Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zostałam wprowadzona w błąd co do otwarcia rachunku w walucie obcej. Kiedy udałam się do banku w celu sfinalizowania sprawy, nie dość ,że pracownika w banku gada na cały głos, tak, że wszyscy ludzie czekający w kolejce do okienka(a całkiem spora ilość tych ludzi była)słyszy w jakim celu usiadłam przy biurku obsługi klienta-co nie jest np dla mnie komfortowe, informuje ,mnie ,,,,,że tak już mówi,(bo spytałam ,czy musi tak krzyczeć??): powiedziała, że nie mają osobnych pokoi (godne pożałowania. Ach i co najważniejsze,to nie pracownika banku źle mnie poinformowała,o otwarciu rachunku- TYLKO JA MUSIAŁAM JĄ ŹLE ZROZUMIEĆ.Tylko wielka szkoda,bo pytanie potarzałam ze trzy razy i pytałam czy jest pewna,bo żaden inny bank w moim mieście takiej opcji nie posiadał i byłam mile zaskoczona, że w Alior banku mogę z tej opcji skorzystać. Jestem rozczarowana!!!! i żałuje ,że paru osobom ten bank poleciłam.Klientka banku- chociaż w tej sytuacji nie wiem jak długo.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam Bank Pocztowy.Kredyt w Alior Banku zalatwialam trzy miesiace az w koncu sie wycofalam.Kpiny.Poszlam do Banku Pocztowego decyzje otrzymalam w piec dni.Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z Alior Banku sie wycofalam i poszlam po kredyt konsolidacyjny do Banku Pocztowego - tutaj jest wyzsza kultura bankowosci.Od razu powiedziano mi na czym stoje i decyzja w tydzien.Polecam Bank Pocztowy jest to solidny Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, bardzo źle oceniam działania Alior Banku sa nieuczciwi stosuja w umowach i praktykach niedozwokone klauzule. Naliczaja na koniec rat dodatkowe opłaty wyssane z palca a i nie małe przy racie 40 zł naliczyli sobie 450 zł kosztów niezgodnych z prawem. Omijać z daleka !!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM TEGO BANU NIKOMU.Jest nieuczciwy.Pracownicy ślamazarni,nie kompetentni.Traktują swoją pracę jak zabawę w ciuciu babkę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku nikomu.*moderacja*,przedłużają termin podjęcia decyzji,wymagają co chwile nowych dokumentów i tym sposobem od marca do końca czerwca nie otrzymałam żadnej wiążącej odpowiedzi.Albo jest to celowa robota albo niekompetencja pracowników.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Popieram Pani opinie ,Bank swietnie sie reklamuje w telewizji a w rzeczywistosci pracownicy niekompetentni,celowo przedluzaja co dwa tygodnie podajac to nowe dokumenty,ktore nalezy zalatwic.Od marca do czerwca nie otrzymalam zadnej odpowiedzi na kredyt konsolidacyjny.Pod zastaw dzialka - ziemia w atrakcyjnej miejscowosci.Wyceniona przez rzeczoznawce - niestety musial jechac pracownik i obejrzec ziemie - smieszne ale prawdziwe.Od marca do czerwca mnie zwodzono i w koncu zrezygnowalam , wycofalam papiery.Poszlam do innego banku ,ktory na poczatku powiedzial,jakie dokumenty nalezy dostarczyc a nie jak w Alior Banku co dwa tygodnie przypominalo im sie o nowych dokumentach.Malo tego czesc z tych dokumentow jest juz nie wazna i ciekawa jestem ,kto mi zwroci pieniadze.NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU.Dla mnie to jest nieuczciwy Bank,ktory bawi sie ludzmi i ich pieniedzmi.Wlasnie zamierzam napisac skarge do samego prezesa i powiadomic nadzor bankowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank pieknie sie reklamuje w telewizji.Pracownicy sa nieuczciwi,niekompetentni.Nie polecam.Zalatwialam kredyt od maraca 2012 roku i do koncz czerwca nie uzyskalam zadnej odpowiedzi.Dzialaja na zwloke,dokumenty stracily waznosc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce to rozbicie na poszczególne okienka wygodne dla banku. Ogólnie bank beznadziejny, nietoleracyjny i bezwzględny. wysoka kultura dopóki cię nie złapią. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chyba wpadlam w ten sam kocioł. wszystko podpisane, tylko nie uruchamiają kredytu. Narazie czekam do poniedziałku. Czuję , że idzie gra na zwłokę. Myślę odstąpić od umowy. cccc skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Podwyższana w momencie dogadywania szczegółów. Gorsza niż u innych. Dostęp internetowy: Nie mam zdania. Wysokość opłat i prowizji: Wciskają co się da.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Porażka 3 miesiące i potrafią podjąc dwie decyzje w 4 dni pozytywną i negatywną bez podania przyczyny. Możliwość negocjacji oferty: Mała. Minimum formalności: Tony papierów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp do konta internetowego jest prawie niemożliwy. Non stop pojawiają się problemy podczas logowania. Poza tym logowanie nie działa po godzinie 23. . Obsługa klienta w placówce: Brak profesjonalizmu. Na pytanie związane z opóźnieniami w dostarczeniu dokumentów dostałam odpowiedź 'A to trzeba sobie zadzwonić i się dowiedzieć' - żal.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam !!!!!!!!! Zostałam oszukana przez doradcę kredytowego, moją kopię umowy o kredyt gotówkowy otrzymałam po 1,5 miesiąca gdzie nie miałam już możliwości rezygnacji z kredytu , kwota 60 tys. zł a ubezpieczenie kredytu 24 tys. zł o czym nie zostałam poinformowana , Pani kłamała mówiąc , że po 3 miesiącach można zrezygnować z ubezpieczenia i rata kredytu zmaleje o ok.400 zł , po rezygnacji z ubezpieczenia okazało się że rata została taka sama bo bank podniósł oprocentowanie kredytu do 22 % , ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i nieuczciwymi doradcami kredytowymi , przeżywam teraz koszmar ze znalezieniem konsolidacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA OSZUŚCI !!!!! Wzięliśmy kredyt gotówkowy za pośrednictwem internetu. Potrzebowaliśmy pożyczyć gotówkę na krótki okres. Bank przesłał umowę do domu przez kuriera. Propozycja zawarta w umowie wraz z harmonogramem rat były dla nas bardzo korzystne, tj na początku duża spłata kapitału a niewielkie odsetki. Po 2 tygodniach od podpisania umowy bank przesłał pocztą nowy harmonogram spłaty kredytu. Ku naszemu zdziwieniu proporcje zostały zamienione, tj. znacznie zwiększyła się kwota odsetek a zmalała rata kapitału. W koszalińskim oddziale Alior Banku "cwaniaczek" mieniący się mianem bankiera stwierdził, że takie praktyki są dopuszczalne, a w ogóle mogliśmy nie brać kredytu w tym Banku. Nieuczciwość i metody wyłudzania pieniędzy poprzez sprytne machinacje tego Banku są niedopuszczalne i mam nadzieje, że moja opinia odstraszy potencjalnych klientów. Wzięliśmy 10 000 kredytu a po 4 miesiącach spłacania (po 330zł) pozostało do spłacenia 10 800zł , bo doliczono jeszcze 1164 zł ubezpieczenia. Nigdy więcej tego Banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Na swojej głównej stronie Alior przenosi konta błyskawicznie.W oddziale w Gdańsku pan nie wiedział jak przenieść konto,koleżanka była zajęta a wyższa kultura bankowości okazała się całkowitym dziadostwem. Poradzono nam , aby osobiście zamknąć konto i ponownie wrócić do Aliora.Ignorancja klienta utwierdziła mnie w przekonaniu,że nigdy nie wrócę do Aliora. Ostrzegam Państwa przed bankiem w którym jakakolwiek kultura jest obcym terminem, pozostały puste biura i kolejka do kasy emerytów płacących rachunki.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na swojej głównej stronie Alior przenosi konta błyskawicznie.W oddziale w Gdańsku pan nie wiedział jak przenieść konto,koleżanka była zajęta a wyższa kultura bankowości okazała się całkowitym dziadostwem. Poradzono nam , aby osobiście zamknąć konto i ponownie wrócić do Aliora.Ignorancja klienta utwierdziła mnie w przekonaniu,że nigdy nie wrócę do Aliora. Ostrzegam Państwa przed bankiem w którym jakakolwiek kultura jest obcym terminem, pozostały puste biura i kolejka do kasy emerytów płacących rachunki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem aby Alior zamknął konto w innym banku i otworzył w swoim banku konto wspólne.Pracownik Alioru w Gdańsku przy Targu Węglowym nie wiedział jakie wykonać czynności , aby przenieść konto, koleżanka była zajęta i poradził nam abyśmy sami zamknęli swoje konto i ponownie do niego wrócili.Wyższa kultura bankowości okazała się kompletnym dziadostwem.Nie spotkałem się jeszcze z takim olaniem klienta. Absolutnie NIE POLECAM i absolutnie nie wrócę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysłałem żonie na konto walutowe w tym banku 1200 dolarów z Kanady plus zapłaciłem 25 dolarów opłaty za przelew do Polski. Okazało się,że bank w Polsce pobrał sobie 150 dolarów za jakieś pośrednictwo. Moje pytanie jest takie jakim prawem bank pobrał sobie taką sumkę,gdzie zapewniali mnie,że żadnych opłat za przelew nie będzie,chyba że bank w Kanadzie sobie coś naliczy.Po drugie jak jest to możliwe żeby od 1200 $ pobrali sobie ponad 12% z kwoty jest to jakiś żart.150 dolarów jest to jakieś ponad 500zł. to jest co niektórych połowa wypłaty miesięcznej i pan czy pani która sobie klika na komputerze i widząc że na żony konto wpłynęła kwota pieniędzy zabiera sobie z naszego konta jakąś prowizje.Jest to złodziejstwo w biały dzień okradają ludzi mimo że trzymasz u nich pieniądze i nimi w jakiś sposób obracają to jeszcze cię okradną.Ludzie ciężko pracują na to żeby zarobić na życie a taki bank sobie kolosalne opłaty bierze większe niż bank z którego wysyłam pieniądze. NIE POLECAM !!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Realne oprocentowanie dużo niższe niż dostępne na rynku. Dostęp internetowy: standarwowy. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejna. Olewanie klienta. Mówienie że zaraz przyjdzie inny pracownik, który się nie pojawia. Długie czasy oczekiwania bo pracownicy banku muszą skończyć grac w grę w przeglądarce. Okłamywanie klientów!!!. Wysokość opłat i prowizji: Nagle, bez powiadomienia pojawiają się dodatkowe, wysokie opłaty!!! . Oferta kart płatniczych: Baaardzo duże ukryte opłaty!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, brak zainteresowania klientem, slabo! BHP ma gorsza oferte, ale jasno przedstawiaja swoje produkty z + i - skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Czekam czekam już miesiąc wpłaciliśmy zadatek na umowie przedwstępnej na mieszkanie i boję się że pieniądze przepadną - kwota 6 tys. złotych.Pani analityk z Krakowa ja mieszkam w Lesznie będzie decydowała o moim życiu. Dokumenty ma wszystkie dostarczone,boję się ze jeszcze będę musiał dostarczyć numer buta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to żart. Z kulturą do czynienia tam nie mamy a co dopiero wyższą. Drugi raz próbuje załatwić tam wniosek o kartę kredytową - nie jestem w stanie. Może wydawać się to śmieszne, ale bank nie jest w stanie złożyć dla mnie wniosku! :) Niekompetentni pracownik lub brak kwalifikacji wśród wyższej kadry, która nie potrafi zarządzać zespołem. Mówię tutaj o placówce w poznaniu przy ulicy Hetmańskiej.Stanowczo odradzam, przenoszę się do innego banku czym prędzej.Zrezygnowałem już z tego samego powodu z banku ING, gdzie przez urlop marcowy pracownika moja firma została na lodzie bez możliwości dokonywania transakcji internetowych.Pracownik wyjechał na urlop i zapomniał powiedzieć, że usługa nie została przedłużona :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku od dwóch lat i jak na razie jestem zadowolony z ich usług. Pakiety dodatkowych ubezpieczeń do konta także się przydają:) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, chciałbym opisać moje doświadczenia podczas ubiegania się o pożyczkę hipoteczną, częściowo konsolidacyjną i zapytać, czy było to normalne. Bajka będzie długa. Wystąpiliśmy we czwórkę, syn,synowa, żona i ja. Ponad miesiąc trwało donoszeniwe coraz to nowych dokumentow /"zestaw podstawowy" dostarczyliśmy od razu/ i słuchanie, że "teraz, to już wszystko.W końcu syn zadzwonił do mnie - jutro podpisujemy umowę. Euforia, jest 7 grudnia. Podpisanie z kulturą niewiele miało wspólnego.4 osoby w zimowych okryciach stłoczone przy biurku pani z dumną wizytówką - bankier d/s bankowości hipotecznej. Pani seryjnie podaje kartki, kilkadziesiąt, - parafka,parafka, podpis - gdybyśmy mieli to wszystko przeczytać/zrozumieć trwałobyz kilkanaście godzin. Pierwsza niespodzianka: wypłata części konsolidacyjnej nastąpi po dostarczeniu wnioisku o wpis do hipoteki i zaświadczeń z banków o zleceniu przez nas wcześniejszej spłaty kredytów, część gotówkowa - po dostarczeniu zaświadczeń o spłacie tych kredytów,/tak, jakbyśmy mieli możliwość przechwycenia wplat Aliora/. Na uwagę, że w umowie wymienione są kwoty spłat sprzed 2 miesięcy pani odparła, że nic nie szkodzi, bo przecież nadwyżka zostanie zwrócona. Na koniec dostałem wypełniony wniosek do sądu o w/w wpis. Pojechałem od razu, /w Gdańsku to wyprawa przez pół miasta/ i dowiedziałem się, że wniosek jest niekompletny, brakuje jakiegoś upoważnienia. Rano pani bankier zadzwoniła do syna, że "zapomniała dodać jednego dokumentu" i prosi o przyjście. Przy okazji poinstruowała go, ze możemy zlecenia zamknięcia kredytów wysłać listem poleconym, a jej dostarczyć kopie z dowodami nadania. Wziąłem upoważnienie i ponownie pojechałem do sądu. Następnego dnia wysłaliśmy zlecenia /4 polecone priorytety/, a syn zawiózł wszystko do Aliora i usłyszał, że za 2-3 dni pani uruchomi kredyt. Jest 12 grudnia. Po dwóch dniach dzwoni syn: 1. Te wysłane zlecenia możemy sobie włożyć w buty, muszą być oryginały poświadczone przez bank, 2. Coś nie gra z ksiegą wieczystą, ale nie wie co, lepiej żebym sam zadzwonił. Nie miałem numeru ani nazwiska naszej pani bankier, ale dostałem wcześniej z Aliora dane mojej "opiekunki klienta". Zadzwoniłem więc do niej, a ona udzieliła mi dwu informacji - obie fałszywe. Podała błędne nazwisko naszej pani bankier i telefon do jeszcze innej osoby. W końcu dodzwoniłem się do tej właściwej - powiedziała, że w księdze wieczystej "pojawiła się wzmianka" i mam jechać do sądu wyjaśnić to. Na moje zrozumiałe zdenerwowanie, odpowiedziała z wyższą kulturą: "Przecież nikt panu nie kazał przychodzić do nas po kredyt". Zaczęło się bieganie po poświadczone zlecenia wcześniejszej splaty. Najłatwiej poszło w eurobanku, gorzej gettin i millenium - połowa grudnia, pełno klientów, najgorzej w bph - za nic nie rozumieli, o co mi chodzi. Błyskawicznie dostałem info, ile jest do spłaty, ale nie o to mi chodziło. W końcu jednak udało się. W sądzie dowiedziałem się, że tajemnicza wzmianka pojawiła się w 2004 roku i przez niedopatrzenie nie została usunięta. Pracownicy kulturalnego banku musieli ją przeoczyć, bo wypis z księgi mieli od listopada. Przed samymi świętami zaczęła wpływać transza konsolidacyjna. No teraz to już z górki, ale niezupełnie. W eurobanku spłata może nastąpić tylko w terminie płatności, u mnie 10 stycznia. Muszę czekać na zaświadczenie o spłacie. W międzyczasie bph porzesłał mi nadwyżkę spłaty, pocztą , na mój koszt. Ponad 20zł.W innych przypadkach było taniej, co nie znaczy bezpłatnie. Wreszcie w połowie stycznia dorwaliśmy się do gotówki. Na 10 lat zostałem klientem banku, który nie szanuje czasu i pieniędzy klientów, narażając ich na niepotrzebne koszty /bezsensowne polecone, zwrotne przelewy, jazdy po mieście/, a jego pracownicy traktują ich, jak przeszkodę w pracy. Może ktoś uświadomiłby "bankowców", że przychodząc do nich po kredyt, zapewniam im pracę, na której, jak widać, wcale im nie zależy. Jeśli tak wygląda wyższa kultura bankowości, to jak pracują te o niższej? Na koniec chciałbym zadedykować Aliorowi znane powiedzenie : klient zadowolony przyprowadzi pięciu nastepnych, a niezadowolony zrazi pięćdziesieciu. Mam nadzieję, że tę drugą liczbę uda mi się znacznie przekroczyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ALIOR CORAZ BARDZIEJ PRZYPOMINA PRZYCHODNIĘ NIŻ BANK. KOLEJKI DO KASY A TO DZIĘKI DARMOWYM OPŁATOM ZA OPŁATY RACHUNKÓW. NIKT NIE POMYŚLAŁ O FIRMACH I KLIENTACH INDYWIDUALNYCH. MIAŁEM TAM KONTO FIRMOWE I OSOBISTE - NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak. Minimum formalności: Niestety, w tym banku nie jest możliwe otrzymanie karty kredytowej - składam wniosek drugi raz i drugi raz jestem ignorowany przez pracowników banku - zwyczajnie tygodniami nie ma żadnego postępu w sprawie wniosku o kartę kredytową - za pierwszym razem zrezygnowałem po 3 tygodniach - obecnie czekam już tydzień od złożenia wniosku i nic, nawet jednego telefonu żeby chociażby potwierdzić wniosek.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed lokatami internetowymi!!! Aby założyć lokatę nie trzeba (ha,ha,ha) posiadać konta w Alior Banku - tak zapewniają w materiałach informacyjnych- ale żeby wypłacić złożone na lokacie pieniądze trzeba założyć ROR- albo wypłacić GOTÓWKĄ (XXI wiek ???) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam obsługa beznadziejna zostałam oszukana wręcz okradziona skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W internecie brak możliwości informacji o historii wpłaty (kwota, oprocentowanie, termin zakończenia). Wypłata pieniędzy po zakończeniu terminu lokaty niemożliwa przez internet bez założenia RORu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jestem bardzo zadowolona. Jedno z najwyższych oprocentować na kontach oszczędnościowych, lokata nocna na ROR z wysokim procentem. . Dostęp internetowy: Bardzo dobrze działający portal, jasna obsługa. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie rośnie z dnia na dzien-uwaga na korzystanie z wpłat i wypłat w kasach i bankomatach - karty wypukłe to prawdziwa pułapka w tym banku!!!. Dostęp internetowy: bez uwag. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Lepiej szukać znacznie tańszych banków. Elastyczność oferty: brak rozmów - jest jak jest. Wysokość opłat i prowizji: totalna porażka - za wszelkie transakcje są pobierane opłaty (od tego roku tj 2012) wcześniej opłat nie było. Dla przykładu - pobranie 3tyś zł to 90zł prowizji + 26zł odsetek przy spłacie automatycznej (brak spłaty spowoduje dodatkową karę za spóźnienie). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Całkowity brak profesjonalizmu z dnia na dzień zmieniają zasady. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo mi się nie podoba łapanie klientów na darmowe konto firmowe, następnie całkowita zmiana zasad i opłat.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od początku jego istnienia na polskim rynku . Dokonywałem różnych operacji bankowych , nie zdarzyło się abym miał jakieś problemy . W oddziałach banku z których korzystałem , a było ich kilka obsługa bardzo miła kompetentna,służy rzetelną radą . Nieco gorzej sprawa wygląda w oddziale który myślę że jest franczyzą odwiedziłem jeden taki punkt i nie zamierzam już korzystać z jego usług , to i brak wpłatomatów to jedyne uwaga które mam . Uważam że bank godny polecenia . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZEMADRZAŁA PANI ZZA BIURKA NA PIERWSZYM PIETRZE PRZY PLACU ZAMKOWYM W LUBLINIE W SPOSOB MALO PROFESJONALNY PRZEKONYWALA MNIE O MOZLIWOSCIACH TEGO BANKU . NIESTETY KREDYT HIPOTECZNY DOSTALEM W INNYM BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie polecam.Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia.Zostałem oszukany na lokacie.Obsługa beznadziejna.Konsultanci bez przygotowania.Weryfikacja klienta przez 6 konsultantów przez ponad godzinę pomimo,że podawałem takie same dane .System informatyczny beznadziejny jak i cały bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Miało być 50zł za 9000zł na koncie w miesiącu jest tylko 100zł za aż 30000zł porażka. Obsługa klienta w placówce: Przelewy miały być darmowe kosztują 1,5zł zostałem oszukany. Wysokość opłat i prowizji: Wszystkie przelewy krajowe płatne 1,5 zł . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku!!!. Jest to jeden z najgorszych na polskim rynku. Jestem jeszcze, ale już niedługo,ich klientem. Zastrzeżeń mam mnustwo, są nierzetelni i nie odpowiadają na reklamacje, również pisemne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super sprawa. świetny bank, super obsługa, 5zł/mies za kartę i brak żadnych opłat! rewelacja. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Jestem klientem tego banku od samego poczatku jego wejscia na nasz rynek. jak dotad nie mam zadnych klopotow. W placowce czasami trzeba chwile poczekac na obsluzenie ale gdzie nie trzeba, Obsluga jest zawsze mila i dobrze informuje o produktach a nawet o haczykach. sama obsluga konta internetowego bez problematyczna i intuicyjna. zalatwienie sprawy przez infolinie nie nastrecza zadnych problemow. Oplaty sa do przyjecia jak na wysoki poziom swiadczonej uslugi podstawowej jak i rowniez uslug dodatkowych. Nie ma bankow idealnych ale mysle ze Alior naprawde zasluzyl na duzy poytyw.Mam nadzieje, ze nie zmieni sie nic w banku i ze nadal bede tak zadowolony jak teraz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie oceniam dużo lepiej niż na moim podstawowym koncie bankowym w mBanku. W mBanku najwyższe oprocentowanie lokat jest niższe niż najniższe w Aliorze... Na tle innych banków wypada całkiem dobrze, może nie najlepiej ale dzięki lokacie 6,2% całkiem wysoko w rankingu. Niewątpliwie na koncie ROR całkiem przyjemnym dodatkiem jest lokata nocna.. Dostęp internetowy: W tej kwestii zostałem trochę zaskoczony. Z poziomu konta internetowego można założyć wszystkie lokaty oprócz tej najważniejszej, 6,2% na 6mc. W tej sytuacji trzeba iść osobiście do placówki banku lub wypełniać jakieś dodatkowe wnioski. Niewątpliwie nie podoba mi się takie podejście internetowej bankowości. Po prostu nie rozumiem dlaczego użytkownik może założyć przez konto internetowe każda lokatę prócz tej. Reszta obsługi raczej normalna. Trochę w obronie banku mogę powiedzieć, że osoby które narzekają, że przelewy długą idą niech lepiej sprawdzą czym jest sesja elixir, kiedy pieniądze przychodzą i wychodzą z banku własnego jak i przeciwnego. Wtedy nie będzie nieporozumień. Ale prywatnie uważam, że w dobie tak zinformatyzowanego świata przelewy powinny pojawiać się natychmiast.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi. Przy pierwszej mojej wizycie w placówce obsługa wzorowa, każde moje pytanie objaśnione, miła atmosfera. Przy drugiej mojej wizycie zakładałem już konto i natrafiłem chyba na Panią przed okresem... Miałem wrażenie, że robi mi łaskę, że mnie obsługuje. Każda pytanie zbywane jak od niechcenia. Kiedy znalazłem błąd w moich danych wydawało mi się, że ktoś tu się na mnie obraził, bo dodaje dodatkowej roboty, trzeba jeszcze raz drukować i iść do drukarki. Szkoda, że trafiłem na takiego opiekuna... Jeśli chodzi o kontakt na infolinii to trafiłem akurat na przesympatyczną konsultantkę, aż się dało wyczuć uśmiech w głosie i najchętniej to bym z tą konsultantką załatwiał wszelkie sprawy związane z moim kontem i nawet bym ją zaprosił na kawę po pracy ;) Niewątpliwie podniosła tę ocenę mimo, że nie z placówki.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Jako stosunkowo młody stażem użytkownik Aliora, wiele nie mogę powiedzieć na ten temat. . Wysokość opłat i prowizji: Osobiście założyłem konto w Aliorze jako konto dodatkowe, oszczędnościowe. Prowadzenie konta za darmo, przelewy za darmo więc mnie to satysfakcjonuje. Minusem jest opłata za kartę w wysokości 5-9zł/mc. (jeśli ktoś ma jednak kartę to miłym dodatkiem jest darmowy dostęp do wszystkich bankomatów). Ponieważ jest to tylko dodatkowe konto to z karty nie muszę korzystać i jej nie chciałem. W aktualnym rozrachunku mnie ten bank nic nie kosztuje.. Oferta kart płatniczych: Płacenie za kawałek plastiku 5-9zł miesięcznie to wg mnie całkiem sporo. Rozumiałbym jednorazowy wydatek za wyrobienie karty ale "abonament" miesięczny? Tym bardziej jest to wada w Aliorze gdyż bank ten reklamował się kiedyś twierdząc, że za niektóre rzeczy klient nie powinien płacić i że to powinien być darmowy standard.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem kabaretowym: Solidny bank solidne krzesełko, a papieru niema:D plusy miły łaty w obsłudze interfejs większość obsługi miła i bez problemowa minusy lokata nocna zabiera połowę kapitału zamiast całości, zobaczymy czy zmienią to jak wejdzie w życie ustawa podatkowa zaokrąglająca podatek belki do pełnych groszy:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: kiepski system, zbyt skomplikowany, hasło muszę mieć przed sobą, najlepszy jest w mbanku. Wysokość oprocentowania: takie sobie, dobry system taryfy nocnej, aha i chyba celowa dezinformacja na stronie internetowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoko ,przy limicie kredytowym to aż 17 % w porównaniu mbank ma 15 skoki 15,5 WBK 16. Dostęp internetowy: W miarę ,przy wolniejszych łączach może się ciąć ,aplikacja ładowana w javie. Wysokość opłat i prowizji: Tu można było by się rozpisać ,zależy czy półtora roku temu jak zakładałam konto czy teraz...Również wysoko. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: średnia z 3 kredytów to ponad tydzień zabawy. Możliwość negocjacji oferty: nie polecam,oferują wszystko nie ma nic . Minimum formalności: Sterta dokumentów,również nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nic ponad standard. Dostęp internetowy: założenie tak, potem, żeby odebrać lokatę muszę lecieć do banku bo nie przeleją mi z powrotem. Dodatkowo żeby odebrać muszę założyć jakieś konto ("darmowe"), którego przy odebraniu pieniążków nie chcieli mi zamknąć (kazali przejść do jakiegoś innego okienka). Elastyczność oferty: standard. Możliwość negocjacji oferty: standard. Dostępność w różnych walutach: nie wiem. Minimum formalności: za dużo formalności. Z tego powodu więcej nie przeleję im nawet złotówki.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata nocna jest bardzo dobrym pomysłem, ponieważ zawsze się zwróci 5 zł za kartę ;). Dostęp internetowy: Nigdy żadnego problemu, ani nagminnych przerw technicznych tak jak w mBanku. Obsługa klienta w placówce: Jeżeli jest jakiś problem to na ogół sami pracownicy go rozwiążą. Jeżeli natomiast było by to zbyt trudne to wystarczy poprosić o kierownika. Na ogół tak drastyczny środek nie jest potrzebny, ale jak go już uzyjemy to zostanie nam podany nawet numer komórkowy służbowy kierownika oddziału który weźmie sam na siebie całą sprawę ;). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie mogę się wypowiedzieć, nie korzystam z kredytów ani debetów.. Elastyczność oferty: Jest dużo do wyboru produktów, kazdy znajdzie coś dla siebie, np. konto zakupowe dla kobiet ;). Wysokość opłat i prowizji: 5zł za kartę ale w zamian są ubezpieczenia!!! . Oferta kart płatniczych: Który bank ma w swojej ofercie kartę kredytową World Signia MasterCard ;) ? Tylko oczywiście nieliczni i najlepsi :D. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: Miałam kartę kredytową Master Card. 05 stycznia poszłam do oddziału żeby ją zlikwidować. I się zaczęło! 15 lutego dostaje telefon z windykacji że jestem winna pieniądze bankowi, 17 lutego dostaje sms że jestem winna 90 zł z płatnością do 20 lutego, idę do oddziału na koncie nie mam żadnych zadłużeń. Po godzinnych poszukiwaniach i kilku telefonach okazuje się ,że jestem winna bankowi roczną ! opłatę za kartę 90 zł. Pani w banku ,mówi ,że to nie wszystko i jeszcze jestem winna 41 zł jest to kara jeśli do 20 nie wpłacę 90 zł ( jest 17!!!!!!!!) dla świętego spokoju wpłacam całą kwotę 131 zł. Pani mnie informuje,że nadpłata zostanie mi zwrócona po rozwiązaniu umowy. Dziś tj. 24 lutego dostaje pismo z banku ,że jestem winna 70 zł i 20 za monit czyli razem 90 zł. Próbuje dodzwonić się na infolinie bez skutku. znowu wybiorę się do oddziału. Powodzenia dla wszystkich co będą chcieli zamknąć kartę kredytowa w ALIORZE. Rzeczywiście wyższa kultura bankowości !!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porazka, naciągaja klientów na karty i limity odnawialne a nie chca dac normalnego kredytu. Miałem kilka przejsc z tym bankiem naipierw kredyt hipoteczny, decyzja odmowna z powodu kominka w domu,Szok! Dodam ze jestem ich klienten od 3 lat i mam dobra zdolnosc,prowadze dobrze prosperującą firmę. W innym banku dostalem kredyt w 3 dni!! Potem byl gotówkowy,tez mi odmowili ,chcieli mnie naciagnac na karte kredytowa lub limit odnawialny przy lichwiarskim oprocentowaniu,niestety nie trafili na frajera. Poszedlem do innego banku,dostalem od reki. Nie polecam tego banku,banda oszustów i naciągaczy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
może ktoś poprosi o zestawienie roczne kosztów obsługi konta firmowego...potrwa to 2-3 tygodnie. Decyduje CENTRALA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brak pieniedzy (euro , funtów dolarów ) w jednostkach banków.Jak juz są to tylko 100 i 50 po drobne odsyłaja do kantoru!!!!SZOK.dlaczego nie można dać 1 gwiazdki albo 0 gwiazdek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ogóle szkoda gadać. Alior jest chyba najgorszym bankiem wszechczasów. Wynagrodzenie mam na poczatku kazdego miesiaca aczkolwiek przelew mam około tygodnia później, bank operuje moimi pieniędzmi i nie jest to wina [pracodawcy gdyż sama robię te przelewy i o dziwo wszyscy maja wypłaty a ja niestety nie bo Alior ma czas.......żenada....po długim weekendzie zamykam konto i zegnam ozięble...nie polecam absolutnie Alior banku!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wrażenia jak najgorsze! Choć mam stałą pracę na umowę bezterminową Alior Bank potraktował mnie jak lumpa i nie pożyczył głupiego tysiąca oceniając moją zdolność kredytową, jako niewiarygodną. Natychmiast zlikwidowałem konto w ich banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żeby Cię dostać to odsetki są dosyć dobre,jak już Cię mają to zupełnie inne jakie proponują. Zakładasz lokatę 100 dni to Masz 6,03 % stałe, po upływie 100 dni już inne,nie jak w umowie odnowienie na tych samych warunkach. Trzeba uważać ,bo dostaniesz tylko 4,85% i już są na swoim.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odsetki z lokat giną po drodze jak są przelewane na konto osobiste!!! Trzeba mieć oczy szeroko otwarte !!! Czas aby ktoś zajął się działaniem pracowników.Kontakt z SZEFOSTWEM bardzo trudny , można stwierdzić , że prawie niemożliwy. Inne warunki lokat ustalasz inne dostajesz w następnym terminie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kolejny miesiąc a za chwilę kolejny rok będę czekał na realizację podstawowej zasady bankowości czyli uczciwości w interesach. Do chwili obecnej nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji rozliczeniowej tej prawie 200% podwyżki ostatniej raty wyrównującej. Jak na Aliora o ?najwyższych? standardach bankowości to KURIOZUM gdy innym bankom, takie rozliczenie, nie sprawia to żadnej trudności. Ten bank nie ma szczęścia też do własnych pomysłów takich jak np. osławiona pielęgniarka spokojnie idąca z pomocą do cierpiącego pacjenta tego banku. Pomijam fakt że dla swoich pacjentów żałowano na lekarza. Inny przykład to idący z bardzo lekkim kanistrem na paliwo do klienta tego banku, któremu zabrakło paliwa. Myślałem, że to już koniec tych własnych pomysłów. Ale NIE. Mamy NOWY. Jest nim ?zarabianie na spadkach?. Jak przewidywałem musiało to upaść bo ostatnio nie widzę w reklamie TV TEJ NOWOŚCI. Nie jest też dobrze z pomysłami ogólnodostępnymi. Procent Aliora mimo że jest wysoki , ale nie najwyższy, przegrywa z procentami niższymi, innych banków, dającymi tyle samo a może nawet więcej. GDZIE TA WIELKOŚĆ ??????? Brak też czytelności w tzw. ?mini ratce? za 22 zł. ILE W NIEJ KOSZTÓW ??? ZNOWU BRAK PRZEJRZYSTOŚCI tak jak tam gdzie jest 10 zł kosztów i ani grosza więcej za każde pożyczone 1000 zł. Smutkiem mnie ogarnia informacja, że Alior może zniknąć, jak przejmie go polski kapitał lub chiński, który ma wejść niedługo do Polski. Wielka szkoda. Nie będzie nikogo od wysokich standardów. Biorąc to pod uwagę, można zrozumieć zwiększoną aktywność tego banku w ostatnim okresie. Im więcej ich zdobędzie tym wyższą cenę kapitał polski czy chiński będą musieli zapłacić. Mam tylko nadzieję, że następcy Aliora tak drastycznie nie zrzucą kosztów tej transakcji na barki nowych klientów tak jak zrobił to Alior ze mną i innymi nowo zakupionymi od HSBC.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej beznadziejny bank w jakim miałem konto. Bank dla ludzi którzy mają baaaardzo dużo wolnego czasu, żeby iść sobie posiedzieć i poczekać na swoją kolejkę. W międzyczasie reszta \"bankierów\" umila czas pytaniami typu \"A pan w jakiej sprawie...??\" Bank, gdzie ludzi ma się głęboko w *moderacja*, jak dla mnie totalna pomyłka. przeniosłem swoje konto z WBK, ale szybciutko wracam z powrotem. Nie stać mnie na bank, w którym trzeba spędzić pół dnia, żeby np. wpłacić pieniądze na konto. Totalne dno. Nie polecam nikomu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: było oki juz nie jest....opłaty systematycznie w górę,zabierają premię za oszczędności na koncie ( co było ich atutem) teraz zamiast 9 tys trzeba mieć 30 tyś zł.Założyłem u nich konto prywatne ( byłem zadowolony) potem 2 konta firmowe...teraz zastanawiam się nad ich przeniesieniem do innego banku...nazbierali klientów i teraz doją. Dostęp internetowy: ciągle "w remoncie" albo zamulony. Obsługa klienta w placówce: plastikowa, sztuczna ale ciężko załatwić prosta moim zdaniem sprawę jaka jest nie działająca prawidłowo nowa karta ( działa tylko na podpis). Oferta kredytu/ debetu w koncie: beznadziejna. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: dochodzą wciąż nowe: od sms-a od ubezpieczenia, od karty, od przelewu...zrobiło się nędznie...nazbierali klientów i teraz doją. Oferta kart płatniczych: beznadziejna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zmieniają ostatnio regulaminy na niekorzyść klienta. Dostęp internetowy: to jeszcze działa , chociaż często są aktualizacje. Obsługa klienta w placówce: plastikowe panienki zachowują się jak roboty, ale za to w kulturalny sposób. Oferta kredytu/ debetu w koncie: debet to pomyłka... Elastyczność oferty: ostatnio wydzwaniają z idiotycznymi ofertami i nie chcą się odwalić nawet w niedzielę...w dodatku na mój stary numer który juz 5 razy zmieniałem w placówce osobiście. Wysokość opłat i prowizji: od listopada wprowadzili kolejne prowizje...powoli będę się wycofywał z tego banku- to co było ich atutem powoli odchodzi w przeszłość- stosują opłaty za przelewy, kartę, jej ubezpieczenie. Oferta kart płatniczych: jedyny atut to możliwość bezprowizyjnego wybierania pieniędzy z innych bankomatów...ale za to stosuja miesięczna opłate za kartę, jej ubezpieczenie.Po wymianie starej karty nowa nie wymusza pinu więc wszędzie musze sie podpisywać.Po 2 reklamacjach i wymianach "plastiku" poddałem się...to prosty przykład jak jakośc idzie w dół. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialbym zwrocic uwagę klientom Alior Banku aby bardzo dobrze zapoznali sie z umowa a przede wszystkim z regulaminem kredytowym, na ktory bank bardzo czesto bedzie sie powolywal.Jakiekolwiek zmiany umowy Bank bedzie wysylal listami zwykłymi i nie bedzie go interersowac czy klient otrzymal przesylke czy nie.Jakiekolwiek sporne kwestie Bank bedzie ignorowal klienta, ignorowal zapisy umowy a wszelkie reklamacje rozpatrywal miesiac , dwa lub dłużej, nękając przy tym telefonami 5-7 razy dziennie.Moja sprawa po 7 miesicach pisania reklamacji nie przyniosla skutku a w chwili obecnej sprawą zajmuje się Komisja Nadzoru Bankowego, Zrzeszenie Banków Polskich, Urząd Ochrony Konsumentów. Ku przestrodze następnych klientów Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za małe. Dostęp internetowy: Ciągły problem z logowaniem. Obsługa klienta w placówce: Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa klienta. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie posiadam. Elastyczność oferty: Oferty nieprawdziwe. Wysokość opłat i prowizji: "Brak opłat" wyciągnięty z rękawa po to żeby pozyskać klienta. Opłaty i prowizje pobierane są nie rzetelnie.. Oferta kart płatniczych: Pobierane opłaty za "bezpłatną kartę". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wszędzie :/. Dostęp internetowy: ok. Obsługa klienta w placówce: ok. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bank potrzebuje 2 tygodni namysłu, żeby rozpatrzeć wniosek o 12 tys zł kredytu... ( ze względu na "brak mocy przerobowych" )Nie wiem czy wszędzie tak mają. Poczekam. Ciekawe jaki będzie koszt kredytu.. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Średniego typu. Dostęp internetowy: Wielokrotne błędy w dostępie w pole hasło po wpisaniu numeru CIN. Wolna strona. Zmieńcie hosting. Zbyt wolne przelewy! Kurde. Przecież jak ktoś nie zrobi do 13. to dojdzie jutro?. Obsługa klienta w placówce: Nie narzekałem jeszcze. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie wiem. Elastyczność oferty: Słabo rozwinięte możliwości np. karta czip powinna być z dowolnym nadrukiem dla klienta np. Star Trek albo Matrix itp itd z opcją wpisywania na topie czegoś innego niż imie i nazwisko, bo to jest w czipie a po co komu wiedza, że ta karta należy do mnie, skoro ją ktoś ukradnie będzie kiepsko .... Wysokość opłat i prowizji: Za duże opłaty ... co miesiąc 10zł i te raty ... Oferta kart płatniczych: Wzór powinien być nie jeden ,kilka ale pełno i z opcją dopłaty jak ktoś zechce mieć własny wzór. Nazwisko i imię na karcie? A jak mi ktoś ukradnie, to przyjedzie pod mój adres po PIN? Bo je zna? Żenada. Na razie jest kotek. Zbyt wolne przelewy! Przecież jak ktoś nie zrobi do 13. to dojdzie jutro?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli ktoś pisze że w tym banku są drogie kredyty i trudności z ich uzyskaniem to utwierdza mnie że moich oszczędności nie oddadzą komuś kto je przeje i nie będzie miał z czego spłacić.Dlatego założyłem w nim konto.Tylko czasami się zdarza (jak w tej chwili)że nie mają dobrej lokaty,chociaż wcześniej mieli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wrzuce na lokatę to jest procent jak nie to nie ma . Dostęp internetowy: System często się zawiesza, mało profesjonalnie skonstruowany w porównaniu do innych banków . Obsługa klienta w placówce: ogólnie ok, ale jak wprowadzili opłacenia rachunków to w kolejkach stoi się i stoi . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem . Elastyczność oferty: tylko dwa warianty uzależnione od obrotów . Wysokość opłat i prowizji: tu jest lipa największa od listopada wprowadzili opłaty za przelew 1,50 ++ autoryzaca sms dramat wcześniej tego nie było a teraz zdzierają niesamowicie . Oferta kart płatniczych: tuta standard jest tak jak wszędzie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wysokie oprocentowanie lokat i rachunku osobistego. Dostęp internetowy: dostepnosc 24 godz . Obsługa klienta w placówce: na wysokim poziomie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem,. Wysokość opłat i prowizji: niskie prowizje . Oferta kart płatniczych: nie mam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Nie chcę przeklinać ALE NIGDY WIĘCEJ NIE WZIĄŁBYM W TYM BANKU KREDYTU!!!! PO SŁACENIU WCZEŚNIEJ ZADŁUŻENIA OD 3 TYG NIE MOGĘ DOSTAĆ ZAŚWIADCZENIA ŻE KREDYT ZOSTAŁ SPŁACONY zAMKNĄŁEM KREDYT PRZEZ INFOLINIĘ PO 8 TELEFONACH I DWÓCH WIZYTACH W PLACÓWCE NADAL NIE MAM TAKIEGO ZAŚWIADCZENIA!!! CO INNEGO SIĘ SŁYSZY CO INNEGO JEST FAKTEM MAM WRAŻENIE ŻE INFOLINIA TO ODRĘBNY BANK NIE POWIĄZANY Z PLACÓWKAMI JAK DOKONAJĄ FUZJI TO MOŻE POMYŚLE JESZCZE O TYM BANKU . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Witam wszystkich . Chce ostrzec potencjalnych klientów tego banku !!!! Omijajcie go z daleka . Otrzymałem informacje o racie wyrównującej na koniec kredytu . Rata ta wg podpisanej umowy była za duża więc chciałem wyjaśnić tę sprawę z Alior Bankiem . Udałem się do oddziału w którym za bardzo nie wiedziano co z tym zrobić , czekam już prawie miesiąc na odpowiedź i nic . Próbowałem zadzwonić na infolinie , kilkakrotnie (numer na umowie) - można zasnąć czekając na konsultanta , zrezygnowałem . Dzisiaj w skrzynce znalazłem list od Alior Banku już myślałem ze to wyjaśnienie z ich strony - nic bardziej mylnego , otrzymałem wezwanie do bezzwłocznej zapłaty już z odsetkami , rata o jedyne 30 złoty większa . Podsumowując nadal czekam . "Wyższa kultura bankowości" to jest chyba jakaś kpina !!!! Jak słyszę ich reklamę to mi się śmiać chce !!! Trzymajmy się wszyscy z daleka od tej firmy , konkurencja jest duża po co ryzykować !!!! . Dostęp internetowy: brak. Wysokość opłat i prowizji: brak. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: brak. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: brak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średni jeśli chodzi o dostęp na rynku. Dostęp internetowy: brak dostępu na lokacie 100 dniowej. Elastyczność oferty: j/w. Możliwość negocjacji oferty: brak możliwości. Dostępność w różnych walutach: brak. Minimum formalności: beznadziejna obsługa, lokatę 100 dniową można założyć jedynie za pośrednictwem infolinii lub przez internet wprowadzając za każdym razem wszystkie szczegółowe dane (takie jakie wymaga bank do otwarcia ROR). Samo założenie lokaty trwa kilka dni. Jeszcze gorzej ma się sytuacja w oddziale. Inaczej mówiąc Alior Bank obraca środkami na oprocentowanym rachunku w wysokości 0,5% w stosunku rocznym, a przecież chwali się w mediach, że ich lokata 100 jest oprocentowana 6,03%. Gdy wziąć pod uwagę długość okresu otwarcia lokat i porównać to z konkurencja, konkurencja o niebo wygląda lepiej. Tam otwarcie lokaty następuje w dniu zdeponowania środków na rachunku. Moje lokaty są już zakładane przez 4 dni i nadal się nie doczekałam ich otworzenia. Przez cztery dni byłam zwodzona i okłamywana przez pracowników z infolini, którzy zapewniali mnie, że lokaty są założone, choć w systemie transakcyjnym nie było tego widać. Dzisiaj moja cierpliwość się skończyła, po tym jak w kolejnej rozmowie z infolinią dowiedziałam się, że jednak lokaty nie są założone. Nie polecam tego banku. W szczególności trzeba uznać, że spotkałam się z brakiem kompetencji, a osoby z którymi rozmawiałam kłamią. Odmawiają także przełączenia rozmowy do swoich przełożonych. Widać jak to Alior Bank postrzega wyższą kulturę bankowości. Ten cały Alior Bank to jakaś kpina. Dzisiaj przelałam już moje oszczędności i zamykam rachunek bankowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar! Uważajcie na ten bank, wyzerował mi limity na kartach i wysłał moje pieniądze w świat :/\r\nA ponoć mówi się \"mieć coś jak w banku\". No na pewno nie w tym gdzie znikają pieniądze z kont.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zadowalająca. Dostęp internetowy: Beznadziejny,po załatwieniu wstępnych formalności i przelaniu na wskazane konto zadeklarowanej kwoty -zaległa cisza ,już 5 dzień.Reklamacja na razie bez odpowiedzi Alior Banku. Elastyczność oferty: bez zastrzeżeń. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: "wyższa kultura bankowości" to reklamowa FIKCJA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Supera bank obsługa super bez zastrzezen polecam wpaniali konultaci ,doradcy i opiekunowie bankomaty wpłatomaty tam nie ma kolejek jestem zadowolony. Jedno ale ostatnie księgowanie o 15 i tu mi sie tylko nie podoba ale mozna przezyc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Wpłaciłem 28 tys i zniknęło. Nikt nie jest wstanie odpowiedzieć gdzie są te pieniądze. Zgłoszenie osobiste bez efektu. Telefonicznie nie odbierają. Mailem nie odpowiadają i nie dzwonią na podany nr telefonu. Czyżby ukradli?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank z beznadziejną obsługą klientów , reklamacje załatwiane długo, informacje udzielane błędnie. Rozliczenie płatności zagranicznych skandalicznie kursy rozliczeń zupełnie nie rynkowe . Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Fatalna platforma internetowa, mając kilka kont zdarza się, że nagle zmienia się konto z którego miała zostać dokonana płatność. Dodatkowo system wiesza się przy dokonywaniu przelewów, co powoduje, że część z nich nie zostaje zrealizowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wyokie. Dostęp internetowy: dostęp jest łatwy, natomist odnalezienie czegokolwoiek wsród miliona zakładek jest raczej mylące. Nigdy nie mogę znaleźć ile mam do skpłacenia, ile jest zablokowane. Bardzo mylący system.. Elastyczność oferty: O jakiej elastycznośc mówimy? Karty kredytowe nie pozostawiają żadnej elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: wysokie. Jasność oferty: Żenujący poziom obsługi klienta. Muszę przyznać, że Alior bank bardzo mnie rozczarował jesli chodzi o troskę o klienta i zwyklą ludzką uprzejmość. Pracownicy( nie mówię, że wszyscy, ale sporo) sa raczej nadęci niż uprzejmi. To nie ejst jedyny bank, w którym mam konto, więc mam porównanie. Minimum formalności: To nieprawda. Wszystko jest dużo bardziej skomplikowane, niż delkarują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem Aliora od początku, kredyt dostałem bez problemu dzięki opiekunowi klienta którego mi przyznano. Ogólnie jestem zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Ogólnie jestem zadowolony z banku małe opłaty miła obsługa. Tylko załatwienie kredytu w koncie osobistym i na firmę jest tak łatwe ... Prędzej sie można spodziewać wizyty Św. Mikołaja w maju. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żadna rewelacja. Dostęp internetowy: może być. Obsługa klienta w placówce: beznadziejna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: taka jak w każdym banku, prawie żadnych różnic. Elastyczność oferty: żadna rewelacja. Wysokość opłat i prowizji: żadna rewelacja. Oferta kart płatniczych: jak w prawie każdym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez cudów. Dostęp internetowy: normalka. Obsługa klienta w placówce: Zawsze był spokój - dziś wszedłem i oniemiałem - 20 osób czekało na zapłacenie rachunków bez prowizji. Przy ich bardzo wolnym systemie komputeroweym jedna osoba była obsługiwana 15 minut. Po pół godzinie i obsłużeniu czterech osób zrezygnowałem. Zmieniam bank- przy tak niewydolnym systemie komputerowym nie rzuca się na detal. Przy okazji nie szanując dotychczasowych klientów i stawiając na emerytów którzy mają czas.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: standard. Elastyczność oferty: brak opinii. Wysokość opłat i prowizji: normalnie. Oferta kart płatniczych: bez cudów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w Aliorze Konto Osobiste, z którego jestem w 100% zadowolony. Alior jest moim głównym bankiem, więc z kartę z paypassem płacę 5zł, co zostaje mi wynagrodzone, dzięki bezpłatnym bankomatom na całym świecie! Z kolei jeśli chodzi o całą bankowość internetową jest całkiem w porządku. Chcąc zrobić przelew nie musimy martwić się o brak karty-zdrapki, gdyż potwierdzenia przychodzą na sms. Jeśli chodzi o obsługę w Banku, zawsze byłem miło przyjęty, uśmiechnięte Panie rekompensują całe niezadowolenie i niedogodności, wynikające z dłuższych kolejek. Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem obsługi w banku. Pełen profesjonalizm. Oby tak dalej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: i tak niskie , tak jak w innych bankach. Dostęp internetowy: Brak możliwości zamknięcia konta w necie. Obsługa klienta w placówce: straszna, brak dostępu do konta bo miałem brudny dowód osobisty, pan a potem pani z okienka stwierdzili ze jest niewazny i mam sobie wyrobic nowy. DYSKWALIFIKACJA. policja i inne banki nie maja zastrzezeń. a dowód bede musiał zmienić bo nawet konta nie moge zamknąć. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie potrzebuje. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niezła oferta,a zwłaszcza ubezp.asistance dołączone do konta,przelewy ekspresowe(tańsze niż w mBanku),bankowość internetowa na przyzwoitym poziomie. Uwaga na kredyty przyznawane"w ciemno"-nie są tanie! i drogo kosztuje wycofanie się z nich! Generalnie opinia pozytywna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ja w zupełności mogę polecić ten bank. Pół roku temu braliśmy kredyt hipoteczny na 110 % wartości i bez problemu wszystko poszło. fakt, trzeba trafić na dobrego bankiera, polecam w Lublinie na Wallenroda panią Monikę bo w innym oddziałach było 0 kompetencji. a u Pani Moniki decyzja w 3 dni wypłata kredytu po 2 dniach. super polecam i jeszcze raz dziękuje Pani Monice. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsluga na najwyzszym poziomie, jednak doczekanie sie na zalatwienie kredytu, wymaga nie malej cierpliwosci.... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »