Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia, bank masakra. Pracuje w Niemczech kazali przetlumaczyc umowe za ktora zaplacilam wysoka kwote. Zwodzili,zwodzili i nic z tego. Zamiast pieniazki dla mnie to ja jeszcze musialam stracic. Zalatwialam tzw. szufe cz oby nie jestem zadluzona w Niemczech za ktora tez placilam. a oni sie wypieli i nawet zadnej skruchy. nie dajcie sie zwiesc. TO OSZUSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja czytajac opinie, w poszukiwaniu konta dla siebie, niestety ale musze sie zgodzic z kilkoma przedmowcami co do braku profesjonalizmu AliorBanku. Jakis czas temu wziałem kredyt ratalny , który zabezpiecza AliorBank, w miedzyczasie zmienił sie podmiot nadzorujacy spłaty kredytu i co zrobil mądry AliorBank? Wysłali sobie mniej wiecej list o tresci: W związku ze zmianą podmiotu.... blebleble... zmienil sie takze numer konta na które nalezy wpacac naleznosci. A na koncy gdzie małymi literkami dopisali, ze jesli nie zmienie konta do spłat,to moge tez płacic na stare konto i skutek bedzie taki sam. Ja przepraszam, czy tak zachowują sie profesjonalisci? Chyba nie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miesiąc starania się o kredyt zapewnień że jeśli doniosę kolejne dokumenty wszystko będzię ok po takim czasie nerwy w strzępach a z kredytu nic. Nie polecam szkoda zdrowia i biegania za niczym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mega dobry bank. Wszystko wnim zalatwiam. Polecam. Szybkie przelewy, latwa obluga, male oplaty a teraz jeszcze ten %5 na zkaupy spoczywcze. Dla mnie bomba! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę polecić. Mojej mamie wcisnęli takie warunki kredytowe na protezy słuchu, że omal nie spadłem z krzesła. Starszych ludzi oszukują i mamią. I co to za Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam na koncie 30 mln zł uskładane a oni mi nie chcą udzielić kredytu na 14000zł za telewizor w EURO AGD - raty 0% więc jak nie wziąć. Liczba opcji ogranicza się do: pracownik, samozatrudniony, emeryt, debil. Generalnie kupa gówna a nie nowa kultura bankowości. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA kredytowa, w sklepie RTVEuroAGD próbowałem zakupić na kredyt zgodnie z reklama 40x0%(zabezpiecza kredyt ALIOR BANK) komputer, zakup za ok. 3100 raty wychodziły po ok. 84 zł miesięcznie. W swojej naiwności myślałem że dochody na poziomie netto 6000 zł i zero innych zadłużeń, kredytów itp. itd. wystarczą do ogarnięcia miesięcznie 84 zł. Niestety stwierdzono, że nie rokuje na spłatę i zaproponowano kredyt na 30 miesięcy po 155 zł (co daje ok. 4650 zł). Krótki wniosek: PIC FOTOMONTAŻ - A NIE KREDYT 40x0% - nie ma czegoś takiego, jest to fałszywa reklama. Zdecydowany MINUS choć to bez znaczenia bo ten bank dla mnie nie istnieje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziadostwo totalne za zaświadczenie o spłacie kredytu żądają 50zł i jeszcze nie potrafią tego rzetelnie wypisać (zakwestionowane przez inny bank, brak dat i numeru kredytu) tacy kompetentni pracownicy no cóż właśnie WYŻSZA KULTURA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pobierają opłatę 15 zł za wydanie karty debetowej mimo iż karta jest darmowa. Doświadczyłem tego dwukrotnie, nie odpowiadają w terminie 30 dni na reklamację. Dopiero po interwencji u rzecznika banku pieniądze odzyskałem. Słowa przepraszam nie usłyszałem ,jedynie sms o tresci "sprawa załatwiona". No cóż WYZSZA KULTURA BANKOWOŚĆI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak słów. Dostęp internetowy: Złożyłem wniosek na kredyt hipoteczny 50000.dostarczylem wszystkie dokumenty, które mi kazano, po czym muszę dostarczyć papierowy regon z gus bo prowadzę działalność a jego już nie wydają bo szybko dostępne w cidg.po dostarczeniu nagle msze dostarczyć dok z Us ,ze złożyłem PIT pomimo ze już zwrot dostałem,dostarczylem i co ? Muszę dostarczyć następny dok.smiecchu warte ,robią pod górkę, zamiast powiedzieć odrazu co potrzebne to co tydzień czegoś brakuje.Analityk?- kto tam ludzi zatrudnia na takie stanowiska.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
większość negatywnych opinii wynika z nieczytania tego co sie podpisuje. Jak sie jest motłochem to nalezaloby sobie wystawic zla opinie a nie bankowi. Kazda zmiana regulaminu, oprocentowania, oplat jest oficjalnie (i trudnie nie zauwazyc bo wielkimi literami) wyswietlana w bankowosci elektronicznej. Jak ktos zaklada konto tylko po to zeby je miec a pozniej z niego nie korzysta to niech cierpi, gdyby sie logowal to by wiedzial co sie w banku zmienia. Generalnie Polscy nie czytaja tego co podpisuja a pozniej maja wielkie ALE! mam tak samo konto w alior banku i jakos jestem swiadoma tego co place, bo przeczytalam co podpisuje (a jak mi sie nie podobalo to moglam nie podpisac - proste!). skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Czekam na decyzje 3 tydzień-Pani od zeszłego tygodnia mnie tylko zwodzi wczoraj twierdziła ze jest jakaś wstępna decyzja pozytywna a dzisiaj niby miała byc ostateczna i co ? Pani nie odbiera telefonów...a poza tym ubezpieczenie prawie 10% Pani zapomniała o tym wspomnieć-operat zrobiony-650 zł, wszystkie dokumenty złozone, a jak zapytalam Pania wprost o ubezpieczenie to sie wykrecała i nawet udawała że nie pamieta ile wynosi!!!! żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowite lekceważenie klienta, niekompetencja pracowników placówki, brak możliwości uzyskania odpowiedzi na pisemne skargi, Oczekiwanie ponad miesiąc na zamknięcie konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: dobry. Obsługa klienta w placówce: Transfer konta z innego banku trwa ponad 45 dni, i nie został zakończony. Niekompetentni pracownicy, kadra zarządzająca placówką unika kontaktu w przypadku reklamacji, lekceważenie skarg (brak odpowiedzi przez ponad 40 dni.. Elastyczność oferty: Trudno mówić o elastyczności, jeżeli żadna oferta z proponowanych przez Alior nie jest realizowana.. Wysokość opłat i prowizji: Mimo wymówienia konta opłaty są dalej naliczane.. Oferta kart płatniczych: Niepoprawnie wydane karty i zareklamowane, przez ponad 40 dni nie zostały wymienione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konkurencyjna pod warunkiem ubezpieczenia kredytu. Dostęp internetowy: Bez zastrzeżeń.. Wysokość opłat i prowizji: Znośna. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybko działają. Możliwość negocjacji oferty: Istnieje pod warunkiem pewnych ustępstw ze strony klienta.. Minimum formalności: Faktycznie prawie wszystko załatwiła za mnie Pani zatrudniona w banku. Musiałam tylko powiedzieć jakim produktem jestem zainteresowana i podpisać umowę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mnie oszukali na kosztach ubezpieczenia kredytu. Złodzieje - miało być na poziomie średniorynkowym a w umowie drobnym drugiem totalne zaskoczenie = bank lichwiarski. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Nałapali klientów na opłacanie rachunków bez prowizji. Pozakładali kont i teraz dopiero zaczynają odbijać sobie prowizje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a szkoda gadać czekam 3 dzień po podpisaniu umowy kredytowej na pieniądze ,jak dzwonie to a 2 godziny itp i tak 3 dzień umowę mam w domu a kasy nie ma na koncie ciekaw jestem co oni tam robią dochodzę do wniosku ze był to zły pomysł , odradzam a miało by tak pięknie jak byłem w banku , miła obsługa itd a prawda jest taka ze dajcie ludzie sobie spokój z tym bankiem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra na przelew trzeba czekać 24h piechotą prędzej bym to zrobił. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Zmiany oplat w trakcie trwania umowy i nie informowanie o tym swoich klientow. Mialo byc darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatow ale warunki jakie trzeba spelnic aby wyplaty byly darmowe sa abstrakcyjne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: moze pare gorszy mi naliczyli, niezauważalne. Dostęp internetowy: dostep jest w porzadku. Obsługa klienta w placówce: całkiem sprawnie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: raczej nie mają konkurencyjnej oferty. Wysokość opłat i prowizji: opłaty bardzo wysokie, naliczają sobie 17 zł!!!!!!!!!!!! za miesiąc plus do tego dodatkowe opłaty za wpłaty we wpłatomatach, wprowadzili podwyższenie opłat i nie poinformowali o tym klientów. Oferta kart płatniczych: wciskaja kit przez telefon, po paru miesiacach, zmienia im się regulamin i proponowana telefonicznie oferta, w ogóle nie wchodzi w życie, jest to zwykłe naciąganie na nowe karty i dodatkowe opłaty, jak przyjdzie co do czego winnych nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: masakra sesje przelewowe pieniedzy przychodzących tylko 2 razy dziennie a kredyt w rachunku bieżącym tragedia jak sie w ogóle uda dostać. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tragedia. Elastyczność oferty: tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zalozylem darmowe konto lacznie z lokatą. Gdy zmieniono tabele oplat bank nie raczyl poinformowac emailem, smsem, no juz nie mowie listownie o oplacie 8zl miesiecznie. Natomiast o pojawieniu sie zadłuzenia poinformowal odrazu :) Po dwoch miesiacach nawet przysla piekny list grozący konsekwencjami z dodatkowa oplata "za wyslanie listu" 40zl. Nigdy wiecej cwaniaczków w kapelusikach... Zdziercy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Założyłem darmowe konto łącznie z lokatą. Gdy zmieniono tabele opłat bank nie raczył poinformować emailem, smsem, no już nie mowie listownie o opłacie 8zl miesięcznie. Natomiast o pojawieniu się zadłużenia poinformował od razu :) Po dwóch miesiącach nawet przyślą piękny list grożący konsekwencjami. Nigdy więcej cwaniaczków w kapelusikach... Zdziercy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dostałam informacji na temat zmiany opłat od rachunków oszczędnościowych a tu przysłali wezwanie z opłatą 40 zł koszty pisma to zwykli naciągacze działaja jak hieny wstyd że to się nazywa bank !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odaradzam internetowe lokaty w alior banku!!!!!!!!!!!!!!!!!! wymuszanie danych i dodatkowych opłat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dobre tylko w promocji ale promocja z tzw.haczykiem :). Dostęp internetowy: założyłam lokate internetowo, rozwiazanie tylko w placówce. Elastyczność oferty: brak. Możliwość negocjacji oferty: brak. Dostępność w różnych walutach: ????????/. Minimum formalności: tylko przy założeniu, trudności przy rezygnacji/zerwaniu/ zmiany z odnawialnej na nieodnawialna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W miarę - wykonali telefon na infolinię.. Wysokość opłat i prowizji: Założyłem konto w Alior Banku w 2009 roku było ono bezpłatne. W 2012 roku od listopada zmienił się cennik opłat i prowizji i konto już kosztuje ok. 8 zł za miesiąc. Nie zostałem o tym poinformowany ani telefonicznie ani mailowo ani żadnym listem. Po dwóch miesiącach został przysłany monit o zadłużeniu 16,6 zł i wysłanie monitu to 40 zł - To tak się teraz robi z klientami - monit za 40 zł a może 200 zł też by było ok. dla was ??? Kiedy zadzwoniłem na infolinie to usłyszałem " bym czytał umowy etc." Ale jak się zmienia umowę to albo aneks do umowy i podpis posiadacza rachunku albo rezygnacja z rachunku. Nie polecam Alior Banku NIKOMU !!!!. Oferta kart płatniczych: Nie polecam NIKOMU !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam W 2012 roku wpłaciliśmy z żoną na lokaty w tym banku dość sporo pieniędzy do których to wymagali otwarcia bezpłatnych rachunków bankowych . Po zakończeniu lokat terminowych wypłaciliśmy wszystkie pieniądze , chcieliśmy zamknąć konta ale miła Pani zaproponowała aby zostawić te rachunki ponieważ są darmowe i nic nie kosztują a jak kiedyś oprocentowanie znowu będzie atrakcyjne to rachunki się przydadzą. Wczoraj przyszły pisma z wezwaniem do zapłaty na nie małą kwotę + po 40 złotych za wysłanie pism. Byłem w oddziale,ta sama miła Pani przyznała że faktycznie tak mówiła, ale od listopada 2012 regulamin się zmienił i już naliczają za te rachunki nawet jak jest stan zerowy i że powinienem dostać maila z nowym regulaminem.Co do 40 złotych za lokalną przesyłkę to mają takie stawki i nic nie może zrobić. Jawne złodziejstwo. Proszę uważać na ten bank. Nie polecam nikomu !!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo wielki minus, dodzwonić się na infolinię wręcz graniczy z cudem. Ja staram się tego dokonać od prawie 3 godzin i ciągle słyszę tylko informację że wszyscy konsultanci są zajęci. Założyłem kiedyś dawno temu u nich konto skuszony reklamą u mojego operatora telefonicznego, niestety na samo dojście karty do konta czekałem ponad 2 miesiące, nie licząc o tym że nie mam do niej nadal kodu PIN. Aby aktywować usługi bankowości elektronicznej muszę jechać do oddziału, a żeby tego dokonać musiałbym wziąć wolne z pracy, jednak Pani z obsługi klienta nie pojmuje dlaczego nie chcę korzystać z tego konta. Dzisiaj dostałem NOTĘ o tym że jestem im winny jakieś pieniądze chociaż nie jest napisane za co, w dodatku opłata za wysyłkę 40 zł??? Chyba te pisma z bieguna wysyłają!!! Ogólnie bank ma jakieś dziwne przepisy wewnętrzne nijak odnoszące się do naszego prawa. Informację o tym że wprowadzono jakieś opłaty za konta osobiste w banku podobno wysyłano drogą mailową lub poprzez pocztę, lecz nie przypominam sobie takiej informacji. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo dobra. Dostęp internetowy: Beznadziejny - odmowa kredytu z powodów politycznych.. Wysokość opłat i prowizji: Niska. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo powolna z powodu sprawdzania klientów.. Możliwość negocjacji oferty: Potrafią przyznać się do błędu i zaproponować ponownie usługę.. Minimum formalności: Niby wysoko zorganizowani ale w sumie zależni i ponad miarę zapobiegliwi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko ok :) polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo nie zadowolona z obsługi klienta. Starałam się o kredyt gotówkowy. Po wypełnieniu wniosku przez internet, tego samego dnia zadzwoniła do mnie Pani z radosną nowiną, że przeszłam pozytywnie pierwszy etap i zapraszają mnie do banku na wypełnienie wniosku z zaświadczeniem....poszłam wypełniłam wniosek, po 2 dniach okazało się, że to nie ten wniosek, a pani, która się mną zajmowała tego nie ogarneła, kolejna wizyta w banku tym razem poprawny wniosek, po 5 dniach składania wniosku przez internet, powiedziano mi, że w biku mam kilka produktów i że trwa to dłużej, ale że mam zdolność tylko muszę przejść dłuższą weryfikację...mija 7 dzień, pożyczki, która jest reklamowana jako pożyczka w jeden dzień i dla której przeszłam pozytywną weryfikację...telefon do zakładu pracy, gdzie Pani z centrali wypytała o wszystko, po jednym telefonie kolejny telefon pod prywatny domowy numer mojego pracodawcy, wyciągnięcie pracodawcy z łóżka o godzinie porannej....i po południu 8 dnia telefon z banku z informacją o negatywnym rozpatrzeniu mojego wniosku...szczerze to chyba najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam jeśli chodzi o bankowość. Ten sam kredyt dostałam w swoim dotychczasowym banku w ciągu jednego dnia, a chciałam przenieść całe konto do Alior Banku skuszona reklamami..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank bez powiadomienia wprowadza opłaty. Dodatkowo prowadzi akcje marketingowe (podając nieprawdziwe informacje), które w moim przypadku doprowadziły do aktywowania konta (dawno założone). Po kilku dniach otrzymałem sms o zaległościach (wprowadzona opłata). Reklamacja oczywiście odrzucona - przecież mogłem zapoznać się z regulaminem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.\r\nUważajcie na ten bank. Jeśli chodzi o kredyty hipoteczne to jedna wielka ściema. Chwalą się, że wstępną decyzję wydają w jeden dzień... Oczywiście, ale po 2 miesiącach od złożenia wszystkich dokumentów. Wtedy faktycznie decyzja jest w jeden dzień... Nie ma z tym bankiem żadnego kontaktu. Po 2 miesiącach trzeba było przez ostatni tydzień dzwonić do nich codziennie żeby pogonić. Do tego odbierając telefony mało kto się przedstawia, więc klient nigdy nie wie z kim konkretnie rozmawia. Oddział w Suwałkach nie ma nic wspólnego z wyższą kulturą bankowości. Na koniec okazało się, że wydali decyzję odmowną na danie kredytu hipotecznego w wysokości 300tys. (50 tys. wkładu własnego). Mimo, że dochód 2 osób które wystąpiły o kredyt wynosił prawie 5000 tys. Okazało się, że obie osoby muszą mieć umowę na przynajmniej 2 lata i nie liczy się to, że jedna z nich ma umowę na czas nieokreślony a druga ma promesę, że zostanie zatrudniona na następny rok. Zwlekali 2 miesiące, żeby wydać decyzję odmowną a w między czasie nie było z nimi kontaktu, nie mówiąc już o decyzji wstępnej. Nie łapcie się na żadne promocje i chwyty tego banku. Stracicie tylko czas i nerwy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zasłużona ocena negatywna. Obsługa klienta: - skomplikowany proces weryfikacji przez telefon, przez co i tak szybciej sprawy załatwia się w placówce, brak respektowania czasu rozpatrywania reklamacji, nie informowania klienta o zmianach w czasie trwania umowy, wysokie prowizje przy płatnościach za granicą. Jedyny odczuwalny plus to darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce ale za każdą kartę do konta i tak trzeba płacić niezależnie jak wysokie są wpływy na konto lub ile transakcji realizuje się w miesiącu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysyłają monity za 50 PLN które nigdy nie dochodzą zwykłae wyłudzenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu - złodzieje. Jakby zrobili opłaty po 1000 zł/mc/konto, też by wszyscy musieli płacić? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejna obsługa . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Przesada! Jak nie mialam karty nic nie placilam a teraz naliczaja 5zl za karte 4zl jakiejs dodatkowej oplaty za karte i 8zl za prowadzenie konta co do tej pory bylo bezplatne. A co najlepiej ! O tym fakcie poinformowali przez sms i napisali ze gdy aktywnie korzysta sie z konta unika sie oplaty, zrobilam chyba z 10 transakcji karta i tak naliczyli i tak wiec prawie 20zl z konta. Przyslali karte debetowa, ale debetu jako tako nie mam wlaczonego a i tak prawie kazdego miesiaca na minusie jestem na koncie... Zenada!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podobnie spotkałem się z "wyższą kulturą" tego banku. Bez uprzedzenia 10 grudnia 2012 r. nagle zablokowano mi konto ROR, mimo że spłacałem raty regularnie. Uzyskałem po wielu dniach e-mailem odpowiedż, że to zgodne z regulaminem bo należało spłacać gotówką zadłużenie lub przez obcy bank. Regulaminu nie dostałem jak również informacji o absurdalnych jego ustaleniach. Teraz ani myślą mi odpowiedzieć. Konto nadal zablokowane. To jest kultura? Ocenę daję minusową!~!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, gdyż moim zdaniem jest nieuczciwy wobec klientów. Brałam kredyt na zakup ratalny, który po trzech tygodniach spłaciłam w całości. Pracownik banku zadzwonił do mnie, że do zamknięcia brakuje kwoty ..........(ponad 10 zł), którą tego samego dnia wpłaciłam na ich konto, będąc przekonana, że data zaksięgowania wpłaty przez Alior będzie datą zamknięcia kredytu. Jakież było moje zdziwnienie, gdy po dwóch tygodniach od wpłaty (zaniepokojona brakieminformacji od banku o zamknięciu kredytu) zadzwoniłam do Alior z pytaniem czy mam już zamknięty kredyt i usłyszałam, ze konto jest nadal aktywne i narosły mi jeszcze jakieś odsetki w kwocie ponad dwadzieścia złoty. Pani tłumaczyła, ze odsetki rosną dalej, bo konto jest aktywne, gdyż nie powiadomiłam banku telefonicznie o decyzji zamknięcia. Pytam się to po co ja wpłacałam, tę kwotę którą mi wskazali, że brakuje jej do zamknięcia kredytu? W znanych mi bankach kredyt zostaje zamknięty z datą zaksięgowania całkowitej wpłaty. "Wyższa kultura bankowości" zobowiązuje klienta do rzetelnej informacji klienta. Będę omijać tan bank szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najlepszy Bank z którego do tej pory korzystałem, PKO i Mbank. Dostęp internetowy: Dobre zabezpieczenia. Obsługa klienta w placówce: Bardzo przyjemna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Chyba najbardziej atraktycjna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, bank wprowadza cichaczem opłate za rachunek i to az 8 zl skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam - wprowadzili opłatę za prowadzenie ROR 8 PLN nie informując o tym pocztą , tylko poprzez system bankowy. Jeśli ktoś długo się nie logował, jakie było jego zaskoczenie, gdy w grudniu otrzymał sms z informacją , że jest zadłużony na 8 PLN + odsetki wg stopy 23% (1 grosz dziennie). Prawdopodobnie z premedytacją wybrali taką metodę poinformowania klientów, gdyż nowe zasady miały godzić tylko w tych nieaktywnych , tak więc z góry wiadomo było , że nie wchodząc na stronę banku o zmianach w TOIP się nie dowiedzą. Bank , który reklamuje się "wyższą kulturą" bankowości jest jej zaprzeczeniem, pokazuje totalny brak klasy. Podczas gdy inne banki w okresie przedświątecznym przesyłają życzenia , dbając o dobrą opinię wśród swoich klientów, Alior Bank wysyła monity o zadłużeniu. Kompletny brak klasy, szkoda , że nie można ich ocenić ujemną liczbą gwiazdek. Odradzam wszystkim Alior Bank , nie dlatego , że mają płatne konto. ale dlatego, że nie szanują klientów. Polecam, jeśli chodzi o ROR takie instytucje jak Millennium, BGŻ, Idea Bank - korzystam z ich usług już dość długo, o wszystkich zmianach informują z wyprzedzeniem listownie, mam poczucie, że w tym zakresie postępują fair. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata OK, ale po wypłaceniu pieniędzy z lokaty w kwietniu 2012 w grudniu 2012 mam zapłacić 8 zeta za jakieś konto. Nigdy więcej tych *moderacja*i.SMS o zaległościach umieją wysłać ale SMS o zmianach opłat i prowizji to już nie. W innych bankach jeżeli na koncie nic się nie dzieje jest zamykane, a Ci klientom nieświadomym surprise wysyłają.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oferowali tzw. lokatę nocną, w której liczyli na złudzenia klientów. Przez noc tylko połowa środków była lokowana na lokacie, a druga połowa sobie leżała bezużytecznie.. Wysokość opłat i prowizji: Bez powiadomienia wprowadzili opłaty za konto. Jak trzeba było zapłacić za prowadzenie konta, to umieli wysłać SMSa. A jak trzeba było powiadomić o zmianie regulaminu i wprowadzeniu opłat, to nie umieli tego zrobić.. Oferta kart płatniczych: Nie oferowali karty płatniczej debetowej, tylko kredytową z utrudnieniami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed opłacaniem u nich rachunków niby bez prowizji! (prąd, gaz, telefon itp.) Warunkiem jest założenie "darmowego" konta. Zwykłe łapanie emerytów po to tylko aby zakładać im konta, wciskać przy okazji ubezpieczenia i inny syf a potem przywalić opłatę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Cichcem prowizje wprowadzają, zagrywki nie fair. Odpowiedzi na reklamację to jest śmiech, do sądu oddaję sprawę i powiadamiam KNF !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzone cichcem opłaty za konto 8 zł ! Potem windykacja sms !!! Za chwilę wyślą całą bandę windykatorów po te 8 zł. Pora uciekać z tego para pełenj wyżej kultury banku ! Odradzam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto praktycznie od początku istnienia tego banku. Niestety ciągłe podnoszenie opłat i zmiany regulaminu zaczynają mnie drażnić. Nie mam czasu na śledzenie tych ciągłych zmian i zastanawianie się czy jeszcze mogę wypłacić pieniądze z obcego bankomatu za free czy już będzie prowizja. Rozglądam się za nowym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z oferty dla klienta indywidualnego, kredyt z gwarancją najniższej raty. Nic bardziej błędnego! Nawet sama symulacja kwotowa nie odpowiada tej na stronie z WP. Byłem dzisiaj w oddziale banku. Na samy początku zaproponowali mi koszty manipulacyjne większe niż gdziekolwiek indziej. Oddział w Lublinie na Krakowskim Przedmieściu 60 był dla mnie doświadczeniem, które na długi czas da mi do myślenia... Być kredytobiorcą w takiej instytucji lub nie mieć świadomości wzbogacania kapitału zakładowego, \\\'\\\'takiej spółki\\\'\\\' (o ile chodzi o sp. akcyjną - bank w formie takiej spółki). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W chwili wpłacania dużej kwoty pieniędzy na lokatę byłem bardzo dobrym klientem któremu założono oczywiście bezpłatny rachunek.Po wycofaniu lokaty też zostałem klientem tylko "oszukanym" bo zmieniono regulamin nie informując mnie o zmianie i obciążono opłatami za nie używanie rachunku.WYŻSZA SZKOŁA NIEKOMPETENCJI I LEKCEWAŻENIA KLIENTA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ni z tego ni z owego wprowadza dodatkowe opłaty za konto nie informując klientów - konto dziś zamknięte + poszła reklamacja - ogólnie przykro mi to tak określać bo na początku im kibicowałem - jednak nie ma wyjścia jak nazwać to poprostu złodziejstwem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mało. Dostęp internetowy: ZERO. brak informacji o zmianie tabeli opłat i prowizji. Obsługa klienta w placówce: marmur jest ok. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie brałem. Elastyczność oferty: zero - stworzony by zarobić na kliencie. Wysokość opłat i prowizji: zero - stworzony by zarobić na kliencie. Oferta kart płatniczych: nie skorzystałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Rok temu założyłem u nich lokatę, dodali mi do lokaty konto oszczędnościowe-bezpłatne jak mi obiecywała pracowniczka Aliora.Wczoraj dostałem sms z powiadomieniem,że jestem im winny 8,01zł.Na drugi dzień udałem się do placówki z zapytaniem skąd to się wzięło.Pracowniczka poinformowała mnie ,że od listopada wprowadzono karną opłatę 8 zł miesięcznie dla nie korzystających aktywnie z tego konta i co dzień są naliczane karne odsetki 24 %. Jak zapłacę 8,03zł to mi konto zamknie.Na pytanie dlaczego nie dostałem zawiadomienia listownie lub chociaż sms o zgrozo usłyszałem że Alior bank nie wysyła takich zawiadomień.Takie zawiadomienia listownie otrzymywałem z Polbanku i Kredyt banku.Zapłaciłem i poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia i o zgrozo dowiedziałem się ,że Alior nie daje takich potwierdzeń. To jest wyższa kultura bankowości.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kazali mi zapłacić 8zl miesięcznie za posiadanie LOKATY. Nikt nie raczył powiadomić listownie o zmianie regulaminu. Teraz posiadacz lokaty ma bulić za konto którym go poczęstowano bez jego wiedzy. *moderacja*. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DO bani bank. Wg umowy konto miało być bezpłatne. Współnie z kredytem było. Po spłacie kredytu już zaczęto pobierać ołatę 8 pln za prowadzenie. Żadnych zmian w tabali opłat nieotrzymałem. Wobec czego niedotrzymali warunków umowy. żadnych wyciągów bankowych też nic niedosłali. Rezygnacja z konta jest już pewna. Odradzam usługi skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj dostałam sms o opłacie za konto które było bezpłatne nie informując prędzej o zmianie taryfikatora.\r\nW banku wyjaśniają że od listopada nastąpiła zmiana w taryfikatorze opłat za korzystanie z kont,a informacja ta ponoć była na stronie internetowej banku.\r\nWidocznie dla niektórych, że wszyscy mają komputer to norma.Bank oceniam bardzo negatywnie, nie tylko ja zgłosiłam się z tym problemem .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: za wysoki!!!!!!. Dostęp internetowy: beznadzieja!! konto internetowe często wieczorem jest nieaktywne z powodu prac... jakiś tam.. nie można zrobić przelewu w czyimś imieniu tylko zawsze się wysyła we własnym czyli posiadacza konta!! do bani!!. Obsługa klienta w placówce: czeka się w kolejce tyle v czasu ze szkoda gadać.. lepiej od razu zaparkować gdzieś, gdzie nie jest liczony czas postoju. . Elastyczność oferty: ??nie da się nic wynegocjować. Wysokość opłat i prowizji: opłaty są kosmiczne za rachunek 17zl miesięcznie !!!paranoja. zdzierają kasę z klientów a potem się chwalą że się najbardziej rozwijają w Polsce... Oferta kart płatniczych: za drogie utrzymanie mam dość tego banku po dziurki w nosie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo kiepski pomysł - założyć w tym banku konto. Za wszystko kasują, a miało być tak tanio. Odradzam bo zmieniają zasady gry po założeniu konta.. Dostęp internetowy: skomplikowany. Obsługa klienta w placówce: długie kolejki, dużo niedopowiedzeń, trzeba samemu wyciągać prawdę. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie brałem. Elastyczność oferty: słaba- nie potrafią negocjować. Wysokość opłat i prowizji: Kasują za wszystko mimo, że na początku obiecywali za darmo!!!. Oferta kart płatniczych: nie korzystałem i chwała Bogu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiedy zakładałam konto oprocentowanie lokaty nocnej wynosiło 4 % teraz juz tylko 2%. Dostęp internetowy: Co jakis czas jest brak dostępu ze względu na prace modernizacyjne trwające zazwyczaj ok 48h. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła obsługa w banku na Dworcowej w Krakowie. Wysokość opłat i prowizji: Kiedy otwierałam konto opłata za karte wynosiła 3 zł teraz już 5 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: ODRADZAM PLACÓWKĘ PARTNERSKĄ ALIOR BANKU W AS UL.KOSZYKA W OPOLU. TRZYMALI NAS 1,5 MIESIĄCA W NIEPEWNOŚCI. NACIĄGNĘLI NA WYCENĘ W ZNAJOMEJ FIRMIE NA 400ZŁ. NAJPIERW MÓWIĄ ZE MAMY KREDYT PRZYZNANY NA 99,9%. PO CZYM W PONIEDZIAŁEK NIBY ANALITYK ZDANIE ZMIENIŁ BEZ PODAWANIA PRZYCZYN ŻE JEDNAK NAM NIE DADZĄ!!!! JAK TAK MOŻNA Z LUDŹMI POSTĘPOWAĆ!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zgadzam się to najgorszy bank, czekam na decyzję do kredytu hipotecznego już 3 miesiąc teraz wymagają już trzecie zaświadczenie z pracy bo tamte się przedawniły.Prowadzący (oddział na Brackiej w Warszawie) nie odbiera telefonów, ani korespondencji z tzw centrum w sprawie uzupełnienia braków,porażka.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUSTWO W PROPONOWANIU RATY WAKACJE ROBIĄ CI DEBET GROSZOWY NA KONCIE I NIE MASZ MOZLIWOSCI SKORZYSTRANIA Z TEJ OPCJI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jezu, jest strasznie, nie wiem co mnie pokusiło. Zamiast pracować użeram się z procedurami, niekompetentnymi pracownikami, totalna porażka! Odradzam!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: *moderacja* oprocentowanie 0,25% na lokacie nocnej, bo pracuje tylko polowa środków, i przez 6 godzin czyli: 2%/0,25/0,5=0,25% w skali roku. Dostęp internetowy: formularz internetowy nie dziala. Obsługa klienta w placówce: czasem duze kolejki, ale ogolnie standardowo srednio. Oferta kart płatniczych: 5zl za karte to żart. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie posiadam lokat, nie mniej nie jest źle. Dostęp internetowy: Często w godzinach nocnych coś modernizują . Obsługa klienta w placówce: Miła i zawsze pomocna obsługa. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Limit kredytowy został mi przyznany - głupotą jest, że w karcie kredytowej po wcześniejszej spłacie nie jest odnawialny. Elastyczność oferty: Kiedyś byli konkurencyjni teraz już nie. Wysokość opłat i prowizji: Z roku na rok coraz większe opłata. Na początku(3 lata temu) wszystko było pięknie Po roku wprowadzono opłatę za kartę 5 zł m-ce Po 2 latach wprowadzono opłatę za konto 5 zł m-ce(chyba, że wpływa wynagrodzenie) Po 3 latach zwiększono opłatę za konto do 8 Zł m-ce, zwiększono opłatę za kartę kredytową do 8 zł m-ce, zmniejszono oprocentowanie lokaty nocnej, skończyło się konto za 0 zł, co więcej potrącają 0,5% od wpłaty w wpłatomacie. Generalnie kiedyś był darmowy, teraz widzę, że prezes robi się pazerny. . Oferta kart płatniczych: Kpina, przez 3 miesiące naliczali sobie 5 zł z kardy kredytowej pomimo, że umowa była podpisana na kartę za darmo! (płaciłem zawsze kredytową więc wszystkie warunki były spełnione) . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zadziwiają mnie niekiedy komentarze, typu wszystko do kitu, drożyzna itd, ja jestem klientem tego banku od ponad 1,5 roku, jedyna opłatę jaką ponoszę to 5zł, resztę ma za free, kredyt gotówkowy otrzymałam w ciągu 2 dni i nie spotkały mnie w tym czasie żadne nieprzewidziane sytuacje, jeżeli chodzi o umowę czy koszty, w każdym banku klient ma do wyboru, skorzystać z tańszej (bez ubezp) lub droższej oferty więc nie wiem w czym problem, generalnie Polacy umów nie czytają, ale do szkalowania są pierwsi, nie wszystko jest w tym banku idealne, są i bardzo kompetentni pracownicy ale są i tacy którym daleko do tego i nie jest to jedyny bank z którym współpracuję, bo jest jeszcze i Citi i BGŻ i z żadnego z tych banków nie jestem zadowolony w 100 %, z tego ostatniego to chyba nawet nie w połowie, a w citi ostatnio Pani zmieniała dane mojego dokumentu tożsamości i poprawiała błąd w kartotece ponad pół godziny wiec o czym mówimy..., polecam wszystkim niezadowolonym zapoznać się z Sync, to ich córka, przymierzam się przenieść tam z wszystkim, bo wygląda bardzo obiecująco i ma rewelacyjną usługę Cach Backu na 5%, a jak komuś tak źle to proponuję poszukać innego i podzielić się wrażeniami skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja byłam zadowolona z tego banku do czasu.Na przelew od męża czekałam 5 dni ale to jeszcze nic,zrobiłam przelew (opłata za telefon) i jak narazie nie doszedł a był robiony w piątek dziś mamy środę oczywiście telefon zablokowany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiepska organizacja i platfirma interetowa. Mam u nich ROR i rachunek Forex. Platforma chodzi wolno lub wogóle sie nie otwiera. Mówią że mam wolne łącze ;-) Co ciekawe na tym samym łączu raz się jestem w stanie zalogować a raz nie...co przy rynku forex może sprawic, że klient popłynie.. A teraz hit, przelałem z forex środki na ror i z roru nie jestem w stanie przelać zpowrotem na forex ani na zewnątrz. Od 2 dni dzwonie na infolinie i poradzili mi abym szedł do placówki i przelał ręczne , bo nie wiedza ile może potrwać naprawienie problemu.. to tyle jak chodzi o ocene skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: centrala naszej Firmy w Warszawie przelewa wypłaty wszystkim pracownikom w tym samym czasie.Od roku ja otrzymuję swoją CO NAJMNIEJ jeden dzień później niż moi koledzy, mający konta w innych bankach niż "nowocześnie bankowy" Alior ! nawet teraz - wszyscy moi koledzy otrzymali wypłaty na konta w piątek, 26 października, jest teraz poniedziałek, 12:15 - JA W DALSZYM CIĄGU NIE MAM SWOJEJ na koncie zaksięgowanej ! ? Ja zamierzam całą sprawę zgłosić do Komisji Nadzoru Bankowego wraz z całym materiałem - kiedy były przelewane wypłaty, kiedy otrzymali je pracownicy mający konta w innych bankach, kiedy dostawałem ją ja . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: taka jak wszędzie, bez rewelacji. Dostęp internetowy: Duży PLUS, spłata karty w trybie rzeczywistym. Dotychczas miałem w Lukas Bank który potrzebował conajmniej 2dni na zaksięgowanie środków z konta ROR w tym samym banku.. Elastyczność oferty: miał być 1% zwrotu kosztów, a jest 0,5% gdy zrezygnujesz z ubezpieczenia, manipulacja w reklamie, ale bardzo elastyczni bez sztywnych zasad.. Wysokość opłat i prowizji: nic nie płacę, ani odsetek, ani prowizji. Zawsze spłacam całą kartę przed terminem i dokonuję co najmniej 4 transakcje w miesiącu, trochę uciążliwe, ale niby bez opłat. DUŻY ZONK prowizja od przelewu z karty na kwotę 3500zł. aż 105zł. tu niespodzianka.. Jasność oferty: pogmatwana jak wszystko. Minimum formalności: dużo formalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Nigdy nie było problemu z dostępem,ewentualnie jeżeli takowe mają być zawsze jest powiadomienie wcześniejsze. Korzystam od paru lat i nigdy nie było problemu.Kontakt telefoniczny również ok. Wszystko czytelne ,dostępne.Polecam. Elastyczność oferty: ok!. Wysokość opłat i prowizji: ok!. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »