscy mówią tymi samymi schematami, widać, że mają nieźle wyprawne mózgi szkoleniami albo czytają z kartki, bo każdy wrzuca te same zdanka. Ugrzecznione chamstwo. Zapominają, że paradoksalnie mają pracę tylko i wyłącznie za sprawą klientów z kłopotami finansowymi, którzy spóźniają się z ratami. Gdyby nie Ci ich "źli" klienci, których traktują jak śmiecie, sami byliby zbędni. Znam kilka osób, które brały kredyt w Santanderze - wszyscy odradzali mi ten bank. Dałam się w niego wkręcić tylko dlatego, że chcąc wykupić pewien kurs, musiałam albo zapłacić gotówkę, albo podpisać umowę z Satanderem. Nie było wyboru. Żałuję. Ale jednego jestem pewna: po raz ostatni zostawiłam pieniądze w tym banku, nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie zrobi tego błędu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten banka szerokim łukiem, mają tragiczny stosunek do klienta, 4 dni spóźniania i już dzwoni jakiś przemądrzała burak z windykacji i prawi morały. Miałem kredyty w wielu bankach, ale z takimi chamami się nie spotkałem, na dodatek niewielki kredyt wychodzi bardzo drogo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ! Koszty obsługi lichwiarskie, a obsługa fatalna. Już nigdy więcej !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ja dałam sie nabrać-własciwie to nie wiem czy powinnam winic bank-raczej Pana \"doradcę\" z inter Auto Kraków. Nie chciał mi wydrukować harmonogramu splat kredytu-teraz juz wiem dlaczego... a ta możliwość wcześniejszej spłaty i rzekome korzyści z niej to jedna wielka ściema. Nie dajcie się nabrać!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najdziwniejsza procedura zakładania lokaty z jaką się spotkałam. Trzeba wypełnić formularz interenetowy, ńastępnie dzwonią aby telefonicznie założyć lokatę, po to żeby następnie kazać iść do oddziału banku, tam podpisuję jakieś papiery, następnie przesyłają pocztą umowę(nie mogłam jej podpisać w banku z jakiegoś powodu), którą następnie trzeba odesłać. Boję się, że to jeszcze nie koniec. Nie mam pojęcia jaki to ma sens- może jakaś walka z bezrobociem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze odradzam! Każdemu! Ludzie uważajcie, żeby nie wdepnąć w bagno jakim jest Santander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia! Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, kredyt wzięłam w AIG (tu nie miałam zastrzeżeń), natomiast Santander to koszmar! Potrafią zdzwonić z nową ofertą kredytu o każdej porze dnia, weekendy, wieczorami, nie dociera do nich, że "NIE JESTEM ZAINTERESOWANA", a w momencie spóźnienia 6 dniową (!) wydzwaniają i rozmawiają jak ze złodziejem i najgorszym przestępcą! Chamscy i bezczelni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie zgadzam się z opiniami negatywnymi o banku,ja zakupiłam pralkę i do załatwienia formalności wystarczył tylko dowód, jeżeli się spłaca terminowo bank jest OK,mi osobiście zdążyło się 2 dni opóźnić ratę i nic z tego nic nie robił.Zdecydowanie polecam zakupy na raty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt oprocentowany na 11 % do tego 5 % prowizji. Tylko frajer się da zrobić w balona. To jeden z najgorszych jeżeli chodzi też o urzędasów banków. Beszczelność i kpienie z klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozwiodłam się. Były mąż ożenił się ponownie.Mieliśmy wspólny kredyt. Były mąż chciał mnie wykreślić z tej pożyczkowej wspólnoty i w to miejsce weszłaby jego obecna żona. Nie można się z nimi w tej sprawie dogadać. Paranoja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank, ignorancja urzędników. Brak życzliwości. Unikają swoich klientów. O doradztwie zapomnij. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ze względu na koszt kredytu za 5000 na 36 rat rata miesięczna to 270,66 czyli spłace prawie 100% tego co wziąłem zanim ktoś wezmie to niech sobie policzy ile to wyjdzie .Taką kwote kredytu wziąłem na 36 rat w PKO BP rata 205 pln czyli 65 w kieszeni w porównaniu z Santanderem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A znasz może takie pojęcie jak tajemnica bankowa ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zalecam ostrożność we współpracy. Oprocentowanie zmienia się do góry natychmiast. Od 3 lat nie spotkałem się z obniżką (inne kredyty zmieniały - mam kredyty w 3 bankach i porównanie).. Dostęp internetowy: Nie interesuje mnie i żałuję że wziąłem kredyt w tym LOBARDZIE zwanym bankiem. Wysokość opłat i prowizji: Taniej wychodzi chyba lombard. Każde spóźnienie wpłaty (okres 3-5 dni) [powoduje monit o stałych kosztach dodatkowych co oprócz odsetek karnych, co jest zapisane w umowie i zrozumiałe, generuje dodatkowe koszty stałe w wysokości ok 150 zł. Przy racie 350 zł są to koszty lombardowe. Możliwość negocjacji oferty: Brak jakichkolwiek możliwości negocjacji. Minimum formalności: Fakt nie wymagają dużo formalności, ale potem odbijają sobie za to w opłatach. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA - NIE JEST TO BANK, JEST TO LOMBARD!!!! Zalecam dalece posuniętą ostrożność we współpracy z tym bankiem. W sytuacji opóźnienia wpłaty (3 - 5 dni) przesyłają monit, mimo zaksięgowania w danym dniu wpłaty i rata z 360 zł robi się prawie 500 zł. Koszt windykacji, czyli wysłania zawiadomienia = 120,37 zł bez względu na kwotę kredytu oraz koszty korespondencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE,banda oszustów w polskim wykonaniu,chyba juz nic gorszego nie mogło mnie spotkać.Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!! Zalegałam pięć dni z zapłatą raty kredytu (przepraszam, wyjechałam na miesiąc), więc przysłali mi odsetki (blisko 10%). Ponadto byli tak niegrzeczni przez telefon, że pozwoliłam sobie wysłać zażalenie. Moj kredyt to 400 zł, ciekawa jestem co się dzieje z osobami zalegającymi 5000. Czy wieszają ich od razu? Należność zaplaciłam i nadal mam lawinę telefonów. Oczywiscie, ponieważ pod umową podpisany jest mój mąż, nie chcą ze mną rozmawiać tylko z mężem. Ani razu, żadna pani się nie przedstawiła. Czasem, jak się zapomną, mówią "dzień dobry". Mąż powiedział już im, żeby kontaktowały się na komorkę, a one wciąż: "halo, mogę prosić xx?". Nigdy więcej nie skorzystam z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak najbardziej potwierdzam wszystkie te negatywne opinie. Mam kolejny "kwiatek" z dzisiaj. Własnie dostałam z banku pismo o niedopłacie (skąd jakakolwiek niedopłata, jeśli terminowo spłacam raty według podanego harmonogramu?) w wysokości 0.16 gr.! Ponadto, nie mogę tego zapłacić razem z kolejną ratą, jak to się robi w normalnych bankach, tylko w ciągu 3 dni. Jak się wygłupiać to wygłupiać: zrobię ten przelew na 16 groszy. Kiedyś, w podobnej sytuacji, gdy uznałam to za absurd i chciałam całe rzekomo brakujące 50 gr. wysłać razem z kolejną ratą, oszołomy wysłały mi następne pismo za 25zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam 3,5 roku kredyt. Jest to najgorszy bank na rynku, stosują stalking, naliczają bezpodstawnie przeróżne opłaty, angażują firmy zewnętrzne, są perfidni, chamscy, bezduszni, natarczywi, aroganccy i brak mi słów żeby określić ten bank odpowiednim przymiotnikiem. Kategorycznie odradzam branie kredytu w santander consumer bank! nie biorą oni pod uwagę choroby, sytuacji losowych kredytobiorcy. Doprowadzili mnie do ogromnej depresji. Stres związany ze spłatą kredytu wpłynął na pogorszenie stanu zdrowia. Taki bank nie powinien działać na polskim rynku, w imię tzw. polskiego prawa. Żerują na krzywdzie nieświadomych, bezbronnych obywateli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie odbiega szczególnie od przeciętnej w bankach. Minimum formalności: Żeby otrzymać formalności jest minimum, ale jak pojawią się jakieś problemy ze spłata, to juz nie jest tak z górki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandal po prostu. Moja mama zawsze terminowo spłacała raty, a teraz zachorowała na raka piersi. Koszty leczenia itd pochłaniają kupe kasy, ale bank nie poszedł na ugode, by zmniejszyć ratę kredytu... Chamstwo po prostu. Telefony kilka razy dziennie, grożenie sądem, komornikiem i innymi zjawiskami. DNO> skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar, też nacięłam się na ten bank, ale przeglądając liczne opisy zasłużenie negatywne, to chyba oddział wrocławski bije rekordy chamstwa i niekompetencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brak mozliwosci zalogowania karty kredytowej celem sprawdzenia konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar! Obsługa infolinii we Wrocławiu jest niekompetentna, podaje sprzeczne informacje, nie odróżnia formatów pliku, do tego panie są aroganckie i bezczelne. Pomimo terminowej regulacji rat i wcześniejszej spłaty kredytu traktują jak przestępcę i najgorszego dłużnika. Uzyskanie jakiejkolwiek informacji graniczy z cudem, bo panie potrafią jedynie weryfikować dane. Dziwię się, że ten bank ma jakichkolwiek klientów. Współpraca z nim jest stratą energii, a zyskanie jedynie nerwicowych napadów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam to jest chyba najgorsze bagno w jakie można wdepnąć mam u nich kredyt hipoteczny i wszystko było super teraz wiadomo jak to jest z pracą i kasą raty w kwocie 1760 zł płace zamiast do 15 płace regularnie 10 nastepnego miesiąca i te głupie telefony dzwonią dosłownie wszedzie po całej rodzinie a co dziwne do mnie nie dzwonią albo jak już obdzwonią całą rodzine i znajomych to po 5 dniach raczą zadzwonić byłam z tym na policji i u prokuratora ale wiadomo jak wolno to działa a co jest jeszcze śmieszne jest teraz nowy przepis że kredyt przeterminowany jest po 30 dniach a u mnie telefony zaczynają sie już 17 czyli 2 dni po terminie i nA DODATEK TE PANIENKI DZWONIĄCE I SZCZEKAJĄCE ŻE CO NIE CHCE .....i tak dalej gdzie oni takie płytkie osoby znajdują to naprawde nie wiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Właśnie miałem małą przygodę z tym pseudobankiem, a właściwie jakimś ćwiermózgiem z callcenter, mam kredyt samochodowy i zlecenie stałe na spłatę, do tej pory zapłaciłem ponad 40 rat, terminowo i bez problemów, do tego stopnia, że na koncie była nadwyżka w wysokości połowy raty, spóźniłem się ze spłatą połowy raty kilkanaście dni i dzisiaj zadzwonił do mnie jakiś człowiek rozmawiając jak ze złodziejem, zalegam im jakieś trzysta parę złotych, które obiecałem, że zapłacę w ciągu kilku dni, jego nie ma zgody poprostu mnie rozwaliło, chamstwo, arogancja ,bezczelność- nie polecam tego banku nikomu traktowanie klienta w taki sposób po 4 latach regularnych spłat to jest żałosne, współczuję wszystkim pozostałym kredytobiorcą tego banku, na mnie więcej nie zarobią, pozdrawia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank który doprowadza mnie do szału, kedyt spłacony już dawno ,oczekiwanie na zaświadczenie narazie 18 dni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam!Mam spłacone raty.Na wszystko mam odcinki.Raty są na brata,który na stałe wyjechał za granicę.Pracownica banku,kiedy regulowałem u niej dług powiedziała mi,że już wszystko jest uregulowane.Raptem przychodzi do mnie list (a raczej do mojego brata),że był jakiś tam dług który pozostał i który wynosił 20 kilka złotych.Naliczyli sobie odsetki jakieś śmieszne i kwota wynosi ponad 140 złotych.Straszą firmą windykacyjną.A ja pytam się skąd raptem ten dług skoro wszystko spłaciłem?!Chodziłem z tym do ich placówki.Sprawdzili odcinki i umowę,którą sam przyniosłem,bo jak zwykle śpiewka,że oni nie mogą sprawdzić umowy która nie jest na mnie.I powiedziała,że wszystko się zgadza.Zakreśliła numer na który mam zadzwonić.Zadzwoniłem a tam mi mówią,że zostało nie spłacone do końca zadłużenie i że trzeba to opłacić.Poszedłem znów do placówki i jednym słowem zostałem brzydko spławiony.Taką obsługę to tylko nagrać z kamerą,albo wejść tam z telewizją.Nie za bardzo wiem gdzie iść z tym problemem.W poniedziałek idę do radcy prawnego,może on coś poradzi.Pozdrawiam panią blondi z Augustowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TEN BANK DOPROWADZIŁ MNIE DO STANU DEPRESYJNEGO PŁACIŁAM REGULARNIE DWIE POŻYCZKI NAWET ŚŹYBCIEJ ZASŹŁAM W CIĄŻE I ZAKŁAD PRACY NIE PRZEDŁUŻYŁ PO URLOPIE WYCHOWAWĆŹYM UMOWY NAPISAŁAM DO Banku 2 razy pismo o zmniejszenie raty bez skutku mam teraz komornika i jestem załamana skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest gorzej niż zle.Już 3 raz dzwoni do mnie windykator i straszy odsetkami i karą za złe zaksięgowanie moich wpłat przez pracownika Santandera.To skandal aby z ich winy dzwoniono do mojej pracy i straszono mnie konsekwencjami.Zmieńcie sobie kadrę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt hipoteczny we frankach brany w 2007r. na 4.40%, teraz jest 1.67% . Tym oprocentowaniem steruje chyba jednak bank szwajcarski, ale co by nie było z Santanderem układało mi się dobrze 5 lat do kwietnia tego roku kiedy to sam zawiniłem i spóźniłem się z ratą. Zobaczyłem ich gorszą stronę ubiegania się o swoje, teraz wnioskując z całej współpracy wiem że trzymając się terminów idzie wszystko jak po maśle a jak ma być wpadka to miesiąc wcześniej (bo niby mam to przewidzieć) można do nich napisać wniosek o odroczenie raty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Firma lekceważąca klienta, nastawiona na osiąganie maksymalnego zysku kosztem klienta. Bardzo zła obsługa w biurze obsługi klienta. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Bardzo komercyjny bank. Lichwiarskie oprocentowanie, kasa za pośrednictwo mw zawieraniu umowy i brak dobrej woli przy próbie zawarcia jakiejkolwiek ugody. Tylko mili przy zawieraniu umowy. Późnie ragularnie płać. Komornik albo sąd. Zadej ugody. Współczuję kredytobiorcom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Raty się płaci terminowo!!! Nie stać cie na raty nie bierz kredytu!!!! podpisujesz umowę, sam wybierasz sobie dzień spłaty to się wywiązuj!!! a jak tego nie robisz to sie nie dziw, że bank upomina się o swoje pieniądze.Przychodzicie do Banku grzecznie, podlizujecie się by tylko dostać kase a później cwaniaków gracie. Ci co płacą nie mają tych problemów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałam do czynienia. Obsługa niegrzeczna. Mam u nich kredyt hipoteczny -jestem sama i w pewnym momencie musiałam pójść na kilkumiesięczne chorobowe płatne przez Zus , który jak wiadomo bardzo długo zwleka z wypłatą zasiłku, co wiązało się ze zwłoka w zapłacie raty. To jak wtedy mnie potraktowano było gorsze niż ta chemia, która brałam. Jestem solidna w spłacie swoich zobowiązań a wtedy spóźniałam się po ok 8-10 dni. Otrzymywałam po kilka telefonów tygodniowo - brak słów żeby opisać zachowanie konsultantów. Wzięłam pożyczkę w zakładzie żeby wpłacić jedną ratę do przodu i nie słyszeć ich więcej.\r\nTeraz kiedy dzwonią i oferują mi kolejne usługi w ramach wspaniałej współpracy dziękuję im uprzejmie i mówię że chętniej poszłabym do Providenta niż do nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodziejski bank. Oprocentowanie kredytu wyzsze niz zaznaczone w umowie. Zmuszono mnie do zakupu "dobrowolnego" ubezpieczenia na zycie i innych dodatkowych "dobrowolnych" opłat. Wprawdzie mogłam do miesiąca z nich zrezygnować, ale prowizję od tych sum pobrano i nie przypuszczam aby mi ja zwrócono. Teoretycznie ma sie mozliwośc wyboru sposobu przelania gotówki, ale praktycznie dozwolony jest tylko jeden - ten za ktory dodatkowo sie placi czyli bezp[osrednio z kasy banku. Splacam stary kredyt i ten stary kredyt doliczono mi do nowego i ponownie pobrano od niego prowizję. Złodzieje i nic więcej. Żeruja na osobach przede wszystkim ubogich, którzy w normalnym banku kredytu nie dostana bo maja za niski dochod. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Czekam juz dwa miesiące na załatwienie prostej sprawy dot. współwłasności kredytowanego samochodu. Inne banki załatwiają taka sprawę 7 dni roboczych. Myslę, że ten bank nie miałby racji bytu nawet w buszu afrykańskim. Pora by ich wyrzucić z POLSKI. WSTYD i HAŃBA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZECZYTAŁAM WIELE OPINIJ NA TEMAT TEGO BANKU JA DO DZIŚ NIE MOGĘ SIĘ POZBIERAĆ ŻE SKORZYSTAŁAM Z ICH OFERTY NIE MA NIGDZIE TAKIEGO BAKU JAK ONI STRASZĄ SĄDEM I OD PON DO PIĄTKU GŁUPIE TELEFONY BO TO BO TAMTO NIECH SIĘ ZMIENIĄ BO STRACĄ KLIJETÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam te wszystkie "dziwne" nie twierdząc że żałosne wypowiedzi. Az mi się chce śmiać, miałam kredyt w Scb nie spóźniłam się z ani jedną ratą, dozownic na infolinię( na obsługę klienta) zawsze dostawałam informację po które dzwoniłam, owszem wkurzała mnie weryfikacja ale w każdym banku tak jest - nie da się tego pominąć (takie prawo bankowe) Na bankowości się znam bo pracuję w innym banku. Dla mnie śmieszne jest to że osoby które twierdzą że spóźniły się pierwszy raz, twierdzą że zachowywali się w stosunku do nich jak do osób niewiarygodnych. Jestem ciekawa co przeczytam dalej - może absurd że żaden z banków nie ma prawa upominać się o swoje pieniądze. Ludzie jesteście naprawdę śmieszni, jestem ciekawa gdybyście Wy pożyczyli pieniądze, czy upominanie w waszym guście było No pase -(nie stosowne). Ha Ha. Dla jasności świry ! Umowa to umowa, a jak ktoś jej nie przeczytał, tylko podpisał i nie potrafi trzymać się terminów - to już kredyciuku nie dostanie po złym kredycie. HA hA ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie i prowizje *moderacja*, co innego obiecują a na umowie jest co innego. Chcesz kredyt? w Ciągu jednego dnia Ci go załatwią, oszuści i nic więcej. Oprocentowanie *moderacja*, kredyt spłaciłem przed terminem jak się dowiedziałem jakie mam oprocentowanie i teraz nie mogę doczekać się dokumentów do wykreślenia ich z dowodu rejestracyjnego. Zablokowali mi sprzedaż sprzęta za ponad 50000 a kredytu było uwaga 8000 PLN z tego spłacone w normalnym trybie 4000. Miałem kredyt i innym banku i po wcześniejszej spłacie dokumenty miałem w ciągu 4 dni. Teraz już jest 28 dni a papierów brak. Napisałem za pomocą adwokata pismo o odszkodowanie i celowe opóźniane wydania papierów z winy banku. Zobaczymy co z tego będzie ale mam czas żeby z nimi powalczyć. Im zalegasz to Cię windykują i liczą kupę siana za to to dlaczego ja nie mogę ich hehe. Naprawdę omijajcie ten bank z daleka. Santander bank dla desperatów.. Dostęp internetowy: Szkoda słów. Wysokość opłat i prowizji: Patrz punkt wyżej, ceny jak na Batorym a obsługa na poziomie pantofelka. Możliwość negocjacji oferty: Hehe negocjują tylko oni z firmami windykacyjnymi. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Kolosalne stawki, które nic nie dają. Minimum formalności: Ale dobre, minimum? Inne banki mają duuuuuużo mniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Drogo jak *moderacja*, zdecydowanie odradzam. Dostęp internetowy: poza stroną internetową nic wiecej. Wysokość opłat i prowizji: drogi jak diabli, za pismo ponaglające 10 zł. Możliwość negocjacji oferty: nie mozna nic w tym banku negocjować. Dostępność w różnych walutach: niestety kupiłem przez ten *moderacja* bank auto we franku i teraz muszę oddać 30% więcej kapitału, taka była moja głupota. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: drogie pakiety. Minimum formalności: wszystko jest super do momentu podpisania umowy kredytowej, dosłownie *moderacja* w banku. Potem tylko problemy. Spóźnisz się jeden dzień i dzwoni windykacja również o godz. 22. Pracownicy nie skłamię jeśli napiszę bezczelni. W zasadzie to nie pracownicy tylko *moderacja* zatrudnione w banku. Ogólnie zdecydowanie ODRADZAM, lepiej kupcie starsze auto niż nowsze przez santader. Jak tylko odłożę parę złotych luzem od razu spłacam kredyt i niech się *moderacja*. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lichwa i złodziejstwo w jednym to Santander Consumer Bank. Byłem klientem AIG, moja karta skończyła ważność,czekam na nową od już santandera. Karty nie ma miesiąc ,dwa, trzy. Idę do oddziału a tam po sprawdzeniu twierdzą ,że została wysłana. Jak zapłacę 20zł to dadzą nową. Tej niby wysłanej nie otrzymałem ,nie aktywowałem, ale banku to nie interesuje.Mam ponosic koszty konta karty pomimo jej braku. 20 zł miesięcznie. Rozwiązuję z nimi umowę za uniemożliwienie mi korzystania z konta i tu następny wist. Muszę czekac 3 miesiące i nadal płacić za konto nieistniejącej karty. Naliczają mi koszty i straszą wpisaniem na listę dłuzników. Ochyda nie bank. Biorę adwokata i do sądu przeciw tej bandyckiej instytucji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałam do czynienia!!! I nie chodzi mi wcale o ich usługi, wysokość oprocentowania itp.Chodzi mi o ich podłe traktowanie klienta. Spóźnisz się 4 DNI (nie miesiąc, czy dwa)ze spłatą raty kredytu i dzwonią do Ciebie. Pani rozmawiała ze mną takim tonem jakbym była co najmniej złodziejką. Jakim prawem pytam? Nieważne jaki miałam powód (wyjazd za granicę, zapomniałam, brak chwilowo pieniędzy, ...) -każdemu się może zdarzyć, czy ja muszę się z tego tłumaczyć? Jeśli czują się tak strasznie poszkodowani, niech naliczają odsetki, a nie będą mi dzwonić, naruszać moją prywatność i podnosić ciśnienie!!!Nikomu nie polecam tego Banku, chyba, że ma nerwy ze stali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy Banku d/s kontaktu z klientem\\r\\n \\\"mili jak ból zęba\\\" :((( nie sprawdzają w ogóle historii kredytowej danej osoby i można ich dodatkowo zatrudnić w białoruskiej Policji - tam ich kwalifikacje i metody znalazłyby swoje miejsce\\r\\nWSZYSTKIM ODRADZAM TEN BANK !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank o zdecydowanie złej reputacji,na zachodzie ludzie wiedzą bo spłacają długi Bernarda Madoffa, a w Polsce podwyższają raty kłamiąc że rada polityki pieniężnej podniosła stopy procentowe to zdecydowane oszustwo. w systemie anglo- saskim za takie kłamstwa płacili by wielkie kary - mocne odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Były bank AIG a obecny Santander , to jedno wielkie nieporozumienie , płaciłem im kredyt gotówkowy w wysokosci 3 tys złotych po roku poprosiłem jeszcze o 1000 zlotych , ponieważ spłacilem im 1500 pln więc obliczyłem że za dużo mi nie doliczą okazało się że płaciłem 2 raty jednocześnie a ten 1000 złotych otrzymałem w super ofercie na jedyne 54 % i musialem splacic 1540 pln , a gdy zrobiłem to przed czasem otrzymałem pismo o zwrocie z tytułu wcześniejszej spłaty w wysokości 17,12 pln heheheh , z racji iż strasznie sie pogniewałem na ten bank postanowiłem odebrać te 17 pln , gdy poprosilem o zwrot legitymujac sie dowodem który był nowy nie byl zgodny numerem z poprzednim , z racji jego wymiany , otrzymałem odpowiedz niestety nie otrzyma Pan zwrotu przykro takie mamy procedury , ludzie to jest gorszy bank od providenta i od innych firm lichwiarskich nigdy więcej SANTANDER skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nie wezmę tam kredytu. Wielokrotnie brałem kredyty wróżnych bankach, nigdy nie miałem problemów ze spłatą. Oczywiście nigdy nie figurowałem na żadnych czarnych listach itp. W tym roku, po raz pierwszy, w związku z wyjazdem, spóźniłem się ze spłatą JEDNEJ raty. Rozpoczęły się telefony o 7 rano, w sobotę. Miałem wrażenie, że osoba dzwoniąca traktuje mnie jak pospolitego przestępcę. To wstrętne. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
AIG Bank wedlug mnie i nie tylko uwazam,ze nie spelnia oczekiwan i wirygodnosci umowy,nie tylko y.pisanej,ale i uzgadnianej z klientem.od roku 2009 splacam u nich kredyt,ktory probowalam wielokrotnie na kilka miesiecy przedluzyc ,ale jednoczesnie splacac mniejsze raty ,spowodu mojej ciezkiej choroby,ktora grozila mi bardzo powaznym kalectwem i to spowodowane przez lekarzy,Sama na wlasna reke zaczelam placic mniejsze raty co miesiac iz pracownicy z AIG Bank sami powiadomili mnie,ze ustalaja rate wysokosci 116,zl rata byla pomniejszona o 200 zlotych jednak ja osobiscie co miesiac placilam 210 zl,iz zalezalo mi na splacaniu rat a jednoczesnie na ratowaniu siebie i mojego zycia leki sa moje bardzo drogi,wyjasnialam wielokrotnie oplacam nadal ubezpieczenie kredytu , Pracownicy po wielu przeprowadzonych rozmow ze mna wyjasnili mi,ze musza mi naliczac odsetki karne i wysylac upomnienia,gdyz taki maja system i za kazde spoznienie kierowac sprawe do rejestru BIK.Prosilam o adres do szefostwa w/wym Banku w poszukiwaniach po Wroclawiu nie bylo z kim rozmawiac,a pracownicy nie przebywaja za biurkiem tylko gdzies wychodza z ukrycia ,akiedy prosilam by napisali mi wydruk harmonogramu splat kredytu, wypisuja jakies dwa slowa dlugopisem na swistku papieru. Po czym kieruja klienta do oddzialu w Opolu, gdzie i tutaj sa pracownicy, a przedewszystkim kierowniczka tego oddzialu w brudnych uniformach i ordynarnych odzywkach,ze jak sie nie ma pieniedzy to sie kredytow nie bierze,a zadnych zaswiadczen wydawac i aneksow do umow nie bedzie, bo czegos takiego w tym banku nie ma . Kiedy splacilam karne odsetki i zalegla rate ,ktora nie powinna byc zalegla wyjasniono mi,ze rozliczenie naplaconych i obnizonych rat przez pracownikow bedzie po splacie calosci kredytu. Nikt nie bierze pod uwage sytuacji trudnej,zyciowej,ze petent jest osoba samotna i lezy w szpitalu w ciezkim stabie i nie ma mozliwosci dotrzec do telefonu,czy tym bardziej do internetu,by wyjasnic cala sytuacje,a przelozonych w tym Banku nikt nigdy nie uswiadczy. Ubezpieczenia sa do placenia przez klienta,ale nie do zwrotu ani tez pomocy klientowi. Jest to najbardziej obrzydliwy Bankjaki tylko moglam w zyciu spotkac. Jeszcz nigdy tak bardzo nie nawidzilam ludzi w Bankach jak TYch z AIG Obecnie Santanders. Uwazam ich za ludzi niekompetentnych niedoksztalconych,braku kultury, Braku CALKOWITEGO KULTURY BANKOWCA I DOBRYCH OBYCZAJOW BANKOWYCH ISTNIEJACYCH w Calym systemie jaki dotychczas mialam kontakt w moim zyciu. NIE DAJ BOZE WIECEJ TAKICH BANKOW JAK AIG& SANTANDER CONSUMER BANK, a oddzial w OPOLU juz dawno powinnien zniknac wraz z calym ich ztrudnionymi pracownikami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niegrzeczny personel średni w centrali Wrocław - czyżby odziedziczony po AIG? \r\nWidoczne braki bieżącego szkolenia w zakresie form obsługi klientów na poziomie europejskim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Może i nie jestem idealnym klientem, ale to co robią pracownicy tego pseudo banku, przechodzi ludzkie pojęcie. Opóźnienie kilka dni raty w wysokości 20,17 zaowocowało kwotą dodatkową 16,41. Pomijając fakt kosmicznych kosztów telefonów i listów wysyłanych przez dział windykacji reszta daje także wiele do życzenia. Pani z tegoż działy nie potrafiąc odpowiedzieć na moje pytania rzuciła słuchawką. Trzy kolejne telefony z mojej strony również nie odniosły oczekiwanych efektów. Trzech różnych pracowników, trzy różne interpretacje i ciągłe przełączanie między jakimiś działami. I nie chodzi tutaj o te parę złotych, które z własnej winy powinienem zapłacić,ale o sposób traktowania klientów. TOTALNA MASAKRA!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ! omijajcie ten bank !! to jest mega dramat,wyciąganie pieniedzy,oszustwa,naliczanie odsetek z kosmosu,kredyt na 40000 Chf regularnie spłacany od 4 lat,spowodu powstałego niby zadłużenia 8chf !! telefony do sąsiadów,psucie opinii ?? bez komentarza .. nie wiem skąd,oni biorą Polskich pracowników,którzy robią takie rzeczy .. Dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeciąganie procedur odnośnie rezygnacji z ubezpieczenia kredytu, którego NIE POLECAM, gdyż w przypadku straty pracy i zerowego dochodu, firma ubezpieczeniowa, z która bankowi eksperci zawarli umowę (najkorzystniejszą dla banku oczywiście), zawsze doszuka się "czegoś" aby wypłata ubezpieczenia była wstrzymana. w moim przypadku brak pracy, brak jakichkolwiek dochodów, rata musiała byc terminowo spłacana. Nie przyjmują żadnych tłumaczeń,m sterty pism i próśb nie pomagały. W banku nie istnieje coś takiego jak prolongata, przesuniecie raty kredytu, nie mówiąc już o tymczasowym zawieszeniu rat w związku z trudnosciami materialnymi. Istnieje za to kosmiczne ubezpieczenie w stosunku do kwoty kredytu, obejmujące NIC, telefony z upomnieniami po 1 dniu spóźnienia(oczywiście odpowiednio wycenione wg odpowiedniej tabeli opłat), monity listowne, dalej telefony z firm windykacyjnych, groźby czyli standard( w przypadku tego banku standard podwyższony!!!) procedur bankowych ściągania należności od klienta, który w momencie kryzysu, staje sie wrzodem na idealnej dupie systemu bankowego. Należy go jak najszybciej wykończyć i pokazać kto bezwzględne rządy sprawuje! Oprócz tego obsługa miła i obrotna tylko podczas pozyskiwania klienta i sprzedaży miernych usług bankowych, których regulamin owiany jest tajemnicą, bo konsultant oprócz odstawowych info, na ile rat i po ile, resztę zachowuje dla siebie, dajac jedynuie stosy papierów drobnym maczkiem zapisanych. Wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie. Później natomiast o wszystko trzeba sie prosić, sprawność, szybkość i uśmiecham okraszana obsługa znika w czeluściach nadetej, gęstej od zniechęcenia atmosfery panującej w oddziałach banku. Poza tym opłata 2 zł za przelew na konto banku w oddziale tego banku, to przesada wagi cięzkiej. ODRADZAM, wręcz namawiam do niekorzystania z jakichkolwiek usług tej mizerii bankowej, ze wzgledów zdrowotnych i zachowania higieny psychicznej!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bijący rekordy co do kosztów kredytu, drugie tyle trzeba oddać co się pożyczyło, żaden bank nie ma, aż tak wysokich kosztów. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »