Ekspert online przez 24 h na dobę do naszej dyspozycji! Na takie udogodnienia czekało pewnie wielu klientów. Szczególnie zaś ci, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z przedstawicielem banku. Nowa usługa to milowy krok w ofercie banku, który chce być bliżej klienta.
mBank nadal si zmienia to- widać, słychać i czuć. Po uruchomieniu nowego serwisu transakcyjnego i rozpoczęciu kampanii reklamowej, przyszedł czas na dalsze udogodnienia dla klientów. Teraz na własnej skórze możemy poczuć funkcjonalność nowinki, jaką jest Ekspert online. Będzie on niczym opiekun w placówce bankowej. Odpowie na nurtujące nas pytania i poprowadzi przez gąszcz produktowych atrakcji. A tych w mBanku w ostatnim czasie, trochę się namnożyło.
Sam wybierasz, jak rozmawiasz
Rozmowa wideo, czat czy połączenie głosowe- to dostępne sposoby komunikacji. Klient sam decyduje, w jaki sposób chce się kontaktować z pracownikiem mBanku. Dla ceniących sobie kontakt z żywym człowiekiem i preferujących kontakt face to face, najdogodniejszą formą będzie rozmowa video. Podczas połączenia z ekspertem, klient za pomocą włączonej kamerki, będzie widział z kim rozmawia. Z pewnością taki kontakt wpłynie na wzrost zadowolenia z poziomu obsługi klienta, a być może także z jakości świadczonych usług. Bo nie będzie trzeba zaczytywać się w niezrozumiałych regulaminach, o wszystko będzie można zapytać wprost i na bieżąco.
mBank dzięki nowatorskim rozwiązaniom i nakierowaniu się na zaspokajanie indywidualnych potrzeb klientów, z pewnością poszerzy grono swoich dotychczasowych klientów. Być może do internetowego banku, dzięki możliwości kontaktu z żywym człowiekiem, przekonają się zwolennicy tradycyjnych placówek bankowych. Przyniesie im to oszczędność zarówno czasu, jak i energii, którą będą mogli spożytkować na inne cele, niż stanie w bankowych kolejkach.
Znajdzie się również coś dla miłośników rozmów telefonicznych i mistrzów klawiatury. W ofercie Ekspert online możliwe jest prowadzenie rozmów audio oraz prowadzenie rozmów w formie pisemnej, za pomocą znanego i testowanego od dawna komunikatora czat. Może on być prowadzony zarówno podczas trwania połączenia wideo, jak i audio.
Bez względu na wybraną formę kontaktu, jedno pozostaje niezmienne, podczas każdej konwersacji, ekspert ma możliwość prezentowania materiałów multimedialnych, na temat wybranych przez nas zagadnień. Te materiały, które nas interesują możemy nawet pobrać i zachować na własnym komputerze. Takie udogodnienie sprawi, że w łatwy sposób będziemy mogli wejść w posiadanie ciekawych dla nas informacji.
Dla kogo pomoc?
Klient zamożny- nie czeka! Ci, którzy dysponują zasobniejszym portfelem i korzystają z Oferty Premium, traktowani są na preferencyjnych warunkach. W każdym momencie mogą połączyć się z indywidualnym ekspertem, bez konieczności oczekiwania na swoją kolejność.
Wirtualny mBank to połączenie dotychczasowych kanałów kontaktu z mBankiem. A więc zastąpienie bezpośredniego kontaktu z pracownikiem mKiosku, zastąpienie konsultantów mLinii oraz doradców, z którymi mogliśmy konwersować na czacie.
Z pomocy Ekspert online mogą korzystać wszyscy klienci mBanku. Zarówno ci, którzy mają problem z poruszaniem się po nowym serwisie, jak i ci którzy chcą zapoznać się z nowa ofertą banku, czy skorzystać z instruktażu przy dokonywaniu transakcji bankowych.
W czym pomoże?
Pracując nad polepszeniem jakości obsługi klienta, pracownicy mBanku bazowali na doświadczeniach związanych z dotychczasowym funkcjonowaniem mLinii. Jasno z nich wynika, że w większości klienci zgłaszali pytania odnośnie funkcjonowania serwisu transakcyjnego. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom informacyjnym, mBank opracował system dzięki, któremu podczas połączenia z Ekspertem online, widzi on nasze konto i może obserwować co na nim robimy. Oczywiście jest to o tyle przydatne, że kiedy mamy problem z dokonaniem jakiejś operacji, konsultant sprawnie poprowadzi nas do celu. Nie musimy czytać skryptów, broszur ani uczyć się metodą prób i błędów.
Również formularze i wnioski do wypełnienia już nie będą takie straszne. Klient nie będzie musiał głowić się nad poszczególnymi rubrykami w dokumentach. Teraz szybko i sprawnie, przy pomocy doradcy poradzi sobie z formalnościami. Nie będzie musiał wysyłać dokumentów, które wydają mu się poprawnie wypełnione. Zrobi to raz a porządnie, nie pokrywając przy tym dodatkowych kosztów związanych z kilkakrotnym wysyłaniem błędnie wypełnionych druków. W ten sposób zaoszczędzi też swój czas i nerwy.
Wiedza i praktyka- na tym można polegać kontaktując się z pracownikami Ekspert online. Dlatego warto pytać. Wszystko z największa dbałością o spersonalizowanie oferty i sprostanie wymaganiom.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.