Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga na oszustów. Nie dość, że marża w umowie różniła się na moją niekorzyść o 0,15 % w porównaniu z prezentowaną przez pracownicę Banku, to jeszcze próbowali mi wcisnąć ubezpieczenie na życie w jakimś towarzystwie za kilkanaście tysięcy złotych - a miało być bez dodatkowych kosztów:( Masakra. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Alior Bank to złodziejska kultura bankowa. Wlaśnie spłaciłem kredyt przed terminem i nie można zamknąć rachunku bo kredyt nie spłacony. Jak to pytam pana w banku,a ten na to bo prowizja nie spłacona za wcześniejszą spłate....że co? Tak złodzieje biorą 3% aktualnego salda.... Przy mojej spłacie 80000 wzięli.... 2400!!! prowizji o której ani słowa w umowie. ZŁODZIEJE NIC WIĘCEJ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa w Placówce w Radzionkowie bardzo miła i profesjonalna i nawet obniżyli mi ratę jeszcze w trakcie trwania umowy :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo miła i szybka obsługa. Bardzo pomocna i zaangażowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
polecam, nie dajcie się wrabiać tylko w różnorakie produkty inwestycyjne tylko konta i prawdziwe lokaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No niestety przykro mi nie jestem zadowolona z usług tego banku , mając wszystko uregulowane , nękają klientów telefonami , bałagan macie państwo ! Z mieńcie obsługę w Warszawie , wstyd nie odpowiednie osoby na nieodpowiednim stanowisku . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie jest źle. Jak Czytasz co podpisujesz nic cię nie zaskoczy. Nie mam pojęcia skąd ta gorycz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie odradzam ten bank! Jakieś 2 lata temu założyłem bezpłatne konto w tym banku. Konto mi się nie spodobało - nie używałem go kompletnie. Nie logowałem się do systemu. W międzyczasie bank wprowadził opłatę za prowadzenie konta 8 zł / m-c. Ponieważ się nie logowałem nie otrzymałem informacji o wprowadzonej opłacie. Bank zgłosił się do mnie jak zaległość urosła na ponad 150 zł! Po pierwsze w ogóle nie uważam za zasadne wprowadzanie zmian, których konsument nie zaakceptował albo jak w moim przypadku KOMPLETNIE O NICH NIE WIDZIAŁ. Po drugie - dlaczego nie zostałem zawiadomiony jak zaległość wynosiła 8 - 16 zł po 1-2 mc? Bank skontaktował się dopiero jak naliczył już dużą kwotę. Dla mnie to wyłudzanie pieniędzy! Odradzam kompletnie!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem Klientem Alior-a i jestem zadowolony z ich usług pod każdym kątem- mam konto i jest ok, chciałem kredyt -zrobili mi fajne warunki i obsługa też niczego sobie :D skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super bank super obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałam wziąć ekspres na 10 rat w sklepie Euro***d, niestety sklep ma jedynie umowę z ALIOR bankiem i kredytu nie otrzymałam. Powodu nie chcą podać, pracuję w budżetówce (stała, pewna praca), zarabiam 3 tysiące, mieszkam u rodziców, którzy płacą rachunki (zarabiają o wiele więcej ode mnie). Skoro 3 tysiące dochodu w 100% pewnej pracy to za mało, to kto dostaje u nich kredyty? Ręce mi opadły. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Nieuprzejma obsługa, wręcz opryskliwa.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty chyba jedynie dla bardzo zamożnych. Elastyczność oferty: Zero elastyczności, nawet nie proponowali jak to bywa w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Radomiu przy ul.Mireckiego-obsługa tragiczna,widać że nie ma tam nadzoru kierownictwa,obsługa przy okienku kasowym jednej osoby to 30 do 60 minut.A kolejka czeka,bardziej niecierpliwi odchodzą,ja też.Życzę dalej tak dobrego samopoczucia pracownicom,im kolejka się wydłużała tym kasjerka miała wolniejsze ruchy nie przestając się uśmiechać.Mam nadzieję że ktoś z nadzoru sprawdzi ten oddział banku i praca w nim będzie lepiej zorganizowana.Ja czuję się w nim jak intruz,nie polecam , pewnie zlikwiduję konto szkoda mojego zdrowia,a że często muszę dokonywać wpłat to niestety tam bywam.Zawsze wychodzę albo z kolejki bo za długo albo pytają się skąd mam pieniądze.Odpowiadam - z torebki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdyby była możliwość dałbym minusowe gwiazdki! Niekompetencja pracowników tego banku przewyższa najśmielsze wyobrażenia i to jeszcze w sprawach banalnych, które winne być załatwiane "od ręki". Szczerze nikomu nie polecam usług Alior w cudzysłowie banku, a nawet przestrzegam przyszłych klientów przez korzystaniem z ich usług! Motto banku "wyższa kultura bankowości" przy tym co mnie spotkało brzmi co najmniej komicznie, żeby nie powiedzieć żałośnie! Szczególnie odradzam oddział banku w miejscowości Chełm woj. lubelskie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Tym bardziej nie zakładajcie tam konta, naciągają , potem trzeba będzie płacić za posiadanie konta, a jak zamkniecie i tak znów dostaniecie wezwanie do zapłaty. Zero wiarygodności, bezpieczeństwa, rzetelności. Bank bez przyszłości. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem długo zadowolony do wczoraj jak zostałem potraktowany przy tzw. okienku kasowym. Czekałem na podejście do kasy ok. 15 minut z powodu kolejki, jednak nie to jest powodem mego poirytowania. Gdy nadeszła moja kolej podchodzę do kasy, jednak w tym momencie w obrębie kasy pojawił się inny klient, wówczas obsługująca kasę Pani poinformowała mnie, że muszę poczekać gdyż ten pan to klient biznesowy i będzie obsłużony bez kolejki. Dałem się zaskoczyć i ustąpiłem pozwalając na obsługę tego klienta. Później na moje uwagi, Pani wyjaśniła mi że ma takie zalecenia wobec klientów biznesowych i jeśli chcę to mogę złożyć skargę u dyrektora. Złożyłem taką skargę jednak nie do dyrektora a do centrum obsługi klienta. Pomimo dłuższej korespondencji e-mailowej nie uzyskałem jednoznacznej informacji czy taka praktyka przyjmowania klienta biznesowego bez kolejki jest powszechnie stosowana w Alior Banku. Otrzymywałem oczywiście przeprosiny i że taka sytuacja nie powinna się już przydarzyć ale jednoznacznej odpowiedzi czy klient biznesowy ma taki przywilej nie otrzymałem, za każdym razem to pytanie pozostawało bez odpowiedzi. Ja rozumiem , że bank może preferować pewna grupę klientów ale w takim wypadku powinno być stworzone osobne okienko gdzie takich klientów można obsługiwać poza kolejnością, natomiast traktowanie klienta indywidualnego w taki sposób to bardzo zła reklama dla tego banku. Jest to bowiem rodzaj segregacji tj. ten klient jest lepszy a ten gorszy.Tym bardziej że byłem już przy okienku i Pani mnie spod niego odesłała. Jeżeli ktoś spotkał się z taką sytuacją proszę o nawiązanie do tematu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super!! Polecam kazdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank przeszedlem z ing i niezaluje bez porownania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BARDZO przyjacielskie podejście wobec klienta..panie doradzają jak najlepiej co do moje korzyści nie ich...polecam serdecznie ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomysły na prowadzenie banku dobre, Wykonanie tragiczne. Pracownicy nie znają regulaminów i wprowadzaja swoimi informacjami klienta w maliny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę odzyskać pieniędzy z Alior Banku. Zainwestowałem w "Agrokoszyk", przy okazji założono mi bezpłatne konto techniczne. Okazało się, że nie jest to bezpłatne konto techniczne, a konto oszczędnościowe, za które musiałem słono płacić. Więc zlikwidowałem konto. Po zakończeniu inwestycji nie mogę odzyskać pieniędzy, bo nie mam konta. W Alior Banku sprawa nie do rozwiązania. Jak chcesz stracić pieniądze to wpłacić je do Alior Banku. Murowana sprawa, że je nie odzyskasz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwiałem kredyt konsolidacyjny w Aliorze w Wołowie. Obsługa jest niesamowita, kompetentna, miła, na luzie i z wielkum poczuciem humoru. Dostałem naprawdę konkurencyjne warunki kredytu, byłem tak zadowolony, że przeniosłem również konto osobiste. Zawsze, jak muszę coś załatwić, dopytać wpadam do nich do placówki jak do domu, dobrych znajomych. Naprawdę polecam:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Alior Bank w Ostrowie Wlkp.ul.Wrocławska 10.Pracownicy Banku nad wyraz uprzejmi i bardzo pomocni.Na uznanie szczególnie zasługuje Pan Dyrektor Banku który bez problemu również służy pomocą swoim klientom !! Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Z podziękowaniem Klient skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Zastanawiam się czy pracownicy tego Banku dokonujący oceny zdolności kredytowej są nie kompetentni czy też mają złe narzędzia do jej oceny. Bo jak to jest możliwe że według wstepnych rozmów z nimi jak również po złozeniu dokumentów twierdzą, że wystepuje zdolnosc krdytowa na kwotę prawie 200 000 a gdy wniosek rozpatrują ich analitycy stwierdzją, że brak jest zdolnosci kredytowej na 170 000. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto, kredyt (jeden z najtańszych na rynku, o ile nie najtańszy) + kartę kredytową. Żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wraz z ciągłymi zmianami regulaminu niestety tendencja spadkowa. . Dostęp internetowy: Chyba jedyna dziedzina w której ten bank trzyma poziom, chociaż dość częste przerwy techniczne mogą niektórym przeszkadzać. . Obsługa klienta w placówce: Niestety tendencja spadkowa. Trzy lata temu jak zakładałam konto obsługa była na wysokim poziomie. Na bieżąca byłam informowana o wszelkich nowościach i ofertach dopasowanych do mnie. Wszystkie sprawy załatwiałam z jednym pracownikiem banku. Znałam go z imienia i nazwiska. Teraz jeden telefon od nieznanej mi osoby o tym, że mam zdolność kredytową.... Wysokość opłat i prowizji: Opłaty rosnące. 8 zł za konto, 5 zł za kartę i jeszcze dodatkowe opłaty za wypłaty z bankomatów, a miało być 0 zł. Promocja skończyła się wraz ze spłatą kredytu. Bank swoje zarobić musi. Niestety Kultura bankowości Alior Bank została gdzieś na początku ich wejścia na rynek. Teraz to kolejny bank jakich wiele.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam placówki w radlinie Panie są nie kompetentne niewiedzą jakie dokumenty potrzebne są do kredytu czekałam na kredyt 2 dni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TYLKO NACIAGAJA. TRAGEDIA CIEZKO SIE DODZWONIC A JAK ZLOZYSZ WNIOSEK O KREDYT TO CZEKASZ MIESIACAMI. ONI KLAMIA JAK Z NUT. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, bank masakra. Pracuje w Niemczech kazali przetlumaczyc umowe za ktora zaplacilam wysoka kwote. Zwodzili,zwodzili i nic z tego. Zamiast pieniazki dla mnie to ja jeszcze musialam stracic. Zalatwialam tzw. szufe cz oby nie jestem zadluzona w Niemczech za ktora tez placilam. a oni sie wypieli i nawet zadnej skruchy. nie dajcie sie zwiesc. TO OSZUSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja czytajac opinie, w poszukiwaniu konta dla siebie, niestety ale musze sie zgodzic z kilkoma przedmowcami co do braku profesjonalizmu AliorBanku. Jakis czas temu wziałem kredyt ratalny , który zabezpiecza AliorBank, w miedzyczasie zmienił sie podmiot nadzorujacy spłaty kredytu i co zrobil mądry AliorBank? Wysłali sobie mniej wiecej list o tresci: W związku ze zmianą podmiotu.... blebleble... zmienil sie takze numer konta na które nalezy wpacac naleznosci. A na koncy gdzie małymi literkami dopisali, ze jesli nie zmienie konta do spłat,to moge tez płacic na stare konto i skutek bedzie taki sam. Ja przepraszam, czy tak zachowują sie profesjonalisci? Chyba nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miesiąc starania się o kredyt zapewnień że jeśli doniosę kolejne dokumenty wszystko będzię ok po takim czasie nerwy w strzępach a z kredytu nic. Nie polecam szkoda zdrowia i biegania za niczym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mega dobry bank. Wszystko wnim zalatwiam. Polecam. Szybkie przelewy, latwa obluga, male oplaty a teraz jeszcze ten %5 na zkaupy spoczywcze. Dla mnie bomba! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę polecić. Mojej mamie wcisnęli takie warunki kredytowe na protezy słuchu, że omal nie spadłem z krzesła. Starszych ludzi oszukują i mamią. I co to za Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam na koncie 30 mln zł uskładane a oni mi nie chcą udzielić kredytu na 14000zł za telewizor w EURO AGD - raty 0% więc jak nie wziąć. Liczba opcji ogranicza się do: pracownik, samozatrudniony, emeryt, debil. Generalnie kupa gówna a nie nowa kultura bankowości. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA kredytowa, w sklepie RTVEuroAGD próbowałem zakupić na kredyt zgodnie z reklama 40x0%(zabezpiecza kredyt ALIOR BANK) komputer, zakup za ok. 3100 raty wychodziły po ok. 84 zł miesięcznie. W swojej naiwności myślałem że dochody na poziomie netto 6000 zł i zero innych zadłużeń, kredytów itp. itd. wystarczą do ogarnięcia miesięcznie 84 zł. Niestety stwierdzono, że nie rokuje na spłatę i zaproponowano kredyt na 30 miesięcy po 155 zł (co daje ok. 4650 zł). Krótki wniosek: PIC FOTOMONTAŻ - A NIE KREDYT 40x0% - nie ma czegoś takiego, jest to fałszywa reklama. Zdecydowany MINUS choć to bez znaczenia bo ten bank dla mnie nie istnieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo totalne za zaświadczenie o spłacie kredytu żądają 50zł i jeszcze nie potrafią tego rzetelnie wypisać (zakwestionowane przez inny bank, brak dat i numeru kredytu) tacy kompetentni pracownicy no cóż właśnie WYŻSZA KULTURA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pobierają opłatę 15 zł za wydanie karty debetowej mimo iż karta jest darmowa. Doświadczyłem tego dwukrotnie, nie odpowiadają w terminie 30 dni na reklamację. Dopiero po interwencji u rzecznika banku pieniądze odzyskałem. Słowa przepraszam nie usłyszałem ,jedynie sms o tresci "sprawa załatwiona". No cóż WYZSZA KULTURA BANKOWOŚĆI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak słów. Dostęp internetowy: Złożyłem wniosek na kredyt hipoteczny 50000.dostarczylem wszystkie dokumenty, które mi kazano, po czym muszę dostarczyć papierowy regon z gus bo prowadzę działalność a jego już nie wydają bo szybko dostępne w cidg.po dostarczeniu nagle msze dostarczyć dok z Us ,ze złożyłem PIT pomimo ze już zwrot dostałem,dostarczylem i co ? Muszę dostarczyć następny dok.smiecchu warte ,robią pod górkę, zamiast powiedzieć odrazu co potrzebne to co tydzień czegoś brakuje.Analityk?- kto tam ludzi zatrudnia na takie stanowiska.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
większość negatywnych opinii wynika z nieczytania tego co sie podpisuje. Jak sie jest motłochem to nalezaloby sobie wystawic zla opinie a nie bankowi. Kazda zmiana regulaminu, oprocentowania, oplat jest oficjalnie (i trudnie nie zauwazyc bo wielkimi literami) wyswietlana w bankowosci elektronicznej. Jak ktos zaklada konto tylko po to zeby je miec a pozniej z niego nie korzysta to niech cierpi, gdyby sie logowal to by wiedzial co sie w banku zmienia. Generalnie Polscy nie czytaja tego co podpisuja a pozniej maja wielkie ALE! mam tak samo konto w alior banku i jakos jestem swiadoma tego co place, bo przeczytalam co podpisuje (a jak mi sie nie podobalo to moglam nie podpisac - proste!). skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Czekam na decyzje 3 tydzień-Pani od zeszłego tygodnia mnie tylko zwodzi wczoraj twierdziła ze jest jakaś wstępna decyzja pozytywna a dzisiaj niby miała byc ostateczna i co ? Pani nie odbiera telefonów...a poza tym ubezpieczenie prawie 10% Pani zapomniała o tym wspomnieć-operat zrobiony-650 zł, wszystkie dokumenty złozone, a jak zapytalam Pania wprost o ubezpieczenie to sie wykrecała i nawet udawała że nie pamieta ile wynosi!!!! żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowite lekceważenie klienta, niekompetencja pracowników placówki, brak możliwości uzyskania odpowiedzi na pisemne skargi, Oczekiwanie ponad miesiąc na zamknięcie konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: dobry. Obsługa klienta w placówce: Transfer konta z innego banku trwa ponad 45 dni, i nie został zakończony. Niekompetentni pracownicy, kadra zarządzająca placówką unika kontaktu w przypadku reklamacji, lekceważenie skarg (brak odpowiedzi przez ponad 40 dni.. Elastyczność oferty: Trudno mówić o elastyczności, jeżeli żadna oferta z proponowanych przez Alior nie jest realizowana.. Wysokość opłat i prowizji: Mimo wymówienia konta opłaty są dalej naliczane.. Oferta kart płatniczych: Niepoprawnie wydane karty i zareklamowane, przez ponad 40 dni nie zostały wymienione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konkurencyjna pod warunkiem ubezpieczenia kredytu. Dostęp internetowy: Bez zastrzeżeń.. Wysokość opłat i prowizji: Znośna. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybko działają. Możliwość negocjacji oferty: Istnieje pod warunkiem pewnych ustępstw ze strony klienta.. Minimum formalności: Faktycznie prawie wszystko załatwiła za mnie Pani zatrudniona w banku. Musiałam tylko powiedzieć jakim produktem jestem zainteresowana i podpisać umowę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mnie oszukali na kosztach ubezpieczenia kredytu. Złodzieje - miało być na poziomie średniorynkowym a w umowie drobnym drugiem totalne zaskoczenie = bank lichwiarski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Nałapali klientów na opłacanie rachunków bez prowizji. Pozakładali kont i teraz dopiero zaczynają odbijać sobie prowizje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a szkoda gadać czekam 3 dzień po podpisaniu umowy kredytowej na pieniądze ,jak dzwonie to a 2 godziny itp i tak 3 dzień umowę mam w domu a kasy nie ma na koncie ciekaw jestem co oni tam robią dochodzę do wniosku ze był to zły pomysł , odradzam a miało by tak pięknie jak byłem w banku , miła obsługa itd a prawda jest taka ze dajcie ludzie sobie spokój z tym bankiem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra na przelew trzeba czekać 24h piechotą prędzej bym to zrobił. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Zmiany oplat w trakcie trwania umowy i nie informowanie o tym swoich klientow. Mialo byc darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatow ale warunki jakie trzeba spelnic aby wyplaty byly darmowe sa abstrakcyjne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: moze pare gorszy mi naliczyli, niezauważalne. Dostęp internetowy: dostep jest w porzadku. Obsługa klienta w placówce: całkiem sprawnie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: raczej nie mają konkurencyjnej oferty. Wysokość opłat i prowizji: opłaty bardzo wysokie, naliczają sobie 17 zł!!!!!!!!!!!! za miesiąc plus do tego dodatkowe opłaty za wpłaty we wpłatomatach, wprowadzili podwyższenie opłat i nie poinformowali o tym klientów. Oferta kart płatniczych: wciskaja kit przez telefon, po paru miesiacach, zmienia im się regulamin i proponowana telefonicznie oferta, w ogóle nie wchodzi w życie, jest to zwykłe naciąganie na nowe karty i dodatkowe opłaty, jak przyjdzie co do czego winnych nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: masakra sesje przelewowe pieniedzy przychodzących tylko 2 razy dziennie a kredyt w rachunku bieżącym tragedia jak sie w ogóle uda dostać. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tragedia. Elastyczność oferty: tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zalozylem darmowe konto lacznie z lokatą. Gdy zmieniono tabele oplat bank nie raczyl poinformowac emailem, smsem, no juz nie mowie listownie o oplacie 8zl miesiecznie. Natomiast o pojawieniu sie zadłuzenia poinformowal odrazu :) Po dwoch miesiacach nawet przysla piekny list grozący konsekwencjami z dodatkowa oplata "za wyslanie listu" 40zl. Nigdy wiecej cwaniaczków w kapelusikach... Zdziercy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Założyłem darmowe konto łącznie z lokatą. Gdy zmieniono tabele opłat bank nie raczył poinformować emailem, smsem, no już nie mowie listownie o opłacie 8zl miesięcznie. Natomiast o pojawieniu się zadłużenia poinformował od razu :) Po dwóch miesiącach nawet przyślą piękny list grożący konsekwencjami. Nigdy więcej cwaniaczków w kapelusikach... Zdziercy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dostałam informacji na temat zmiany opłat od rachunków oszczędnościowych a tu przysłali wezwanie z opłatą 40 zł koszty pisma to zwykli naciągacze działaja jak hieny wstyd że to się nazywa bank !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odaradzam internetowe lokaty w alior banku!!!!!!!!!!!!!!!!!! wymuszanie danych i dodatkowych opłat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dobre tylko w promocji ale promocja z tzw.haczykiem :). Dostęp internetowy: założyłam lokate internetowo, rozwiazanie tylko w placówce. Elastyczność oferty: brak. Możliwość negocjacji oferty: brak. Dostępność w różnych walutach: ????????/. Minimum formalności: tylko przy założeniu, trudności przy rezygnacji/zerwaniu/ zmiany z odnawialnej na nieodnawialna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W miarę - wykonali telefon na infolinię.. Wysokość opłat i prowizji: Założyłem konto w Alior Banku w 2009 roku było ono bezpłatne. W 2012 roku od listopada zmienił się cennik opłat i prowizji i konto już kosztuje ok. 8 zł za miesiąc. Nie zostałem o tym poinformowany ani telefonicznie ani mailowo ani żadnym listem. Po dwóch miesiącach został przysłany monit o zadłużeniu 16,6 zł i wysłanie monitu to 40 zł - To tak się teraz robi z klientami - monit za 40 zł a może 200 zł też by było ok. dla was ??? Kiedy zadzwoniłem na infolinie to usłyszałem " bym czytał umowy etc." Ale jak się zmienia umowę to albo aneks do umowy i podpis posiadacza rachunku albo rezygnacja z rachunku. Nie polecam Alior Banku NIKOMU !!!!. Oferta kart płatniczych: Nie polecam NIKOMU !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam W 2012 roku wpłaciliśmy z żoną na lokaty w tym banku dość sporo pieniędzy do których to wymagali otwarcia bezpłatnych rachunków bankowych . Po zakończeniu lokat terminowych wypłaciliśmy wszystkie pieniądze , chcieliśmy zamknąć konta ale miła Pani zaproponowała aby zostawić te rachunki ponieważ są darmowe i nic nie kosztują a jak kiedyś oprocentowanie znowu będzie atrakcyjne to rachunki się przydadzą. Wczoraj przyszły pisma z wezwaniem do zapłaty na nie małą kwotę + po 40 złotych za wysłanie pism. Byłem w oddziale,ta sama miła Pani przyznała że faktycznie tak mówiła, ale od listopada 2012 regulamin się zmienił i już naliczają za te rachunki nawet jak jest stan zerowy i że powinienem dostać maila z nowym regulaminem.Co do 40 złotych za lokalną przesyłkę to mają takie stawki i nic nie może zrobić. Jawne złodziejstwo. Proszę uważać na ten bank. Nie polecam nikomu !!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo wielki minus, dodzwonić się na infolinię wręcz graniczy z cudem. Ja staram się tego dokonać od prawie 3 godzin i ciągle słyszę tylko informację że wszyscy konsultanci są zajęci. Założyłem kiedyś dawno temu u nich konto skuszony reklamą u mojego operatora telefonicznego, niestety na samo dojście karty do konta czekałem ponad 2 miesiące, nie licząc o tym że nie mam do niej nadal kodu PIN. Aby aktywować usługi bankowości elektronicznej muszę jechać do oddziału, a żeby tego dokonać musiałbym wziąć wolne z pracy, jednak Pani z obsługi klienta nie pojmuje dlaczego nie chcę korzystać z tego konta. Dzisiaj dostałem NOTĘ o tym że jestem im winny jakieś pieniądze chociaż nie jest napisane za co, w dodatku opłata za wysyłkę 40 zł??? Chyba te pisma z bieguna wysyłają!!! Ogólnie bank ma jakieś dziwne przepisy wewnętrzne nijak odnoszące się do naszego prawa. Informację o tym że wprowadzono jakieś opłaty za konta osobiste w banku podobno wysyłano drogą mailową lub poprzez pocztę, lecz nie przypominam sobie takiej informacji. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo dobra. Dostęp internetowy: Beznadziejny - odmowa kredytu z powodów politycznych.. Wysokość opłat i prowizji: Niska. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo powolna z powodu sprawdzania klientów.. Możliwość negocjacji oferty: Potrafią przyznać się do błędu i zaproponować ponownie usługę.. Minimum formalności: Niby wysoko zorganizowani ale w sumie zależni i ponad miarę zapobiegliwi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko ok :) polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo nie zadowolona z obsługi klienta. Starałam się o kredyt gotówkowy. Po wypełnieniu wniosku przez internet, tego samego dnia zadzwoniła do mnie Pani z radosną nowiną, że przeszłam pozytywnie pierwszy etap i zapraszają mnie do banku na wypełnienie wniosku z zaświadczeniem....poszłam wypełniłam wniosek, po 2 dniach okazało się, że to nie ten wniosek, a pani, która się mną zajmowała tego nie ogarneła, kolejna wizyta w banku tym razem poprawny wniosek, po 5 dniach składania wniosku przez internet, powiedziano mi, że w biku mam kilka produktów i że trwa to dłużej, ale że mam zdolność tylko muszę przejść dłuższą weryfikację...mija 7 dzień, pożyczki, która jest reklamowana jako pożyczka w jeden dzień i dla której przeszłam pozytywną weryfikację...telefon do zakładu pracy, gdzie Pani z centrali wypytała o wszystko, po jednym telefonie kolejny telefon pod prywatny domowy numer mojego pracodawcy, wyciągnięcie pracodawcy z łóżka o godzinie porannej....i po południu 8 dnia telefon z banku z informacją o negatywnym rozpatrzeniu mojego wniosku...szczerze to chyba najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam jeśli chodzi o bankowość. Ten sam kredyt dostałam w swoim dotychczasowym banku w ciągu jednego dnia, a chciałam przenieść całe konto do Alior Banku skuszona reklamami..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bez powiadomienia wprowadza opłaty. Dodatkowo prowadzi akcje marketingowe (podając nieprawdziwe informacje), które w moim przypadku doprowadziły do aktywowania konta (dawno założone). Po kilku dniach otrzymałem sms o zaległościach (wprowadzona opłata). Reklamacja oczywiście odrzucona - przecież mogłem zapoznać się z regulaminem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.\r\nUważajcie na ten bank. Jeśli chodzi o kredyty hipoteczne to jedna wielka ściema. Chwalą się, że wstępną decyzję wydają w jeden dzień... Oczywiście, ale po 2 miesiącach od złożenia wszystkich dokumentów. Wtedy faktycznie decyzja jest w jeden dzień... Nie ma z tym bankiem żadnego kontaktu. Po 2 miesiącach trzeba było przez ostatni tydzień dzwonić do nich codziennie żeby pogonić. Do tego odbierając telefony mało kto się przedstawia, więc klient nigdy nie wie z kim konkretnie rozmawia. Oddział w Suwałkach nie ma nic wspólnego z wyższą kulturą bankowości. Na koniec okazało się, że wydali decyzję odmowną na danie kredytu hipotecznego w wysokości 300tys. (50 tys. wkładu własnego). Mimo, że dochód 2 osób które wystąpiły o kredyt wynosił prawie 5000 tys. Okazało się, że obie osoby muszą mieć umowę na przynajmniej 2 lata i nie liczy się to, że jedna z nich ma umowę na czas nieokreślony a druga ma promesę, że zostanie zatrudniona na następny rok. Zwlekali 2 miesiące, żeby wydać decyzję odmowną a w między czasie nie było z nimi kontaktu, nie mówiąc już o decyzji wstępnej. Nie łapcie się na żadne promocje i chwyty tego banku. Stracicie tylko czas i nerwy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zasłużona ocena negatywna. Obsługa klienta: - skomplikowany proces weryfikacji przez telefon, przez co i tak szybciej sprawy załatwia się w placówce, brak respektowania czasu rozpatrywania reklamacji, nie informowania klienta o zmianach w czasie trwania umowy, wysokie prowizje przy płatnościach za granicą. Jedyny odczuwalny plus to darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce ale za każdą kartę do konta i tak trzeba płacić niezależnie jak wysokie są wpływy na konto lub ile transakcji realizuje się w miesiącu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysyłają monity za 50 PLN które nigdy nie dochodzą zwykłae wyłudzenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu - złodzieje. Jakby zrobili opłaty po 1000 zł/mc/konto, też by wszyscy musieli płacić? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Przesada! Jak nie mialam karty nic nie placilam a teraz naliczaja 5zl za karte 4zl jakiejs dodatkowej oplaty za karte i 8zl za prowadzenie konta co do tej pory bylo bezplatne. A co najlepiej ! O tym fakcie poinformowali przez sms i napisali ze gdy aktywnie korzysta sie z konta unika sie oplaty, zrobilam chyba z 10 transakcji karta i tak naliczyli i tak wiec prawie 20zl z konta. Przyslali karte debetowa, ale debetu jako tako nie mam wlaczonego a i tak prawie kazdego miesiaca na minusie jestem na koncie... Zenada!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podobnie spotkałem się z "wyższą kulturą" tego banku. Bez uprzedzenia 10 grudnia 2012 r. nagle zablokowano mi konto ROR, mimo że spłacałem raty regularnie. Uzyskałem po wielu dniach e-mailem odpowiedż, że to zgodne z regulaminem bo należało spłacać gotówką zadłużenie lub przez obcy bank. Regulaminu nie dostałem jak również informacji o absurdalnych jego ustaleniach. Teraz ani myślą mi odpowiedzieć. Konto nadal zablokowane. To jest kultura? Ocenę daję minusową!~!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »