T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Brak jakichkolwiek reakcji na reklamacje. Chodzi o internet. Sprzedaz uslugi-niech sie klient martwi. Zla jakosc,niekiedy wogole nie ma polaczenia a teraz uzyskuje info od tmobile ze ponowne reklamacje zostana bez odpowiedzi. I 3 lata w tyle,tyle kasy a nie mozna korzystac bo, tmobile ma to w dupie!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropieństwo; nie ufajcie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
okropna oferta pracownicy bez wiedzy 2krotnie mimo dostępnych złotówek w podwójnym doładowaniu zablokowano mi konto- strata 1x 15 zł i 1x 11 zł oszustwo bilingi nieprawdziwe odradzam żadnych zalet same wady skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od początku jestem (Era, teraz T-mobile) u tego operatora. Nie wiem - jakieś będzie ze dwadzieścia lat. Zamówiłem Blueconect do laptopa. Przez rok używania - jakość pracy conect\'a stale spadała. Rzuciłem to g*wno do szuflady i przez pół roku nie używałem nawet przez sekundę. Teraz zadzwoniłem do BOK, że chcę zrezygnować z tej usługi (płacę niepotrzebnie ponad stówę miesięcznie) - to powiedzieli, że naliczą karę umowną. Sprawdzałem tę karę. W salonie powiedzieli, że około 500 zł. Telefonicznie na hotline - że 900 zł. Drugi raz telefonicznie na hotline (dzień później u innego konsultanta), że 700 zł. Mam umowę do lutego, więc jeszcze 5 miesięcy, więc zapłacę za ten zasr*y blueconnect jeszcze jakieś sześć stów. I cześć pieśni! przechodzę do innego operatora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w sieci era, czyli poprzednika t-mobile mam obecnie dwa numery, z czego jeden od ponad 15 lat, drugi od 8. nigdy nie narzekałam bo problemy zdarzały się sporadycznie. przez te 15 lat każdy rachunek był zapłacony o czasie, jeśli nie był to było to dosłownie kilka dni przez niedopatrzenie i od razu regulowane. miarka się przebrała kiedy zbliżał się termin końca umowy. oczywiście dostałam 'specjalną ofertę, tylko dla mnie' którą parę dni wcześniej przeczytałam na stronie internetowej w zakładce 'chcę nowy numer'. nie wiem, czy pani z obsługi robiła idiotkę ze mnie czy z siebie? jedyną 'ulgą' za to, że jestem stałym klientem była zniżka na telefon 250zł przy podpisywaniu aneksu - kiedy era zmieniła nazwę, punkty era-premia zostały zlikwidowane i wszelakie zniżki także. niekompetencja konsultantów i serwisantów, o której można pisać epopeje to druga rzecz. trzecią jest zwyczajne oszukiwanie klientów. 2 lata temu podpisując umowę, pan sprzedawca wcisnął mi ubezpieczenie którego nie chciałam, ale zapewnił mnie, że w każdej chwili mogę z niego zrezygnować. jak okazało się, że telefon który ubezpieczyłam, nie nadaje się do użytku, wtedy już zrezygnować nie mogłam. 'musiałam źle zrozumieć' kiedy pan mnie zapewniał, że mogę zrezygnować w KAŻDEJ chwili. tydzień temu, dokładnie miesiąc przed końcem umowy, przeszłam się do salonu i zapytałam czy mogę wyłączyć tę usługę, ponieważ minęły 24 miesiące od podpisania aneksu. pani w salonie powiedziała mi, że NIE ponieważ obowiązuje ona do dnia podpisania nowego aneksu/rozwiązania umowy. poradziła mi również abym poszła na policję, zgłosiła kradzież telefonu który leży w szufladzie od dwóch lat i wtedy dostanę nowy. tydzień po zaistniałej sytuacji, poszłam do tego samego salonu, (niestety inna konsultantka). okazało się, że usługa ubezpieczenia została zdjęta z mojego konta ponieważ minęła data podpisania aneksu. nie wiem kto i z jakich powodów zatrudnia tak niekompetentnych ludzi, natomiast jestem przekonana, że z dniem końca umowy uciekam gdziekolwiek, byle dalej od tych niekompetentnych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest banda oszustów a nie sieć komórkowa. Aneksy do umów robią sami w formie telefonicznej wbrew ustaleniom telefonicznym ,których jako klient nie mogę zweryfikować. Nie przesyłają umów do podpisu by zweryfokować co na nich jest a naliczają już nowe opłaty z kapelusza przez siebie nadane. To jest skandal. Dopraszam się o umowe papierową i od ponad miesiąca nie mogą dosłać . Umowę mam na firmę, która wygasła na początku sierpnia. A teraz sami ją przedłużyli na innych warunkach niż chciałem w rozmowie telefonicznej.PO zlożeniu reklamacji i prośbie by przysłali mi umowę do podpisu i zapoznania się stwierdzili ,że ankes sporządzili na podstawie rozmowy telefonicznej i należy to traktować jako wiążące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciągłe problemy z logowaniem na IBOA-online,problemy z aktywowaniem usług(typu numerki za grosze itp)!Opłata za sprawdzanie stanu konta to już jest MEGA kpina!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści. Nie informują o szczegółach zawieranych umów, o ukrytych haczykach. Włączają usługi, których się nie chciało, a zrezygnowanie z nich graniczy z cudem - do konsultantów nie da się dodzwonić. Są namolni, kiedy chcą złowić na kolejną bzdurną ofertę wydzwaniają co godzinę przez kilka dni, żadne odmowy na nich nie działają. Odradzam! Jak tylko skończy mi się umowa, to ucieknę od nich jak najdalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam serdecznie odradzam t-mobila jestem tam od ponad roku tak mnie strasznie oszukali, że nigdy ich już nie polece. pominąłem 1 płatność za kwiecień w maju póściłem już normalnie to oni zamiast wyjasnić sprawę to zakwalifikowali mi tą wpłatę za maj mimo że nie podawałem jakiego miesiąca dotyczy i cały czas ten kwiecień wisiał niezapłacony aż w końcu wyłączyli mi telefon i nałożyli karę mimo moich reklamacji powiedziedzieli że to oni decydują jak kwalifikować wpłatę jak jest nie opisana. Abonament płaciłem cały czas ale kary nie to mi wyłączyli poraz 2 telefon i oczywiście kara a to że płacę abonament to nic nie znaczy bo to oni decydują. Obsługa klijent straszna każdemu pół godziny tłumaczę w czym rzecz a oni nic nie mogą nie ma z kim rozmawiać. NIGDY NIE PRZECHODŹCIE DO t-mobile TO ZŁODZIEJE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odkąd t-mobile przejeło ere totaltny bałagan i chaos nie polecam nikomu tej sieci, od 3 tygodni niepotafia mi aktywowac pakietu, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed T-Oszustami.Do puki to nazywało się "Era",było względnie normalnie.Nie dajcie się nabrać na "Dwa razy więcej" to zwykłe oszustwo, do tego setki reklam (wczoraj o 2 w nocy) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje, oszuści, w dodatku bezczelni - kupiłam u nich internet mobilny do laptopa, którego nie użyłam ani razu, bo nie mogłam włączyć ani jednej strony, a przez najbliższy rok będę płacić abonament za nic, co pani w salonie z uśmiechem potwierdziła. Na moje pytanie, jak mam płacić za usługę, której nie otrzymuję z ich winy, odpowiedziała, że nie mogę rozwiązać takiej umowy, a jak to zrobię to zapłacę karę. W ten sposób ukradną mi 240 zł. Później rozmawiałam z osoba, którą też wykiwali na internecie - dostała czas do przetestowania szybszego internetu, po którym niby mogła zrezygnować. Zrezygnowała, napisała odpowiednie pismo i nic, faktury przychodziły nadal jak za ten szybszy internet. Poszła do salonu to jej bezczelnie wmawiali, że wcale nie złożyła rezygnacji. Reklamacji do dzisiaj nie rozpatrzyli. Zresztą, ich największą wadą jest wmawianie ludziom, że są idiotami - "pewnie pani zamówiła jakąś usługę tylko pani nie pamięta", "może ktoś inny ma dostęp do pani telefonu", "musiała pani coś niechcący nacisnąć" - to ich standardowe odzywki. Po prostu nie ma słów, żeby określić tego operatora. Przestrzegam każdego, kogo skusi te parę złotych taniej w abonamencie, bo gra jest niewarta świeczki - potem niekończące się reklamacje, które nigdy nie zostają pozytywnie rozpatrzone, sprzedawcy w salonie sugerujący, że klient jest kretynem i nie pamięta co zamawia ani kto ma dostęp do jego telefonu i przede wszystkim strata finansowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta fatalna, mimo, ze jestem w tej sieci kilka ładnych lat, a telefony mam zarejestrowane na firmę i płacę potężne rachunki, to własnie potraktowano mnie chamsko, bo domagałam się lepszej oferty jako długoletni abonent. Chamstwo, bezczelnosć, traktowanie z góry jest nie do przyjecia, bo to ja płace pieniądze. Ponadto mam wrażenie, że płace zbyt wygórowane rachunki i moj błąd, ze dopiero teraz zaczełam sie nad tym zastanawiac. Własnie zrezygnowałam z tel. stacjonarnego i internetu, ktory po przejsciu Ery na T mobile jest bezuzyteczny. Sygnał zanika non stop, a same telefony zaczely mi rozłączac rozmowy. Dodatkowo szczytem bezczelnosci są "ankiety aktualizujące", w ktorych pani pyta o ilosc pracownikow w mojej firmie w celu przygotowania lepszej oferty, tylko ciekawe dla kogo lepszej? chyba po to zebym sie juz nie doliczyla tego za co płace. Przechodze do konkurencji wraz z moimi pracownikami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To na dzień dzisiejszy najgorsza Sieć komórkowa.Pracuje w tej sieci już 8 lat i czegoś takiego jeszcze nie było.Totalny brak oferty w porównaniu do konkurencjii oraz niezadowoleni klienci.Gdyby nie to że innej pracy brak to już dawno bym sie zwolniła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta firma sięgnęła już dna, a mianowicie od ponad trzech tygodni nie mogą naprawić linii telefonicznej stacjonarnej, na wszystkie zgłoszenia barak odpowiedzi , za wszystkie zgłoszenia reklamacyjne pobierają opłaty. Reasumując abonenta mają gdzieś. Konsultanci niekompetentni, brak wiedzy technicznej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile to najgorsza sieć jaka mogła tylko powstać, codziennie po kilkanaście smsów. mam dość, przechodze do play ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile oferuje najlepszą jakość usług, proszę nie dać się na to nabrać, internet - najlepsza jakość usług oznacza że jest największy zasięg a nie jakość tego zasięgu, natomiast jakość zasięgu wygląda tak ping :963ms 495ms 2001ms test do wp.pl najlepsza jakość reszta to tak jak z liczby gwiazdek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ktoś stwierdził że w zusie mają największy bałagan... Nieprawda, w t-mobile mają większy. Nie potrafie zrozumieć jak pieniądze wpłacane przelewem z podaniem pełnych danych łącznie z numerem faktury mogą trafić na zupełnie inne konto niż te na które zdefiniowany jest przelew. Ponadto cudownie odnalezione, czekają na przeksięgowanie miesiąc, a w biurze obsługi za każdym razem inna osoba mówi zupełnie inne rzeczy niz poprzednia... A na moim koncie jak zaległość widniała tak widnieje... O zagmatwanych (chyba celowo) rozliczeniach na fakturze nawet nie wspomnę... Z utęsknieniem wypatruję dnia rozwiązania umowy z tą firemką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej dziadowska sieć od czasu rebrandingu. Całkowicie niemożliwa reklamacja usług, po prostu człowiek jest zbywany, liczy się tylko wpływ kasy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałam telefonicznie propozycje podwajania konta,oraz 20 zl co miesiac przez 9 miesiecy.Ok.Mam karte,kupilam doladowanie za 25 zl.Dostalam 45.No super ,tak sobie mysle.Wykonalam 3 rozmowy,łacznie uwaga 2,48(sprzwdzalam) minut.Zostało mi na koncie 9 zl.Doładowałam kolejne 15 zl,dostalam 15 zl.Wykorzystalam 2 rozmowy 1 minuta,26 sekund.Zostalo mi 8,24 zl.OSZUSCI!!!!!!!! Koncze z ta chora siecia,mam dosc.Nie mowiac nawet o przerwanych połączeniach i reklamach.MMS i SMS przychodza po 20 dziennie.DOSC!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
podpisałem umowę na doładowania, zrobiłem doładowanie przez internet , do dzisiaj nie ma doładowani a od wpłaty mineło już 9 dni . ta firma to oszustwo ne polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką tej kiepskiej sieci już od 4 lat, na szczęście już niedługo kończy się umowa bo to jest masakryczna lipa!!wiadomo wszędzie są jakieś niedociągnięcia, kłamstwa i nigdy nie będzie 100%zadowolonych, ale tej firmy na prawdę nie polecam-na prawdę nowy klient otrzyma lepsze warunki niż stały...tragedia:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno,dno i jeszcze raz dno. dla "abonentów"mam jedną radę - NIE ZAWIERAĆ KOLEJNEJ UMOWY. dla posiadaczy TAK TAK - ZNISZCZYĆ , WYRZUCIĆ,KUPIĆ KARTĘ W INNEJ SIECI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako klient od 20 lat nie spotkałem się wcześniej z takim traktowaniem ,T mobile traktuje klientów z umowami gorzej niż nowych i nie dba o ich dobro,jak tylko skończy mi się umowa ,odchodzę ,,jak była to ERA było ok teraz mają nas gdzieś ,bo wiąże nas umowa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
osobiście narzekam na ciągłe zrywanie rozmów i mimo pełnego zasięgu nie ma Cię w sieci twój telefon jest poza. I to jest źle. Była ERA było ok. Ale to że obsługa jest nie miła to nie prawda. Jeśli jesteś miły, oni także są mili. Jasne że nikt buraka nie chce obsługiwać. Najbardziej mnie jednak denerwuje fakt że jest problem z zasięgiem a oni kepią regułkę o wymianie nadajników od roku czasu, i cały czas te same tłumaczenie. Odchodzę z T-mobile. Orange nie- bo są namolni - kup Pan coś... jeszcze jedna karta, temat nie do przeskoczenia. Tutaj przynajmniej jest z tym spokój. skomentuj opinię »