eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam Eurobanku z innego powodu. Należę do osób, które starannie czytają wszystkie "paragrafy", trudno mnie w tym względzie czymś zaskoczyć i z tego punktu nie mam do banku żadnych zastrzeżeń. Mój problem jest inny: Co jakiś czas Bank "unowocześnia" strony internetowe dodając nowe zabezpieczenia. Od półtora miesiąca nie mam dostępu do mojego kona przez internet, ponieważ strona Banku nie chce się zalogować na moim komputerze (mam biały ekran z symbolem oczekiwania). Jest to komputer firmowy, na domowym jest OK. Wielokrotnie dzwoniłem do Banku z prośbą o pomoc, co może "przeszkadzać', nikt jednak nie umiał i nie chciał mi pomóc. Takich problemów nie mam z żadnym innym kontem w innym banku. NIE POLECAM WIĘC EUROBANKU Z TEGO POWODU, ŻE KLIENT MOŻE W OGÓLE NIE MIEĆ DOSTĘPU DO KONTA PRZEZ INTERNET. Ale Eurobank ma też zaletę: jest chyba ostatnim Bankiem, który wydaje niespersonalizowane karty płatnicze, bez nazwiska i bez płatności zbliżeniowych. Bardzo sobie tą kartę cenie, gdyż każdy w rodzinie może jej używać i nie muszę się martwić o konsekwencje jej zagubienia. Ryszard.

Komentarze (1)

użytkownik
~ marian  •  2014-01-20
Polecam przejść kurs komputerowy lub zmienić starą przeglądarkę. Wiekszej bzdury nie czytałem. Od około roku mam konto u nich ingdy nie miałem problemu.
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »