Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Chamstwo, wyłudzanie, a nie wyższa kultura bankowości. Od kwietnia nie miałam wpływu na konto osobiste z przyczyn ode mnie niezależnych. Zgłosiłam się w lipcu, by uregulować zaległość z tytułu prowadzenia konta. Nie dość, że potraktowano mnie jak dłużnika, ścigając niesamowicie to na dodatek naliczyli mi jakieś absurdalne kwoty za SMS-y - po 9 zł, monity - po 25 zł. Wmawiając, że dostałam 3 monity, a otrzymałam de facto jeden! A ja ich o to prosiłam żeby mi je wysyłali? Nie liczą się, że ktoś może być nieobecny w kraju, być w szpitalu, mieć problemy z utratą pracy. Dowalić i tyle!Śmieciowy bank i tyle. imitacja banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Popieram opinie moich poprzedników. Nikomu nie polecam tego banku - reklamują się jako bank z wyższą kulturą ale bardzo daleko im do tego. Sama osobiście nie mam u nich konta ale mój brat wziął u nich kredyt konsolidacyjny - wszystko było ok dopóki miał pracę. Jak ją stracił to zaczęły się schody. okazało się że ubezpieczenie nie obejmuje zwolnienia, jak miał problemy ze spłatą w terminie i prosił o odroczenie to odmówili. w końcu wysłali pismo że ma spłacić ponad 20tys. z czego ogolnie do splaty zostalo mu na tamten czas 18tys. Dogadał się z przedstawicielem że wpłaci 10 tej kwoty i co miesiąc wyższa ratę - tak też robił. a po roku przyszło pismo komornicze... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim się w życiu spotkałem.Na początku jest tylko ładnie pięknie,a rzeczywistość jest zupełnie inna chamstwo i arogancja zero inteligencji.Regulamin jest tylko na papierze nijak się ma do rzeczywistości.Naliczają opłaty których nie powinni pobierać,na zamknięcie konta mają 30 dni kalendarzowych niestety tak się nie dzieje jak nikt nie reaguje to konto nadal jest otwarte tylko po to aby wyłudzać od biednych ludzi pieniądze,ale na rozpatrzenie reklamacji to penitent musi czekać 30 dni roboczych a opłaty w tym czasie nadal są naliczane.Zdecydowanie nie polecam tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank mimo otrzymanego uchylenia zajęcia konta przez organ egzekucyjny wysłał pieniądze i jeszcze pobrał prowizję 150 PLN (po mojej interwencji zwrócił prowizję), przepraszał mnie za zaistniałą sytuację, ale nie może wykreślić z historii konta zajęcia komorniczego, a o zwrot pieniędzy mam się starać sam - to jest kpina z klienta - mało tego sprawdziłem historię konta i za rok obsługi pobrali ode mnie około 3000 PLN za karty,prowizje itp. - złodziejski bank - nie wspomnę o obsłudze i jej zainteresowaniu klientem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank który w perfidny sposób oszukuje klienta, lekceważy, dręczy. Działają na pograniczu prawa. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna pomyłka ten Alior. Podpisana umowa pożyczki , przelali I transzę natomiast co do drugiej wszelkie możliwe wymyślanie łącznie z zrzutami ekranu z rachunku osobistego. Nawet jak dostarczone wszystkie możliwe wymysły to i tak bez podania przyczyny opóźniają wypłatę II transzy o prawie miesiąc. Zero reakcji na interwencje nawet dyrektora oddziału. Nie polecam, unikać jakichkolwiek działań bankowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry Bank do obdzierania klientów. Przesłanie przelewem Internetowym 100 USD do innego banku w Polsce za rewelacyjnie niską opłatą 34,10 USD = "wyższa Kultura" Bankowości. Dodatkowo opłaty za prowadzenie konta z kartą 8 zł/m-c, opłata za kartę 6 zł + 8 zł=14 zł/m-c oraz za wypłatę w obcym bankomacie 3 zł. Coś się złego porobiło. Ja wypowiadam wszystkie umowy, bo nie lubię zmiany warunków bez zgody klienta. Nie dam się więcej obdzierać. Pozostali członkowie rodziny też. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ech, trudno mi to przychodzi, ale mimo wszystko dałem mu 4/5. Mam tu Konto Osobiste, ogólnie jest fajnie, serwis internetowy oferuje duża funkcjonalność (włącznie z funduszami, niestety drogimi, a także biurem maklerskim), i dstępny jest w 3 wersjach + aplikacje mobilne, w razie potrzeby załatwienia czegoś w placówce - jest ich sporo, bankomaty na całym świecie za darmo... Parę wad jest: - bardzo często odrzuca mi płatność kartową (trzeba mieć zawsze drugą rezerwową albo gotówkę); - bardzo często niedziałający serwis internetowy (z tego, co poniżej pisze Nika, widać, że problemy są nawet z systemem wewnętrznym); - paskudne traktowanie wiernych klientów - praktycznie brak możliwości przejścia na lepsze Konto Wyższej Jakości! Na szczęście moje stare konto w Meritum po przejęciu go przez Aliora mogłem zmienić na Konto z Gwarancją (czyli aliorowe Konto Wyższej Jakości) i jednak tam zostanę... Całkowita darmowość (bez potrzeby pilnowania się, by odpowiednio dużo płacić kartą) z gwarancją 5-letnią jednak jest fajna... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakiego korzystalem z innymi niema problemow a tu ciagle niepolecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem pożyczkę w Alior przez Allegro 0%.Weryfikacja miała trwać 15min. Przeciągnęło się do następnego dnia. Dzwonię i rezygnuję. Za dwa dni pożyczka uruchomiona pomimo mojej rezygnacji. Pieniądze przekazane do sprzedawcy, towar wysłany do mnie.Towar u mnie a za dwa dni sms o moim odstąpieniu od umowy pożyczki. Za dwa dni przychodzi umowa razem z blankietami. Pierwsza rata zapłacona a po trzech tygodniach pismo z wymagalną płatnością pozostałego kredytu wraz odsetkami. Złodziejstwo i chamstwo w jednym. To jest bank WYŻSZEJ SZTUKI ZŁODZIEJSTWA. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brednie. Jak sie zalega ze spłatą raty to i bank sie upomina o swoje. Ja tam jestem zadowolony z ALiora. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie szybciej przelewem dokonałam wpłaty na rachunek kredytowy gdzie na koniec miesiąca jest pobierana rata. Jakież było moje zdziwienie kiedy 3 następnego miesiąca przysyłają mi sms żę brakuje wpłaty. Chciałam wyjaśnić sprawę e-mailem przesłałam skan wpłaty a oni mi odpisuję że nić nie sprawdzą bo drogą e-mail nic nie robią każą zadzwonić pod jakiś numer telefonu. Tylko jak przesłać potwierdzenie przez telefon . Jako bank do kitu nikomu nie polecam.Dysponent wypisujący papiery o kredyt robił to przez pięć godzin. Mają fajne reklamy i nic pozatym nie polecam omijajcie szerokim łukiem. A w końcu to oni żyją z klientów a mają nas w nosie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje !!! miałam zablokowaną kartę do konta, po 4 dniach wykonali transakcję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to porazka. absurd goni za absurdem. brak profesjonalizmu i niekompetencja pracownikow. ABSURD! nigdy wiecej! najpierw wysylaja monit a po tym powiadamiaja o zaleglosciach, oczywiscie dodajac sobie 25 zl za wyslanie monitu. NACIAGACZE.wysylaja harmonogram splaty kredytu na 12 m-cy a pozniej maja Cie w d... . i wysylaja monity!!!! to sie nazywa oszustwo. przestrzegam przed kredytem w tym banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w oddziale w Tychach przy al. Niepodległości - nieprofesjonalna, niekompetentna, niedouczona. Posiadają mglistą wiedzę na temat sprzedawanych produktów. NIE polecam, należy szerokim łukiem omijać ten oddział skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZERO KULTURY BANKOWOSCI! Podpisujesz umowe na super ROR, po czym stopniowo: znikaja lokaty nocne, nagle musi wplywac na konto okreslona kwota, bo jak nie to pobieraja DRAKONSKIE oplaty za prowadzenie + ubezpieczenie karty + jeszcze oplata za karte, a teraz, mimo poczatkowych obietnic dla ktorych wybralam ten bank dodatkowo 3zl za wyplate pieniedzy w innym bankomacie! TO POSTAWCIE TAKI BANKOMAT W KAZDYM MIESCIE! KPINA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szok negatywny ! 1/ wcześniejsza spłata kredytu samochodowego - prowizja 200pln 2/ zlecenie wcześniejszej spłaty nie można złożyć przez telefon jedynie osobiście w oddziale i to jeszcze nie każdym 3/ pracownik banku nie potrafi wypełnić właściwie zlecenia wcześniejszej spłaty i zamknięcia kredytu - konieczna kolejna wizyta 4/ bank nie akceptuje podpisu elektronicznego !!!!! WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI ? ? !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wysłali mi harmonogramu spłat kredytu, po kilku dniach przyszło pismo , że się spóźniam z ratą i mam zapłacić ratę +25pln, to jest wyższa kultura bankowości? Czuję się okradziony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oj nie! Nie ma na rynku gorszego dostawcy usług finansowych. Zamknęłam konto po 2 latach. Z wielkim hukiem. Zapłaciłam oczywiście za swoją ignorancję. I to niemało. 20 groszy niedopłaty na koncie? 3 miesiące temu? Dlaczego nie naliczyć odsetek karnych w wysokości 45 zł. Po 11 zł za każdą informację telefoniczną z banku + odsetki. Alior zarabia na windykacjach- będą więc celowo popełniać błędy na waszą niekorzyść! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wyższa kultura bankowości ??? Dobre sobie ! Współpraca z tym bankiem to jakaś kpina !!! Oczekiwanie na kredyt hipoteczny to ponad trzy miesiące, biurokracja na najwyższym szczeblu, zamiast wychodzić klientowi na przeciw oczekują kolejnych papierów,pieczątek,wyjaśnień- brakowało jedynie chyba wymazu z tyłka !!! Decyzja pozytywna, ale prosimy donieść,przynieść,pokazać itd,itp ... i tak od września. Straciliśmy z mężem mnóstwo zdrowia i pieniędzy. Szczerze nie polecam, chyba że komuś do szczęścia brakuje miejsca na oddziale psychiatrycznym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dokładnie zgadzam sie jak człowiek chce podziekować za ich usługi to namawiają i wmuszają ZENADA... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo zły Bank. Znalazłem błąd w działaniu systemu internetowego. Olali mnie, potraktowali z góry i stwierdzili, że nic z tym nie zrobią. A jak jestem niezadowolony to sobie mogę być. Żenada. Jak za PRL-u. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dobrze wygląda tylko w reklamie telewizyjnej. W realu omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej namolny bank. Nie potrafią zrozumieć, że nie znaczy NIE. Za wszelką cenę, pomimo kulturalnych argumentów, jak i wulgarnego "wysyłania na drzewo", wmuszają swoim klientom jakieś poronione, kompletnie niepotrzebne pożyczki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam rat w tym banku , opłata za monit przekroczonego terminu raty to 25 zł ( pomimo płatności ) - OSZUSTWO !!! Wysyłka listem zwykłym za 2 zł !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu, to porażka, zamiast frontem do klienta, to robią tak żeby już nie wrócić do nich. Nie spłacasz - źle, spłacisz wcześniej to karają prowizją. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
istna kpina, zmiana warunków umowy na koncie kilka miesięcy po jego otwarciu, oczywiście bank nie raczy poinformować nawet mailem(tylko głupia skrzynka wiadomości w panelu klienta, wraz z toną spamu). Po roku wszystkie plusy konta znikają skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem konto na początek 300 tyś ......przez trzy lata .Jak potrzebowałem pożyczki na ac auta na 2500, tootrzebowali w tesco w Krakowie na Wielickiej potwierdzenie o nie zaleganiu w ZUS I Urzędzie Skarbowym plus dochody .Dostarczyłem wszystko plus dochodu za 2013 na 60.000.Ale to było za mało według bankiera i dostarczyłem dochody z ryczałtu od księgowej na ponad 100.tyś za 2014 . I to było mało dla Alior Banku z Wielickiej w Krakowie .więc udałem się do Banku Pocztowego gdzie dostałem od ręki z tymi samymi papierami. !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przetrzymują pieniadze nawet kilka dni nie ksiegujac na kontach klientow skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Placówka Partnerska Alior Bank w Szprotawie.\r\nBardzo miła, uprzejma i kompetentna obsługa.\r\nZapraszam i polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na oszustów. Nie dość, że marża w umowie różniła się na moją niekorzyść o 0,15 % w porównaniu z prezentowaną przez pracownicę Banku, to jeszcze próbowali mi wcisnąć ubezpieczenie na życie w jakimś towarzystwie za kilkanaście tysięcy złotych - a miało być bez dodatkowych kosztów:( Masakra. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to złodziejska kultura bankowa. Wlaśnie spłaciłem kredyt przed terminem i nie można zamknąć rachunku bo kredyt nie spłacony. Jak to pytam pana w banku,a ten na to bo prowizja nie spłacona za wcześniejszą spłate....że co? Tak złodzieje biorą 3% aktualnego salda.... Przy mojej spłacie 80000 wzięli.... 2400!!! prowizji o której ani słowa w umowie. ZŁODZIEJE NIC WIĘCEJ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w Placówce w Radzionkowie bardzo miła i profesjonalna i nawet obniżyli mi ratę jeszcze w trakcie trwania umowy :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo miła i szybka obsługa. Bardzo pomocna i zaangażowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam, nie dajcie się wrabiać tylko w różnorakie produkty inwestycyjne tylko konta i prawdziwe lokaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No niestety przykro mi nie jestem zadowolona z usług tego banku , mając wszystko uregulowane , nękają klientów telefonami , bałagan macie państwo ! Z mieńcie obsługę w Warszawie , wstyd nie odpowiednie osoby na nieodpowiednim stanowisku . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie jest źle. Jak Czytasz co podpisujesz nic cię nie zaskoczy. Nie mam pojęcia skąd ta gorycz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie odradzam ten bank! Jakieś 2 lata temu założyłem bezpłatne konto w tym banku. Konto mi się nie spodobało - nie używałem go kompletnie. Nie logowałem się do systemu. W międzyczasie bank wprowadził opłatę za prowadzenie konta 8 zł / m-c. Ponieważ się nie logowałem nie otrzymałem informacji o wprowadzonej opłacie. Bank zgłosił się do mnie jak zaległość urosła na ponad 150 zł! Po pierwsze w ogóle nie uważam za zasadne wprowadzanie zmian, których konsument nie zaakceptował albo jak w moim przypadku KOMPLETNIE O NICH NIE WIDZIAŁ. Po drugie - dlaczego nie zostałem zawiadomiony jak zaległość wynosiła 8 - 16 zł po 1-2 mc? Bank skontaktował się dopiero jak naliczył już dużą kwotę. Dla mnie to wyłudzanie pieniędzy! Odradzam kompletnie!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem Klientem Alior-a i jestem zadowolony z ich usług pod każdym kątem- mam konto i jest ok, chciałem kredyt -zrobili mi fajne warunki i obsługa też niczego sobie :D skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank super obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałam wziąć ekspres na 10 rat w sklepie Euro***d, niestety sklep ma jedynie umowę z ALIOR bankiem i kredytu nie otrzymałam. Powodu nie chcą podać, pracuję w budżetówce (stała, pewna praca), zarabiam 3 tysiące, mieszkam u rodziców, którzy płacą rachunki (zarabiają o wiele więcej ode mnie). Skoro 3 tysiące dochodu w 100% pewnej pracy to za mało, to kto dostaje u nich kredyty? Ręce mi opadły. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Nieuprzejma obsługa, wręcz opryskliwa.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty chyba jedynie dla bardzo zamożnych. Elastyczność oferty: Zero elastyczności, nawet nie proponowali jak to bywa w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Radomiu przy ul.Mireckiego-obsługa tragiczna,widać że nie ma tam nadzoru kierownictwa,obsługa przy okienku kasowym jednej osoby to 30 do 60 minut.A kolejka czeka,bardziej niecierpliwi odchodzą,ja też.Życzę dalej tak dobrego samopoczucia pracownicom,im kolejka się wydłużała tym kasjerka miała wolniejsze ruchy nie przestając się uśmiechać.Mam nadzieję że ktoś z nadzoru sprawdzi ten oddział banku i praca w nim będzie lepiej zorganizowana.Ja czuję się w nim jak intruz,nie polecam , pewnie zlikwiduję konto szkoda mojego zdrowia,a że często muszę dokonywać wpłat to niestety tam bywam.Zawsze wychodzę albo z kolejki bo za długo albo pytają się skąd mam pieniądze.Odpowiadam - z torebki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdyby była możliwość dałbym minusowe gwiazdki! Niekompetencja pracowników tego banku przewyższa najśmielsze wyobrażenia i to jeszcze w sprawach banalnych, które winne być załatwiane "od ręki". Szczerze nikomu nie polecam usług Alior w cudzysłowie banku, a nawet przestrzegam przyszłych klientów przez korzystaniem z ich usług! Motto banku "wyższa kultura bankowości" przy tym co mnie spotkało brzmi co najmniej komicznie, żeby nie powiedzieć żałośnie! Szczególnie odradzam oddział banku w miejscowości Chełm woj. lubelskie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Tym bardziej nie zakładajcie tam konta, naciągają , potem trzeba będzie płacić za posiadanie konta, a jak zamkniecie i tak znów dostaniecie wezwanie do zapłaty. Zero wiarygodności, bezpieczeństwa, rzetelności. Bank bez przyszłości. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem długo zadowolony do wczoraj jak zostałem potraktowany przy tzw. okienku kasowym. Czekałem na podejście do kasy ok. 15 minut z powodu kolejki, jednak nie to jest powodem mego poirytowania. Gdy nadeszła moja kolej podchodzę do kasy, jednak w tym momencie w obrębie kasy pojawił się inny klient, wówczas obsługująca kasę Pani poinformowała mnie, że muszę poczekać gdyż ten pan to klient biznesowy i będzie obsłużony bez kolejki. Dałem się zaskoczyć i ustąpiłem pozwalając na obsługę tego klienta. Później na moje uwagi, Pani wyjaśniła mi że ma takie zalecenia wobec klientów biznesowych i jeśli chcę to mogę złożyć skargę u dyrektora. Złożyłem taką skargę jednak nie do dyrektora a do centrum obsługi klienta. Pomimo dłuższej korespondencji e-mailowej nie uzyskałem jednoznacznej informacji czy taka praktyka przyjmowania klienta biznesowego bez kolejki jest powszechnie stosowana w Alior Banku. Otrzymywałem oczywiście przeprosiny i że taka sytuacja nie powinna się już przydarzyć ale jednoznacznej odpowiedzi czy klient biznesowy ma taki przywilej nie otrzymałem, za każdym razem to pytanie pozostawało bez odpowiedzi. Ja rozumiem , że bank może preferować pewna grupę klientów ale w takim wypadku powinno być stworzone osobne okienko gdzie takich klientów można obsługiwać poza kolejnością, natomiast traktowanie klienta indywidualnego w taki sposób to bardzo zła reklama dla tego banku. Jest to bowiem rodzaj segregacji tj. ten klient jest lepszy a ten gorszy.Tym bardziej że byłem już przy okienku i Pani mnie spod niego odesłała. Jeżeli ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o nawiązanie do tematu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super!! Polecam kazdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank przeszedlem z ing i niezaluje bez porownania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO przyjacielskie podejście wobec klienta..panie doradzają jak najlepiej co do moje korzyści nie ich...polecam serdecznie ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomysły na prowadzenie banku dobre, Wykonanie tragiczne. Pracownicy nie znają regulaminów i wprowadzaja swoimi informacjami klienta w maliny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę odzyskać pieniędzy z Alior Banku. Zainwestowałem w "Agrokoszyk", przy okazji założono mi bezpłatne konto techniczne. Okazało się, że nie jest to bezpłatne konto techniczne, a konto oszczędnościowe, za które musiałem słono płacić. Więc zlikwidowałem konto. Po zakończeniu inwestycji nie mogę odzyskać pieniędzy, bo nie mam konta. W Alior Banku sprawa nie do rozwiązania. Jak chcesz stracić pieniądze to wpłacić je do Alior Banku. Murowana sprawa, że je nie odzyskasz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwiałem kredyt konsolidacyjny w Aliorze w Wołowie. Obsługa jest niesamowita, kompetentna, miła, na luzie i z wielkum poczuciem humoru. Dostałem naprawdę konkurencyjne warunki kredytu, byłem tak zadowolony, że przeniosłem również konto osobiste. Zawsze, jak muszę coś załatwić, dopytać wpadam do nich do placówki jak do domu, dobrych znajomych. Naprawdę polecam:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Alior Bank w Ostrowie Wlkp.ul.Wrocławska 10.Pracownicy Banku nad wyraz uprzejmi i bardzo pomocni.Na uznanie szczególnie zasługuje Pan Dyrektor Banku który bez problemu również służy pomocą swoim klientom !! Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Z podziękowaniem Klient skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Zastanawiam się czy pracownicy tego Banku dokonujący oceny zdolności kredytowej są nie kompetentni czy też mają złe narzędzia do jej oceny. Bo jak to jest możliwe że według wstepnych rozmów z nimi jak również po złozeniu dokumentów twierdzą, że wystepuje zdolnosc krdytowa na kwotę prawie 200 000 a gdy wniosek rozpatrują ich analitycy stwierdzją, że brak jest zdolnosci kredytowej na 170 000. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto, kredyt (jeden z najtańszych na rynku, o ile nie najtańszy) + kartę kredytową. Żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wraz z ciągłymi zmianami regulaminu niestety tendencja spadkowa. . Dostęp internetowy: Chyba jedyna dziedzina w której ten bank trzyma poziom, chociaż dość częste przerwy techniczne mogą niektórym przeszkadzać. . Obsługa klienta w placówce: Niestety tendencja spadkowa. Trzy lata temu jak zakładałam konto obsługa była na wysokim poziomie. Na bieżąca byłam informowana o wszelkich nowościach i ofertach dopasowanych do mnie. Wszystkie sprawy załatwiałam z jednym pracownikiem banku. Znałam go z imienia i nazwiska. Teraz jeden telefon od nieznanej mi osoby o tym, że mam zdolność kredytową.... Wysokość opłat i prowizji: Opłaty rosnące. 8 zł za konto, 5 zł za kartę i jeszcze dodatkowe opłaty za wypłaty z bankomatów, a miało być 0 zł. Promocja skończyła się wraz ze spłatą kredytu. Bank swoje zarobić musi. Niestety Kultura bankowości Alior Bank została gdzieś na początku ich wejścia na rynek. Teraz to kolejny bank jakich wiele.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam placówki w radlinie Panie są nie kompetentne niewiedzą jakie dokumenty potrzebne są do kredytu czekałam na kredyt 2 dni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TYLKO NACIAGAJA. TRAGEDIA CIEZKO SIE DODZWONIC A JAK ZLOZYSZ WNIOSEK O KREDYT TO CZEKASZ MIESIACAMI. ONI KLAMIA JAK Z NUT. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, bank masakra. Pracuje w Niemczech kazali przetlumaczyc umowe za ktora zaplacilam wysoka kwote. Zwodzili,zwodzili i nic z tego. Zamiast pieniazki dla mnie to ja jeszcze musialam stracic. Zalatwialam tzw. szufe cz oby nie jestem zadluzona w Niemczech za ktora tez placilam. a oni sie wypieli i nawet zadnej skruchy. nie dajcie sie zwiesc. TO OSZUSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja czytajac opinie, w poszukiwaniu konta dla siebie, niestety ale musze sie zgodzic z kilkoma przedmowcami co do braku profesjonalizmu AliorBanku. Jakis czas temu wziałem kredyt ratalny , który zabezpiecza AliorBank, w miedzyczasie zmienił sie podmiot nadzorujacy spłaty kredytu i co zrobil mądry AliorBank? Wysłali sobie mniej wiecej list o tresci: W związku ze zmianą podmiotu.... blebleble... zmienil sie takze numer konta na które nalezy wpacac naleznosci. A na koncy gdzie małymi literkami dopisali, ze jesli nie zmienie konta do spłat,to moge tez płacic na stare konto i skutek bedzie taki sam. Ja przepraszam, czy tak zachowują sie profesjonalisci? Chyba nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miesiąc starania się o kredyt zapewnień że jeśli doniosę kolejne dokumenty wszystko będzię ok po takim czasie nerwy w strzępach a z kredytu nic. Nie polecam szkoda zdrowia i biegania za niczym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mega dobry bank. Wszystko wnim zalatwiam. Polecam. Szybkie przelewy, latwa obluga, male oplaty a teraz jeszcze ten %5 na zkaupy spoczywcze. Dla mnie bomba! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę polecić. Mojej mamie wcisnęli takie warunki kredytowe na protezy słuchu, że omal nie spadłem z krzesła. Starszych ludzi oszukują i mamią. I co to za Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam na koncie 30 mln zł uskładane a oni mi nie chcą udzielić kredytu na 14000zł za telewizor w EURO AGD - raty 0% więc jak nie wziąć. Liczba opcji ogranicza się do: pracownik, samozatrudniony, emeryt, debil. Generalnie kupa gówna a nie nowa kultura bankowości. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA kredytowa, w sklepie RTVEuroAGD próbowałem zakupić na kredyt zgodnie z reklama 40x0%(zabezpiecza kredyt ALIOR BANK) komputer, zakup za ok. 3100 raty wychodziły po ok. 84 zł miesięcznie. W swojej naiwności myślałem że dochody na poziomie netto 6000 zł i zero innych zadłużeń, kredytów itp. itd. wystarczą do ogarnięcia miesięcznie 84 zł. Niestety stwierdzono, że nie rokuje na spłatę i zaproponowano kredyt na 30 miesięcy po 155 zł (co daje ok. 4650 zł). Krótki wniosek: PIC FOTOMONTAŻ - A NIE KREDYT 40x0% - nie ma czegoś takiego, jest to fałszywa reklama. Zdecydowany MINUS choć to bez znaczenia bo ten bank dla mnie nie istnieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo totalne za zaświadczenie o spłacie kredytu żądają 50zł i jeszcze nie potrafią tego rzetelnie wypisać (zakwestionowane przez inny bank, brak dat i numeru kredytu) tacy kompetentni pracownicy no cóż właśnie WYŻSZA KULTURA. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »