Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam! W dniu 07-11-2016 roku otworzyłem konto osobiste t.z. Rozsądne, oszczędnościowo-rozliczeniowe w Jastrzębiu Zdroju Al. Józefa Piłsudskiego 25. Pani Katarzyna W. Bankier Klienta, która zajmowała się otwarciem w/w konta. Wyjaśniła, zapoznała i na wszystkie moje zapytania, odpowiedziała wyczerpująco ze zrozumieniem, a co najważniejsze! Podejście do klienta bardzo profesjonalne i wysoka kultura, co bardzo rzadko trafia się na tak wspaniałych Bankierów jakim jest Pani Katarzyna W. W związku z powyższym warto poczekać w kolejce do Pani Katarzyny W., a sami przekonacie się, że się nie myliłem! Sprawcie sami!!!\r\nPolecam. Jeszcze nie koniec Wspaniałego Poniedziałku 07-11-2016 roku. zalogowałem się do konta po to by się z nim zapoznać. Kliknąłem w zakładkę ustawienia SMS-ów i natknąłem się na mały problem, więc zatelefonowałem na nr infolinii i trafiłem na rozmówcę Pana Macieja J., który udzielił mi wyczerpującej informacji o dziwo też w profesjonalnie i też z wysoką kulturą że aż miło było rozmawiać z tym Panem! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że są jeszcze wspaniali ludzie, którzy swoją wiedzą nie tylko wyjaśnią i zachęcą, ale wprowadzą wspaniały nastrój. Panią Katarzynę W. i Pana Macieja J. z całego serca polecam każdemu!!!\r\nPozdrawiam. Jerzy Sz. Żory\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM DLA MNIE MASAKRA BANK !!! TO NIE BANK TYLKO JAKIS SKOK CHYBA 1. KURS PRZEWALUTOWANIA EURO W DNIU 04.11.2016 WYLICZYLI NA 4.13 W NORMALNY KURS BYŁ TO OKOŁO 4.33 W SKUPIE , ZŁOŻYŁEM REKLAMACJE ALE WG BANKU NIE BYŁO ŻADNYCH UCHYBIEŃ Z ICH STRONY . NA TEJ WYMIANIE STRACIŁEM OKOŁO 2600 ZŁ W 1 DZIEŃ 2 . POTRAFIĄ DZWONIĆ O GODZINIE NP 20 W SPRAWIE POTWIERDZENIA PRZELEWU 3. KOLEJKI W BANKACH MASAKRA , CZYNNE 1 LUB 2 KASY MAX 4. WERYFIKACJE NA INFOLINII PO 7 PYTAŃ ZA KAŻDYM RAZEM 5 . SZYBKA WYPŁATA GOTÓWKI NIE JEST MOŻLIWA W TYM BANKU ...SZOK! JAK NA 21 WIEK POSIADAŁEM RACHUNKI W KILKU LUB KILKUNASTU BANKACH DZIAŁAJĄCYCH W POLSCE ALE Z TAKĄ OBSŁUGĄ TO JESZCZE NIE , A O ODSETKACH I OBSŁUDZE KART KREDYTOWYCH LEPIEJ NIE WSPOMINAĆ I BROŃ BOŻE NIE ZAKŁADAĆ , CHYBA ŻE MAJĄ PAŃSTWO OCHOTE NA TEL O 22 NO 2 ZŁ NIEDOPŁATY WYSTĄPIŁO NA RACHUNKU KARTY BKRETYDOWEJ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rewelacja. Ten bank można polecić każdemu. Panie sympatyczne i chętnie służące pomocą. Tak trzymać:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka i sprawna obsługa z uśmiechem na ustach. To zdecydowanie mój bank. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto internetowe w Alior Banku jest w pełni darmowe karta do niego również (minimalna płatność w miesiącu 250zł) Korzystam tylko z tego produktu i jestem w pełni zadowolony, obsługa w placówce banku miła i uprzejma (przynajmniej w Kaliszu na ul. Polnej) Konto indywidualne stanowczo polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank do niczego, posiadam konto w alior banku od 2008r, korzystałem z kredytu małego 10tys bezproblemowo, póżniej konsolidacja łączna 40tyś juz klocki bo dochody są a oni wyjechali mi z okresem 120m, w trakcie spłacania po około 28 ratach chciałem kredyt przy dochodzie 4tyś miesięcznie a tu znowu mi wyjeżdzają z okresem 110 miesięcy, bo na krócej brak zdolności paranoja,(typowe żdzierstwo a na dodatek prowizja 10%)podziękowałem i wyszłem, skożystałem z kredytu w PKO SA i pełem profesionalizm, żadneko wciskania ubezpieczenia, i prowizja 1% oprocentowanie 6,5% spłaciłem tam kredyt w ALIOR BANKU i pozamykałem wszystko u nich i nie chcę ich znać, mydlenie oczu i typowe zdzierstwo, na reklamy wydają fortunę kosztem klientów.(przeliczenie kredytu przy wpłacie wczesniejszej 100zł) definitywnie nie polecam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
" Wyższa kultura bankowości "... to kpina ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmarna obsluga albo jej brak jak zawsze !!! Nie polecam kompletnie tego niby banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie założyłem konto internetowe w Aliorze. Po jakimś czasie dostałem kartę, natomiast nie logowałem się jeszcze online. Dziś spróbowałem po raz pierwszy. Po wpisaniu numeru CIF wyświetlił się komunikat o nieaktywnym kanale użytkownika. 30 minutowa rozmowa z konsultantami (trzema!) nie doprowadziła do rozwiązania problemu. Odsyłali mnie do siebie na wzajem. Jedni twiedząc że to moja wina (może mam wirusa?), drudzy że muszę podejść do oddziału po zdjęcie blokady, inni że da radę to załatwić przez telefon u innego konsultanta. W końcu rozłączyli się (!), a ja napisałem wiadomość mailową. Po kilku godzinach nadszedł mail w którym czytam, że trzeba udać się do oddziału po aktywacje bankowości online. Zakładając konto internetowe miałem na uwadze fakt jego uruchomienia bez wychodzenia z domu - tak jak jest w przypadku kont tego typu w innych bankach. Zmusza mnie to do rezygnacji z konta w tym banku, ponieważ nie mam zamiaru organizować wyjazdu specjalnie do Państwa oddziału (w mojej miejscowości jest tylko placówka, która nie ma tego typu uprawnień). Szkoda tylko, że niepotrzebnie straciłem tyle czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem kupić na raty pralkę. Raty wychodziły w alior banku. Zweryfikowano mnie negatywnie teraz dzwonią i zawracają mi głowę swoimi ofertami. Nie radzę zgadzać się na przetwarzanie danych. P.s spłaciłem wiele kredytów bik wzorowy. na samo nazwę rzygać się chce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank tragedia i porażka brałem coś na kredyt za pośrednictwem tego banku miało być bez odsetek a wyszło że z odsetkami i prowizją dana rzecz kosztowała 1900 a wyszła mnie 2400 + 100zł na dzwonienie do nich to prawie jak na 0700...rozmowa z konsultantami tragiczna połowa nie powinna tam pracować przeciągają rozmowy i naciągają klientów.Reasumując spłaciłem kredyt zamiast trzech lat w 15 miesięcy ale suma odsetek nie zmalała i trzeba było dopłacić jeszcze bo kobieta w banku nie doliczyła 140 zł baa dopłacić za drugim razem kazali z zapasem bo czy kredytu jest 2000 tysiące czy 140 zł to odsetki liczą dziennie 40 groszy a księgowanie wpłaty może nastąpić nawet po kilku dniach tak powiedział mi pracownik banku czyli jak nie dopłacę nawet 10 groszy to 40 groszy dziennie narośnie mi odsetek...Boje się pomyśleć co by było jak miał bym w tym banku kredyt na mieszkanie... Zrujnowali by człowieka na samych telefonach i problemach z odsetkami horrendalnymi...Także radzę omijać to instytucję szerokim łukiem bo to nie bank tylko PARABANK... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak samo jak Mokka poniżej - odradzam komukolwiek członkostwo w Alior Banku, jeśli nie chce zostać oszukany. Podobnie było w moim przypadku. W ogóle nie zakładałem nawet nigdy konta w Aliorze, ale przejął on Meritum Bank, w którym miałem konto. Oczywiście konto darmowe nagle stało się kontem za 16 złotych miesięcznie. O informacji sms-em o zmianach warunków nie było mowy. Tak więc zdzierali ze mnie kasę przez kilka miesięcy, a gdy złożyłem dyspozycję o zamknięcie konta, to najpierw kazali dołożyć kolejne pieniądze, bo "konto będzie aktywne jeszcze przez miesiąc i naliczy się następna opłata", potem dzwoniła do mnie kobieta z samej centrali próbując przekonać, żebym zostać i że niby na rok dadzą mi darmowe konto (gdzie w innych bankach jak SMART, czy Idea jest obecnie w pełni darmowe na stałe), ale gdy się nie zgodziłem, to okazało się, że muszę zabrać z konta część pieniędzy, bo teraz bilans jest dodatni, a musi być zerowy. Oczywiście gdy to zrobię miałem już samemu do niej dzwonić, ponieważ skoro odmówiłem to kontakt ze mną miała już kompletnie gdzieś. Oczywiście okazało się potem, że i tak przez miesiąc od złożenia dyspozycji konto pozostawało otwarte, a po miesiącu zadzwoniła do mnie inna pani mówiąc, że na koncie znów jest bilans ujemny i muszę dopłacić, żeby konto zamknąć. Całkowita żenada, fatalny stosunek do klienta, fatalne informowanie, a na dodatek moje dane wyciekły do jakichś instytucji trzecich, które teraz dzwonią w różnych spamerskich sprawach. ODRADZAM KOMUKOLWIEK DOTYKANIE KIJEM TEGO BANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka a nie bank. nie polecam!!!! Dzwoniąc do banku w sprawie wyrównania nie jasności Pan podaje mi nr telefonu na infolinię twierdząc że tam uzyskam wszystkie informacje dotyczące mojej polubownej sprawy. Więc dzwonię a tam Pani podaje mi spowrotem nr tel pod ktróry już dzoniłam, mówi że ona nie potrafi mi wyjasnić dla czego mój kredyt rośnie a nie maleje, spłacam regularni a kwota kredytu rośnie zamaist maleć. Zwykli oszuści!!!!! To nie bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam Alior banku, w momencie złożenia wypowiedzenia (nie miałam żadnych wpływów miesięcznych a bank pobierał mi 22 złote miesięcznie za prowadzenie konta więc nie opłacało się go trzymać) Pan w Alior banku poinformował mnie, że za miesiąc konto przestanie być aktywne i aby do tego momentu saldo w banku wyrównać do 0zł, dwa dni później ktoś przelał mi jakieś pieniążki wobec tego już nie miałam 0zł, pieniądze chciałam przelać na mamy konto aby znów wyrównać bo przecież za nie cały miesiąc konto przestanie być aktywne, wtedy doznałam szoku... nie mogłam przelać całej kwoty bo ciągle coś wyskakiwało, że problem techniczny, zatem spróbowałam przelać złotówkę, udało się ! I za przelanie tej złotówki na rachunek w tym samym banku na dodatek... zapłaciłam uwaga.... 10zł ! NIGDY PRZELANIE ZŁOTÓWKI MNIE TYLE NIE KOSZTOWAŁO, ZWYKŁE OSZUSTWO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potrafią zablokować dostęp do konta mobilnego- bez podania powodu, Przychodzi czas zapłty zusu czy wypłat i jestem uziemiona. człowieczek na infolini odpowiada tylko i wyłącznie że nic nie wie i nic nie widzi. Konieczna jest wizyta w banku aby czegokolwiek się dowiedzieć. Po wizycie w banku słyszę, że mam podobno wirusa w komputerze i w związku z tym konto jest zablokowane./ niekt nie jest w stanie powiedzieć co to za rodzaj wirusa bo nie sa informatylami/ Wymagają sformatowania komputera. Tego akurat zrobić nie mogę. Zaproponowałam ze z tabletu się zaloguję. Ale nie da się zalogować z tabletu bo najpierw konieczne jest zalogowanie z kompa. Paragraf 22. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank najgorszy z jakim udało mi się spotkać w okresie 40 lat współpracy z bankami .Nie dotrzymuje żanych terminów a o wyższej kulturze bankowości nawet nie ma mowy.Jeżeli chcecie oszczędzić sobie nerwów to omijajcie tem bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich którzy zakładają internetowe konto w Alior Banku iz załozenie konta choc szybkie wiąże się z koniecznością wizyty w oddziale w celu otrzymania dostepu do logowania. sama wizyta to moze tez nie problem - ponieważ do zatwierdzenia kodów w oddziale ( placówki partnerskie nie maja uprawnieć) potrzebnych jest 2 pracowników. Jezeli jest tylko jeden niczego nie załatwicie. reasumujac : konto załozone przez internet wymaga i tak wizyty w oddziale. jak ktos ma czas i checi aby szukac oddziałów z odpowiednia iloscia pracowników to niech próbuje. Swoja droga zastanawiajacy jest fakt dlaczego jeden pracownik nie moze załatwić takiej prostej procedury. Czyzby aloir bank nie miał zaufania do swoich pracowników - to kogo oni tam zatrudniaja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie Bank tylko oszuści i naciągacze. Ludzie nie róbcie tego błędu i nie bierzcie kredytu u nich!!! to oszuści , a jak wyczują slaby punk to cie oskubią do zera. Najwyższe prowizje biorą od 80tys zabrali 20 tyś prowizji a stopa procentowa tragiczna, co innego mówią a co innego robią, jak chcesz sie wykończyć to wówczas do Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej ( konieczność logowania się poprzez przeglądarkę na stronę mobilną ), brak możlliwośći wydania naklejki do płatności zbliżeniowe (NFC) dla klientów biznesowych! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
UCIEKAJCIE Z TEGO BANKU ,NAWET NIE ZACZYNAJCIE TO OSZUŚCI I KRĘTACZE CO INNEGO MÓWIĄ A CO INNEGO ROBIĄ ,NAWET PROVIDENT JEST LEPSZY OD NICH .CHCESZ WYCOFAĆ, UBEZPIECZENIE CZEKASZ TYGODNIAMI ,A W INNYCH BANKACH ZWROT MASZ DO CZTERECH DNI TU NIE .ŻAŁOSNY BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank tragedia.oddział rzezów ul.grunwaldzka szkoda gadać,nie zależy im na kliencie.posiadałem tam konto firmowe gdzie naprawdę miałem bardzo wysokie przychody nie umieli tego poszanować to zmieniłem BANK.Nie Polecam!!!!!jest wiele innych i LEPSZYCH BANKÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wyższa kultura okłamywania. sprawdzasz ofertę "pożyczka bez zaświadczeń", dzwonią i każą donieść zaświadczenia. żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia nie bank, Nikomu nie polecam \r\n\r\nW samej placówce w Pabianicach obsługiwał mnie \"Dyrektor\" Banku który po dłuższej chwili nie umiał mi pomóc i przekazał sprawę koledze i tak było dwa razy, inni klienci też zostali odsyłani po chwili do kolegów bo \"Dyrektor\" nie za bardzo wie co ma robić. Ogólnie mój problem polega na tym że chciałem zamknąć rachunek biznesowy i mimo jego zamknięcia alior przez dwa kolejne miesiące wysyłał mi wezwania do zapłaty za prowadzenie rachunku który przecież zamknąłem. Za jeden miesiąc niestety zapłaciłem a przy drugim wezwaniu poszedłem z awanturą i na moją wypowiedź że okradają ludzi Pan wmawiał mi że jest wszystko ok ale nie umiał wytłumaczyć dlaczego alior dalej chce pieniądze za prowadzenie konta. Ten bank to totalna żenada i taki syf powinien być zamykany jak najszybciej. ZŁODZIEJE !!! A każdej napotkanej osobie będę uświadamiał jaki to błąd i że nie warto zawierać umowy z nimi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dnia 9 maja 2016 r, dokonałem zakupu online na raty poprzez AliorBank. Po wypełnieniu odpowiedniego formularza musiałem wysłać 1 zł w celu weryfikacji mojej osoby. Otrzymałem majla następującej treści: "Szanowny Kliencie, Informujemy o negatywnym wyniku weryfikacji wykrytego przelewu 1 PLN. Najczęstsze powody negatywnej weryfikacji tożsamości to: Wykonanie przelewu z konta współmałżonka (niezgodne imię podane we wniosku i w danych nadawcy przelewu) Zdrobnienie w imieniu wprowadzonym we wniosku (np. imię "Radek" na wniosku a "Radosław" w danych nadawcy przelewu) Literówki w imieniu lub nazwisku Prosimy o sprawdzenie z jakiego konta został wykonany przelew oraz czy dane wprowadzone we wniosku były prawidłowe. Pozytywna weryfikacja danych z przelewu jest wymagana do uruchomienia pożyczki. Prosimy o ponowne wykonanie przelewu. Jeżeli dane nie zostaną potwierdzone, wniosek po kilku dniach zostanie automatycznie zamknięty". Moja wina, bo nr kodu pocztowego w adresie zameldowania miał literówkę. Stwierdziłem, że nie będę się starał o kredyt, skoro wniosek i tak będzie anulowany, to kupiłem produkt raz jeszcze dokonując bezpośredniej płatności. Punktualnie o godzinie 10:00 następnego dnia otrzymałem sms, w którym ww. bank informuje mnie, że w celu potwierdzenia umowy należy dokonać przelewu 1 zł. Dałem sobie spokój, skoro weryfikacja jest negatywna, to nie będę kolejny raz wysyłać 1 zł. I prośże państwa o godzinie 12.21 otrzymałem majla następującej treści: "Gratulujemy! Twój wniosek został rozpatrzony pozytywnie i pożyczka jest już uruchomiona. Pozdrawiamy, Zespół Alior Bank" Zatem od razu telefon na infolinię, a pani stwierdziła, że ona nie ma informacji o mojej negatywnej weryfikacji. Stwierdziła, że może jakaś awaria systemu to spowodowała, ale co mnie to obchodzi. Kiedy stwierdziłem, że mogę wysłać majla, w którym bank mnie informuje o negatywnej weryfikacji, pani z infolinii stwierdziła, że nie muszę tego wysyłać, bo i tak bankowi taka informacja do niczego się nie przyda, a poza tym nie rozumie o co mi chodzi, przecież umowę kredytową anulowaliśmy telefonicznie. Ale cała sprawa polega na tym, że ja nie muszę wydzwaniać do banku i anulować kredytu, przy pierwszej wiadomości, że i tak kredytu nie dostanę ( na kwotę 1025 zł). To są dla mnie dodatkowe koszty, nie wspominając, że prosili o ponownie wysłanie 1 zł.... a jestem jednym z kilku tysięcy, pewnie.... klientów, którzy się w ten sposób weryfikują. Zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu i pieniędzy na niekompetencję i brak konsekwencji przy weryfikacji... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tego stwora to nawet bankiem nie można nazwać. Każdy szanujący się bank, liczy się z klientem, ale nie Alior. Miałam konto u nich za 0zł, firmowe,po likwidacji działalności wysłałam do nich rozwiązanie umowy i likwidację rachunku, w 2014r. W 2016r, przypadkiem wchodzę na to konto i co widzę. Nie dość ,że konta nie zamknęli to jeszcze zrobili mi debet prawie 200zł, za rzekomą prowizję- 15zł/mc. Tym razem poszłam do banku zamknąć rachunek , nie dość że musiałam spłacić debet , który sami mi zrobili, to jeszcze od spłaty tego debetu musiałam zapłać 6zł. Alior ma gdzieś klientów, liczy się kasa i prowizja od tej kasy. Mnie oszukali , okradli i wyłudzili ode mnie prowizję. Jeśli komuś się też to przytrafiło, niech odpowie na tą opinię,powalczymy z tym stworem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale w Suwałkach fatalna i karygodna.Byłam podpisać wniosek o kredyt(wcześniej do tego oddziału i konkretnej osoby umówił mnie pan z centrali) w oddziale na Kościuszki 53 nikt nie chciał mnie obsłużyć ,po czym Pani chichoczącym głosem powiedziała ,że ta Pani która miała mnie obsłużyć pracuje w innym oddziale i "ma na popołudnie" to niech pani sobie dzwoni na tą infolinie i szuka. Tragedia. Chciałam złożyć reklamację w celu anulacji wniosku ,ale nikt już nie chciał ze mną rozmawiać ,tak więc sprawa jest w toku ... Żenada ... nikomu nie polecam. Totalny brak organizacji i profesjonalizmu !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zwlekają z przelewami większych kwot. Zdażyło mi się klika razy. Z tego powodu nie pojechałbym w zeszłym roku na intratną wycieczkę. W tym roku przebrała się miarka, zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbuje mi się wmówić że mam u nich konto za które przysłano mi wezwanie do zapłaty.W Jeleniej Górze na ul. Krótkiej próbowałam wyjaśnić nieporozumienie bo nigdy ani w Meritum ani w Alior konta nie zakładałam.Pani która jak myślałam udzieli mi pomocy odesłała mnie do innego oddziału stwierdzając że ona wie gdzie ma swoje konto dając mi do zrozumienia że ja chyba nie wiem.Druga z Pań zwróciła mi uwagę że zachowuję się za głośno ,chcąc się mnie pozbyć łaskawie zrobiła ksero pisma w którym zawarłam oświadczenie że nigdy w tych bankach nie zakładałam konta.A ja mam płacić za prowadzenie konta ,którego nigdy nie zakładałam. Polecam trzymać się daleko od tego banku i jego obsługi która ma pomagać ale chyba tylko po to żeby "złapać króliczka" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam nie polecam tego banku to oszuści i złodzieje ,bylem klientem banku meritum i miałem tam konto za 0Zl. Alior Bank przejął meritum w grudniu zmienił regulamin i nawet mnie nie poinformował poczekał parę miesięcy aż urosły zaległości na prowadzenie konta po czym wysłał smsa z treścią o zaległościach!! Bank z wyższymi zasadami kultury -paranoja. Bylem wczoraj w oddziale w gdańsku ul tkacka w internecie widniej ze jest czynny od 10-18, na drzwiach do 17 ja bylem pare min po 16 , poczekałem parę min po czym podszedł do mnie pan ze nie zdąży mnie obsłużyć pomimo ze do zamknięcia była jeszcze prawie godz!! Odradzam wszystkim ten bank,nabijają ludzi w butelke!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura bankowiści...Ten bank z kultura nie ma nic wspolnego...najgorszy bank jaki kolwiek mógł powstac...oszukują na kazdym kroku...zakladająć konto walutowe byłem utwierdzany w przekonaniu ze nie ma oplat za transfer karta za granicą okazało się ze są i to bardzo duze od transakcji na kwotę 230 funtow zaplaciłem 25funtow prowizji...I jescze wiele innych nieprzyjemnosci szkoda slow dlugie godziny czekania i wyjasniania jednym slowem do przepraszam za wyrazenie ...d**y skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia negatywna. Kilka lat temu miałem lokatę w Meritum i związane z nią bezpłatne konto. Dziś dostaję z Alior Banku sms-a, że mam zadłużenie ponad 30 zł. Okazało się, że Alior Bank przejął Meritum, wprowadził opłatę za konto. Podobno kiedyś mnie poinformowano e-meilem, że Alior Bank wprowadza opłatę za konta. Nie zwróciłem na to uwagi, bo przecież nie miałem nigdy kontaktu z Alior Bankiem. Uważam, że postępowanie Alior Banku jest nieuczciwe. Zapłaciłem , ale nie chcę mieć już nic wspólnego z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed jakąkolwiek stycznością z bankiem ludzi w melonikach czyli ALIOR BANKIEM :) Prowadze firme od 7 lat i od siedmiu lat posiadałem rachunek firmowy i osobisty w tymże to banku. Od 4 lat na koncie firmowym miałem limit debetowy. Już nie ważne że co rok przy podpisywaniu wznowienia były mi wciskane rzeczy o których żal aż pisać. Normalne naciąganie. Tylko dlatego że nigdy nie ustepuje dało mi sie to obejść. Ale to najmniej istotne sprawy bo suma sumarum w tym roku debet ten został mi wypowiedziany.... Powód-miałem strate na Picie z ostatniego roku. Strata nie była duża a wiązała się z inwestycją. Każdy normalny bank rozważy to po ludzku tymbardziej jak jest się klientem- a tutaj-KONIEC. Nie i już. Żadnych opcji. Zero. 2 tygodnie i spłać wszystko..... Jestem więc po likwidacji obydwu rachunków i mówię do widzenia. Jestem z nimi od początku i taki numer. Co śmieszne- limit ten przenieśli mi do Mbanku w 3 dni(choć to Mbank powiem wam szczerze traktowałem jako nie do końca poważny bank). Co lepsze po 2 miesiącach limit ten mam podwojony. I można było?? Można. Bardzo elastyczny bank który nie patrzy tylko na słupki. No i u mnie przynajmniej jest rewelacyjna obsługa i kompetetne Panie. Jestem naprawde pod miłym wrażeniem. Widać że zależy im na kliencie a to się liczy w biznesie. A alior woli inwestować w durne reklamy a nie w pracowników i dbanie o stałych klientów- powodzenia życze. Zastanówcię się dobrze zanim się z nimi zwiążecie bo dla mnie to banda oszustów. I jest to szczery komentarz byłego klienta aliora- jestem zawiedziony takim potraktowaniem mojej osoby. Ale wasza strata. W sumie to rozstanie z aliorem wyszło mi na plus Pozdrawiam wszystkich skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda oszustów i złodziei . Ręce opadają. Miałam zapłaconą ratę do przodu po czterech ratach zrobiłam wyrównanie i wykonałam przelewu za jeden miesiąc. Logiczne że w takim wypadku nie ma zadłużenia,a jednak doczepili się do tego że nie zanotowali wpłaty i masz 25 zl. Ja będąc pewna że to pomyłka nie zareagowałam i za chwilę następne 25 zl. Napisałam pismo ale oczywiście człowieku nie wygrasz z nimi!!! Doczepili się później że nie wpłacam w terminie tylko 3 dni po tak jak mi wchodzą pieniądze na konto i następne 25 zł. Tak więc okradli mnie o 100 zł a ja teraz się zbiorę i spłacę raty szybciej niech mi odsetki oddają!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem tylu złych emocji co w tym banku. Przedłużanie kredytu obrotowego rozpocząłem 2 m-ce wcześniej . Dostałem zapewnienie ,że wszystko jest ok. A co się okazało- w dniu podpisania umowy zaproponowano mi inne warunki dotyczące zabezpieczeń oraz kwoty kredytu. Tak złodziejskiej instytucji jeszcze nie spotkałem . To nie są bankowcy to są normalni przestępcy ,naciągacze oni nie są lepsi niż inne para banki. Kiedyś mówiono ,że "masz pewne jak w banku" . Tak.. bo kiedyś jeszcze nie tak dawno te instytucje były instytucjami zaufania publicznego w chwili obecnej jest wręcz odwrotnie - wykorzystują stereotyp w myśleniu ludzi .Zerują na naszej naiwności .Po prostu banda oszustów - którzy robią to naciągając max nasze chore prawo a nas na niepotrzebne wydatki a czasami doprowadzają do bankructwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Spłata wszystkich rat (sprzęt agd) ponad pół roku przed terminem - uzgodnione telefonicznie. Nadpłata. Po roku żądania telefoniczne zapłaty 45pln. Potem telefony przed godzina 21:00 oferujące inne produkty bankowe...Wyższa "kultÓra" bankowości ! Nigdy więcej tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie! Oszukują klientów - ich prowizje są kolosalne a obsługa nieprofesjonalna. Bark informacji dla klienta zapewniają że obniżają raty a w rzeczywistości zwiększają kredyt prawie dwukrotnie. NIE POLECAM ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dokładnie klienci którzy przeszli z Meritum są obciążeni za wszystko ja na przykład zamykałem konto po pierwszym miesiącu od połączenia tj 13-2015r listopada i do dzisiaj tj. 25,2,2016 konto nie zostało zamknięte również karta pani w oddziale partnerskim poinformowała mnie że nie muszę się niczym martwić a kartę mogę zniszczyć. w połowie miesiąca lutego zostałem poinformowany że na moim rachunku jest naliczony odsetek 55zł miał ktoś podobny problem?? Reklamację jedną ten kochany bank mi odrzucił dziś poszła druga proszę o pomoc na maila karolruda@wp.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem skąd te wszystkie niepochlebne opinie na temat tego banku. Mam w Aliorze konto oszczędnościowe od 3 lat i konto Wyższej jakości od roku i nigdy nie miałem ŻADNYCH problemów, ŻADNYCH. Prawdą jest, że na koncie oszczędnościowym jest niskie oprocentowanie, ale w innych bankach jest identycznie. mBank to jest dopiero kpina, po 10 latach w mBanku byłem traktowany gorzej niż nowy klient, natomiast w Aliorze mam wszystko bez opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Złożyliśmy odstąpienie od kredytu.Chcieliśmy to cofnąć. Na infolinii Pani poinformowała, że jeżeli nie zwrócimy całości kredytu a będziemy spłacać wg harmonogramu raty to będzie równoznaczne z ważnością umowy i anulacją odstąpienia. Poszła pierwsza rata. Po czym zaczęli wydzwaniać z windykacji, że jest zaległość w całości kwoty, którą należało zwrócić w związku ze złożonym odstąpieniem. Wpłaciliśmy całą kwotę. Po reklamacji oddali naliczone odsetki. Jednak do BIK wysłali informację, że zalegamy w spłacie. Po kolejnej reklamacji uznali, że oni danych w BIK nie mogą korygować i że nie ma możliwości anulowania złożonego już odstąpienia. Jasno dali znać w odpowiedziach, że to Klient był w błędzie. Tylko dlaczego pracownik Alior Banku opowiada pierdoły na infolini??? Nie polecam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA!!! To jest bank, który potrafi pobrać 40% prowizji od kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nawiazujac do odpowiedzi otrzymanej od pracownicy banku Lucyna K.\r\nSpecjalista ds. Reklamacji i Skarg\r\nZespół Reklamacji i Skarg\r\nDepartament Operacji\r\nAlior Bank S.A.\r\n\r\nktora w odpowiedzi na maja reklamacje skopiowala zasady z cennika oplat i prowizji banku, wnosze odwolanie od odpowiedzi i ponownie zglaszam reklamacje.\r\n\r\nZgodnie z historia mojego konta, i zasadami banku oplata za prowadzenie rachunku byla do tej pory zniesiona, poniewaz spelnialam warunki,\r\nZ mojej strony warunki nadal byly spelniane, mimo to bank naliczyl mi 6 zl oplat z prowadzenie konta.\r\nNadmieniam, ze konto to otworzylam tylko dlatego ze bylo bezplatne jego prowadzenie.\r\nW momencie gdy nastapila zmiana zasad w banku, przestrezgalam tych zasad i nadal konto bylo bezplatne dla mnie.\r\n\r\nTo trwalo az do ostatniego miesiac gdy bank NAGLE z niewiadomych przyczyn naliczyl oplate za prowadzenie konta.\r\n\r\nZadam wyjasnien, co takiego wydarzylo sie ze bank zaczal pobieranie oplaty. Konkretnie odpowiedz napisana przez osobe ludzka, nie skopiowane zasady obowiazujace w banku, ktore to sama znam i czytalam.\r\n\r\nRozumiem, ze bank ma ciezka sytuacje finansowa, \r\nJednak mnie nie stac na utrzymywanie konta w tym banku za 6 zl.\r\n\r\nNajwazniejsze dla mnie jest byc potraktowana po ludzku, i otrzymac ludzka odpowiedz.\r\n\r\nCzasy, gdy alior bank - to jak glosi slogan, to WYZSZA KULTURA BANKOWOSCI- bezpowrotnie minely, jak widac.\r\n\r\nA potraktowanie mojej osoby w powyzszy sposob, jest ewidentnym tego znakiem, co z pewnoscia odzwierciedli sie na dalszych notowaniach banku wsrod spolecznosci.\r\nJuz w tej chwili jest wiele negatywnych opinii w internecie o obsludze banku i traktowaniu klientow.\r\n\r\nMysle, ze jesli taka jest obecna polityka banku to kierownictwo powinno bardzo powaznie zastanowic sie nad dalsza droga, miedzy innymi nad odpowiednimi szkoleniami dla pracownikow, badz ich wymiana.\r\n\r\n\r\n\r\nPouczenie o możliwości odwołania: Klient ma możliwość odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację\r\nskładając ponowne zgłoszenie w Banku. Spory wynikłe z Umowy mogą być rozstrzygane\r\npozasądowo na wniosek Klienta - przed Arbitrem Bankowym, o ile wartość przedmiotu sporu\r\nnie jest wyższa niż 8.000,00 PLN. Klient ma możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w trybie skargowym lub w pozasądowym postępowaniu w\r\nsprawie rozwiązywania sporów. W sprawach ochrony konsumentów organem nadzoru jest Urząd\r\nOchrony Konkurencji i Konsumentów. Wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w\r\nzwiązku z Umową, mogą być rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank S.A.\r\nprzez właściwy sąd powszechny, zgodnie z wykazem dostępnym na stronie\r\nhttps://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/. Nadzór nad działalnością Banku\r\nsprawuje Komisja Nadzoru Finansowego (KNF).\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko spoko, robią jak klient chce, małe oprocentowanie lokat. i popsuli że trzeba płacić 6 czy 9 złoty za karte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior bank to masakra.... Szkoda,że przejęli MERITUM BANK . W ostatni dzień spłaty raty , z samego rana wpisują ,,delikwenta" do BIKu , jak nie pojawią się pieniądze na ich koncie. W Meritum było to nie do pomyślenia. Miałem ostatnio , w swoim ręku ich ulotkę o rzekomo ,,ZEROPROCENTOWEJ POŻYCZCE'" (notabene gdzie gramatyka?), W rzeczywistości to tylko ...10.2 % w skali roku ??!!. Podobnie wyglądają ich inne ,,produkty" ,,obniżenie kwoty raty" czy też,,gwarancja najniższej raty" . Jak pięknie przedstawiła to pracownica AB to tylko marketing..... Żenada....... Radzę omijać ten bank szerokim łukiem...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja dzisiejsza wizyta w oddziale Alior Banku w Piasecznie, piątek godz. 12.00-12.40. Tak się złożyło, musiałem uzupełnić swoje konto. Tłum oczekujących, z czego pięć osób do kasy, jedna kasa czynna, kasjerka z miną... nie powiem jaką. Wchodzący pracownicy banku, przeciskający się między oczekującymi, ŻADEN nie powiedział dzień dobry. W międzyczasie pojawił się pan wymieniający wycieraczki, również pod nogami obsługiwanej klientki (?!). Była też 5 min. przerwa techniczna, o czym dowiedzieliśmy się pytając czemu zniknęła kasjerka. Ja przy kasie byłem w granicach 2 min. czekałem ponad 35 min. NIKT Z OBSŁUGI NIE BYŁ ZAINTERESOWANY ROZŁADOWANIEM KOLEJKI. Staram się unikać wizyt w banku, ale gdy już muszę zwykle tak to mniej więcej wygląda. Jestem klientem od kilku lat, może 3-5 razy zdarzyło się, że funkcjonowały dwie kasy. Może mam pecha... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj miałem w ręku Ich ulotkę ,, PREZENTUJEMY POŻYCZKĘ ZEROPROCENTOWĄ ". Okazuje się ,że ta zeroprocentowa pożyczka jest tylko .....10.2 % w skali roku ?!?!?! (małym druczkiem) Ale to dla tego banku niewielka różnica?. Tak samo nie można wierzyć w Ich INNE ,,PRODUKTY " i gwarancje np . najniższej raty Należy omijać ten bank tak jak i Ja szerokim łukiem...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna , niekompetentna obsługa. W oddziale wysyłają na infolinię .Jak już cudem się dodzwoniłem odsyłają do oddziału. Złożyłem w końcu wypowiedzenie umowy o prowadzenie wszystkich rachunków z terminem 30 dni / tak wymaga regulamin/ minęło już 56 dni , a konto wciąż działa i liczą mi za jesgo posiadanie. Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź . Ma być udzielona po 30 dniach roboczych !!! Byłem w Meritum i " na siłę" uszczęśliwiono mnie Aliorem , ale ja dziękuję za taką wyższą kulturę bankowości. Wolę uczciwą i profesjonalną obsługę. Alior to dno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie olecam tego banku! Zostałem oszukany, a może bardziej wprowadzony w błąd w Alior Banku. Konsultant przy rezygnacji z kredytu ratalnego zapewnił mnie o braku potrzeby jakichkolwiek działań z mojej strony po rezygnacji i że bank odbierze pieniądze od osoby/firmy do której zostały przelane. Po ponad miesiącu zadzwoniono z windykacji dlaczego kredyt z którego zrezygnowałem nie został spłacony! Złożyłem reklamację, którą odrzucono. Nie chcąc "kopać się z koniem" zdecydowałem się odzyskać pieniądze od sprzedającego i samemu dokonać przelewu. Poniosłem z tego tytułu koszty, bank naliczył mi odsetki. Poza tym informacja o opóźnieniu trafiła do BIK i teraz nie mogę wziąć kredytu, gdyż pomimo idealnej historii banki zwracają uwagę na ten jeden wpis o opóźnieniu! Prowadze działalność gospodarczą i w tej chwili ponoszę wymierne straty, gdyż korzystałem z kredytów na zakup towaru. Co ciekawsze konsultanci nie tylko mnie błędnie informowali co może sugerować celowe działanie banku. Chętnie pozwałbym ich do sądu, ale nie wiem czy nagrania są jeszcze w banku. Jeśli jakiś prawnik chciałby się zająć tą sprawą mój email: radomski69[at]op[dot]pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tragedia,są gorsi od providenta. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty bardzo wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: To jedno zalatwiaja szybko,żeby nie móc zrezygnować.. Możliwość negocjacji oferty: Juz jak się weźmie,to żadnych negocjacji,są okropni.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej tego banku proszę Was ludzie tragedia. Oszuści i złodzieje!!! Wziąłem u nich kredyt i spóźniłem się z rata jeden dzień dosłownie bo wysłałem pieniądze przelewem w dzień spłaty i myślałem że dojdzie a nie doszło. Babka mi mówi że u nich nie liczy się kiedy wysłane tylko kiedy dotarło. I co naliczyli mi odsetki dosłownie 22 grosze o których informują mnie po 31 dniach (wcześniej się nie dało? dało ale po co? lepiej żeby trafił do BIK-u :( Trafiłem do BIK-u za zadłużenie 22 groszy ale w BIK-u widnieje zaległość za cała kwotę raty chociaż spóźniłem się 1 dzień. Po 31 dniach jak mnie poinformowali że im wiszę 22 gorszę spłacam im od razu ale w BIKU jestem na 5 lat i to nie widnieje że zaległość 22 grosze na 31 dni tylko cała rata 235 zł na 31 dni. Całe życie mi zniszczyli a miałem brać kredyt na mieszkanie po ślubie i teraz nikt mi nie da :(((((((((( Porażka proszę was omijajcie ten BANK !!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków w jakich miałem okazję trzymać konto... Najgorszy przykład połączenia Banków Meritum i Alior. Było napisane, że historia będzie do wglądu przez rok czasu na starej stronie meritum. Teraz próbowałem się zalogować i co? okazało się że zmienili zdanie. No i opłaty kosmiczne 8zł za prowadzenie rachunku bez karty. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BYłem w Meritum i byłem zadowolony. Odkąd Alior zaczął przejmować Meritum oprocentowanie konta spadło z 3 % do 0.97% na rachunku oszczędnościowym, a opłaty za prowadzenie konta i kartę z 2x0 zł wzrosły do 2x8 zł czyli rocznie to 192 zł!!! Za co ? Za 10 lat byłoby to 1920zł. Zwłaszcza że cały czas obracali moimi pieniędzmi. Poszedłem, zlikwidowałem, są inni bardziej godni używać mojej gotówki, a Alior niech spada na drzewo. Mieli 40 tys, połakomili się na 16 zł - teraz nie mają nic. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa a nie wyższa kultura bankowości!!!! UNIKAĆ !\r\nOpis przygody z AliorBankiem:\r\n2 listopada zlecam przelew dolarów z konta dolarowego w kantorze Alior na konto dolarowe w Polsce do Biura Turystycznego za wycieczkę. \r\nOpis przelewu: KUBA III rata dolary. \r\nPieniądze nie trafiają do odbiorcy jak się później okazało z powodu słowa Kuba w treści opisu !! \r\nTermin zapłaty za wycieczkę upływa 5 listopada.\r\nPierwsza reklamacja 6 listopada i nic. \r\n 17 listopada Bank odbiorcy wpłaty zawiadamia Alior że, nie przyjął tych pieniędzy. \r\ni nic\r\n20 Listopada Alior mówi że pieniądze są w Banku odbiorcy a Bank odbiorcy twierdzi,że są w Aliorze. \r\ni nic\r\nA 25 listopada Alior już zloklizował te pieniądze i podobno zwraca się do Banku pośredniczącego o zwrot. \r\nPotem twierdzi,że zwraca się codziennie\r\ni nic\r\nDo 1 grudnia nie mam własnych pieniędzy na koncie ani nie dotarły do odbiorcy wpłaty.\r\nCzeka mnie pewnie sąd z powodu strat spowodowanych opieszałością banku i liwiduję wszystkie rachunki w Aliorze. Przestrzegam przed złą , opieszałą i nieskuteczną reakcją na reklamacje klientów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj tj. 26.11.2015 padł system w oddziale Łódź, ul. Piotrkowska 43. Właśnie dokonywałam w bankomacie operacji pobierania gotówki i bum!!! Nie ma nic!!! A gdzie moja gotówka? Powinnam tam stać i czekać? Pracownik banku poinformował mnie, że po 30 sek. od dokonania operacji i nie pobrania gotówki, pieniądze wracają na konto. Jeśli nie, mam złożyć reklamację w swoim macierzystym banku. Ale nie ma 100% gwarancji. Dobre!!! Uważajcie, gdzie dokonujecie operacji. Was to też może spotkać. Od wczoraj nie ma na moim koncie żadnych ruchów. Czekam. Czy ktoś z Was miał podobny problem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Robiłem opłaty w banku i zaprzestałem ponieważ zaczęto pobierać opłaty od tej operacji.Minęło trzy miesiące,a tu powiadomienie esemesem,że jestem kochanemu Bankowi winien 18 zł.za to,iż nie zamknąłem rachunku.Niby 18 zł,to nie wielki pieniądz,ale przy moich dochodach ma znaczenie.Obsługa nie raczyła mnie poinformować o tym fakcie ,co wpłynęło na brak zaufania do kochanej instytucji jaką jest SZANOWNY BANK.W informacji dodano,abym wpłacał rentę,to uniknę dodatkowych opłat z tytułu rachunków opłacanych.Ja posiadam konto w innym banku od wielu lat i dlaczego mam zmieniać,to na niby lepsze ......... Udałem się do banku do obsługi klienta ,a tu wiadomość....że muszę wpłacić żądaną sumę,mało tego dobrze ,że posiadam wciąż aktualny nr.tel.kom-ponieważ może zostałbym poinformowany o tym fakcie za kilka lat , tyle,że z większym długiem.Takich ludzi jest w Polsce więcej.Przykre ,że w świetle prawa ludzi się robi.....kolano.Oceniam to zachowanie Banku jako negatywne,ale zapewne jak się mówi-papier wszystko przyjmie ,a biednemu wiatr i deszcz w oczy.Wynika z tego ,że prawo działa w jedną stronę.Zapłaciłem za ,to,że nie korzystałem z usługi banku przez trzy miesiące.A co by było ,po kilku latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra nikomu nie polecam tego banku.Kiedy zastanawiałam się nad wzięciem kredytu to owszem było pięknie ładnie masa telefonów z zachętami jednak w momencie uprawomocnienia kredytu kompletny brak kontaktu ze starszym bankierem Panią Joanną R.Co ciekawsze pewnego razu telefon Pani Joanny odebrała koleżanka dosłownie jakaś farsa.\r\nPoza tym gnębią telefonami o najmniejsze grosze nie dopłacone, potrafią dzwonić kilkanaście razy dziennie.Mało tego wysyłają monity nawet w momencie uregulowanej już zaległości.Taki liścik za jedyne 25zł.Ten bank niema nic wspólnego z wyższą kulturą bankowość zdecydowanie odradzam wszystkim skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam , wyłudzanie opłat unikanie zamknięcia u nich konta poprzez stwarzanie problemów . obsługa niemiła i roszczeniowa skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Darmowe konto w Aliorze? Ok, ale do czasu. Po założeniu konta miałem przez rok darmowe konto. Później bez mojej wiedzy zostało zabierane po 9 zł + opłata za kartę. Zauważyłem to dopiero po kilku miesiącach - dużo transakcji, nie wgłębiałem się dokładnie w historię, moja wina. Przez te kilka miesięcy zebrało się ponad 80 zł bezpodstawnych opłat. Po udaniu się kilkanaście razy do oddziału, straszeniem rzecznikiem praw konsumenta zostały mi te pieniądze zwrócone. Nie była to duża kwota, lecz dla samej zasady. Później wyjechałem na 1.5 roku poza granice Europy - kontrakt. Jako że było mi to konto niepotrzebne to go nie używałem przez ten okres. Po powrocie do domu w skrzynce były kilka awiz - z banku, sądu, komornika. Okazało się że bank ot tak znów zaczął pobierać opłaty, jak konto weszło na minus 40 zł wezwali do zapłaty, rozwiązali umowę a z braku kontaktu złożyli sprawę do sądu. Łącznie z sądem komornikiem odsetkami wymyślonymi listami ( zwykłe, nie polecone ) wyszło 845 zł do zapłaty. Walka o uczciwość trwała 14 miesięcy - dla zasady. Zakładasz tam darmowe konto? Pamiętaj, do czasu. Pilnuj, bo nie poinformują Cię o zmianie umowy i będziesz miał nową bez Twojej wiedzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zacznę od tego, że konto w Aliorze miałam kilka lat do mniej więcej 2013 r. Ze względu na podwyższenie opłat za prowadzenie konta, udałam się do oddziału i zamknęłam je. Jakie szczęście, że poszedł ze mną tata i wręcz się ze mną pokłócił bym wzięła kserokopię wszystkich złożonych dokumentów, które są niezbędne do zamknięcia konta. Po pół roku Alior przysłał mi nakaz zapłaty za prowadzenie jednak niezamkniętego konta. Dzięki kserokopiom mogłam złożyć reklamację. Oczywiście musiałam wydawać pieniądze na kolejną podróż do banku oddalonego o 30 kilometrów. Ostatnio Alior Bank dokonał fuzji z Meritum Bankiem i go przejął. Niestety miałam w nim konto. Natychmiast po przejęciu opłata za konto i kartę wzrosła z 0zł do 26 zł (20 za rachunek, 6 za kartę). Po połączeniu systemów straciłam dostęp przez internet do rachunku. Nie mogłam się zalogować. 2 razy dzwoniłam na infolinię. Za pierwszym razem pani zresetowała hasło, ale to nic nie pomogło. Za drugim razem okazało się, że Alior zmienił mi numer klienta (numer logowania z Meritum Banku na swój) i oczywiście mnie o tym nie poinformował. Oczywiście nie mógł mi go dać ani przez telefon ani przez maila (oba były podane do kontaktu i wysyłania smsów zatwierdzających przelewy). Poinformowano mnie, że numer CIF otrzymam w najbliższej placówce partnerskiej banku. Postanowiłam więc w tej placówce zamknąć konto. Panie w placówce mi na to, że to niemożliwe. Poprosiłam więc o wysłanie mi przez Alior Bank mailem potwierdzenia, że każda placówka partnerska ma obowiązek przyjąć dyspozycję zamknięcia konta. Nie wysłali. Na Facebooku po opisaniu mojej sprawy na ich stronie kłamali, że sprawa została przekazana do konsultanta. Żaden się ze mną nie kontaktował. Pojechałam więc w bojowym nastroju do placówki partnerskiej (znowu kasy za paliwo mi nikt nie zwrócił). Pracownica Aliora już zaczęła mi odmawiać przyjęcia dyspozycji zamknięcia rachunku ale jej kazałam przy mnie zadzwonić do centrali i się dopytać. Zadzwoniła, zbladła i przeprosiła. Przez następne 40 minut wprowadzała informacje, kserowała dokumenty i dawała mi kopie. Nie zabrakło problemów w systemie. W końcu obsłużyła mnie dość miło i sobie poszłam. W domu przejrzałam dokumenty i dowiedziałam się, że Alior Bank zmienił mój numer klienta z Meritum Banku (numer firmowy) na mój stary numer klienta w Alior Banku. Nigdy, przenigdy nie chcę mieć więcej do czynienia z tymi złodziejami, kłamcami i kombinatorami!!!!!!!!!!!!! Straciłam przez nich pieniądze na paliwo, urlop (bo placówka najbliższa mi oddalona o 30 km otwarta jest tylko do 17 i tylko w dni robocze), na obsługę rachunku i mało brakowało na wydruk bilingu do którego nie miałam dostępu z powodu nie podania mi informacji o zmianie i na jaki numeru klienta (biling w placówce wydrukowany na drukarce kosztuje 15 zł). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się w pełni. Wyłudzanie, łapanie w sidła, kłamstwa i straszenie na każdym kroku!!! Miało być bez opłat, a co chwile z konta coś ściągają. Nie są duże kwoty, bo tu 6 tu 9 tu coś tam ale sa... Brak czasu oczywiście też potwierdzam - hitem było jeżdżenie po całej Zielonej Górze z kasą bo nie szło nigdzie wpłacić... W końcu jakaś konsultantka poleciła wpłatomat. Po wpłaceniu 8 tys. oczywiście zarąbało z konta 60 zł, bo przeciez opłata jest, o czym już zapomniała mnie poinformować... Kredyt- no tu to już całkiem oszustwo!!! 4,9% KTO TO WIDZIAŁ???!!! Przymusowe ubezpieczenie, a jak człowiek chce zrezygnować to straszą Cię wypowiedzeniem kredytu, chorobą, rakiem, śmiercią i wszystkimi nieszczęściami świata STANOWCZO NIE NIE NIE!!! ODRADZAM! JAK TYLKO UDA MI SIĘ PRZENIEŚĆ KREDYTY -UCIEKAM!!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słaba, a wręcz beznadziejna obsługa klientów hipotecznych w Gdyni. Panie nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące np. ubezpieczenia hipotecznego, jak cos powiedzą to głos niemiły po którym można stwierdzić "po co dzwonisz, masz kredyt radź sobie sam" skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »