Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank S…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Czekam czekam już miesiąc wpłaciliśmy zadatek na umowie przedwstępnej na mieszkanie i boję się że pieniądze przepadną - kwota 6 tys. złotych.Pani analityk z Krakowa ja mieszkam w Lesznie będzie decydowała o moim życiu. Dokumenty ma wszystkie dostarczone,boję się ze jeszcze będę musiał dostarczyć numer buta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to żart. Z kulturą do czynienia tam nie mamy a co dopiero wyższą. Drugi raz próbuje załatwić tam wniosek o kartę kredytową - nie jestem w stanie. Może wydawać się to śmieszne, ale bank nie jest w stanie złożyć dla mnie wniosku! :) Niekompetentni pracownik lub brak kwalifikacji wśród wyższej kadry, która nie potrafi zarządzać zespołem. Mówię tutaj o placówce w poznaniu przy ulicy Hetmańskiej.Stanowczo odradzam, przenoszę się do innego banku czym prędzej.Zrezygnowałem już z tego samego powodu z banku ING, gdzie przez urlop marcowy pracownika moja firma została na lodzie bez możliwości dokonywania transakcji internetowych.Pracownik wyjechał na urlop i zapomniał powiedzieć, że usługa nie została przedłużona :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku od dwóch lat i jak na razie jestem zadowolony z ich usług. Pakiety dodatkowych ubezpieczeń do konta także się przydają:) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, chciałbym opisać moje doświadczenia podczas ubiegania się o pożyczkę hipoteczną, częściowo konsolidacyjną i zapytać, czy było to normalne. Bajka będzie długa. Wystąpiliśmy we czwórkę, syn,synowa, żona i ja. Ponad miesiąc trwało donoszeniwe coraz to nowych dokumentow /"zestaw podstawowy" dostarczyliśmy od razu/ i słuchanie, że "teraz, to już wszystko.W końcu syn zadzwonił do mnie - jutro podpisujemy umowę. Euforia, jest 7 grudnia. Podpisanie z kulturą niewiele miało wspólnego.4 osoby w zimowych okryciach stłoczone przy biurku pani z dumną wizytówką - bankier d/s bankowości hipotecznej. Pani seryjnie podaje kartki, kilkadziesiąt, - parafka,parafka, podpis - gdybyśmy mieli to wszystko przeczytać/zrozumieć trwałobyz kilkanaście godzin. Pierwsza niespodzianka: wypłata części konsolidacyjnej nastąpi po dostarczeniu wnioisku o wpis do hipoteki i zaświadczeń z banków o zleceniu przez nas wcześniejszej spłaty kredytów, część gotówkowa - po dostarczeniu zaświadczeń o spłacie tych kredytów,/tak, jakbyśmy mieli możliwość przechwycenia wplat Aliora/. Na uwagę, że w umowie wymienione są kwoty spłat sprzed 2 miesięcy pani odparła, że nic nie szkodzi, bo przecież nadwyżka zostanie zwrócona. Na koniec dostałem wypełniony wniosek do sądu o w/w wpis. Pojechałem od razu, /w Gdańsku to wyprawa przez pół miasta/ i dowiedziałem się, że wniosek jest niekompletny, brakuje jakiegoś upoważnienia. Rano pani bankier zadzwoniła do syna, że "zapomniała dodać jednego dokumentu" i prosi o przyjście. Przy okazji poinstruowała go, ze możemy zlecenia zamknięcia kredytów wysłać listem poleconym, a jej dostarczyć kopie z dowodami nadania. Wziąłem upoważnienie i ponownie pojechałem do sądu. Następnego dnia wysłaliśmy zlecenia /4 polecone priorytety/, a syn zawiózł wszystko do Aliora i usłyszał, że za 2-3 dni pani uruchomi kredyt. Jest 12 grudnia. Po dwóch dniach dzwoni syn: 1. Te wysłane zlecenia możemy sobie włożyć w buty, muszą być oryginały poświadczone przez bank, 2. Coś nie gra z ksiegą wieczystą, ale nie wie co, lepiej żebym sam zadzwonił. Nie miałem numeru ani nazwiska naszej pani bankier, ale dostałem wcześniej z Aliora dane mojej "opiekunki klienta". Zadzwoniłem więc do niej, a ona udzieliła mi dwu informacji - obie fałszywe. Podała błędne nazwisko naszej pani bankier i telefon do jeszcze innej osoby. W końcu dodzwoniłem się do tej właściwej - powiedziała, że w księdze wieczystej "pojawiła się wzmianka" i mam jechać do sądu wyjaśnić to. Na moje zrozumiałe zdenerwowanie, odpowiedziała z wyższą kulturą: "Przecież nikt panu nie kazał przychodzić do nas po kredyt". Zaczęło się bieganie po poświadczone zlecenia wcześniejszej splaty. Najłatwiej poszło w eurobanku, gorzej gettin i millenium - połowa grudnia, pełno klientów, najgorzej w bph - za nic nie rozumieli, o co mi chodzi. Błyskawicznie dostałem info, ile jest do spłaty, ale nie o to mi chodziło. W końcu jednak udało się. W sądzie dowiedziałem się, że tajemnicza wzmianka pojawiła się w 2004 roku i przez niedopatrzenie nie została usunięta. Pracownicy kulturalnego banku musieli ją przeoczyć, bo wypis z księgi mieli od listopada. Przed samymi świętami zaczęła wpływać transza konsolidacyjna. No teraz to już z górki, ale niezupełnie. W eurobanku spłata może nastąpić tylko w terminie płatności, u mnie 10 stycznia. Muszę czekać na zaświadczenie o spłacie. W międzyczasie bph porzesłał mi nadwyżkę spłaty, pocztą , na mój koszt. Ponad 20zł.W innych przypadkach było taniej, co nie znaczy bezpłatnie. Wreszcie w połowie stycznia dorwaliśmy się do gotówki. Na 10 lat zostałem klientem banku, który nie szanuje czasu i pieniędzy klientów, narażając ich na niepotrzebne koszty /bezsensowne polecone, zwrotne przelewy, jazdy po mieście/, a jego pracownicy traktują ich, jak przeszkodę w pracy. Może ktoś uświadomiłby "bankowców", że przychodząc do nich po kredyt, zapewniam im pracę, na której, jak widać, wcale im nie zależy. Jeśli tak wygląda wyższa kultura bankowości, to jak pracują te o niższej? Na koniec chciałbym zadedykować Aliorowi znane powiedzenie : klient zadowolony przyprowadzi pięciu nastepnych, a niezadowolony zrazi pięćdziesieciu. Mam nadzieję, że tę drugą liczbę uda mi się znacznie przekroczyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ALIOR CORAZ BARDZIEJ PRZYPOMINA PRZYCHODNIĘ NIŻ BANK. KOLEJKI DO KASY A TO DZIĘKI DARMOWYM OPŁATOM ZA OPŁATY RACHUNKÓW. NIKT NIE POMYŚLAŁ O FIRMACH I KLIENTACH INDYWIDUALNYCH. MIAŁEM TAM KONTO FIRMOWE I OSOBISTE - NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak. Minimum formalności: Niestety, w tym banku nie jest możliwe otrzymanie karty kredytowej - składam wniosek drugi raz i drugi raz jestem ignorowany przez pracowników banku - zwyczajnie tygodniami nie ma żadnego postępu w sprawie wniosku o kartę kredytową - za pierwszym razem zrezygnowałem po 3 tygodniach - obecnie czekam już tydzień od złożenia wniosku i nic, nawet jednego telefonu żeby chociażby potwierdzić wniosek.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed lokatami internetowymi!!! Aby założyć lokatę nie trzeba (ha,ha,ha) posiadać konta w Alior Banku - tak zapewniają w materiałach informacyjnych- ale żeby wypłacić złożone na lokacie pieniądze trzeba założyć ROR- albo wypłacić GOTÓWKĄ (XXI wiek ???) skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam obsługa beznadziejna zostałam oszukana wręcz okradziona skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W internecie brak możliwości informacji o historii wpłaty (kwota, oprocentowanie, termin zakończenia). Wypłata pieniędzy po zakończeniu terminu lokaty niemożliwa przez internet bez założenia RORu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jestem bardzo zadowolona. Jedno z najwyższych oprocentować na kontach oszczędnościowych, lokata nocna na ROR z wysokim procentem. . Dostęp internetowy: Bardzo dobrze działający portal, jasna obsługa. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie rośnie z dnia na dzien-uwaga na korzystanie z wpłat i wypłat w kasach i bankomatach - karty wypukłe to prawdziwa pułapka w tym banku!!!. Dostęp internetowy: bez uwag. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Lepiej szukać znacznie tańszych banków. Elastyczność oferty: brak rozmów - jest jak jest. Wysokość opłat i prowizji: totalna porażka - za wszelkie transakcje są pobierane opłaty (od tego roku tj 2012) wcześniej opłat nie było. Dla przykładu - pobranie 3tyś zł to 90zł prowizji + 26zł odsetek przy spłacie automatycznej (brak spłaty spowoduje dodatkową karę za spóźnienie). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Całkowity brak profesjonalizmu z dnia na dzień zmieniają zasady. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo mi się nie podoba łapanie klientów na darmowe konto firmowe, następnie całkowita zmiana zasad i opłat.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od początku jego istnienia na polskim rynku . Dokonywałem różnych operacji bankowych , nie zdarzyło się abym miał jakieś problemy . W oddziałach banku z których korzystałem , a było ich kilka obsługa bardzo miła kompetentna,służy rzetelną radą . Nieco gorzej sprawa wygląda w oddziale który myślę że jest franczyzą odwiedziłem jeden taki punkt i nie zamierzam już korzystać z jego usług , to i brak wpłatomatów to jedyne uwaga które mam . Uważam że bank godny polecenia . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PRZEMADRZAŁA PANI ZZA BIURKA NA PIERWSZYM PIETRZE PRZY PLACU ZAMKOWYM W LUBLINIE W SPOSOB MALO PROFESJONALNY PRZEKONYWALA MNIE O MOZLIWOSCIACH TEGO BANKU . NIESTETY KREDYT HIPOTECZNY DOSTALEM W INNYM BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie polecam.Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia.Zostałem oszukany na lokacie.Obsługa beznadziejna.Konsultanci bez przygotowania.Weryfikacja klienta przez 6 konsultantów przez ponad godzinę pomimo,że podawałem takie same dane .System informatyczny beznadziejny jak i cały bank! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Miało być 50zł za 9000zł na koncie w miesiącu jest tylko 100zł za aż 30000zł porażka. Obsługa klienta w placówce: Przelewy miały być darmowe kosztują 1,5zł zostałem oszukany. Wysokość opłat i prowizji: Wszystkie przelewy krajowe płatne 1,5 zł . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku!!!. Jest to jeden z najgorszych na polskim rynku. Jestem jeszcze, ale już niedługo,ich klientem. Zastrzeżeń mam mnustwo, są nierzetelni i nie odpowiadają na reklamacje, również pisemne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super sprawa. świetny bank, super obsługa, 5zł/mies za kartę i brak żadnych opłat! rewelacja. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Jestem klientem tego banku od samego poczatku jego wejscia na nasz rynek. jak dotad nie mam zadnych klopotow. W placowce czasami trzeba chwile poczekac na obsluzenie ale gdzie nie trzeba, Obsluga jest zawsze mila i dobrze informuje o produktach a nawet o haczykach. sama obsluga konta internetowego bez problematyczna i intuicyjna. zalatwienie sprawy przez infolinie nie nastrecza zadnych problemow. Oplaty sa do przyjecia jak na wysoki poziom swiadczonej uslugi podstawowej jak i rowniez uslug dodatkowych. Nie ma bankow idealnych ale mysle ze Alior naprawde zasluzyl na duzy poytyw.Mam nadzieje, ze nie zmieni sie nic w banku i ze nadal bede tak zadowolony jak teraz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie oceniam dużo lepiej niż na moim podstawowym koncie bankowym w mBanku. W mBanku najwyższe oprocentowanie lokat jest niższe niż najniższe w Aliorze... Na tle innych banków wypada całkiem dobrze, może nie najlepiej ale dzięki lokacie 6,2% całkiem wysoko w rankingu. Niewątpliwie na koncie ROR całkiem przyjemnym dodatkiem jest lokata nocna.. Dostęp internetowy: W tej kwestii zostałem trochę zaskoczony. Z poziomu konta internetowego można założyć wszystkie lokaty oprócz tej najważniejszej, 6,2% na 6mc. W tej sytuacji trzeba iść osobiście do placówki banku lub wypełniać jakieś dodatkowe wnioski. Niewątpliwie nie podoba mi się takie podejście internetowej bankowości. Po prostu nie rozumiem dlaczego użytkownik może założyć przez konto internetowe każda lokatę prócz tej. Reszta obsługi raczej normalna. Trochę w obronie banku mogę powiedzieć, że osoby które narzekają, że przelewy długą idą niech lepiej sprawdzą czym jest sesja elixir, kiedy pieniądze przychodzą i wychodzą z banku własnego jak i przeciwnego. Wtedy nie będzie nieporozumień. Ale prywatnie uważam, że w dobie tak zinformatyzowanego świata przelewy powinny pojawiać się natychmiast.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi. Przy pierwszej mojej wizycie w placówce obsługa wzorowa, każde moje pytanie objaśnione, miła atmosfera. Przy drugiej mojej wizycie zakładałem już konto i natrafiłem chyba na Panią przed okresem... Miałem wrażenie, że robi mi łaskę, że mnie obsługuje. Każda pytanie zbywane jak od niechcenia. Kiedy znalazłem błąd w moich danych wydawało mi się, że ktoś tu się na mnie obraził, bo dodaje dodatkowej roboty, trzeba jeszcze raz drukować i iść do drukarki. Szkoda, że trafiłem na takiego opiekuna... Jeśli chodzi o kontakt na infolinii to trafiłem akurat na przesympatyczną konsultantkę, aż się dało wyczuć uśmiech w głosie i najchętniej to bym z tą konsultantką załatwiał wszelkie sprawy związane z moim kontem i nawet bym ją zaprosił na kawę po pracy ;) Niewątpliwie podniosła tę ocenę mimo, że nie z placówki.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Jako stosunkowo młody stażem użytkownik Aliora, wiele nie mogę powiedzieć na ten temat. . Wysokość opłat i prowizji: Osobiście założyłem konto w Aliorze jako konto dodatkowe, oszczędnościowe. Prowadzenie konta za darmo, przelewy za darmo więc mnie to satysfakcjonuje. Minusem jest opłata za kartę w wysokości 5-9zł/mc. (jeśli ktoś ma jednak kartę to miłym dodatkiem jest darmowy dostęp do wszystkich bankomatów). Ponieważ jest to tylko dodatkowe konto to z karty nie muszę korzystać i jej nie chciałem. W aktualnym rozrachunku mnie ten bank nic nie kosztuje.. Oferta kart płatniczych: Płacenie za kawałek plastiku 5-9zł miesięcznie to wg mnie całkiem sporo. Rozumiałbym jednorazowy wydatek za wyrobienie karty ale "abonament" miesięczny? Tym bardziej jest to wada w Aliorze gdyż bank ten reklamował się kiedyś twierdząc, że za niektóre rzeczy klient nie powinien płacić i że to powinien być darmowy standard.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem kabaretowym: Solidny bank solidne krzesełko, a papieru niema:D plusy miły łaty w obsłudze interfejs większość obsługi miła i bez problemowa minusy lokata nocna zabiera połowę kapitału zamiast całości, zobaczymy czy zmienią to jak wejdzie w życie ustawa podatkowa zaokrąglająca podatek belki do pełnych groszy:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: kiepski system, zbyt skomplikowany, hasło muszę mieć przed sobą, najlepszy jest w mbanku. Wysokość oprocentowania: takie sobie, dobry system taryfy nocnej, aha i chyba celowa dezinformacja na stronie internetowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoko ,przy limicie kredytowym to aż 17 % w porównaniu mbank ma 15 skoki 15,5 WBK 16. Dostęp internetowy: W miarę ,przy wolniejszych łączach może się ciąć ,aplikacja ładowana w javie. Wysokość opłat i prowizji: Tu można było by się rozpisać ,zależy czy półtora roku temu jak zakładałam konto czy teraz...Również wysoko. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: średnia z 3 kredytów to ponad tydzień zabawy. Możliwość negocjacji oferty: nie polecam,oferują wszystko nie ma nic . Minimum formalności: Sterta dokumentów,również nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nic ponad standard. Dostęp internetowy: założenie tak, potem, żeby odebrać lokatę muszę lecieć do banku bo nie przeleją mi z powrotem. Dodatkowo żeby odebrać muszę założyć jakieś konto ("darmowe"), którego przy odebraniu pieniążków nie chcieli mi zamknąć (kazali przejść do jakiegoś innego okienka). Elastyczność oferty: standard. Możliwość negocjacji oferty: standard. Dostępność w różnych walutach: nie wiem. Minimum formalności: za dużo formalności. Z tego powodu więcej nie przeleję im nawet złotówki.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata nocna jest bardzo dobrym pomysłem, ponieważ zawsze się zwróci 5 zł za kartę ;). Dostęp internetowy: Nigdy żadnego problemu, ani nagminnych przerw technicznych tak jak w mBanku. Obsługa klienta w placówce: Jeżeli jest jakiś problem to na ogół sami pracownicy go rozwiążą. Jeżeli natomiast było by to zbyt trudne to wystarczy poprosić o kierownika. Na ogół tak drastyczny środek nie jest potrzebny, ale jak go już uzyjemy to zostanie nam podany nawet numer komórkowy służbowy kierownika oddziału który weźmie sam na siebie całą sprawę ;). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie mogę się wypowiedzieć, nie korzystam z kredytów ani debetów.. Elastyczność oferty: Jest dużo do wyboru produktów, kazdy znajdzie coś dla siebie, np. konto zakupowe dla kobiet ;). Wysokość opłat i prowizji: 5zł za kartę ale w zamian są ubezpieczenia!!! . Oferta kart płatniczych: Który bank ma w swojej ofercie kartę kredytową World Signia MasterCard ;) ? Tylko oczywiście nieliczni i najlepsi :D. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: Miałam kartę kredytową Master Card. 05 stycznia poszłam do oddziału żeby ją zlikwidować. I się zaczęło! 15 lutego dostaje telefon z windykacji że jestem winna pieniądze bankowi, 17 lutego dostaje sms że jestem winna 90 zł z płatnością do 20 lutego, idę do oddziału na koncie nie mam żadnych zadłużeń. Po godzinnych poszukiwaniach i kilku telefonach okazuje się ,że jestem winna bankowi roczną ! opłatę za kartę 90 zł. Pani w banku ,mówi ,że to nie wszystko i jeszcze jestem winna 41 zł jest to kara jeśli do 20 nie wpłacę 90 zł ( jest 17!!!!!!!!) dla świętego spokoju wpłacam całą kwotę 131 zł. Pani mnie informuje,że nadpłata zostanie mi zwrócona po rozwiązaniu umowy. Dziś tj. 24 lutego dostaje pismo z banku ,że jestem winna 70 zł i 20 za monit czyli razem 90 zł. Próbuje dodzwonić się na infolinie bez skutku. znowu wybiorę się do oddziału. Powodzenia dla wszystkich co będą chcieli zamknąć kartę kredytowa w ALIORZE. Rzeczywiście wyższa kultura bankowości !!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porazka, naciągaja klientów na karty i limity odnawialne a nie chca dac normalnego kredytu. Miałem kilka przejsc z tym bankiem naipierw kredyt hipoteczny, decyzja odmowna z powodu kominka w domu,Szok! Dodam ze jestem ich klienten od 3 lat i mam dobra zdolnosc,prowadze dobrze prosperującą firmę. W innym banku dostalem kredyt w 3 dni!! Potem byl gotówkowy,tez mi odmowili ,chcieli mnie naciagnac na karte kredytowa lub limit odnawialny przy lichwiarskim oprocentowaniu,niestety nie trafili na frajera. Poszedlem do innego banku,dostalem od reki. Nie polecam tego banku,banda oszustów i naciągaczy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
może ktoś poprosi o zestawienie roczne kosztów obsługi konta firmowego...potrwa to 2-3 tygodnie. Decyduje CENTRALA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
brak pieniedzy (euro , funtów dolarów ) w jednostkach banków.Jak juz są to tylko 100 i 50 po drobne odsyłaja do kantoru!!!!SZOK.dlaczego nie można dać 1 gwiazdki albo 0 gwiazdek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W ogóle szkoda gadać. Alior jest chyba najgorszym bankiem wszechczasów. Wynagrodzenie mam na poczatku kazdego miesiaca aczkolwiek przelew mam około tygodnia później, bank operuje moimi pieniędzmi i nie jest to wina [pracodawcy gdyż sama robię te przelewy i o dziwo wszyscy maja wypłaty a ja niestety nie bo Alior ma czas.......żenada....po długim weekendzie zamykam konto i zegnam ozięble...nie polecam absolutnie Alior banku!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wrażenia jak najgorsze! Choć mam stałą pracę na umowę bezterminową Alior Bank potraktował mnie jak lumpa i nie pożyczył głupiego tysiąca oceniając moją zdolność kredytową, jako niewiarygodną. Natychmiast zlikwidowałem konto w ich banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żeby Cię dostać to odsetki są dosyć dobre,jak już Cię mają to zupełnie inne jakie proponują. Zakładasz lokatę 100 dni to Masz 6,03 % stałe, po upływie 100 dni już inne,nie jak w umowie odnowienie na tych samych warunkach. Trzeba uważać ,bo dostaniesz tylko 4,85% i już są na swoim.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odsetki z lokat giną po drodze jak są przelewane na konto osobiste!!! Trzeba mieć oczy szeroko otwarte !!! Czas aby ktoś zajął się działaniem pracowników.Kontakt z SZEFOSTWEM bardzo trudny , można stwierdzić , że prawie niemożliwy. Inne warunki lokat ustalasz inne dostajesz w następnym terminie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kolejny miesiąc a za chwilę kolejny rok będę czekał na realizację podstawowej zasady bankowości czyli uczciwości w interesach. Do chwili obecnej nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji rozliczeniowej tej prawie 200% podwyżki ostatniej raty wyrównującej. Jak na Aliora o ?najwyższych? standardach bankowości to KURIOZUM gdy innym bankom, takie rozliczenie, nie sprawia to żadnej trudności. Ten bank nie ma szczęścia też do własnych pomysłów takich jak np. osławiona pielęgniarka spokojnie idąca z pomocą do cierpiącego pacjenta tego banku. Pomijam fakt że dla swoich pacjentów żałowano na lekarza. Inny przykład to idący z bardzo lekkim kanistrem na paliwo do klienta tego banku, któremu zabrakło paliwa. Myślałem, że to już koniec tych własnych pomysłów. Ale NIE. Mamy NOWY. Jest nim ?zarabianie na spadkach?. Jak przewidywałem musiało to upaść bo ostatnio nie widzę w reklamie TV TEJ NOWOŚCI. Nie jest też dobrze z pomysłami ogólnodostępnymi. Procent Aliora mimo że jest wysoki , ale nie najwyższy, przegrywa z procentami niższymi, innych banków, dającymi tyle samo a może nawet więcej. GDZIE TA WIELKOŚĆ ??????? Brak też czytelności w tzw. ?mini ratce? za 22 zł. ILE W NIEJ KOSZTÓW ??? ZNOWU BRAK PRZEJRZYSTOŚCI tak jak tam gdzie jest 10 zł kosztów i ani grosza więcej za każde pożyczone 1000 zł. Smutkiem mnie ogarnia informacja, że Alior może zniknąć, jak przejmie go polski kapitał lub chiński, który ma wejść niedługo do Polski. Wielka szkoda. Nie będzie nikogo od wysokich standardów. Biorąc to pod uwagę, można zrozumieć zwiększoną aktywność tego banku w ostatnim okresie. Im więcej ich zdobędzie tym wyższą cenę kapitał polski czy chiński będą musieli zapłacić. Mam tylko nadzieję, że następcy Aliora tak drastycznie nie zrzucą kosztów tej transakcji na barki nowych klientów tak jak zrobił to Alior ze mną i innymi nowo zakupionymi od HSBC.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej beznadziejny bank w jakim miałem konto. Bank dla ludzi którzy mają baaaardzo dużo wolnego czasu, żeby iść sobie posiedzieć i poczekać na swoją kolejkę. W międzyczasie reszta \"bankierów\" umila czas pytaniami typu \"A pan w jakiej sprawie...??\" Bank, gdzie ludzi ma się głęboko w *moderacja*, jak dla mnie totalna pomyłka. przeniosłem swoje konto z WBK, ale szybciutko wracam z powrotem. Nie stać mnie na bank, w którym trzeba spędzić pół dnia, żeby np. wpłacić pieniądze na konto. Totalne dno. Nie polecam nikomu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: było oki juz nie jest....opłaty systematycznie w górę,zabierają premię za oszczędności na koncie ( co było ich atutem) teraz zamiast 9 tys trzeba mieć 30 tyś zł.Założyłem u nich konto prywatne ( byłem zadowolony) potem 2 konta firmowe...teraz zastanawiam się nad ich przeniesieniem do innego banku...nazbierali klientów i teraz doją. Dostęp internetowy: ciągle "w remoncie" albo zamulony. Obsługa klienta w placówce: plastikowa, sztuczna ale ciężko załatwić prosta moim zdaniem sprawę jaka jest nie działająca prawidłowo nowa karta ( działa tylko na podpis). Oferta kredytu/ debetu w koncie: beznadziejna. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: dochodzą wciąż nowe: od sms-a od ubezpieczenia, od karty, od przelewu...zrobiło się nędznie...nazbierali klientów i teraz doją. Oferta kart płatniczych: beznadziejna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zmieniają ostatnio regulaminy na niekorzyść klienta. Dostęp internetowy: to jeszcze działa , chociaż często są aktualizacje. Obsługa klienta w placówce: plastikowe panienki zachowują się jak roboty, ale za to w kulturalny sposób. Oferta kredytu/ debetu w koncie: debet to pomyłka... Elastyczność oferty: ostatnio wydzwaniają z idiotycznymi ofertami i nie chcą się odwalić nawet w niedzielę...w dodatku na mój stary numer który juz 5 razy zmieniałem w placówce osobiście. Wysokość opłat i prowizji: od listopada wprowadzili kolejne prowizje...powoli będę się wycofywał z tego banku- to co było ich atutem powoli odchodzi w przeszłość- stosują opłaty za przelewy, kartę, jej ubezpieczenie. Oferta kart płatniczych: jedyny atut to możliwość bezprowizyjnego wybierania pieniędzy z innych bankomatów...ale za to stosuja miesięczna opłate za kartę, jej ubezpieczenie.Po wymianie starej karty nowa nie wymusza pinu więc wszędzie musze sie podpisywać.Po 2 reklamacjach i wymianach "plastiku" poddałem się...to prosty przykład jak jakośc idzie w dół. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialbym zwrocic uwagę klientom Alior Banku aby bardzo dobrze zapoznali sie z umowa a przede wszystkim z regulaminem kredytowym, na ktory bank bardzo czesto bedzie sie powolywal.Jakiekolwiek zmiany umowy Bank bedzie wysylal listami zwykłymi i nie bedzie go interersowac czy klient otrzymal przesylke czy nie.Jakiekolwiek sporne kwestie Bank bedzie ignorowal klienta, ignorowal zapisy umowy a wszelkie reklamacje rozpatrywal miesiac , dwa lub dłużej, nękając przy tym telefonami 5-7 razy dziennie.Moja sprawa po 7 miesicach pisania reklamacji nie przyniosla skutku a w chwili obecnej sprawą zajmuje się Komisja Nadzoru Bankowego, Zrzeszenie Banków Polskich, Urząd Ochrony Konsumentów. Ku przestrodze następnych klientów Alior Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za małe. Dostęp internetowy: Ciągły problem z logowaniem. Obsługa klienta w placówce: Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa klienta. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie posiadam. Elastyczność oferty: Oferty nieprawdziwe. Wysokość opłat i prowizji: "Brak opłat" wyciągnięty z rękawa po to żeby pozyskać klienta. Opłaty i prowizje pobierane są nie rzetelnie.. Oferta kart płatniczych: Pobierane opłaty za "bezpłatną kartę". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wszędzie :/. Dostęp internetowy: ok. Obsługa klienta w placówce: ok. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bank potrzebuje 2 tygodni namysłu, żeby rozpatrzeć wniosek o 12 tys zł kredytu... ( ze względu na "brak mocy przerobowych" )Nie wiem czy wszędzie tak mają. Poczekam. Ciekawe jaki będzie koszt kredytu.. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Średniego typu. Dostęp internetowy: Wielokrotne błędy w dostępie w pole hasło po wpisaniu numeru CIN. Wolna strona. Zmieńcie hosting. Zbyt wolne przelewy! Kurde. Przecież jak ktoś nie zrobi do 13. to dojdzie jutro?. Obsługa klienta w placówce: Nie narzekałem jeszcze. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie wiem. Elastyczność oferty: Słabo rozwinięte możliwości np. karta czip powinna być z dowolnym nadrukiem dla klienta np. Star Trek albo Matrix itp itd z opcją wpisywania na topie czegoś innego niż imie i nazwisko, bo to jest w czipie a po co komu wiedza, że ta karta należy do mnie, skoro ją ktoś ukradnie będzie kiepsko .... Wysokość opłat i prowizji: Za duże opłaty ... co miesiąc 10zł i te raty ... Oferta kart płatniczych: Wzór powinien być nie jeden ,kilka ale pełno i z opcją dopłaty jak ktoś zechce mieć własny wzór. Nazwisko i imię na karcie? A jak mi ktoś ukradnie, to przyjedzie pod mój adres po PIN? Bo je zna? Żenada. Na razie jest kotek. Zbyt wolne przelewy! Przecież jak ktoś nie zrobi do 13. to dojdzie jutro?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli ktoś pisze że w tym banku są drogie kredyty i trudności z ich uzyskaniem to utwierdza mnie że moich oszczędności nie oddadzą komuś kto je przeje i nie będzie miał z czego spłacić.Dlatego założyłem w nim konto.Tylko czasami się zdarza (jak w tej chwili)że nie mają dobrej lokaty,chociaż wcześniej mieli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wrzuce na lokatę to jest procent jak nie to nie ma . Dostęp internetowy: System często się zawiesza, mało profesjonalnie skonstruowany w porównaniu do innych banków . Obsługa klienta w placówce: ogólnie ok, ale jak wprowadzili opłacenia rachunków to w kolejkach stoi się i stoi . Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem . Elastyczność oferty: tylko dwa warianty uzależnione od obrotów . Wysokość opłat i prowizji: tu jest lipa największa od listopada wprowadzili opłaty za przelew 1,50 ++ autoryzaca sms dramat wcześniej tego nie było a teraz zdzierają niesamowicie . Oferta kart płatniczych: tuta standard jest tak jak wszędzie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wysokie oprocentowanie lokat i rachunku osobistego. Dostęp internetowy: dostepnosc 24 godz . Obsługa klienta w placówce: na wysokim poziomie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem,. Wysokość opłat i prowizji: niskie prowizje . Oferta kart płatniczych: nie mam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Nie chcę przeklinać ALE NIGDY WIĘCEJ NIE WZIĄŁBYM W TYM BANKU KREDYTU!!!! PO SŁACENIU WCZEŚNIEJ ZADŁUŻENIA OD 3 TYG NIE MOGĘ DOSTAĆ ZAŚWIADCZENIA ŻE KREDYT ZOSTAŁ SPŁACONY zAMKNĄŁEM KREDYT PRZEZ INFOLINIĘ PO 8 TELEFONACH I DWÓCH WIZYTACH W PLACÓWCE NADAL NIE MAM TAKIEGO ZAŚWIADCZENIA!!! CO INNEGO SIĘ SŁYSZY CO INNEGO JEST FAKTEM MAM WRAŻENIE ŻE INFOLINIA TO ODRĘBNY BANK NIE POWIĄZANY Z PLACÓWKAMI JAK DOKONAJĄ FUZJI TO MOŻE POMYŚLE JESZCZE O TYM BANKU . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Witam wszystkich . Chce ostrzec potencjalnych klientów tego banku !!!! Omijajcie go z daleka . Otrzymałem informacje o racie wyrównującej na koniec kredytu . Rata ta wg podpisanej umowy była za duża więc chciałem wyjaśnić tę sprawę z Alior Bankiem . Udałem się do oddziału w którym za bardzo nie wiedziano co z tym zrobić , czekam już prawie miesiąc na odpowiedź i nic . Próbowałem zadzwonić na infolinie , kilkakrotnie (numer na umowie) - można zasnąć czekając na konsultanta , zrezygnowałem . Dzisiaj w skrzynce znalazłem list od Alior Banku już myślałem ze to wyjaśnienie z ich strony - nic bardziej mylnego , otrzymałem wezwanie do bezzwłocznej zapłaty już z odsetkami , rata o jedyne 30 złoty większa . Podsumowując nadal czekam . "Wyższa kultura bankowości" to jest chyba jakaś kpina !!!! Jak słyszę ich reklamę to mi się śmiać chce !!! Trzymajmy się wszyscy z daleka od tej firmy , konkurencja jest duża po co ryzykować !!!! . Dostęp internetowy: brak. Wysokość opłat i prowizji: brak. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: brak. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: brak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średni jeśli chodzi o dostęp na rynku. Dostęp internetowy: brak dostępu na lokacie 100 dniowej. Elastyczność oferty: j/w. Możliwość negocjacji oferty: brak możliwości. Dostępność w różnych walutach: brak. Minimum formalności: beznadziejna obsługa, lokatę 100 dniową można założyć jedynie za pośrednictwem infolinii lub przez internet wprowadzając za każdym razem wszystkie szczegółowe dane (takie jakie wymaga bank do otwarcia ROR). Samo założenie lokaty trwa kilka dni. Jeszcze gorzej ma się sytuacja w oddziale. Inaczej mówiąc Alior Bank obraca środkami na oprocentowanym rachunku w wysokości 0,5% w stosunku rocznym, a przecież chwali się w mediach, że ich lokata 100 jest oprocentowana 6,03%. Gdy wziąć pod uwagę długość okresu otwarcia lokat i porównać to z konkurencja, konkurencja o niebo wygląda lepiej. Tam otwarcie lokaty następuje w dniu zdeponowania środków na rachunku. Moje lokaty są już zakładane przez 4 dni i nadal się nie doczekałam ich otworzenia. Przez cztery dni byłam zwodzona i okłamywana przez pracowników z infolini, którzy zapewniali mnie, że lokaty są założone, choć w systemie transakcyjnym nie było tego widać. Dzisiaj moja cierpliwość się skończyła, po tym jak w kolejnej rozmowie z infolinią dowiedziałam się, że jednak lokaty nie są założone. Nie polecam tego banku. W szczególności trzeba uznać, że spotkałam się z brakiem kompetencji, a osoby z którymi rozmawiałam kłamią. Odmawiają także przełączenia rozmowy do swoich przełożonych. Widać jak to Alior Bank postrzega wyższą kulturę bankowości. Ten cały Alior Bank to jakaś kpina. Dzisiaj przelałam już moje oszczędności i zamykam rachunek bankowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar! Uważajcie na ten bank, wyzerował mi limity na kartach i wysłał moje pieniądze w świat :/\r\nA ponoć mówi się \"mieć coś jak w banku\". No na pewno nie w tym gdzie znikają pieniądze z kont.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zadowalająca. Dostęp internetowy: Beznadziejny,po załatwieniu wstępnych formalności i przelaniu na wskazane konto zadeklarowanej kwoty -zaległa cisza ,już 5 dzień.Reklamacja na razie bez odpowiedzi Alior Banku. Elastyczność oferty: bez zastrzeżeń. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: "wyższa kultura bankowości" to reklamowa FIKCJA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Supera bank obsługa super bez zastrzezen polecam wpaniali konultaci ,doradcy i opiekunowie bankomaty wpłatomaty tam nie ma kolejek jestem zadowolony. Jedno ale ostatnie księgowanie o 15 i tu mi sie tylko nie podoba ale mozna przezyc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Wpłaciłem 28 tys i zniknęło. Nikt nie jest wstanie odpowiedzieć gdzie są te pieniądze. Zgłoszenie osobiste bez efektu. Telefonicznie nie odbierają. Mailem nie odpowiadają i nie dzwonią na podany nr telefonu. Czyżby ukradli?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank z beznadziejną obsługą klientów , reklamacje załatwiane długo, informacje udzielane błędnie. Rozliczenie płatności zagranicznych skandalicznie kursy rozliczeń zupełnie nie rynkowe . Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Fatalna platforma internetowa, mając kilka kont zdarza się, że nagle zmienia się konto z którego miała zostać dokonana płatność. Dodatkowo system wiesza się przy dokonywaniu przelewów, co powoduje, że część z nich nie zostaje zrealizowana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wyokie. Dostęp internetowy: dostęp jest łatwy, natomist odnalezienie czegokolwoiek wsród miliona zakładek jest raczej mylące. Nigdy nie mogę znaleźć ile mam do skpłacenia, ile jest zablokowane. Bardzo mylący system.. Elastyczność oferty: O jakiej elastycznośc mówimy? Karty kredytowe nie pozostawiają żadnej elastycznosci. Wysokość opłat i prowizji: wysokie. Jasność oferty: Żenujący poziom obsługi klienta. Muszę przyznać, że Alior bank bardzo mnie rozczarował jesli chodzi o troskę o klienta i zwyklą ludzką uprzejmość. Pracownicy( nie mówię, że wszyscy, ale sporo) sa raczej nadęci niż uprzejmi. To nie ejst jedyny bank, w którym mam konto, więc mam porównanie. Minimum formalności: To nieprawda. Wszystko jest dużo bardziej skomplikowane, niż delkarują. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem Aliora od początku, kredyt dostałem bez problemu dzięki opiekunowi klienta którego mi przyznano. Ogólnie jestem zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Ogólnie jestem zadowolony z banku małe opłaty miła obsługa. Tylko załatwienie kredytu w koncie osobistym i na firmę jest tak łatwe ... Prędzej sie można spodziewać wizyty Św. Mikołaja w maju. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żadna rewelacja. Dostęp internetowy: może być. Obsługa klienta w placówce: beznadziejna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: taka jak w każdym banku, prawie żadnych różnic. Elastyczność oferty: żadna rewelacja. Wysokość opłat i prowizji: żadna rewelacja. Oferta kart płatniczych: jak w prawie każdym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez cudów. Dostęp internetowy: normalka. Obsługa klienta w placówce: Zawsze był spokój - dziś wszedłem i oniemiałem - 20 osób czekało na zapłacenie rachunków bez prowizji. Przy ich bardzo wolnym systemie komputeroweym jedna osoba była obsługiwana 15 minut. Po pół godzinie i obsłużeniu czterech osób zrezygnowałem. Zmieniam bank- przy tak niewydolnym systemie komputerowym nie rzuca się na detal. Przy okazji nie szanując dotychczasowych klientów i stawiając na emerytów którzy mają czas.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: standard. Elastyczność oferty: brak opinii. Wysokość opłat i prowizji: normalnie. Oferta kart płatniczych: bez cudów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w Aliorze Konto Osobiste, z którego jestem w 100% zadowolony. Alior jest moim głównym bankiem, więc z kartę z paypassem płacę 5zł, co zostaje mi wynagrodzone, dzięki bezpłatnym bankomatom na całym świecie! Z kolei jeśli chodzi o całą bankowość internetową jest całkiem w porządku. Chcąc zrobić przelew nie musimy martwić się o brak karty-zdrapki, gdyż potwierdzenia przychodzą na sms. Jeśli chodzi o obsługę w Banku, zawsze byłem miło przyjęty, uśmiechnięte Panie rekompensują całe niezadowolenie i niedogodności, wynikające z dłuższych kolejek. Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem obsługi w banku. Pełen profesjonalizm. Oby tak dalej! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: i tak niskie , tak jak w innych bankach. Dostęp internetowy: Brak możliwości zamknięcia konta w necie. Obsługa klienta w placówce: straszna, brak dostępu do konta bo miałem brudny dowód osobisty, pan a potem pani z okienka stwierdzili ze jest niewazny i mam sobie wyrobic nowy. DYSKWALIFIKACJA. policja i inne banki nie maja zastrzezeń. a dowód bede musiał zmienić bo nawet konta nie moge zamknąć. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie potrzebuje. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niezła oferta,a zwłaszcza ubezp.asistance dołączone do konta,przelewy ekspresowe(tańsze niż w mBanku),bankowość internetowa na przyzwoitym poziomie. Uwaga na kredyty przyznawane"w ciemno"-nie są tanie! i drogo kosztuje wycofanie się z nich! Generalnie opinia pozytywna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ja w zupełności mogę polecić ten bank. Pół roku temu braliśmy kredyt hipoteczny na 110 % wartości i bez problemu wszystko poszło. fakt, trzeba trafić na dobrego bankiera, polecam w Lublinie na Wallenroda panią Monikę bo w innym oddziałach było 0 kompetencji. a u Pani Moniki decyzja w 3 dni wypłata kredytu po 2 dniach. super polecam i jeszcze raz dziękuje Pani Monice. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsluga na najwyzszym poziomie, jednak doczekanie sie na zalatwienie kredytu, wymaga nie malej cierpliwosci.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Skandaliczna - notorycznie nie oddzwaniają pomimo obietnic, na maile nie odpowiadają wcale, albo z tygodniowym opóźnieniem, zapominają poinformować o konieczności doniesienia dokumentów, co zmusza do kolejnych wizyt w placówce.. Oferta kart płatniczych: Żeby dostać kartę kredytową trzeba pojechać do ZUS po zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami - oferta dla ludzi z nadmiarem wolnego czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Świetny dostęp do internetu. Konto oszczędnościowe jest spięte na jednej stronie wraz z innymi produktami, jakich klient używa w banku. . Wysokość oprocentowania: 3,25%. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Jest. po spełnieniu odpowiednich warunków, takich jak wpływ pensji, czy odpowiednie saldo.. Minimum formalności: Jeżeli jest się już klientem Alior Banku, to wystarczą trzy kliknięcia myszką. A jak nie to niestety trzeba pofatygować się do banku i spisać umowę.. Obsługa klienta w placówce: Zazwyczaj miła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Alior przejął bank w którym miałam niewielki kredyt i zaczęły się kłopoty.Wpłaciłam ratę na ich konto ale pomyliłam nr ,zamiast przeksięgowac straszyli telefonicznie ,zapłaciłam po raz drugi ,ale wpłaty pierwszej nie zwrócili.Nie polecam!!i nie jestem z konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Świetna synchronizacja, nowe technologiczne rozwiązania i brak papierów. Bank wschodzącej ekonomii. A opłata się należy, bo przecież nie można mieć wszystkie za darmo. I to w takim stylu! Mercedes wśród banków.. Dostęp internetowy: Bank się rozwija. Ale wszystko jest w porządku na codzień. Myślę, ze będzie tylko lepiej.. Obsługa klienta w placówce: Nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Szybko, łatwo i przyjemnie :-) Jak z reklamy. Składasz wniosek przez internet, podpisujesz przez internet i regulujesz przez internet. Nowa jakość. Polecam. Elastyczność oferty: Można wiele rzeczy załatwić i oczekiwać wsparcia. Tylko należy mówić do rzeczy, a nie udawać finansistę ze słomą w butach.. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są niewielkie. 5 zł za kartę. Ale za jakość w pełni się należy. Nowoczesność idzie w parze z rozwojem. Warto zapłacić niewiele, aby mieć resztę za prawdziwe 0.. Oferta kart płatniczych: Jako pierwsi weszli z płatnościmi zbliżeniowymi. Wiadomo, ze to przyszłość płatności na świecie. Mają wiele wzorów (większość jest równie ładna co logo i design banku), a do tego bez problemów można wszystko nimi robić - Internet i cały świat.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem ostatnio do czynienia z doradcami ALIOR. Wszystko trochę trwało, ale to nie z winy tego Banku tylko BPH, który od ośmiu miesięcy nie wykreślił spłaconego kredytu z BIK. POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadziejny bank , roztwonili moje pieniądze, jak ktoś nie chce być niemile rozczarowany to niech zmyka z tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: nie polecam. poziom obsługi klienta najniższy z możliwych - najpierw czekałam na decyzję kredytową ponad miesiąc, a następnie pan mi powiedział, że mam się pojawić w banku o 16.00 bo on nie będzie ze mną w nadgodzinach siedział i mam sobie jakoś zorganizować moją pracę zawodową by zdążyć. chyba doradcy nie rozumieją kto tu jest klientem i kto komu płaci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tez jest ok. Dostęp internetowy: To jest ok . Obsługa klienta w placówce: Super wlażą ci w 4 litery jak zakladasz konto, ale jak juz coś od nich chcesz( np. kredyt czy karta kredytowa) to 1000 wymowek i nieobecności pracowników.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Za bardzo skomplikowane procedury!. Elastyczność oferty: Klamia w zywe oczy, oferują cos, co nie moga póżniej po analizie przyznać, nawet jeśli to jest promocja i na próbe!!. Wysokość opłat i prowizji: Zeby za wybranie własnych oszczednosci w banku placic - przesada. Oferta kart płatniczych: Totalna porażka w przypadku kart kredytowych, jak ustalisz pod siebie karte i splaty automatyczne z konta, tak by nie placic jakichkolwiek odsetek, to nie licz na karte - odmowa przyznania nawet jak chcesz limit 2000 zl, a wplat masz miesiecznie ponad 5000 zl. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Kończę z bankiem rzekomo 'otwartym dla ludzi'. Byłam ich klientką tylko 5 m-cy ale patrząc z perspektywy o 5 m-cy za długo. Jak widzę ich reklamę w TV to aż mnie nosi!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie ciekawe. Kredyt dla desperatów. Wysokość opłat i prowizji: gdy jedni bez prowizji czyli prowizja 0 Alior 2,5 i nie chcieli zejść. Reszta opłat też nie ciekawa. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bez rewelacji przeciętnie. Możliwość negocjacji oferty: Tak była intensywna tylko umowa nie zawierała efektów negocjacji. Wszystko było nie możliwe bo nie wychodziło im w systemie. Strara czasu. Różnorodność zabezpieczenia: mały +. Dostępność w różnych walutach: Tak ale za jaką cenę. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: brak doświadczenia miałam umowe o pracę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: witam mam konto osobiste w Alior banku mam wplyw na konto od pracodawcy tylko że w tytule jest wpisane kpi598 i dalej numerki a nie wynagrodzenie. bank popiera za kartę debetową 5= 4 zł wychodzi 9 Zgłosiłem do banku że jest to wpływ za wynagrodzenie pół roku bank nic z tym nie zrobił tylko nadal mnie okrada pracownicy łącznie z dyrektorem w Łodzi przy ulicy gorkiego olewają sprawe ciągle mówią wyjaśnimy wyjaśnimy mija prawie ól roku a sprawa stoi w miejscu za co on bierze pieniądze wycha za to żeby sobie posiedzieć.. Obsługa klienta w placówce: witam mam konto osobiste w Alior banku mam wplyw na konto od pracodawcy tylko że w tytule jest wpisane kpi598 i dalej numerki a nie wynagrodzenie. bank popiera za kartę debetową 5= 4 zł wychodzi 9 Zgłosiłem do banku że jest to wpływ za wynagrodzenie pół roku bank nic z tym nie zrobił tylko nadal mnie okrada pracownicy łącznie z dyrektorem w Łodzi przy ulicy gorkiego olewają sprawe ciągle mówią wyjaśnimy wyjaśnimy mija prawie ól roku a sprawa stoi w miejscu za co on bierze pieniądze wycha za to żeby sobie posiedzieć.. Wysokość opłat i prowizji: witam mam konto osobiste w Alior banku mam wplyw na konto od pracodawcy tylko że w tytule jest wpisane kpi598 i dalej numerki a nie wynagrodzenie. bank popiera za kartę debetową 5= 4 zł wychodzi 9 Zgłosiłem do banku że jest to wpływ za wynagrodzenie pół roku bank nic z tym nie zrobił tylko nadal mnie okrada pracownicy łącznie z dyrektorem w Łodzi przy ulicy gorkiego olewają sprawe ciągle mówią wyjaśnimy wyjaśnimy mija prawie ól roku a sprawa stoi w miejscu za co on bierze pieniądze wycha za to żeby sobie posiedzieć.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Miesięczna opłata podstawowa za kartę płatniczą -5 zł Opłata dodatkowa - pobierana tylko w przypadku gdy Alior Bank nie jest Twoim "głównym bankiem" - 4 zł. Tak to wygląda w teorii. W praktyce już kilkakrotnie bank pobrał z mojego konta opłatę dodatkową mimo systematycznych przelewów mojego wynagrodzenia na konto w tym banku. Musiałem interweniować w infolinii., przy czym opłata za rozmowę tel. wyniosła niewiele mniej niż opłata dodatkowa. Ponadto przy którejś z kolei mojej interwencji i zapewnieniu operatora infolinii o zwróceniu mi bezprawnie pobranej kwoty bank nie oddał pieniędzy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: starałem sie u nich o kredyt konsolidacyjny niestety lub może dobrze nie otrzymałem go u nich natomiast wielkie żdziwienie moje było gdy z ich komputerów bankowych starano sie o informacje z innego mojego konta w innym banku na szczeście bank także ma swoje mechanizmy obronne i informacji nie uzyskali.a i pamietajcie że debet podpisywany jest na rok i po roku trzeba umowe odnowić !!!! ciekawe co nie!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super Bank, super obsługa, bardzo mili doradcy. W szczególności polecam oddział lubelski przy ul. Wallenroda, załatwi się wszystko niemalże od ręki. Pełen profesjonalizm :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosta obsługa i chyba tylko za to plus - reszta słabo. Zwłaszcza jeśli ktoś korzysta z PayPal - i przelicznik bankowy jest dosyć ciekawie dobierany. Płacimy 1 dnia - kwota jest blokowana wysyłka do PayPal i z tego dnia powinno być rozliczeni ale nie okazuje się, że może być z dnia następnego a nawet kolejnego wszystko zależy od kursu.. dogodniejszego w tym terminie dla banku. Czyli nie ma co robić przelewów kiedy waluty są tańsze bo bank i tak sobie to odbije. W tej materii inne banki są zdecydowanie lepsze. Lokata nocna to ciekawy aczkolwiek słaby produkt pod względem opłacalności na dobrą sprawę nie ma szans na zyski z lokat ;). Aby mieć relatywnie dobry zysk z samych lokat to mniej niż 4-6mln zł nie ma sensu deponować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ponad 8 % sporo. Dostęp internetowy: Wszystko podpięte pod konto. Wszystkie informacje o bieżącym oprocentowaniu, harmonogramie, wysokości spłat i wysokości zadłużenia w jednym miejscu. Wysokość opłat i prowizji: 2x po 2%- za rozpatrzenie wniosku i przy wypłacie kredytu. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Wypłacenie kredytu 2 dni robocze od pozytywnej decyzji na wskazane konto w akcie notarialnym tu dałbym 5 gwiazdek. Ale bank ma przewlekłe procedury mimo, że już półtora roku posiadałem konto w tym banku. Procedura "ruszyła z kopyta" dopiero wtedy gdy pokazałem, że mam wstępne przyznanie kredytu w trzech innych bankach z warunkiem, że przeniosę wszystkie inne produkty do tych banków. Tu daje 3 gwiazdki, średnia 4.. Możliwość negocjacji oferty: Możliwość negocjacji pojawia się tylko wtedy jeżeli można wykazać, że negocjuje się też z innymi bankami, wtedy nagle niektóre zabezpieczenia okazują się niekonieczne, że koszt ubezpieczenia może być niższy, że część prowizji można zapłacić po przyznaniu kredytu lub bank opuści nieco oprocentowanie. Różnorodność zabezpieczenia: kredyt zabezpieczony przede wszystkim hipoteką, ale bank akceptuje też inne zabezpieczenia. Dostępność w różnych walutach: Jak najbardziej. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: tak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo zadawalająca:). Dostęp internetowy: Super:) szczególnie bankowość mobilna:). Obsługa klienta w placówce: No coż są ludzie i ludzie i placówki... w każdym banku trafi się obsługa i obsługa... Placówki powyżej 3 pracowników! Super! Nie to co w PKO BP bank za nic skasował mnie na 60zł w ciagu 3 miesiecy i jeszcze drugie tyle straciłem na paliwo jeżdżąc do mojego odziału suck..... Elastyczność oferty: Lokata Nocna rządzi!. Wysokość opłat i prowizji: trza wiedziec co mozna a co nie jak w kazdym banku opłata za debet wyszła jak za złoto:) 2zł za 3 dniowy debet na 1000 zł mogli by to zrobić opłat a powyżej 30 dni... Oferta kart płatniczych: Dla mnie bomba:). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ...nie polecam....żadna atrakcja depozytowa. Dostęp internetowy: koszmar bankowości internetowej..interface przypominający czasy Mojżesza!. Obsługa klienta w placówce: kulturalnie...było by super gdyby panie zgodziły się jeszcze np.umyć samochód klientowi..... Oferta kredytu/ debetu w koncie: no comment... Elastyczność oferty: szału nie ma... Oferta kart płatniczych: 5pln..ew.9 pln..za co???? za to by opłacać bankowo reklamy i kampanie w TV?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam właśnie rezygnuję z konta w tym \"super banku z kapeluszem\" Dla ludzi którzy cenią sobie negocjacje kredytów debetów w koncie na podstawie wpływów z rachunków to nie jest dobry adres. Mając tam konto prawie dwa lata i duże obroty nie dostałem nawet złamanego grosza kredytu. Odradzam taki oddział w miejscowości Łomża, jest tam dwóch gości którzy mało wiedzą o tym co mają robić. W tym oddziale jak jestem przejazdem i w oddziale 5 raz nigdy nie mogłem wypłacić w bankomatu więcej ni 1500 zł NIE DOŁADOWUJĄ BANKOMATU. SZOK \r\nNAPRAWDĘ JEŻELI NIE CHCECIE SIĘ DENERWOWAĆ SZUKAJCIE INNEGO BANKU!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
przeczytałam wszystkie opinie powyżej jestem klientka Aliora od 3 lat i podejrzewam, że większość tych negatywnych opinii to SPRAWKA KONKURENCJI!!!Alior to Bank dla ludzi z klasą i kulturą, zawsze wchodzi na rynek z czymś nowym, z czymś fajnym czego nikt do tej pory nie zaoferował a później wszystkie inne banki ściągają ten pomysł. Być klientem Aliora...BEZCENNE!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolony, jest taka konkurencja wśród banków że każdy może znaleźć ofertę dla siebie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: wyjątkowo u*************************liwy bank jeśli chodzi o nękanie, za zaległe 9 zł za ROR potrafią dzwonić po kilka -kilkanaście razy dziennie od 7 rano do 22. Nawet gdy się z nimi rozmawia i złoży deklaracje , następna zmiana operatorów dzwoni i nęka bo poprzednicy nie odnotowali. Kary za 1 dniowe spóźnienie spłaty karty kredytowej 25 zł, monit 40zł. Miałam praktykę w innych bankach i z tego co widziałam pełnomocnictwo dla małżonka składa się w zasadzie na "jednym papierku" w parę minut, alior robi z tym problemy i wysyła do notariusza. Robią problemy z zamykaniem rachunków, nie potrafią powiedzieć za co są naliczane salda, dług rośnie a klient nawet nie może dowiedzieć się za co. Nie polecam !. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »