Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
BYłem w Meritum i byłem zadowolony. Odkąd Alior zaczął przejmować Meritum oprocentowanie konta spadło z 3 % do 0.97% na rachunku oszczędnościowym, a opłaty za prowadzenie konta i kartę z 2x0 zł wzrosły do 2x8 zł czyli rocznie to 192 zł!!! Za co ? Za 10 lat byłoby to 1920zł. Zwłaszcza że cały czas obracali moimi pieniędzmi. Poszedłem, zlikwidowałem, są inni bardziej godni używać mojej gotówki, a Alior niech spada na drzewo. Mieli 40 tys, połakomili się na 16 zł - teraz nie mają nic. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa a nie wyższa kultura bankowości!!!! UNIKAĆ !\r\nOpis przygody z AliorBankiem:\r\n2 listopada zlecam przelew dolarów z konta dolarowego w kantorze Alior na konto dolarowe w Polsce do Biura Turystycznego za wycieczkę. \r\nOpis przelewu: KUBA III rata dolary. \r\nPieniądze nie trafiają do odbiorcy jak się później okazało z powodu słowa Kuba w treści opisu !! \r\nTermin zapłaty za wycieczkę upływa 5 listopada.\r\nPierwsza reklamacja 6 listopada i nic. \r\n 17 listopada Bank odbiorcy wpłaty zawiadamia Alior że, nie przyjął tych pieniędzy. \r\ni nic\r\n20 Listopada Alior mówi że pieniądze są w Banku odbiorcy a Bank odbiorcy twierdzi,że są w Aliorze. \r\ni nic\r\nA 25 listopada Alior już zloklizował te pieniądze i podobno zwraca się do Banku pośredniczącego o zwrot. \r\nPotem twierdzi,że zwraca się codziennie\r\ni nic\r\nDo 1 grudnia nie mam własnych pieniędzy na koncie ani nie dotarły do odbiorcy wpłaty.\r\nCzeka mnie pewnie sąd z powodu strat spowodowanych opieszałością banku i liwiduję wszystkie rachunki w Aliorze. Przestrzegam przed złą , opieszałą i nieskuteczną reakcją na reklamacje klientów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj tj. 26.11.2015 padł system w oddziale Łódź, ul. Piotrkowska 43. Właśnie dokonywałam w bankomacie operacji pobierania gotówki i bum!!! Nie ma nic!!! A gdzie moja gotówka? Powinnam tam stać i czekać? Pracownik banku poinformował mnie, że po 30 sek. od dokonania operacji i nie pobrania gotówki, pieniądze wracają na konto. Jeśli nie, mam złożyć reklamację w swoim macierzystym banku. Ale nie ma 100% gwarancji. Dobre!!! Uważajcie, gdzie dokonujecie operacji. Was to też może spotkać. Od wczoraj nie ma na moim koncie żadnych ruchów. Czekam. Czy ktoś z Was miał podobny problem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Robiłem opłaty w banku i zaprzestałem ponieważ zaczęto pobierać opłaty od tej operacji.Minęło trzy miesiące,a tu powiadomienie esemesem,że jestem kochanemu Bankowi winien 18 zł.za to,iż nie zamknąłem rachunku.Niby 18 zł,to nie wielki pieniądz,ale przy moich dochodach ma znaczenie.Obsługa nie raczyła mnie poinformować o tym fakcie ,co wpłynęło na brak zaufania do kochanej instytucji jaką jest SZANOWNY BANK.W informacji dodano,abym wpłacał rentę,to uniknę dodatkowych opłat z tytułu rachunków opłacanych.Ja posiadam konto w innym banku od wielu lat i dlaczego mam zmieniać,to na niby lepsze ......... Udałem się do banku do obsługi klienta ,a tu wiadomość....że muszę wpłacić żądaną sumę,mało tego dobrze ,że posiadam wciąż aktualny nr.tel.kom-ponieważ może zostałbym poinformowany o tym fakcie za kilka lat , tyle,że z większym długiem.Takich ludzi jest w Polsce więcej.Przykre ,że w świetle prawa ludzi się robi.....kolano.Oceniam to zachowanie Banku jako negatywne,ale zapewne jak się mówi-papier wszystko przyjmie ,a biednemu wiatr i deszcz w oczy.Wynika z tego ,że prawo działa w jedną stronę.Zapłaciłem za ,to,że nie korzystałem z usługi banku przez trzy miesiące.A co by było ,po kilku latach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra nikomu nie polecam tego banku.Kiedy zastanawiałam się nad wzięciem kredytu to owszem było pięknie ładnie masa telefonów z zachętami jednak w momencie uprawomocnienia kredytu kompletny brak kontaktu ze starszym bankierem Panią Joanną R.Co ciekawsze pewnego razu telefon Pani Joanny odebrała koleżanka dosłownie jakaś farsa.\r\nPoza tym gnębią telefonami o najmniejsze grosze nie dopłacone, potrafią dzwonić kilkanaście razy dziennie.Mało tego wysyłają monity nawet w momencie uregulowanej już zaległości.Taki liścik za jedyne 25zł.Ten bank niema nic wspólnego z wyższą kulturą bankowość zdecydowanie odradzam wszystkim skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam , wyłudzanie opłat unikanie zamknięcia u nich konta poprzez stwarzanie problemów . obsługa niemiła i roszczeniowa skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Darmowe konto w Aliorze? Ok, ale do czasu. Po założeniu konta miałem przez rok darmowe konto. Później bez mojej wiedzy zostało zabierane po 9 zł + opłata za kartę. Zauważyłem to dopiero po kilku miesiącach - dużo transakcji, nie wgłębiałem się dokładnie w historię, moja wina. Przez te kilka miesięcy zebrało się ponad 80 zł bezpodstawnych opłat. Po udaniu się kilkanaście razy do oddziału, straszeniem rzecznikiem praw konsumenta zostały mi te pieniądze zwrócone. Nie była to duża kwota, lecz dla samej zasady. Później wyjechałem na 1.5 roku poza granice Europy - kontrakt. Jako że było mi to konto niepotrzebne to go nie używałem przez ten okres. Po powrocie do domu w skrzynce były kilka awiz - z banku, sądu, komornika. Okazało się że bank ot tak znów zaczął pobierać opłaty, jak konto weszło na minus 40 zł wezwali do zapłaty, rozwiązali umowę a z braku kontaktu złożyli sprawę do sądu. Łącznie z sądem komornikiem odsetkami wymyślonymi listami ( zwykłe, nie polecone ) wyszło 845 zł do zapłaty. Walka o uczciwość trwała 14 miesięcy - dla zasady. Zakładasz tam darmowe konto? Pamiętaj, do czasu. Pilnuj, bo nie poinformują Cię o zmianie umowy i będziesz miał nową bez Twojej wiedzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zacznę od tego, że konto w Aliorze miałam kilka lat do mniej więcej 2013 r. Ze względu na podwyższenie opłat za prowadzenie konta, udałam się do oddziału i zamknęłam je. Jakie szczęście, że poszedł ze mną tata i wręcz się ze mną pokłócił bym wzięła kserokopię wszystkich złożonych dokumentów, które są niezbędne do zamknięcia konta. Po pół roku Alior przysłał mi nakaz zapłaty za prowadzenie jednak niezamkniętego konta. Dzięki kserokopiom mogłam złożyć reklamację. Oczywiście musiałam wydawać pieniądze na kolejną podróż do banku oddalonego o 30 kilometrów. Ostatnio Alior Bank dokonał fuzji z Meritum Bankiem i go przejął. Niestety miałam w nim konto. Natychmiast po przejęciu opłata za konto i kartę wzrosła z 0zł do 26 zł (20 za rachunek, 6 za kartę). Po połączeniu systemów straciłam dostęp przez internet do rachunku. Nie mogłam się zalogować. 2 razy dzwoniłam na infolinię. Za pierwszym razem pani zresetowała hasło, ale to nic nie pomogło. Za drugim razem okazało się, że Alior zmienił mi numer klienta (numer logowania z Meritum Banku na swój) i oczywiście mnie o tym nie poinformował. Oczywiście nie mógł mi go dać ani przez telefon ani przez maila (oba były podane do kontaktu i wysyłania smsów zatwierdzających przelewy). Poinformowano mnie, że numer CIF otrzymam w najbliższej placówce partnerskiej banku. Postanowiłam więc w tej placówce zamknąć konto. Panie w placówce mi na to, że to niemożliwe. Poprosiłam więc o wysłanie mi przez Alior Bank mailem potwierdzenia, że każda placówka partnerska ma obowiązek przyjąć dyspozycję zamknięcia konta. Nie wysłali. Na Facebooku po opisaniu mojej sprawy na ich stronie kłamali, że sprawa została przekazana do konsultanta. Żaden się ze mną nie kontaktował. Pojechałam więc w bojowym nastroju do placówki partnerskiej (znowu kasy za paliwo mi nikt nie zwrócił). Pracownica Aliora już zaczęła mi odmawiać przyjęcia dyspozycji zamknięcia rachunku ale jej kazałam przy mnie zadzwonić do centrali i się dopytać. Zadzwoniła, zbladła i przeprosiła. Przez następne 40 minut wprowadzała informacje, kserowała dokumenty i dawała mi kopie. Nie zabrakło problemów w systemie. W końcu obsłużyła mnie dość miło i sobie poszłam. W domu przejrzałam dokumenty i dowiedziałam się, że Alior Bank zmienił mój numer klienta z Meritum Banku (numer firmowy) na mój stary numer klienta w Alior Banku. Nigdy, przenigdy nie chcę mieć więcej do czynienia z tymi złodziejami, kłamcami i kombinatorami!!!!!!!!!!!!! Straciłam przez nich pieniądze na paliwo, urlop (bo placówka najbliższa mi oddalona o 30 km otwarta jest tylko do 17 i tylko w dni robocze), na obsługę rachunku i mało brakowało na wydruk bilingu do którego nie miałam dostępu z powodu nie podania mi informacji o zmianie i na jaki numeru klienta (biling w placówce wydrukowany na drukarce kosztuje 15 zł). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się w pełni. Wyłudzanie, łapanie w sidła, kłamstwa i straszenie na każdym kroku!!! Miało być bez opłat, a co chwile z konta coś ściągają. Nie są duże kwoty, bo tu 6 tu 9 tu coś tam ale sa... Brak czasu oczywiście też potwierdzam - hitem było jeżdżenie po całej Zielonej Górze z kasą bo nie szło nigdzie wpłacić... W końcu jakaś konsultantka poleciła wpłatomat. Po wpłaceniu 8 tys. oczywiście zarąbało z konta 60 zł, bo przeciez opłata jest, o czym już zapomniała mnie poinformować... Kredyt- no tu to już całkiem oszustwo!!! 4,9% KTO TO WIDZIAŁ???!!! Przymusowe ubezpieczenie, a jak człowiek chce zrezygnować to straszą Cię wypowiedzeniem kredytu, chorobą, rakiem, śmiercią i wszystkimi nieszczęściami świata STANOWCZO NIE NIE NIE!!! ODRADZAM! JAK TYLKO UDA MI SIĘ PRZENIEŚĆ KREDYTY -UCIEKAM!!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słaba, a wręcz beznadziejna obsługa klientów hipotecznych w Gdyni. Panie nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące np. ubezpieczenia hipotecznego, jak cos powiedzą to głos niemiły po którym można stwierdzić "po co dzwonisz, masz kredyt radź sobie sam" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ja staram sie i kredyt.decyzja ok pozytywna ale problem z ubezpieczeniem jest. mam polise na 500 tys ale tego nie chca a zadatek poszedl w 5 tys.czekam na ta decyzje juz 3 tyg.z racji mego zawodu tylko 3 banki udzielaja kredytu a z getin bank no coz mialem konto i nie dostalem pozyczki a w innym od reki.czyli jak nie zarobisz to nie kupisz mieszkania na kredyt w naszym kraju. Różnorodność zabezpieczenia: nikt nie wie jakie chca zabezpieczenia i pewnie oni tez nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura bankowości jest dla mnie nowością po przejściu z Banku Meritum, po tygodniu zaczynam szukać czegoś przyjaźniejszego dla klientów. W tym tygodniu przeżyłem już odsyłanie do innego oddziału z powodu braku czasu na obsługę, dwie godziny spędzone na kasowaniu przelewów które nie były mi potrzebne oraz stratę kilkudziesięciu złotych z powodu niekorzystnego kursu euro. Generalnie nie polecam nawet wrogom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zwyczajni oszuści. NIestety wpadłem w sidła tego czegoś po przejęciu przez Alior Meritum Banku (który był ok). Karta debetowa - tak jak w oferice Meritum - miała być za darmo a od wiele ukradli z konta 6 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad roku mam konto w Alior Banku. Założyłam lokatę inwestycyjną na 10.000 zł z możliwością wypłaty w każdej chwili, a odsetki miały być naliczane codziennie. jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że mam do wypłaty 9.400 zł ( mimo tego, że akcje w które moje pieniądze były zainwestowane, przyniosły podwójny zysk) ZŁODZIEJE> Nie polecam, a nawet odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wyższa Kultura Bankowości czyli jak dymać klienta na każdym kroku. Alior Bank to najbardziej chciwy bank z jakim miałem do czynienia. Normalnie wymieniam waluty ze spreadem 0,01 PLN tak dla EUR jak i USD. Wystarczy jednak, że przez pomyłkę zlecę przelew w walucie z konta PLN lub kontrahent pomyli rachunek to przewalutowanie kosztuje ponad 5% czyli dla przelewu na 5000 EUR ponad 1000 PLN zamiast 50 PLN. Na reklamację Bank odpowiada, że regulamin banku nie pozwala na skorygowanie takiej pomyłki - dodajmy, że regulamin został stworzony przez bank, i takie zapisy służą wyłącznie dymaniu klientów przy każdej okazji. Krótko mówiąc odradzam jakiekolwiek produkty tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dnia 19 paź. 2015r około godz. 16 Odwiedziłem placówkę Alior Banku w Wejherowie przy ul, Sobieskiego 227 z zamiarem dokonania wpłaty no konto firmowe i przy okazji założyć konto osobiste lecz niestety, rozczarowałem się beznadziejną obsługą jaką zastałem, a mianowicie: pracownica o kwaśnej i nieszczęśliwej minie że ma kolejnego klienta, wybełkotała słowo \"Słucham!\". Ja uprzejmie poprosiłem o przyjęcie wpłaty, czas trwania tej operacji był ponury, aż do momenty gdy naliczyła mi prowizję od wpłaty. W tym momencie grzecznie zapytałem \"Dlaczego pani naliczyła prowizję, jeżeli odbiorca płaci za prowadzenie tego konta?\" w odpowiedzi usłyszałem, cytuje: \"BANKI NIE PRACUJĄ ZA DARMO!!!\" Zamurowało mnie! Ta bezczelna odpowiedz tak bardzo mnie zniechęciła do Alior Banku że nabrałem obrzydzenia do ALIOR BANKU, a przecież to niby wyższa KULTURA bankowości ? to żałosne, Nie odpowiednia osoba na nie odpowiednim stanowisku, mam nadzieje iż osoby zarządzające wyciągną z tego wnioski i konsekwencje. adacio89@wp.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W czerwcu 2015 założyłem w tym banku lokatę 2,75%. Na potrzeby lokaty założono mi wymagany rachunek techniczny, na który miałem dokonać wpłaty środków. Rachunek ten miał być pozbawiony opłat (w tym opłat związanych z prowadzeniem rachunku jak i wykonania przelewów do obcych banków, z którego to rachunku /ING/ dokonałem przelewu). Na moje pytanie, czy aby nie okaże się tak, że w ciągu 120 dni lokaty nie wprowadzą zmian w tabeli opłat i prowizji, poinformowano mnie, że tego zapewnić nie mogą. I oczywiście, w lipcu wprowadzono nową tabelę prowizji i opłat, za przelew na rachunek w obcym banku przelew kosztuje 5 zł. Jak dla mnie jest to naciąganie. Co więcej, wykonując przelew po 8-ej rano otrzymałem informację, że przelew został przyjęty do realizacji. Informacja ta widniała również w miejscu oznaczonym jako "transakcje odroczone". Po południu, jak nie otrzymałem przelewu na ING ponownie zalogowałem się do systemu transakcyjnego banku i okazało się, że przelew został odrzucony. Dopiero po kontakcie z infolinią poinformowano mnie o konieczności pobrania prowizji w kwocie 5 PLN. Przy lokacie na 100000 zł, jeden dzień dłużej przetrzymywanych środków na rachunku w Alior Banku przy oprocentowaniu lokaty na 2,75% to ponad 7 zł zysku dla Banku. Tak więc okradziono mnie na 5 + 7 = 12 zł. Nie polecam tego Banku, jak dla mnie to są oszuści i naciągacze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim prowadzenie rachunków w Alior Banku. Zatrzymali mi przelew zlecony w środę o godz.8 (w celu weryfikacji), o czym poinformowali sms-em o godz. 17.54 wskazując do kontaktu infolinie, która jak się okazało nie ma uprawnień do takowej weryfikacji. Podobnież do mnie dzwoniono, dziwne bo nie miałem informacji o połączeniach przychodzących. Po złożeniu reklamacji otrzymałem kilka "strzałów" - ze 3 bez możliwości odbioru, po jednym sygnale mojego dzwonka rozłączano rozmowę. Przelew mi uruchomiono dopiero po mojej wizycie w banku w piątek, ale ze względu na weekend został zrealizowany dopiero w poniedziałek. Zero wyjaśnień ze strony Banku dlaczego. Potrzymali gotówkę bez oprocentowania. Rozumiem, że musieli nazbierać kasę aby mi oddać, ale chociaż powinni odsetki mi naliczyć, a tak to czuję się oszukany przez Bank, czyli WYŻSZĄ KULTURĘ BANKOWOŚCI. O swoją kasę trzeba prosić, owszem wpłacić można, ale w drugą stronę to ... powolutku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj Oddział Alior Banku w Łodzi zaczął remont - całą noc burzyli ściany. Na zmianę walili młotem udarowym. Pomimo wielokrotnych interwencji żadnego efektu, tylko pusty śmiech i kolejna nieprzespana noc przed nami.\r\nIch nie obowiązują przepisy o ciszy nocnej - lokal wynajmują w kamiennicy mieszkalnej, ale ludzi mają głęboko w dup...\r\nStraż Miejska i Policja są bezsilne - chamstwo i warcholstwo górą. Tak ... piękny jest nasz kraj, nie jest w ruinie, bo się remontuje!!! LUDZIE sami oceńcie tą WYŻSZĄ KULTURĘ BANKOWOŚCI, ja wolę banki bez \"wyższej kultury\".\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa....czyszczę powoli konta drobnymi zakupami żeby jak najszybciej zapomnieć o tej przygodzie. Na początku kilka lat temu było ok. Teraz totalna rozsypka.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żeby sprzedać produkt potrafią popełnić przestępstwo z art.270 k.k i uważają że nic się nie stało.\r\nJesteś klientem Aliora, sprawdź czy twoje dane nie są fałszywe , można to sprawdzić podczas weryfikacji przez infolinie.\r\nMoje były podstawione . \r\nMoże by warto złożyć zbiorowy pozew przeciwko bankowi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
WITAM\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nChce się podzielić moją opinią o tym Banku...\\\\r\\\\nW moim przypadku chodzi o kupiony TV na raty oczywiście miało być 0% a jak został przyznany okazało się że muszę wykupić obowiązkowe UBEZPIECZENIE i z 0% zrobiło się 9% ale to nie jedyne ukryte koszty!!!\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nKolejny problem z tym bankiem jest taki że w dzień w który powinny się ostatecznie zaksięgować u nich pieniądze na koncie za ratę dzwoni z rana koło 10 pani z banku z upomnieniem że jeszcze nie wpłaciłem?!?!\\\\r\\\\nJa na to że przelane 2 dni temu i pewnie dojdzie...\\\\r\\\\nJak się okazało ten telefon kosztował mnie 11pln i 15 razy dziennie dzwoni jakaś konsultantka z tego banku i domaga się tych 11pln...\\\\r\\\\nKpina żałosny bank robią wszystko żeby z tych ukrytych 9% zrobiło się 15%\\\\r\\\\nFakt jest taki że tak jak ja zostało oszukanych jeszcze sporo ludzi krzyknęliśmy się na forum i zgłosiliśmy sprawę do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenta.\\\\r\\\\nNie polecam żadnych interesów z tym Bankiem i zachęcam do zgłaszania takich spraw do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenta.\\\\r\\\\nNie byłem pierwszy w tej sprawie i pewnie nie ostatni...\\\\r\\\\nPS. Dziś dzwoniła znowu ta konsultantka z Banku teraz biorą na strachy że oddadzą sprawę do sądu...\\\\r\\\\nNie dawać się zastraszać żaden sąd nie wyda wyroku za takie naciąganie!!!\\\\r\\\\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Parodia dziadostwo jakich mało \\r\\nGdy potrzebuja coś wcisnąć dzwonia po kilka razy,a jak coś im sie nie podoba to blokuja konto bez powiadomienia klienta ,a potem nabijaja kase na infolini biedaki jakich mało.Omijać z daleka ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyrk na kółkach. Wypada zaznaczyć na początku, że kiedyś byłem zadowolonym klientem, niemniej od dawna nie korzystałem z kont w tym banku. Dzisiaj chciałem zakończyć współpracę i jak się okazało żeby to zrobić potrzebowałem tych czynności i 4h godzin: 1. Na początek zadzwoniłem aby uzyskać informacje o zapomnianym haśle do konta. Pan stwierdził że mi nie udzieli informacji ponieważ nie wiem jakie mam u nich dokładnie prudukty. Autoryzacja przebiegła negatywnie i zostałem wysłany do oddziału po hasło. Przy okazji pytam co mam zrobić aby zamknąć konta - pada odpowiedź zadzwonić ponownie i wybrać odpowiednio konsultanta na początku rozmowy. 2. Po pół godziny przegrzebywania papierów mi się udało znaleźć hasło. Zatem loguje się. Okazuje się że po roku nie logowania się na konta na obydwu kontach zostały naliczone kosmiczne kwoty za ich używanie (30 zł za prowadzenie rachunku za miesiąc to kpina). Ale ok. Przełknąłem. 3. Telefon numer dwa. Proszę o zamknięcie kont. Pada odpowiedzi - to niemożliwe przez telefon, proszę się udać do najbliższego oddziału banku. Pytam zatem który będzie najkorzystniejszy. Pada odpowiedź - ul. Karmelicka. Poziom złosci rośnie, ale wiedziałem, że będą komplikacje więc brne dalej. 4. Wizyta na ul. Karmelickiej. Pani zajęta wesołą rozmową z koleżanką przez telefon jest wyraźnie niezadowolona z wizyty bo jej przerwałem. I od razu jak mówie o co chodzi odmawia zamknięcia kont kierując mnie do oddziału z moim opiekunem - Nowa Huta. Jestem zirytowany. 5. Wracam do domu i po rozmowie z żoną dzwonie do oddziału w Nowej Hucie i pytam czy to konieczność przebijać się przez całe miasto aby tylko żłożyć dyspozycję. Okazuje się że nie. Mam iść do oddziału na ul. Pijarską. Jestem już zły. 6. Pani na ul. Pijarskiej po odczekaniu 20 min w kolejce łaskawie przyjmuje ode mnie dyspozycje - a właściwie dwa podpisy. Informuje mnie również że fakt, że na dziś uregulowałem należności na kontach nie zwalnia mnie z opłat za kolejny miesiąc :] Super! Nie polecam. Zdecydowanie. Robią z klienta durnia na każdym kroku i śmieją się w twarz. Sprawa którą postanowiłem dziś załatwić powinna być załatwiona w dowolnym oddziale lub nawet przez telefon w trakcie wyczerpującej rozmowy z konsultantem (WYKWALIFIKOWANYM). Zachowanie Alior Banku jest żałosne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadzwonilem by pozyczyc 4 tys na dentyste, konsultant 3 razy nie dotrzymal slowa, mowil ze wszystko zatwierdzone, ze wniosek zaakceptowany i umowil mnie do oddzialu. W odzialem okazalo sie ze nic takiego nie wiedza, a konsultant nie odbieral, w bazie brak bylo takiego numeru, na infolini kierunkowy 32 nie odbierali ode mnie. Zlozylem reklamacje, stacilem 35zl na telefony i tak nic z tego nie wyszlo. Jezeli to ma byc wyzsza kultura to lepiej nie pytac jak wyglada u nich doktorat. W dodatku oczywiscie zlozyli zapytanie do biku o mnie wiec obnizyli mi scoring. A jak mialem konto w Alior Sync to mnie sprzedali do Tmobile bank, nie polecam firmy Alior bank, pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zmienili sobie stawki zostalem z długiem na koncie, wypowiedzenie konta to koszmar nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
konta odradzam zakladac w Aliorze .... jeszce 3 lata temu to był Bank .... teraz to tylko opłaty i opłaty , brak kontaktu z bankiem przez telefon w wielu sprawach, bezradnosc centrali itd.\r\nniestety moja zona jeszcze ma konto w tej instytucji i walczymy aby pieniadze wyplacic.... konto mialobyc darmowe i ..... sie skonczyło .... na koncie x00000 pln i przemienilismy na euro w alior kantorze , poszlismy po wyplate a tam surprise...worek z drobnymi , żony torebka , dziecka plecak i moje kieszenie w spodniach ....... centrum Warszawy ..... żenada ! na pytanie czemu nie jest w najwyzszych banknotach jak prosilismy jest odpowiedz ze nie ma na to nikt wplywu. dzisiaj znowu wymienilismy ?..... chcemy odebrać pod Warszawą , dzwonimy do centrali po pomoc aby tym razem było w najwyzszych banknotach a tu znowu niespodzianka .... w centrali maja tylko numer do derektora placowki (komorkie) i nie moga przekazac info o wyplacie . dzwonie na tą komórkę ......wyłączona - cały dzień .... no nic musze zapierdalać jutro 120 km (dzień wcześniej ) zeby wpasc do placówki i poprosić o wypłatę w wyzszych nominałach...\r\n\r\nkiedyś ALIOR BANK to było coś , to była marka .,.,.,. teraz to taki sam śmietnik jak PEKAO SA czy PKO BP i WBK.......opłaty opłaty ...... ech szkoda gadać .... NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła i przyjazna pani z banku w Warszawie z uśmiechem oszukała mnie co do warunków jednego z produktów banku. Ja rozumiem, że umowy trzeba czytać, ale siedząc w banku ponad 2 godz. i mając jeszcze dodatkowo 30 stron drobnym druczkiem do przeczytania, gdzie głos jest nagrywany, czyli teoretycznie niepowinno się naciągać i kłamać........ Cóż przynajmniej wiem, że te "podsłuchy" nie mają służyć dobru klientów (skoro reklamacja nie podziałała zupełnie...). Ale premia pewnie dla miłej pani będzie.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałabym przestrzec osoby, które potrzebują dużej ilości gotówki a jedynym rozwiązaniem dla nich jest tylko wzięcie kredytu w banku. Informuję aby nie robiły tego w jednym z piotrkowskich banków jakim, jest Alior Bank. Otóż na początku bierzącego roku potrzebowałam dużej ilość gotówki postanowiłam, że jedynym rozwiazaniem będzie tylko wzięcie kredytu hipotecznego pod zastaw domu. Tak więc udałam się do banku, aby osoba, która zajmuje odpowiednie stanowisko w takich sprawach udzielila mi konkretnej odpowiedzi co będzie potrzebne abym mogła otrzymać kredyt. Po 30 minutach rozmowy z pracownikiem zajmującym się udzielaniem kredytów otrzymałam informację, iż kredyt o jaki proszę jak najbardziej będzie mi przyznany. Z uwagi na to, że mieszkam za granicą tylko Alior bank chciał mi udzielić owego kredytu, ale w takiej walucie w jakiej są moje zarobki. Na początku się cieszyłam bo jako jedyny z 4 banków, w których pytałam o kredyt tylko oni chcieli udzielić mi kredytu w obcej walucie. Dokumenty jakie miałam złożyć do tego banku to oczywiscie umowa o pracę, payslipy z 3 ostatnich miesiecy, wyciagi bankowe także z 3 ostatnich miesięcy, żeby wpływy na konto zgadzały się z kwotami na payslipach, akt notarialny, mapki sytuacyjne, wycena domu i kilka innych dokumentów. Oczywiście dokumenty z zagranicy musiałam zanieść do tłumacza przysiegłego, aby wszystko przetłumaczył. Koszt wszystkich tych dokumentów, które były tłumaczone a także tych, które były złożone do sądu wyniósł mnie ok 2000 zł + koszta podróży ok 1000 zł !!! Pod koniec marca złożyłam do banku wszystkie dokumenty, o które mnie proszono. Ten sam pracownik, który wcześniej udzielał mi informacji o kredycie, przyjął ode mnie wszystkie dokumenty i powiedział, że zaraz po świętach wielkanocnych (tj. ok 14 dni) otrzymam informację czy otrzymam kredyt, o który proszę czy też nie. Po długim czasie nieotrzymywania odpowiedzi ze strony banku stwierdziłam, że warto zadzwonić i się dowiedzieć w jakim toku postepowania jest moja sprawa. W rozmowie telefonicznej z osobą, która od samego początku zajmowała się moją sprawą usłyszałam, że muszę jeszcze poczekać bo takie sprawy trochę trwają. Czekałam tydzień, dwa i nic, żadnej odpowiedzi. Pisałam e-maile, smsy, dzwoniłam do tej osoby i cisza. W maju otrzymałam od nich telefon i stwierdzili, że muszę jeszcze poczekać i przesłać im kolejne payslipy z 3 ostatnich miesięcy, aby oni mogli sprawdzić, że będę w stanie splacać ten kredyt. Pozbierałam dokumenty, które były im potrzebne i przesłałam na podanego e-maila, aby mogli ponownie rozpatrzeć moje zarobki. Czekałam kolejne tygodnie na odpowiedź ze strony banku i nic. I tak od złożenia dokumentów do banku do momentu kiedy się ostatni raz do mnie odezwali upłynęły 3 miesiące. W ostateczności osoba zajmująca się moją sprawą skontaktowała się ze mną telefonicznie i stwierdziła, że dokument, który złożyłam na samym początku o moich zarobkach nagle stał się nieaktualny i oni potrzebują, żeby zakład pracy wydał im kolejny dokumnet z bieżącą datą. Odpowiedziałam, że mają już wystarczajacą ilość dokummentów, o które sami wcześniej prosili i że więcej nic ode mnie nie otrzymają bo to są tylko dodatkowe dla mnie koszta a oni i tak nic w tej sprawie nie robią. Poinformowałam pracownika aby przygotował wszystkie moje dokumenty, które zostały złożone, ponieważ ja już więcej dodatkowych kosztów nie będę ponosiła z ich niedopatrzenia w dokumentacji i z ich niekompetecji. Po tej rozmowie poprosiłam mamę, ponieważ była do tego upoważnioniona, aby odebrała wszystkie dokumety z banku. Kilkakrotnie dzwoniła do banku i mówiła pracownikowi, że chce się umówić na konkretny termin, aby mogli przygotować i zwrócić jej dokumenty, które wczesniej zostały złożone. Raz usłyszała informację, że osoba jest na szkoleniu kolejnym razem, że chora i tak wkoło macieju. W momencie gdy mama odbierała dokumenty zapytała pracownika banku: Kto teraz zwróci jej te pieniądzę ?wyrzucone w błoto?? Usłyszała tylko ja rozumiem nic nie mogę na to poradzić. BEZCZELNI I NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY!!! Podsumowując moją wypowiedź: CHCIAŁAM WAS WSZYSTKICH OSTRZEC, TYCH którzy strają lub będą starać się o kredyt w Alior Banku w Piotrkowie Tryb., aby głęboko zastanowili się nad tą decyzją, ponieważ na początku będzie wszystko pieknie i ładnie tak jak w moim przypadku a później bedą potrzebne kolejne dokumenty i będzicie ponosili kolejne koszta a w rezultacie zrezygnujecie z tego banku, i jedyne co wam zostanie to niepotrzebne koszta, które ponieśliście za NIEKOMPETENTNE OSOBY, KTÓRE W NIM PRACUJĄ, a także zmarnowany przez nich czas i nerwy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Naliczanie bezpodstawnych opłat, brak odpowiedzi na reklamacje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Chamstwo, wyłudzanie, a nie wyższa kultura bankowości. Od kwietnia nie miałam wpływu na konto osobiste z przyczyn ode mnie niezależnych. Zgłosiłam się w lipcu, by uregulować zaległość z tytułu prowadzenia konta. Nie dość, że potraktowano mnie jak dłużnika, ścigając niesamowicie to na dodatek naliczyli mi jakieś absurdalne kwoty za SMS-y - po 9 zł, monity - po 25 zł. Wmawiając, że dostałam 3 monity, a otrzymałam de facto jeden! A ja ich o to prosiłam żeby mi je wysyłali? Nie liczą się, że ktoś może być nieobecny w kraju, być w szpitalu, mieć problemy z utratą pracy. Dowalić i tyle!Śmieciowy bank i tyle. imitacja banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Popieram opinie moich poprzedników. Nikomu nie polecam tego banku - reklamują się jako bank z wyższą kulturą ale bardzo daleko im do tego. Sama osobiście nie mam u nich konta ale mój brat wziął u nich kredyt konsolidacyjny - wszystko było ok dopóki miał pracę. Jak ją stracił to zaczęły się schody. okazało się że ubezpieczenie nie obejmuje zwolnienia, jak miał problemy ze spłatą w terminie i prosił o odroczenie to odmówili. w końcu wysłali pismo że ma spłacić ponad 20tys. z czego ogolnie do splaty zostalo mu na tamten czas 18tys. Dogadał się z przedstawicielem że wpłaci 10 tej kwoty i co miesiąc wyższa ratę - tak też robił. a po roku przyszło pismo komornicze... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim się w życiu spotkałem.Na początku jest tylko ładnie pięknie,a rzeczywistość jest zupełnie inna chamstwo i arogancja zero inteligencji.Regulamin jest tylko na papierze nijak się ma do rzeczywistości.Naliczają opłaty których nie powinni pobierać,na zamknięcie konta mają 30 dni kalendarzowych niestety tak się nie dzieje jak nikt nie reaguje to konto nadal jest otwarte tylko po to aby wyłudzać od biednych ludzi pieniądze,ale na rozpatrzenie reklamacji to penitent musi czekać 30 dni roboczych a opłaty w tym czasie nadal są naliczane.Zdecydowanie nie polecam tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank mimo otrzymanego uchylenia zajęcia konta przez organ egzekucyjny wysłał pieniądze i jeszcze pobrał prowizję 150 PLN (po mojej interwencji zwrócił prowizję), przepraszał mnie za zaistniałą sytuację, ale nie może wykreślić z historii konta zajęcia komorniczego, a o zwrot pieniędzy mam się starać sam - to jest kpina z klienta - mało tego sprawdziłem historię konta i za rok obsługi pobrali ode mnie około 3000 PLN za karty,prowizje itp. - złodziejski bank - nie wspomnę o obsłudze i jej zainteresowaniu klientem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank który w perfidny sposób oszukuje klienta, lekceważy, dręczy. Działają na pograniczu prawa. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka ten Alior. Podpisana umowa pożyczki , przelali I transzę natomiast co do drugiej wszelkie możliwe wymyślanie łącznie z zrzutami ekranu z rachunku osobistego. Nawet jak dostarczone wszystkie możliwe wymysły to i tak bez podania przyczyny opóźniają wypłatę II transzy o prawie miesiąc. Zero reakcji na interwencje nawet dyrektora oddziału. Nie polecam, unikać jakichkolwiek działań bankowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry Bank do obdzierania klientów. Przesłanie przelewem Internetowym 100 USD do innego banku w Polsce za rewelacyjnie niską opłatą 34,10 USD = "wyższa Kultura" Bankowości. Dodatkowo opłaty za prowadzenie konta z kartą 8 zł/m-c, opłata za kartę 6 zł + 8 zł=14 zł/m-c oraz za wypłatę w obcym bankomacie 3 zł. Coś się złego porobiło. Ja wypowiadam wszystkie umowy, bo nie lubię zmiany warunków bez zgody klienta. Nie dam się więcej obdzierać. Pozostali członkowie rodziny też. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ech, trudno mi to przychodzi, ale mimo wszystko dałem mu 4/5. Mam tu Konto Osobiste, ogólnie jest fajnie, serwis internetowy oferuje duża funkcjonalność (włącznie z funduszami, niestety drogimi, a także biurem maklerskim), i dstępny jest w 3 wersjach + aplikacje mobilne, w razie potrzeby załatwienia czegoś w placówce - jest ich sporo, bankomaty na całym świecie za darmo... Parę wad jest: - bardzo często odrzuca mi płatność kartową (trzeba mieć zawsze drugą rezerwową albo gotówkę); - bardzo często niedziałający serwis internetowy (z tego, co poniżej pisze Nika, widać, że problemy są nawet z systemem wewnętrznym); - paskudne traktowanie wiernych klientów - praktycznie brak możliwości przejścia na lepsze Konto Wyższej Jakości! Na szczęście moje stare konto w Meritum po przejęciu go przez Aliora mogłem zmienić na Konto z Gwarancją (czyli aliorowe Konto Wyższej Jakości) i jednak tam zostanę... Całkowita darmowość (bez potrzeby pilnowania się, by odpowiednio dużo płacić kartą) z gwarancją 5-letnią jednak jest fajna... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakiego korzystalem z innymi niema problemow a tu ciagle niepolecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem pożyczkę w Alior przez Allegro 0%.Weryfikacja miała trwać 15min. Przeciągnęło się do następnego dnia. Dzwonię i rezygnuję. Za dwa dni pożyczka uruchomiona pomimo mojej rezygnacji. Pieniądze przekazane do sprzedawcy, towar wysłany do mnie.Towar u mnie a za dwa dni sms o moim odstąpieniu od umowy pożyczki. Za dwa dni przychodzi umowa razem z blankietami. Pierwsza rata zapłacona a po trzech tygodniach pismo z wymagalną płatnością pozostałego kredytu wraz odsetkami. Złodziejstwo i chamstwo w jednym. To jest bank WYŻSZEJ SZTUKI ZŁODZIEJSTWA. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brednie. Jak sie zalega ze spłatą raty to i bank sie upomina o swoje. Ja tam jestem zadowolony z ALiora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie szybciej przelewem dokonałam wpłaty na rachunek kredytowy gdzie na koniec miesiąca jest pobierana rata. Jakież było moje zdziwienie kiedy 3 następnego miesiąca przysyłają mi sms żę brakuje wpłaty. Chciałam wyjaśnić sprawę e-mailem przesłałam skan wpłaty a oni mi odpisuję że nić nie sprawdzą bo drogą e-mail nic nie robią każą zadzwonić pod jakiś numer telefonu. Tylko jak przesłać potwierdzenie przez telefon . Jako bank do kitu nikomu nie polecam.Dysponent wypisujący papiery o kredyt robił to przez pięć godzin. Mają fajne reklamy i nic pozatym nie polecam omijajcie szerokim łukiem. A w końcu to oni żyją z klientów a mają nas w nosie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje !!! miałam zablokowaną kartę do konta, po 4 dniach wykonali transakcję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to porazka. absurd goni za absurdem. brak profesjonalizmu i niekompetencja pracownikow. ABSURD! nigdy wiecej! najpierw wysylaja monit a po tym powiadamiaja o zaleglosciach, oczywiscie dodajac sobie 25 zl za wyslanie monitu. NACIAGACZE.wysylaja harmonogram splaty kredytu na 12 m-cy a pozniej maja Cie w d... . i wysylaja monity!!!! to sie nazywa oszustwo. przestrzegam przed kredytem w tym banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale w Tychach przy al. Niepodległości - nieprofesjonalna, niekompetentna, niedouczona. Posiadają mglistą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. NIE polecam, należy szerokim łukiem omijać ten oddział skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZERO KULTURY BANKOWOSCI! Podpisujesz umowe na super ROR, po czym stopniowo: znikaja lokaty nocne, nagle musi wplywac na konto okreslona kwota, bo jak nie to pobieraja DRAKONSKIE oplaty za prowadzenie + ubezpieczenie karty + jeszcze oplata za karte, a teraz, mimo poczatkowych obietnic dla ktorych wybralam ten bank dodatkowo 3zl za wyplate pieniedzy w innym bankomacie! TO POSTAWCIE TAKI BANKOMAT W KAZDYM MIESCIE! KPINA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szok negatywny ! 1/ wcześniejsza spłata kredytu samochodowego - prowizja 200pln 2/ zlecenie wcześniejszej spłaty nie można złożyć przez telefon jedynie osobiście w oddziale i to jeszcze nie każdym 3/ pracownik banku nie potrafi wypełnić właściwie zlecenia wcześniejszej spłaty i zamknięcia kredytu - konieczna kolejna wizyta 4/ bank nie akceptuje podpisu elektronicznego !!!!! WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI ? ? !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wysłali mi harmonogramu spłat kredytu, po kilku dniach przyszło pismo , że się spóźniam z ratą i mam zapłacić ratę +25pln, to jest wyższa kultura bankowości? Czuję się okradziony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oj nie! Nie ma na rynku gorszego dostawcy usług finansowych. Zamknęłam konto po 2 latach. Z wielkim hukiem. Zapłaciłam oczywiście za swoją ignorancję. I to niemało. 20 groszy niedopłaty na koncie? 3 miesiące temu? Dlaczego nie naliczyć odsetek karnych w wysokości 45 zł. Po 11 zł za każdą informację telefoniczną z banku + odsetki. Alior zarabia na windykacjach- będą więc celowo popełniać błędy na waszą niekorzyść! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura bankowości ??? Dobre sobie ! Współpraca z tym bankiem to jakaś kpina !!! Oczekiwanie na kredyt hipoteczny to ponad trzy miesiące, biurokracja na najwyższym szczeblu, zamiast wychodzić klientowi na przeciw oczekują kolejnych papierów,pieczątek,wyjaśnień- brakowało jedynie chyba wymazu z tyłka !!! Decyzja pozytywna, ale prosimy donieść,przynieść,pokazać itd,itp ... i tak od września. Straciliśmy z mężem mnóstwo zdrowia i pieniędzy. Szczerze nie polecam, chyba że komuś do szczęścia brakuje miejsca na oddziale psychiatrycznym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dokładnie zgadzam sie jak człowiek chce podziekować za ich usługi to namawiają i wmuszają ZENADA... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo zły Bank. Znalazłem błąd w działaniu systemu internetowego. Olali mnie, potraktowali z góry i stwierdzili, że nic z tym nie zrobią. A jak jestem niezadowolony to sobie mogę być. Żenada. Jak za PRL-u. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dobrze wygląda tylko w reklamie telewizyjnej. W realu omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej namolny bank. Nie potrafią zrozumieć, że nie znaczy NIE. Za wszelką cenę, pomimo kulturalnych argumentów, jak i wulgarnego "wysyłania na drzewo", wmuszają swoim klientom jakieś poronione, kompletnie niepotrzebne pożyczki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam rat w tym banku , opłata za monit przekroczonego terminu raty to 25 zł ( pomimo płatności ) - OSZUSTWO !!! Wysyłka listem zwykłym za 2 zł !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu, to porażka, zamiast frontem do klienta, to robią tak żeby już nie wrócić do nich. Nie spłacasz - źle, spłacisz wcześniej to karają prowizją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
istna kpina, zmiana warunków umowy na koncie kilka miesięcy po jego otwarciu, oczywiście bank nie raczy poinformować nawet mailem(tylko głupia skrzynka wiadomości w panelu klienta, wraz z toną spamu). Po roku wszystkie plusy konta znikają skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto na początek 300 tyś ......przez trzy lata .Jak potrzebowałem pożyczki na ac auta na 2500, tootrzebowali w tesco w Krakowie na Wielickiej potwierdzenie o nie zaleganiu w ZUS I Urzędzie Skarbowym plus dochody .Dostarczyłem wszystko plus dochodu za 2013 na 60.000.Ale to było za mało według bankiera i dostarczyłem dochody z ryczałtu od księgowej na ponad 100.tyś za 2014 . I to było mało dla Alior Banku z Wielickiej w Krakowie .więc udałem się do Banku Pocztowego gdzie dostałem od ręki z tymi samymi papierami. !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przetrzymują pieniadze nawet kilka dni nie ksiegujac na kontach klientow skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Placówka Partnerska Alior Bank w Szprotawie.\r\nBardzo miła, uprzejma i kompetentna obsługa.\r\nZapraszam i polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na oszustów. Nie dość, że marża w umowie różniła się na moją niekorzyść o 0,15 % w porównaniu z prezentowaną przez pracownicę Banku, to jeszcze próbowali mi wcisnąć ubezpieczenie na życie w jakimś towarzystwie za kilkanaście tysięcy złotych - a miało być bez dodatkowych kosztów:( Masakra. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to złodziejska kultura bankowa. Wlaśnie spłaciłem kredyt przed terminem i nie można zamknąć rachunku bo kredyt nie spłacony. Jak to pytam pana w banku,a ten na to bo prowizja nie spłacona za wcześniejszą spłate....że co? Tak złodzieje biorą 3% aktualnego salda.... Przy mojej spłacie 80000 wzięli.... 2400!!! prowizji o której ani słowa w umowie. ZŁODZIEJE NIC WIĘCEJ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w Placówce w Radzionkowie bardzo miła i profesjonalna i nawet obniżyli mi ratę jeszcze w trakcie trwania umowy :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo miła i szybka obsługa. Bardzo pomocna i zaangażowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam, nie dajcie się wrabiać tylko w różnorakie produkty inwestycyjne tylko konta i prawdziwe lokaty skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »