Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Obecny kształt Santander Consumer Banku jest wynikiem jego połączenia w 2011 r. z AIG Bankiem Polska, który od 1998 r. zdobywał silną pozycję…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uważajcie !!! wzięłam na kartę kredytową coś na raty i mam ogromne problemy. Wszystko przez to , że w tym Banku pracują niekompetentni i niedoszkoleni pracownicy. Raz spóźniałam się Dwa dni z ratą tylko raz i to pierwszą i miałam telefony od komornika, po opóźnieniu tych tylko dwóch dni wpłaty nie zaksięgowano, telefony były wciąż. Kolejną ratę wpłaciłam na czas , ale jak się okazało w banku ponownie nie zaksięgowano wpłaty i naliczano mi odsetki. Pojechałam do oddziału w Strzegomiu i tam na miejscu po tych dwóch wspaniałych miesiącach i ciągłych telefonach gdzie ja wszystko miałam uregulowane a w banku dalej niby przelewu nie było wpłaciłam całość żeby już zapomnieć o ty banku. Niestety Pani w Strzegomiu była bez szkolenia jak się domyślam bo na żadne pytanie nie była mi w stanie odpowiedzieć to jeszcze kazała mi iść do mojego banku zachodniego żeby wystawili mi extra potwierdzenie , że wpłaciłam ostatnią ratę tj. z dnia 04.04.2018 a w banku byłam 12.05.2018!!! a oni dalej nie zaksięgowali tego. Mało tego ja miałam swoje wydrukowane potwierdzenie przelewu ,ale Pani upierała się , że to za mało!!!! Wpłaciłam wszystko, a po miesiącu dostałam pismo, że mam nadpłatę ,straciłam czas i pieniądze na paliwo żeby jechać po to, a po koljnym miesiącu dostałam pismo , że mam niedopłatę. Tragedia. Wpłaciłam, po tygodniu zadzwoniłam na infolinie z zapytaniem czy wszystko jest uregulowane, Pani powiedziała ,że mam odsetki od przypominam wpłaconej kwoty 1zł, ale dla świętego spokoju wpłaciłam. Zadzwoniłam po trzech dniach z prośba o pismo do domu z informacją , że wszystko jest zapłacone to nie dość , że Pani powiedziała , że to kosztuje 25 zł!!!!!!!!!! złodziejstwo to jeszcze mam do zapłaty 1,72gr. Dlaczego za pierwszym razem jak dzwoniłam nikt nie powiedział!!!!! Najgorszy Bank!!!!! Nie polecam , ludzie nieogarnięci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwne praktyki przy kredycie na 400zł ...pytanie we wniosku o dane zakładu pracy,celem weryfikacji czy jest się tam zatrudnionym??Wciskanie innych produktów przy wyraźnym sprzeciwie w trakcie rozmowy na infolinii.Brałam wiele razy na raty przez net ale takich pytań i tak długie weyfikacji wniosku nie było nigdy...paranoja... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia wiecznie problemy nie można się nic dowiedzieć panie nie potrafią powiedzieć czemu sa odsetki kiedy wszystko spłacone.Najgorszy bank z jakim mialam do czynienia nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Nigdy !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragedia!!! Po osobistej wizycie w oddziale i wczesniejszym zamknieciu karty kredytowej ( bo przy zakupach na raty w Media Markt takaowa wciskaja ) zadaja jeszcze pieniedzy. Tylko podkreslam ze od rozwiazania umowy minelo 4 miesiace!!!Ile razy mam calkowicie zamykaci i likwidowac karte. Nigdy wiecej nic od tych [Moderacja] nie wezme!!! ONIJAC Z DALEKA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam najgorsze co mnie spotkalo w tym banku to ich windykator . Pan Dariusz S. Przyszedl do mnie do domu o 20.30 bez przedstawienia się bez legitymacji , byl bardzo nie mily straszyl mnie ze bedzie regularnie nawiedzal. Jak mozna do ludzi chodzic o 20.30?. Widcznie wydzwaniaja i strasza no i ten procent...... Uwazajcie na nich i nie bierzcie kredytu. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!!!! Mam u nich kredyt ratalny i mimo że nie ma z tym problemu, to dzisiejsza sytuacja jest skandaliczna. Potrzebowałem pilnie kredytu na 2000 zł. Dodam że kredytu ratalnego też zostało coś około 2000. Spytałem o to czy będę mógł spłacać to wszystko jednym przelewem a oni sobie odliczą co jest na co. Pracownica stwierdziła że ona wszystko załatwi i że będzie wszystko tak jak powinno być. Suma sumarum : wyszło na to że nie dość że wziąłbym kredyt na 2000 zł to jeszcze spłacil kredyt ratalny następnym kredytem. Czyli 4000 zł plus odsetki od tego i inne koszta. Do spłaty miałbym UWAGA 9000 ZŁOTYCH. PO ODLICZENIU TEGO CO MAM TERAZ DO SPŁATY Z TYTUŁU KREDYTU RATALNEGO WYCHODZI NA TO ŻE POZYCZAJĄC OD NICH 2000 ZL ZAPŁACIŁBYM 7000 CZYLI PONAD 300 PROCENT!!!!!! U BOCIANA WYSZŁO BY TANIEJ A TAKIE COŚ POWINNO BYĆ KARALNE. LUDZIE UWAŻAJCIE NA NICH. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank!!!!!\r\nPodczas kupna laptopa w media Markt na raty zamiast umowy wcisnieto mi kartę kredytową z limitem i nią mialem za nowego laptopa zapłacić a później spłacać..\r\nPo 2 miesiącach chciałem oddać kartę i spłacić całość zadłużenia to skasaowali mnie 150 pln!-(prowizja!!!)- za wcześniejszą spłatę mimo że w umowien zapis o dowolnym bezpłatnym terminie wcześniejszych spłat. \r\nKarta jak się okazało miała być za 0 A była za 8 pln/mc!!!\r\ [Moderacja] skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Uważajcie. Splacilam kredyt przed terminem i założyłam wniosek o zwrot ubezpieczenia... Niestety bank jest bardzo opieszaly i nie chce zwrócić mi należnych mi pieniędzy. Proszę omijać ten bank z daleka naprawdę nie warto brać u nich kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieopatrznie zgodziłem się na umowę leasingu z Santader Consumer Multirent. Pierwszy problem był z pierwszą fakturą - Wezwanie do zapłaty oraz karę za brak zapłaty dostałem wcześniej (e-mailem) niż fakturę wysłaną pocztą tradycyjną, bez potwierdzenia otrzymania. Po miesiącu dopiero powiedzieli, że można otrzymać dostęp na elektronicznej faktury (ale żeby przysłali e-mailem, jak inne firmy, to już jest zbyt trudno). Szkodę w samochodzie likwidowali przez 10 tygodni, ale końcowe rozliczenie nastąpiło po 4 miesiącach. Powodem było niedostarczenie Ubezpieczycielowi dokumentów, które leżą w ich sejfie albo biurku. Zgodzili się na wykupienie przeze mnie ubezpieczenia od zewnętrznej firmy (żeby nie płacić im horrendalnej ceny), a po dwóch dniach (po opłaceniu przeze mnie polisy) tę zgodę odwołali. Na wszelki wypadek próbują mi wcisnąć drugą polisę na ten sam samochód i ten sam okres i zakres ubezpieczenia, i oczywiście ja muszę za to zapłacić. A gdy stwierdziłem że już mam ich dość i umowa powinna wcześniej być rozwiązana z ich winy, to każą mi zapłacić karę! Stanowczo ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG TEJ FIRMY! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie co do banku nie mam zastrzeżeń.. Jedynie dziewczyny które siedzą w oddziale w Ełku na Wojska Polskiego są bezczelnie, nie miłe, i zachowują się jak by każdy kredyt był dawny z ich kieszeni.. Masakra tak beszczelnych pracowników to dawno nie spotkałam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczny bank,zakupy ratalne= karta kredytow z dodatkową opłatą za Pakiet Usług Bankowych o której nie informuja klienta przy zawieraniu umowy.Nie dajcie sobie wcisnąć karty kredytowej przy zakupach ratalnych. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!!\r\nNajgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To są banksterzy. Infolinia za każdym razem przekazuje inne wiadomości. Na pytanie jaka jest podstawa prawna, panienka mówi nie wiem. To ja pytam skąd pani wie, ona na to, tak mi kazali mówić. Banksterzy.!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś paranoja spłacam u nich kredyt w terminie bez opuźnień.Dzwonią z propozycjami kredytów finansowania kart kredytowych kiedy nie odbieram dzwonią co 15 minut.Kiedy odebrałem i zwróciłem im uwagę że jest sobota a oni dzwonią i nękają to pani powiedziała mi że oni dzwonią do skutku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku, każde opóźnienie w spłacie, o jeden dzień, często wynikający z opóźnień w księgowaniu, lub bardzo często z nie przekazywania między działami Banku informacji o kliencie, owocuje telefonem, nie jednym, nie dwoma, tylko dziesięcioma, dwudziestoma. W moim przypadku dobili do czterdziestu dwóch połączeń w ciągu dnia. Obsługa telefoniczna ww. banku nie istnieje, co najmniej trzy czwarte pracowników call center jest wręcz agresywna i ordynarna, a w szczególności kobiety. Nie polecę nikomu tej instytucji, sam gdy tylko spłacę resztę zadłużenia, zakończę po kres mych dni współpracę i kontakt z tym bankiem. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem BARDZO NIE ZADOWOLONA Z BANKU SANTANDER bezczelni i chamscy przedstawiciele którzy wydzwaniaja jak psychiczni nie dajac sobie wytłumaczyć przyczyny nie zapłacenia jednej raty,a w zasadzie opóźnienia ze względu na pobyt w szpitalu,to był jedyny taki przypadek bo jestem osobą wypłacalną....Co najgorsze wydzwaniają po sąsiadach a to jest nie zgodne z RODO,jakim prawem informują obcych ludzi o sprawach prywatnych!!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Uwaga banksterski bank działa niezgodnie z prawem, nie zwraca proporcjonalnej części prowizji w przypadku wcześniejszej spłaty zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim, w reklamacji odpisali że takowa nie podlega rekalkulacji a od rzecznika finansowego usłyszałem że i owszem i kazał złożyć wniosek o interwencję oraz że to własna interpretacja prawa banku a to w ogóle ciekawe że w państwie prawa banki mają własną interpretację prawa odmienną od sądów, ustawodawcy i rzecznika finansowego. Z DALEKA OMIJAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cięzko to coś nazwać bankiem. Toczę spór . Kredyt w opini wielu prawników spłacony prawidłowo a bank żąda dalszego płacenia rat grożąc windykacją gdyż bank zawłaszczył pieniądze przelane na spłatę całkowitą kredytu i spłacał samowolnie raty. Sprawa u Rzecznika Finansowego a bank udaje że o tym nie wie mimo że wysyła pisma do RF. Musiałem skserować ich pismo do RF i im posłać żeby się zapoznali z własnym pismem. Żądanie spłaty raty wysyłane listem zwykłym tak że listy przychodzą po terminie wpłaty wyznaczonej w liście- prawdopodobnie specjalnie. Po napisaniu reklamacji na pismo windykacyjne zaraz po otrzymaniu wysyłają następne i żadają następnej reklamacji. Na infolinii ja nic nie mogę nic nie wiem . W oddziale banku chamska obsługa. Żenada - znacjonalizować taki bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Santander to bank stosujący praktyki niezgodne z obowiązującym prawem. Pożyczyłem 3400 na 36 mies. po 6 miesiącach systematycznych spłat postanowiłem spłacić całość a bank obniżył mi tylko o odsetki kwotę do spłaty pomijając obniżenie proporcjonalnej części prowizji co jest niezgodne z ustawą o kredycie konsumenckim. Pan na infolinii twierdzi mi w żywe oczy ze prowizja nie podlega zwrotowi, jest to kłamstwo niezgodne z prawem.Oto treść mojej reklamacji spłaty mojego kredytu: Witam, Zgodnie z art.49 ust.1 ustawy o kredycie konsumenckim oraz jego interpretacją przez Rzecznika Finansowego oraz Prezesa UOKIK składam wniosek o zwrot proporcjonalnej części pobranej do kredytu prowizji. Przypominam również że zgodnie z art. 52 ustawy macie państwo obowiązek dwutygodniowego rozliczenia się z klientem ze spłaconego kredytu. Po tym okresie sprawa zostanie zgłoszona do UOKIK oraz złożę pozew sądowy. Podstawa prawna: Art. 49. kredyt. kons. Obniżenie kosztu kredytu w przypadku wcześniejszej spłaty 1. W przypadku spłaty całości kredytu przed terminem określonym w umowie, całkowity koszt kredytu ulega obniżeniu o te koszty, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania umowy, chociażby konsument poniósł je przed tą spłatą. 2. W przypadku spłaty części kredytu przed terminem określonym w umowie, ust. 1 stosuje się odpowiednio. Art. 52. Obowiązek rozliczenia kredytu w terminie 14 dni od dnia wcześniejszej spłaty Kredytodawca jest zobowiązany do rozliczenia z konsumentem kredytu w terminie 14 dni od dnia dokonania wcześniejszej spłaty kredytu w całości. Interpretacja Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK: Art. 49 ust. 1 ustawy należy rozumieć w ten sposób, że: w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego następuje obniżenie wszystkich możliwych kosztów takiego kredytu, niezależnie od ich charakteru i niezależnie od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę. redukcja ta ma charakter proporcjonalny, tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie. Kluczowe przepisy ustawy o kredycie konsumenckim: ?Art. 5 pkt 6. ?całkowity koszt kredytu - wszelkie koszty, które konsument jest zobowiązany ponieść w związku z umową o kredyt, w szczególności: a) odsetki, opłaty, prowizje, podatki i marże jeżeli są znane kredytodawcy oraz b) koszty usług dodatkowych w przypadku gdy ich poniesienie jest niezbędne do uzyskania kredytu - z wyjątkiem kosztów opłat notarialnych ponoszonych przez konsumenta;" ?Art. 48. Konsument ma prawo w każdym czasie do spłaty całości lub części kredytu przed terminem określonym w umowie". ?Art. 49 ust. 1. W przypadku spłaty całości kredytu przed terminem określonym w umowie, całkowity koszt kredytu ulega obniżeniu o te koszty, które dotyczą okresu, o który skrócono czas obowiązywania umowy, chociażby konsument poniósł je przed tą spłatą. 2. W przypadku spłaty części kredytu przed terminem określonym w umowie, ust. 1 stosuje się odpowiednio". Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715 USTAWA Opracowano na podstawie t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1497, 1585, 1662. z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim 1) Rozdział 1 Przepisy ogólne Art. 5. Użyte w ustawie określenia oznaczają 6) całkowity koszt kredytu ? wszelkie koszty, które konsument jest zobowiązany ponieść w związku z umową o kredyt, w szczególności: a) odsetki, opłaty, prowizje, podatki i marże jeżeli są znane kredytodawcy oraz b) koszty usług dodatkowych w przypadku gdy ich poniesienie jest niezbędne do uzyskania kredytu ? z wyjątkiem kosztów opłat notarialnych ponoszonych przez konsumenta; Na powyższej podstawie prawnej ŻĄDAM ZWROTU PROPORCJONALNEGO CZĘŚCI POBRANEJ PROWIZJI W USTAWOWYM TERMINIE POD GROŹBĄ KONSEKWENCJI PRAWNYCH!!! ZE WZGLĘDU NA NIEUCZCIWE PRAKTYKI BANKU NIGDY NIE SKORZYSTAM Z WASZYCH PARABANKOWYCH USŁUG. Wyobrażacie sobie sytuację że spóźniacie się ratą to kary z banku was przerosną, tymczasem bank stosuje w 2018r w "unijnym państwie prawa" takie nieuczciwe praktyki bezkarnie. Ha ha kpina a nie bank co najwyżej parabank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank odmówił mi udzielenia kredytu na zakup towaru na raty (wartość 2490 zł, wybrałam opcję bez wpłaty własnej, gdyż różnica w wysokości rat byłaby niewielka), motywując to tym, iż moje dochody są o 200 zł za niskie - niestety, w tym momencie bank sam się ośmieszył, gdyż przy poprzednim zakupie jakoś nie miał problemu, żeby przyznać mi kredyt ratalny, przy którym rata była o 10 zł niższa od tej, którą płąciłabym obecnie! Oczywiście poprzednie zobowiązanie było spłacone w terminie. Pani w banku zaproponowała mi, żebym jeszcze raz wystąpiła z wnioskiem, tym razem dokonując jakiejś wpłaty własnej - oczywiście chętnie to zrobię, ale już raczej w innym banku:) Ten śmieszny bank lepiej omijać wielkim łukiem, co zresztą widać po innych opiniach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. obsługa nieprofesjonalna wręcz agresywna i nie mila skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
e-raty decyzja w 15 minut to żart. Ostateczny koszt pożyczki jest znacznie wyższy niż w kalkulatorze. Ostatecznie kredyt nie został mi przyznany mimo przesłania kompletnej dokumentacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie jest zainteresowany wydaniem mi karty xD Jak powiedziałem przez telefon - ich pech. Na kontakt w przyszłości powiem krótko - też nie będę zainteresowany ^^ skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Leasinguję samochód w Santander Consumer Multirent. Wystapiłam o zgodę na ubezpieczenie komunikacyjne we własnym zakresie i otrzymałam akceptację. Wykupiłam polisę i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że po miesiącu otrzymałam fakturę na 3500 zł na ubezpieczenie, które zawarł SCM. Nie pomogły dziesiątki maili do biura obsługi klienta (z nikim innym nie ma tam kontaktu). Po 3 miesiącach walki, wysyłania monitów po 85 zł każdy, nasłali na mnie windykatora. SCM zamknął bowiem reklamację nic mi nie zarzucając. Mało tego, nie otrzymałam polisy, którą zawarł SCM z towarzystwem ubezpieczeniowym Compensa. Także zapłaciłam za coś czego nawet nie otrzymałam. SCM nie raczył już odpowiedzieć na moje żądanie przysłania polisy. Podobnie zresztą Compensa nabrała wodę w usta - nie otrzymałam od nich kopii polisy. A SCM mam jeszcze zapłacić odsetki za zwłokę. To są [Moderacja] . Zgłaszam sprawę na policję. Odradzam wszystkim szczerze ten bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dramat. Z daleka od tego banku. Dają sobie czas na wydawanie dokumentów 30 dni, a i tak opóźniają się półtora tygodnia. Zero profesjonalizmu. Santander to bankowe kłopoty... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam oferty z tego banku od około 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Parę razy nie udało mi się spłacić na czas więc dostałem jeden telefon od banku a nie tak jak piszą ludzie, że co chwile dzwonią. Dzwoni, przekładam spłate o parę dni i po problemie a to, że spóżniacie sie o pare tygodni z ratą to nic dziwnego, że dzwonia bo chcą odzyskać swoje pieniądze. Nie wierzcie we wszystko co tu piszą bo to konkurencja ;) POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra, mam u nich samochód w leasingu, spłacanie rat jest ok, ale jak tylko coś dodatkowego to tak słono sobie liczą, że aż w pięty idzie. Żeby za zmianę adresu do korespondencji zapłacić prawie 400 zł? to jest nienormalne. A jak się spóźniłam z jedną fakturą o 1 dzień i wysłali mi upomnienie, to oczywiście też za nie policzyli 80 zł. Nie polecam, warunki bez szału, telefonicznie nie bardzo można cokolwiek załatwić, bo odsyłają od jednego do drugiego, a koszty dodatkowe powalające. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Totalny brak kompetencji i profesjonalizmu. Kupiłam w sklepie mediamarkt telefon na raty. W celu weryfikacji tożsamości przelałam 1 zł na konto banku. Dwa razy. W terminie. Moja umowa została anulowana mimo to. Gdy zadzowniłam do banku (jeszcze wtedy gdy umowa była ważna i był to ostatni dzień na potwierdzenie) dostałam informację, że konsultanci nie mają teraz czasu i skontaktują się ze mną później. Nikt tego nie zrobił, dostałam o godzinie 20 maila z anulacją umowy. Kolejnego dnia poprosiłam konsultanta o wyjaśnienie sytuacji - nie potrafił tego zrobić tylko zasłonił się tym, że to zewnętrzna firma przyjmuje te przelewy (to niestety nie mój problem). W końcu zostało ustalone, że umowa zostanie przywrócona, jeśli wyślę potwierdzenie przelewu na podany adres email. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zwrotnego, że umowa nadal funkcjonuje. Po kolejnym telefonie do banku inny konsultant poinformował, że jest to niemożliwe i muszę wypełnić wniosek jeszcze raz. Bardzo dziękuję, ale raczej nie. Trwało to wszystko 4 dni. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »