Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Złodziejski bank. Oprocentowanie kredytu wyzsze niz zaznaczone w umowie. Zmuszono mnie do zakupu "dobrowolnego" ubezpieczenia na zycie i innych dodatkowych "dobrowolnych" opłat. Wprawdzie mogłam do miesiąca z nich zrezygnować, ale prowizję od tych sum pobrano i nie przypuszczam aby mi ja zwrócono. Teoretycznie ma sie mozliwośc wyboru sposobu przelania gotówki, ale praktycznie dozwolony jest tylko jeden - ten za ktory dodatkowo sie placi czyli bezp[osrednio z kasy banku. Splacam stary kredyt i ten stary kredyt doliczono mi do nowego i ponownie pobrano od niego prowizję. Złodzieje i nic więcej. Żeruja na osobach przede wszystkim ubogich, którzy w normalnym banku kredytu nie dostana bo maja za niski dochod. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Czekam juz dwa miesiące na załatwienie prostej sprawy dot. współwłasności kredytowanego samochodu. Inne banki załatwiają taka sprawę 7 dni roboczych. Myslę, że ten bank nie miałby racji bytu nawet w buszu afrykańskim. Pora by ich wyrzucić z POLSKI. WSTYD i HAŃBA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZECZYTAŁAM WIELE OPINIJ NA TEMAT TEGO BANKU JA DO DZIŚ NIE MOGĘ SIĘ POZBIERAĆ ŻE SKORZYSTAŁAM Z ICH OFERTY NIE MA NIGDZIE TAKIEGO BAKU JAK ONI STRASZĄ SĄDEM I OD PON DO PIĄTKU GŁUPIE TELEFONY BO TO BO TAMTO NIECH SIĘ ZMIENIĄ BO STRACĄ KLIJETÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czytam te wszystkie "dziwne" nie twierdząc że żałosne wypowiedzi. Az mi się chce śmiać, miałam kredyt w Scb nie spóźniłam się z ani jedną ratą, dozownic na infolinię( na obsługę klienta) zawsze dostawałam informację po które dzwoniłam, owszem wkurzała mnie weryfikacja ale w każdym banku tak jest - nie da się tego pominąć (takie prawo bankowe) Na bankowości się znam bo pracuję w innym banku. Dla mnie śmieszne jest to że osoby które twierdzą że spóźniły się pierwszy raz, twierdzą że zachowywali się w stosunku do nich jak do osób niewiarygodnych. Jestem ciekawa co przeczytam dalej - może absurd że żaden z banków nie ma prawa upominać się o swoje pieniądze. Ludzie jesteście naprawdę śmieszni, jestem ciekawa gdybyście Wy pożyczyli pieniądze, czy upominanie w waszym guście było No pase -(nie stosowne). Ha Ha. Dla jasności świry ! Umowa to umowa, a jak ktoś jej nie przeczytał, tylko podpisał i nie potrafi trzymać się terminów - to już kredyciuku nie dostanie po złym kredycie. HA hA ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie i prowizje *moderacja*, co innego obiecują a na umowie jest co innego. Chcesz kredyt? w Ciągu jednego dnia Ci go załatwią, oszuści i nic więcej. Oprocentowanie *moderacja*, kredyt spłaciłem przed terminem jak się dowiedziałem jakie mam oprocentowanie i teraz nie mogę doczekać się dokumentów do wykreślenia ich z dowodu rejestracyjnego. Zablokowali mi sprzedaż sprzęta za ponad 50000 a kredytu było uwaga 8000 PLN z tego spłacone w normalnym trybie 4000. Miałem kredyt i innym banku i po wcześniejszej spłacie dokumenty miałem w ciągu 4 dni. Teraz już jest 28 dni a papierów brak. Napisałem za pomocą adwokata pismo o odszkodowanie i celowe opóźniane wydania papierów z winy banku. Zobaczymy co z tego będzie ale mam czas żeby z nimi powalczyć. Im zalegasz to Cię windykują i liczą kupę siana za to to dlaczego ja nie mogę ich hehe. Naprawdę omijajcie ten bank z daleka. Santander bank dla desperatów.. Dostęp internetowy: Szkoda słów. Wysokość opłat i prowizji: Patrz punkt wyżej, ceny jak na Batorym a obsługa na poziomie pantofelka. Możliwość negocjacji oferty: Hehe negocjują tylko oni z firmami windykacyjnymi. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Kolosalne stawki, które nic nie dają. Minimum formalności: Ale dobre, minimum? Inne banki mają duuuuuużo mniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Drogo jak *moderacja*, zdecydowanie odradzam. Dostęp internetowy: poza stroną internetową nic wiecej. Wysokość opłat i prowizji: drogi jak diabli, za pismo ponaglające 10 zł. Możliwość negocjacji oferty: nie mozna nic w tym banku negocjować. Dostępność w różnych walutach: niestety kupiłem przez ten *moderacja* bank auto we franku i teraz muszę oddać 30% więcej kapitału, taka była moja głupota. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: drogie pakiety. Minimum formalności: wszystko jest super do momentu podpisania umowy kredytowej, dosłownie *moderacja* w banku. Potem tylko problemy. Spóźnisz się jeden dzień i dzwoni windykacja również o godz. 22. Pracownicy nie skłamię jeśli napiszę bezczelni. W zasadzie to nie pracownicy tylko *moderacja* zatrudnione w banku. Ogólnie zdecydowanie ODRADZAM, lepiej kupcie starsze auto niż nowsze przez santader. Jak tylko odłożę parę złotych luzem od razu spłacam kredyt i niech się *moderacja*. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lichwa i złodziejstwo w jednym to Santander Consumer Bank. Byłem klientem AIG, moja karta skończyła ważność,czekam na nową od już santandera. Karty nie ma miesiąc ,dwa, trzy. Idę do oddziału a tam po sprawdzeniu twierdzą ,że została wysłana. Jak zapłacę 20zł to dadzą nową. Tej niby wysłanej nie otrzymałem ,nie aktywowałem, ale banku to nie interesuje.Mam ponosic koszty konta karty pomimo jej braku. 20 zł miesięcznie. Rozwiązuję z nimi umowę za uniemożliwienie mi korzystania z konta i tu następny wist. Muszę czekac 3 miesiące i nadal płacić za konto nieistniejącej karty. Naliczają mi koszty i straszą wpisaniem na listę dłuzników. Ochyda nie bank. Biorę adwokata i do sądu przeciw tej bandyckiej instytucji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałam do czynienia!!! I nie chodzi mi wcale o ich usługi, wysokość oprocentowania itp.Chodzi mi o ich podłe traktowanie klienta. Spóźnisz się 4 DNI (nie miesiąc, czy dwa)ze spłatą raty kredytu i dzwonią do Ciebie. Pani rozmawiała ze mną takim tonem jakbym była co najmniej złodziejką. Jakim prawem pytam? Nieważne jaki miałam powód (wyjazd za granicę, zapomniałam, brak chwilowo pieniędzy, ...) -każdemu się może zdarzyć, czy ja muszę się z tego tłumaczyć? Jeśli czują się tak strasznie poszkodowani, niech naliczają odsetki, a nie będą mi dzwonić, naruszać moją prywatność i podnosić ciśnienie!!!Nikomu nie polecam tego Banku, chyba, że ma nerwy ze stali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy Banku d/s kontaktu z klientem\\r\\n \\\"mili jak ból zęba\\\" :((( nie sprawdzają w ogóle historii kredytowej danej osoby i można ich dodatkowo zatrudnić w białoruskiej Policji - tam ich kwalifikacje i metody znalazłyby swoje miejsce\\r\\nWSZYSTKIM ODRADZAM TEN BANK !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank o zdecydowanie złej reputacji,na zachodzie ludzie wiedzą bo spłacają długi Bernarda Madoffa, a w Polsce podwyższają raty kłamiąc że rada polityki pieniężnej podniosła stopy procentowe to zdecydowane oszustwo. w systemie anglo- saskim za takie kłamstwa płacili by wielkie kary - mocne odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Były bank AIG a obecny Santander , to jedno wielkie nieporozumienie , płaciłem im kredyt gotówkowy w wysokosci 3 tys złotych po roku poprosiłem jeszcze o 1000 zlotych , ponieważ spłacilem im 1500 pln więc obliczyłem że za dużo mi nie doliczą okazało się że płaciłem 2 raty jednocześnie a ten 1000 złotych otrzymałem w super ofercie na jedyne 54 % i musialem splacic 1540 pln , a gdy zrobiłem to przed czasem otrzymałem pismo o zwrocie z tytułu wcześniejszej spłaty w wysokości 17,12 pln heheheh , z racji iż strasznie sie pogniewałem na ten bank postanowiłem odebrać te 17 pln , gdy poprosilem o zwrot legitymujac sie dowodem który był nowy nie byl zgodny numerem z poprzednim , z racji jego wymiany , otrzymałem odpowiedz niestety nie otrzyma Pan zwrotu przykro takie mamy procedury , ludzie to jest gorszy bank od providenta i od innych firm lichwiarskich nigdy więcej SANTANDER skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej nie wezmę tam kredytu. Wielokrotnie brałem kredyty wróżnych bankach, nigdy nie miałem problemów ze spłatą. Oczywiście nigdy nie figurowałem na żadnych czarnych listach itp. W tym roku, po raz pierwszy, w związku z wyjazdem, spóźniłem się ze spłatą JEDNEJ raty. Rozpoczęły się telefony o 7 rano, w sobotę. Miałem wrażenie, że osoba dzwoniąca traktuje mnie jak pospolitego przestępcę. To wstrętne. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
AIG Bank wedlug mnie i nie tylko uwazam,ze nie spelnia oczekiwan i wirygodnosci umowy,nie tylko y.pisanej,ale i uzgadnianej z klientem.od roku 2009 splacam u nich kredyt,ktory probowalam wielokrotnie na kilka miesiecy przedluzyc ,ale jednoczesnie splacac mniejsze raty ,spowodu mojej ciezkiej choroby,ktora grozila mi bardzo powaznym kalectwem i to spowodowane przez lekarzy,Sama na wlasna reke zaczelam placic mniejsze raty co miesiac iz pracownicy z AIG Bank sami powiadomili mnie,ze ustalaja rate wysokosci 116,zl rata byla pomniejszona o 200 zlotych jednak ja osobiscie co miesiac placilam 210 zl,iz zalezalo mi na splacaniu rat a jednoczesnie na ratowaniu siebie i mojego zycia leki sa moje bardzo drogi,wyjasnialam wielokrotnie oplacam nadal ubezpieczenie kredytu , Pracownicy po wielu przeprowadzonych rozmow ze mna wyjasnili mi,ze musza mi naliczac odsetki karne i wysylac upomnienia,gdyz taki maja system i za kazde spoznienie kierowac sprawe do rejestru BIK.Prosilam o adres do szefostwa w/wym Banku w poszukiwaniach po Wroclawiu nie bylo z kim rozmawiac,a pracownicy nie przebywaja za biurkiem tylko gdzies wychodza z ukrycia ,akiedy prosilam by napisali mi wydruk harmonogramu splat kredytu, wypisuja jakies dwa slowa dlugopisem na swistku papieru. Po czym kieruja klienta do oddzialu w Opolu, gdzie i tutaj sa pracownicy, a przedewszystkim kierowniczka tego oddzialu w brudnych uniformach i ordynarnych odzywkach,ze jak sie nie ma pieniedzy to sie kredytow nie bierze,a zadnych zaswiadczen wydawac i aneksow do umow nie bedzie, bo czegos takiego w tym banku nie ma . Kiedy splacilam karne odsetki i zalegla rate ,ktora nie powinna byc zalegla wyjasniono mi,ze rozliczenie naplaconych i obnizonych rat przez pracownikow bedzie po splacie calosci kredytu. Nikt nie bierze pod uwage sytuacji trudnej,zyciowej,ze petent jest osoba samotna i lezy w szpitalu w ciezkim stabie i nie ma mozliwosci dotrzec do telefonu,czy tym bardziej do internetu,by wyjasnic cala sytuacje,a przelozonych w tym Banku nikt nigdy nie uswiadczy. Ubezpieczenia sa do placenia przez klienta,ale nie do zwrotu ani tez pomocy klientowi. Jest to najbardziej obrzydliwy Bankjaki tylko moglam w zyciu spotkac. Jeszcz nigdy tak bardzo nie nawidzilam ludzi w Bankach jak TYch z AIG Obecnie Santanders. Uwazam ich za ludzi niekompetentnych niedoksztalconych,braku kultury, Braku CALKOWITEGO KULTURY BANKOWCA I DOBRYCH OBYCZAJOW BANKOWYCH ISTNIEJACYCH w Calym systemie jaki dotychczas mialam kontakt w moim zyciu. NIE DAJ BOZE WIECEJ TAKICH BANKOW JAK AIG& SANTANDER CONSUMER BANK, a oddzial w OPOLU juz dawno powinnien zniknac wraz z calym ich ztrudnionymi pracownikami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niegrzeczny personel średni w centrali Wrocław - czyżby odziedziczony po AIG? \r\nWidoczne braki bieżącego szkolenia w zakresie form obsługi klientów na poziomie europejskim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Może i nie jestem idealnym klientem, ale to co robią pracownicy tego pseudo banku, przechodzi ludzkie pojęcie. Opóźnienie kilka dni raty w wysokości 20,17 zaowocowało kwotą dodatkową 16,41. Pomijając fakt kosmicznych kosztów telefonów i listów wysyłanych przez dział windykacji reszta daje także wiele do życzenia. Pani z tegoż działy nie potrafiąc odpowiedzieć na moje pytania rzuciła słuchawką. Trzy kolejne telefony z mojej strony również nie odniosły oczekiwanych efektów. Trzech różnych pracowników, trzy różne interpretacje i ciągłe przełączanie między jakimiś działami. I nie chodzi tutaj o te parę złotych, które z własnej winy powinienem zapłacić,ale o sposób traktowania klientów. TOTALNA MASAKRA!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ! omijajcie ten bank !! to jest mega dramat,wyciąganie pieniedzy,oszustwa,naliczanie odsetek z kosmosu,kredyt na 40000 Chf regularnie spłacany od 4 lat,spowodu powstałego niby zadłużenia 8chf !! telefony do sąsiadów,psucie opinii ?? bez komentarza .. nie wiem skąd,oni biorą Polskich pracowników,którzy robią takie rzeczy .. Dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeciąganie procedur odnośnie rezygnacji z ubezpieczenia kredytu, którego NIE POLECAM, gdyż w przypadku straty pracy i zerowego dochodu, firma ubezpieczeniowa, z która bankowi eksperci zawarli umowę (najkorzystniejszą dla banku oczywiście), zawsze doszuka się "czegoś" aby wypłata ubezpieczenia była wstrzymana. w moim przypadku brak pracy, brak jakichkolwiek dochodów, rata musiała byc terminowo spłacana. Nie przyjmują żadnych tłumaczeń,m sterty pism i próśb nie pomagały. W banku nie istnieje coś takiego jak prolongata, przesuniecie raty kredytu, nie mówiąc już o tymczasowym zawieszeniu rat w związku z trudnosciami materialnymi. Istnieje za to kosmiczne ubezpieczenie w stosunku do kwoty kredytu, obejmujące NIC, telefony z upomnieniami po 1 dniu spóźnienia(oczywiście odpowiednio wycenione wg odpowiedniej tabeli opłat), monity listowne, dalej telefony z firm windykacyjnych, groźby czyli standard( w przypadku tego banku standard podwyższony!!!) procedur bankowych ściągania należności od klienta, który w momencie kryzysu, staje sie wrzodem na idealnej dupie systemu bankowego. Należy go jak najszybciej wykończyć i pokazać kto bezwzględne rządy sprawuje! Oprócz tego obsługa miła i obrotna tylko podczas pozyskiwania klienta i sprzedaży miernych usług bankowych, których regulamin owiany jest tajemnicą, bo konsultant oprócz odstawowych info, na ile rat i po ile, resztę zachowuje dla siebie, dajac jedynuie stosy papierów drobnym maczkiem zapisanych. Wszystko bardzo szybko i bardzo sprawnie. Później natomiast o wszystko trzeba sie prosić, sprawność, szybkość i uśmiecham okraszana obsługa znika w czeluściach nadetej, gęstej od zniechęcenia atmosfery panującej w oddziałach banku. Poza tym opłata 2 zł za przelew na konto banku w oddziale tego banku, to przesada wagi cięzkiej. ODRADZAM, wręcz namawiam do niekorzystania z jakichkolwiek usług tej mizerii bankowej, ze wzgledów zdrowotnych i zachowania higieny psychicznej!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bijący rekordy co do kosztów kredytu, drugie tyle trzeba oddać co się pożyczyło, żaden bank nie ma, aż tak wysokich kosztów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka, w życiu się z czymś takim nie spotkałam! Półtora roku temu wzięłam kredyt i raty spłacam regularnie.Jedynie w kwietniu spóżniłam się tydzień z ratą ale ponieważ zapłaciłam ją razem z odsetkami i wszystkimi dodatkowymi kosztami żądanymi przez bank(zresztą absurdalnie wysokimi)byłam święcie przekonana, że wszystko jest ok. Dzisiaj nagle dostaję telefon z banku, ze jestem im winna ponad 100 zł. z tytułu opóźnienia w racie (kwietniowej!). Na moje wyjaśnienia, że przecież już w kwietniu uregulowałam wszystkie dodatkowe opłaty pracownik oświadczył, że to co płaciłam to były koszty monitów, a teraz chcą zapłacenia kosztów windykacji( nagle prawie po pół roku!). Zażądał wpłaty do jutra grożąc naliczaniem dalszych opłat. Z zasłyszanych opinii wiem, że nie jest to jedyny taki przypadek, jak najdalej od tego banku, stanowczo odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dodam jeszcze że posyłałam im 2 wnioski na których prosiłam o wysłanie papierka kurierem - zgodnie zresztą z tym co mi radzili przez telefon - i co? wysłali pocztą zwykłą...bank porażka jednym słowem.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Miałam u nich kredyt na auto - spłaciłam go niecały rok przed terminem. Miałam od nich pozwolenie na sprzedaż auta - auto zostało sprzedane. Teraz czekam na głupi papierek który potwierdza zamknięcie kredytu. Prosiłam o pilne załatwienie sprawy - żeby przesłali kurierem na mój koszt bo nabywca auta nie może go zarejestrować. Mają na to 14 dni ale za każdym telefonem zapewniają że wysłanie papierka zajmuje 5-6 dni. Dziś mija 7 dzień a papierek leży u nich uszykowany do wysłania ale nie wiedzą kiedy wyślą bo sami nie wiedzą dlaczego. Dodam tylko że jak zabrakło 10 CHF do zamknięcia kredytu (mimo iż zrobiłam im nadpłatę) to pismo przyszło w 3(!) dni a tego świstka się nie mogę doczekać. Co do pozostałej kwoty potrzebnej do zamknięcia kredytu to dzwoniłam dwa razy i dwa razy uzyskałam tę samą kwotę. Po jej spłaceniu okazało się że kwota wrosła nie wiedzieć skąd o 50CHF... A przy kredycie we frankach kurs mieliśmy liczony po średnim NBP tylko jakoś co miesiąc ich kurs średni NBP był wyższy niż ten na stronie Narodowego Banku Polskiego. Reasumując: nie polecam tego banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rozwiodłam się, mąż zakończył budowę domu, zrzekłam się prawa do domu ale złodzieje bankowi nie wycofali mnie ze wspólnictwa mimo że były mąż dużo zarabia i sam spłaca kredyt. Z daleka od tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziady za wcześniejszą spłatę kredytu zarządali prawie 400 zł kary poraszka odradzam wszystkim!!!!!!!!!!! Dwie gwiazdki bo nie chciało mi zatwierdzić opinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najgorszy bank z jakim się spotkałam naciągają ludzi przy całkowitym rozliczeniu naliczają kurs franka jak im się podoba, osoby pracujące w banku są niekompetentne udzielają błednych informacji na korzyść banku aby wyłudzić jeszcze ostatnie pieniądze, nie polecam nikomu . Możliwość negocjacji oferty: nie możliwa. Minimum formalności: nie prawda. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to pomyłka. Od 45000 na 4 lata propozycja odsetek stanowi 59%, co daje prawie 24% rocznie!!! Dodatkowo wciskają klientowi jakieś ubezpieczenia za kosmiczne pieniądze. Takie coś nazywano niegdyś po prostu lichwą. Za to kontakt błyskawiczny i uproszczone procedury. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
decyzję kredytową miałam w 20 minut! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli słysze że odsetki nie są duże to ludzie gdzie wy żyjecie od 65000 przez 60 miesięcy odsetki to 25000 oprocentowanie 18 rrso Polecam strasznie !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE! SKRADZIONO MI POJAZD, W CZASIE ODZYSKIWANIA ODSZKODOWANIA W PZU ( PRAWA TRRAFIŁA DO SĄDU) NALICZYLI MI KARNE ODSETKI Z NIEWIADOMEGO POWODU, GDY PIENIĄDZE WPŁYNĘŁY IM NA KONTO WYPŁACILI MI OCHŁAPY. NACIĄGNELI MNIE NA OKOŁO 6000PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem zadowolony z oferty, jasne i czytelne reguły, mozliwosc spłaty wcześniejszej. polecam i sam szukam auta do nastepnego kredytowania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: inni zmniejszają w CHF oni podnoszą. Dostęp internetowy: kalkulator na stronie nie działa. Wysokość opłat i prowizji: jedne z najwyższych. Możliwość negocjacji oferty: przyznają że popełnili błąd i nic. Minimum formalności: tak ale jakim kosztem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oj bardzo bardzo nie polecam! Bank nastawiony na żyłowanie klientów od początku do końca - w sumie koszt kredytu na 10000 wynosił w moim przypadku 70%!!!!!! Czyli 7000 ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt juz trzy lata i jestem zadowolona. Wszystko zgodnie z umowa - harmonogram splat dwa razy w roku i oprocentowanie poszlo w koncu dol. Szkoda ze nie chca obnizyc marzy ale i tak nie jest zle 1.4%. Oby tak dalej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!! Utrudniony kontakt, częste zmieny rat kredytowych i bałagan. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naprawdę dobry produkt, szczególnie przy nowych samochodach. A naprawdę przez internet załatwiają kredyt baaardzo szybko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam przy wcześniejszej spłacie kredytu problem z odzyskaniem ubezpieczenia-nie zawsze szybko znaczy dobrze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM !!!! Podwyzszyli od razu po przyznaniu kredytu oprocentowanie tlumaczac wzrostem stop procentowych - tyle ze stopy procentowe od 2 lat juz chyba spadly ponizej wartosci jaka mialy gdy bralem kredyt - oczywiscie nie chca zmniejszyc oprocentowania !!! JAWNE OSZUSTWO !!!!!!!!! ODPISUJA NA PISMA W SPOSOB LAKONICZNY I EWIDENTNIE OLEWAJACY KLIENTA NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEN BANK !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Szybko reaguja na sytuację na rynku podwyżka oprocentowania. Z obnizaniem natomiast idzie im znacznie gorzej. Liczne koszty dodatkowe, utrudniony dostęp do przedstawicieli, pisemnie nalezy się zwracac nawet o symulację związaną ze zmianą rat równych na malejące. Przestawiciel nie wiele pomaga, miły i kompetentny jest tylko przy podpisywaniu umowy. Brak kas. Raty należy wieć wpłacać w innym banku, przez co są obarczone prowizją. Więc to dodatkowy koszt. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Głównie jeśli chodzi o zmiany oprocentowania. Jeśli zmiana na wyższe oprocentowanie to szybko przysyłają nowy harmonogram, jeśli oprocentowanie powinno spaść (bo spadły stopy procentowe), to brak informacji.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam, mam u nich kredyt hipoteczny w CHF, szybko podwyższają oprocentowanie,ale obniżyć gdy LIBOR spada wystrzegają się jak ognia :(:( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie bierzcie kredytu w tym banku!!! Ja mam u nich kredyt od 4 lat i oprocentowanie podnieśli mi już pięć razy kiedy w innych bankach obniżają... porażka :-( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje, kredyt od 4 lat marża banku wzrosła 200%, na moje pisma odpowiadają szablonowym pismem, mają swojego klienta czyli mnie w głębokim poważaniu. Nikomu nie polecam tego banku. Znajdziecie mnie na nabiciwsantander. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam u nich kredyt już 4 lat -zanim podpisałam umowe byli jak miód,mili,uczynni,zaradni.Po podpisaniu wszystko się zmieniło-zasada tego banku to klient=złodziej i tak cię potem traktują.Fatalna obsługa posprzedażowa a jak masz jakiś problem to zapomnij o pomocy i uprzejmości ze strony Santandera.Płacąc na poczcie rate zagineła-bank odezwał sie po4 miesiacach że nie wpłyneła na konto żądając natychmiastowej wpłaty,nic ich nie interesowało nawet fakt że mam pokwitowanie wpłaty.Sama musiałam wszystko wyjasniać a na sam koniec kazali mi przesłać kopie wpłaty,bo to napewno była moja wina że rata nie wpłyneła -twierdzili że źle napisałam numer konta-wyjaśnianie zajeło mi pół roku a na koniec nie usłyszałam nawet słowa przepraszamy.A jeszcze jedno kiedy bym do nich nie dzwoniła to wiecznie w tym Wrocławiu mają zawieszony system i dlatego podanie jakiejkolwiek informacji sprawia im taki problem.No i na koniec moja rata na poczatku wynosiła 140 franków ,teraz 190 bo angielska gazeta napisała że przewiduje wzrost oprocentowania i zarząd santandera natychmiast wykorzystał tę informacje by po raz kolejny podnieść oprocentowanie kredytu i teraz płacąc przez od 4 lat raty mam wiecej do spłacenia kredytu niż 4 lata temu.Płace i nie ubywa,więc co będzie za 30 lat-Ameryka czyli banki zabiorą wszystko:))) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna kupa wielkich przekrętasów i tyle skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra uciekac jak najdalej, wykorzystują swoich klientow dowolnie zmieniajac oprocentowanie kredytow we frankach na podstawie niejasnych postanowien umowy. NIe uzasadnieniają dokładnie podwyzek, bo po co. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank miałem u nich hipotekę-splaciłem, bardzo miła i przyjemna obsługa , umowa kredytowa jasna i czytelna pod warunkiem ,ze umie się czytać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla Tych co nie czytają umów kredytowych i marudzą później to żaden bank nie będze OK. Mam drugi kredyt w SCB spłacam i nic nie mogę zarzucić obsłudzę w SCB. pozdr skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
http://nabiciwsantander.unl.pl/viewthread.php?tid=30 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DNO!!! - zobaczcie to forum: http://nabiciwsantander.unl.pl/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ukryte koszty :(((((((((( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam. jak przyszło co do czego to okazało się że są ukryte koszty. uważajcie na kosztowne ubezpieczenia itp skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem 3 kredyty samochodowe w Banku. Jeden jeszcze jako PTF i teraz w obecnych czasach. Byłem w porządku wobec Banku i wobec tego nigdy nie miałem żadnych kłopotów z jego strony. I na tym polega wzięcie kredytu. Trzeba go spłacać. A wszystkim tym co maja kłopoty polecam systematycznośc i wywiązywanie się z zaciągniętych zoobowiązań. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja dam na razie 2 punkty gdyż dziś złożyłem dokumenty- zobaczymy ile czasu będę czekał na decyzję i czy dostanę ten kredyt. Niby mam zdolność, mam wkład własny 30% itp. zobaczymy jak dostanę kredyt to dam 5 punktów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo bardzo bardzo drogi bank. Ze złym bikiem jak ktoś pisał, to byłem w szoku, bo ja musiałem analitykowi tłumaczyć się z opóźnienia 32 dni.... decyzja szybka, wypłata też, ale kultura doradców pozostawia wiele do życzenia. A jak chcialem kredyt samochodowy to szef się mocno zdenerwował jak "weryfikator" z nim rozmawiał i musiałem donosić "paski" a i tak decyzja była odmowna. Nie miałem wyjścia z tym hipotecznym i musiałem go u nich wziąć, ale nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyt nie jest tani ,lecz w porównaniu z całą nerwówką,którą człowiek przechodzi w innych bankach ,z całą masą dokumentów których wymagają inni jest OK-POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
porażka totalna. Zczynałem splacać kredyt hipoteczny 3 lata temu oprocentowanie 3,36% teraz po ostatniej podwyżce 5,51%!!!Niestety kredyt mam na starych zasadach oprocentowanie ustalane jest poprzez Zarząd czy inny śmieszny twór i płacę jak za zbożę. Ostatnia podwyżka 1%!!! misiąc temu. Dla normalnego człowieka niewytłumaczalna! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacam kredyt hipoteczny w SCbanku od 1,5 roku. Nie ma problemu z obsługa w CallCenter - wszystko idzie załatwić przez telefon i faks (oryginały dokumentów np. wniosków o wczesniejszą spłatę części kredytu) dosyła się później pocztą. Uruchomienie kredytu odbyło się bardzo szybko i bez problemów. Oprocentowanie mam obecnie ponizej 7,5% w PLN, a biorąc pod uwagę ile obecnie Banki płacą na lokatach bardziej opłaca mi się lokowac pieniądze niż spłacać szybciej kredyt. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
łatwo dają, ale jest drogi, cały czas podnoszą ratę(zmiany oprocentowań w operacjach międzybankowych- jakoś tylko u nich), mimo umowy na spłatę w równych ratach (kredyt w pln) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt hipoteczny w tym banku 2 lata i jestem zadowolony, poprosiłem o zmniejszenie oprocentowania( bo te ciągle rośnie), po kilku dniach dostałem odpowiedź z 4,70% obniżyli na 4,67%. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W całokształcie bardzo fajny bank, ma dużo zalet: - najniższy spread, - średnia marża, - profesjonalni analitycy, - szybki w procesowaniu wniosków, - procedura uproszczona, - finansuje nietypowe przedsięwzięcia, - bardzo dobry do kredytów hipoteczno-budowlanych, - możliwość łączenia kredytu z funduszami inwestycyjnymi, - finansuje klientów ze złymi zapisami w BIK-u. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Drogo. W oddziale nie wiele można załatwić bo odsyłają do CallCenter. Godny polecenia dla zdesperowanych skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dużo pisać nie będę, mam kredyt hipoteczny w tym banku 3 lata i jestem bardzo zadowolony żadnych przykrych incydentów. Polecam wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kredyt samochodowy w tym Banku - kredyt przyznano mi w miarę sprawie i bez problemów, odsetki banku tez nie są za duże, wiec mogę polecić ten bank :-] skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »