„BIK nie straszy, tylko pomaga” – oto nowe hasło, które ma ocieplić wizerunek instytucji i przybliżyć jej nową strategię działania. Kampania internetowa ruszyła 10 czerwca i jest obecna wszędzie tam, gdzie informacji o kredytach szukają przyszli kredytobiorcy.
BIK nie taki straszny
Biuro Informacji Kredytowej- to już brzmi groźnie, szczególnie w momencie, kiedy zależy nam na uzyskaniu szybkiej decyzji kredytowej w banku. A przed nami jeszcze proces sprawdzenia historii kredytowej. I tu BIK jawi nam się jako wyrocznia, która oceni czy kredyt dostaniemy czy nie. Takie przekonanie towarzyszy niemalże wszystkim, którzy tylko pomyślą o swojej historii kredytowej. A przecież budujemy ją sami! BIK tylko rejestruje dane, które otrzymuje od instytucji finansowych.Niedawno pisaliśmy o nowej stronie internetowej i udogodnieniach, jakie przygotował dla klientów BIK. Futrzak ma zachęcać do korzystania z oferowanych od niedawna pakietów. Dzięki, którym na bieżąco możemy monitorować naszą historię kredytową oraz korzystać z alertów SMS, które uchronią nas przed oszustami, chcącymi zaciągnąć na nasze dane kredyt. Jest to duże udogodnienie w niewielkiej cenie. Koszty pakietów wahają się od 49 zł do 99 zł. Oczywiście koszt jest uzależniony od opcji, które zawiera dany pakiet.
Na ocieplenie wizerunku- futrzak
Nowa kampania marketingowa ma zburzyć mit instytucji, która tylko utrudnia życie klientów placówek bankowych. W kreowaniu nowego wizerunku pomoże przyjazny i uśmiechnięty futrzak o postawnej figurze. Ma on zachęcić klientów do korzystania z możliwości jakie oferuje BIK, a więc do samodzielnego śledzenia historii kredytowej oraz do uchronienia się przed oszustami, którzy na skalę masową próbują wyłudzać kredyty.
BIK proponuje trzy postaci pluszaka: futrzak z lornetką, futrzak z tarczą obronną oraz futrzak zadowolony i pewny siebie.
Futrzak z lornetką- sugeruje, doskonałe zorientowanie w sytuacji, a tak mają być przygotowani, dzięki usługom BIK-u przyszli kredytobiorcy. Bez zaskoczenia, pewni siebie mają mieć świadomość swojej zdolności kredytowej.
Futrzak z tarczą obronną- nasuwa skojarzenie bohatera, który obroni nas przed nieprzyjacielem. A takie założenia również przyświecają działalności BIK, który dzięki wiadomościom SMS, będzie mógł ostrzegać klientów przed oszustami, chcącymi na ich konto zaciągnąć kredyt.
Wreszcie futrzak zadowolony i pewny siebie- to klient, który wie na, co może liczyć w banku, zna swoją historię kredytową i nie zagrażają mu działania oszustów trudniących się wyłudzeniami.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.