T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

T-Mobile jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuj…

zobacz więcej »

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam wszystkich przed T-Oszustami.Do puki to nazywało się "Era",było względnie normalnie.Nie dajcie się nabrać na "Dwa razy więcej" to zwykłe oszustwo, do tego setki reklam (wczoraj o 2 w nocy) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje, oszuści, w dodatku bezczelni - kupiłam u nich internet mobilny do laptopa, którego nie użyłam ani razu, bo nie mogłam włączyć ani jednej strony, a przez najbliższy rok będę płacić abonament za nic, co pani w salonie z uśmiechem potwierdziła. Na moje pytanie, jak mam płacić za usługę, której nie otrzymuję z ich winy, odpowiedziała, że nie mogę rozwiązać takiej umowy, a jak to zrobię to zapłacę karę. W ten sposób ukradną mi 240 zł. Później rozmawiałam z osoba, którą też wykiwali na internecie - dostała czas do przetestowania szybszego internetu, po którym niby mogła zrezygnować. Zrezygnowała, napisała odpowiednie pismo i nic, faktury przychodziły nadal jak za ten szybszy internet. Poszła do salonu to jej bezczelnie wmawiali, że wcale nie złożyła rezygnacji. Reklamacji do dzisiaj nie rozpatrzyli. Zresztą, ich największą wadą jest wmawianie ludziom, że są idiotami - "pewnie pani zamówiła jakąś usługę tylko pani nie pamięta", "może ktoś inny ma dostęp do pani telefonu", "musiała pani coś niechcący nacisnąć" - to ich standardowe odzywki. Po prostu nie ma słów, żeby określić tego operatora. Przestrzegam każdego, kogo skusi te parę złotych taniej w abonamencie, bo gra jest niewarta świeczki - potem niekończące się reklamacje, które nigdy nie zostają pozytywnie rozpatrzone, sprzedawcy w salonie sugerujący, że klient jest kretynem i nie pamięta co zamawia ani kto ma dostęp do jego telefonu i przede wszystkim strata finansowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta fatalna, mimo, ze jestem w tej sieci kilka ładnych lat, a telefony mam zarejestrowane na firmę i płacę potężne rachunki, to własnie potraktowano mnie chamsko, bo domagałam się lepszej oferty jako długoletni abonent. Chamstwo, bezczelnosć, traktowanie z góry jest nie do przyjecia, bo to ja płace pieniądze. Ponadto mam wrażenie, że płace zbyt wygórowane rachunki i moj błąd, ze dopiero teraz zaczełam sie nad tym zastanawiac. Własnie zrezygnowałam z tel. stacjonarnego i internetu, ktory po przejsciu Ery na T mobile jest bezuzyteczny. Sygnał zanika non stop, a same telefony zaczely mi rozłączac rozmowy. Dodatkowo szczytem bezczelnosci są "ankiety aktualizujące", w ktorych pani pyta o ilosc pracownikow w mojej firmie w celu przygotowania lepszej oferty, tylko ciekawe dla kogo lepszej? chyba po to zebym sie juz nie doliczyla tego za co płace. Przechodze do konkurencji wraz z moimi pracownikami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To na dzień dzisiejszy najgorsza Sieć komórkowa.Pracuje w tej sieci już 8 lat i czegoś takiego jeszcze nie było.Totalny brak oferty w porównaniu do konkurencjii oraz niezadowoleni klienci.Gdyby nie to że innej pracy brak to już dawno bym sie zwolniła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta firma sięgnęła już dna, a mianowicie od ponad trzech tygodni nie mogą naprawić linii telefonicznej stacjonarnej, na wszystkie zgłoszenia barak odpowiedzi , za wszystkie zgłoszenia reklamacyjne pobierają opłaty. Reasumując abonenta mają gdzieś. Konsultanci niekompetentni, brak wiedzy technicznej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-Mobile to najgorsza sieć jaka mogła tylko powstać, codziennie po kilkanaście smsów. mam dość, przechodze do play ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
T-mobile oferuje najlepszą jakość usług, proszę nie dać się na to nabrać, internet - najlepsza jakość usług oznacza że jest największy zasięg a nie jakość tego zasięgu, natomiast jakość zasięgu wygląda tak ping :963ms 495ms 2001ms test do wp.pl najlepsza jakość reszta to tak jak z liczby gwiazdek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ktoś stwierdził że w zusie mają największy bałagan... Nieprawda, w t-mobile mają większy. Nie potrafie zrozumieć jak pieniądze wpłacane przelewem z podaniem pełnych danych łącznie z numerem faktury mogą trafić na zupełnie inne konto niż te na które zdefiniowany jest przelew. Ponadto cudownie odnalezione, czekają na przeksięgowanie miesiąc, a w biurze obsługi za każdym razem inna osoba mówi zupełnie inne rzeczy niz poprzednia... A na moim koncie jak zaległość widniała tak widnieje... O zagmatwanych (chyba celowo) rozliczeniach na fakturze nawet nie wspomnę... Z utęsknieniem wypatruję dnia rozwiązania umowy z tą firemką. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej dziadowska sieć od czasu rebrandingu. Całkowicie niemożliwa reklamacja usług, po prostu człowiek jest zbywany, liczy się tylko wpływ kasy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałam telefonicznie propozycje podwajania konta,oraz 20 zl co miesiac przez 9 miesiecy.Ok.Mam karte,kupilam doladowanie za 25 zl.Dostalam 45.No super ,tak sobie mysle.Wykonalam 3 rozmowy,łacznie uwaga 2,48(sprzwdzalam) minut.Zostało mi na koncie 9 zl.Doładowałam kolejne 15 zl,dostalam 15 zl.Wykorzystalam 2 rozmowy 1 minuta,26 sekund.Zostalo mi 8,24 zl.OSZUSCI!!!!!!!! Koncze z ta chora siecia,mam dosc.Nie mowiac nawet o przerwanych połączeniach i reklamach.MMS i SMS przychodza po 20 dziennie.DOSC!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
podpisałem umowę na doładowania, zrobiłem doładowanie przez internet , do dzisiaj nie ma doładowani a od wpłaty mineło już 9 dni . ta firma to oszustwo ne polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką tej kiepskiej sieci już od 4 lat, na szczęście już niedługo kończy się umowa bo to jest masakryczna lipa!!wiadomo wszędzie są jakieś niedociągnięcia, kłamstwa i nigdy nie będzie 100%zadowolonych, ale tej firmy na prawdę nie polecam-na prawdę nowy klient otrzyma lepsze warunki niż stały...tragedia:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dno,dno i jeszcze raz dno. dla "abonentów"mam jedną radę - NIE ZAWIERAĆ KOLEJNEJ UMOWY. dla posiadaczy TAK TAK - ZNISZCZYĆ , WYRZUCIĆ,KUPIĆ KARTĘ W INNEJ SIECI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako klient od 20 lat nie spotkałem się wcześniej z takim traktowaniem ,T mobile traktuje klientów z umowami gorzej niż nowych i nie dba o ich dobro,jak tylko skończy mi się umowa ,odchodzę ,,jak była to ERA było ok teraz mają nas gdzieś ,bo wiąże nas umowa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
osobiście narzekam na ciągłe zrywanie rozmów i mimo pełnego zasięgu nie ma Cię w sieci twój telefon jest poza. I to jest źle. Była ERA było ok. Ale to że obsługa jest nie miła to nie prawda. Jeśli jesteś miły, oni także są mili. Jasne że nikt buraka nie chce obsługiwać. Najbardziej mnie jednak denerwuje fakt że jest problem z zasięgiem a oni kepią regułkę o wymianie nadajników od roku czasu, i cały czas te same tłumaczenie. Odchodzę z T-mobile. Orange nie- bo są namolni - kup Pan coś... jeszcze jedna karta, temat nie do przeskoczenia. Tutaj przynajmniej jest z tym spokój. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłam dziecku telefon Samsung galaxy y wzięłam go na kartę za 35zł miesięcznie .10 zł z tego na internet w telefonie.pan w salonie powiedział że można korzystać bez ograniczeń,córka włączyła internet na yutube posłuchała 3 piosenek i wyłączyła.wieczorem sprawdziłam konto i było 32zł na minusie.na drugi dzień poszłam do salonu i pan kazał mi napisać oświadczenie i że wrócą mi te pieniądze .sprawdził coś na telefonie córki i powiedział że jest już wszystko ok.po powrocie do domu włączyłam Ja internet na dosłownie 10 sekund i sprawdziłam stan konta i tu znów 25zł na minusie.zadzwoniłam do biura obsługi i kazali czekać 48 godzin oni sprawdzą i że przyjdzie sms minęło 48 godzin i nic dzwonie znowu i znów każą czekać.OSTATNI RAZ WZIĘŁAM COKOLWIEK W T MOBILE NIE CHCĘ JUŻ BYĆ ICH SIECI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści. Za ERY podwójne doładowanie było lepsze.Teraz jest limit czasowy na wykorzystanie dodatkowych minut przy jednoczesnej utracie ważności konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedys zadzwonil do mnie ktos z Biura Obslugi z promocja nie do odrzucenia.Odpowiedzialem ze nie interesują mnie zadne promocje a ten nachalnie dalej swoje nawija...Przerwalem polączenie. Po jakims czasie zaczely przychodzic SMS serwisow informacyjnych ktorych nigdy nie zamawialem a za ktore musialem placic. Teraz jestem w innej sieci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ta siec popolaczeniu z era to poprostu jedno wielkie oszustwo uwaga na ich telefony sprzedaja stare sciagniete chyba z zachodu anie nowe mam 3miesiac samsunga wawe s8600 i juz 2krotnie wyladowal w serwisie a siec twierdzi iz ich to nie obchodzi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dziwne kwoty na fakturach,ciągłe kłopoty ze sprawdzeniem historii połączeń skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To mafia, banda złodziei! Nie informują przy przedłużeniu umowy o takiej drobnostce, jak to, że w nowej taryfie niewykorzystane minuty nie przechodzą na nowy okres rozliczeniowy. A potem mówią, że to firma tak sobie wymyśliła. Jak tylko skończy mi się umowa, odchodzę od tych bandytów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy firma usług telekomunikacyjnych. na każdym kroku dymają klienta, pójście do ich punktu zwykle nic nie daje bo regulaminy-sriny, strona z bilingami też działa jak tępy topór, nie polecam. zdejmę simlock i pomyślę nad plusem albo orange bo to jest jakaś jedna WIELKA CHOLERNA PORAŻKA!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To ŻENAUJĄCE!!!!!! jak traktują swoich klientów. Nie dość że robią wałki na kwotach na fakturze, to po roku od zerwania umowy dostałam w pierwszej kolejności pismo o ich błędzie w naliczeniu usługi i przeprosiny, z dołączonym rachunkiem na 70,00 zł. Po złożeniu odwołania i uzasadnieniu iż nie po mojej stronie jest błąd oraz kwestia zapłaty za usługę nękali mnie kolejnymi pismami i straszyli wpisem do KRS przez kolejny rok. To złodzieje i oszuści!!!!! Choćby była to ostatnia sieć na świecie nigdy nie skorzystam z ich usług, znajomym będę odradzała. Tak mnie potraktowano po 4 latach płacenia rachunków. Nie polecam nikomu- nawet wrogom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co innego mówią w salonie, co innego dostajesz po podpisaniu umowy. Włączają ci usługi których sobie nie życzyłeś. Dodzwonienie się do \"konsultanta\" w BOA graniczy z cudem - trzeba najpierw przejść przez niezliczoną ilość opcji menu głosowego. Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam z nimi 10 lat, ale to co się działo ostatnio to naprawdę wielki zawód... Na odpowiedź z BOK czeka się ok. miesiąca (bo tak mogą). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejny zasięg w czasie jazdy i drogie połączenia skomentuj opinię »