Od niedawna klienci segmentu Premium Raiffeisen Polbank mogą czerpać inspiracje z nowej platformy internetowej, stworzonej z myślą o nich. Premiumbanking.allegro.pl. to wspólna inicjatywa banku Raiffeisen Polbank i serwisu aukcyjnego Allegro.pl. Strona internetowa ma być sposobem komunikacji z klientami o zasobniejszym portfelu.
Klient segmentu Premium
Witaj!
Jesteś tu, ponieważ jesteś osobą, która ciągle poszukuje,
nieustannie się uczy
i zawsze osiąga wyznaczone cele.
Raiffeisen Premium Banking i Allegro
W ten niewybredny sposób na samym wstępie, do swoich klientów zwracają się pomysłodawcy serwisu. Kim są zatem klienci, dla których powstała strona internetowa pełna inspiracji?
Raiffeisen Premium Banking to kompletna oferta usług bankowych, która w sposób całościowy ma zadbać o potrzeby najbardziej wymagających klientów. Tych, którzy „ciągle poszukują” i „osiągają wyznaczone cele”. Aby należeć do grona klientów Premium, trzeba wykazywać się ponadprzeciętnymi przychodami. Comiesięczne wpływy na konto muszą przekraczać kwotę 8 tys. zł. Klientem tego segmentu, może stać się także człowiek, który posiada aktywa, wynoszące ponad 160 tys. zł.
„Być Premium”- oznacza mieć zapewnioną pomoc w postaci osobistego Doradcy Finansowego, który zadba o profesjonalne i kompleksowe zarządzanie finansami. Otwierając konto, klienci stają się posiadaczami bezpłatnej prestiżowej karty debetowej MasterCard wyposażonej w technologię PayPass. Ponadto mogą korzystać z nieoprocentowanego limitu zadłużenia konta osobistego i bezpłatnie wypłacać środki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą.
Co oferuje nowa platforma?
Podstawowym przesłaniem jakie, przyświeca nowemu pomysłowi, jest- znajdowanie inspiracji, udzielanie rekomendacji i oferowanie usług Premium Banking.
- Zależało nam na stworzeniu miejsca, do którego klienci będą wracać po inspiracje w codziennym życiu i gdzie jednocześnie - dzięki naszym produktom - będą mogli od razu zaspokajać swoje potrzeby dotyczące zakupu wysokiej jakości produktów i usług - mówi Karol Żwiruk, Dyrektor ds. Strategii Internetowej Bankowości Osobistej Raiffeisen Polbank.
Strona podzielona jest na trzy działy, które dostarczają różnych ciekawych informacji. Tworzą je- Inspiracje, Rekomendacje i Premium Banking. Poza samą treścią, klienci będą mogli od teorii przejść do praktyki i po zaczerpnięciu ciekawych pomysłów przejść do działania. Jeśli zainspiruje ich tekst o ekskluzywnych zegarach od razu, za pomocą automatycznego przekierowania znajdą się na stronie Allegro, która oferuje wyselekcjonowane produkty. Tam będą mogli zapoznać się z aktualnymi produktami z wyższej półki oraz kiedy podejmą decyzję o zakupie, po prostu kliknąć „Kup teraz”.
Inspiracje
Pod tym hasłem klienci znajdą teksty dotyczące różnych zagadnień. Począwszy od opisów ciekawych zakątków świata, poprzez informacje o nowych technologiach, aż po produkty z wyższej półki np. markowe buty czy wyborne wino. Inspiracje nie mają odnośników do produktów z Allegro. Zatem stają się tylko inspiracją, którą należy kontynuować samemu.
Rekomendacje
W tej sekcji klient zapozna się z obecnie panującymi trendami w różnych sferach życia. Każda z oferowanych propozycji, sugerowanych pomysłów np. na spędzenie wolnego czasu, posiada listę oferowanych produktów, które umożliwią wprowadzenie słów w czyn. Na przykład dostępne tu obecnie rekomendacje dotyczą- domu, kulinariów, win czy sposobu na spędzanie wolnego czasu. Inspiracją jest obecnie snowkiting, który jak się zaczytamy jest- alternatywą dla narciarzy i snowboardzistów. W związku z czym, w tej sekcji mieści się lista produktów, które wiążą się z jego uprawianiem np. latawce, odzież czy ekstremalne kamery. Klikając na dowolny produkt przenosimy się na stronę Allegro, a tam możemy do woli przeglądać, porównywać i wybierać dowolne produkty.
Premium Banking
Ostatnia z kategorii jest przeznaczona na oferowanie produktów bankowych Premium Banking. Znajdziemy tu informacje o koncie osobistym Premium, karcie płatniczej MasterCard Debit Class&Club, Osobistym Planie Finansowym i ubezpieczeniach.
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.