Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żeby sprzedać produkt potrafią popełnić przestępstwo z art.270 k.k i uważają że nic się nie stało.\r\nJesteś klientem Aliora, sprawdź czy twoje dane nie są fałszywe , można to sprawdzić podczas weryfikacji przez infolinie.\r\nMoje były podstawione . \r\nMoże by warto złożyć zbiorowy pozew przeciwko bankowi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
WITAM\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nChce się podzielić moją opinią o tym Banku...\\\\r\\\\nW moim przypadku chodzi o kupiony TV na raty oczywiście miało być 0% a jak został przyznany okazało się że muszę wykupić obowiązkowe UBEZPIECZENIE i z 0% zrobiło się 9% ale to nie jedyne ukryte koszty!!!\\\\r\\\\n\\\\r\\\\nKolejny problem z tym bankiem jest taki że w dzień w który powinny się ostatecznie zaksięgować u nich pieniądze na koncie za ratę dzwoni z rana koło 10 pani z banku z upomnieniem że jeszcze nie wpłaciłem?!?!\\\\r\\\\nJa na to że przelane 2 dni temu i pewnie dojdzie...\\\\r\\\\nJak się okazało ten telefon kosztował mnie 11pln i 15 razy dziennie dzwoni jakaś konsultantka z tego banku i domaga się tych 11pln...\\\\r\\\\nKpina żałosny bank robią wszystko żeby z tych ukrytych 9% zrobiło się 15%\\\\r\\\\nFakt jest taki że tak jak ja zostało oszukanych jeszcze sporo ludzi krzyknęliśmy się na forum i zgłosiliśmy sprawę do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenta.\\\\r\\\\nNie polecam żadnych interesów z tym Bankiem i zachęcam do zgłaszania takich spraw do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenta.\\\\r\\\\nNie byłem pierwszy w tej sprawie i pewnie nie ostatni...\\\\r\\\\nPS. Dziś dzwoniła znowu ta konsultantka z Banku teraz biorą na strachy że oddadzą sprawę do sądu...\\\\r\\\\nNie dawać się zastraszać żaden sąd nie wyda wyroku za takie naciąganie!!!\\\\r\\\\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Parodia dziadostwo jakich mało \\r\\nGdy potrzebuja coś wcisnąć dzwonia po kilka razy,a jak coś im sie nie podoba to blokuja konto bez powiadomienia klienta ,a potem nabijaja kase na infolini biedaki jakich mało.Omijać z daleka ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cyrk na kółkach. Wypada zaznaczyć na początku, że kiedyś byłem zadowolonym klientem, niemniej od dawna nie korzystałem z kont w tym banku. Dzisiaj chciałem zakończyć współpracę i jak się okazało żeby to zrobić potrzebowałem tych czynności i 4h godzin: 1. Na początek zadzwoniłem aby uzyskać informacje o zapomnianym haśle do konta. Pan stwierdził że mi nie udzieli informacji ponieważ nie wiem jakie mam u nich dokładnie prudukty. Autoryzacja przebiegła negatywnie i zostałem wysłany do oddziału po hasło. Przy okazji pytam co mam zrobić aby zamknąć konta - pada odpowiedź zadzwonić ponownie i wybrać odpowiednio konsultanta na początku rozmowy. 2. Po pół godziny przegrzebywania papierów mi się udało znaleźć hasło. Zatem loguje się. Okazuje się że po roku nie logowania się na konta na obydwu kontach zostały naliczone kosmiczne kwoty za ich używanie (30 zł za prowadzenie rachunku za miesiąc to kpina). Ale ok. Przełknąłem. 3. Telefon numer dwa. Proszę o zamknięcie kont. Pada odpowiedzi - to niemożliwe przez telefon, proszę się udać do najbliższego oddziału banku. Pytam zatem który będzie najkorzystniejszy. Pada odpowiedź - ul. Karmelicka. Poziom złosci rośnie, ale wiedziałem, że będą komplikacje więc brne dalej. 4. Wizyta na ul. Karmelickiej. Pani zajęta wesołą rozmową z koleżanką przez telefon jest wyraźnie niezadowolona z wizyty bo jej przerwałem. I od razu jak mówie o co chodzi odmawia zamknięcia kont kierując mnie do oddziału z moim opiekunem - Nowa Huta. Jestem zirytowany. 5. Wracam do domu i po rozmowie z żoną dzwonie do oddziału w Nowej Hucie i pytam czy to konieczność przebijać się przez całe miasto aby tylko żłożyć dyspozycję. Okazuje się że nie. Mam iść do oddziału na ul. Pijarską. Jestem już zły. 6. Pani na ul. Pijarskiej po odczekaniu 20 min w kolejce łaskawie przyjmuje ode mnie dyspozycje - a właściwie dwa podpisy. Informuje mnie również że fakt, że na dziś uregulowałem należności na kontach nie zwalnia mnie z opłat za kolejny miesiąc :] Super! Nie polecam. Zdecydowanie. Robią z klienta durnia na każdym kroku i śmieją się w twarz. Sprawa którą postanowiłem dziś załatwić powinna być załatwiona w dowolnym oddziale lub nawet przez telefon w trakcie wyczerpującej rozmowy z konsultantem (WYKWALIFIKOWANYM). Zachowanie Alior Banku jest żałosne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadzwonilem by pozyczyc 4 tys na dentyste, konsultant 3 razy nie dotrzymal slowa, mowil ze wszystko zatwierdzone, ze wniosek zaakceptowany i umowil mnie do oddzialu. W odzialem okazalo sie ze nic takiego nie wiedza, a konsultant nie odbieral, w bazie brak bylo takiego numeru, na infolini kierunkowy 32 nie odbierali ode mnie. Zlozylem reklamacje, stacilem 35zl na telefony i tak nic z tego nie wyszlo. Jezeli to ma byc wyzsza kultura to lepiej nie pytac jak wyglada u nich doktorat. W dodatku oczywiscie zlozyli zapytanie do biku o mnie wiec obnizyli mi scoring. A jak mialem konto w Alior Sync to mnie sprzedali do Tmobile bank, nie polecam firmy Alior bank, pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zmienili sobie stawki zostalem z długiem na koncie, wypowiedzenie konta to koszmar nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
konta odradzam zakladac w Aliorze .... jeszce 3 lata temu to był Bank .... teraz to tylko opłaty i opłaty , brak kontaktu z bankiem przez telefon w wielu sprawach, bezradnosc centrali itd.\r\nniestety moja zona jeszcze ma konto w tej instytucji i walczymy aby pieniadze wyplacic.... konto mialobyc darmowe i ..... sie skonczyło .... na koncie x00000 pln i przemienilismy na euro w alior kantorze , poszlismy po wyplate a tam surprise...worek z drobnymi , żony torebka , dziecka plecak i moje kieszenie w spodniach ....... centrum Warszawy ..... żenada ! na pytanie czemu nie jest w najwyzszych banknotach jak prosilismy jest odpowiedz ze nie ma na to nikt wplywu. dzisiaj znowu wymienilismy ?..... chcemy odebrać pod Warszawą , dzwonimy do centrali po pomoc aby tym razem było w najwyzszych banknotach a tu znowu niespodzianka .... w centrali maja tylko numer do derektora placowki (komorkie) i nie moga przekazac info o wyplacie . dzwonie na tą komórkę ......wyłączona - cały dzień .... no nic musze zapierdalać jutro 120 km (dzień wcześniej ) zeby wpasc do placówki i poprosić o wypłatę w wyzszych nominałach...\r\n\r\nkiedyś ALIOR BANK to było coś , to była marka .,.,.,. teraz to taki sam śmietnik jak PEKAO SA czy PKO BP i WBK.......opłaty opłaty ...... ech szkoda gadać .... NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła i przyjazna pani z banku w Warszawie z uśmiechem oszukała mnie co do warunków jednego z produktów banku. Ja rozumiem, że umowy trzeba czytać, ale siedząc w banku ponad 2 godz. i mając jeszcze dodatkowo 30 stron drobnym druczkiem do przeczytania, gdzie głos jest nagrywany, czyli teoretycznie niepowinno się naciągać i kłamać........ Cóż przynajmniej wiem, że te "podsłuchy" nie mają służyć dobru klientów (skoro reklamacja nie podziałała zupełnie...). Ale premia pewnie dla miłej pani będzie.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałabym przestrzec osoby, które potrzebują dużej ilości gotówki a jedynym rozwiązaniem dla nich jest tylko wzięcie kredytu w banku. Informuję aby nie robiły tego w jednym z piotrkowskich banków jakim, jest Alior Bank. Otóż na początku bierzącego roku potrzebowałam dużej ilość gotówki postanowiłam, że jedynym rozwiazaniem będzie tylko wzięcie kredytu hipotecznego pod zastaw domu. Tak więc udałam się do banku, aby osoba, która zajmuje odpowiednie stanowisko w takich sprawach udzielila mi konkretnej odpowiedzi co będzie potrzebne abym mogła otrzymać kredyt. Po 30 minutach rozmowy z pracownikiem zajmującym się udzielaniem kredytów otrzymałam informację, iż kredyt o jaki proszę jak najbardziej będzie mi przyznany. Z uwagi na to, że mieszkam za granicą tylko Alior bank chciał mi udzielić owego kredytu, ale w takiej walucie w jakiej są moje zarobki. Na początku się cieszyłam bo jako jedyny z 4 banków, w których pytałam o kredyt tylko oni chcieli udzielić mi kredytu w obcej walucie. Dokumenty jakie miałam złożyć do tego banku to oczywiscie umowa o pracę, payslipy z 3 ostatnich miesiecy, wyciagi bankowe także z 3 ostatnich miesięcy, żeby wpływy na konto zgadzały się z kwotami na payslipach, akt notarialny, mapki sytuacyjne, wycena domu i kilka innych dokumentów. Oczywiście dokumenty z zagranicy musiałam zanieść do tłumacza przysiegłego, aby wszystko przetłumaczył. Koszt wszystkich tych dokumentów, które były tłumaczone a także tych, które były złożone do sądu wyniósł mnie ok 2000 zł + koszta podróży ok 1000 zł !!! Pod koniec marca złożyłam do banku wszystkie dokumenty, o które mnie proszono. Ten sam pracownik, który wcześniej udzielał mi informacji o kredycie, przyjął ode mnie wszystkie dokumenty i powiedział, że zaraz po świętach wielkanocnych (tj. ok 14 dni) otrzymam informację czy otrzymam kredyt, o który proszę czy też nie. Po długim czasie nieotrzymywania odpowiedzi ze strony banku stwierdziłam, że warto zadzwonić i się dowiedzieć w jakim toku postepowania jest moja sprawa. W rozmowie telefonicznej z osobą, która od samego początku zajmowała się moją sprawą usłyszałam, że muszę jeszcze poczekać bo takie sprawy trochę trwają. Czekałam tydzień, dwa i nic, żadnej odpowiedzi. Pisałam e-maile, smsy, dzwoniłam do tej osoby i cisza. W maju otrzymałam od nich telefon i stwierdzili, że muszę jeszcze poczekać i przesłać im kolejne payslipy z 3 ostatnich miesięcy, aby oni mogli sprawdzić, że będę w stanie splacać ten kredyt. Pozbierałam dokumenty, które były im potrzebne i przesłałam na podanego e-maila, aby mogli ponownie rozpatrzeć moje zarobki. Czekałam kolejne tygodnie na odpowiedź ze strony banku i nic. I tak od złożenia dokumentów do banku do momentu kiedy się ostatni raz do mnie odezwali upłynęły 3 miesiące. W ostateczności osoba zajmująca się moją sprawą skontaktowała się ze mną telefonicznie i stwierdziła, że dokument, który złożyłam na samym początku o moich zarobkach nagle stał się nieaktualny i oni potrzebują, żeby zakład pracy wydał im kolejny dokumnet z bieżącą datą. Odpowiedziałam, że mają już wystarczajacą ilość dokummentów, o które sami wcześniej prosili i że więcej nic ode mnie nie otrzymają bo to są tylko dodatkowe dla mnie koszta a oni i tak nic w tej sprawie nie robią. Poinformowałam pracownika aby przygotował wszystkie moje dokumenty, które zostały złożone, ponieważ ja już więcej dodatkowych kosztów nie będę ponosiła z ich niedopatrzenia w dokumentacji i z ich niekompetecji. Po tej rozmowie poprosiłam mamę, ponieważ była do tego upoważnioniona, aby odebrała wszystkie dokumety z banku. Kilkakrotnie dzwoniła do banku i mówiła pracownikowi, że chce się umówić na konkretny termin, aby mogli przygotować i zwrócić jej dokumenty, które wczesniej zostały złożone. Raz usłyszała informację, że osoba jest na szkoleniu kolejnym razem, że chora i tak wkoło macieju. W momencie gdy mama odbierała dokumenty zapytała pracownika banku: Kto teraz zwróci jej te pieniądzę ?wyrzucone w błoto?? Usłyszała tylko ja rozumiem nic nie mogę na to poradzić. BEZCZELNI I NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY!!! Podsumowując moją wypowiedź: CHCIAŁAM WAS WSZYSTKICH OSTRZEC, TYCH którzy strają lub będą starać się o kredyt w Alior Banku w Piotrkowie Tryb., aby głęboko zastanowili się nad tą decyzją, ponieważ na początku będzie wszystko pieknie i ładnie tak jak w moim przypadku a później bedą potrzebne kolejne dokumenty i będzicie ponosili kolejne koszta a w rezultacie zrezygnujecie z tego banku, i jedyne co wam zostanie to niepotrzebne koszta, które ponieśliście za NIEKOMPETENTNE OSOBY, KTÓRE W NIM PRACUJĄ, a także zmarnowany przez nich czas i nerwy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Naliczanie bezpodstawnych opłat, brak odpowiedzi na reklamacje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Chamstwo, wyłudzanie, a nie wyższa kultura bankowości. Od kwietnia nie miałam wpływu na konto osobiste z przyczyn ode mnie niezależnych. Zgłosiłam się w lipcu, by uregulować zaległość z tytułu prowadzenia konta. Nie dość, że potraktowano mnie jak dłużnika, ścigając niesamowicie to na dodatek naliczyli mi jakieś absurdalne kwoty za SMS-y - po 9 zł, monity - po 25 zł. Wmawiając, że dostałam 3 monity, a otrzymałam de facto jeden! A ja ich o to prosiłam żeby mi je wysyłali? Nie liczą się, że ktoś może być nieobecny w kraju, być w szpitalu, mieć problemy z utratą pracy. Dowalić i tyle!Śmieciowy bank i tyle. imitacja banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Popieram opinie moich poprzedników. Nikomu nie polecam tego banku - reklamują się jako bank z wyższą kulturą ale bardzo daleko im do tego. Sama osobiście nie mam u nich konta ale mój brat wziął u nich kredyt konsolidacyjny - wszystko było ok dopóki miał pracę. Jak ją stracił to zaczęły się schody. okazało się że ubezpieczenie nie obejmuje zwolnienia, jak miał problemy ze spłatą w terminie i prosił o odroczenie to odmówili. w końcu wysłali pismo że ma spłacić ponad 20tys. z czego ogolnie do splaty zostalo mu na tamten czas 18tys. Dogadał się z przedstawicielem że wpłaci 10 tej kwoty i co miesiąc wyższa ratę - tak też robił. a po roku przyszło pismo komornicze... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim się w życiu spotkałem.Na początku jest tylko ładnie pięknie,a rzeczywistość jest zupełnie inna chamstwo i arogancja zero inteligencji.Regulamin jest tylko na papierze nijak się ma do rzeczywistości.Naliczają opłaty których nie powinni pobierać,na zamknięcie konta mają 30 dni kalendarzowych niestety tak się nie dzieje jak nikt nie reaguje to konto nadal jest otwarte tylko po to aby wyłudzać od biednych ludzi pieniądze,ale na rozpatrzenie reklamacji to penitent musi czekać 30 dni roboczych a opłaty w tym czasie nadal są naliczane.Zdecydowanie nie polecam tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank mimo otrzymanego uchylenia zajęcia konta przez organ egzekucyjny wysłał pieniądze i jeszcze pobrał prowizję 150 PLN (po mojej interwencji zwrócił prowizję), przepraszał mnie za zaistniałą sytuację, ale nie może wykreślić z historii konta zajęcia komorniczego, a o zwrot pieniędzy mam się starać sam - to jest kpina z klienta - mało tego sprawdziłem historię konta i za rok obsługi pobrali ode mnie około 3000 PLN za karty,prowizje itp. - złodziejski bank - nie wspomnę o obsłudze i jej zainteresowaniu klientem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank który w perfidny sposób oszukuje klienta, lekceważy, dręczy. Działają na pograniczu prawa. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka ten Alior. Podpisana umowa pożyczki , przelali I transzę natomiast co do drugiej wszelkie możliwe wymyślanie łącznie z zrzutami ekranu z rachunku osobistego. Nawet jak dostarczone wszystkie możliwe wymysły to i tak bez podania przyczyny opóźniają wypłatę II transzy o prawie miesiąc. Zero reakcji na interwencje nawet dyrektora oddziału. Nie polecam, unikać jakichkolwiek działań bankowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry Bank do obdzierania klientów. Przesłanie przelewem Internetowym 100 USD do innego banku w Polsce za rewelacyjnie niską opłatą 34,10 USD = "wyższa Kultura" Bankowości. Dodatkowo opłaty za prowadzenie konta z kartą 8 zł/m-c, opłata za kartę 6 zł + 8 zł=14 zł/m-c oraz za wypłatę w obcym bankomacie 3 zł. Coś się złego porobiło. Ja wypowiadam wszystkie umowy, bo nie lubię zmiany warunków bez zgody klienta. Nie dam się więcej obdzierać. Pozostali członkowie rodziny też. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ech, trudno mi to przychodzi, ale mimo wszystko dałem mu 4/5. Mam tu Konto Osobiste, ogólnie jest fajnie, serwis internetowy oferuje duża funkcjonalność (włącznie z funduszami, niestety drogimi, a także biurem maklerskim), i dstępny jest w 3 wersjach + aplikacje mobilne, w razie potrzeby załatwienia czegoś w placówce - jest ich sporo, bankomaty na całym świecie za darmo... Parę wad jest: - bardzo często odrzuca mi płatność kartową (trzeba mieć zawsze drugą rezerwową albo gotówkę); - bardzo często niedziałający serwis internetowy (z tego, co poniżej pisze Nika, widać, że problemy są nawet z systemem wewnętrznym); - paskudne traktowanie wiernych klientów - praktycznie brak możliwości przejścia na lepsze Konto Wyższej Jakości! Na szczęście moje stare konto w Meritum po przejęciu go przez Aliora mogłem zmienić na Konto z Gwarancją (czyli aliorowe Konto Wyższej Jakości) i jednak tam zostanę... Całkowita darmowość (bez potrzeby pilnowania się, by odpowiednio dużo płacić kartą) z gwarancją 5-letnią jednak jest fajna... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakiego korzystalem z innymi niema problemow a tu ciagle niepolecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem pożyczkę w Alior przez Allegro 0%.Weryfikacja miała trwać 15min. Przeciągnęło się do następnego dnia. Dzwonię i rezygnuję. Za dwa dni pożyczka uruchomiona pomimo mojej rezygnacji. Pieniądze przekazane do sprzedawcy, towar wysłany do mnie.Towar u mnie a za dwa dni sms o moim odstąpieniu od umowy pożyczki. Za dwa dni przychodzi umowa razem z blankietami. Pierwsza rata zapłacona a po trzech tygodniach pismo z wymagalną płatnością pozostałego kredytu wraz odsetkami. Złodziejstwo i chamstwo w jednym. To jest bank WYŻSZEJ SZTUKI ZŁODZIEJSTWA. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brednie. Jak sie zalega ze spłatą raty to i bank sie upomina o swoje. Ja tam jestem zadowolony z ALiora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie szybciej przelewem dokonałam wpłaty na rachunek kredytowy gdzie na koniec miesiąca jest pobierana rata. Jakież było moje zdziwienie kiedy 3 następnego miesiąca przysyłają mi sms żę brakuje wpłaty. Chciałam wyjaśnić sprawę e-mailem przesłałam skan wpłaty a oni mi odpisuję że nić nie sprawdzą bo drogą e-mail nic nie robią każą zadzwonić pod jakiś numer telefonu. Tylko jak przesłać potwierdzenie przez telefon . Jako bank do kitu nikomu nie polecam.Dysponent wypisujący papiery o kredyt robił to przez pięć godzin. Mają fajne reklamy i nic pozatym nie polecam omijajcie szerokim łukiem. A w końcu to oni żyją z klientów a mają nas w nosie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje !!! miałam zablokowaną kartę do konta, po 4 dniach wykonali transakcję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to porazka. absurd goni za absurdem. brak profesjonalizmu i niekompetencja pracownikow. ABSURD! nigdy wiecej! najpierw wysylaja monit a po tym powiadamiaja o zaleglosciach, oczywiscie dodajac sobie 25 zl za wyslanie monitu. NACIAGACZE.wysylaja harmonogram splaty kredytu na 12 m-cy a pozniej maja Cie w d... . i wysylaja monity!!!! to sie nazywa oszustwo. przestrzegam przed kredytem w tym banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale w Tychach przy al. Niepodległości - nieprofesjonalna, niekompetentna, niedouczona. Posiadają mglistą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. NIE polecam, należy szerokim łukiem omijać ten oddział skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZERO KULTURY BANKOWOSCI! Podpisujesz umowe na super ROR, po czym stopniowo: znikaja lokaty nocne, nagle musi wplywac na konto okreslona kwota, bo jak nie to pobieraja DRAKONSKIE oplaty za prowadzenie + ubezpieczenie karty + jeszcze oplata za karte, a teraz, mimo poczatkowych obietnic dla ktorych wybralam ten bank dodatkowo 3zl za wyplate pieniedzy w innym bankomacie! TO POSTAWCIE TAKI BANKOMAT W KAZDYM MIESCIE! KPINA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szok negatywny ! 1/ wcześniejsza spłata kredytu samochodowego - prowizja 200pln 2/ zlecenie wcześniejszej spłaty nie można złożyć przez telefon jedynie osobiście w oddziale i to jeszcze nie każdym 3/ pracownik banku nie potrafi wypełnić właściwie zlecenia wcześniejszej spłaty i zamknięcia kredytu - konieczna kolejna wizyta 4/ bank nie akceptuje podpisu elektronicznego !!!!! WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI ? ? !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wysłali mi harmonogramu spłat kredytu, po kilku dniach przyszło pismo , że się spóźniam z ratą i mam zapłacić ratę +25pln, to jest wyższa kultura bankowości? Czuję się okradziony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oj nie! Nie ma na rynku gorszego dostawcy usług finansowych. Zamknęłam konto po 2 latach. Z wielkim hukiem. Zapłaciłam oczywiście za swoją ignorancję. I to niemało. 20 groszy niedopłaty na koncie? 3 miesiące temu? Dlaczego nie naliczyć odsetek karnych w wysokości 45 zł. Po 11 zł za każdą informację telefoniczną z banku + odsetki. Alior zarabia na windykacjach- będą więc celowo popełniać błędy na waszą niekorzyść! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura bankowości ??? Dobre sobie ! Współpraca z tym bankiem to jakaś kpina !!! Oczekiwanie na kredyt hipoteczny to ponad trzy miesiące, biurokracja na najwyższym szczeblu, zamiast wychodzić klientowi na przeciw oczekują kolejnych papierów,pieczątek,wyjaśnień- brakowało jedynie chyba wymazu z tyłka !!! Decyzja pozytywna, ale prosimy donieść,przynieść,pokazać itd,itp ... i tak od września. Straciliśmy z mężem mnóstwo zdrowia i pieniędzy. Szczerze nie polecam, chyba że komuś do szczęścia brakuje miejsca na oddziale psychiatrycznym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dokładnie zgadzam sie jak człowiek chce podziekować za ich usługi to namawiają i wmuszają ZENADA... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo zły Bank. Znalazłem błąd w działaniu systemu internetowego. Olali mnie, potraktowali z góry i stwierdzili, że nic z tym nie zrobią. A jak jestem niezadowolony to sobie mogę być. Żenada. Jak za PRL-u. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dobrze wygląda tylko w reklamie telewizyjnej. W realu omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej namolny bank. Nie potrafią zrozumieć, że nie znaczy NIE. Za wszelką cenę, pomimo kulturalnych argumentów, jak i wulgarnego "wysyłania na drzewo", wmuszają swoim klientom jakieś poronione, kompletnie niepotrzebne pożyczki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam rat w tym banku , opłata za monit przekroczonego terminu raty to 25 zł ( pomimo płatności ) - OSZUSTWO !!! Wysyłka listem zwykłym za 2 zł !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu, to porażka, zamiast frontem do klienta, to robią tak żeby już nie wrócić do nich. Nie spłacasz - źle, spłacisz wcześniej to karają prowizją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
istna kpina, zmiana warunków umowy na koncie kilka miesięcy po jego otwarciu, oczywiście bank nie raczy poinformować nawet mailem(tylko głupia skrzynka wiadomości w panelu klienta, wraz z toną spamu). Po roku wszystkie plusy konta znikają skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto na początek 300 tyś ......przez trzy lata .Jak potrzebowałem pożyczki na ac auta na 2500, tootrzebowali w tesco w Krakowie na Wielickiej potwierdzenie o nie zaleganiu w ZUS I Urzędzie Skarbowym plus dochody .Dostarczyłem wszystko plus dochodu za 2013 na 60.000.Ale to było za mało według bankiera i dostarczyłem dochody z ryczałtu od księgowej na ponad 100.tyś za 2014 . I to było mało dla Alior Banku z Wielickiej w Krakowie .więc udałem się do Banku Pocztowego gdzie dostałem od ręki z tymi samymi papierami. !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przetrzymują pieniadze nawet kilka dni nie ksiegujac na kontach klientow skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Placówka Partnerska Alior Bank w Szprotawie.\r\nBardzo miła, uprzejma i kompetentna obsługa.\r\nZapraszam i polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na oszustów. Nie dość, że marża w umowie różniła się na moją niekorzyść o 0,15 % w porównaniu z prezentowaną przez pracownicę Banku, to jeszcze próbowali mi wcisnąć ubezpieczenie na życie w jakimś towarzystwie za kilkanaście tysięcy złotych - a miało być bez dodatkowych kosztów:( Masakra. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to złodziejska kultura bankowa. Wlaśnie spłaciłem kredyt przed terminem i nie można zamknąć rachunku bo kredyt nie spłacony. Jak to pytam pana w banku,a ten na to bo prowizja nie spłacona za wcześniejszą spłate....że co? Tak złodzieje biorą 3% aktualnego salda.... Przy mojej spłacie 80000 wzięli.... 2400!!! prowizji o której ani słowa w umowie. ZŁODZIEJE NIC WIĘCEJ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w Placówce w Radzionkowie bardzo miła i profesjonalna i nawet obniżyli mi ratę jeszcze w trakcie trwania umowy :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo miła i szybka obsługa. Bardzo pomocna i zaangażowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam, nie dajcie się wrabiać tylko w różnorakie produkty inwestycyjne tylko konta i prawdziwe lokaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No niestety przykro mi nie jestem zadowolona z usług tego banku , mając wszystko uregulowane , nękają klientów telefonami , bałagan macie państwo ! Z mieńcie obsługę w Warszawie , wstyd nie odpowiednie osoby na nieodpowiednim stanowisku . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie jest źle. Jak Czytasz co podpisujesz nic cię nie zaskoczy. Nie mam pojęcia skąd ta gorycz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie odradzam ten bank! Jakieś 2 lata temu założyłem bezpłatne konto w tym banku. Konto mi się nie spodobało - nie używałem go kompletnie. Nie logowałem się do systemu. W międzyczasie bank wprowadził opłatę za prowadzenie konta 8 zł / m-c. Ponieważ się nie logowałem nie otrzymałem informacji o wprowadzonej opłacie. Bank zgłosił się do mnie jak zaległość urosła na ponad 150 zł! Po pierwsze w ogóle nie uważam za zasadne wprowadzanie zmian, których konsument nie zaakceptował albo jak w moim przypadku KOMPLETNIE O NICH NIE WIDZIAŁ. Po drugie - dlaczego nie zostałem zawiadomiony jak zaległość wynosiła 8 - 16 zł po 1-2 mc? Bank skontaktował się dopiero jak naliczył już dużą kwotę. Dla mnie to wyłudzanie pieniędzy! Odradzam kompletnie!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem Klientem Alior-a i jestem zadowolony z ich usług pod każdym kątem- mam konto i jest ok, chciałem kredyt -zrobili mi fajne warunki i obsługa też niczego sobie :D skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank super obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałam wziąć ekspres na 10 rat w sklepie Euro***d, niestety sklep ma jedynie umowę z ALIOR bankiem i kredytu nie otrzymałam. Powodu nie chcą podać, pracuję w budżetówce (stała, pewna praca), zarabiam 3 tysiące, mieszkam u rodziców, którzy płacą rachunki (zarabiają o wiele więcej ode mnie). Skoro 3 tysiące dochodu w 100% pewnej pracy to za mało, to kto dostaje u nich kredyty? Ręce mi opadły. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Nieuprzejma obsługa, wręcz opryskliwa.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty chyba jedynie dla bardzo zamożnych. Elastyczność oferty: Zero elastyczności, nawet nie proponowali jak to bywa w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Radomiu przy ul.Mireckiego-obsługa tragiczna,widać że nie ma tam nadzoru kierownictwa,obsługa przy okienku kasowym jednej osoby to 30 do 60 minut.A kolejka czeka,bardziej niecierpliwi odchodzą,ja też.Życzę dalej tak dobrego samopoczucia pracownicom,im kolejka się wydłużała tym kasjerka miała wolniejsze ruchy nie przestając się uśmiechać.Mam nadzieję że ktoś z nadzoru sprawdzi ten oddział banku i praca w nim będzie lepiej zorganizowana.Ja czuję się w nim jak intruz,nie polecam , pewnie zlikwiduję konto szkoda mojego zdrowia,a że często muszę dokonywać wpłat to niestety tam bywam.Zawsze wychodzę albo z kolejki bo za długo albo pytają się skąd mam pieniądze.Odpowiadam - z torebki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdyby była możliwość dałbym minusowe gwiazdki! Niekompetencja pracowników tego banku przewyższa najśmielsze wyobrażenia i to jeszcze w sprawach banalnych, które winne być załatwiane "od ręki". Szczerze nikomu nie polecam usług Alior w cudzysłowie banku, a nawet przestrzegam przyszłych klientów przez korzystaniem z ich usług! Motto banku "wyższa kultura bankowości" przy tym co mnie spotkało brzmi co najmniej komicznie, żeby nie powiedzieć żałośnie! Szczególnie odradzam oddział banku w miejscowości Chełm woj. lubelskie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Tym bardziej nie zakładajcie tam konta, naciągają , potem trzeba będzie płacić za posiadanie konta, a jak zamkniecie i tak znów dostaniecie wezwanie do zapłaty. Zero wiarygodności, bezpieczeństwa, rzetelności. Bank bez przyszłości. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem długo zadowolony do wczoraj jak zostałem potraktowany przy tzw. okienku kasowym. Czekałem na podejście do kasy ok. 15 minut z powodu kolejki, jednak nie to jest powodem mego poirytowania. Gdy nadeszła moja kolej podchodzę do kasy, jednak w tym momencie w obrębie kasy pojawił się inny klient, wówczas obsługująca kasę Pani poinformowała mnie, że muszę poczekać gdyż ten pan to klient biznesowy i będzie obsłużony bez kolejki. Dałem się zaskoczyć i ustąpiłem pozwalając na obsługę tego klienta. Później na moje uwagi, Pani wyjaśniła mi że ma takie zalecenia wobec klientów biznesowych i jeśli chcę to mogę złożyć skargę u dyrektora. Złożyłem taką skargę jednak nie do dyrektora a do centrum obsługi klienta. Pomimo dłuższej korespondencji e-mailowej nie uzyskałem jednoznacznej informacji czy taka praktyka przyjmowania klienta biznesowego bez kolejki jest powszechnie stosowana w Alior Banku. Otrzymywałem oczywiście przeprosiny i że taka sytuacja nie powinna się już przydarzyć ale jednoznacznej odpowiedzi czy klient biznesowy ma taki przywilej nie otrzymałem, za każdym razem to pytanie pozostawało bez odpowiedzi. Ja rozumiem , że bank może preferować pewna grupę klientów ale w takim wypadku powinno być stworzone osobne okienko gdzie takich klientów można obsługiwać poza kolejnością, natomiast traktowanie klienta indywidualnego w taki sposób to bardzo zła reklama dla tego banku. Jest to bowiem rodzaj segregacji tj. ten klient jest lepszy a ten gorszy.Tym bardziej że byłem już przy okienku i Pani mnie spod niego odesłała. Jeżeli ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o nawiązanie do tematu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super!! Polecam kazdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank przeszedlem z ing i niezaluje bez porownania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO przyjacielskie podejście wobec klienta..panie doradzają jak najlepiej co do moje korzyści nie ich...polecam serdecznie ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomysły na prowadzenie banku dobre, Wykonanie tragiczne. Pracownicy nie znają regulaminów i wprowadzaja swoimi informacjami klienta w maliny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę odzyskać pieniędzy z Alior Banku. Zainwestowałem w "Agrokoszyk", przy okazji założono mi bezpłatne konto techniczne. Okazało się, że nie jest to bezpłatne konto techniczne, a konto oszczędnościowe, za które musiałem słono płacić. Więc zlikwidowałem konto. Po zakończeniu inwestycji nie mogę odzyskać pieniędzy, bo nie mam konta. W Alior Banku sprawa nie do rozwiązania. Jak chcesz stracić pieniądze to wpłacić je do Alior Banku. Murowana sprawa, że je nie odzyskasz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwiałem kredyt konsolidacyjny w Aliorze w Wołowie. Obsługa jest niesamowita, kompetentna, miła, na luzie i z wielkum poczuciem humoru. Dostałem naprawdę konkurencyjne warunki kredytu, byłem tak zadowolony, że przeniosłem również konto osobiste. Zawsze, jak muszę coś załatwić, dopytać wpadam do nich do placówki jak do domu, dobrych znajomych. Naprawdę polecam:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Alior Bank w Ostrowie Wlkp.ul.Wrocławska 10.Pracownicy Banku nad wyraz uprzejmi i bardzo pomocni.Na uznanie szczególnie zasługuje Pan Dyrektor Banku który bez problemu również służy pomocą swoim klientom !! Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Z podziękowaniem Klient skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Zastanawiam się czy pracownicy tego Banku dokonujący oceny zdolności kredytowej są nie kompetentni czy też mają złe narzędzia do jej oceny. Bo jak to jest możliwe że według wstepnych rozmów z nimi jak również po złozeniu dokumentów twierdzą, że wystepuje zdolnosc krdytowa na kwotę prawie 200 000 a gdy wniosek rozpatrują ich analitycy stwierdzją, że brak jest zdolnosci kredytowej na 170 000. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto, kredyt (jeden z najtańszych na rynku, o ile nie najtańszy) + kartę kredytową. Żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wraz z ciągłymi zmianami regulaminu niestety tendencja spadkowa. . Dostęp internetowy: Chyba jedyna dziedzina w której ten bank trzyma poziom, chociaż dość częste przerwy techniczne mogą niektórym przeszkadzać. . Obsługa klienta w placówce: Niestety tendencja spadkowa. Trzy lata temu jak zakładałam konto obsługa była na wysokim poziomie. Na bieżąca byłam informowana o wszelkich nowościach i ofertach dopasowanych do mnie. Wszystkie sprawy załatwiałam z jednym pracownikiem banku. Znałam go z imienia i nazwiska. Teraz jeden telefon od nieznanej mi osoby o tym, że mam zdolność kredytową.... Wysokość opłat i prowizji: Opłaty rosnące. 8 zł za konto, 5 zł za kartę i jeszcze dodatkowe opłaty za wypłaty z bankomatów, a miało być 0 zł. Promocja skończyła się wraz ze spłatą kredytu. Bank swoje zarobić musi. Niestety Kultura bankowości Alior Bank została gdzieś na początku ich wejścia na rynek. Teraz to kolejny bank jakich wiele.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »